Ostrołęcki serwis Hyundai ponownie najlepszy w Polsce [ZDJĘCIA]
fot. eOstroleka.plSerwis Hyundai prowadzony przez firmę Oscar z Ostrołęki zwyciężył w plebiscycie na „Najlepszą obsługę klienta w serwisie”. Jest to już druga tego typu nagroda ostrołęckiego oddziału. Pierwszą firma zdobyła w 2010 roku. Najlepszy serwis wyłoniony został spośród blisko 80 tego typu punktów działających na terenie kraju.
- Plebiscyt opierał się na ankietach prowadzonych wśród klientów serwisu, którzy zgodzili się na wzięcie udziału w telefonicznej ocenie poserwisowej. Z usług serwisu marki Hyundai w Ostrołęce korzysta miesięcznie od 20 do 30 klientów. To właśnie im zawdzięczamy to prestiżowe wyróżnienie – powiedział nam Sławomir Damięcki, kierownik serwisu mechanicznego Oscar Ostrołęka.
Statuetka za „Najlepszą obsługę klienta w serwisie” nie jest jedynym wyróżnieniem ostrołęckiej firmy. Oscar Ostrołęka otrzymał także nominację w rankingu Gazele Biznesu. Jest to organizowany od 2000 roku plebiscyt dla najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm organizowany przez Puls Biznesu, ogólnopolski dziennik poświęcony m.in. gospodarce, giełdzie i biznesowi.



Zobacz również
Ostrołęczanka wygrała w konkursie organizowanym przez Fiata [ZDJĘCIA]
Nasz test z Oscarem: Peugeot 301
Nasz test z Oscarem: Fiat 500 L
Nasz test z Oscarem: Peugeot 301 [VIDEO, ZDJĘCIA]
Pierwszy dzień wiosny z Oscarem. Zapraszamy!!!
OSCAR – atrakcyjne rabaty serwisowe dla Peugeota
Oscar - najtańszy serwis OPLA
Nasz test: Opel Insignia [VIDEO, ZDJĘCIA]
Nasz test: Peugeot 208 1.2 VTI [VIDEO, ZDJĘCIA]
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
| 29 | 30 | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
1 | 2 |




1
6
13
20