2020-08-02T10:00:00+02:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Przewodniczący rady miasta apeluje do posła i senatora. "Proszę o to, by zabiegali o Ostrołękę"

REKLAMA
REKLAMA
2
13
92

Miasto Ostrołęka planuje aplikować o środki z Funduszu Dróg Samorządowych na przebudowę ulic Goworowskiej i Nadnarwiańskiej. W związku z tymi planami przewodniczący rady miasta zaapelował o wsparcie ostrołęckich parlamentarzystów: Arkadiusza Czartoryskiego i Roberta Mamątowa.

Goworowska i Nadnarwiańska mogą doczekać się przebudowy. Aby do tego doszło, a przecież to niezwykle potrzebne inwestycje, potrzebne będzie wsparcie zewnętrzne. Miasto zamierza próbować w naborze z rządowego programu Funduszu Dróg Samorządowych.

Apeluję i proszę ostrołęckich parlamentarzystów: pana Arkadiusza Czartoryskiego i pana Roberta Mamątowa. Aplikujemy o dwie bardzo ważne inwestycje: przebudowę Goworowskiej i przebudowę ulicy Nadnarwiańskiej. Proszę o to, by zabiegali o Ostrołękę

- mówił podczas piątkowej sesji rady miasta przewodniczący rady Wojciech Zarzycki. 

Czy ostrołęccy parlamentarzyści wstawią się za Ostrołęką w Warszawie? Przekonamy się już wkrótce - po czynach, nie słowach. 

REKLAMA

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
lub zaloguj się    
~?, 10:09 02-08-2020,   57%
dlaczego jak jest trwoga i trzeba cos zalatwic do to Czartoryskiego i Mamatowa a tak nawet nie zaprasza sie ich na otwarcie mostu o ktory tak sie wstawiali
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec, 11:40 02-08-2020,   50%
@~? Parlamentarzyści mają  obowiązek pomagać, po to zostali wybrani i biorą sporą kasę już tyle lat. Nie powinni oczekiwać próśb tylko wziąć się do roboty. Obiecanki tylko w kampaniach wyborczych.
odpowiedz   •   oceń :  
~PiS rządzi, 12:05 02-08-2020,   40%
@~? PiS rzadzi
odpowiedz   •   oceń :  
~X, 12:38 02-08-2020,   47%
@~? Obowiązkiem tych panów jest lobbowanie na korzyść mieszkańców którzy ich wybrali. Jeżeli są tacy wrażliwi na swoim punkcie, jeżeli partyjne interesy są dla nich ważniejsze, to w następnych wyborach trzeba to towarzystwo wymienić. Każdy normalnie pracujący człowiek wypełnia swoje obowiązki bez względu na ambicje, poglądy czy subiektywne odczucia. Jeżeli nie, idzie do zwolnienia.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Szok, 12:38 02-08-2020,   50%
@~mieszkaniec To jeszcze trzeba prosić????? Bez przesady  
odpowiedz   •   oceń :  
~Emeryt, 14:48 02-08-2020,   83%
@~? Oskara Kolberga publicznie rozliczymy każdego z radnych za stan chodnika i ul.!!!
To macie zagwarantowane biorąc publiczne pieniądze  
odpowiedz   •   oceń :  
~Śpioch do roboty, 14:50 02-08-2020,   92%
@~Emeryt Tam jest śpiący radny,co rodzine do komisji wyborczej  wyznaczył!!! I po to wyborcy byli!!!
Pierwszy idzie na tapetę
odpowiedz   •   oceń :  
~podatnik, 16:57 02-08-2020,   39%
@~? Parlamentarzyści wybrani dzięki głosom wyborców mają obowiązek dbać o interesy mieszkańców i miasta taka już ich rola i za to dostają tak wysokie wynagrodzenia.  
odpowiedz   •   oceń :  
~?, 17:53 02-08-2020,   34%
@~? może poręczenie za pijanego kierowcę  
odpowiedz   •   oceń :  
~Do rozliczenia, 17:54 02-08-2020,   82%
@~podatnik Śpioch tym razem ludzi nie przekonasz  
odpowiedz   •   oceń :  
~Do ?, 20:45 02-08-2020,   30%
@~? Do ?w jakim celu ma się ich zapraszać?posłuchać ze jest taka jedna menda?  
