2022-01-16T13:16:54+01:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

"Stop segregacji sanitarnej" - protest także w Ostrołęce [WIDEO, ZDJĘCIA]

REKLAMA
REKLAMA
9
20
266

W całym kraju odbyły się protesty Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Wiedzy o Szczepieniach "STOP NOP" - uczestnicy tych wydarzeń sprzeciwiają się segregacji sanitarnej, przymusowi szczepień. "Bóg, honor, Ojczyzna, wolność" - skandowali uczestnicy protestu w Ostrołęce.

Stop lockdown, stop segregacji sanitarnej, stop przymusowi szczepień - z takimi hasłami w całej Polsce protestowali ludzie, którzy nie zgadzają się z polityką rządu w kwestii pandemii koronawirusa.

Podczas protestów w całej Polsce głośne było także hasło "stop 1846". Ta liczba to numer poselskiego projektu ustawy o szczególnych rozwiązaniach zapewniających możliwość prowadzenia działalności gospodarczej w czasie epidemii COVID-19. Ustawa, jeżeli wejdzie w życie, ma pozwolić pracodawcom na weryfikację szczepień wśród pracowników i zobowiąże pracowników służby zdrowia do szczepień przeciwko koronawirusowi.

W Ostrołęce przed największą galerią handlową zebrała się kilkudziesięcioosobowa grupa, która spotkanie rozpoczęła od modlitwy. Następnie odbył się przemarsz po mieście. Manifestanci maszerowali pod czujnym okiem policjantów. Było spokojnie, a protestujący jeden ze swoich celów zapewne osiągnęli: na pewno zostali zauważeni przez mieszkańców.

 

REKLAMA
Materiał filmowy 1 :
Zobacz również

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Pęcherz Janusza, 16:35 15-01-2022,   59%
Ducha nie gaście...
odpowiedz   •   oceń :  
~ja tak se myśle, 18:45 15-01-2022,   42%
@~Pęcherz Janusza Szkoda że to pierwszy masz.
Ale lepiej późno, niż wcale.
Zrobić listę należało.
I sprawdzać obecność w każdym następnym.

Gdyby to był tak np. 10 marsz.
Po sprawdzeniu obecności.
WSZYSTKO BY BYŁO WYJAŚNIONE , JASENE.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 20:13 15-01-2022,   84%
@~ja tak se myśle Każdy decyduje za siebie,ale sprawdziłbym tę listę za pół roku.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:17 15-01-2022,   69%
@~Obserwator Śpieszmy się kochać niezaszczepionych, tak szybko odchodzą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pajda, 08:15 16-01-2022,   75%
@~tępiciel lemingów .

.          Brawo! Zwykle uważam twoje komenty za debiIizm ale tym razem trafiłeś w 10!

.
odpowiedz   •   oceń :  
~Dbaj o dziecko swoje!, 08:52 16-01-2022,   77%
@~Pęcherz Janusza .


.          Rodzicu! Zażądaj od szkoły , żeby nauczyciele - antyszczepionkowcy jasno zadeklarowali swoje poglądy!

.
odpowiedz   •   oceń :  
~Sut, 16:17 16-01-2022,   14%
@~tępiciel lemingów Gdzie?
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 16:51 16-01-2022,   68%
@~Sut Od początku pandemii ponad 100 tysięcy odeszło na covid, głównie niezaszczepieni.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Sut, 19:34 16-01-2022,   23%
@~ja tak se myśle Możesz wyjawić swój tok rozumowania i ciąg przyczynowo skutkowy z tym sprawdzaniem obecności?
odpowiedz   •   oceń :  
~Sut, 19:39 16-01-2022,   28%
@~tępiciel lemingów Podaj proszę źródło tych danych?
Konkretnie - dany tydzień i ilość zgonów zaszczepionych i niezaszczepionych. Jeszcze lepiej z podziałem na dni.
Pochwalisz się czymś takim? Zainteresuj się jak są podawane dane obecnie!
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 20:30 16-01-2022,   85%
@~Sut Nie będę podawał danych, bo nie chce mi się szukać, ale najczęściej umierają zaszczepieni starsi z innymi schorzeniami. Średnia wieku zmarłych zaszczepionych jest duża. Niezaszczepieni umierają młodsi.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 20:32 16-01-2022,   82%
@~Sut A jaki może być ciąg przyczynowo-skutkowy ze sprawdzaniem obecności niezaszczepionych na takich zgromadzeniach? Na następnych protestach spotykają się ci niezaszczepieni, którzy przeżyją.
odpowiedz   •   oceń :  
~Sut, 21:04 16-01-2022,   32%
@~tępiciel lemingów Mam wrażenie, że żyjesz w bańce czasów bicia brawa medykom i pracownikom Biedronek, jeżdżącym radiowozom z krzykliwymi megafonami. Ochłoń. Ludzie kładą na to laske. Boi się tego troszkę starych dziadków.
Te faszystowskie metody już nie wrócą. Nazistowscy doradcy rządowi opłacani przez picera w większości zrezygnowali.
Ochłoń „to se ne wrati”.
Pozdrawiam serdecznie. Pogody ducha i uśmiechu, ale tego widocznego, nie pod smutną maską
odpowiedz   •   oceń :  
~Sut, 21:06 16-01-2022,   10%
@~tępiciel lemingów Dziękuję za odkrycie swojej ignorancji!
Pozwolisz, że będę Cię cytował jako typowego świadka Dawida?
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:13 16-01-2022,   100%
@~Sut Kto to jest Dawid?
odpowiedz   •   oceń :  
~Sut, 21:17 16-01-2022,   19%
@~tępiciel lemingów Dawid-19 bystrzaku!
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:21 16-01-2022,   89%
@~Sut Dawid 19 lat?
odpowiedz   •   oceń :  
~Sut, 21:37 16-01-2022,   0%
@~tępiciel lemingów Błagam! Nie kompromituj się do cna.
odpowiedz   •   oceń :  
~Hanna, 22:38 16-01-2022,   0%
@~Dbaj o dziecko swoje! Pusta glowka nie boli...?
odpowiedz   •   oceń :  
~WS, 09:14 17-01-2022,   45%
@~tępiciel lemingów od 31.12.2021 do 15 stycznia 2022 liczba zakażeń to 173267 osób z czego 91358 to osoby w pełni zaszczepione, czyli ponad 50%
od 31.12.2021 do 14.01.2022 liczba zgonów osób zarażonych to 4787 z czego 1172 to osoby w pełni zaszczepione
źródło to strona MZ z Twittera
odpowiedz   •   oceń :  
~Molek, 09:35 17-01-2022,   0%
@~tępiciel lemingów Najlepiej chlapać ozorem na pusto bo w telewizji mówili.
Mówili też, że Saddam Husajn tak zwany "dyktator" iracki miał tysiące ton broni chemicznej. Mówili, były "dowody"
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:01 17-01-2022,   100%
@~WS "Koronawirus: zgony wśród zaszczepionych

Wśród wszystkich zgonów osób zakażonych koronawirusem SARS-CoV-2 osoby zaszczepione stanowiły 11,7 proc. Zgony nie są związane ze szczepieniem – podało w piątek Ministerstwo Zdrowia.


Zaznaczono, że w statystyce uwzględnia się zgony osób chorych na COVID-19 po upływie 14 dni od pełnego zaszczepienia.

MZ podało, że od rozpoczęcia szczepienia drugą dawką zanotowano 65 tys. 789 zgonów. Liczba zgonów wśród w pełni zaszczepionych po upływie 14 dni od pełnej dawki to 7 tys. 698."

Czyli na 100 zmarłych 88 było niezaszczepionych.

Oczywiście im więcej zaszczepionych to tym więcej zmarłych.

