O równości szans edukacyjnych w ostrołęckich szkołach podstawowych

Urząd Miasta Ostrołęki zaprasza do zapoznania się z broszurą poświęconą zjawisku academic resilience, czyli przezwyciężania fatum pochodzenia społecznego autorstwa Romana Dolaty i Marka Smulczyka.
Publikacja powstała w ramach projektu "Ostrołęckie obserwatorium oświatowe", realizowanego we współpracy Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego z Miastem Ostrołęka.
Więcej informacji o projekcie i inne ciekawe artykuły znajdują się na stronie: https://www.pedagog.uw.edu.pl/ostroleka/projekty/ostroleckie-obserwatorium-oswiatowe/
Lektura dostępna jest w załączniku poniżej.
Równość szans edukacyjnych - jak się do niej zbliżać, czyli analiza zjawiska academic resilience w ostrołęckich szkołach podstawowych (1,94 MB)
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
![]() |
2 | ![]() |
![]() |
5 | ![]() |
![]() |
8 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
15 | ![]() |
![]() |
![]() |
19 | 20 | ![]() |
22 | 23 | ![]() |
25 | ![]() |
27 | 28 |
![]() |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |