2020-06-21T09:30:00+02:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Prezydent pytał: "Co robić?". I wymyślił! Jak będzie wyglądać walka z korkami?

REKLAMA
REKLAMA
3
4
97

Jeszcze niedawno prezydent Ostrołęki pytał mieszkańców, co ma zrobić z korkami w mieście. I w końcu wymyślił...  Ogłoszono zapytanie cenowe na projekty stałej organizacji ruchu na wprowadzenie ograniczeń w ruchu pojazdów ciężarowych w Ostrołęce w godzinach szczytu porannego i popołudniowego.

Miasto w środę 10 czerwca było mocno zakorkowane. Sytuację w mieście zauważył też prezydent Ostrołęki. Postanowił on zapytać ostrołęczan na Facebooku, co ma zrobić z problemem ogromnych korków.

W związku z tragiczną sytuacją na drogach czekam na Państwa propozycje co można z tym szybko zrobić ? Oddanie mostu nic nie zmieniło i jak Warszawa jedzie na Mazury to nawet Straż Miejska na Placu Bema i Policja na rondzie Siemowita niewiele daje

- napisał na Facebooku Łukasz Kulik (pisownia oryginalna).

Przypomnijmy, że w programie wyborczym Łukasza Kulika w 2018 roku znalazł się punkt "Trasy wylotowe bez korków". Brzmiał on następująco: "Zrealizujemy inwestycję polegające na przebudowie skrzyżowań ul. Stacha Konwy z ul. Słoneczną i Padlewskiego. Zmierzymy się z największym wyzwaniem, którym są korki przy wjeździe na rondo na ul. Warszawskiej. Przygotowaliśmy kilka tymczasowych rozwiązań związanych z poszerzeniem pasów drogowych i zmianą organizacji ruchu na Starym Mieście. Wprowadzimy je przed upływem roku".

Nie wiadomo, czy projekt stałej organizacji ruchu na wprowadzenie ograniczeń w ruchu pojazdów ciężarowych w Ostrołęce w godzinach szczytu porannego i popołudniowego był wśród tych "tymczasowych rozwiązań", ale faktem jest, że ogłoszono zapytanie cenowe.

Co miałoby znaleźć się w projekcie?

  • opracowanie projektu stałej organizacji ruchu na wprowadzenie ograniczeń w ruchu pojazdów ciężarowych w Ostrołęce w godzinach szczytu porannego tj. od godz. 7.00 do godz. 9.00 oraz szczytu popołudniowego tj. od godz. 15.00 do godz. 17.00,
  • opracowanie projektu stałej organizacji ruchu na wprowadzenie ograniczeń w ruchu pojazdów ciężarowych w Ostrołęce w godzinach szczytu porannego i popołudniowego, obejmujący teren w granicach administracyjnych miasta Ostrołęki,
  • opracowanie projektu stałej organizacji ruchu na wprowadzenie ograniczeń w ruchu pojazdów ciężarowych w Ostrołęce w godzinach szczytu porannego i popołudniowego, obejmujący teren miasta Ostrołęki oraz teren poza granicami miasta.

Jak dowiadujemy się z zapytania, projekt stałej organizacji ruchu obejmujący teren miasta Ostrołęki oraz teren poza granicami miasta powinien obejmować wprowadzenie tablic informacyjnych na drogach dochodzących do miasta Ostrołęki. W przypadku braku zgody organów zarządzających ruchem lub zarządców dróg poza granicami miasta Ostrołęki projekt powinien objąć wprowadzenie objazdu po drogach poza granicami miasta Ostrołęki.

Ewentualne wyłączenia z zakazów, określonych jednostek np.: Policji, Staży Pożarnej, Straży Granicznej, Służb Wojskowych, Służb Medycznych i innych, do uzgodnienia w trakcie opracowania dokumentacji. W pierwszej kolejności propozycje projektowe (koncepcję) należy uzgodnić z Zamawiającym. Projektant zobowiązany jest do osobistego stawiennictwa i udziału w uzgodnieniach i naradach projektowych na każde wezwanie Zamawiającego. Dokumentacje projektowe należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami, wytycznymi, normami i zasadami wiedzy, uzyskując stosowne opinie i uzgodnienia. Projekt stałej organizacji ruchu w części poza granicami miasta powinien być zatwierdzony przez właściwe organy zarządzające ruchem na danej drodze

- czytamy w zapytaniu.