Gdy wszyscy Polacy będą zaszczepieni to tylko zaszczepieni będą umierać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Suta, 17:34 18-01-2022,   100%
@~Sut Dawid 16 jak już. Polecam odwiedzić konto kukiz2np na ig jak nie wiesz o co chodzi
odpowiedz   •   oceń :  
~Bb, 16:42 15-01-2022,   60%
Ludzie w szpitalach umierają przed kamerami proszą o szczepienie się innych dla których  nie jest  za późno a tutaj gdzie ci ludzie mają rozum.rece opadają  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:43 15-01-2022,   41%
@~Bb Proszę pilnować swojego rozumu i brać 5  i 10 kolejkę a ludzi zostawić w spokoju
odpowiedz   •   oceń :  
~Ada, 17:56 15-01-2022,   68%
@~Gość Wezmę i 100,aby żyć
odpowiedz   •   oceń :  
~Plaskoziemcy, 18:15 15-01-2022,   58%
@~Gość A ty nie bierz wcale i nie wasz się prosić później o pomoc  w szpitalu Ok?
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx, 18:26 15-01-2022,   29%
@~Bb Dobrze napisałeś ,, przed kamerami " i efekt jest
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 18:42 15-01-2022,   40%
@~Plaskoziemcy Płacę za pomoc ogromne pieniądze. I będzie mi się należeć. Na razie to więcej trupów w moim otoczeniu po preparacie niż na wirusa. Wirus jak każdy inny i jeśli się go leczy to się wyleczy.
Problem w tym że lekarze nie leczą i ludzie w krytycznym stanie dopiero objęci opieką jak już czas na respirator zabijak.
Popieram wolność i przypomnienie lekarzom żeby leczyli. I wyłączenie telewizora który kłamie  
odpowiedz   •   oceń :  
~Hola, 18:43 15-01-2022,   36%
@~Bb Ludzie umierali i umierać będą. Dużo umiera właśnie bo zmuszeni do eksperymentu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 19:35 15-01-2022,   73%
@~Gość Jestem nie zaszczepiona zachorowalam na corone, przechodze jak zwykle trzy dniowe przeziebienie gdyby nie utrata wechu nie wiedziala bym, ze to to. Czy sie zaszczepie nie wiem, ale glupie sa dla mnie takie protesty nie chcesz nie szczep sie i tyle. Nie chca nas wpuscic do restauracji no niestety jest pandemia i albo sie szczepie i mam dostep wszedzie, albo nie i nie wchodze. Nie wiem ja sie z tym zgadzam pomimo ze nie jestem zaszczepiona i nie mam nikomu za zle, ze gdzies tam nie moge wejsc. Dbam rowniez o to by nie zarazic innych rownie dobrze moglam nie robic testu i dalej chodzic po sklepach i zarazac, ja przechodze prawie bezobjawowo, ale ktos moglby sie odemnie zarazic i umrzec i byla by to kogos mama, babcia, ciocia...
odpowiedz   •   oceń :  
~Mural, 00:40 16-01-2022,   4%
@~Ada Weź i na swój globusa kutas.
Ale nie wszyscy muszą mieć takie zdanie jak ty ,to prawo demokracji buraku .
Choć nie wiem czy wiesz co to jest prawo  
odpowiedz   •   oceń :  
~Antek, 07:57 16-01-2022,   70%
@~Ja Nie płacisz żadnych ogromnych pieniędzy. Jeśli poważnie zachorujesz na COVID19 to  tych  twoich składek na leczenie może nie starczyć tylko tej jeden choroby. To są setki tysięcy złotych. Polacy nie mają pojęcia o kosztach leczenia.
Ci którzy nie szczepią się z własnej bezmyślności na covid19 powinni być obciążani kosztami leczenia i w razie zablokowania szpitale składać się na odszkodowania dla rodzin tych, którzy zmarli bo nie było dla nich już miejsca w szpitalu.
Nie masz pojęcia o leczeniu ekspercie po kursach na YouTube
Nie wyglądu tez bzdur, że znasz kogoś kto zmarł po szczepionce. W Polsce nie było jednego takiego przypadku
odpowiedz   •   oceń :  
~ja też protestuję, 14:05 16-01-2022,   79%
@~Hola Daj przykład choćby jednej osoby w Ostrołęce, która zmarła po szczepieniu, bo nie słyszałam o takiej, natomiast nie tylko słyszałam ale i znałam te, które zmarły, bo byłam na pogrzebie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Sut, 16:10 16-01-2022,   19%
@~Bb Wczoraj ze szwagrem kontynuowałem w knajpie radość z okazji Nowego Roku.
Mając po 3/4 w sobie szwagier chwiejnym krokiem wyszedł do kibla.
Długo nie wracał więc poszedłem zobaczyć co się dzieje.
Wchodzę do WC, a tam szwagier leży pod res-pisuar-atorem. Obok duży, pięknie upierzony paw.
Szwagier zaczął niewyraźnie bełkotać, że nie chce umierać i żałuje, że się nie zaszczepił. Gdyby mógł cofnąć czas... Po chwili się zaintubował. Kontakt się urwał.
Ludzie nie bądźcie jak mój szwagier!
Szczepcie się!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Oo, 16:48 16-01-2022,   12%
@~Ada Nieśmiertelna?  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 16:52 16-01-2022,   91%
@~Oo Nieśmiertelnych widać na zdjęciach.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Sut, 19:32 16-01-2022,   34%
@~Plaskoziemcy Przestaną ode mnie brać składki, to błagam zebyvtak się stało jak mówisz!
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:15 16-01-2022,   75%
@~Sut Czy ktoś niezaszczepiony z powodu, nie bo nie, zapłacił z własnej kieszeni za leczenie covid?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Hanna, 22:40 16-01-2022,   34%
@~ja też protestuję W ostatnim miesiacu 2 nauczycieli zmarlo po szczypawce /nazwiska odszukaj sobie sam/...
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 04:42 17-01-2022,   75%
@~Hanna Z powodu szczepienia nikt nie umarł w Ostrołęce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Nnn, 09:19 17-01-2022,   100%
@~Hanna W d...pie byłaś - g...no wiesz!
Najgłośniej bije dzwon bo pusty w środku.
Weź się już nie kompromituje z tymi swoimi durnymi teoriami.  
odpowiedz   •   oceń :  
~WS, 09:48 17-01-2022,   0%
@~tępiciel lemingów a ile umarło osób zaszczepionych które zachorowały na Covid
odpowiedz   •   oceń :  
~Aaa, 15:13 17-01-2022,   100%
@~Hanna Bo pojechali na wojaże za granicę ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Zaszczepiony, 16:43 15-01-2022,   61%
Nie chcesz się szczepić to umieraj sobie w domu a nie miejsca ludziom w szpitalach zajmujesz!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~.., 17:04 15-01-2022,   43%
@~Zaszczepiony Problem w tym, że niezaszepieni mają prawo korzystać ze służby zdrowia, gdyż chorują nie tylko na Covida. A jest to im uniemożliwianie bo robi się selekcję i każda chorobę podpina pod covida. Nie ma covida, nie ma pieniędzy.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Zaszczepiony, 17:18 15-01-2022,   76%
@~.. Głupoty opowiadasz, sęk w tym , że najwięcej do powiedzenia mają osoby niezwiązane z medycyną. Skąd Wy czerpiecie tę wiedzę???
odpowiedz   •   oceń :  
~Greta, 17:42 15-01-2022,   15%
@~Zaszczepiony http://apelnaukowcowilekarzy.pl/
odpowiedz   •   oceń :  
~Zaszczepiony, 17:48 15-01-2022,   79%
@~Greta No i takie pierdoły nie przemawiają do mnie, ja widzę śmierć na oczy co dzień, żal serce ściska że mimo tylu lat nauki i doświadczenia nie mogę pomóc ludziom.....nie mogę bo sami siebie nie zabezpieczony przed ostrym przebiegiem Covid
odpowiedz   •   oceń :  
~Xxx, 18:40 15-01-2022,   24%
@~Zaszczepiony A kto nie daje Owsiakowi niech nie korzysta z jego sprzętu 😂
odpowiedz   •   oceń :  
~Haha, 18:44 15-01-2022,   21%
@~Zaszczepiony Na pewno nie z telewizji.
Słuchamy niezaleznych mediów i czytamy co się dzieje prócz tego co wam nawijają na uszy żeby straszyć z telewizora
odpowiedz   •   oceń :  
~gy un, 21:09 15-01-2022,   93%
@~Haha nie zależne od rozumu to na pewno...
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 21:16 15-01-2022,   32%
@~.. Jak każda osoba w tym kraju płacą podatki i dostęp do lekarza też się należy.
odpowiedz   •   oceń :  
~***** to, 21:20 15-01-2022,   74%
@~Xxx ja żadnym złdziejom nie daje i od nich k**** nic nie chce
***** jakieś owsiki i niech *******lają ze szpitali
niech ze zbiórek budują swoje i niech nie w****** ludzi ze swoimi religiami
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:20 15-01-2022,   71%
@~Ja Dostęp do lekarza należy się tym, którzy słuchają zaleceń lekarza. Kto nie słucha lekarza i się nie szczepi niech leczy się sam.  
odpowiedz   •   oceń :  
~akk, 21:31 15-01-2022,   74%
@~.. Nie życzę sobie osób nie zaszczepionych czy bez maseczek w moim otoczeniu. Czy mam do tego prawo???
odpowiedz   •   oceń :  
~., 10:11 16-01-2022,   44%
@~akk Obowiązku szczepień nie ma więc nie masz do tego prawa. Ja sobie nie życzę w swoim otoczeniu ludzi brzydkich i głupich. Czy mam do tego prawo? A co do służby zdrowia to jakim prawem lekarze (tym bardziej z zakaźnego) dostają dodatki covidowe? Przeciez na styczności z chorymi zakażonymi polega ich praca. To tak jakby osoba zajmująca się sekcja zwłok, dostawała dodatek za styczność że zmarłymi. Paranoja  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:38 16-01-2022,   70%
@~. Nie obowiązku szczepienia przeciw covid nie ma, są zalecenia lekarzy do szczepienia. Lekarze nie powinni mieć obowiązku leczenia chorych na covid, którzy nie przestrzegali zaleceń i się nie zaszczepili. Zwłaszcza, że niezaszczepieni są za tym, żeby nie płacono więcej w związku z pandemią  lekarzom zakaźnikom.  
odpowiedz   •   oceń :  
~., 11:44 16-01-2022,   30%
@~tępiciel lemingów Problem w tym, że ludzie chorują też na inne choroby a lekarze nie chcą ich przyjmować.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:48 16-01-2022,   74%
@~. Problem w tym, że ludzie chorują też na inne choroby, a lekarze nie chcą ich przyjmować, bo leczą z covid niezaszczepionych na własne życzenie. Niezaszczepieni powinni stać na końcu kolejki do leczenia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do tępego lemigna, 12:35 16-01-2022,   12%
@~tępiciel lemingów Do tępego leminga. Ewidentnie brak ci jakiej klepki  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 12:43 16-01-2022,   82%
@~Do tępego lemigna Nie masz argumentów, więc zostały Ci wyzwiska. Czego nie rozumiesz?

Szczepionka jest za darmo, więc jeśli ktoś jej nie chce i zachoruje, to leczenie w 100% płatne. Singapur pierwszy to wprowadził i ludzie raptem zaczęli racjonalnie myśleć stojąc w gigantycznych kolejkach po szczepionkę.
odpowiedz   •   oceń :  
~ja też protestuję, 14:16 16-01-2022,   94%
@~Haha "Niezależne media", raczej trolle Putina robiące ludziom wodę z mózgu , aby siać niepokój w innych krajach. Pan Bóg daje nie tylko wiarę ale i rozum!
odpowiedz   •   oceń :  
~Xxx, 15:32 16-01-2022,   0%
@~***** to To była ironia mam takie samo zdanie, najgłośniej krzyczą by nie leczyć niezaszczepionych ci co uważają że jeśli ktoś nie daje Owsiakowi to nie ma prawa korzystać z jego sprzętu
odpowiedz   •   oceń :  
~Sut, 16:15 16-01-2022,   48%
@~Zaszczepiony Mogę wymyślić tysiąc powodów żebyś nie był przyjęty do szpitala podpierając się takimi samymi argumentami. Otyłość, papierosy, śmieciowe jedzenie, zbyt mało ruchu, zbyt dużo ruchu...
Zróbmy w ten sposób. Jeśli niezaszczepieni mają być nie obsługiwani przez szpitale, to niech nie płacą na ZUS.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 17:04 16-01-2022,   79%
@~Sut Skoro lekarze kłamią i są opłacani przez koncerny farmaceutyczne to nie boisz się do nich chodzić? I to bez względu na to czy prywatnie czy na fundusz?
Przecież jak taki lekarz namawia do przyjęcia trucizny (szczepionki) to i ciebie, nawet podczas wizyty prywatnej może oszukać, okłamać, otruć lekami. Nie boisz się tego?
Nie możesz ufać żadnemu lekarzowi. Lepiej w razie zachorowania na covid nie pchaj się do szpitala.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Sut, 22:06 16-01-2022,   29%
@~tępiciel lemingów Lekarze 20 lat temu źle mnie zdiagnozowali, gdyby nie moja „tępa” matka, która zrobiła awanturę w szpitalu, żeby się wzięli do pracy, lenie etc. To nie byloby mnie już na świecie. Nie mów mi, że się boję lekarzy.
Zgadnij dlaczego źle mnie zdiagnozowali...
Podpowiem. Ponieważ brak im wiedzy. Czerpią ją od przedstawicieli handlowych.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 22:18 16-01-2022,   80%
@~Sut No to po co niezaszczepieni pchają się w respirator? Jeśli nie słuchają zaleceń lekarza i się nie zaszczepili, to niech nie idą do szpitala na covid. Jeśli lekarzom brak wiedzy to po co iść do lekarza?
odpowiedz   •   oceń :  
~Hanna, 22:50 16-01-2022,   34%
@~tępiciel lemingów 18 lat nie korzystam z uslug med.  Zwrocisz mi moje pieniadze ?  Wiesz, ile zabrano mi juz moich pieniedzy bez mojej zgody ?  Teraz za skarby swiata nie poszlabym do lekarza bo bym sie bala...!  Bylam chora / na waszego srowida/ i nie przyszlo mi do glowy, zeby isc do lekarza. Jest tyle mozliwosci leczenia w domu, tylko trzeba troche  poczytac a nie z katarem do lek. zapirdalac...   Myslenie nie boli...
odpowiedz   •   oceń :  
~anna, 22:53 16-01-2022,   0%
@~akk Masz prawo zamknac sie i nie wychodzic z domu ewent. tylko po 3,4,5 dawke...!
odpowiedz   •   oceń :  
~Hanna, 22:55 16-01-2022,   40%
@~tępiciel lemingów Dostep do lekarza naleza sie tym, ktorzy  placa na niego a co z tymi co placa a nie korzystaja...!?  Odda mi ktos moje pieniadze ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Iwo, 01:20 17-01-2022,   100%
@~akk Popieram
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 07:14 17-01-2022,   75%
@~Hanna No to dlaczego tak wielu niezaszczepionych leży w szpitalu u doktorów, którym nie ufają?

