2019-03-02T11:28:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 22 90.9%
Ostrołęka,

Trzy postulaty Grabowskiego. Czy prezydent podejmie rozmowy z marszałkiem?

REKLAMA
REKLAMA
20
2
113
Najlepszy komentarz
~Kibic, 13:02 02-03-2019,   70%
To dobre pomysły. Trzeba spojrzeć na nie niezależnie od lokalnych uwarunkowań politycznych. Tandem syn radny województwa i ojciec radny miasta może dać pewne owoce. Ja trzymam za nich kciuki. Dobrze, ze cos proponują, działają, a nie siedzą skwaszeni, obrażeni na cały świat
odpowiedz   •   oceń :  
Więcej połączeń bezpośrednich do Warszawy, niższe ceny biletów oraz rozkład jazdy MZK dostosowany do pociągów - to postulaty radnego Jerzego Grabowskiego, który w tej sprawie zwrócił się do prezydenta Ostrołęki Łukasza Kulika, apelując o podjęcie rozmów z marszałkiem województwa mazowieckiego.

Radny Jerzy Grabowski, jako wieloletni pracownik kolei, postanowił zatroszczyć się o to, by władze miasta doprowadziły do udogodnień dla pasażerów podróżujących z i do Ostrołęki. W związku z tym wystosował interpelację do prezydenta Łukasza Kulika.

- W imieniu mieszkańców miasta oraz podróżnych korzystających z pociągów Kolei Mazowieckich na trasie Ostrołęka-Warszawa Zachodnia, Warszawa Wileńska przez Tłuszcz zwracam się z prośbą o podjęcie rozmów z marszałkiem województwa mazowieckiego oraz wspomnianą spółką w sprawie zwiększenia ilości pociągów bezpośrednich do Warszawy, obniżenia cen biletów oraz skoordynowania rozkładów jazdy autobusów MZK i pociągów KM. Nadmieniam, że nowy rozkład jazdy Kolei Mazowieckich jest obecnie na etapie uzgodnień - napisał.

Prezydent ma dwa tygodnie na odpowiedź.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 12:12 02-03-2019,   52%
To Grabowski tyle lat siedział jako radny, przewodniczący i wychwalał Kotowskiego a tu tyle zostało do zrobienia?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:32 02-03-2019,   60%
To niech teraz nowa władza się wykaże, do roboty już czas
odpowiedz   •   oceń :  
~adriatyk, 13:35 02-03-2019,   64%
Akurat radnemu Grabowskiego w temacie kolei niewiele można zarzucić. Jak na środki, którymi dysponował udało mu się coś zdziałać. To chyba była pierwsza osoba na wysokim stanowisku w ratuszu, która podjęła realny trud poprawy ostrołęckiej kolei. Przynajmniej dzięki niemu można wrócić z Warszawy o normalnej godzinie i zaczęto w końcu poważnie myśleć o zmodernizowaniu połączenia do Szczytna.

Wskaż mi jedną osobę w całej historii ostrołęckiego ratusza, która zrobiła więcej.
odpowiedz   •   oceń :  
~ha ha ha, 15:31 02-03-2019,   47%
Tyle lat przy władzy i nigdy nie padło to pytanie do poprzedniego prezydenta. Ci radni Pis są zrozpaczeni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:20 02-03-2019,   74%
@~ha ha ha Tyle lat i nigdy radny Kulik nie zadał tego pytania prezydentowi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:08 03-03-2019,   34%
Zajrzyj w interpelacje z poprzednich lat tylko opozycja pytała, TPO i PIS nie wykazywało się aktywnością tylko podnosili ręce jak im kazano.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:17 03-03-2019,   35%
Panie radny mieszkańcy pokazali wam w wyborach, że nic wam się nie należy musi boleć
odpowiedz   •   oceń :  
~liberator, 19:45 03-03-2019,   25%
Za 5 lat nikt już na nich nie będzie głosował
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 12:25 02-03-2019,   58%
tak trzymac Panie Radny "ani kroku w tyl" /cytat slow z lewej strony/
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:33 02-03-2019,   60%
@~gosc Brawo P.Radny,
odpowiedz   •   oceń :  
~Iga, 12:34 02-03-2019,   50%
Pan Grabowski to ma radnego swojego synka i najwyzszy czs zeby synek zaczal wspolpracowac z marszalkiem i zrobil cos dla naszego miasta bo jak narazie to oprocz spotksn z Czartoryskim i sitwa pisowska nic nie zaproponowal /przeciez pis go wybral/
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:45 02-03-2019,   63%
@~Iga Synku, czy prezydent udał się do radnego Grabowskiego juniora, by zrobił coś dla miasta? Bo jak na razie sitwa kulikowska niczego nie zaproponowała, a przecież antypis go wybrał.

