2017-03-25T09:30:30+01:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

O włos od tragedii. Karygodne zachowanie kierowcy volvo w centrum Ostrołęki [WIDEO]

REKLAMA
fot. eOstrołęka.pl
REKLAMA
0
0
25

Na naszą skrzynkę mailową otrzymaliśmy nagranie z kamery pokładowej auta należącego do naszego Czytelnika. Scena uwieczniona w piątkowe popołudnie na jednej z ulic w centrum Ostrołęki mrozi krew w żyłach.

Do zdarzenia doszło w piątek, 24 marca w godzinach popołudniowych na ulicy Bogusławskiego w Ostrołęce. Jak widać na nagraniu wideo, kierowca z wideorejestratorem zatrzymał się przed przejściem dla pieszych by przepuścić grupę przechodniów. Gdy trzy osoby były już na jezdni przez przejście ze znaczną prędkością przemknęło czarne volvo na numerach rejestracyjnych z powiatu ostrołęckiego.

„Jeden z przechodniów, starszy mężczyzna, musiał zrobić unik, by nie zostać potrąconym przez rozpędzone volvo” – opisuje sytuację autor nagrania.

Według kodeksu ruchu drogowego czyn popełniony przez kierowcę volvo zagrożony jest utratą prawa jazdy oraz mandatem karnym w wysokości 500 złotych.

Wideo nadesłane przez Czytelnika publikujemy ku przestrodze. Mamy nadzieję, że uwieczniony na nagraniu kierowca zda sobie sprawę ze spowodowanego zagrożenia i wyciągnie nauczkę na przyszłość.

REKLAMA

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Drajwer , 21:22 24-03-2017,   -
Kierowca volvo popełnił błąd, ale trzeba myśleć za innych i patrzeć w lusterka - jeśli za nami jadą rozpędzone samochody, to zatrzymując się przed takim przejściem możemy dać pieszym wilczą przysługę. Dlatego ja wolę czasem wyjść na chama i nie zatrzymać się, gdy nie mam pewności że inni wyhamują razem ze mną, niż mieć człowieka na sumieniu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:32 24-03-2017,   -
[quote=Drajwer ]Kierowca volvo popełnił błąd, ale trzeba myśleć za innych i patrzeć w lusterka - jeśli za nami jadą rozpędzone samochody, to zatrzymując się przed takim przejściem możemy dać pieszym wilczą przysługę. Dlatego ja wolę czasem wyjść na chama i nie zatrzymać się, gdy nie mam pewności że inni wyhamują razem ze mną, niż mieć człowieka na sumieniu. [/quote]

Czyli według ciebie gdyby doszło do wypadku, ten co się zatrzymał byłby tak samo winny jak ten co potrącił?
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Gość , 23:14 24-03-2017,   -
[quote= ][quote=Drajwer ]Kierowca volvo popełnił błąd, ale trzeba myśleć za innych i patrzeć w lusterka - jeśli za nami jadą rozpędzone samochody, to zatrzymując się przed takim przejściem możemy dać pieszym wilczą przysługę. Dlatego ja wolę czasem wyjść na chama i nie zatrzymać się, gdy nie mam pewności że inni wyhamują razem ze mną, niż mieć człowieka na sumieniu. [/quote]

Czyli według ciebie gdyby doszło do wypadku, ten co się zatrzymał byłby tak samo winny jak ten co potrącił?
[/quote]
Człowieku czytaj ze zrozumieniem. Nie o to chodziło.
odpowiedz   •   oceń :  
~local , 23:40 24-03-2017,   -
[quote=Drajwer ]Kierowca volvo popełnił błąd, ale trzeba myśleć za innych i patrzeć w lusterka - jeśli za nami jadą rozpędzone samochody, to zatrzymując się przed takim przejściem możemy dać pieszym wilczą przysługę. Dlatego ja wolę czasem wyjść na chama i nie zatrzymać się, gdy nie mam pewności że inni wyhamują razem ze mną, niż mieć człowieka na sumieniu. [/quote]
W takim razie popieram Twoje stanowisko i pozwolę sobie powtórzyć za Tobą że jesteś CHAMEM i przestępcą drogowym.
KAŻDY kierowca ma obowiązek ustąpić pierwszeństwa pieszemu. Skręca mnie jak to piszę bo też jestem zawodowym kierowcą ale takie jest prawo.
Jeżeli jestem w stanie bezpiecznie zatrzymać się przed przejściem dla pieszych to tym bardziej pojazd jadący sąsiednim pasem znajdujący się kilka długości samochodu za mną. Tutaj nie ma o czym dyskutować.
Ale jak za..la bezmózg jak opętany i za nic ma przepisy to tak to wygląda jak na filmie. MORDERCA szukający ofiary !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Iza , 06:35 25-03-2017,   -
Takich idioiów jest pełno i tak na ul St,Konwy to nie jeden już by stracił prawko zeby tylko był zamontowany monitoring kamery Wiem co pisze gdyż nie raz byłam w takiej sytuacji  
odpowiedz   •   oceń :  
~w , 06:36 25-03-2017,   -
[quote=Drajwer ]Kierowca volvo popełnił błąd, ale trzeba myśleć za innych i patrzeć w lusterka - jeśli za nami jadą rozpędzone samochody, to zatrzymując się przed takim przejściem możemy dać pieszym wilczą przysługę. Dlatego ja wolę czasem wyjść na chama i nie zatrzymać się, gdy nie mam pewności że inni wyhamują razem ze mną, niż mieć człowieka na sumieniu. [/quote]

