2019-04-17T15:00:07+02:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Nowy blok elektrowni w Ostrołęce. Za czy przeciw? NASZA ANKIETA

REKLAMA
REKLAMA
8
6
67
Najlepszy komentarz
~Gość, 15:09 17-04-2019,   75%
Warunek jest taki, żeby mogli głosować jedynie mieszkańcy Ostrołęki, a nie rozszczekani opłaceni ekoterroryści z warszawki, co naszego miasta nawet nie widzieli.
odpowiedz   •   oceń :  
W związku z tym, że temat wzbudza dużą dyskusję (chociażby w artykule o dzisiejszej Roberta Biedronia w naszym mieście), zadajemy Wam pytanie: czy jesteście za czy przeciw budowie nowej elektrowni w Ostrołęce? Głosujcie i komentujcie!

Głosować możecie na naszym profilu na Facebooku:



A komentować tamże, jak również poniżej. Czekamy na Wasze opinie.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 15:04 17-04-2019,   70%
Tylko referendum.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:09 17-04-2019,   30%
Po co ? I tak nie ma kasy na budowę ani węgla w Polsce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:02 17-04-2019,   15%
Aby rządzący zaprzestali takich praktyk.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:52 17-04-2019,   92%
A konkretnie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:06 17-04-2019,   35%
Zgodnie z poniedziałkowym artykułem w Gazecie Prawnej na budowę elektrowni w Ostrołęce wydano MILIARD !!!
Ktoś wie na co ? Bo ja widzę tylko puste pole.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:04 17-04-2019,   39%
Być może na nagrody i premie dla nowych dyrektorów, według zasady "nam się należy"?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:51 17-04-2019,   82%
Jak jesteś ciekawy, to zapytaj u źródła. Z artykułów prasowych ani prawdy, ani za wiele się nie dowiesz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:35 17-04-2019,   93%
puste pole samo się nie zrobiło. najpierw był tam las i sporo pagórków.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:16 17-04-2019,   39%
Na puste pole to wydali 200mln. A reszta gdzie poszła?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:09 17-04-2019,   75%
Warunek jest taki, żeby mogli głosować jedynie mieszkańcy Ostrołęki, a nie rozszczekani opłaceni ekoterroryści z warszawki, co naszego miasta nawet nie widzieli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Tokoz, 15:15 17-04-2019,   76%
A dlaczego tylko z Ostrołęki, okolice już nie, nam też ona da się we znaki, tak jak ługownia ze Story i jej zapaszek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:57 17-04-2019,   96%
@~Tokoz Czyli to już jak Ostrołęka :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:05 17-04-2019,   24%
Już zagłosowali w wyborach 65% do 35% jak większość miast Polski.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:14 17-04-2019,   77%
Hehe, rzeczywiście lewactwo szczeka jak przy tej konstytucji albo innych wolnych sądach. Bardzo trafne porównanie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:36 17-04-2019,   28%
Lewactwo to Ci co rozdają pieniądze pracujących nierobom i swoim dyrektorkom.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:53 17-04-2019,   50%
@~Tokoz Porównanie bardzo mało adekwatne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:54 17-04-2019,   82%
Tak, zagłosowali nie głową tylko nogami, a teraz żałują.
odpowiedz   •   oceń :  
~No Ja, 21:31 17-04-2019,   79%
@~Tokoz Lepiej nie budować? Może jeszcze Storę zamknąć? Będziemy mieli piękne zapachy ale nie z banknotów....
odpowiedz   •   oceń :  
~kie, 22:27 17-04-2019,   75%
@~Tokoz To się wyprowadź jak ci nie pasuje. Gdyby nie celuloza i elektrownia to by tu było takie za**pie, że byś zęby w tynk wbijał.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:18 17-04-2019,   32%
Jestem za!