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx, 10:40 03-08-2020,   0%
@~? Trzeba nam posła i senatora z PIS takiego jakich mają w Radomiu tam ma być stolica Mazowsza, a u nas będzie nędza, bo nasi  parlamentarzyści z PIS nic nie mogą, nawet elektrownie wstrzymali.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 10:47 03-08-2020,   34%
@~podatnik Parlamentarzyści powinni wspierać inicjatywy swoich wyborców. Powinni popierać to, czego chcą radni PiS. W ten sposób będą dbać o interesy wyborców PiS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 12:27 03-08-2020,   100%
@~tępiciel lemingów Mają obowiązki przed wszystkimi obywatelami.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Marian, 10:23 02-08-2020,   61%
Zachowanie Łuby i Zarzyckiego warto zbadać co najmniej z punktu widzenia psychologii. Najpierw obóz prezydenta i tuba propagandowa Klekota opluwają senatora i posła, a teraz proszą o pomoc. Schizofrenia.
odpowiedz   •   oceń :  
~lekarz, 13:52 02-08-2020,   35%
@~Marian schizofremia to u ciebie
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 20:24 02-08-2020,   32%
@~Marian Lobbowanie na rzecz regionu jest psim obowiązkiem posła i senatora. Oburzające jest, gdy poseł i senator starszą, że inwestycje w regionie będą zależały od wyników wyborów.  Nagradzanie bądź karanie za preferencje wyborcze jest nie do pomyślenia w normalnym kraju.
odpowiedz   •   oceń :  
~kolo, 23:22 02-08-2020,   34%
@~Ola Senator to ma gdzies to miasto, przypomina sobie że coś trzeba się pokazać jak wybory nadchodzą.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 10:48 03-08-2020,   67%
@~Ola Poseł i senatora mają obowiązek lobbować na rzecz regionu w tych sprawach, których chcą radni PiS.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 12:29 03-08-2020,   100%
@~tępiciel lemingów Nie, mają obowiązki lobbować dla dobra regionu. Interes wspólnoty, zawsze powinien być ponad interesem partyjnym  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 13:32 03-08-2020,   100%
@~tępiciel lemingów Nie, mają obowiązki lobbować dla dobra regionu. Interes wspólnoty, zawsze powinien być ponad interesem partyjnym  
odpowiedz   •   oceń :  
~Karol, 10:34 02-08-2020,   66%
Proponuję, żeby Pan Przewodniczący zwrócił się o pomoc do Pana Marka T. - przecież do niedawna współpraca układała się idealnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ubogi Energetycznie, 10:39 02-08-2020,   38%
Do tej pory za dużo nie załatwił. Budowę Elektrowni Ostrołęka C gdzie pensje pobierają a prądu z tego nie ma
odpowiedz   •   oceń :  
~AntyLeming, 10:44 02-08-2020,   62%
@~Ubogi Energetycznie W mieście nic nie załatwili, bo miasto ma nowego włodarza - niech się wykaże, spójrz natomiast na powiat lemingu i przy okazji przypomnij kto pobiera pensję z MZOS-TiIT w Ostrołęce jako dodatek do pensji nauczycielskiej i diety przewodniczącego  
odpowiedz   •   oceń :  
~PiS rzadzi, 12:06 02-08-2020,   43%
@~Ubogi Energetycznie Nie chcą powiedzieć ile? 30 czy 20 tys
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx, 17:52 02-08-2020,   28%
@~AntyLeming Tak masz rację. Pan Przewodniczący tak jak  poseł i senator dobrze zabiega ale o swoją kieszeń. Nie chce mi się wierzyć aby w Mosir w okresie pandemii wyznaczał jakieś trasy lub linie. Myślę, że od marca b.r. już nie bierze kasy w Mosir no bo przecież za co? A panowie szlachta do roboty  i załatwiać kasę dla miasta, nie tylko Olszewo Borki. Myślicie, że następne  wybory to załatwi wam kościół i ogłupianie ciemnoty?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 20:34 02-08-2020,   29%
@~xxx Niestety myślę, że o następne wybory panowie szlachta nie musza się już za bardzo obawiać. Nikt przy zdrowych zmysłach i dobrze poinformowany na Andrzeja Dudę nie głosował, a jednak uzbierał on ponad 10 mln głosów. Popularność Andrzeja Dudy w powiecie Ostrołęckim może napawać posła i senatora optymizmem. PiS przed machlojkami wyborczymi, również się nie cofa, aby zapewnić sobie pełnię władzy.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Rafal, 23:08 02-08-2020,   67%
@~Ola Post roku :) ty chyba nie jesteś zbyt myśląca?