Gówno prawda. Każdy ma myśleć. Ja będąc na drodze myślę za siebie. Mam jeździć zgodnie z przepisami. On WYPRZEDZIŁ filmującego na przejściu dla pieszych. Jest to ZABRONIONE! Nawet będąc rozpędzonym, musi WYRÓWNAĆ przed przejściem do auta obok tak, aby NIE wyprzedzić go na pasach.

Kierowcy Volvo należy się mandat i tyle.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kierowca , 07:39 25-03-2017,   -
To jeszcze nic ja w czwartek po godzinie 16 za klasztorem zatrzymałem się przed pasami za mną zatrzymał się gość na ostrołęcki tablicach. Jednak za długo było chyba mu czekać więc zjechał na pas dla ruchu przeciwnego i gwaltownie dodając gazu zaczął mnie wyprzedzać. Pieszy gdyby się nie cofnął przejechałby się na jego masce. Teraz każdy się gdzieś śpieszy tylko ciekawe czy wiedzą gdzie się tak spieszą moim zdaniem to tylko popisy malolatow samochodem zakupionym im przez rodziców
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx , 07:42 25-03-2017,   -
Kierowcy kierowcami. Jeżdżę wolno i ostrożnie  ale nie raz miałam sytuacje jak pieszy nie patrząc w żadną stronę z impetem na jezdnię bo ma pierwszeństwo.  Zarowno na prostej ulicy jak i na zjeździe z ronda bez spojrzenia nawet jak się zatrzymywałam to nawet oko mu nie drgnelo jak nad jeżdżą pojazd
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx , 07:53 25-03-2017,   -
Pamiętajcie jedno, szybciej jest się zatrzymać pieszemu nic zatrzymać samochód. Niektórym kierowcy są trochę za bardzo łaskawi i zbyt uprzejmi zatrzymując się przed przejściami na siłę, jeśli cały ruch o dosyć sporym natężeniu  porusza się, a ktoś sobie wymyśli "przepuszczę pieszych" to może spowodować to zagrożenie dla pieszych. Ile razy w takich sytuacjach nawet przy jednym pasie dochodzi do sytuacji, że ktoś wbija się w tył takiego uprzejmego kierowcy, czy warto robić sobie problem
... pieszy może poczekać 5 czy 10 sekund, jak przejadą auta, wtedy nic się nie stanie. Kierowcy, którzy tak chętnie puszczają pieszych nie mieli jeszcze stłuczki przed przejściem. Jeśli ktoś kiedyś przez taką uprzejmość wjedzie w tył samochodu, narobi wam szkody i nie daj Boże przez to ucierpi pieszy, to zobaczycie, że zmienicie zdanie, bo takie tarzymywanie się wcale nie jest bezpieczne. Włączcie YouTuba z filmikami z takich sytuacji i oceńcie co jest bezpieczniejsze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:33 25-03-2017,   -
[quote=xxx ]Pamiętajcie jedno, szybciej jest się zatrzymać pieszemu nic zatrzymać samochód. Niektórym kierowcy są trochę za bardzo łaskawi i zbyt uprzejmi zatrzymując się przed przejściami na siłę, jeśli cały ruch o dosyć sporym natężeniu  porusza się, a ktoś sobie wymyśli "przepuszczę pieszych" to może spowodować to zagrożenie dla pieszych. Ile razy w takich sytuacjach nawet przy jednym pasie dochodzi do sytuacji, że ktoś wbija się w tył takiego uprzejmego kierowcy, czy warto robić sobie problem
... pieszy może poczekać 5 czy 10 sekund, jak przejadą auta, wtedy nic się nie stanie. Kierowcy, którzy tak chętnie puszczają pieszych nie mieli jeszcze stłuczki przed przejściem. Jeśli ktoś kiedyś przez taką uprzejmość wjedzie w tył samochodu, narobi wam szkody i nie daj Boże przez to ucierpi pieszy, to zobaczycie, że zmienicie zdanie, bo takie tarzymywanie się wcale nie jest bezpieczne. Włączcie YouTuba z filmikami z takich sytuacji i oceńcie co jest bezpieczniejsze. [/quote]