Kto Cię namówił do nieszczepienia? Nie bierzesz leków, bo to niewiadomo co?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ewa, 17:56 17-01-2022,   100%
@~Xxx Oczywišcie że nie dam Owsikowi i jego sprzěciku nie wpuszczě
odpowiedz   •   oceń :  
~Tom, 16:51 15-01-2022,   75%
Jak policzyłem osoby na zdjeciu to wyszło mi, że szło całe 22 osoby. Normalniie dzikie tłumy !  
odpowiedz   •   oceń :  
~Xxx, 18:36 15-01-2022,   40%
@~Tom Chyba słabo z informacją, nic nie wiedziałem a chętnie bym przybył
odpowiedz   •   oceń :  
~Hela, 18:45 15-01-2022,   31%
@~Xxx Ja też. Zgłosiło się ponad 100 miast i nie wiedzieliśmy że Ostrołęka też.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Beata, 20:51 15-01-2022,   20%
@~Xxx Zapraszam za tydzień o 15.00 pod galerią bursztynową będzie spotkanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 08:33 16-01-2022,   68%
@~Beata Za tydzień będzie Was mniej, bo najwięcej umiera niezaszczepionych.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Jaśko, 12:37 16-01-2022,   7%
@~tępiciel lemingów Ty nie jesteś Polakiem więc morda  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 13:37 16-01-2022,   94%
@~Jaśko A Ty jesteś zaszczepionym grabarzem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Hanna, 22:37 16-01-2022,   25%
@~Xxx W nastepna sobote godz. 15-ta przed Galeria Bursztynowa. Mamy nadzieje, ze bedzie nas wiecej.  Do zobaczenia
odpowiedz   •   oceń :  
~Hanna, 22:58 16-01-2022,   25%
@~tępiciel lemingów Psychicznie chorzy tez umieraja..., uwazaj...!
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 08:03 17-01-2022,   50%
@~Hanna Niezaszczepionych jest coraz mniej dzięki pandemii.
odpowiedz   •   oceń :  
~it, 16:54 15-01-2022,   77%
Ludzie uciekajtaaa!!! Doktory idą!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Akademia Chłopskiego Rozu, 14:03 16-01-2022,   100%
@~it dochtory ;-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Foliarz, 16:56 15-01-2022,   38%
Bravo myślący ludzie 👍💪
Reszta niech ogląda telewizje tfu🤮
odpowiedz   •   oceń :  
~Zaszczepiony, 17:02 15-01-2022,   74%
@~Foliarz Nie trzeba oglądać TV, wystarczy przejść się po szpitalach!!!! Płakać się chce ile osób umiera na własne życzenie  
odpowiedz   •   oceń :  
~Greta, 17:30 15-01-2022,   36%
@~Zaszczepiony Wystarczyło by żeby lekarze zaczęli leczyć ludzi zamiast doprowadzać poprzez kwarantanny do rozwoju choroby kiedy już nic nie pomaga. Nikt Ci nie broni brać udziału w eksperymencie medycznym a tu ludzie chcą pokazać że nie każdy chce być królikiem doświadczalnym i nabijać kasę firmom farmaceutycznym.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:23 15-01-2022,   80%
@~Greta Wystarczyłoby, żeby ludzie słuchali lekarzy i zaszczepili by się. Po co brać udział w eksperymencie wpływu wirusa na niezaszczepiony organizm? Po co być królikiem doświadczalnym i nabijać kasę firmom pogrzebowym?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Antek, 08:07 16-01-2022,   94%
@~Greta Jaki uniwersytet medyczny ukończyłaś, gdzie zrobiłaś staż?
Widzę, że świetnie znasz się na leczeniu . Personelu medycznego brakuje, to może pomożesz.
Obawiam się jednak, że zielonego pojęcia nie masz o medycynie. Lekarze wiedzą , dlaczego polecają szczepionkę i są wściekli gdy przez jakich jak ty muszą patrzyć na niepotrzebne zgony. Zgony, którym mogłaby zapobiec szczepionka. Zgony tych, dla których zabrakło miejsca w szpitalu na czas  
odpowiedz   •   oceń :  
~anna, 23:02 16-01-2022,   40%
@~Antek Przeczytaj ulotke producenta, ktory nie bierze zadnej odpowiedzialnosci za swoja smiercionke. Jestes lekarzem a moze rakarzem...!?
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 08:04 17-01-2022,   67%
@~anna A za jakie leki producent daje odszkodowanie?
odpowiedz   •   oceń :  
~dexter, 17:02 15-01-2022,   71%
Foliarze!
odpowiedz   •   oceń :  
~Jhg, 18:58 15-01-2022,   12%
@~dexter Nie klasyfikuje w ten sposób to jest chamskie.
odpowiedz   •   oceń :  
~e 5b6y4, 21:10 15-01-2022,   87%
@~Jhg określenie "foliarz" jest całkiem delikatne, jest kilkanaście dosadniejszych :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Szury, 17:09 15-01-2022,   94%
XD
odpowiedz   •   oceń :  
~Bb, 17:36 15-01-2022,   64%
Nie chcę protestują tylko później niech nie zajmują miejsca w szpitalu
odpowiedz   •   oceń :  
~Greta, 17:44 15-01-2022,   34%
@~Bb a niby dlaczego nie, czy z naszych wynagrodzeń nie jest odprowadzana składka zdrowotna?! czy nie ma innych chorób niż ta celebrycka?!
odpowiedz   •   oceń :  
~COVID 20, 17:49 15-01-2022,   70%
@~Bb Zgadzam się,  jeżeli nie zaszczepiony  jego wybór niech zostaje w domu i nie szuka pomocy w szpitalu. Zostaw to miejsce dla naprawdę potrzebujących i zaszczepionych.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Greta, 17:56 15-01-2022,   32%
@~COVID 20 to jako zaszczepiony będziesz tak ciężko przechodził covid że aż będziesz potrzebował miejsca w szpitalu? hmmm....
odpowiedz   •   oceń :  
~Helmut, 18:00 15-01-2022,   74%
@~Greta Ale ty durna jesteś, pewnie że zaszczepieni też sà w szpitalu ale tylko w 7%  
odpowiedz   •   oceń :  
~Matka Grety, 18:03 15-01-2022,   85%
@~Greta Pewnie że durna, zaszczepieni mają też  choroby współistniejące,  
odpowiedz   •   oceń :  
~Xxx, 18:34 15-01-2022,   30%
@~COVID 20 Niech osoby przeciwne leczeniu w szpitalach niezaszczepionych domagają się zwolnienia ich (nieszczepionych) z płacenia składki zdrowotnej
odpowiedz   •   oceń :  
~Dhshdh, 22:36 15-01-2022,   88%
@~Greta To w takim razie niech zgłaszają się na leczenie tylko z tymi innymi chorobami a COVID niech leczą domowymi sposobami i modlitwa.  
odpowiedz   •   oceń :  
~C6awe, 16:52 16-01-2022,   0%
@~Dhshdh Ty naprawdę aż tak glupi jesteś czy pozorujesz idiotyzm .
Na dzień dobry w szpitalu robią test na covid a ty życzysz sobie żeby tego zaprzestali ? Puknij się w te puste wiadro ktore nazywasz głową
odpowiedz   •   oceń :  
~Hanna, 23:05 16-01-2022,   34%
@~Helmut Oj, ty ciemna masso, ponad 50 % chorzy to zaszczepieni. Wylacz TV, wlacz mysenie...!
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 04:51 17-01-2022,   50%
@~Hanna Na podstawie czego tak twierdzisz?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Najmądrzejszy Kurp, 17:45 15-01-2022,   32%
Trochę mało ale dobre i to. Następnym razem to trzeba jechać do Warszawy na taka demonstracje. Ze milion, dwa miliony ludzi na ulicach stolicy i "pandemii" nie ma. Jak ręką odjął. Już  widzę oczami wyobraźni jak Niedzielaka wywlekają gdzieś z jakieś dziury i robią z nim to co zapowiedział mu Grzegorz Braun. To jest nonsens na nonsensie i nonsensem pogania. Niech mi ktoś poda odpowiedni artykuł konstytucji uprawniający kogoś "z ulicy" do sprawdzania mojego stanu zdrowia? "Z ulicy" mam tu na myśli np. policjanta. Policjant mnie zatrzymuje w galerii bo nie mam maseczki. Ja mu mówię że "lekarz mi dał zaświadczenie że nie muszę nosić maseczki". Jakie on ma prawo według konstytucji to sprawdzać? Tym bardziej jakiś ochroniarz czy resteurator.  Tam jest jakis artykuł mówiący że "władze państwowe mają dbać o zdrowie". No dobrze- to niech dbają. Tylko od tego zapisu do sprawdzania przez policjanta mojego zdrowia to jest bardzo daleko droga. Na tej zasadzie to wszystko można naciągnąć. To tak jak z przepisami drogowymi. jednego dnia 60 km na godzinę jest ok. a następnego dnia jest już ciężkim przestępstwem bo 50km na godzinę jest ok. a 60km jest be.
odpowiedz   •   oceń :  
~Twoja sprawa, 17:53 15-01-2022,   73%
@~Najmądrzejszy Kurp Pieprzysz trzy po trzy, pamiętaj jak zachorujesz to nie idź do lekarza tylko siedź na dupie w domu i  nie zajmuj miejsca nikomu  potrzebującemu w szpitalu
odpowiedz   •   oceń :  
~r689r, 21:13 15-01-2022,   91%
@~Najmądrzejszy Kurp doucz się, a potem mądruj :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Dan, 09:43 16-01-2022,   38%
@~Twoja sprawa Zachorowałem na covida i leczyłem się w domu tak jak chciałem ,a nie w szpitalu tylko według ich procedur.Wyleczyłem się po 4 dniach.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:41 16-01-2022,   74%
@~Dan To co robią niezaszczepieni leżący na oddziałach covidowych? Protestują przeciwko zaleceniom lekarzy, a potem pchają się w respirator zgodnie z zaleceniem lekarza.