Masz kompleksy, że kazali ci głosować na sierote trzaska? Twój głos ich nie uleczy.
odpowiedz   •   oceń :  
~pyk, 23:26 02-08-2020,   27%
@~Rafal Fafał, fafał. Taka prawda Andrzeja wyborco. Twój człowiek wygrał, wycofują się prawie że wszystkiego a ty dalej głupi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 01:13 03-08-2020,   36%
@~Rafal Nikt mi nie kazał na pana Trzaskowskiego głosować.  Nie muszę też leczyć żadnych kompleksów. Nie wstydzę się swojego pochodzenia ze wsi. Mam solidne wyksztalcenie i pracę związaną z moimi zainteresowaniami. Rodzina też niczego sobie.
Nie wyobrażam sobie jak mogłabym zagłosować na marionetkę prezesa, która się ciągle uczy i uczy, ale niczego nauczyć nie może. Nie wyobrażam sobie jak mogłabym zagłosować na krzywoprzysięzcę. Gość przysięgał na Konstytucję RP, a potem za każdym razem, gdy zażyczył sobie tego prezes łamał ją.  Nie wyobrażam sobie jak mogłabym zagłosować na człowieka, który nie szanuje i nie próbuje zrozumieć nauki. Tylko ogłoszono zwycięstwo już zaczął wygaszać oczekiwania. Nie żal mi tych wszystkich emerytów, którzy na niego zagłosowali w nadziej na podwyżki emerytur, a tu zonk. Mam nadzieję, że wkrótce doczekacie się 500+ w postaci bonów. Współczuję uczciwym Polakom, którzy ciężko pracują na obietnice PiS, z nadzieją, że suweren zmądrzeje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kamera, 10:45 02-08-2020,   66%
Najpierw trzeba napisać poprawnie wniosek, następnie wysłać skazanych na urlop bezpłatny do czasu wyjaśnienia sprawy (oszczędność około 200 tys rocznie), czyli wymagać od siebie a dopiero później szukać pomocy zewnętrznej. Rozumiem ten krzyk rozpaczy, szczególnie jak zobaczyłem który to okręg wyborczy krzyczących. Dlaczego teraz dopiero podnoszą larum ?
odpowiedz   •   oceń :  
~śmiechłem, 10:58 02-08-2020,   63%
Jak tu zabiegać o sprawy miasta, którego prezydent nawet o nie nie zabiega. Gdy przyjechał premier Morawiecki, to Kulik nawet się nie pojawił podać mu ręki.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Qwerty, 11:50 02-08-2020,   47%
@~śmiechłem Bo on nie przyjechał jako premier, tylko jako członek sztabu wyborczego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Dd, 12:29 02-08-2020,   46%
@~śmiechłem No, za to rumiany dał wtedy piękne świadectwo o sobie i tym jak pojmuje funkcjonowanie elektrowni  
odpowiedz   •   oceń :  
~pyk, 23:24 02-08-2020,   29%
@~śmiechłem Rumiany teraz wnuka bawi z nieprawgo łoża. Co na to kościół? Co na to piseły?