Oferty na wykonanie projektów można zgłaszać do 1 lipca, a jedynym kryterium ma być cena.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Misza, 09:40 21-06-2020,   77%
Najgorsze rozwiązanie z możliwych.
odpowiedz   •   oceń :  
~gogogość, 10:38 21-06-2020,   86%
@~Misza zakazywać to każdy głupi potrafi
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx, 08:41 22-06-2020,   34%
@~Misza Wieloletnich zaniedbań w organizacji ruchu nie nadgonisz. Wszystkie mosty do jednego ronda kto to wymyślił?
odpowiedz   •   oceń :  
~Hanys, 14:04 22-06-2020,   50%
@~xxx Fakt już półtora roku tej gehenny. Miały być rozwiązania i szybka realizacja a na zwolnieniu i obietnicach się skończyło. Po prostu kulikołęka
odpowiedz   •   oceń :  
~OLaf, 09:49 21-06-2020,   84%
Proponuję ograniczenie  jazdy  "elek " w  godzinach szczytu w mieście. Zdarza się że  na  rondzie  czy skrzyżowaniu można naliczyć   5-6  aut oznakowanych literą L  .Są to auta na numerach z Ostrołęki ale , gros z niech to  auta z  okolicznych powiatów . Spowalniają ruch  i wielokrotnie  tworzą korki. W godzinach szczytu niech trenują na placach manewrowych
odpowiedz   •   oceń :  
~bob, 10:38 21-06-2020,   86%
@~OLaf Zgadza się. Ostrołęka to nie miasteczko ruchu drogowego. Niech się uczą ale w godzinach kiedy ruch jest mniejszy. Będzie bezpieczniej dla wszystkich.
odpowiedz   •   oceń :  
~LL, 21:49 21-06-2020,   37%
@~OLaf Pomysł z L -kami bardzo dobry. Można też odbudować zjazd z nowego mostu omijając rondo. Bo póki co dwa mosty schodzą się w jedną drogę i nie rozwiązują problemu.  
odpowiedz   •   oceń :  
~kkkkkk, 19:07 22-06-2020,   0%
@~LL przeciez jak ktos spojrzy ma mape to latwo ominac korki jadac na mazury, wystarczy ominac Ostroleke, no chyba ze ktos ma w planie Mcwiesniaka
odpowiedz   •   oceń :  
~Hrabia Barry Kent, 09:52 21-06-2020,   74%
Jeśli zakazać to wszystkim. Nie będzie korków. Nie będzie niczego.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurpik, 09:55 21-06-2020,   100%
A może wybudować obwodnicę miasta i problem zniknie.
odpowiedz   •   oceń :  
~[][][][], 10:40 21-06-2020,   37%
@~Kurpik Dokładnie. Prawdziwą obwodnicę miasta a nie żart w postaci obwodnicy Olszewa-Borek...
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:26 21-06-2020,   80%
@~[][][][] Prawdziwa obwodnica miasta to droga biegnąca przez sąsiednią gminę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jechałem, 12:41 21-06-2020,   77%
@~[][][][] Gdyby ta obwodnica istniała 10 czerwca nie byłoby korka w mieście. Kto zapchał Ostrołękę? Warszawiacy w drodze na Mazury! Z powrotem korek sięgał od Kadzidła do Ostrołęki. Więc to ty sobie kolego nie żartuj. Przyjedź popatrz przez 2 godziny w korku, a potem komentuj.
odpowiedz   •   oceń :  
~???, 12:47 21-06-2020,   36%
@~Jechałem Najpierw sprawdź geniuszu skąd te samochody jechały. A jechały od Goworowa bo każdy Warszawiak woli jechać na Mazury szybką S8 a nie drogą przez pierdziszewa czyli DK61. W czym ci niby ma pomóc obwodnica przez Borki skoro Warszawka leci przez mosty???  
odpowiedz   •   oceń :  
~???, 12:51 21-06-2020,   27%
@~tępiciel lemingów Prawdziwa obwodnica miasta musi posiadać MOST i łączyć najważniejsze drogi wylotowe na których znajduje się największy ruch. Obecnie największy ruch znajduje się na drogach w kierunku Łomży, Ostrowi, Goworowa i Różana.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 13:08 21-06-2020,   76%
@~??? Największy ruch jest na Mazury w piątek i z powrotem w niedzielę.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 13:12 21-06-2020,   71%
@~??? Jechały też na Mazury od strony Różana, blokując rondo przy McDonald's dla zjeżdżających z mostów.
odpowiedz   •   oceń :  
~???, 13:15 21-06-2020,   25%
@~tępiciel lemingów Latem w czasie długich weekendów i na przełomie turnusów. Po za tym obecnie jedzie od strony Goworowa a nie Różana.  
odpowiedz   •   oceń :  
~???, 13:17 21-06-2020,   32%
@~tępiciel lemingów Niewielu jechało od strony Różana. Jechałem tamtędy o godzinie 14 i ruch był taki jak zawsze.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Yo, 10:25 21-06-2020,   96%
To jest bez sensu, bez jakiejkolwiek wizji co potem. Jak długo to miałoby trwać?
Uważam, że musi szybko powstać jakiś sensowny projekt rozwiązujący ten problem komunikacyjny. Jeżeli projekt miałby być nawet na wyrost to trzeba o coś walczyć i zdobyć kasę na jakiś kompromis. Tak czy inaczej bez przebudowy tego bagna komunikacyjnego (nieszczęsne rondo z dochodzącymi drogami z dwóch mostów) nic się nie zrobi. Panie Prezydencie Kulik, masz pan szansę na zrobienie jednej konkretnej powszechnie oczekiwanej inwestycji. Trzeba szukać wspólpracy z kim się da i pieniędzy gdzie się da. Do dzieła (tj. do roboty) Panie Prezydencie!
odpowiedz   •   oceń :  
~moro, 10:43 21-06-2020,   91%
@~Yo Nie łudziłbym się, że Kulik jest do tego zdolny. Półtora roku to wystarczający czas żeby pokazać swój (brak) umiejętności.  
odpowiedz   •   oceń :  
~[][][][], 10:48 21-06-2020,   22%
@~Yo Najprostszy sposób na odciążenie miasta to dokończenie obwodnicy Załuski. Tęgie głowy już to dawno wymyśliły a nawet dostały grubą kasę z UE. Mniej tęgie zastanawiały się przez kilkanaście lat: czy tak, czy wspak, czy w Nożewie, czy estakada, czy w Borkach, czy most w Laskowcu...
Gotowe rozwiązanie od lat zapewne leży w urzędzie miasta.    
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:29 21-06-2020,   73%
@~[][][][] Ale tęga głowa wymyśliła ograniczenie ruchu pojazdów ciężarowych, a nie dokończenie średnicy Załuski.
odpowiedz   •   oceń :  
~uk, 11:38 21-06-2020,   91%
@~[][][][] Może i w czasach Załuski to był jakiś pomysł, ale nie teraz, gdy powstało przy niej tyle bloków i z obwodnicy stała się ulicą.  
odpowiedz   •   oceń :  
~,, 12:58 21-06-2020,   29%
@~uk Dokończenie tej trasy nie spowoduje radykalnego zwiększenia ruchu na niej bo aktualnie tranzyt przez Ostrołękę jest niewielki. Spowoduje jedynie wyprowadzenie ruchu lokalnego z miasta w kierunku Borek, Różana, Przasnysza i Myszyńca.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Masza, 12:25 22-06-2020,   0%
@~moro Łatwo jest krytykować. A coś konstruktywnego jesteś w stanie napisać. Pewnie Cię nie stać.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 14:18 22-06-2020,   -
@~Masza Łatwo jest krytykować będąc radnym, ale coś konstruktywnego wymyślić jako prezydent to go nie stać.
odpowiedz   •   oceń :  
~korek, 10:34 21-06-2020,   45%
Proponuję wprowadzić zakaz wjazdu dla Powiatu (WOS, WMA,BLM,BKL )  do Miasta w godzinach szczytu i nie będzie korków  :)  
odpowiedz   •   oceń :  
~max, 10:50 21-06-2020,   34%
@~korek We łbie też masz korek.
odpowiedz   •   oceń :  
~WIEŚMAK, 10:50 21-06-2020,   100%
@~korek A JAK ZROBIĄ TEŻ W DRUGĄ STRONĘ TO JAK W ŁIKEND DO RODZINY POJADZIESZ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Q, 12:25 21-06-2020,   100%
@~korek Do korek
W kogo ty taki zdolny?
odpowiedz   •   oceń :  
~RX2, 10:35 21-06-2020,   28%
Położyć przez Narew koło Laskowca "dwie wieże" z elektrowni C i będzie nowy most.
odpowiedz   •   oceń :  
~ivo, 10:54 21-06-2020,   19%
@~RX2 Ma to sens. A z fundamentów pod chłodnię kominową będzie eleganckie rondo wielopoziomowe.
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx, 10:56 21-06-2020,   15%
@~ivo no kładka z muzeum może iść na Lelisowe bagna
odpowiedz   •   oceń :  
~( ͡° ͜ʖ ͡°), 10:36 21-06-2020,   16%
a wystarczyłoby dokończyć obwodnice w strone olszewo-borek i zbudować kolejną na myszyniec \_(*U*)_/
odpowiedz   •   oceń :  
~=, 13:27 21-06-2020,   28%
@~( ͡° ͜ʖ ͡°) Obwodnica Borek nic nie zmieni w układzie komunikacyjnym. Na terenie gminy jest dużo przyzwoitych dróg lokalnych którymi ludzie objeżdżają ul.Warszawską i problematyczne rondo. Kumulacja samochodów odbywa się na dwóch mostach niedostosowanych do aktualnych realiów.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 14:59 21-06-2020,   77%
@~= Obwodnica Ostrołęki przez gminę Olszewo Borki spowoduje wyprowadzenie tranzytu na/z Mazury z ronda przy McDonald's. Turyści jadący od strony Różana pojadą na Mazury nie przez rondo przy McDonald's.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ivo, 22:49 21-06-2020,   25%
@~tępiciel lemingów Turyści teraz jadą od strony Goworowa i S8. Obwodnica Borek to kolejny poroniony pomysł strategów od elektrowni, kładki nad pasami i pustego muzeum
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 23:00 21-06-2020,   63%
@~Ivo Turyści jadą na Mazury także od strony Różana więc obwodnica Ostrołęki przez Borki to super pomysł. Napisz jaki masz pomysł, by turyści jadący od strony Wyszkowa na Mazury nie jechali przez miasto?
odpowiedz   •   oceń :  
~X, 06:44 22-06-2020,   50%
@~tępiciel lemingów Generalna już dawno planowała przebieg od Nożewa przez Narew do drogi na Łomżę. Niestety nie chcą płacić za most więc wymyślono bubla w postaci obwodnicy Olszewa-Borek.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 08:44 22-06-2020,   67%
@~X Czyli warszawiacy jadący od Wyszkowa przeprawili by się przez Narew w okolicy Nożewa i pojechali na Mazury przez rondo przy McDonald's?
Obwodnica Ostrołęki przez gminę Olszewo Borki to nie bubel, pozwala ominąć miasto jadącym od Różana.
odpowiedz   •   oceń :  
~X, 09:24 22-06-2020,   50%
@~tępiciel lemingów Obwodnica ma służyć mieszkańcom miasta i powiatu. Warszawiacy jeżdżą różnymi drogami i budowanie obwodnicy pod ich potrzeby to głupota. Tym bardziej że po otwarciu S61 wszyscy pojadą nową ekspresówką.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 14:26 22-06-2020,   0%
@~X Obwodnica ma służyć mieszkańcom miasta i okolic, poprzez puszczenie nią turystów zamiast przez środek miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 10:40 21-06-2020,   95%
Co na to przewoźnicy?  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:24 21-06-2020,   84%
Gdzie tu jest jakaś wzmianka o ograniczeniu ruchu pojazdów ciężarowych?