Niezaszczepieni, leczcie się sami w domu i się módlcie.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Anty Stop Nop, 17:49 15-01-2022,   83%
Na siłę będziecie wyzwalać?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 17:50 15-01-2022,   71%
 Na głupotę nie ma rady ,tylko niech przeciwnicy szczepień płacą za leczenie i nie zajmują łóżek ludziom potrzebującym pomocy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:37 15-01-2022,   35%
@~Ja Przeciwnicy szczepień też płacą składkę zdrowotną i żadna łaska , łóżko w razie potrzeby im też się należy
odpowiedz   •   oceń :  
~Xxx, 18:39 15-01-2022,   30%
@~Ja Nizaszepieni płacą składkę zdrowotną, to prawo nabyte, jakim prawem chcesz ich tego pozbawić?
odpowiedz   •   oceń :  
~***** **, 19:39 15-01-2022,   86%
@~Gość Ale chyba honorowy przecienik szczepień nie pójdzie do szpitala i nie pozwoli się leczyć lekarzom namawiajacym do szczepień "opłacanym przez koncerny farmaceutyczne"?
odpowiedz   •   oceń :  
~Hh, 22:38 15-01-2022,   100%
@~Gość Ale chyba tylko do leczenia innych chorób niż COVID
odpowiedz   •   oceń :  
~Antek, 08:55 16-01-2022,   96%
@~Xxx Ubezpieczenie medyczne nie pokrywa wszystkich terapii. Inaczej tyle osób nie zbierałby na leczenie nawet małych dzieci z chorobami rzadkimi czy leczenie onkologiczne
Dlaczego ktoś kto mógł tak łatwo zapobiec ciężkiemu przebiegowi choroby ma być traktowany lepiej niż pacjent chory na raka, któremu odmawia się nowoczesnego i skutecznego leczenia?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Xxx, 15:28 16-01-2022,   17%
@~Antek Chorym na raka odmawiają leczenia rządzący nie niezaszczepieni
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 16:57 16-01-2022,   67%
@~Xxx To przez takich jak na zdjęciach odmawia się leczenia chorym na raka. To oni najczęściej chorują na covid i zajmują miejsca chorym na raka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Slawdaw, 17:53 15-01-2022,   68%
Płaskoziemcy - ciemnogród !
odpowiedz   •   oceń :  
~Kluch, 17:56 15-01-2022,   64%
Serce rośnie patrząc na te "tłumy"- dobrze, że w Ostrołęce jest tak mało niedouków.
odpowiedz   •   oceń :  
~free, 18:32 15-01-2022,   26%
@~Kluch A tobie wystarczy doktor w tv i uważasz że z tego tytulu ze produkuje sie z tv to ma wieksza wiedze od jego kolegi ktory produkuje sie w internecie ?  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:34 15-01-2022,   86%
@~free A Tobie wystarczy doktor z Fejsa i YouTube.
odpowiedz   •   oceń :  
~konrad, 21:48 16-01-2022,   29%
@~tępiciel lemingów A czym sie różni ten z tv a ten z fejsa ? Bo na pewno nie tytułem i doświadczeniem . No chyba że ten w tv jest sponsorowany przez firmę farmaceutyczną produkującą szczepionkę ( a z tego co wiem to co drugi jest na usługach ) a ten na fejsie lub youtubie wykonywał zawód rzetelnie i w chwili kiedy wszedł covid , postanowił zbadać chorobę covid poprzez klinki w Niemczech i upublicznić wielki przekręt , więc skorumpowana rada medyczna wypowiedziała mu wojnę a odpowiednik rady w Niemczech  zamknął klinikę . Ale wiadomość poszła w świat .
Ale ty wierzysz w doradców Morawieckiego wiec twój mózg zablokował się na zdrowy rozsądek i trzeźwe myślenie  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 08:06 17-01-2022,   75%
@~konrad Po co się pchasz do szpitala, skoro słuchasz się doktora Fejsa i YouTube?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Zaszczepiona, 18:05 15-01-2022,   98%
Życzę  zdrowia  
odpowiedz   •   oceń :  
~Akademia Chłopskiego Ruzu, 14:08 16-01-2022,   80%
@~Zaszczepiona Bo na rozum już za ... :-)
odpowiedz   •   oceń :  
~xx, 18:40 15-01-2022,   33%
Brawo za odwagę ! Stop segregacji sanitarnej ! Jestem z wami ! Dość   ogłupienia ludzi !
odpowiedz   •   oceń :  
~Kopernik, 18:54 15-01-2022,   73%
Płaskoziemcy  
odpowiedz   •   oceń :  
~Srowid, 18:57 15-01-2022,   33%
Dlaczego nie naglosniliscie tego? Bylbym
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 17:02 16-01-2022,   75%
@~Srowid Może uratowałeś sobie życie?
odpowiedz   •   oceń :  
~pielęgniarka, 19:05 15-01-2022,   57%
Miłośnicy pewnego radia z Torunia maszerują. Chciałabym zobaczyć zdjęcie tych osób np za rok, ciekawe ile ich zostanie :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Olek, 18:38 16-01-2022,   75%
@~pielęgniarka Mylisz się - to zwolennicy Natanka.  
odpowiedz   •   oceń :  
~On, 19:17 15-01-2022,   67%
NAUCZYCIELKA ZE WSI NA CZELE!  WSTYD!
odpowiedz   •   oceń :  
~Xxx, 19:27 15-01-2022,   33%
@~On Raczej oznaka mądrości i odwagi 👍
odpowiedz   •   oceń :  
~57je, 21:14 15-01-2022,   73%
@~Xxx raczej wprost przeciwnie...
odpowiedz   •   oceń :  
~P, 10:10 16-01-2022,   75%
@~On Niezaszczepieni nauczyciele powinni być zwolnieni- nauczyciel nie może być płaskoziemcem!
odpowiedz   •   oceń :  
~***** **, 19:32 15-01-2022,   75%
Niezaszczepieni nie powinni być przyjmowani w szpitalach i opłacanie składki zdrowotnej nie ma tu nic do rzeczy.
Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji, że na prośby lekarzy aby się zaszczepić, przeciwnik szczepień mówi, że się nie zaszczepi, a potem idzie do tego samego lekarza ba oddział i żąda leczenia.
Jeśli sprzeciwiacie się opiniom lekarzy, to sprzeciwiajcie się im na całej linii.
Nie ufajcie im we wszystkim co mówią i nie chodźcie do nich po żadne porady, nie poddajcie się zabiegom i operacjom przez nich zleconym i wykonywanym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Js, 20:11 15-01-2022,   71%
Frekwencja mówi sama za siebie 🤣 chorujcie i roznoście dalej 🤣🤣🤣🤣
odpowiedz   •   oceń :  
~ten po dawkach, 20:23 15-01-2022,   74%
I co się tak tymi czapami pozasłaniali?
Kwiat ciemnogrodu ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 20:44 15-01-2022,   63%
Ale ciemnogród, wstyd!!!!!!!!!!!!!! Jeżeli jest prawda, że jest tam nauczycielka, to na miejscu rodziców nie posłałabym dzieci na jej lekcje i żądała zamiany nauczyciela, bo dzieci mają prawo do prawdziwej edukacji. Gdyby nie szczepienia pewnie znacznej części foliarzy nie byłoby już na świecie. Komunę trzeba tu pochwalić, bo się nie pytali tylko szczepili, przyjeżdżali do szkół i wszystkich szczepili,  nie pytali się rodziców i wytępiono bardzo groźne choroby. Teraz mamy dużo bardzo mundrych rodziców, którzy wiedzą najlepiej co ich dzieciom trzeba: pijących(w tym matki w ciąży), ćpających, znęcających się nad dziećmi czy też  zabiją własne dziecko przed narodzeniem. Dobra rada to podejrzeć jak zachowują się w takich sytuacjach zwierzęta, bo na naukę chyba za późno lub  oporność umysłu do przyswajania wiedzy.  Czy też w przypadku  np gruźlicy, żółtaczki będziecie łazić wśród zdrowych ludzi i zakażać? Poczytajcie wystąpień i apeli Pani dr Kapuśniak, może zmienicie swoje myślenie. Mówicie o konstytucji, najpierw ją dobrze poznajcie, a nie wycierajcie sobie nią gęby. Gdzie wy przestrzegacie prawa innych do bezpiecznych warunków funkcjonowania, bezmyślnie zarażając. Odnośnie składek to chciałabym wiedzieć ile tak faktycznie płacicie, to nie oznacza, że za skutki umyślnych działań pokrywa się koszty z tych składek, np alkoholu? Również dobrowolne ubezpieczenia wyłączają przyczyny umyślne. Kończąc proszę o refleksję nad swoim stanem umysłu, zwłaszcza używając   słów  "Bóg, Honor, Ojczyzna"  nie wypada szkodzić celowo bliźniemu. Przestrzeń publiczna nie jest tylko dla was, są jeszcze ludzie schorowani (w różnym wieku), ciężko pracujący, starsi, dzieci i mają prawo do bezpiecznego  życia.  Trzeba nie być zarozumiałym i szanować innych.  Ten  ułameczek promila mieszkańców Ostrołęki chce narzucić swoją  "rację" dziesiątkom tysięcy ludzi, taka według was demokracja trzeba znać co to znaczy - wola większości.
odpowiedz   •   oceń :  
~A, 21:27 15-01-2022,   37%
@~Mieszkaniec Sam piszesz ,,nie wypada szkodzić celowo bliźniemu" a sam jesteś za zmuszaniem do szczepień i segregacji ludzi. Kto chce niech się szczepi, a nie zmuszanie na siłę do eksperymentu medycznego. Kiedyś były szczepienia ale raz, a teraz 3 dawka itd.i nie wiadomo jakie skutki za parę lat.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:38 15-01-2022,   83%
@~A Przecież to jest inny wirus niż kiedyś, gdy wystarczyło się raz zaszczepić. A co Ty możesz wiedzieć o skutkach szczepienia za parę lat? Antyszczepionkowcy przestraszyli Cię. Chcą mieć Twoje zwłoki.
odpowiedz   •   oceń :  
~On, 21:51 15-01-2022,   30%
@~Mieszkaniec To był spacer, którego celem była manifestacja wobec segregacji sanitarnej. Jego celem było: Wolność, a nie przymus. Pisząc o przymusie i komunie prezentujesz lewicową ideologię, gdzie człowiek i jego prawa nic nie znaczą. Bałbym się spotkać takiego człowieka jak Ty, nie mówiąc już o życiu z Tobą pod jednym dachem. Jeśli nie rozumiesz w jakim celu był ten spacer- nie wypowiadaj się. Szanuj ludzi i ich wybory!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 08:55 16-01-2022,   84%
@~On Przecież nie szczepiąc się, żeście się poddali dobrowolnie segregacji. Jak można protestować przeciwko własnym decyzjom?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 20:49 15-01-2022,   24%
Skoro tak mówicie o tym żeby nie chodzić do lekarza ok, ale powinniśmy mieć dobrowolność odprowadzania składek, i wtedy ok by nas na pewno lepiej traktowali (czyli prywatnie i coronki by się nie bali)  
odpowiedz   •   oceń :  
~***** **, 21:19 15-01-2022,   85%
@~Ja Skoro lekarze kłamią i są opłacani przez koncerny farmaceutyczne to nie boisz się do nich chodzić? I to bez względu na to czy prywatnie czy na fundusz?
Przecież jak taki lekarz namawia do przyjęcia trucizny (szczepionki) to i ciebie, nawet podczas wizyty prywatnej może oszukać, okłamać, otruć. Nie boisz się tego?
Nie możesz ufać żadnemu lekarzowi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Peppa, 03:23 17-01-2022,   100%
@~Ja Przez całe życie nie uzbierasz na jedną poważna operacje. Wszystko jest super jak człowiek jest zdrowy. Jak zacznie poważnie chorować to państwo ,a raczej spoleczenstwo partycypuje w kosztach jego leczenia. Dlatego ZUS nazywa się zakładem UBEZPIECZEŃ społecznych. Jeden pacjent przez całe życie nie wykorzysta swoich pieniędzy, a na innego idą setki tysięcy. USA to dobry przykład, nie masz kasy to umierasz na ulicy. Tego chcesz?
odpowiedz   •   oceń :  
~A, 20:52 15-01-2022,   29%
Mało ludzi wiedziało bo na pewno frekwencja byłaby wyższa.  
odpowiedz   •   oceń :  
~kostucha, 21:16 15-01-2022,   19%
Do wyszczep ..pĺaskie  moźdżki...Lekarze experci informuja..ZASZCZepOWIEC tez zaraza.wiec logicznie myslac  skoro maszy wszczepioną szpryc g..no19 to ty roznosisz .dzialasz na niezaszczepionych jak rozpylacz opryskow na roli.A ci co mysla ..wezme i 100..aby zyc.INFo.. Pamietaj kazdy umrze kiedys
Nawet po 1mln  szpryc
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:29 15-01-2022,   76%
@~kostucha Lepiej się szczepić często
