2018-12-17T10:56:00+01:00 eOstroleka.pl 10 0 15 6.7
Powiat ostrołecki,

Niskie zarobki wójta! Przewodnicząca rady gminy wyjaśnia, dlaczego tak się stało

REKLAMA
REKLAMA
10
5
196
Najlepszy komentarz
~Gość, 12:09 17-12-2018,   93%
Mieszkańcy gminy są od wyznaczania pensji wójta. Nie będzie robił jak chcą mieszkańcy to kasy nie dostanie.
odpowiedz   •   oceń :  
Przewodnicząca rady gminy Kadzidło Barbara Bączek była gościem Radia Nadzieja. Rozmowa dotyczyła m.in. wynagrodzenia wójta, które na pierwszym posiedzeniu rady zostało ustalone na wyjątkowo niskim poziomie. Czy Dariusz Łukaszewski będzie mógł liczyć na wyższe wynagrodzenie w przyszłości?

Na pierwszej sesji rady gminy Kadzidło radni ustalili nowe wynagrodzenie, wynoszące, włącznie z obowiązkową wysługą za przepracowane lata, 3862 zł netto. W porównaniu z poprzednim wynagrodzeniem obecne jest niższe o ponad 3000 zł netto. Jest to najniższe wynagrodzenia wójtowskie w całym powiecie ostrołęckim.

- Na początku pragnę podkreślić, że nie było to obniżenie wynagrodzenia, tylko ustalenie wynagrodzenia. Na początku każdej kadencji następuje określenie warunków wynagrodzenia. Ustalając wynagrodzenie, sugerowaliśmy się wieloma sprawami. Przede wszystkim miało ono być motywacją, by podjął współpracę z radą gminy, zaakceptował wszystkich radnych, niezależnie z której opcji startowali. Reprezentujemy jedną gminę, zależy nam na dobru tej gminy i jeśli pan wójt wykaże wolę współpracy z radą, będzie akceptował nasze uchwały, decyzje, nie będzie kładł nam kłód pod nogi, to sama osobiście za parę miesięcy zaproponuję radzie podwyższenie wynagrodzenia. Niech to będzie motywacja, a nie kara - powiedziała przewodnicząca rady gminy Barbara Bączek w audycji "Gość Dnia" Radia Nadzieja.

Jak stwierdziła, radni są gotowi do współpracy z wójtem.

- Nigdy w życiu nasza rada nie mówiła, że nie chcemy współpracować. Współpraca w gminie musi być. Ani ja, ani rada, nie stawiamy i nie budujemy murów. Współpraca wymaga chęci drugiej strony. Jeśli pan wójt nie będzie budował murów, to dogadamy się - dodała.

źródło: wzasiegu.pl
REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 11:15 17-12-2018,   39%
" by podjął współpracę z radą gminy, zaakceptował wszystkich radnych, niezależnie z której opcji startowali."
czytaj: Jak nie zatańczysz jak ci zagramy nie dostaniesz podwyżki :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:16 17-12-2018,   21%
dokładnie, ta współpraca widzę jednostronna :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:09 17-12-2018,   93%
Mieszkańcy gminy są od wyznaczania pensji wójta. Nie będzie robił jak chcą mieszkańcy to kasy nie dostanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 13:55 17-12-2018,   88%
Ups. Skąd my to znamy? Chyba z poprzednich kadencji wójta. Pani Bączek była radną , a że inteligentna to się od wójta nauczyła. U wójta polityką Kalego zalatuje - jak ja to dobrze , jak mi to źle, bardzo źle. Mógłby zostać kacykiem w jakimś plemieniu w Afryce
odpowiedz   •   oceń :  
~X man, 22:04 17-12-2018,   30%
@~Mieszkaniec Pani B inteligentna? Nie przesadzaj Mieszkańcu. W to już nikt nie uwierzy .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:29 17-12-2018,   82%
Chociaż się czegoś dorobiła nie to co daruś, który dochody z trzech kadencji przebalował i teraz żal mu dupę ściska bo do garka nie ma co włożyć.
odpowiedz   •   oceń :  
~prezes, 22:53 17-12-2018,   94%
@~X man Wójt cienias jej nie docenił i dostał pstryczka w nos :)
odpowiedz   •   oceń :  
~miś, 11:23 17-12-2018,   28%
To zwykły szantaż
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 14:08 17-12-2018,   89%
@~miś Po 12 latach życia na koszt podatnika, przyszedł czas aby zapracował na swoją wypłatę. Przypomnę wam, że bycie wójtem czy radnym, to służba a nie ciepła posadka! Dobry gospodarz wie, ze jak nie zaoszczedzi to nie będzie miał co do gara włożyć! Niech pan Łukaszewski po 12 latach pokaze, ze jest dobrym gospodarzem i potrafi dbac o gmine, a nie tylko o siebie. Rada postąpiła słusznie.
odpowiedz   •   oceń :  
~miś, 11:24 17-12-2018,   27%
Metody "prawych i sprawiedliwych"
odpowiedz   •   oceń :  
~do miś, 14:33 17-12-2018,   94%
@~miś Misiu zawsze możesz dołożyć wójtowi, albo zbiórkę zorganizować.
odpowiedz   •   oceń :  
~Fjdnfdjjd, 11:31 17-12-2018,   25%
Bardzo niesmaczne posunięcie w kierunku P. Darka. Za to wszystko ile ludziom pomaga i ile zmienia na lepsze. Wstyd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:39 17-12-2018,   86%
@~Fjdnfdjjd No  na pewno kilku swoim poplecznikom pomógł, jednak po drodze jeszcze większej liczbie zaszkodził i o tym nie mówisz. Ale tak, można to tak widzieć jak TY, jak się ma klapki na oczach i słucha tylko Jedynego Nieomylnego, no cóż. Jednak są ludzie, którzy patrzą szerzej. Też dojdziesz do takiego samego zdania tylko potrzebujesz więcej czasu, bo nie posądzam Cię o brak inteligencji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:36 17-12-2018,   93%
@~Fjdnfdjjd Właśnie że bardzo dobrze, ktoś miał jaja, niech bierze się za robotę i tak nie płacze. Może w tym roku WOŚP będzie zbierać na biednego D.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzidlak, 11:41 17-12-2018,   25%
Sniadachowa chce kierować z tylnego siedzenia po przez swoich radnych.  Nie może pogodzić się , ze przegrała z kretesem.  A pani przewodnicząca... znam ja bo chodziłem do szkoły w której uczyła.  Nigdy nic sobą nie reprezentowała podobnie jest i teraz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:37 17-12-2018,   92%
@~Kadzidlak hahaha, przegrała z kretesem - podaj wyniki cieciu malowany
odpowiedz   •   oceń :  
~do Kadzidlak, 14:07 17-12-2018,   83%
@~Kadzidlak A co Pani Śniadach ma do rady. Chyba  nie doceniasz Rady. Po raz pierwszy od kilkunastu lat Rada jest prawdziwym ciałem ustawodawczym, jak powinno być w demokratycznym społeczeństwie. Nie sądzę, żeby Pani Śniadach miała jakiś wpływ na Radę. Tam wybrani są ludzie myślący, wybrani przez wyborców, których wójt zawiódł. Oni są głosem mieszkańców gminy a nie tylko popleczników wójta. Ty jesteś po stronie wójta , możesz się z tym nie zgadzać, ale widocznie więcej jest tych, którzy  popierają Radę. Na tym polega demokracja. Do tej pory w tej gminie różnie z tym bywało.
odpowiedz   •   oceń :  
~Moja, 22:25 17-12-2018,   30%
@~do Kadzidlak To tylko radni o wybijałych ambicjach zebrali po sto dwieście głosów tak jak bączek a chcą rządzić gminą. Trzeba było pokonać wójta bo to on jest od rządzenia i wybrało go ponad dwa tysiące wyborców. Ale dla radnych to nie ma znaczenia a powinno mieć.

odpowiedz   •   oceń :  
~malgosia, 22:48 17-12-2018,   90%
@~Moja Jakoś radni wójta przegrali w tych wyborach więc chyba wójt powinien wyciągnąć z tego wnioski....