odpowiedz   •   oceń :  
~zzz, 01:18 03-08-2020,   29%
@~pyk W PiSie to niema tradycja. Patrz Kurski i Kaczyńska.  
odpowiedz   •   oceń :  
~zzz, 01:20 03-08-2020,   24%
@~pyk Jeszcze się wesela doczekasz, jakiego Ostrołęka  nie widziała.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Zzz, 11:31 02-08-2020,   62%
Jeszcze ul. Celna powinna być dokończone  
odpowiedz   •   oceń :  
~Zaloguj się w realu, 11:42 02-08-2020,   36%
Dlaczego ktokolwiek prosi ich o cokolwiek?
Oni są jak d..pa od srania, żeby ten grajdół pchać do przodu, choć doświadczenie 20 lat wstecz podpowiada zupełnie co innego niestety. Może pora zmienić te ostrołęckie "lokomotywy" w nastepnych wyborach i dać pole do popisu innym? Na pewno na gorsze się nie zmieni. Po prostu nie mamy gdzie się już cofnąć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:52 02-08-2020,   63%
@~Zaloguj się w realu Masz rację, na pewno na gorsze się nie zmieni, to co wyprawiają oskarżeni prezydenci tego miasta to jest paranoja. Starosta w koalicji z PiS pozyskuje ogromną kasę na inwestycje, a w mieście bieda aż piszczy. Proponuje, żebyś zszedł na ziemię.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gustaw, 11:57 02-08-2020,   61%
@~Gość Dokładnie, nie da się współpracować z miastem jak miasto nie chce współpracy. Wystarczy spojrzeć na współpracę w powiecie. Normalni ludzie się dogadają i zrobią coś dla społeczności lokalnej, a nie mściwi i zaściankowi byli członkowie SLD.
odpowiedz   •   oceń :  
~Taka prawda, 12:09 02-08-2020,   48%
@~Gość Prokuratura jest upartyjniona.
odpowiedz   •   oceń :  
~Patriota, 12:10 02-08-2020,   50%
@~Gustaw Spójrz na siebie i PiS jak szczują .
odpowiedz   •   oceń :  
~..., 12:10 02-08-2020,   70%
@~Taka prawda Tak, a kaszana  niebawem zostanie kanonizowany.
odpowiedz   •   oceń :  
~ALE KASZANA, 12:13 02-08-2020,   55%
@~Taka prawda Prokuratura jest upartyjniona, a Kaszana to wzór wszelkich świętości. Oczywiście to wszystko pomyłka i hucpa polityczna.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 20:41 02-08-2020,   25%
@~Gustaw PiS tak konstruuje metody przyznawani a funduszy, aby moc nagradzać prawomyślnych. Przyzwoici parlamentarzyści powinni protestować. Trudno mówić jednak o przyzwoitości w przypadku posła i senatora, czy jakiegokolwiek aparatczyka z PiS.
Powiat dostaje, bo głosował na PiS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Stary basen, 20:47 02-08-2020,   0%
@~... Cmoknij go w kaszankę  
odpowiedz   •   oceń :  
~Pil, 12:21 02-08-2020,   69%
Wojtek Zarzycki to bliski kolego Prezydenta i Marka T
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 12:24 02-08-2020,   67%
Panie Przewodniczący niech Pan najpierw zaatakuje do Pana Prezydenta Łukasza Kulika aby szanował i współpracował z ludźmi. Z tego co pamiętam to w nawet Pan Wojewoda zwracał się do włodarze miasta aby zechciał poprawnie złożyć wniosek. Przecież Pan bardzo dobrze wie jak zachowuje się Prezydent Miata. Wiele razy sam Pan zwracał uwagę prezydentowi za jego niewłaściwe zachowanie na sesji. Niech Pan nie udaje ,, gryka,, że nie wie Pan o poczynaniach Łukasza K.
odpowiedz   •   oceń :  
~Swojak, 12:41 02-08-2020,   45%
Co zrobił senator dla naszego miasta??? No co?
odpowiedz   •   oceń :  
~Basia, 20:38 02-08-2020,   38%
@~Swojak święto trzech króli .........
odpowiedz   •   oceń :  
~Pośmiewisko, 20:49 02-08-2020,   84%
@~Basia Radny śpioch Kolberga czeka...sam się potykasz na tym chodniku  
odpowiedz   •   oceń :  
~Takto, 13:04 02-08-2020,   67%
A co to za akcja? Łuba domaga się remontu parku od Energi, a Zarzycki chce współpracy z parlamentarzystami. Może chodzi o to żeby Kulik mógł  zrzucić  z  siebie  odpowiedzialność że  w mieście  nic się  nie robi?
odpowiedz   •   oceń :  
~xyz, 13:11 02-08-2020,   68%
@~Takto Przy korytku im dobrze, a Kulik zawodzi po całości, więc ze strachu próbują brać sprawy w swoje ręce
odpowiedz   •   oceń :  
~zmartwiony, 13:54 02-08-2020,   45%
@~xyz a co panulku w elektrowni C ile kasy biorą za nic? może podacie w końcu prawdę?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jeste, 21:41 02-08-2020,   72%
@~zmartwiony Elektrownia rzadzi miastem? Cos ci sie chyba watki pomylily, buraczana zagrywka w stylu balerona.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ubogi Energetycznie, 13:54 02-08-2020,   73%
Niewiadomski powinien pokierować Naszą Ostrołęką by ten komitet odseparował się od Prezydenta i vice Prezydenta i Marka T.  Gdy się pracuje dla miejskiego podmiotu jest to trudne.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Pol, 14:40 02-08-2020,   81%
Zarzycki sprzedał się KULIKOWI za 1 tyś zł w MOSIR
odpowiedz   •   oceń :  
~Nauczyciel, 14:42 02-08-2020,   79%
I chwali się że nic tam nie robi
odpowiedz   •   oceń :  
~123, 15:11 02-08-2020,   24%
parlamentarzysci nie maj żadnego obowiazku .nie powinni nawet popierać swoich miast , to my wyborcy mamy obowizek ich wybrac  . przyklad Rzekuń  lobowali , odebrali ziemie a i tak wygrał
tam masz stary poseł . Po co nawet pytać   niech robia co chca  i tak to nic nie daje   amen  
odpowiedz   •   oceń :  
~Pamiętliwy., 16:54 02-08-2020,   78%
Szkoda , że przypomina Pan sobie dopiero teraz kto coś może . Do Kuliga Panie przewodniczący niech Pan apeluje, do Kuliga!!!!!  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:49 02-08-2020,   82%
Wojtku teraz prosisz o wsparcie, a jak Kulik zwalniał ludzi to jeździłeś z nim na mecze i wszystko było ok.
Zapobiegaj u Towarzysza Kulikowa.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Hihihihi, 17:50 02-08-2020,   84%
Panie Wojtku na waszym hejcie Ostrołęka nawarzyła sobie tego piwa, to teraz je wypijcie.