niż na cmentarzu leżeć gęsto.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 21:20 15-01-2022,   35%
Ale ten COVID ludzi dzieli szok
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:39 15-01-2022,   84%
@~Ja Ludzie boją się szczepionki, jak to było zawsze ze szczepieniami.
odpowiedz   •   oceń :  
~Akademia Chłopskiego Rozu, 14:14 16-01-2022,   78%
@~Ja Są sygnały, że ruchy antyszczepionkowe są podsycane przez służby Putina. Rosjanie tanio i łatwo sieją zamęt w Polsce.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Włącz myślenie, 21:31 15-01-2022,   35%
Do tych małointeligentnych pieniaczy, którzy piszą, że powinno się odmawiać leczenia nieszczepionym - idąc Waszym tokiem "rozumowania" powinniśmy również zamknąć szpitale dla tych, którzy wbrew zaleceniom lekarzy palą papierosy, piją alkohol, źle się odżywiają. Dla ofiar wypadków samochodowych, które przekroczyły dozwoloną prędkość, lub nie zmieniły opon na zimowe. A już na pewno nie powinno się leczyć dziecka, które na mróz bez czapki wychodzi, chociaż mama kazała...
Włączcie myślenie ludzie, wyłączcie nienawiść i szanujcie to, że ludzie mogą mieć inne zdanie niż Wy.
Spokojnego wieczoru!
odpowiedz   •   oceń :  
~***** **, 21:37 15-01-2022,   93%
@~Włącz myślenie Czy lekarze, zachęcając do szczepień, mówią prawdę czy kłamią ponieważ są opłacani przez koncerny farmaceutyczne?
odpowiedz   •   oceń :  
~Włącz myślenie, 22:06 15-01-2022,   24%
@~***** ** Uważam, że wyrażają swoje zdanie poparte doświadczeniem. Na pewno nie są opłacani przez koncerny, jednak korzystają z danych przygotowanych przez producentów szczepionek. Czy to jest słuszne czy nie, przekonamy się za parę lat. Albo wszyscy niezaszczepieni umrą, albo ci zaszczepieni, albo będziemy dalej żyć jak teraz sprzęczając się o to, czy ludzie mają prawo do swojego zdania i decydowania o swoim zdrowiu.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 22:47 15-01-2022,   83%
@~Włącz myślenie A po co czekać parę lat? Już teraz widać, że zaszczepieni przchodzą zakażenie lepiej niż niezaszczepieni.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Xxx, 15:39 16-01-2022,   27%
@~***** ** Są lekarze którzy nie zachęcają do szczepień i są prześladowani, to daje do myślenia
odpowiedz   •   oceń :  
~Podaj przykłady, 16:24 16-01-2022,   84%
@~Xxx Kogo zwolnili z pracy ? Pobili Zamkneli w więzieniu zabili ? ( Kto umarł po szczepionce albo zachorował )
odpowiedz   •   oceń :  
~Wiktor, 21:38 15-01-2022,   80%
Kto pozwala na profanację hasła Bóg, honor, ojczyzna.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Akademia Chłopskiego Rozu, 14:20 16-01-2022,   23%
@~Wiktor Już dawno zauważono, że szlachetnymi hasłami najchętniej wycierają sobie gęby ludzie, którym do tych wartości daleko.
Kilka przykładów takich haseł: Polski Ład, dobra zmiana, Prawo i coś tam...
odpowiedz   •   oceń :  
~J., 21:57 15-01-2022,   34%
zanim wykupisz abonament, pamiętaj, że koncernom farmaceutycznym bardzo zależy na twoim zdrowiu, ...jak zbrojeniowym na pokoju
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 22:41 15-01-2022,   83%
@~J. Koncernom pogrzebowym zależy na Twoich zwłokach.
odpowiedz   •   oceń :  
~gwiazda, 22:22 15-01-2022,   75%
najpierw bym im banery wsadziła głeboko  następnie spałowała może by mózg na miejsce wrócił a na koniec wypier....z miasta jak niezaszczepione  
odpowiedz   •   oceń :  
~Paweł, 22:56 15-01-2022,   26%
,,  STOP MANIPULACJI
Jestem przeciw jakiejkolwiek manipulacji człowieka! Każdy człowiek ma swoją wolną wolę i nikomu nie wolno narzucać swoich racji ,poglądów i przekonań .Bo każdy z nas ponosi konsekwencje swoich decyzji i działań ,dlatego sam powinien dokonywać kluczowych decyzji dotyczących jego życia i zdrowia i wszystkich aspektów jego życia.
To z czym dziś mamy do czynienia przechodzi już wszystko….. Zachowania ludzi wyszły tak bardzo poza pewne reguły że to jest nie pojęte i mimo iż wiele dowodów dziś świadczy o tym jak wielu z was padło ofiarą manipulacji to nadal wiele osób którzy z różnych powodów dokonało takiego a nie innego wyboru jest szykanowanych ,wyzywanych , obrażanych itp. A tak naprawdę czas pokaże co było prawdą ,co było słuszne…
Skupmy się na faktach ,co dziś dzieje się z ludźmi .Jak można pozbawiać kogoś decyzji ,jego własnej woli i to w imię czego ?  Domniemania ,założenia ?.Ja rozumiem każdy z nas chce normalności każdy z nas chce powrotu do tego co było kiedyś ….Obawiam się że już nic nie biedzie takie jak kiedyś .Ludźmi zaczyna rządzić obłęd ,jest to coraz bardziej zauważalna agresja wobec tej drugiej strony…. A to przeraża ,coraz częściej widzimy agresje względem drugiego człowieka. Niestety to co jest obecnie bardzo negatywnie wpływa na psychikę wielu osób. A jakie będą skutki tego w przyszłości ,aż strach myśleć bo przyszłość wielu z nas przeraża i napawa lękiem.
Czy naprawdę chcecie siebie pozbawiać możliwości decydowania o Sobie SAMYCH ? Naprawdę ? I teraz zwracam się do tych którzy są po stronie tej których wolę się narzuca .Czy wy się zastanowiliście nad tym że kiedyś może przyjść dzień kiedy staniecie po drugiej stronie tej barykady i co wtedy ?
Wyobraź sobie że ktoś Cię zmusza do czegoś wbrew Twojej woli ,a Ty znasz już ludzi którzy boleśnie to odczuli, pomyśl co czuje taki człowiek ? Zastanów się nad tym ,bo jeśli dziś dasz przyzwolenie na manipulacje kiedyś możesz mocno tego żałować. BEZ WZGLĘDU NA WASZYSTKO jesteś istotą rozumną i decydujesz o sobie Sam .Bo Tylko ty sam poniesiesz konsekwencje tych decyzji .
Dziś żadna z stron nie jest wstanie powiedzieć po czyjej stronie jest ta racja .To się okaże po latach która z stron popełniła błąd. Może być tak że żadna z stron lub obie pod jakimś kontem będą tego żałować .Tego NIE WIE NIKT !!!! i przez LATA jeszcze nikt nie będzie tego wiedział tak ostatecznie .To pokażę czas .Dlatego zastanówcie się nad tym co robicie ,jak się zachowujecie …Ktoś mądry kiedyś powiedział „mądry człowiek prowadzi dialog a głupi już wszystko wie i ma swoje racje „ Więc zastanów się TY po której stronie barykady dziś jesteś. Bez względu na to jaki masz pogląd SZANUSJMY się wzajemnie i akceptujmy decyzję ,wybory ,poglądy innych .
Nie pozwólmy na to by inni „chorzy” ludzi traktowali nas jaki pionki w swojej rozgrywce. Oni doskonale wiedzą że siła jest w jedności a kiedy tego nie ma idzie wszystko przeforsować .Od lat stosuje się tego typu techniki manipulacji by kontrolować ludźmi i to akurat żadna nowość .Jednak nigdy dotychczas nie było robione to na taką skalę .Warto przyjrzeć się też bliżej jakie kraje prowadzą taką politykę i dlaczego… to są suche fakty liczby które mówią same za siebie.
I nie bazujcie na TV bo ona dawno przestała być wiarygodnym źródłem .Nawet Internet pod tym kontem jest kontrolowany i wszelkie nie dogodne treści są usuwane zaraz ,Ja się pytam gdzie WOLNE MEDIA ? Chcecie żyć w kraju gdzie nikt nie będzie mógł wyrazić swojego zdania swojej opinii? Naprawdę tego chcecie ?
Ja myślę że Wy jeszcze nie zdajecie sobie sprawy co się tak naprawdę dzieję i jakie zmiany u nas mogą się zadziać. Jeśli teraz pozbawimy się demokracji ,pozbawią NAS WOLNEGO ŚWIADOMEGO WYBORU to mogą lata upłynąć nim z tego wyjdziemy. Czy TY jesteś tego świadomy???
Każdy z nas ma swój rozum i poprzez różne argumenty powinien decydować o sobie .Bo to co dla Innych jest dobre nie koniecznie będzie dobre dla mnie .Dlatego wyłączmy emocje i postawmy na myślenie .Masz prawo być za masz prawo być przeciw .I każdy człowiek powinien szanować decyzję i wolę innego człowieka .
Natomiast ludzie który mają władzę powinni pokazać prawdziwą prawdę jak to naprawdę wygląda a nie szerzyć panikę strach, lęki .Ile osób psychicznie nie dało sobie z tym rady, o Tym się nie mówi , a skala spustoszenia jest ogromna. Psychologowie biją na alarm od lat takie liczby osób nie chorowały na depresje ,załamania psychiczne lęki itp.
Podkreślam siła jest w NAS to my sami decydujemy o Sobie .
Szanujmy się ,pozwólmy by każdy z nas miał PRAWO decydowania o sobie .
Chcesz by nam się żyło dobrze ,akceptuj wybory innych .Bo dziś TY komuś coś narzucasz jutro TOBIE mogą coś narzucić ,pomyśl o tym w ten sposób .
Od lat walczę o prawa i świadomość ludzi .Walka o ich świadomość to nie narzucanie swoich poglądów .Ja szanuje dwie strony i tak naprawdę każda z tych stron ma swoją rację .A prawdziwa prawda jak zwykle gdzieś tam leży po środku. Pamiętaj o tym.
Czym człowiek jest bardziej świadomy tym mniej podatny na manipulacje ale to nie jest reguła .Więc tak naprawdę każdy z nas może paść ofiarą manipulacji być jak marionetka w tych rozgrywkach .
Powiedz dziś swój  GŁOS SPRZECIWU WOBEC MANIPULACJI  
Walcz o to byś mógł świadomie decydować o swoim życiu i zdrowiu byś był w pełni odpowiedzialny na swoje czyny. Owszem jak każdy człowiek możesz popełnić błąd ale to Ty sam poniesiesz tego konsekwencje ,i nie dopuść byś TY ponosił konsekwencje błędnych decyzji innych osób .
Skłócone społeczeństwo to łatwe osoby to manipulacji .Niszczenie edukacji młodych ludzi też zmierza w tym kierunku….
Tego chcecie ? Pamiętajcie bądź za WOLNYM WYBOREM a jaką ostateczną drogę wybierzesz to jest TWÓJ WYBÓR i szanujmy wybory WSZYSTKICH osób czy się z nim zgadzamy czy nie .Czas byś pokazał swoją TOLERANCJE co jest domeną ludzi świadomych ,inteligentnych.
Nasi przodkowie walczyli o DEMOKRACJĘ wolność wyborów ,wolność mediów itp. a Wy chcecie to tak zwyczajnie oddać ? Sami się tego pozbawiać ? Zastanów się raz jeszcze nad tym na spokojnie dziś TY narzucasz innym jutro narzucą TOBIE .Pomyślałeś o Tym ? Pewnie nie…..
Wyrażam sprzeciw wobec segregacji !!!
Bądź przeciw segregacji bo to jest karygodne ,jak wiemy z historii jaki mamy negatywny stosunek to tych którzy podczas wojny segregowali i znaczyli osoby …Oni też wtedy myśleli że robią dobrze a dziś po latach wiemy jak historia o nich mówi .I to samo będzie kiedyś z tymi którzy dziś chcą to samo przeforsować .Jak można dzielić ludzi ? Wszyscy jesteśmy tacy sami i nikt nie ma prawa tak robić .Ktoś to wpada na taki pomysł jest szaleńcem .Znów odwołam się do historii ktoś kto podczas wojny segregował znaczył ludzi wyszedł na szaleńca i nie tylko.
Nie pozwólmy by znów ktoś o chorych ambicjach napisał taką historię dla ludzkości .
Dlatego pokaż że masz już dosyć manipulacji i powiedz DOSYĆ bez względu po jakiej stronie barykady dziś jesteś .
Musicie zrozumieć że to w was leży siła „Oni” też to wiedzą dlatego tak bardzo starają się Wami manipulować .
Pokaż dziś swoją siłę ,powiedz dość manipulacji .Pokaż akceptacje wobec decyzji innych w ten sposób pokażesz że jesteś ponad tym wszystkim.”
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 23:05 15-01-2022,   77%
@~Paweł Byłeś z u lekarza? Najpierw umierają ci, dla których jeszcze nie ma szczepionki, a potem ci, którzy bezrozumnie jej nie przyjęli.

Nie przyjęli szczepionki dzięki internetowi. Zamiast słuchać zaleceń lekarza, to słuchają doktora Fejsa i YouTube.
odpowiedz   •   oceń :  
~Rozpoznaj KANT, 08:37 16-01-2022,   87%
@~Paweł .


Ruscy agenci, zaangażowani w wojnę informacyjną, mają swoje znaki rozpoznawcze. Ich wpisy mają charakterystyczną interpunkcję. KROPKI i PRZECINKI stawiają nie na końcu wyrazu lecz NA POCZĄTKU WYRAZU NASTĘPNEGO. Zauważ to!


.
odpowiedz   •   oceń :  
~Akademia Chłopskiego Rozu, 14:23 16-01-2022,   0%
@~Rozpoznaj KANT Piszą tak, żeby mieli ich zrozumieli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Akademia Chłopskiego Rozu, 14:25 16-01-2022,   67%
@~Akademia Chłopskiego Rozu Autokorekta mi popsuła. Miało być:
Piszą tak, żeby nieuki ich zrozumieli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wina pisu, 09:58 17-01-2022,   60%
@~Paweł Komentujący tu w przeważającej liczbie niestety już dawno mają wyprane mózgi przez reżimowe tv i niestety nie zrozumieli co masz na myśli. Bardzo dobrze zobrazowałeś co dzieje się dzisiaj w Polsce. Rządzi nami szaleniec który ma radochę z podziału ludzi, którzy gotowi są się pozabijać, ale w imię czego? Wszyscy żyjemy w tym kraju i powinniśmy się jednoczyć w takich sytuacjach, ale niestety tak nie jest. A Pisia zaraza dalej się rozprzestrzenia i dzieli naród.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Mietek bez skarpetek, 23:25 15-01-2022,   85%
Jak widzę takich ludzi to przypomina mi się stary kawał o tym, że nad Kuba pojawiła się wielka d.pa. Pojawiła się i nie chce zniknąć. Na całej Kubie panika.  Fidel Castro dzwoni do Moskwy i niestety  Breżniew bezradnie rozłożył rece i nie może odpowiedzieć o nadzwyczajnym zjawisku. To samo w innych bratnich krajach. W końcu Castro zadzwonił do Watykanu. JP II po kilku dniach namysłu wysyła telegram do Hawany : Jak Kuba Bogu , tak Bóg Kubie :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Katolik, 00:20 16-01-2022,   71%
Ciemniaki wyszli na ulicę,jak zachorują nie powinni ich przyjmować do szpitala,co za durny naród.Bedziecie się śmiać jak Wam ktoś bliski umrze,zasłaniają się Bogiem,a nie mają miłości do drugiego człowieka,chodzą do kościoła z kaszlem,katarem i gdzie ich wiara ,jeżeli narażają innych nie zasłaniając ust i nosa maseczka.Uwazaja się za świętych a bardzo często nawet w kościele poniżają inne osoby.Obluda,podłość,zakłamanie.Nie podpieranie się Bogiem, ponieważ nie postępujecie wg przykazań Boskich.Pan Bóg wszystkich ludzi kocha a Wy jesteście nawiedzeni i uważacie się za tych lepszych.Prxez Was przemawia pycha i buta Pycha zawsze kroczy przed upadkiem.
odpowiedz   •   oceń :  
~racjonalnie myślący, 07:16 16-01-2022,   76%
Szczepionka jest za darmo, jeśli ktoś nie chce i zachoruje leczenie w 100% płatne. Singapur pierwszy to wprowadził i ludzie raptem zaczeli racjonalnie myśleć stojąc w gigantycznych kolejkach po szczepionkę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gg, 09:04 16-01-2022,   81%
@~racjonalnie myślący Popieram. Wprowadźcie to u nas! Koniecznie!
odpowiedz   •   oceń :  
~Zaszczepiony 2 dawkami, 07:44 16-01-2022,   35%
Polska 60% zaszczepionych pełną dawką. Podobna ilość zgonów co w listopadzie w roku 2020 gdy nie było szczepień.
Szczepionka miała chronić w ponad 90%.
????????????????
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 08:29 16-01-2022,   83%
@~Zaszczepiony 2 dawkami "Mamy do czynienia z brakiem zrozumienia sytuacji przez osoby młode i zdrowe, które się nie szczepią i trafiają do szpitala. Ich choroba ma co prawda przebieg łagodniejszy, ale nie są świadome, że ich hospitalizacja blokuje dostęp dla innych osób, które być może po prostu umrą. Brakuje nam solidarności, każdy martwi się o siebie, a niektórzy nie wierzą w pandemię. Na głupotę nie ma już rozwiązania innego niż rygorystyczne działania administracyjne. Zawsze będą osoby, które wyprzedzają na podwójnej ciągłej, które przejeżdżają na czerwonym świetle.
Dziś trudno zbudować scenariusz, bo trzeba by wybierać, kogo leczyć, kogo ratować. Pamiętajmy, że jeśli mamy oddział dwudziestołóżkowy w polskim szpitalu i na ten oddział trafia czterech pacjentów z covidem, to od razu ten mały oddział staje się covidowy i blokuje się wszystkie dwadzieścia miejsc. Jeden chory z covidem blokuje dostęp do leczenia dla kilkunastu osób. A przecież my wcześniej leczyliśmy chorych na tych oddziałach i one były pełne."
odpowiedz   •   oceń :  
~Morfeusz, 08:40 16-01-2022,   28%
@~tępiciel lemingów Nie jestem młody. Przeglądam statystyki i wyciągam z nich wnioski.
Piszesz tak pięknie jakby jakiś koncern farmaceutyczny dał ci regułkę.
Izrael 4 dawką a mają wzrost zachorowań.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 08:49 16-01-2022,   80%
@~Morfeusz "14 stycznia 2022,

Wśród wszystkich zgonów osób zakażonych koronawirusem SARS-CoV-2 osoby zaszczepione stanowiły 11,7 proc. Zgony nie są związane ze szczepieniem – podało w piątek Ministerstwo Zdrowia."

Wyciągnij wnioski że statystyk.

Piszesz tak pięknie, jakby zakład pogrzebowy dał Ci regułkę.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Antek, 09:10 16-01-2022,   93%
@~Morfeusz Koncern więcej zarobić może na lekach i leczeniu powikłań po covid19, które mogą zostać do końca życia. Okazuje się, że nawet po łagodnym przejściu COVID19 dzieci mogą zachorować na cukrzycę typu I. Ludzie młodzi zostaną z problemami kardiologicznymi, neurologicznymi, z chorymi płucami.
Niecałe 60 % wyszczepienia to wciąż mało. Obecny wariant jest znacznie bardziej zakaźny. To trzeba brać również porównujac dane z poprzednich fal do tej. Dane pokazujące liczbę osób w szpitalach zaszczepionych i niezaszczepionych w stosunku do zaszczepionej i niezaszczepionej populacji przemawiają na korzyść szczepień    
odpowiedz   •   oceń :  
~J., 08:34 16-01-2022,   14%
zanim wykupisz abonament, pamiętaj, że koncernom farmaceutycznym bardzo zależy na twoim zdrowiu, ...jak zbrojeniowym na pokoju
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 08:46 16-01-2022,   79%
@~J. Nie szczep się, nie słuchaj lekarza, nie bierz leków, koncernom pogrzebowym zależy na Twoich zwłokach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Chroń dziecko swoje!, 08:42 16-01-2022,   75%
~.


.          Rodzicu! Zażądaj od szkoły , żeby nauczyciele - antyszczepionkowcy jasno zadeklarowali swoje poglądy!

.
odpowiedz   •   oceń :  
~Trochę wstyd, co nie?, 08:48 16-01-2022,   84%
Brawo dziewczyna w białej kurtce z kapturem! Słusznie wstydzisz się kamery!


.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zaszczepiony, 09:38 16-01-2022,   77%
Wszyscy pozasłaniali się czapami! Ha, ha
odpowiedz   •   oceń :  
~Antoni, 09:49 16-01-2022,   23%
Zachorowałem i leczyłem się w domu na C-19 tak jak chciałem a nie według procedur w szpitalu.Po 4 dniach byłem zdrowy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Antoni, 09:54 16-01-2022,   20%
Zachorowałem i leczyłem się w domu na tę chorobę ,tak jak chciałem .Nawet nie próbowałem szukać pomocy u lekarza .Po 4 dniach byłem zdrowy.
odpowiedz   •   oceń :  
~X, 10:54 16-01-2022,   15%
Osobom, które uważają, że te preparaty są bezpieczne, polecam stronę - tak niewiele - świadectwa osób z powikłaniami. Czy warto ryzykować, gdy śmiertelność na covid to 1%, a u dzieci 0,1 %.
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:43 16-01-2022,   85%
@~X  Nie szczep się, nie słuchaj lekarza, nie bierz leków, koncernom pogrzebowym zależy na Twoich zwłokach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Laik, 11:34 16-01-2022,   18%
Mam pytanie-czy zaszczepiony który przechodzi covida ale ma znikome objawy albo wcale ze względu że jest zaszczepiony NIE ZARARZA ? Mi się wydaje że ZARARZA bardziej od nieszczepionego bo jak widać szczepieni nie noszą maseczek nie przestrzegają przepisów bo są szczepieni??? Szczepienie nie chroni przed rozprzestrzenianiem wirusa tylko przed ciężkim przechorowaniem gdzie tu logika  by nieszczepionych izolowac
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:42 16-01-2022,   80%
@~Laik Niezaszczepieni boją się szczepionki, więc powinni siedzieć w domu.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Tom, 11:47 16-01-2022,   92%
Jeśli dobrze policzyłem, to w "protescie" brało udział 22 osoby. Normalnie dzikie tłumy. Proponuję każdemu z nich w przypadku hospitalizacji z powodu Covid-19, wystawić fakturę za leczenie. Dlaczego reszta społeczeństwa ma płacić za ich głupotę?
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:50 16-01-2022,   75%
@~Tom Szczepionka jest za darmo, więc jeśli ktoś jej nie chce i zachoruje, to leczenie w 100% płatne. Singapur pierwszy to wprowadził i ludzie raptem zaczęli racjonalnie myśleć stojąc w gigantycznych kolejkach po szczepionkę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Baśka, 12:42 16-01-2022,   25%
@~tępiciel lemingów "Szczepionka jest za darmo" ile to trzeba mieć rozumu żeby pisać takie kocopoły.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anodina, 12:58 16-01-2022,   33%
@~tępiciel lemingów A ja nie życzę sobie żeby z moich składek leczono zaszczepionych. Podpisali zgodę na dobrowolne przyjęcie eksperymentalnej szczepionki, to w razie czego niech sami pokrywają koszty leczenia. Ani rząd ani producent nie biorą odpowiedzialności, więc my niezaszczepieni też nie bierzemy za was odpowiedzialności.
odpowiedz   •   oceń :  
~Janek, 13:27 16-01-2022,   10%
@~Tom Pamiętaj że Ci szczepionki zapłacili i składki płaca takie same, choć co do Ciebie to nie takie to pewne  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 13:35 16-01-2022,   90%
@~Baśka Szczepionka jest rozdawana bezpłatnie, więc leczenie tych którzy jej nie przyjęli powinno być odpłatne.
odpowiedz   •   oceń :  
~XXX, 12:10 16-01-2022,   29%
Dooooobryyyy jeżuuu a nasz vanie daaaaajjjj naaaaaammm    taaaaniiiieeee taaaankooowannnieeee ........
odpowiedz   •   oceń :  
~olo, 12:45 16-01-2022,   20%
Melduje że w proteście szło 37 osób . Czuwaj.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Anodina, 13:01 16-01-2022,   32%
@~olo Pozostali piszą komentarze w Internecie. Spójrzcie na Kazachstan, Bułgarię, Holandię, utp. Wstyd, Polacy to bezwolna masa dla których jedynym źródłem informacji i prawdy jest YVN I TVP.
odpowiedz   •   oceń :  
~Adi, 13:06 16-01-2022,   22%
Następnym razem proszę o lepsze nagłośnienie sprawy. Jest nas więcej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anodina, 13:17 16-01-2022,   30%
@~Adi A gdzie by kolega chciał? W Wiadomościach TVP czy Faktach TVN? Żartuję, ale trzeba się interesować i szukać informacji, bo przecież na głównej stronie eostrołęka, czy Moja Ostrołęka to niestety nie będzie. Walka o wolność to co innego jak o macice więc takie szmatławce nie pomogą.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Jerzy, 13:32 16-01-2022,   12%
@~Anodina Totalne dno te ostrołęckie portale
odpowiedz   •   oceń :  
~Uuuu, 13:39 16-01-2022,   13%
@~Anodina No no no! Wolność? Macice! Chłopskie myślenie.
odpowiedz   •   oceń :  
~antyjurek, 13:46 16-01-2022,   75%
@~Jerzy to może foliarze zapowiedzą swój proteścik następnym razem a nie dopiero jak idą to się ludzie dowiadują? a tobie jak Jureczku sie nie podoba to nie czytaj. Po co wchodzisz i smród zostawiasz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jurek, 13:54 16-01-2022,   15%
@~antyjurek Jak kto mówią, kto poczuł ten wytoczył
odpowiedz   •   oceń :  
~Folia, 13:45 16-01-2022,   90%
Też bym poszedł ale folia mi się skończyła a ja zawsze pod czapkę dużo folii nakładam bo Covidianie atakują czipami, opryskami i falami 5G - folia na głowie uformowana w stylowy stożek z antenką jest dobra na wszystko !
odpowiedz   •   oceń :  
~Polcia, 13:51 16-01-2022,   8%
@~Folia Czapka na oczy pewnie spad. Ewidentnie typowy mankurt jesteś, więc się zsuwa.
odpowiedz   •   oceń :  
~antyjurek, 13:49 16-01-2022,   9%
Anodina następna szmata. Podaj jedną wzmiankę chociażby w mediach społecznosciowych z zapowiedzia tego protestu. Nikt o tym nie wiedział
odpowiedz   •   oceń :  
~Jadźka, 14:00 16-01-2022,   77%
@~antyjurek A te osoby na marszu i na zdjęciach skąd wiedziały niedorajdo życiowa. Mieli ci pewnie na Pornhub napisać.
odpowiedz   •   oceń :  
~dettt, 14:36 16-01-2022,   10%
@~Jadźka na pewno nie z internetu. Jak sobie grupa kolesi wyśle info smsem a nie poinformuje publicznie to niech się nie sra, że nie ma ludzi
odpowiedz   •   oceń :  
~Zzz, 14:02 16-01-2022,   95%
Nie nadużywanie hasła Bóg Honor Ojczyzna.
odpowiedz   •   oceń :  
~ROSBERG, 14:03 16-01-2022,   20%
@Bb:  RÓB CO CHCESZ ZE SWOIM ŻYCIEM,ALE JAK BĘDZIESZ ZARAŻONY TO Z AUTOMATU ZARAŻASZ INNYCH ,JAK SIĘ MIESZKA WŚRÓD INNYCH LUDZI,TO TRZEBA MIEĆ TROCHĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI!!!,CHYBA ŻE MIESZKASZ NA ODLUDZIU,WTEDY NO PROBLEM.
odpowiedz   •   oceń :  
~Sylwia, 14:08 16-01-2022,   25%
Żałuje ze nie wiedziałam o tym proteście  
odpowiedz   •   oceń :  
~NZK, 14:11 16-01-2022,   17%
@~Sylwia Za tydzień godz. 15 przed Galerią bursztynową  
odpowiedz   •   oceń :  
~VB, 14:20 16-01-2022,   12%
@~NZK Dzięki. Pójdzie gaz!
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:11 16-01-2022,   70%
@~VB Pójdą wirusy!
odpowiedz   •   oceń :  
~Pajda, 14:19 16-01-2022,   89%
.

Rosjanie od lat dopracowują metodę rozpoznawania twarzy i śledzenia Polaków w oparciu o obraz
przejęty z setek tysięcy kamer. Proceder ten został w czasie pandemii  poważnie zakłócony
bowiem ich system nie rozpoznaje częściowo zasłoniętej twarzy.

Zastanów się zatem, komu zależy na wzmocnieniu działań antyszczepionkowców i zohydzeniu maseczek?


.
odpowiedz   •   oceń :  
~Piotr P, 14:43 16-01-2022,   100%
@~Pajda Pajda rozwaliłeś system antyszczepanów i szczepanów. Normalnie SZACH MAT
odpowiedz   •   oceń :  
~Piotr P, 15:51 16-01-2022,   100%
@~Pajda Pajda rozwaliłeś system antyszczepanów i szczepanów. Normalnie SZACH MAT
odpowiedz   •   oceń :  
~Ww, 15:11 16-01-2022,   20%
Dlaczego nie było o tym nic napisane o wiele więcej osób by poszło, dajcie znać gdzie szukać takich informacji bo ja też bym poszła 😁
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 15:30 16-01-2022,   83%
@~Ww Chorujcie i roznoście dalej.
odpowiedz   •   oceń :  
~burak, 23:58 16-01-2022,   15%
@~tępiciel lemingów A ty zaszczepiony żeby łagodnie przejść chorobę czyli szczepionka nie chroni cie tak jak zapowiadali eksperci z tv rok temu . Ogłosili 3 i 4 falę i kolejną dawkę a ty przyjąłeś i nadal nie jesteś chroniony tak jak ci obiecali . I wezmiesz nastepna i nastepna itd .
To z kogo zrobili durnia i wpompowali w ciebie nie wiadomo co ?
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 04:40 17-01-2022,   72%
@~burak Lepiej się szczepić często
niż na cmentarzu leżeć gęsto.