I żeby nie mogli głosować ci, co mają w tym interes (praca, powiązane firmy itd). Chcemy opinii zwykłych mieszkańców, bezstronnych!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:33 18-04-2019,   20%
Ci co pracują to raczej marny w tym mają interes, skoro pracują :)))
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:34 18-04-2019,   62%
Zresztą, ekoterroryści mówią, że pracę znajdzie garstka ludzi. Więc jak to, obawiać się tak garstki ludzi? :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Dorota Luty, 09:30 19-04-2019,   -
jeśli zainwestujecie w szczelną kopułę i odetniecie się od świata to może wtedy nie byłaby to nasza sprawa. Ale tak się nie da, więc będziemy się wtrącać:) pozdrawiam
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:58 17-04-2019,   68%
za
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:05 17-04-2019,   39%
przeciw
odpowiedz   •   oceń :  
~kolo, 16:28 17-04-2019,   82%
Jak nie powstanie elektrownia nie powstaną duże zakłady pracy !!! jeżeli ktoś przypuśćmy będzie chciał pobudować fabrykę samochodów to szuka miejsca gdzie będzie dostęp do prądu inaczej nie pobuduje fabryki . A co w przyszłości będą produkować to nikt nie wie !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:34 17-04-2019,   87%
@~kolo Toć Biedron mówi że wiatraki dadzą nam dużo pracy i biogazownie na pierdy też xD
Przecież ktoś taki jak ON nie może się mylić. Człowiek ma naprawdę duże zasługi - oprócz bycia celebrytą zrobił całe nic
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:38 17-04-2019,   15%
@~kolo Na tym zadupi nikt poważny nic nie wybuduje, gdyż tu nie można dojechać, ani wyjechać. Samochody produkują tam gdzie są drogi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:56 17-04-2019,   24%
@~kolo Ja rozumiem różne poglądy na temat elektrowni, ale napisz mi jaka jest logika Twojej wypowiedzi? Prąd jest tylko tam gdzie elektrownia? A cała reszta kraju prądu nie ma? Ok...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:18 17-04-2019,   87%
W uproszczeniu tak. Do czasu budowy linii 400 kV z Ostrołęki na Ełk choćby niemożliwa była elektryfikacja linii kolejowej Korsze - Ełk, tak samo przyłączenie tam większych odbiorców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:36 17-04-2019,   22%
Bzdur nie opowiadajcie wszędzie w Polsce jest prąd nawet w największych dziurach.
odpowiedz   •   oceń :  
~hehe, 21:32 17-04-2019,   79%
A tacy jak Biedron to pierdy z łatwością puszczają :)
odpowiedz   •   oceń :  
~j, 22:29 17-04-2019,   85%
A po co ty sie wypowiadasz w tematach o których nie masz pojęcia?
odpowiedz   •   oceń :  
~Oooooo, 08:29 18-04-2019,   100%
@~kolo W przyszłości to może maszyny I roboty będą praktycznie same produkować, Z użyciem nowoczesnych technologii, witmrtualnej rzeczywistości itp. i pracownik praktycznie nie będzie potrzebny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:38 17-04-2019,   90%
Po co nam ankieta ??? Wystarczy że wypowie się Konio Walski i bėdzie EKSPERTYZA
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:53 17-04-2019,   86%
Po co robić ankietę, w której biorą udział ludzie którzy się na tym nie znają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kaszanka z trabanta, 18:25 17-04-2019,   31%
Trzeba budować, żeby Gruby Ed mógł zarabiać na sprowadzanym węglu z Rosji za pośrednictwem zaprzyjaźnionej firmy z Bielska Podlaskiego, a i biedny Rumiany też z tego dealu dostanie drobne ochłapy, coby żonuś nie musiała ciężko na wyspach w Burszynowej pracować. Hej !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:10 17-04-2019,   25%
Cały świat odchodzi od węgla
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:20 17-04-2019,   87%
Uuu, zapachniało szantażem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:33 17-04-2019,   87%
Zróbcie lepiej ankietę o tym, ile osób po studiach państwowych nie może znaleźć pracy w Ostrołęce, w nawet odrobinę zbieżnym do wyuczonego zawodzie, czy to rodzajem pracy, czy wymaganym poziomem wyksztalcenia.

Ewentualnie ankietę o tym, jaka jedtcskala bezrobocia strukturalnego w Ostrołęce, czyli ile osób pracuje poniżej swoich kwalifikacji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Baba, 22:31 17-04-2019,   8%
A co to Ostrołęka jakaś ziemia obiecana? Chłopie wytrzyj gile i się ogarnij, jak masz dobry zawód, to szukaj pracy poza Ostrołęką, a nie jęczysz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:02 18-04-2019,   0%
Zróbcie ankietę, ile osób przed rozpoczęciem studiów sprawdza, czy po skończeniu studiów będzie praca w tym zawodzie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Panda, co nie brała jeńca, 08:16 18-04-2019,   80%
@~Baba Ostrołęka to wymierające, starzejące się miasto, z którego wszyscy wyjeżdżają i niedługo już w ogóle taka emerytka pustelnia będzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Fafina, 08:20 18-04-2019,   100%
Przed rozpoczęciem studiów może być inna sytuacja na rynku pracy, a po 3, czy 5 latach inna.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do goscia z 6:02, 08:22 18-04-2019,   0%
Zróbcie ankietę, ile osób odpowiada na komentarze o studiach jednocześnie ich nie posiadając, a co za tym idzie nie rozumiejąc, co to znaczy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do gośc z 6:02, 08:32 18-04-2019,   100%
A jakie Pan/Pani jakie studia ukończył/a? Ile lat temu? Pracuje Pan/Pani po tych studiach w zawodzie wyuczonym?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość 2, 21:03 17-04-2019,   100%
Dlaczego nie mogę dodać swojej opinii?
Nie mogę oddać głosu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:13 17-04-2019,   82%
Lepszy nowy niź stary,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:50 17-04-2019,   100%
A jak ktoś nie ma konta na facebooku?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:57 17-04-2019,   80%
Zróbcie lepiej ankietę o tym, ile osób po studiach państwowych nie może znaleźć pracy w Ostrołęce, w nawet odrobinę zbieżnym do wyuczonego zawodzie, czy to rodzajem pracy, czy wymaganym poziomem wyksztalcenia.