Jak na razie to prezydent z nikim się nie spotkał,
odpowiedz   •   oceń :  
~do roboty legaty, 12:55 02-03-2019,   49%
Grabowski niech sam dopłaca każdemu pasażerowi do biletu to będą tańsze, cwaniak z bombką w nosie, syna wypchał w świat to niech jemu powie żeby z marszałkiem rozmawiał, a nie tylko do zdjęć pozować z premierem na uroczystościach typu otwarcie muzeum
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:53 02-03-2019,   62%
@~do roboty legaty Kulikov nie ma syna za to ma kaszanke tak jak klekot nie ma domu ale za to ma ratusz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:54 02-03-2019,   73%
I długi do spłacenia i sprawe w toku
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:19 02-03-2019,   67%
@~do roboty legaty Grabowski junior ma rozmawiać z marszałkiem w imieniu władz miasta? Grabowski senior ma powiedzieć w imieniu władz miasta, by syn z marszałkiem rozmawiał? A od czego jest prezydent? Od pozowania do zdjęć z premierem na uroczystościach typu otwarcie muzeum?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 12:59 02-03-2019,   63%
Do kulika to można mówić jak do słupa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:39 02-03-2019,   68%
@~Jan Jak do jehowego
odpowiedz   •   oceń :  
~Kibic, 13:02 02-03-2019,   70%
To dobre pomysły. Trzeba spojrzeć na nie niezależnie od lokalnych uwarunkowań politycznych. Tandem syn radny województwa i ojciec radny miasta może dać pewne owoce. Ja trzymam za nich kciuki. Dobrze, ze cos proponują, działają, a nie siedzą skwaszeni, obrażeni na cały świat
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:57 02-03-2019,   75%
@~Kibic Kulikołęka tak nie umie to kurpiaki zawziętaki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:12 02-03-2019,   26%
@~Kibic Pewne jest tak jak do tej pory, że ten ,,tandem,, nic dla miasta nie zrobi. Wszystko co starszy z ,,tandemu,, robił to było pod publiczkę i w ramach kampanii o kolejna kadencję. Młodszy z ,,tandemu,, to tak ,,działa,, że nie wiadomo czy żyje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:08 02-03-2019,   64%
Akurat radnemu Grabowskiego w temacie kolei niewiele można zarzucić. Jak na środki, którymi dysponował udało mu się coś zdziałać. To chyba była pierwsza osoba na wysokim stanowisku w ratuszu, która podjęła realny trud poprawy ostrołęckiej kolei. Przynajmniej dzięki niemu można wrócić z Warszawy o normalnej godzinie i zaczęto w końcu poważnie myśleć o zmodernizowaniu połączenia do Szczytna.

Wskaż mi jedną osobę w całej historii ostrołęckiego ratusza, która zrobiła więcej.
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 22:28 02-03-2019,   29%
tak, największe osiągnięcie to stworzenie "Związku Kolejarzy Katolickich"
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:55 02-03-2019,   65%
@~gosc A jakie jest największe osiągnięcie Kulika?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:08 03-03-2019,   30%
Pogonienie PIS do Olszewa Borek
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:13 03-03-2019,   62%
Faktycznie, najlepszy jest w wstawianiu swoich na stołki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:18 03-03-2019,   39%
Swoich wstawiali poprzednicy, tak jak wstawiają do elektrowni i do Olszewa Borek
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:05 03-03-2019,   60%
Obecny im dorównuje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:12 03-03-2019,   34%
Obecny nie ma całej partii z rodzinami na utrzymaniu i nic nie musi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Klekot travel, 13:16 02-03-2019,   67%
Kulik zorganizuje kulikowu transport dupą po piasku
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:18 02-03-2019,   69%
@~Klekot travel Kilikowy traktorowy i ciągnikowy kaszanowy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:29 02-03-2019,   72%
Jak się prezydent nie spotkał z premierem, wice premierem z marszałkiem subregionu, z posłami z naszych okręgów wyborczych z .... z nikim się nie spotkał.   mhm ... ale mamy honorowego prezydenta ... czeka na Trumpa ... a nie toć on z PISu ,,,   ale kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 18:07 02-03-2019,   66%
A ktopoważny spotka sie z kulikiem i po co? Cieniutki ten prezydencik.Najgorszy w historii miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:21 03-03-2019,   27%
@~Ja Czas pokaże. Na razie podnosimy się z ruin po 16 latach rządów pierwszego sortu Polaków (stary szpital, stary basen, most, przeprawa tymczasowa,)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:11 03-03-2019,   67%
Serio? Czy przypadkiem niczego innego nie robicie tylko wstawianie swoich na stołki?