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:44 18-12-2018,   86%
@~Moja Moja o czym ty piszesz. Proponuję powrócić do szkoły i się douczyć. To Rada, Sejmik czy Sejm są od rządzenia. Wójt jest tylko kierownikiem urzędu gminy. Nie jest królem. Rozumiem, że przez ostatnie lata u nas w gminie poprzewracało się to wszystko do góry nogami ale żeby patrzeć tak krótkowzrocznie? Słabe to. Ocknij się . Żyjemy w demokratycznym kraju, takie jest prawo. A co do Pani Bączek to z bardzo dobrym skutkiem wykazuje się w pracy. Jak przeniesie te sukcesy na gminę to wszystkim będzie żyło się lepiej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ta rada zniszczy Kadzidło, 15:36 18-12-2018,   24%
Daj spokój Baśka w pracy jesteś mierna nawet starosta nie wymaga od ciebie nic bo wie że możesz tylko zaszkodzić, pensum nauczycielskie ustalili ci na kilka godzin bo do niczego się nie nadajesz. Masz ambicje i wykształcenie przerastające inteligęcję, da się wytresować nawet gęś ale to tylko gęś. I tak jest z tobą bez Kubła byłaś nikim i jesteś to on zrobił z ciebie nauczycielkę, w rzadnym nadleśnicwie nie chcieli cię nawet na gajową. Twoi uczniowie z technikum nie znaleźli pracy nawet w zulu. Nie porównuj się do Darka nawet wysławiasz się jak wiejska baba, tobie szkoły nic nie dały, napisz poprawnie jeden tekst i opublikujemy nie koniecznie wiersz. A Wy klakierzy z komitetu Anny milczcie bo koniec rządów chołoty już blisko, chcielibyście rządzić a nie umiecie butów wiązać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Heja, 15:50 18-12-2018,   100%
@~Kadzidlak Za pieniądze szwadron stawa za pieniądze dobra sprawa, za pieniądze ksiądz się modli za pieniądze lud się podli.
odpowiedz   •   oceń :  
~AntyKODD, 18:03 18-12-2018,   88%
@~Ta rada zniszczy Kadzidło Członkowie Komitetu Obrony Dochodów Dariusza zaczynają ciężko pracować. Naprawdę się Pani Bączek boicie skoro w takiej desperacji zaczynacie na Nią wypisywać takie żenujące teksty
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:54 18-12-2018,   67%
@~Ta rada zniszczy Kadzidło Zgadzam się. Nie można p Bączek porównywać z wójtem. W odróżnieniu do niego jest pracowita, nie kłamie, przyzwoitość i poczucie taktu ma. Jest szczera o czym wiele osób już się przekonało, ona przynajmniej z prywatnej kieszeni wspiera różne społeczne inicjatywy. A kim byłby wójt gdyby nie był wójtem? Czy chociaż raz dał na jakiś szlachetny cel i nie mówię o 1 zł na WOŚP. Tylko wydawaniem gminnej kasy się chwali jakby ze swoich dawał.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:06 18-12-2018,   100%
@~Ta rada zniszczy Kadzidło Masz rację mam nadzieję, że już niedługo faktycznie nastąpi koniec rządów chołoty. Ale myślę, że nazywanie "wójtowych" chołotą to przesadziłeś.
odpowiedz   •   oceń :  
~Znajomy, 21:33 18-12-2018,   34%
Baśka nie pisz o sobie tak dobrze ci co cię znają wiedzą że torbę z cukrem trzeba chować jak przychodzisz. A ci co nie znają to szybko poznają myślisz że jak się szczerzysz to jesteś szczera?
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzidlak, 11:59 17-12-2018,   20%
Żenada to co zrobili z Panem Darkiem . Też znam tą Panią faktycznie nic sobą nie reprezentuje, zreszto widać  od czego zaczeli  swoją kadencję. Daleko  nie zajdą .To się  nazywa dobra współpraca ze strony nowych radnych i Pani przewodniczącej. Nie wiedzą jaka jest ogromna odpowiedzialność bycie Wójtem. Zarobki  jak w Biedronce. Wstyd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:51 17-12-2018,   88%
@~Kadzidlak Niech się zwolni i idzie do Biedronki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:39 17-12-2018,   92%
@~Kadzidlak Proponuję zamiast zbierać na WOŚP - można zorganizować  zbiórkę na pensję dla wójta. Jak dobrze uzasadnicie to może i Owsiak pomoże.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:44 17-12-2018,   93%
@~Kadzidlak Wstyd to on z naszej gminy zrobił i to jeszcze za grubą kasę. Przypomina mi się bajka "Nowe szaty króla" i to niestety my tym królem jesteśmy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do gosc, 20:22 17-12-2018,   100%
Dobre az mi się śmiać chce
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp, 12:01 17-12-2018,   26%
Tak właśnie działa PiS ... szantaż ,odwet za przegrane wybory
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 13:49 17-12-2018,   89%
@~Kurp Raczej nie odwet tylko zapłata za dotychczasowe sprawowanie rządów. Sam mówił, że gmina nie jest taka bogata żeby inwestować, ale żeby ustalić najwyższe pobity w powiecie to już jest wystarczająco bogata. Tylko pogratulować taktu.
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec, 12:05 17-12-2018,   15%
Pan Wójt akceptuje wszystkich radnych nie ważne od kogo startowali. Znam tego człowieka, kłamstwo na kłamstwie, o jakiej motywacji ta Pani mówi, co za język kłody pod nogi, chyba mowa o sobie. Wszystko to co mówiła pasuje do tej Pani. Katolicy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:09 17-12-2018,   97%
@~mieszkaniec Nie prawda. Zawsze wytwarzał presję na radnych. Jak nie robili jak chciał to mścił, a teraz nie może się pogodzić, że radni mają własne zdanie i jego presji nie ulegają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzidlanka, 12:08 17-12-2018,   85%
Kolejny raz pobory wojta  na swieczniku.liczy sie.tylko kasa dla naszego wojta. DO wszystkich,ktorzy uwazaja ze za malo zarabia prosze sie dolozyc lub zrobic zbiorke lub tace oddac
odpowiedz   •   oceń :  
~Do kadzidlanki, 12:15 17-12-2018,   21%
A co  nie zasłużył, żal ci . Najwspanialszy wójt jakiego znam.Przez 12 lat ciężko pracował. Z wielkim oddaniem i poświęceniem. Wójcie głowa do góry ludzie przeglądają na oczy co to za  towarzystwo. Rób swoje jak do tej pory .
odpowiedz   •   oceń :  
~widz, 13:35 17-12-2018,   100%
@~Do kadzidlanki Czemu tak głośno nie krzyczałaś jak była ustawowa obniżka dla samorządowców. Wasz wójt (oczywiście Rada, tylko czyja) obniżył pensję, ale zaraz podniósł inne dodatki. Tak wygląda jego przyzwoitość i honor. Jakoś wtedy tak  nie krzyczał.
odpowiedz   •   oceń :  
~Heja, 15:58 18-12-2018,   37%
@~widz Jednych się popiera drugich się spycha i to cała twoja prawda, udajesz mądralę a jesteś gamoń. Baśka was wycycka jak to zrobiła z Anną, bo ona zawsze wie gdzie stoją konfitury. Życzę bolesnego odkrycia prawdy o barbarze bączek, barbara to od barbarzyńcy..
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:41 18-12-2018,   100%
@~Heja No patrz. Wróżbita! A w totka grałeś? Rozumiem, że milionerem jesteś. Jak nie, to taki z ciebie wróżbita. Z duszą to wywróżyłeś. A jak szukasz gamonia to idź do łazienki, stań przed lustrem i otwórz oczy. Tam go znajdziesz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 12:16 17-12-2018,   16%
Zeby pisiory mialy wojta to ala "misiewicz"ale pobory by mu dali 15 tys.tak msciwy jest pis ..p.Darku damy rade za rok ich pogonimy i z kurpi a to co zrobili to do konca zycia bedzie ich gnebic ale dopiero jak dorosna..
odpowiedz   •   oceń :  
~tesc, 13:13 17-12-2018,   90%
@~Gosc A to że peowcy mają wójta to niech robi co chce aby kasa się zgadzała i nie dla dobra gminy tylko swojego......Pognamy.......hihihihi kogo?????
