W kluczowym momencie kampanii prezydenckiej, zaledwie dwa tygodnie przed pierwszą turą głosowania, kandydaci intensyfikują działania marketingowe, stawiając coraz częściej na wielkoformatowe reklamy w przestrzeni miejskiej. Mieszkańcy Ostrołęki mogą zaobserwować tego przykład w postaci baneru Sławomira Mentzena, który pojawił się na bloku przy ulicy Sochaczewskiego.
Strategicznie umieszczona reklama jest doskonale widoczna dla kierowców i przechodniów poruszających się ulicą Steyera, jedną z ruchliwych arterii miasta. To jasny sygnał, że kandydat Konfederacji nie zamierza odpuszczać w walce o wejście do drugiej tury, gdzie jego głównymi konkurentami pozostają Karol Nawrocki oraz Rafał Trzaskowski.
Wielkoformatowe reklamy zewnętrzne, choć kosztowne, zapewniają kandydatom stałą obecność w przestrzeni publicznej i docierają do szerokiego grona odbiorców. Ten ostrołęcki baner Mentzena jest prosty - to wizerunek kandydata i hasło "silna, bogata Polska".
Jak podkreślają eksperci ds. marketingu politycznego, w dobie mediów społecznościowych i kampanii cyfrowych, tradycyjne nośniki, takie jak wielkoformatowe banery, nadal pozostają skutecznym narzędziem komunikacji wyborczej, szczególnie w mniejszych miejscowościach.
Kto wie, być może mieszkańcy Ostrołęki mogą spodziewać się, że w najbliższych dniach również inni kandydaci będą intensyfikować swoją obecność w przestrzeni miejskiej, walcząc o każdy głos przed zbliżającym się terminem wyborów. Do głosowania pójdziemy już 18 maja.