W programie wyborczym w 2018 roku znalazł się punkt "Trasy wylotowe bez korków". Brzmiał on następująco:

"Zrealizujemy inwestycję polegające na przebudowie skrzyżowań ul. Stacha Konwy z ul. Słoneczną i Padlewskiego. Zmierzymy się z największym wyzwaniem, którym są korki przy wjeździe na rondo na ul. Warszawskiej. Przygotowaliśmy kilka tymczasowych rozwiązań związanych z poszerzeniem pasów drogowych i zmianą organizacji ruchu na Starym Mieście. Wprowadzimy je przed upływem roku".
odpowiedz   •   oceń :  
~@, 11:27 21-06-2020,   20%
Temat narastający wraz z natężeniem ruchu i liczebnością samochodów zemścił się na nie zmienionych przepustowościach ulic - głównych tętnic miasta -Warszawska i Stacha Konwy. Byli włodarze temat ignorowali , z gruntu kosztowny i nie przynoszący korzyści wyborczych , Zajmowali się uliczkami chodniczkami i innymi pier…. , a poważne problemy to nie ja …. Most w latach 60 spełniał swoją rolę na wyrost , po remoncie przepustowość jaka była taka jest , ale czasy i ilość pojazdów to jak pamiętam sporadyczny ruch na moście i końskie zaprzęgi na rynek we wtorek . I co teraz mamy taki sam most - normalnie szok rozwojowy. Aż się boję pomyśleć co by było jak by komuna olała Ostrołękę - gdzie Ektrociepłownia -Elektrownia-Zakłady Mięsne -Prefabet-Beton-Stal - Celuloza-PGO -Mleczarnia -Szpital.Proszkownia i inne . Bez tego Ostrołęka była by nic nie znaczącą dziurą na mapie .
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:32 21-06-2020,   80%
@~@ Obecni włodarze tematu nie ignorują? Zajmują się wprowadzeniem ograniczeń w ruchu pojazdów ciężarowych,apoważne problemy to nie ja...
odpowiedz   •   oceń :  
~Olaf, 13:18 21-06-2020,   14%
@~tępiciel lemingów Być może zajmują się sprzątaniem bałaganu po poprzednikach.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 14:55 21-06-2020,   80%
@~Olaf Być może. Ale czy ktoś widzi jakieś sprzątanie? Bałagan narasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pitr, 12:01 21-06-2020,   14%
Budowa pasa bezkolizyjnego z nowo otwartego mostu w kierunku Kadzidła - i przez ok 0.5 km 2 pasy w tym kierunku !!
odpowiedz   •   oceń :  
~Bub, 12:06 21-06-2020,   100%
@~Pitr Tam zachaczy o teren prywatny -ale to tylko kwestia kasy  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 12:27 21-06-2020,   89%
@~Pitr Czyli chcesz korka na tych 2 pasach, na rondzie i na mostach?