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurpianka, 12:23 17-12-2018,   88%
Nie rozumiem tego zamieszania , rada również została wybrana w wyborach i repreztuje mieszkańców. Skoro ustaliła takie wynagrodzenie , mieszkańcy tego właśnie chcieli. Przecież to jest misja , jeśli chce się więcej zarabiać to polecam prywatną firmę , a nie utrzymywanie się z podatnika.
odpowiedz   •   oceń :  
~do kadzidlanki, 12:34 17-12-2018,   14%
o czym ty  mówisz, jetem mieszkanką i tego nie chciałam , nie całą gminę reprezentujecie. Bo ludzie tego nie chcą .A może i ty chodź do pracy i wypełniaj misję i nie chciej  poborów.  Dobrze że Pan Łukaszewski wygrał te wybory. Co wy byście zrobili z tej gminy. Aż strach pomyśleć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:50 17-12-2018,   90%
@~do kadzidlanki Dołóż mu do poborów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Halina, 13:10 17-12-2018,   93%
@~do kadzidlanki Śmiechu warte:))) Tak samo pan wójt też nie całą gminę reprezentuje.....I są ludzie, którym jego praca tez się nie podoba. Trzeba ich też uszanować. Jak uważasz, że za mało zarabia to mu dołóż. Teraz dopiero widać na czym mu zależało tylko kasa, kasa kasa. Jakby miał trochę honoru i szacunku toby siedział cicho i pracował na rzecz mieszkańców i całej gminy, a on biedny przez 12 lat brał najwięcej w powiecie i nie odłożył. Wtedy sie  nie chwalił. Żenada
odpowiedz   •   oceń :  
~do do Kadzidlanki, 14:20 17-12-2018,   93%
@~do kadzidlanki Nie całą, ale większość. Do tej pory to wójt miał swoją radę i z mniejszością się nie liczył. Teraz to opozycja ma większość i wójt musi się z nią liczyć, czy mu się to podoba czy nie. Podobno w tych prezentach przy fontannie ukryta jest skarbonka i kto ma takie życzenie może iść złożyć datek na pensję wójta, można też zrobić sobie przy tym zdjęcie i wysłać wójtowi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:07 17-12-2018,   100%
@~do kadzidlanki Wiec w Pani imieniu 5 radnych glosowało przeciw nowej stawce dla wójta. To właśnie jest reprezentowanie głosów wyborców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Oliwa sprawiedliwa, 12:37 17-12-2018,   94%
Nie wiem skąd tyle płaczu nad wójtowską biedą.
Przez tyle lat na gminnym stołku natrzepał kasy, że do końca żywota mu starczy. Wszyscy wiedzą, że prywatnie to skuza a hojny był tylko z gminnej kasy. Hojny dla swoich. O ile pamiętam to parę lat temu rada podwyższyła mu pensję o jakieś 2 tys! Czy tak?
Wtedy miał w radzie większość swoich. Ale jak to bywa w życiu, raz na wozie raz pod wozem. A że mamy demokrację
to teraz panie wójcie zachować się jak mężczyzna i do roboty.
Minus za te obrzydliwe "dekoracje "świąteczne przy zabytkowym kościele.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ccccc, 19:32 17-12-2018,   89%
@~Oliwa sprawiedliwa W Lelisie na przykład piękna choinka, a w Kadzidle kosmiczny stożek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:07 17-12-2018,   92%
@~Oliwa sprawiedliwa Coś słabo trzepał bo z trzech kadencji z wysoką pensją to w oświadczeniu czuć biedę, ale chętnie kupię jego dom dam 2 razy tyle ile podał w oświadczeniu niech ma a co tam.
odpowiedz   •   oceń :  
~mmm, 12:43 17-12-2018,   7%
Nie martw się o Pana Wójta da sobie radę .A jeśli chodzi o dekorację  świąteczne to są przepiękne . Ciekawe co ty zrobiłeć na swojej posesji, pewnie nic. Narzekać to ty potrafisz.
odpowiedz   •   oceń :  
~miś, 13:38 17-12-2018,   17%
Metody "prawych i sprawiedliwych"
odpowiedz   •   oceń :  
~Paranoja, 13:56 17-12-2018,   15%
Brzmi to jak szantaż albo robi to co chcemy my czyli rada albo nie będzie miał odpowiedniej wypłaty, szok ta wypowiedź pani B B powinna raczej być przeswietlona przez jakąś instytucje bo wydaje mi się że wypłata dla wójta powinna być za to co robi dla gminy a nie tańczy jak rada chce
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:02 17-12-2018,   93%
@~Paranoja To chyba normalne że pracodawca wymaga od pracownika, chyba że na urzędniczej posadzie jest inaczej?
odpowiedz   •   oceń :  
~Do KODD, 13:57 17-12-2018,   89%
Widzę , że członkowie Komitetu Obrony Dochodów Dariusza się uaktywniają.  Dodatkowo powtarzają  tą samą ustaloną przez wójta wersję, że Pani Ania maści się za przestanę z kretesem wybory. Jest to bzdura absolutna . Dariusz Łukaszewski miał 50,6 %, a Pani Ania Śniadach 48%. Dodatkowo komitety popierające Panią Śniadach zdecydowanie wygrały wybory do rady gminy zdobywając w niej absolutną większość. Rada ma silniejszy mandat od wójta i to on ma się jej słuchać , a nie na odwrót. Wójt i jego zwolennicy nie mogą się pogodzić z utratą władzy absolutnej dlatego wariują i rozsiewają zwykłe kłamstwa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzidlak, 00:36 18-12-2018,   19%
@~Do KODD A jednak Jej zabrakło te 2.6 procent aby wygrała. Widać że wyborcy z Kadzidła i gminy nie zdurnieli jeszcze do reszty skoro przegrała
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:01 17-12-2018,   93%
Nie wiem skąd tyle płaczu nad wójtowską biedą.
Przez tyle lat na gminnym stołku natrzepał kasy, że do końca żywota mu starczy. Wszyscy wiedzą, że prywatnie to skuza a hojny był tylko z gminnej kasy. Hojny dla swoich. O ile pamiętam to parę lat temu rada podwyższyła mu pensję o jakieś 2 tys! Czy tak?
Wtedy miał w radzie większość swoich. Ale jak to bywa w życiu, raz na wozie raz pod wozem. A że mamy demokrację
to teraz panie wójcie zachować się jak mężczyzna i do roboty.
Minus za te obrzydliwe "dekoracje "świąteczne przy zabytkowym kościele.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zyczliwa, 14:06 17-12-2018,   30%
Dlaczego Pani Bączkówna chodzi udzielać wywiadów do radia w czasie pracy w Poradni???  To wchodzi w skład jej obowiązków w Poradni??  Bo wywiad był o radzie gminy i polityce. Jest oplacana z naszych podatków. Znam tą Panią bardzo dobrze, pracowałam z nią w szkole dobrych kilka lat temu. Zawsze miała " parcie na szkło" i władze.Jeszcze będąc szeregowy nauczycielem i mieszkając w kruzganakch szkolnych-pomieszczeniach , robiła na siłę ile wlezie wszystkie podyplmowki. Była bardzo HAMSKA,  tak HAMSKA, buntowala uczniów swojej klasy przeciwko innym nauczycielom, powazala ich reputację. Długo chodziła przy dupie dyrektorki a w pokoju starosty była częstym gościem. Kiedy postanowiła kandydować na radną otworzyły jej się wrota władzy. I etat dyrektorski się znalazł i przewodniczenie w gminie. Myślę że Bączkówna ma aspiracje conajmniej na wójta.. Szybciutko ten dom pobudowala. Sprawdzałam oświadczenie majatkowe. Piotruś dobrze się zakręcil w nadleśnictwie i hektarów nakupowal. Niedawno chciała sprzedać swoje BMW. Tylko jakoś dzieci mieć nie może..ale ciągle mu mówi..jeszcze nie teraz bo moja kariera przewodniczącej. Wstrętny babsztyl tyle. Ile zła ludziom zrobiła. Przyjdzie jej kiedyś na sądzie ostatecznym odpokutować za to co robiła..
odpowiedz   •   oceń :  
~Do życzliwa, 14:17 17-12-2018,   89%
@~Zyczliwa Na sądzie ostatecznym to będzie odpowiadał wójt. Ten to ma za uszami. Ja pracowałam z nim i powiem tylko tyle, że wszystko co piszą na jego temat jego przeciwnicy to prawda.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Życzliwej, 14:26 17-12-2018,   84%
@~Zyczliwa Pani Basi to możesz co najwyżej buciki wypucować.