odpowiedz   •   oceń :  
~dr. Joint, 08:38 03-08-2020,   100%
@~Hihihihi przecież jest wyrok, ktoś też hejtował poprzedniego prezydenta z pewnej hurtowni żeby reklamy nie robić
odpowiedz   •   oceń :  
~Mały, 18:07 02-08-2020,   30%
Taki ichzasrany obowiązek. To nie prywata, tylko podziękowanie za oddane na nich głosy mieszkańców tego miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Woda, 18:30 02-08-2020,   81%
@~Mały Obowiązek to ma Wojtek i jego kumpel Łukaszek. Wygrali niech rządzą. Jak potrafią
odpowiedz   •   oceń :  
~Karol, 18:41 02-08-2020,   83%
@~Mały Jakie dziadostwo, grunt się pali pod nogami to nawet u znienawidzonego posła szukają pomocy. Takiego czegoś samorząd ostrołęcki nie widział. Aferzyści i schizofrenicy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bigos, 21:46 02-08-2020,   80%
@~Mały Obowiazek? Maja za nich rzadzic? I pomagac po tylu wiadrach pomyj i bezczelnych zagrywek? Formalnie jak najbardziej, powinni wspierac rozwoj Ostroleki i regionu, nie powinni tez rzucac klod pod nog, zeby nie znizac sie do poziomu konkurentow, ale nie pomagac im ani o jote, chcieli rzadzic miastem, niech rzadza, niech pokaza co potrafia, a nie zalosnie placza o wsparcie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 01:27 03-08-2020,   29%
@~Bigos Problem jest taki, że w rzucaniu kłód pod nogi i wylewaniu pomyj celuje poseł.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:49 02-08-2020,   66%
Trzeba było wcześniej pomyśleć o współpracy i np. dać stanowisko wiceprezydenta dla Kotowskiego lub Płochy.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 02:19 03-08-2020,   45%
@~tępiciel lemingów Tępicielu, raczysz żartować. Kotowski przegrał wybory!
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 04:27 03-08-2020,   59%
@~Ola Kulik wygrał wybory, więc niech sobie radzi. Gdzie wnioski o dofinansowanie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 05:46 03-08-2020,   54%
@~tępiciel lemingów Poseł też wygrał wybory, zatem ma obowiązki. Natomiast domagani się stanowiska wiceprezydenta dla/przez Kotowskiego to brak szacunku dla wyborców i zwyczajny brak honoru.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 08:28 03-08-2020,   42%
@~Ola Brak PiS we władzach miasta to brak szacunku dla wyborców i zwyczajny brak honoru.

Prezydent wygrał, przewodniczący rady miejskiej wygrał, PiS był im niepotrzebny, więc dlaczego PiS im teraz potrzebny?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 12:33 03-08-2020,   100%
@~tępiciel lemingów Pisowuec mówi o szacunku dla opozycji. W sejmie nie zawsze pozwolicie  posłom opozycji wyrazić swojego zdania. Potraficie mikrofon wyłączyć.,
odpowiedz   •   oceń :  
~Anioł Stróż, 22:14 02-08-2020,   100%
A w czym jest problem? Może jeden odważny się znajdzie. Czemu służy ta cała gra?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Sk/mUTEK, 22:21 02-08-2020,   94%
Taka mała prośba, kierowana bezpośrednio przez media.
Bo każdego urzędnika lub pracownika ze spółek Miasta,  co choćby przez przypadek poznał osobiście,
któregoś z PIS-owców już zwolnili.
odpowiedz   •   oceń :  
~sasiad, 23:03 02-08-2020,   89%
zarzycki zawsze zbieral ladny wynik ale mysle ze to jego ostatnia kadencja w radzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~misiek, 23:04 02-08-2020,   74%
Trzaba umiec pracowac, trzeba umiec napisac wniosek o dof, z nieba nie spadnie samo. Ale skoro nikt nie chce pracowac z kulikiem to takie efekty ze dla miasta bedzir zero. Dobrze ze ja z powiatu, tu kasa szerokim strumieniem plynie 🙂
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 00:54 03-08-2020,   30%
@~misiek Za rządów PiS podstawą jest nie poprawnie napisany wniosek i jego zasadność, a prawomyślność.
