Pociąg… do makulatury

Oszczędzamy przeciążone polskie drogi. Oszczędzamy środowisko.
Prywatna lokomotywa, 23 prywatne wagony - Czesi potrafią! Z koleją polską jest trochę trudniej…
„Stora Enso posiada infrastrukturę do obsługi transportu kolejowego, utrzymujemy bocznicę, mamy niezbędną infrastrukturę, jesteśmy przygotowani i chętnie korzystalibyśmy z tego rodzaju transportu częściej, szczególnie, że posiadamy też stałe kierunki wysyłki np. port w Gdyni ” – mówi Michał Gawrych dyrektor łańcucha dostaw.
Każdego dnia do Stora Enso dostarczane jest 2000 do 3 000 ton makulatury, to jest 100 do 150 tirów dziennie… albo tylko 2 – 3 pociągi. A zużycie makulatury w ostrołęckiej papierni rośnie. W roku 2012 zużyto 207 tys. ton, a w roku 2013, po uruchomieniu nowej maszyny papierniczej nr 5 zużycie się podwoiło i wyniosło 414 tys. ton. Docelowo zużywane będzie około 600 tys. ton makulatury rocznie.



Mierzenie wilgotności makulatury
Zobacz również
WOŚP 2014: Wolontariusze kwestują na ulicach Ostrołęki [ZDJĘCIA]
Pożar naprzeciwko Stora Enso [ZDJĘCIA]
Znamy szczegóły tragicznego wypadku w Stora Enso. Mężczyzna zginął uderzony wózkiem szczękowym
Śmiertelny wypadek na terenie Stora Enso. Nie żyje 56-letni pracownik
Stora Enso Narew wręczyła nagrody za zbiórkę makulatury [ZDJĘCIA]
Nowa maszyna papiernicza w Stora Enso oddana do użytku [VIDEO, ZDJĘCIA]
Puszki dla wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy gotowe [VIDEO, ZDJĘCIA]
Ćwiczenia przeciwpożarowe w Stora Enso: Pożar bramy głównej i wyciek kwasu siarkowego [ZDJĘCIA]
Zderzenie trzech samochodów przed Stora Enso: Jedna osoba w szpitalu [ZDJĘCIA]
Zobacz, jak powstaje nowa maszyna papiernicza w Stora Enso [ZDJĘCIA]
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 | 20 |
21 |
22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |



1
2
20
22