Tu trzeba starań, by tranzyt puścić obok miasta, a nie ułatwiać im przejazd przez środek miasta, powodując jakąś i zanieczyszczenia powietrza w mieście.
odpowiedz   •   oceń :  
~=, 13:23 21-06-2020,   0%
@~tępiciel lemingów Czyli najlepiej zwężyć do 0 pasa wtedy korka nie będzie. Tranzyt na tych drogach to fikcja. Korki powoduje ruch lokalny i do niego trzeba dostosować drogi wylotowe z miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pitr, 13:26 21-06-2020,   7%
@~tępiciel lemingów Zanieczyszczenie to spowodują tiry które będą na darmo nadrabiamy po 50 km
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 15:03 21-06-2020,   87%
@~= Czyli najlepiej przez środek Ostrołęki zrobić wiele pasów dla tranzytu? Nie lepiej puścić tranzyt obok miasta, przez łąki, pola i lasy, 90 km/h?
odpowiedz   •   oceń :  
~Skurpisyn, 12:08 21-06-2020,   100%
Każde normalne miasto dla rozładowania korków ,buduje obwodnice, a nie wprowadza zakazy !!!  
odpowiedz   •   oceń :  
~@, 12:09 21-06-2020,   11%
~tępiciel lemingów
Włodarze myślą w zakresie  swojej  kadencyjności ,  Problem narastał gwałtownie od 15 -lat. Więc działania wyprzedzające -obecny problem powinny być  podjęte  20-25 lat temu . Kto wtedy zarządzał ? Każdy włodarz ma  głęboko w …. co będzie potem , a ludzie stoją w korkach.    
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 12:24 21-06-2020,   80%
@~@ Problem narastał gwałtownie o 15 lat, włodarze myślą w zakresie swojej kadencyjności, więc działania wyprzedzające powinny być podjęte po objęciu władzy przez obecne, a dopiero po prawie dwóch latach prezydent chce wprowadzić ograniczenia ruchu pojazdów ciężarowych. Nic tylko ograniczenia? Co będzie potem, a ludzie w korku stoją?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp., 12:32 22-06-2020,   0%
@~tępiciel lemingów W wielu miastach są ograniczenia dla samochodów ciężarowych. I to że Prezydent szuka rozwiązania wzorując się na sprawdzonych to dobrze o nim świadczy. Na pewno to ułatwi sytuację jaka jest dotychczas. I dobrze.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 14:24 22-06-2020,   -
@~Kurp. Ułatwiając ruch turystom tranzytowym, poprzez zakazy dla ciężarówek, spowoduje to, że będzie ich jeszcze więcej jechało przez środek Ostrołęki.