Też znam tę panią i powiem ci tyle, że to jedna z niewielu aktywnych i ambitnych osób w tym zapyziałym kurpiowskim grajdole zarządzanym przez
pazernego dyktatorka w okularkach.
Ty pracowałaś w szkole??? Dobre : D
Ortografię popraw i nie pisz już więcej bo się kompromitujesz

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:36 17-12-2018,   85%
@~Zyczliwa  Z pani komentarza aż bije zazdrość i jad proszę zajrzeć do katechizmu 7 grzechów głównych i zacząć się martwić o swój sąd ostateczny.
odpowiedz   •   oceń :  
~aaa, 22:11 17-12-2018,   92%
@~Zyczliwa Może na przyszłość skorzystaj ze słownika ortograficznego, bo wstyd takie błędy robić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Miś, 22:36 17-12-2018,   30%
@~Zyczliwa No i to jest cała prawda o Baśce Bączek, tylko jeszcze trzeba by wyjaśnić co robiła u starosty że po mimo braku kompetencji dał jej stołek dyrektora poradnii. Chyba nie jest wiarygodna jak mówi dzieciom żeby nie piły i były przyzwoite, chyba nie
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzidlanka, 20:25 18-12-2018,   100%
@~Zyczliwa Jakim trzeba być wrednym człowiekiem żeby takie rzeczy pisać..? Jak by leżała do góry brzuchem i nic nie robiła to byś pisala,ze wszystko na tacy ma podane i może kradla, że tyle się dorobila....? Zazdrość aż bije od ciebie człowieku i to jedyny powód dla, którego piszesz nieprawdę i takie oszczerstwa. Nigdy nie znalaś Pani Basi i tylko jej zazdrościsz, może dlatego,że jest lepsza?Wstyd, wstyd!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:07 17-12-2018,   89%
Pan Darek to powinien wrócić do szkoły bo to jego prawdziwe powołanie. Jako gospodarz gminy jest beznadziejny, o czym świadczy ranking gmin gdzie mamy jedno z ostatnich miejsc. Może zrezygnuje z powodu tak."mizernej"(?) pensji. Byłoby super bo mamy go dość.
odpowiedz   •   oceń :  
~Andrzej, 21:06 17-12-2018,   0%
Co za lump cały czas pisze tak samo tylko o kasie i obarczywie. Folwark, złotousty, zbieranie kasy na pensję. 20 postów pod różną nazwą a zawartość ta sama, te same błędy, ten sam styl.  Myślisz, że przekreśli Wójta swoją durnotą, a jedynie pcha kłodę pod Anię. Takimi postami pogrążasz Panią Śniadach tłoku, odłącz komputer. Sam głosuję na Anię, ale jak czytam te pomyje to odechciewa mi się przyznania na kogo oddałem głos.
odpowiedz   •   oceń :  
~Uśmiech Losu, 14:12 17-12-2018,   29%
O ile diety radnych się obniżyły w stosunku do poprzedniej kadencji i kto ustał ich wysokość ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp, 14:20 17-12-2018,   94%
Gdyby Darek walczył o sprawy gminy jak o swoją pensję to we wszelkich rankingach gmina Kadzidło byłaby na 1 miejscu. Żałosne to wszystko w wykonaniu wójta i jego zwolenników z KODD-u.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzdlak, 14:34 17-12-2018,   10%
Nie kłam na temat rankingów  bp pewnie chodzisz do kościoła. Gmina wypadła bardzo dobrze poczytaj wszystkie rankingi a nie się uczepiles jednego.wojt jest bardzo dobrym gospodarzem nie doruwnujesz mu do pięt tymi swoimi wypowiedziami prostackimi.gpspodarz wspaniały inteligentny, pełna kultura. Gdzie wam daleko do wojta. Prostactwo. Nauczyliscoe się kłamać tak jak przed wyborami. Pamiętaj że kłamstwo ma krótkie nogi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp, 14:44 17-12-2018,   96%
@~Kadzdlak A więc jak nie jesteś miłośnikiem polityki wójta to jesteś prostak ? Właśnie dlatego mam dość jego polityki i jego twardogłowych zwolenników. Albo popierasz bezkrytycznie wójta , albo jesteś cham i prostak. Dość mam takich totalniackich zagrywek dlatego mam nadzieję,  że jego rządy skończą się tak szybko jak to będzie możliwe.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:29 17-12-2018,   13%
@~Kurp Do ,,Kurp,, - masz rację, Łukaszewski to zbyt duży intelekt  dla takich jak ty i tobie podobnych. Zakaty, tępaku słuchaj tylko toruńskiego radia i całuj prałata w łapę a o resztę się nie martw. Masz za słabą głowę. Wypij od  czasu do czasu flaszkę bimbru i spoko.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:24 17-12-2018,   95%
Wyborca wójta? Jeśli wójt ma taki elektorat to słusznie że tyle zarabia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Andrzej, 21:09 17-12-2018,   0%
@~Kadzdlak Na ekadzidlo jak opisali rankingi to im szczeny opadly. Ciekawe co teraz wymyślą prostaki.
odpowiedz   •   oceń :  
~uczeń, 15:37 17-12-2018,   80%
Wszyscy, którzy zioną jadem na panią Basię jej nie znają, byłem jej uczniem, zawsze pomagała swojej klasie i nie tylko i nie prawdą jest co pisze "jakaś " pani, że buntowała klasę przeciwko nauczycielom, wręcz przeciwnie łagodziła wszystko, rozmawiała, wstawiała się do nauczycieli, cieszę się ,że jest przewodniczacą
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:43 17-12-2018,   15%
@~uczeń Nauczycielka za górka, no to zrobiła oszałamiającą kerierę nie ma co :-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Werka, 15:41 17-12-2018,   95%
Do kadzidlak
Też znam tę Panią A nie tą panią...I co Pan sobą reprezentuje?
Powrót do podstawówki wskazany

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:59 17-12-2018,   9%
@~Werka I co z tego, że błędów nie popełniasz, jak rozumem nie grzeszysz
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzidlak, 00:55 18-12-2018,   0%
@~Werka Wskazane to jest abyś nie zabierała głosu
odpowiedz   •   oceń :  
~kadzidlak, 16:29 17-12-2018,   100%
Wójt może się wykazać załatwiając kasę na projekty modernizujące gminę jak: szybki internet, wymiana starych pieców tzw. "kopciuchów", kolektory słoneczne, ogniwa voltaniczne, docieplenie domów, lokalne drogi i ścieżki rowerowe itd..
odpowiedz   •   oceń :  
~Fasola, 16:32 17-12-2018,   88%
Wybory były ? Były! Wybraliśmy radę i wójta. Rada ma prawo ustalić pobory wójta . I ustali moim zdaniem dobre i adekwatne. Tym którzy uważają że mało proszę dołożyć z własnych kieszeni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:53 17-12-2018,   20%
Wstyd Pani Bączek! PiS steruje. To takie okradanie po chrześcijańsku. Brawo PiS. Proszę pamiętać przed następnymi wyborami.
odpowiedz   •   oceń :  
~pr, 17:11 17-12-2018,   88%
Z wielkim szacunkiem, bezgraniczną serdecznością, z głębi jezior mazurskich i wierzchołków sosen kurpiowskich płynących życzliwością, świateczną radością, sylwestrowym uśmiechem proszę pana Łukaszewskiego o akceptację wyników wyborów (Inne nie będa!) i przystąpienia do rzetelnej, uczciwej pracy na rzecz środowiska w którym zamieszkał.Przykład brać z wójtów gmin ościennych (Baranowo, Lelis). Zostawić w spokoju raz na zawsze Panią Śniadach. Oddać sie do dyspozycji Pani Bączek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:59 17-12-2018,   30%
@~pr Państwo ś to życiowi nieudacznicy, za co się nie wezmą to zawsze wszystko spartolą, a Pani B to coraz bardziej pogrąża się w oczach mieszkańców, ciekawe jakie jeszcze szkodliwe decyzję podejmą radni w najbliższych tygodniach.
