eOstroleka.pl
,

Tak naciągają nas banki, czyli klient traci zawsze...

REKLAMA
zdjecie 5983
zdjecie 5983
fot. sxc.hufot. sxc.hu
REKLAMA
zdjecie 5983

Nie ma w Polsce banku, który całkowicie uczciwie traktowałby klientów. To zastraszający wniosek z najnowszego raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Jedna z najbardziej uciążliwych praktyk - bank nie bierze odpowiedzialności za to, że pada jego system informatyczny. To problem klienta, który stoi przy kasie z bezużyteczną kartą, albo nie może wypłacić swoich pieniędzy z bankomatu.

Kolejne przewinienie? Niektóre banki każą sobie płacić za bezpodstawną reklamację. W efekcie klienci boją się skarżyć na cokolwiek, by w razie czego dodatkowo nie płacić.

Do tego dochodzą horrendalne opłaty za nieterminową spłatę zadłużenia. Banki wysyłają do klientów monity i SMS-y, o długu przypominają też konsultanci, a klient za każdą taką bankową aktywność musi zapłacić i to czasami kilkadziesiąt złotych.

Są jeszcze drobne przewinienia - banki zapominają informować klientów o opłatach za kartę. Efekt jest taki, że Polacy bardziej już ufają ZUS-owi niż bankom.

[źródło: RMF FM]

REKLAMA
zdjecie 5983
zdjecie 5983
Kalendarz imprez
marzec 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 26  27  28  29 dk1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29  30  31
×