eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Praca w Policji. Zobacz jak aplikować

REKLAMA
zdjecie 6402
fot. eOstroleka.plfot. eOstroleka.pl
REKLAMA

Komendant Miejski Policji w Ostrołęce poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko inspektora w sekretariacie. Zobacz szczegóły dotyczące zakresu zadań, warunków pracy oraz niezbędnych i pożądanych wymagań na tym stanowisku pracy.

Termin składania dokumentów upływa w dniu 15 września 2023 r.

  • Zakres obowiązków
  • Obsługa kancelaryjno-administracyjna sekretariatu kierownictwa KMP w Ostrołęce
  • Nadzór na sekretariatami komórek organizacyjnych Komendy i Komisariatu
  • Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej dla komórek organizacyjnych nie posiadających sekretariatów
  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendanta, I Zastępcy Komendanta i Zastępcy Komendanta
  • Organizacja i protokołowanie odpraw i narad Komendanta
  • Prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z jednostki
  • Przygotowywanie i obsługiwanie spotkań z interesantami i gośćmi
  • Obsługa Policyjnej Poczty Elektronicznej Komendanta Miejskiego Policji
  • Redagowanie pism na polecenie Komendanta
  • Rozdział korespondencji zgodnie z dekretacją Komendanta, I Zastępcy Komendanta i Zastępcy Komendanta
  • Rozliczanie wykazów przesyłek poczty specjalnej i poleconej
  • Wprowadzanie do systemu „poczta specjalna” przesyłek z komórek organizacyjnych oraz Komisariatu Policji i Posterunków Policji
  • Archiwizowanie dokumentacji będącej na stanie sekretariatu
  • Codzienna obsługa, konserwacja oraz czyszczenie wszelkich urządzeń będących na wyposażeniu sekretariatu
  • Komendanta, w tym pomieszczenia socjalnego
  • Zaopatrywanie w artykuły spożywcze w zakresie niezbędnym dla zapewnienia realizacji funkcji reprezentacyjnej Komendanta
  • Przestrzeganie zarządzeń i wytycznych pracy kancelaryjnej
  • Powielanie dokumentów

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie
  • poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie
  • postępowania sprawdzającego
  • znajomość zasad i trybu wykonywania czynności oraz obiegu dokumentacji jawnej w sekretariatach urzędów
  • dyspozycyjność
  • samodzielność, asertywność
  • komunikatywność
  • systematyczność
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub
  • pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów
  • ustawy z dnia 18 października 2006 r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1
  • sierpnia 1972 r. lub późniaj. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeśli
  • urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Aplikuj do: 15 września 2023

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 125926" na adres: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce, ul Korczaka 16, 07-409 Ostrołęka

Kontakt telefoniczny: 47 704 15 68

Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2023

Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Szczegóły na stronie mazowiecka.policja.gov.pl/wos/

REKLAMA
zdjecie 6402

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
grudzień 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 25  26  27  28  29  30 dk1
dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7 dk8
dk9 dk10 dk11 dk12 dk13 dk14 dk15
dk16  17 dk18  19  20  21  22
 23  24  25  26  27  28  29
 30 dk31  1  2  3  4  5
×