odpowiedz   •   oceń :  
~do życzliwej, 17:12 17-12-2018,   75%
Z pani komentarza aż bije zazdrość i brak szacunku  i kultury .Pani Bączek ma wszechstronne wykształcenie i jest odpowiednia ,uczciwą ,szlachetną osobą jako   dyrektor  poradni i jako przewodnicząca rady gminy.Ta pani zawsze jest chętna do pomocy innym ,życzliwa ,zaangażowana w to co robi dla dobra gminy i potrzebujących.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ktoś, 22:45 17-12-2018,   25%
@~do życzliwej Znamy dobrze tą panią i oszlachetności to ona nawet nie słyszała sama osobie mówi że jest mściwa, promuje pijaństwo na festynach i zabawach, zawsze nieskromnie ubrana a czasem wyzywająco wulgarnie. To jest raczej obciach dla gminy i gwarancja kłopotów zgadzam się z że zawsze chętna co kolwiek to znaczy
odpowiedz   •   oceń :  
~djnfjdnj, 23:51 17-12-2018,   93%
@~Ktoś Ma kasę i umie się bawić a nie jest biedna i drętwa jak wójt:)
odpowiedz   •   oceń :  
~mr.PR, 17:34 17-12-2018,   96%
Brawo Rada Gminy! Nareszcie niezaleznie myślący ludzie. Aż dzwi bierze że tylu się trafiło w jednym miejscu o jednym czasie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Andrzej, 21:08 17-12-2018,   29%
@~mr.PR niezależni :D HAHA powiedz jeszcze że OD Starosty niezależni :D :D, czuję że gmina z swojego budżetu będzie teraz budować drogi i robić remonty dla dróg powiatowych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Fasola, 18:26 17-12-2018,   87%
Wybory były ? Były! Wybraliśmy radę i wójta. Rada ma prawo ustalić pobory wójta . I ustali moim zdaniem dobre i adekwatne. Tym którzy uważają że mało proszę dołożyć z własnych kieszeni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:02 17-12-2018,   29%
To co zrobiła rada to zwykła msciwosc, a teraz jeszcze szantaż wychodzi na 1 plan, a tacy niby prawi i sprawiedliwy. Mnóstwo ludzi przegląda już na oczy, w sumie nic dziwnego - samym hamstwem i nienawiścią nigdy daleko się nie zajedzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:09 17-12-2018,   85%
Masz rację. Mnóstwo ludzi przejrzało na oczy.
Wójt traci poparcie. To człowiek w masce, który świetnie manipuluje takimi ludźmi jak ty co są na bakier z ortografią. Wstydź się.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:21 17-12-2018,   7%
Adwokat, lepiej popełnić co jakiś czas błąd interpunkcyjny bo z ortografią nie ma to nic wspólnego ( ups, znowu chciałeś wyjść na mądrego a wyszło że  się zbłaźniłeś) niż być takim zerem życiowym jak ty,  całe życie przegrywasz. Wstydź się
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:39 17-12-2018,   92%
Zajrzyj do słownika polonisto od 7 boleści
Chamstwo przez h to nie interpunkcja, to wstyd!
odpowiedz   •   oceń :  
~Miś, 22:02 17-12-2018,   22%
Cóż za bzdura i niekompetencja. Motywować do pracy poprzez ustalenie niższych niż dotychczas o 3000 zł zarobków. Taka osoba jest dyrektorem poradni. Nic dodać ,nic ująć. Sama strzela sobie w stopę!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:21 17-12-2018,   82%
@~Miś Bardzo dobrze to jest początek kadencji i nowa pensja, gdyby miał najwyższą to by nic nie robił tylko się lansował bo poparcie w ciągu ostatniej kadencji mimo zabiegów adasia bardzo poleciało. Mniejsze poparcie to i pensja w dół.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:13 17-12-2018,   94%
Myślę że wójt powinien wydać ponownie swój tomik poezji (ten o miodnej pisi) a dochody ze sprzedaży przerosną jego oczekiwania ;-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Barbara, 22:54 17-12-2018,   37%
Według oświadczenia ta pani należy do elity finansowej Kadzidła, posiada blisko milon zł w nieruchomościach ok 50 tys w gotówce trzy samochody i zarobiła w różnych miejscach ponad 120 tys w ubiegłym roku. No jak się ma taką kasę to chętnie odbiera innym. Wszyscy radni obecnej kadencji powinni pracować za darmo dla dobra wspólnego, zaczęli to niech mają honor i ustalą diety na poziomie 1 złotego. Tego chcemy my wyborcy. Albo niech się zrzekną mandatów. Uczciwości wymaga że jak się płaci wójtowi jak popychlowi to samemu się łapy nie wyciąga
odpowiedz   •   oceń :  
~dareczek, 23:13 17-12-2018,   92%
@~Barbara A może to prawda co podała w oświadczeniu a nie ściema jak u innych tak uczciwych...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosia, 23:21 17-12-2018,   75%
@~Barbara Radzi sobie babka lepiej niż wójt który niczego się nie dorobił. Może potrafi zarządzać gminą też lepiej?
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Barbara, 23:27 17-12-2018,   86%
@~Barbara Wójt jest starszy, zarabiał o wiele  więcej niż Pani Bączek , oraz dom odziedziczył po rodzicach i ma mniejszy majątek. Czyli albo kłamie w oświadczeniach majątkowych, albo jest totalnym nieudacznikiem , który nie potrafi zarządzać nawet prywatnymi finansami, czyli tym bardziej nie nadaje się  do zarządzania gminą. Ale strzelułeś samobój zwolenniku Dariusza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:30 17-12-2018,   87%
@~Do Barbara Dariusz to poeta i wydał wszystko na pierdoły i swoją poezję.
odpowiedz   •   oceń :  
~zaradny, 23:37 17-12-2018,   75%
@~Barbara Szacun fajna babka
odpowiedz   •   oceń :  
~pracownik gminy, 23:44 17-12-2018,   86%
@~Barbara Koniec z nieudacznikiem który uważa pensję w wysokości prawie 4 tysi na rękę za pensję popychla z biedronki, chętnie się zamienię, nie wie ile zarabiają normalni ludzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~kadzidlak, 23:45 17-12-2018,   93%
@~Barbara Myślę, że jak wójt się zgodzi za darmo pracować to i Radni też bezpłatnie popracują. Masz więc pole do popisu przekonaj wojta
odpowiedz   •   oceń :  
~poeta, 23:45 17-12-2018,   84%
można gdzieś kupić wczesną twórczość dariusza?
odpowiedz   •   oceń :  
~Hgfd, 10:58 18-12-2018,   100%
@~pracownik gminy Ja też
odpowiedz   •   oceń :  
~Heja, 15:48 18-12-2018,   100%
@~Barbara Bogatemu wszystko wolno, biedny pójdzie raz na k....y już go męczą głowę urwą bogacz z burdla do burdelu idzie w szczęściu i weselu, ludzie chwalcie potęgę pieniądza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bolek, 23:01 17-12-2018,   41%
Zebranie dwustu głosów, nie upoważnienia pani bączek do mówienia w imieniu gminy, ona reprezentuje tylko swoją ulicę i w ich imieniu może mówić. Reszta rady szybko się na niej pozna, tak jak znają ją już nauczyciele w Kadzidle i w poradni. I zakńczy karierę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Wałęsy, 23:20 17-12-2018,   77%
@~Bolek Bolek konfident będzie oceniał Panią przewodniczącą dobre.   Pani Bączek reprezentuje radę gminy , która z kolei jest ważniejszym organem niż wójt. Oczywiście jej mandat jest tak silny, gdyż cieszy się zaufaniem większości rady, ale o tym czy ma prawo reprezentować radę decydują radni , a nie Ty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 23:14 17-12-2018,   14%
Jak śmiecie pisać takie rzeczy na wujta. Takiego wujta zadna gmina w Polsce nie będzie miała nawet za 100 lat. Jest bez interesowny , szlachetny i wogule nie ma wad. Wstyćcie się niewdzięcznicy.  Powinien zarabiać co najmniej 15 tysiecy jeśli nie 20 tysięcy. Wszyscy co źle o wujcie piszą to łobuzy, dranie, podli ludzie. Powinno być takie prawo aby wujt mógł odwoływać złych radnych i dobierac takich co robią dobrze, czyli jak chce wujt który wie najlepiej jak dobrze robić. Ręce precz o Darka dranie.
odpowiedz   •   oceń :  
~tatuś, 23:27 17-12-2018,   89%
@~Gosc Emilku nie płacz tak, tatusia nikt nie zwolni został wybrany na następną kadencję. A jeśli jest tak bezinteresowny to czemu tak bardzo liczy się dla niego kasa może ci to jakoś wytłumaczy a ty nam o tym napiszesz ;-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Do KODD-owca, 11:58 18-12-2018,   100%
@~Gosc Wiesz, a może jak ogłosimy Pana Łukaszewskiego dożywotnim wójtem z pensją 25 tysięcy miesięcznie. Myślę, że wtedy będziesz w pełni zadowolony ;-)
odpowiedz   •   oceń :  
~hahaha, 14:47 18-12-2018,   100%
@~Gosc hahaha
odpowiedz   •   oceń :  
~dyktator, 15:03 18-12-2018,   100%
@~Gosc Jak śmiecie mieś odmienne zdanie niż Wójt. Takie rzeczy powinny być karane karą śmierci. Wójt został namaszczony przez Boga i kto się z nim nie zgadza popełnia grzech ciężki i będzie się smażył w piekle.Jak można być tak podłym że ma się odmienne zdanie TRAGEDIA
odpowiedz   •   oceń :  
~hahaha, 16:09 18-12-2018,   100%
@~Gosc hahaha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:48 17-12-2018,   79%
Czy to prawda, że wójt ma nadal etacik w szkole?