Ty to chyba prawko w laysach znalazłeś?
odpowiedz   •   oceń :  
~Strzeż się W0Sa! , 09:37 25-03-2017,   -
.



Kierowca z kamerą zastawił klasyczną pułapkę drogową,

Postąpił tak, wiedząc że tworzy niebezpieczną sytuację. Często widuję takich "uprzejmych" cabanów na ulicach.

Powiem ci tyle: w razie tragicznego wypadku prawdopodobnie uniknąłbyś odpowiedzialności karnej ale czy na pewno miałbyś CZYSTE SUMIENIE?





.
odpowiedz   •   oceń :  
~local , 10:12 25-03-2017,   -
[quote=Strzeż się W0Sa! ].



Kierowca z kamerą zastawił klasyczną pułapkę drogową,

Postąpił tak, wiedząc że tworzy niebezpieczną sytuację. Często widuję takich "uprzejmych" cabanów na ulicach.

Powiem ci tyle: w razie tragicznego wypadku prawdopodobnie uniknąłbyś odpowiedzialności karnej ale czy na pewno miałbyś CZYSTE SUMIENIE?





. [/quote]
No i mamy kolejnego cwaniaka i MORDERCĘ drogowego o złotych myślach.
Pułapkę drogową ??? Ha HA HA co Ty bredzisz ?? Zmień lekarza i leki !!
Z daleka widział dziadka czekającego na przejście.
Zatrzymał się płynnie bez gwałtownego hamowania.
Pieszy zdążył przejść całą szerokość jednego pasa i dochodząca Pani była już w połowie tego pasa.
W tym momencie chamska gnida wjeżdża na przejście przekraczając przy tym podwójną linię ciągłą - ewidentnie robił to z premedytacją nie z zagapienia !!
O czym tu dyskutować kogo chcesz oszukać swoimi nędznymi wypocinami.
Zostaw samochód i przesiądź się na rolki bo z takim nastawieniem niedługo kogoś zabijesz na drodze.
P.S.
Daleko cwaniak nie zajechał w swoim amoku bo kilkadziesiąt metrów dalej zgnił na światłach. Mało tego widział jeszcze przed przejściem że jest czerwone i duszenie nic nie da ale to tylko kolejny dowód że w głowie tylko piwo i papierosy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pieszy! , 10:44 25-03-2017,   -
[quote=Strzeż się W0Sa! ].



Kierowca z kamerą zastawił klasyczną pułapkę drogową,

Postąpił tak, wiedząc że tworzy niebezpieczną sytuację. Często widuję takich "uprzejmych" cabanów na ulicach.

Powiem ci tyle: w razie tragicznego wypadku prawdopodobnie uniknąłbyś odpowiedzialności karnej ale czy na pewno miałbyś CZYSTE SUMIENIE?





. [/quote]

Potwierdzam!
odpowiedz   •   oceń :  
~Pieszy! , 10:47 25-03-2017,   -
[quote=xxx ]Pamiętajcie jedno, szybciej jest się zatrzymać pieszemu nic zatrzymać samochód. Niektórym kierowcy są trochę za bardzo łaskawi i zbyt uprzejmi zatrzymując się przed przejściami na siłę, jeśli cały ruch o dosyć sporym natężeniu  porusza się, a ktoś sobie wymyśli "przepuszczę pieszych" to może spowodować to zagrożenie dla pieszych. Ile razy w takich sytuacjach nawet przy jednym pasie dochodzi do sytuacji, że ktoś wbija się w tył takiego uprzejmego kierowcy, czy warto robić sobie problem
... pieszy może poczekać 5 czy 10 sekund, jak przejadą auta, wtedy nic się nie stanie. Kierowcy, którzy tak chętnie puszczają pieszych nie mieli jeszcze stłuczki przed przejściem. Jeśli ktoś kiedyś przez taką uprzejmość wjedzie w tył samochodu, narobi wam szkody i nie daj Boże przez to ucierpi pieszy, to zobaczycie, że zmienicie zdanie, bo takie tarzymywanie się wcale nie jest bezpieczne. Włączcie YouTuba z filmikami z takich sytuacji i oceńcie co jest bezpieczniejsze. [/quote]

