eOstroleka.pl
,

Tak naciągają nas banki, czyli klient traci zawsze...

REKLAMA
fot. sxc.hufot. sxc.hu
REKLAMA

Nie ma w Polsce banku, który całkowicie uczciwie traktowałby klientów. To zastraszający wniosek z najnowszego raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Jedna z najbardziej uciążliwych praktyk - bank nie bierze odpowiedzialności za to, że pada jego system informatyczny. To problem klienta, który stoi przy kasie z bezużyteczną kartą, albo nie może wypłacić swoich pieniędzy z bankomatu.

Kolejne przewinienie? Niektóre banki każą sobie płacić za bezpodstawną reklamację. W efekcie klienci boją się skarżyć na cokolwiek, by w razie czego dodatkowo nie płacić.

Do tego dochodzą horrendalne opłaty za nieterminową spłatę zadłużenia. Banki wysyłają do klientów monity i SMS-y, o długu przypominają też konsultanci, a klient za każdą taką bankową aktywność musi zapłacić i to czasami kilkadziesiąt złotych.

Są jeszcze drobne przewinienia - banki zapominają informować klientów o opłatach za kartę. Efekt jest taki, że Polacy bardziej już ufają ZUS-owi niż bankom.

[źródło: RMF FM]

REKLAMA
Kalendarz imprez
maj 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30 dk1 dk2 dk3 dk4
dk5 dk6 dk7 dk8 dk9  10 dk11
dk12  13 dk14  15  16  17  18
 19  20 dk21  22  23 dk24 dk25
 26  27 dk28  29  30  31  1
×