Tak na wszelki wypadek? Czy to zgodne z prawem?
odpowiedz   •   oceń :  
~stress, 23:54 17-12-2018,   92%
Tak, myślę że zarobi tam więcej i mniej stresu będzie tylko trzeba będzie pracować a nie rozkazywać
odpowiedz   •   oceń :  
~Ania, 00:03 18-12-2018,   40%
Czy to prawda że Barabara ma nadal etacik w szkole (zsp)?Czy to prawda,że pracuję gdzie się da aby tylko nie pracować w poradni ( bo tam się nie nadaje i na niczym się nie zna). Ale wypłatę bierze od starosty ,ale za co,jak wiecznie jej nie ma bo karierę robi gdzie indziej.
odpowiedz   •   oceń :  
~kadzidlak, 00:17 18-12-2018,   74%
@~Ania Co za różnica gdzie w wolnym czasie pracuje i w weekendy, kiedy nie pracuje w poradni. A skąd Ania wierz, czy się zna, czy nie korzystałaś? pewnie psycholog był  potrzebny?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ania, 09:01 18-12-2018,   36%
@~kadzidlak Nie o weekendy mi chodzi. O zwykłe dni robocze, kiedy to powinna być i pracować w instytucji , która jej płaci wynagrodzenie i ZUS. Nie jest  też psychologiem. A poza tym psycholog to normalny zawód i niepotrzebna tu ironia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Tutejszy, 00:19 18-12-2018,   6%
Zbydlęcenie. Knucia. Fałszywki. To chore. Ktoś pisze bzdury. Podszywa się pod kogoś. Odpowiada samemu sobie. Nie dajcie robić sobie wody z mózgu. To nie są krytycy wójta. Tylko jacyś chorzy z nienawiści zbóje. Kto wam rozkazuje? Skąd takie ubeckie metody. Niech wójt nie odpisuje. Nie zniża się do tego poziomu. Czas wszystko odmieni. To zbyt porządna gmina na takie wariactwa. Wstyd mi za was manipulatorzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Tamtejszy, 00:28 18-12-2018,   89%
@~Tutejszy Tak pięknie to tylko nasz wójt umie pisać i sam siebie bronić i chwalić, brawo brawo. Niech już pan idzie spać bo jutro trzeba iść do pracy.
odpowiedz   •   oceń :  
~pracuś, 00:30 18-12-2018,   88%
@~Tamtejszy Chyba że jest się wójtem, to pójdzie się posiedzi, kawę wypije, i tyle roboty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zly, 05:35 18-12-2018,   86%
Nie wierzę... taki cudowny Wójt? Szybko zapominajcie sprawę byłego Dyr. CKK!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:06 18-12-2018,   92%
Taki cudowny i dobry a jakoś ludzie którzy startowali od niego w poprzedniej i obecnej kadencji przeszli do opozycji, chyba jednak nie jest taki słodki - może chciał ich zagłaskać?
odpowiedz   •   oceń :  
~m, 10:24 18-12-2018,   0%
Ale opozycja śmiech na sali. Taki sam  jest jak i wy. Beznadzieja.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:25 18-12-2018,   100%
@~m Taka jaka została wybrana w wyborach - wybrała większość wyborców czy ci się to podoba czy nie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:28 18-12-2018,   22%
basia niech się wezmie za rodzenie dzieci ,a nie cale zycie się migac.na jej emeryture kto będzie robil? nasze dzieci? koluch to samo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:23 18-12-2018,   17%
Dokładnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~nsdbdhbh, 14:41 18-12-2018,   100%
czuć w tej wypowiedzi że żal dupę ściska z powodu utraconych dochodów
odpowiedz   •   oceń :  
~KODD, 12:02 18-12-2018,   93%
Przypominam o rekrutacji na prezesa Komitetu Obrony Dochodów Dariusza. Wymagania niezbędne- stworzony do wyższych celów niż praca bezrobotny, po rozwodzie, nie płacący alimentów. Wymagania dodatkowe- mile widziany jakiś nałóg np. narkomania, kleptomania, od biedy alkoholizm , pierwszeństwo mają osoby posiadające wyrok w procesie karnym np. oszustwo, kradzież, pedofilia, gwałt, pobicie. Osoby posiadające wyrok z oskarżenia prywatnego też mile widziane, ale ich podania będą rozpatrywane w drugiej kolejności po osobach mających wyrok z oskarżenia publicznego. Pozdrawiam i zachęcam do składania aplikacji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:23 18-12-2018,   6%
@~KODD powtarzasz się m.ś.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do betonu i stalowego ele, 12:30 18-12-2018,   86%
Właśnie dlatego tak szybko topnieje poparcie dla Dariusza. W ciągu ostatniej kadencji zmniejszyło się poparcie, aż o 20%. Jeśli myślicie, że wszystkie nieprzyjazne wójtowi inspiruje m. ś. To wiecie co ? Myślcie tak dalej ! Dzięki temu D. Ł. straci kolejne 20% i następne wybory będą formalnością :-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:59 18-12-2018,   25%
@~Do betonu i stalowego ele do następnych wyborow po pisiorach tylko smrod zostanie nieudaczniku
odpowiedz   •   oceń :  
~Do betonu i stalowego, 13:27 18-12-2018,   82%
O jak się zdenerwował. Nieudaczniku powiadasz? Bardzo dobra charakterystyka, ale niestety Ciebie  betonie i stalowy elektoracie  Dariusza
odpowiedz   •   oceń :  
~Do betonu i stalowego ele, 13:51 18-12-2018,   84%
Właśnie dlatego tak szybko topnieje poparcie dla Dariusza. W ciągu ostatniej kadencji zmniejszyło się poparcie, aż o 20%. Jeśli myślicie, że wszystkie nieprzyjazne wójtowi inspiruje m. ś. To wiecie co ? Myślcie tak dalej ! Dzięki temu D. Ł. straci kolejne 20% i następne wybory będą formalnością :-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:04 18-12-2018,   23%
To co rada zrobiła z Panem Darkiem to czysta zemsta za przegrane wybory ich koleżanki Pani Ś i nikt mnie nie przekona że jest inaczej podobnie jak większości ludzi w gminie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:13 18-12-2018,   85%
Jak dla kogoś Pan Darek jest takim bogiem to niech sobie jego zdjęcie powiesi nad łóżkiem i się do niego modli, część ludzi może mieć odmienne zdanie - na tym polega demokracja jak byście nie wiedzieli...