Potwierdzam! Nadgorliwość gorsza od...
odpowiedz   •   oceń :  
~80-12 , 11:13 25-03-2017,   -
"Kierowca volvo popełnił błąd, ale trzeba myśleć za innych". Brawo kolego, widac nie wszystkie ciule komentujacy Twoj wpis zrozumieli co znaczy na drodze ograniczone zaufanie do innych kierujacych i pieszych. Mniemam, ze kazdy komentujacy Twoj wpis jako zly, jezdzi "wedle przepisow" i nawet jakby mialo to spowodowac zagrozenie ONI sa czysci, bo przeciez zgodnie z przepisami. Kierujacemu nalezy sie kara jak najbardziej, to nie podlega dyskusji. Nie chodzi o to, by lamac przepisy, lecz pewne sytuacje na drodze (czy nawet w zyciu) sa latwe do przewidzenia ...wystarczy troche wyobrazni. Idac tokiem rozumowania tych kierowcow, to stojac na skrzyzowaniu i skrecajac w prawo na warunkowym przy zapaleniu strzalki, ruszaja nie baczac na pieszych, ktorym takze zaraz odpala sie zielone ( jak zahipnotyzowani swiatlem nie zwazajac na nic) i nieraz widze jak malo brakuje. Tu apel do ludzi odpowiedzialnych za sygnalizacje swietlna na skrzyzowaniach, by to poprawili, bo wciaz duzo jest krzyzowek, gdzie najpierw zapala sie warunkowe dla kierowcow, a pozniej zielone dla pieszych i to stwarza realne zagrozenie dla tumanow zarowno po jednej jak i drugiej stronie. Coraz czesciej trzeba myslec niestety za innych, bo tumany nie potrafia myslec nawet za siebie. A moglo by byc tak pieknie w zyciu ogolno-pojetym :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:52 25-03-2017,   -
nagrywający te żałosne filmik to znany ostrołęcki zjeb
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:00 25-03-2017,   -
A nie zauważyliście ,że ten Pan z pieskiem wkroczył jak czołg nie rozglądając się ,Pani obok zobaczyła ,ze jadą pojazdy dosyć szybko i zatrzymała się przewidując takę sytuację ,że pojazd może nie wyhamować.Trochę uprzejmości potrzeba z obydwu stron ,chyba że chcemy mieć więcej spalin w powietrzu i narzekać na smog.
Ja zawsze wychodzę z założenia ,że zatrzymanie nogi nic nie kosztuje natomiast zatrzymanie pojazdu kosztuje sporo nie tylko kierowcę ale i środowisko - zużywamy nie tylko paliwo ale i pozostałe części samochodu których produkcja sporo kosztuje i również zanieczyszcza środowisko.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:02 25-03-2017,   -
Jako pieszy nie lubię takich świętoszków jak autor filmu, co zatrzymują się i WYWIERAJĄ PRESJĘ, żeby wejście na pasy podczas gdy wokół sznur samochodów.
Wolę sam zaczekać aż będzie czysto i przejść spokojnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:22 25-03-2017,   -
[quote= ]A nie zauważyliście ,że ten Pan z pieskiem wkroczył jak czołg nie rozglądając się ,Pani obok zobaczyła ,ze jadą pojazdy dosyć szybko i zatrzymała się przewidując takę sytuację ,że pojazd może nie wyhamować.Trochę uprzejmości potrzeba z obydwu stron ,chyba że chcemy mieć więcej spalin w powietrzu i narzekać na smog.
Ja zawsze wychodzę z założenia ,że zatrzymanie nogi nic nie kosztuje natomiast zatrzymanie pojazdu kosztuje sporo nie tylko kierowcę ale i środowisko - zużywamy nie tylko paliwo ale i pozostałe części samochodu których produkcja sporo kosztuje i również zanieczyszcza środowisko. [/quote]