Lepiej starać się o puszczenie ich obok miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość..., 12:30 21-06-2020,   36%
Niech zrobią most na rondo od strony Olszewo Borek  i już będą mniejsze korki a nie 2 mosty na 1 rondo i się dziwić że są korki  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 13:10 21-06-2020,   79%
@~Gość... Niech zrobi most, a nie wprowadza jakieś zakazy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Aga, 13:28 21-06-2020,   12%
@~tępiciel lemingów tylko ciekawe czy poseł pomoże w pozyskaniu funduszy na nowy most
odpowiedz   •   oceń :  
~Estakada im. Pinokia, 13:45 21-06-2020,   23%
@~Aga A po co? Wybiegał się już za muzeum.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 13:51 21-06-2020,   88%
@~Aga Ciekawe, czy prezydent zwróci się do posła o pomoc w pozyskaniu funduszy na nowy most?  
odpowiedz   •   oceń :  
~OLaf, 18:02 21-06-2020,   0%
@~tępiciel lemingów poprzednia władza 0rzez 12 lat nie zrobiła  w tym temacie NIC  . i mamy tego efekty
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 18:17 21-06-2020,   80%
@~OLaf Obecna władza przez ponad rok nie zrobiła nic, tylko chce wprowadzać zakazy i oglądać się na poprzedników. A tak przed wyborami miała wiele pomysłów i uwag.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Antylewak, 13:48 21-06-2020,   94%
TADAM !!! Macie rozwiązanie wyborcy p. Kulika - miasto się korkuje, zakazć ruchu. Mam nadzieję, że p. Prezydent zaniecha także pobierania podatków od firm transportowych ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Pytanie, 18:03 21-06-2020,   0%
@~Antylewak A co zrobił Kotowski przez 12  lat?
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 18:20 21-06-2020,   89%
@~Pytanie Kotowski przez 12 lat robił inne inwestycje. A co zrobił prezydent Kulik przez ponad rok? Chce wprowadzić zakaz. Prezydent Załuska w 4 lata zbudował "obwodnicę".
odpowiedz   •   oceń :  
~Obwodnica, 20:10 21-06-2020,   100%
@~tępiciel lemingów Załuska budował ale zapłacił za nią Kotowski podczas swojej kadencji  
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek, 14:40 22-06-2020,   -
@~tępiciel lemingów Przez 12 lat Kotowski nawet słowa nie powiedział na temat korków. Temat korków w ogóle nie istniał dla Kotowskiego.
Nie pamiętam żadnej wypowiedzi byłego prezydenta o korkach w mieście.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 13:49 21-06-2020,   74%
Ja jechałem tamtędy około godziny 17 i był korek przed rondem od strony Różana.  
odpowiedz   •   oceń :  
~,, 14:32 21-06-2020,   0%
@~tępiciel lemingów o 17 ludzie wracali z pracy w Ostrołęce
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 15:01 21-06-2020,   87%
@~, I byli blokowani na rondzie przy McDonald's przez turystów jadących od strony Różana. Spory korek był, bo akurat jechałem z Anton na Borki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek, 22:57 21-06-2020,   25%
@~tępiciel lemingów Jechałem od strony Żabina i nie mogłem się wbić z podporządkowanej bo od strony Goworowa jechały sznury samochodów.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 23:02 21-06-2020,   84%
@~Marek Sznur samochodów jechał także od strony Różana na rondo przy McDonalds.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Kóma, 14:40 21-06-2020,   90%
Jeśli wybrany prezydent pyta wyborców/mieszkańców o rady w sprawie korków w mieście, to to oznacza, że jest złym gospodarzem, który sam nic nie potrafi wymyślić - tak jak jego poprzednik Kotowski. Panie Kulik, to jest po prostu żałosne, że nic pan nie potrafi wymyślić, zrobić...
odpowiedz   •   oceń :  
~Roman, 15:28 21-06-2020,   100%
Obwodnice  I nowy  Most bardzo szypko  
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 16:05 21-06-2020,   9%
Ograniczyć ruch "L" w godzinach porannych i popołudniowych. Nazjeżdza się tych L ze wszystkich powiatów, instruktor na telefonie i m.in. przyczyniają się do tamowania ruchu drogowego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Najmądrzejszy Kurp, 16:07 21-06-2020,   100%
Tyle już ludzie napisali, co tu dodać? Ludzie głupie, władza głupia. Co On chce zakazywać? Chce zakazywac czego praktycznie niema. Toć ciężarówki mają zakaz wjazdu do miasta. Czy po Bogusławskiego, Fieldorfa -Nila, po osiedlu Centrum jeżdzą  TIR-y ( oprócz dostaw do sklepów)?
odpowiedz   •   oceń :  
~Bsb, 16:30 21-06-2020,   100%