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp, 14:13 18-12-2018,   82%
To nie zemsta za wybory w których miał najgorszy wynik w historii swoich startów, oraz przegrał wybory do rady gminy, ale obiektywna ocena jego pracy, która polegała głównie na kawkowaniu  z elektoratem,  bieganiu na różne imprezy, uroczystości i lansowaniu się . Za takie słodkie życie to co dostaje to i tak za wysokie pobory.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:19 18-12-2018,   90%
nie ma co płakać za 5 lat wybory jak się komuś nie podoba to będzie okazja do zmiany i wójta i rady
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:23 18-12-2018,   82%
Radni wójta przegrali to czego się spodziewał? Skoro większość radnych tak zdecydowała to tak jest, chyba większość ludzi miała już dość przydupasów którzy tylko łapkę podnoszą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:36 18-12-2018,   80%
Gdyby ludzie chcieli żeby zostało tak jak było to wybrali by radnych wójta, ale ludzie chcą zmiany co pokazali w wyborach. Wyniki wyborów nie każdemu muszą się podobać.
odpowiedz   •   oceń :  
~mr., 14:45 18-12-2018,   85%
W następnych wyborach wystartuje Adaś z namaszczenia wójta bo Dariusz już nie ma szans i jak wprowadzi większość swoich radnych to w końcu wójt gminy kadzidło będzie zarabiał najwięcej i kadzidło będzie w czymś pierwsze....Ale Dariusza żal ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~do mr, 15:10 18-12-2018,   82%
@~mr. Już ja widzę, że Darek odpuszcza kandydowanie. Palnikiem od stołka wójta go nie oderwiesz. Tak jest żądny władzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~mr., 16:15 18-12-2018,   75%
@~do mr Może zamieni się na stołki z prezesem  A.B. którego tak lansował i ma wyższą pensję, a prezesowi jak nie udało się zostać starostą to może zechce być wójtem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Do mr., 18:33 18-12-2018,   86%
@~mr. W sumie jak jest niekompetentnym wójtem to może i być niekompetentnym prezesem ZGKiM . Byle kasa się zgadzała.  Dla  gminy lepiej, że zamiast źle zarządzać gminą , źle by zarządzał tylko gospodarką komunalną ;-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Show must go on, 18:45 18-12-2018,   90%
Ile ten lament nad „niskimi” zarobkami (celowo cudzysłów) bedzie jeszcze trwał?! W normalnym biznesie taki gosc, z brakiem wyników, bez pomysłu na inwestycje (chyba, ze zaliczymy skwerki;)) i bez dalekosiężnej strategii po 1 Q by wyleciał! Czy nasza gmina to instytucja charytatywna?!
odpowiedz   •   oceń :  
~wójt, 21:09 18-12-2018,   100%
Wójt został postawiony w trudnej sytuacji po tylu latach koniec rządów absolutnych i jak tu się z tym pogodzić?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:17 18-12-2018,   47%
Baśka, Barbara kiedy pójdziesz na smacznego browara? :-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Oj dana, 21:48 18-12-2018,   42%
Wolę lody, od browara robię się stara, a po lodzie to jest młodziej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:53 18-12-2018,   13%
@~Oj dana Hmmm to jakie te lody są najlepsze, jakie możesz polecić? :-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Oj dana, 17:45 19-12-2018,   40%
Lody lody na śmietanie kto poliże temu s......
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:15 19-12-2018,   25%
@~Oj dana W tym przypadku może być trudno z tym s...… :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:15 19-12-2018,   37%
3 sesja w tym miesiącu.tylko diety im w glowie.wiekszosc kuzwa czytac dobrze nie potrafi ale pchaja się po kase .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:08 19-12-2018,   40%
A i 4 jeszcze w tym miesiącu podobno hehe BB  i jej poplecznicy  robią nieźle show a podobno nie  o kasę im chodzi? Żałosne. A mam tylko jedno pytanie jak wysokie honorarium otrzymuje za 1 sesje przewodniczący w gminie Kadzidło, ponieważ w wywiadzie Pani mówiła że koszt jednego laptopu jest wyższy niz suma diet z całego roku.?
?  Czy jest to prawda?
odpowiedz   •   oceń :  
~Amen, 17:55 19-12-2018,   34%
Za pieniądze z diety kupują poparcie rozdając prezenty czyli te laptopy w swoich okręgach. Za pieniądze gminy kampania wyborcza bez przerwy. Radny tej kadencji powinien pracować za symboliczną złotówkę. Przecież tacy prawi i sprawiedliwi i honorowi. To honor pozwala brać pieniądze a potem dawać łapówki wyborcom w postaci sprzętu komputerowego. Oczywiście wiem że wołam na puszczy żaden radny się nie zrzeknie diety, każdy będzie tak mącił jak Barbara aby tylko przytulić jak najwięcej, aby tylko zachachmęcić, a potem się powie że się dało, gubiło, zapomniało. PiS przytulić i schować.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:15 19-12-2018,   40%
@~Amen O czym gadka, mają kupić rocznie jeden laptop dla dzieci w swoim okręgu, a z diet będą mieli kilkanaście razy tyle. Także to również mydlenie oczy wyborcom w czystej postaci, ale nie w Kadzidle takie numery, to nie ciemnogród tutaj ludzie potrafią liczyć bardzo szybko oraz bardzo skrupulatnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszakanka, 08:40 19-12-2018,   42%
Wójtowi  obniżyli a tu trzy sesje w miesiącu i komisja. Kupa pieniędzy .I to się nazywają oszczędności, aby do siebie . Nie ładnie Pani B.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:09 19-12-2018,   34%
@~Mieszakanka Podobno i 4 będzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:27 19-12-2018,   40%
Kuźwa wkoncu zaprowadzimy porządki w tej gminie a nie kuźwa wygraliśmy i będziemy z wójtem współpracować, niech kuźwa patrzą jak się rządzi, tyłu sesji w miesiącu to nawet najstarsi kurpie nie pamiętają. Kasa misiu tylko kasa się liczy.  Jestem ciekawy czy śmieci pójdą w dół, Pan PM i pani BB obiecywali, nawet spotkanie w Kadzidle zrobili, krzyczeli wtedy ze taka cena śmieci to skandal i oni to  zmienia,  teraz są w zdecydowanej większości, zobaczymy jaki będzie finał
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 11:23 19-12-2018,   40%
W 20.12.2018 będzie sesja i w następnym tygodniu kolejna golo kasę. Przewodniczącym komisji budżetu M.K. Smiech, Zenada. Z kim my tu pracujemy. Koszmar aby tak dalej,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:22 19-12-2018,   80%
@~Mieszkaniec Czuję że demokracja się nie podoba i jakieś uprzedzenia to jest właśnie żenada. Najlepiej żeby wójt ustalił wszystko co chce a inni podnieśli łapkę w górę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:49 19-12-2018,   34%
@~Mieszkaniec m.k. ? on pisac nie potrafi:) o mysleniu nie wspomne:)
odpowiedz   •   oceń :  
~emeryt, 11:45 19-12-2018,   23%
Czekamy za obniżeniem stawki za śmieci. Było obiecane. Nawet w radio Nadzieja  było że będą niższe  od osoby po 15zł. Zobaczymy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:58 19-12-2018,   50%
@~emeryt jak byś słuchał baranie to byś usłyszał że na podstawie kalkulacji z przetargu który został unieważniony
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:10 19-12-2018,   75%
Komitet Obrony Zarobków Dariusza już się uaktywnił i teraz będą na każdego psioczyć i nic im się nie podoba, ciekawe jakie pomysły ma Wójt i jego radni na cenę śmieci - narzekać jest najłatwiej a jak byli przy władzy to nic nie zrobili. Obłuda
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 14:16 19-12-2018,   34%
Przynajmniej nie klamal , zawsze podchodzili do ceny śmieci jaką może być. A wy co teraz przecież jak mówicie wszystko możecie zróbcie po 10zl. A wy zeby wybory wygrac   obiecywaliscie gruszki na wierzbie. A teraz co klapa.