Kto Cię namówił do nieszczepienia? Nie bierzesz leków, bo to niewiadomo co?  
odpowiedz   •   oceń :  
~9696, 15:31 16-01-2022,   18%
Wyszczepy.-macie w sobie szprycsofid.aleluje-@-Nie zarazajcie tych foliarzy.wory na was czekaja nie jestescie wieczni.dajcie zyc innym .zadna firma ubezp nie wyplaci po was odszkodowania.Zmarl zaszczepiony lub ma kaszel to nie 19 a przeziebienie lub udar.Zmarl niewyszczep to na dupowid.kicha tez ma dupofit.cyrk pajace w pampersach na twarzy🤣
odpowiedz   •   oceń :  
~Iza, 15:48 16-01-2022,   27%
Szanujmy się na wzajem i akceptujmy osobiste wybory. Nikt nikogo natomiast zmuszać do niczego nie powinien. Mam dziecko po neurologicznych powikłaniach poszczepiennych i nie chciałabym by ktoś szantażem, nakazem i zakazem mnie zmuszał do eksperymentu medycznego. Nie dajmy się dzielić.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Orka, 16:29 16-01-2022,   12%
@~Iza Jedyna odważna kurator Nowak powiedziała prawdę o tym eksperymencie. I co? Żaden sąd jej nie ruszył.
odpowiedz   •   oceń :  
~Alina, 16:05 16-01-2022,   27%
Ludzie co Wy piszecie ze leczenie co idą jest takie drogie... A powiedział Wam ktoś ze jest skuteczny i bezpieczny lek, który jest amerykańskim odpowiednikiem amantadyny, tyle że zarejestrowanym na tę przypadłość, w przeciwienstwie do oryginału, którego,, koncesja,, wygasła. Powiedział Wam również że koszt tego leku to 700 USD, a Amantadyny 70,choc jeszcze do niedawna kosztowała 13 zł? Trafię na lekarza z powolania(a jeszcze wielu takich dzięki Bogu zostało) i poproście o przepisanie Viregytu K A nie będziecie potrzebowali wizyty w szpitalu i żadna dawka szczepionki nie będzie potrzebna. Na covid możecie chorować co rok albo i częściej  bo wirus mutuje. I tak jak szczepienia na grypę nie dają rezultatów takte nie wnoszą żadnych pozytywnych zmian. Czy sugerujecie się tylko tym co wysłuchaliście w TV. Dlaczego tv wycina fragmenty z wystąpieniami. Ie zależnych lekarzy i naukowców, którzy głośno apelują o skuteczne i bezpieczne leczenie i negują szczepienia, które nie dają efektów? Bo system opieki medycznej jest tak skonstruowany ze pieniądz rządzi. Człowiek się nie liczy. Liczą się pozory. Pobudka!  
odpowiedz   •   oceń :  
~Sut, 16:17 16-01-2022,   24%
Brawo!
Znakomita inicjatywa! Dzięki takim ludziom naziole z rady medycznej zrezygnowali!
Oby było nas jak najwiecej!
odpowiedz   •   oceń :  
~Orka, 16:25 16-01-2022,   20%
@~Sut Racja. Niepotrzebne nam takie elity, oderwane od prawdziwego życia zwykłych Polaków.
odpowiedz   •   oceń :  
~~, 16:32 16-01-2022,   0%
@~Orka Pan Premier wyraźnie to wytknął.
odpowiedz   •   oceń :  
~komuna, 16:45 16-01-2022,   86%
Bóg , honor , ojczyzna , wolność to hasła antycovidowe ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Przemo, 16:48 16-01-2022,   28%
@~komuna Niczego nie rozumiesz, oj biedny Ty ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Chała Bohaterom, 16:49 16-01-2022,   34%
@~komuna Tak, Nikt prawdziwie wolnego człowieka nie zmusi do eksperymentalnych szczepień!
odpowiedz   •   oceń :  
~?, 16:54 16-01-2022,   92%
@~Chała Bohaterom A co ma wspólnego z covidem Bóg ?  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 17:30 16-01-2022,   79%
@~? Szczepionka pomoże, a nie Bóg,
by wirus nie  zwalił z nóg.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Przemo, 17:51 16-01-2022,   0%
@~komuna Niczego nie rozumiesz, oj biedny Ty ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Sanepid, 18:01 16-01-2022,   71%
Mam nadzieję że kolejne fale covid19 przejdą z obfitym żniwem przez niezaszczepionych bo to już jest żałosne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Neo, 18:12 16-01-2022,   100%
@~Sanepid Jeżeli potwierdzi się że Omikron jest bardziej zaraźliwy od pozostałych to jest nadzieja. Podobno ten wariant przechodzi się łagodniej niż grypę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pawloo, 18:39 16-01-2022,   37%
@~Sanepid Musisz być niezwykle wspaniałym człowiekiem i tylko pozazdrościć rodzinie. Bodajbyś był tak bogaty, żeby przyszły mąż twojej żony nigdy nie musiał się martwić o pieniądze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pawloo, 19:55 16-01-2022,   13%
@~Sanepid Musisz być niezwykle wspaniałym człowiekiem i tylko pozazdrościć rodzinie. Bodajbyś był tak bogaty, żeby przyszły mąż twojej żony nigdy nie musiał się martwić o pieniądze.
odpowiedz   •   oceń :  
~ss, 21:52 16-01-2022,   15%
@~Sanepid A ty pewnie z resortu zdrowia że tak życzysz wszystkim tego covida . Grosik do grosika i na samochód w tydzień jest  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 22:21 16-01-2022,   70%
@~ss A Ty pewnie z przemysłu pogrzebowego, że tak namawiasz do nieszczepienia? Pogrzeb do pogrzebu i samochód w tydzień jest.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tempy leming, 23:52 16-01-2022,   15%
@~tępiciel lemingów A w którym momencie zachęciłem do nieszczepienia kogokolwiek ?
Masz bardzo wąski zakres pojmowania rzeczywistości i tu jest problem . Do czego moge namawiać z czystym sumieniem to do MYŚLENIA . Zresztą ciebie też zachęcam  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęka, 18:13 16-01-2022,   82%
Kretynów ci u nas dostatek
odpowiedz   •   oceń :  
~weto, 21:54 16-01-2022,   20%
@~Ostrołęka A co zawiedziony że się nie zmieściłeś ? Preferencje są a nie wzieli
odpowiedz   •   oceń :  
~Jakub, 18:56 16-01-2022,   27%
Za tydzień o 15. Łączmy się bo będziemy mieć drugą Australię. Na co id są skuteczne lekidocisnijmy rząd by pozwolono nam się leczyć a nie zmuszano do eksperymentów medycznych bo firmy im za to płacą.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 22:01 16-01-2022,   67%
@~Jakub Lepiej się zaszczepić niż leczyć niesprawdzonymi lekami.
odpowiedz   •   oceń :  
~***** **, 09:06 17-01-2022,   60%
@~Jakub Bóg, Honor, Ojczyzna, Wolność
Połączcie się ze wściekłymi macicami, one też walczą o wolność.
odpowiedz   •   oceń :  
~weterynarz, 19:08 16-01-2022,   100%
do uspienia
odpowiedz   •   oceń :  
~Do foliarzy i płaskoziemc, 19:13 16-01-2022,   88%
Czy waszym zdaniem konieczność posiadania prawa jazdy to zamach na wolność i segregacja?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Kkkk, 19:24 16-01-2022,   10%
Rodzinny segreguje
Czego sobie nie życzę!  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:15 17-01-2022,   50%
@~Kkkk To nie jest koncert życzeń.

To Ty się zasegregowałeś do nieszczepionych.
Rodzinny nie chce, byś się zasegregował do nieszczepionych.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Nick, 19:26 16-01-2022,   100%
Po pierwsze - nie ma przymusu szczepienia.
Po wtóre - paszport covidowy, gdyby wszedł, to raczej by dotyczył tylko miejsc, do których można iść (kino, restauracja...), ale nie są to miejsca, do których ktoś musi się udać (praca, szkoła...).
Po trzecie - statystyki.
odpowiedz   •   oceń :  
~ruski ład, 21:21 16-01-2022,   100%
jak to mówią Włosi : matka głupców jest ciągle w ciąży.....
jak widac czego jak czego ale kretynów u nas nie brakuje...
odpowiedz   •   oceń :  
~Trocina History, 22:07 16-01-2022,   55%
.


Tylko PiS gwarantuje wolność prawdziwym Polakom! Żadnego nakazu szczepień! Żadnych paszportów!!!
Polak ma wrodzony gen. Gen wolności. Gen sprzeciwu! Wara Unii i innym wykształciuchom do tego WARA!
Nigdy, NIGDY nie pozwólcie, żeby prawica straciła władzę. to będzie KONIEC POLSKI. Polski prawdziwych Polaków!
Nawet kosztem utraty 750 000 000 zł. Nawet kosztem izolacji. Polska nie raz dawała sobie radę. Cześć jej i chała!

.
odpowiedz   •   oceń :  
~pogo, 00:40 17-01-2022,   75%
antyszczepy w akcji - w necie dziamgaczy pełno a żeby tak na proteścik poszli że nie chcą, to morda w monitor i ujadać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Peppa, 02:52 17-01-2022,   86%
Ciemnogród w XXI wieku
odpowiedz   •   oceń :  
~Zaszczepiony, 07:06 17-01-2022,   38%
A tak do tych co tak mocno wierzą w skuteczność tego szczepienia. Myślicie że 3 dawki wystarczą
odpowiedz   •   oceń :  
~Ewa, 08:44 17-01-2022,   40%
Ja tez nie wiedziałam a chciałam iść :(baaardzo
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 11:17 17-01-2022,   50%
@~Ewa Tak bardzo chcesz się zarazić covid? Toć to wylęgarnia wirusa. Oni nie mają żadnej ochrony przed wirusem, bo są niezaszczepieni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Olo, 09:37 17-01-2022,   60%
Na zdjęciach rozpoznaję sekciarzy od Natanka i już wszystko jasne.
odpowiedz   •   oceń :  
~***** **, 10:01 17-01-2022,   100%
ŁAPY PRECZ OD NASZYCH MACIC !!!
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalendarz imprez
styczeń 2022
PnWtŚrCzPtSoNd
 27  28  29  30  31 dk1 dk2
dk3 dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9
dk10 dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16
dk17 dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23
dk24 dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30
dk31  1  2  3  4  5  6
×