Nowy film promujący Łomżę

Dziewczyna oprowadza po tutejszych atrakcjach i prezentuje jego największe atuty.
Spot pokazuje wnętrza i “skarby”, które kryją się w Łomży, jej otoczeniu, w tym w zasobach instytucji kultury. Został wykonany przez Kamila Brzostowskiego według zaakceptowanego przez Miasto scenariusza, w jakości Full HD, w rozdzielczości 1920x1080.
Jego koszt wyniósł 14.500 zł brutto.
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
30 | ![]() |
2 | 3 | ![]() |
![]() |
![]() |
7 | 8 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
14 | 15 | ![]() |
17 | ![]() |
![]() |
![]() |
21 | 22 | 23 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
28 | ![]() |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 |