Ty kup sobie lepsze okulary... Dziadek nie wkroczył jak czołg tylko stał i czekał, ruszył dopiero jak się kierowca zatrzymał, nawet machnął mu ręką w podziękowaniu. To d.e.b.i.l na drugim pasie zasuwał bez głowy mimo, że widać w oddali, że na światłach jest czerwone więc i tak będzie stał i czekał parę metrów dalej. Złamał przepisy i stworzył zagrożenie dla zdrowia i życia pieszego, który poruszał się zgodnie z przepisami i miał pierwszeństwo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:26 25-03-2017,   -
[quote= ]
Ty kup sobie lepsze okulary... Dziadek nie wkroczył jak czołg tylko stał i czekał, ruszył dopiero jak się kierowca zatrzymał, nawet machnął mu ręką w podziękowaniu. To d.e.b.i.l na drugim pasie zasuwał bez głowy mimo, że widać w oddali, że na światłach jest czerwone więc i tak będzie stał i czekał parę metrów dalej. Złamał przepisy i stworzył zagrożenie dla zdrowia i życia pieszego, który poruszał się zgodnie z przepisami i miał pierwszeństwo. [/quote]

a ty co się tak emocjonujesz jakby to ciebie dotyczyło? a może to ty jesteś autorem  filmu i sprawcą tej niebezpiecznej sytuacji?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:36 25-03-2017,   -
[quote= ]nagrywający te żałosne filmik to znany ostrołęcki zjeb [/quote]
czyli kto? przestrzec trzeba innych daj imie albo inicjały :
odpowiedz   •   oceń :  
~local , 12:56 25-03-2017,   -
Wydaję mi się że kwestia winy kierowcy jest bezsporna i nie podlega ŻADNEJ dyskusji.
Niestety większość się tutaj wypowiadających, niektórzy udający pieszych, ma inny problem. Nie chodzi tutaj o przepisy czy prawo pieszego przed samochodem.
Chodzi tutaj o to dyktowanie komuś co ma robić na drodze !!!
Kierowca na pasie obok się zatrzymuje i tym samym zmusza jadącego z NAPRZECIWKA lub sąsiednim pasem do tego samego. Niestety takie są przepisy i obowiązek poruszających się w ruchu.
No ale jak mi jakiś "kapeć, byle kto" będzie mi rozkazywał co mam robić !!
I tutaj jest NAJWIĘKSZY problem NAS wszystkich że nie potrafimy znieść przymusu w pewnych sytuacjach i tam gdzie mamy jakiekolwiek pole do popisu to manifestujemy swoją niezależność. W tym przypadku bardzo przykro.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:07 25-03-2017,   -
[quote=local ][quote=Drajwer ]Kierowca volvo popełnił błąd, ale trzeba myśleć za innych i patrzeć w lusterka - jeśli za nami jadą rozpędzone samochody, to zatrzymując się przed takim przejściem możemy dać pieszym wilczą przysługę. Dlatego ja wolę czasem wyjść na chama i nie zatrzymać się, gdy nie mam pewności że inni wyhamują razem ze mną, niż mieć człowieka na sumieniu. [/quote]
W takim razie popieram Twoje stanowisko i pozwolę sobie powtórzyć za Tobą że jesteś CHAMEM i przestępcą drogowym.
KAŻDY kierowca ma obowiązek ustąpić pierwszeństwa pieszemu. Skręca mnie jak to piszę bo też jestem zawodowym kierowcą ale takie jest prawo.
Jeżeli jestem w stanie bezpiecznie zatrzymać się przed przejściem dla pieszych to tym bardziej pojazd jadący sąsiednim pasem znajdujący się kilka długości samochodu za mną. Tutaj nie ma o czym dyskutować.
Ale jak za..la bezmózg jak opętany i za nic ma przepisy to tak to wygląda jak na filmie. MORDERCA szukający ofiary !!! [/quote]

Ciekawe gdzie jest taki zapis w KD, a dodatkowo jak to się ma do mandatu dla pieszego za wymuszenie pierwszeństwa na przejściu dla pieszych, a taki punkt jest w taryfikatorze mandatów.
odpowiedz   •   oceń :  
~starszak1 , 21:14 25-03-2017,   -
Kolejna bezsensowna dyskusja na temat: "Wykaż, kto ma większą dziurę w mózgu".
odpowiedz   •   oceń :  
~Obser , 08:08 26-03-2017,   -
.





1. W0S naraził sznaucera na utratę zdrowia lub życia.
2. Czerwona z kwiatkiem na torbie na ładne nogi.





.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
sierpień 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 27  28  29  30  31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
 24 25 26 27 28 29 30
 31  1  2  3  4  5  6