To i wymyślili, zamknąć ruch dla pojazdów które płacą podatki!! Ile oni myśleli nad tym, żenada.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Karol, 16:54 21-06-2020,   79%
pan prezydent Ostroleki zrobil z Ostrolęki  księstwo Monaco samowystarczalne , teraz nie dostnie srodków pinięznych ani od PISu ani od platformy wszyscy mają Ostroękie ponizej pasa.Hasło bylo" Ostrołeka bezpartyjna" i mamy Ostrołękie bezpartyjną podobno hahahha a w okolicy swiatową mekkie turystyczną Las Palmas Las VEGAS I lAS -Kowiec
odpowiedz   •   oceń :  
~suweren, 09:35 22-06-2020,   0%
@~Karol a co zrobił kotowski.fontanna za ponad 1 milion zł? miasto zadłużył?
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 14:20 22-06-2020,   -
@~suweren Kotowski robił inne inwestycje. Co przez ponad rok zrobił Kulik, oprócz zakazów?
odpowiedz   •   oceń :  
~nigdy wiecej, 17:03 21-06-2020,   -
do Redakcji,,,litosci nie cytujcie doslownie wypowiedzi tylko wezcie to ogarnijcie przed zamieszczeniem tych wypowiedzi w swoich artykulach bo to budzi uczucie wstydu za ich autora
odpowiedz   •   oceń :  
~Huk, 20:08 21-06-2020,   100%
@~nigdy wiecej Taki autor słów.  
odpowiedz   •   oceń :  
~osa, 17:50 21-06-2020,   0%
a po co robić cokolwiek w takim zadupiu. Jeszcze trochę a będzie to miasto widmo, przy takim braku zgody, bałaganie i braku konstruktywnych  pomysłów na przyszłość. Nie brakuje tu tylko kłótni, wyzwisk wzajemnych i obwiniania  się wzajemnego. Nic dziwnego,że młodzi stąd uciekają. Tylko "swoi " mają tu pracę i możliwości. Fachowcy bez układów nie mają szans na ciekawe zajęcia
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:44 21-06-2020,   100%
@~osa Nie przesadzaj
odpowiedz   •   oceń :  
~Co robić???, 20:07 21-06-2020,   90%
Co zrobić??? Dotrzymać słowa i zrealizować to co się obiecało. "KLER w kinie nie rozwiązał problemów
"Zrealizujemy inwestycję polegające na przebudowie skrzyżowań ul. Stacha Konwy z ul. Słoneczną i Padlewskiego. Zmierzymy się z największym wyzwaniem, którym są korki przy wjeździe na rondo na ul. Warszawskiej. Przygotowaliśmy kilka tymczasowych rozwiązań związanych z poszerzeniem pasów drogowych i zmianą organizacji ruchu na Starym Mieście. Wprowadzimy je przed upływem roku".
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 21:43 21-06-2020,   13%
Ciężarówki nie są problemem. To samochodów  osobowych jest za dużo. Pomysł z L-kami  jest bardzo dobry. Ale też nie rozwiąże problemu. Potrzebny jest drugi most.  Bo zjazd z obydwu mostów na jedno rondo to beznajdzieny pomysł. Nie rozwiązuje problemu. Możnaby ewentualnie zrobić zjazd z nowego mostu na drogę omijającą rondo.  
odpowiedz   •   oceń :  
~pytanie, 09:33 22-06-2020,   100%
@~Ja w jaki sposób? chyba z tego starego po remoncie. Most madalinskiego powinien byc pobudowany na obwodnicy ostroleki a nie w tym miejscu
odpowiedz   •   oceń :  
~zbyszek, 12:18 22-06-2020,   50%
To właśnie rozwiązanie najlepsze z możliwych. Przebudowa dotyczyłaby calego obszaru a to są duże śrdoki i nie robi sie tego w rok. Problemem są korki ale nie spowodowane przez nas Ostrołeczan tylko tego że nasze miasto jest miastem tranzytowym m.in na Mazury. Ograniczenia powinny dać efekt wręcz natychmiastowy. I bardzo dobrze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Masza, 12:23 22-06-2020,   0%
Korki były od lat. W końcu Kulik się za to zabrał. I super że szuka rozwiązania. Super ze pyta mieszkańców. Świadczy to dobrze o nim, że nie jest wszystkowiedzący. A rozwiązanie? Jeżeli będzie rozwiązaniem na tak trudna sytuację to jestem za.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ania, 12:29 22-06-2020,   0%
Problem trzeba rozwiązać. Obwodnica... Czas i koszty. Potrzebna ale jako rozwiązanie docelowe. W tym momencie moim zdaniem rozwiązanie ok.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Roman, 12:38 22-06-2020,   50%
Panie Łukaszu
Proszę ich nie słuchać a robić swoje. Oni myślą że most i obwodnica to się w tydzień buduję. Robi Pan dobra robotę a tymi co tu piszą się nie przejmować. Tylko krytykować umieją. Ostrołęka za Panem stoi.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Zbulwersowana, 13:53 22-06-2020,   50%
Tak

Pan Prezydent doszedł do koryta i nie potrafi zarządzać. Bierze kasę, a wyborcy niech rzucają rozwiązania, Brawo  
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
wrzesień 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30  1  2  3  4