eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Ratusz w Ostrołęce szuka kierownika. Wymagane wykształcenie i doświadczenie

REKLAMA
zdjecie 945
zdjecie 945
REKLAMA

Prezydent Miasta Ostrołęki Paweł Niewiadomski ogłosił otwarty nabór na stanowisko kierownika Klubu „Senior+" przy ul. Gen. Ludwika Bogusławskiego 4. 

Klub „Senior+" to miejska instytucja, której celem jest aktywizacja społeczna osób starszych i zaspokajanie ich potrzeb edukacyjnych, kulturalnych oraz rekreacyjnych.

Na stanowisko kierownicze może aplikować jedynie osoba spełniająca wiele kryteriów. Wśród wymagań niezbędnych znalazły się:

  • wykształcenie wyższe
  • specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
  • minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata w pomocy społecznej
  • pełna zdolność do czynności prawnych
  • brak skazania za przestępstwa umyślne

Dodatkowo kandydat musi wykazać się znajomością szerokiego spektrum regulacji prawnych, od ustawy o pomocy społecznej, przez przepisy o ochronie danych osobowych, aż po ustawę o finansach publicznych. Wymagana jest też biegła obsługa komputera, szczególnie pakietu Microsoft Office.

Szeroki zakres obowiązków

Przyszły kierownik będzie odpowiadał za kompleksowe zarządzanie placówką. Wśród 23 głównych zadań wymieniono między innymi:

  • kierowanie bieżącą działalnością klubu i realizację jego programu
  • ustalanie i realizację rocznego planu finansowego
  • prowadzenie postępowań związanych z przyjmowaniem seniorów
  • organizowanie zajęć edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych
  • zarządzanie zespołem specjalistów
  • nawiązywanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami i organizacjami

Kierownik będzie również odpowiadał za bezpieczne i higieniczne warunki uczestnictwa w zajęciach oraz reprezentowanie klubu na zewnątrz.

Miasto oferuje zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin. Stanowisko charakteryzuje się dużą samodzielnością w podejmowaniu decyzji, choć wiąże się z częstym kontaktem z interesantami i pracą przy komputerze.

Urząd zastrzega sobie możliwość początkowo zawarcia umowy na czas określony w celu sprawdzenia kompetencji pracownika. Osoba podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej zakończonej egzaminem.

Jak aplikować?

Zainteresowani kandydaci muszą złożyć kompleksową dokumentację, w tym CV, list motywacyjny, kopie dyplomów i świadectw pracy oraz wypełniony kwestionariusz osobowy. Wymagane jest również oświadczenie o braku skazania za przestępstwa oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z danymi kandydata i nazwą stanowiska w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta przy Pl. Gen. Józefa Bema 1 lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do urzędu). Kandydaci mają czas na złożenie dokumentów do 17 września do godziny 12:00.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
~?, 07:27 05-09-2025,   89%
Nie bardzo rozumiem co ma do Centrum Aktywności do doświadczenia z opieki społecznej.
odpowiedz   •   oceń :     •   zgłoś
Gość, 08:02 05-09-2025,   100%
@~? Może np. to, e osoba, która ma być zatrudniona na tym stanowisku, ma właśnie takie wykształcenie?
odpowiedz   •   oceń :     •   zgłoś
~halina, 16:24 05-09-2025,   100%
.

już tam trochę sie przwineło tych kierowników...

teraz jest nowy :)

.
odpowiedz   •   oceń :     •   zgłoś
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalendarz imprez
wrzesień 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1  2 dk3 dk4  5 dk6 dk7
 8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13  14
 15  16 dk17  18  19  20  21
 22  23 dk24  25  26  27  28
dk29  30  1  2  3  4  5
×