odpowiedz   •   oceń :  
~www, 14:24 19-12-2018,   80%
@~Gosc Dopiero się okaże, po co gdybać i psioczyć jak jeszcze nic nie wiadomo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:25 19-12-2018,   72%
@~Gosc Nie kłamał = Nic nie robił w tej sprawie. HAhAhA dobre
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:37 19-12-2018,   72%
@~Gosc A wy jak rządziliście nie podjęliście w ogóle tematu śmieci i było zajebiście.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:42 19-12-2018,   75%
Pewnie niedługo pokaże się artykuł o śmieciach w kadzidle i wtedy obrońcy D.Ł. i on sam będą mogli się popisać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:01 19-12-2018,   34%
Czekamy na spełnieine obietnicy wyborczej, obniżka śmieci to szlagierowe hasło przeciwników obecnego wójta w czasie kampanii wielokrotnie było obiecane , że cena śmieci zdecydowanie się zmniejszy? A Tu co podobno kolejna spora podwyżka? Czekamy na oficjalne potwierdzenie , ceny przyjętej przez obecną radę gminy. Ludzie czekają na spełnienie obietnicy, jeśli tak nie będzie bardzo wielu mieszkańców otworzy oczy, wielu już to zrobiło.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:01 19-12-2018,   0%
To też hasło Adama B, którego lansował wójt do powiatu a o tym jakoś cicho, o innych obietnicach prezesa też cicho, ciekawe co zrobił w tej sprawie. Pewnie nie ma czasu bo zajęty jest walką o dochody wójta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:05 19-12-2018,   50%
Przecież to rada uchwala ceny śmieciowe a że jest podobno w końcu niezależna oraz najlepsza jaka kiedykolwiek była w historii czekamy na dotrzymanie pierwszej obietnicy w sprawie obniżki cen śmieci, to po to wołali do remizy pewnie ze 2 setki ludzi, po to szczekali na Wójta żeby teraz znacząco podnieść cenę śmieci? Oszukaliście wyborców którzy Wam tak bardzo zaufali, nie zapomnimy Wam tego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:01 19-12-2018,   39%
darek prznajmniej prezencje ma:) dobrze , ze ta kontrkandydatka nie wygrala:) bo wtedy z niej i b. plus m. salceson by wyszedl:)a tak w sumie to walic to wszystko.to i tak jedno wielkie g...o.       koluch najlepszy:) dzieckiem sie zajmij lebiego.

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:18 19-12-2018,   13%
Tak jak piszesz kolego, koluch to nawet z żoną się dogadać nie mógł , a teraz chce gminę jednoczyć.... Szczyt hipokryzji
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:22 19-12-2018,   50%
co ma zona do tego? niech walczy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:23 19-12-2018,   34%
najlepiej sie poddac.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzidlanin, 15:41 19-12-2018,   79%
Jak czytam ostatnie posty zwolenników wójta to sam bełkot widać, że wymyślony przez Niego i nakazany do wykonania jego zwolennikom. A sesji więcej będzie tylko teraz pod koniec roku, gdyż pierwsza była związana z formowaniem się rady, a ostatnia w miesiącu będzie poświęcona budżetowi, który jest najważniejszą uchwałą w roku. Możecie krzyczeć, ale nikogo z równowagi nie wyprowadzicie. Radni swoje zrobią i chwała im za to :-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:47 19-12-2018,   36%
@~Kadzidlanin Przejrzałem wpisy i nie zauważyłem żeby ktoś kogoś chciał z równowagi wyprowadzić. Widzę natomiast bardzo duże merytorycznych wpisów, ukazujących fakty jacy Ci radni są prawi i sprawiedliwi. A więc czekam na podjęcie uchwały budżetowej bo z tego co słyszałem szykuje się kolejna kompromitacja na cały powiat. No ale jak do rządzenia dorwały się osoby zawistne , bez żadnych zasad no to czego tutaj się spodziewać??
odpowiedz   •   oceń :  
~Tilt, 18:17 19-12-2018,   32%
Wójt wygrał wybory, ale jego ludzie nie, postawił na miernoty bo ludźmi z charakterem ciężko rządzić. Tylko z drugiej strony barykady też miernoty bez charakteru, pieniacze i wiejskie roztropki co nikomu nie ustąpią bo naj mądrzejsze w całej wsi. Sytuacja bez wyjścia, oni wójta nie pokonają bo wygrał w wolnych wyborach, on ich nie przekona bo wszyscy dadzą się pokroić za Barbarę bączek która chciała być wójtem tylko starosta nie pozwolił. To doprowadzi do upadku naszej gminy i to bardzo szybko, szykujemy się na rządowego komisarza. Barbara zapowiedziła likwidację zakładu komunalnego, biblioteki, i innych instytucji. Będzie ciężko tu żyć. Szykuje nam tu pisowską rewolucję jaką oglądamy w telewizji. Napewno potanieją nieruchomości i to jest ten plus, tylko czy jest się z czego cieszyć. Kadzidło to nie jest już spokojna wieś. Nie chcę was straszyć ale zobaczycie sami że najciekawsze dopiero przed nami.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:50 19-12-2018,   80%
Zmiany będą, to pewne czy na lepsze czy na gorsze to się okaże na koniec kadencji. Radni na pewno przykręcą śrubkę przydupasom wójta i nie ma się co dziwić to normalne. Wójt obsadził stanowiska swoimi to teraz muszą się martwić i wypisywać bzdury że wszystko zamkną i kadzidło zginie. Wójt jest organem wykonawczym więc zaraz zobaczymy jak wykonuje uchwały rady i czy się z tym pogodził że to nie rada przyklepuje jego uchwały. Jak sam powiedział na I sesji radni przegłosowali kredyt, ale inwestycje w roku wyborczym to już zasługa wójta nie radnych. Myślę że wyniki wyborów pokazały wyraźnie że poparcie wójta spadło i że ludzie nie chcą bezradnej rady. Ciężko się z tym pogodzić ale takie są fakty i wylewanie pomyj na innych niczego nie zmieni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:13 19-12-2018,   46%
basia wroc do kmiotow.tam gdzie sie wychowalas .nie pajacuj u nas,parcie masz:) tylko to:)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:14 19-12-2018,   43%
postaraj sie jutro ladniej wygladac:)pasztetu mam dosc.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:20 19-12-2018,   42%
Pani BB, wszyscy wiedzą że wyniosła Pani nie najlepsze wzorce z domu, czy dąży Pani aby w gminie Kadzidło również   mówiono o Pani w możliwie najgorszy sposób?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:44 19-12-2018,   40%
cóż to za wzorce?trzeba naglasniac takie sprawy.faktury kolucha tez zobacza swiatlo dzienne.
odpowiedz   •   oceń :  
~kadzidlak, 20:16 19-12-2018,   80%
Pani wójt z Olszewa Borek załatwiła kasę na budowę dróg lokalnych od wojewody mazowieckiego. Dobrze by było aby wójt Kadzidła wziął przykład z niej jak się załatwia sprawy. Wcześniej to on listy z podpisami ludzi zbierał przeciwko rządowym inicjatywom.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:31 19-12-2018,   85%
@~kadzidlak Gdyby Wójt tak walczył dla dobra gminy a nie tylko własnego to może by swoich przydupasów wprowadził do rady i byłby spokuj.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:45 19-12-2018,   17%
spokój        nieudaczniku
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:52 19-12-2018,   80%
prawda boli? brak argumentów? brawo obrońcy wójta
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 22:56 19-12-2018,   78%
Widzę, że klakierzy wójta nie mając logicznych argumentów próbują obrażać osoby, których wójt nie lubi poprzez chamskie uwagi na temat wyglądu. Żałosne i w sumie świadczące o ich desperacji.  Utwierdza mnie to tylko w przekonaniu, że mój głos na Panią Śniadach i jej radnego nie był głosem straconym. Dziękuję Państwu radnym, a także bardzo dziękuję tym co do tej pory rzucali wyzwanie tym nieszczęsnym  rządom Łukaszewskiego, czyli Panu Marianowi Grzegorczykowi, Panu Krzysztofowi Duszakowi, oraz Pani Annie Śniadach. Dla mnie jesteście Wielcy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:57 20-12-2018,   10%
@~Obserwator M.G idź spać już lepiej, bo jutro znowu nie wyspany, będziesz wyglądał tak jak ostatnio.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do gość, 08:53 20-12-2018,   100%
Bardzo przepraszam, że ośmielam się zwrócić uwagę tak wspaniałej i elokwętnej osobie , ale chyba zapomniałeś dodać Serdeczności D.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:14 20-12-2018,   23%
@~Do gość M.G ale ty chyba nie zapomniałeś , jak będąc członkiem partii opozycyjnej, pojechałeś do posła PO skamleć o pracę? Może pochwalisz się wszytkim jak przebiegała rozmowa i co wówczas mówiłeś o swojej partii?
odpowiedz   •   oceń :  
~Do gość, 10:23 20-12-2018,   100%
Jak nerwy puszczają to z desperacji  się różne fantastyczne historie wymyśla. Ale jak coś jest nieprawdą to bardzo łatwo zachować spokój i ze stoickim spokojem nie reagować. Serdeczności D.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalnedarz imprez
wrzesień 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
 26  27  28  29  30  31 1
 2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
 16 17 18 19 20 21 22
 23 24 25 26 27 28 29
 30  1  2  3  4  5  6