odpowiedz   •   oceń :  
~dolar, 23:13 02-08-2020,   74%
kulik to ma zarzadzanie gleboko. on nie po to tu przysz€dl
odpowiedz   •   oceń :  
~oo, 23:32 02-08-2020,   34%
Jakby kotowiak wam las Vegas po sobie zostawił. Jeden ch czy z PiSu czy nie. Olewali go równo. VIA baltica, obwodnice, elektrownie, no kura dobrobyt. Większości wam wali w dekiel. Jak kotowiak sypał ostradzie hajs to wszystko było ok. Miliony, miliony...
odpowiedz   •   oceń :  
~Ee, 06:47 03-08-2020,   67%
@~oo Nie pij juz
odpowiedz   •   oceń :  
~obudź się, 23:35 02-08-2020,   37%
Pozwólmy Warszawę wyłączyć, niech zmienia na pisiowego marszałka mazowsza to wtedy będzie dobrobyt w choj
odpowiedz   •   oceń :  
~Elka, 08:26 03-08-2020,   77%
A może p.Zarzycki trzeba bylo chociaż uczestniczyć w spotkaniu z Premierem Mateuszem Morawieckim....Byl tak niedawno w Ostrołęce...Olewacie rząd...olewacie partie rządzącą...plujecie na ostrołęcki parlamentarzystow...Pis robi duzo dla ludzi....w tym nasz Poseł i Senator...Co...przegral Wasz kandydat Trzaskowski...Przypomnieliscie sobie o panach Czartoryskim i Mamatowie...? Wstyd...
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 12:51 03-08-2020,   75%
@~Elka W Ostrołęce Morawiecki robił fuchę dla Dudy, a nie był w pracy. Z jakiej racji prezydent Ostrołęki miał iść najwiecej wyborczy Dudy?
PiS wygrał no nie miał żadnych skrupułów w łamaniu i naginaniu prawa. W środku epidemii Morawiecki namawiał osoby starsze, aby tłumnie poszły na wybory i tłumaczył, że wirus jest w odwrocie. Epidemia trwa nadal, a bezwzględnych Morawiecki dla wyniku wyborczego naraził zdrowie i życie seniorów  
odpowiedz   •   oceń :  
~Eluniu?, 08:49 03-08-2020,   67%
Elka to brzydko brzmi .Widać, że to fajna dziewczyna o poglądach prawicowych pisała. I nawet wiem czyj?  
odpowiedz   •   oceń :  
~E..., 09:04 03-08-2020,   72%
Eluniu....
No to się wydało....Nawet wiem co mnie zdradziło..
Pozdrawiam....
odpowiedz   •   oceń :  
~Eluniu?, 09:38 03-08-2020,   72%
Coraz mniej mamy lajkow zobacz Elu. Zazdrośni?!  
odpowiedz   •   oceń :  
~Natalio,, 10:58 03-08-2020,   80%
bo już nie piszesz. Pozdrawiam.  
odpowiedz   •   oceń :  
~321, 14:24 03-08-2020,   -
"Do polityki garną się ludzie, którzy nic nie osiągnęli, a więc nieudacznicy i darmozjady. Polityka to dla nich deska ratunku, mogą godnie żyć nie dając nic w zamian" - J. Piłsudski
odpowiedz   •   oceń :  
~obserwator, 16:37 04-08-2020,   -
Gdyby parlamentarzyści choć trochę dbali o współmieszkańców to, np. ul Goworowska już dawno powinna mieć przynajmniej ścieżkę dla pieszych i rowerzystów. To tragedia dla ludzi (w tym dzieci), którzy muszą poruszać się piechotą lub rowerem) a  mieszkają przy trasie wyjazdowej z miasta. Poruszają się zabłoconym poboczem albo wśród smrodzących samochodów. Podziwiam ich, że w poprzek Goworowskiej  nie przekopali rowu by zatrzymać ten śmierdzący ruch!!!!  
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalnedarz imprez
sierpień 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 27  28  29  30  31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
 24 25 26 27 28 29 30
 31  1  2  3  4  5  6