Ewentualnie ankietę o tym, jaka jedtcskala bezrobocia strukturalnego w Ostrołęce, czyli ile osób pracuje poniżej swoich kwalifikacji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:55 18-04-2019,   34%
Jakie studia taka praca :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Tocinimoto, 08:17 18-04-2019,   100%
Raczej jej brak.
odpowiedz   •   oceń :  
~Margaryna djodakatoda, 08:18 18-04-2019,   60%
W Ostrołęce po żadnych studiach pracy nie ma.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do gościa z 6:55, 08:26 18-04-2019,   60%
A Pan/Pani jakie studia ukończył/a? Ile lat temu? Pracuje Pan/Pani po nich w zawodzie wyuczonym?
odpowiedz   •   oceń :  
~vds, 22:34 17-04-2019,   73%
Polska węglem stoi czy tego chcemy czy nie
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec, 22:36 17-04-2019,   74%
tokaz a do roboty gdzie jeździsz? Żeby miasto się rozwijało a mieszkańcy nie uciekali muszą być miejsca pracy,czyli fabryki,zakłady przetwórcze, itp.Według twojego myślenia należało by zlikwidować i Store i Itąg i H+H i pozostałe miejsca pracy. W sumie jak ci  nie pasuje to zbieraj manatki zjeżdżaj na głęboką wioche  tam jedynym twoim problemem będzie zapach  odchodów zwierząd gospodarskich.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:15 17-04-2019,   29%
@~mieszkaniec Co to jest Itąg???
odpowiedz   •   oceń :  
~Ocuca, 08:38 18-04-2019,   80%
@~mieszkaniec Fabryki? Na fabrykach to była oparta gospodarka w erze industrialnej. Obecnie najważniejszą gałęzią są chyba raczejnuslugi, a będzie to przechodziło w nowoczesne społeczeństwo informacyjne, czyli nowoczesne technologie, IT itp.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:24 18-04-2019,   67%
@~Ocuca Tak, bo usługami się wyżywimy i światło zapalimy xD kto cię tak okłamał?
odpowiedz   •   oceń :  
~Geniek, 22:04 18-04-2019,   0%
@~Ocuca I pozniej takie ytelygenty jak ty jecza, ze nie moga znalezc pracy, jak g*** wiedza, a sie przemadrzaja i plota te swoje farmazony. Ja jako pracodawca wole przyjac kogos bez studiow, do przyuczenia, niz madrale po studiach, co g*** wie, a wymagania ma z kosmosu, na dodatek nie slucha zadnych sugestii, a na jakakolwiek uwage wali focha jak panienka. Taki obraz wasz wyksztalcone iteligenty po szkolkach w koziej wolce. Oczywiscie absolwent politechniki, albo dobrego kierunku na uniwerystecie to inna liga, ale nie oszukujmy sie - ich praca szuka, a nie oni jej szukaja.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:49 18-04-2019,   100%
@~Geniek Od kiedy Warszawa to "Kozia Wólka".
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:42 17-04-2019,   40%
Nie mogę zagłosować na nie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:29 18-04-2019,   45%
przeciw budowie
odpowiedz   •   oceń :  
~Hahahaha, 08:34 18-04-2019,   80%
Niech Ci uczniowie z Młodzieżowej Rady uradzą, czy elektrownia ma powstać, czy nie. :D hahahahahahaha
odpowiedz   •   oceń :  
~Maria, 10:31 18-04-2019,   45%
Ostrolecczanie  czy jeszcze mało smrodu i trucizny w naszym mieście????.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:21 18-04-2019,   67%
@~Maria Baba z wozu - koniom lżej. Więc droga wolna
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:06 18-04-2019,   20%
kategorycznie jestem przeciw elektrowni
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalnedarz imprez
luty 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 27  28  29  30  31 1 2
 3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29  1