O równości szans edukacyjnych w ostrołęckich szkołach podstawowych

Urząd Miasta Ostrołęki zaprasza do zapoznania się z broszurą poświęconą zjawisku academic resilience, czyli przezwyciężania fatum pochodzenia społecznego autorstwa Romana Dolaty i Marka Smulczyka.
Publikacja powstała w ramach projektu "Ostrołęckie obserwatorium oświatowe", realizowanego we współpracy Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego z Miastem Ostrołęka.
Więcej informacji o projekcie i inne ciekawe artykuły znajdują się na stronie: https://www.pedagog.uw.edu.pl/ostroleka/projekty/ostroleckie-obserwatorium-oswiatowe/
Lektura dostępna jest w załączniku poniżej.
Równość szans edukacyjnych - jak się do niej zbliżać, czyli analiza zjawiska academic resilience w ostrołęckich szkołach podstawowych (1,94 MB)
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
| 29 | 30 | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
1 | 2 |




1
6
13
20