O G Ł O S Z E N I E
Prezydenta Miasta Ostrołęki
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, z późn. zm.) oraz art. 29, art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112, z późn. zm.) ogłasza o:
- podjęciu przez Radę Miasta Ostrołęki uchwały Nr 213/XXX/2025 z dnia 25 września 2025 r. w sprawie przystąpienia
do sporządzania planu ogólnego Miasta Ostrołęki; - przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko do projektu planu ogólnego.
Plan ogólny będzie obejmować granice administracyjne Miasta Ostrołęki z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu.
Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski do projektu planu ogólnego Miasta Ostrołęki.
Wnioski należy składać do Prezydenta Miasta Ostrołęki w formie: papierowej na adres 07-400 Ostrołęka, plac gen. J. Bema 1 lub elektronicznej na adres: e-mail um@um.ostroleka.pl, e-Doręczenie: AE:PL-24264-83033-SFRCV-25 lub za pomocą platformy ePUAP w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 grudnia 2025 r., z podaniem imienia i nazwiska albo nazwy oraz adres zamieszkania albo siedziby.
Formularz dostępny jest w siedzibie tutejszego urzędu oraz na stronie internetowej:
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Prezydent Miasta Ostrołęki. Wnioski złożone po upływie wyżej podanego terminu pozostaną bez rozpatrzenia.
Załącznikiem do ogłoszenia jest klauzula informacyjna wobec osób składających pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego.
Prezydent Miasta
Paweł Niewiadomski
Klauzula informacyjna - Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego (188,32 KB)
Ogłoszenie płatne UM Ostrołęki.