Nie zauważyłem, by coś się działo od 100 dni w tych sprawach: stary szpital, stary basen, most, przeprawa tymczasowa,).
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:15 03-03-2019,   31%
Nie zauważyłeś, że poprzednicy zostawili rekordowy dług, a z pustego i Salomon nie naleje. Audyt był, pewnie posypią się zawiadomienia do prokuratury i część pieniędzy odzyskamy, a resztę trzeba będzie pozyskać z zewnątrz, co nie najlepiej wychodziło poprzednikom. Nie da się nadrobić straconego czasu i popełnionych błędów podczas ostatnich 4 kadencji (16 lat) zarządzania miastem przez PIS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:46 03-03-2019,   60%
Ciekawe, czy prezydent zastosuje się do zaleceń audytorów i dług miasta przestanie rosnąć. Najlepiej jakby nie było premii, nagród i odpraw.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:12 03-03-2019,   39%
Mam nadzieje, że pociągnie poprzedników do odpowiedzialności za ich działania (o ile złamali prawo) tylko czy prokuratura da radę?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:36 03-03-2019,   64%
Mam nadzieję, że zastosuje się do zaleceń audytorów i nie będzie premii, nagród i odpraw.
odpowiedz   •   oceń :  
~nigdy więcej, 15:16 03-03-2019,   80%
Ci co chcą premii, nagród i odpraw niech szukają pracy w Olszewo Borkach lub w elektrowni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:10 02-03-2019,   44%
Grabowski byl przewodniczącym tyle lat jedział cicho a teraz fika siedz grabus cicho
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:59 02-03-2019,   67%
Kulik to grubas od tej kaszany co wklekotał
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 18:09 02-03-2019,   70%
Jakie cicho? Dla osiedla stacja nikt tyle nie zrobił co Grabowski.Kulik to siedzi cicho.Wcale go nie widać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:43 03-03-2019,   34%
@~Jan A co on takiego zrobił na tym osiedlu Stacja? No wskaż niech się pośmieje. Dobrze, że nowy prezydent ogarnia. Teraz autobusy dojeżdżają do Stacji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 14:14 02-03-2019,   47%
Czy wielmoznych ...posła Czartoryskiego, senatora Mamątowa, radnego młodego Grabowskiego trzeba prosić o to żeby pracowali na rzecz miasta Ostrołęki ??? Przecież to mieszkańcy ich wybrali na te urzędy...panowie Czartoryski Mamątow Grabowski brać się do roboty na rzecz miasta a nie czekacie na to żeby prezydent was prosił !!! Tylko to co sami od siebie dacie przekona wyborców A wybory niedługo ...i może się okazać ,że może być to wasza ostatnia kadencja ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:00 02-03-2019,   65%
@~Mieszkaniec Kulik jako ogrodnik całą kulokołęke zaora
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:13 02-03-2019,   74%
@~Mieszkaniec Nie trzeba prosić ich o pracę na rzecz miasta Ostrołęki, wystarczy, że władze miasta się z nimi spotkają.

Panowie Kulik i Kleczkowski, brać się do roboty na rzecz miasta, zabiegajcie o spotkania z posłami, wojewodą, samorządem województwa i powiatu, a nie czekać, że któryś z nich Was poprosi! Tylko to, co sami zrobicie przekona wyborców. Przecież to Was mieszkańcy miasta wybrali na reprezentantów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 18:12 02-03-2019,   75%
@~Mieszkaniec a kulik to może sobie leżeć? Poseł ,senator ,premier mają zapier....ć dla Ostrołęki, a kuliczek ich pochwali. Inaczej to oni są beeee,a kuliczek najlepszy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 20:40 02-03-2019,   17%
@~Wyborca Oczywiście ,że mają zapiera..ć dla Ostrołęki...za co biorą kasę ? Kto i po co ich wybrał ...są przedstawicielami mieszkańców Ostrołęki  i ich obowiązkiem jest praca na rzecz naszego miasta ...przy urnach już w tym roku wyborcy ich rozlicza ...zobaczymy jak będą się zbliżać wybory co będą obiecywać dla naszego miasta...
A Kulika ocenimy za kilka lat...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:48 02-03-2019,   83%
@~Mieszkaniec Kulika ocenić możemy za 7 miesięcy w referendum, jeśli będzie oglądał się na innych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 21:50 02-03-2019,   17%
@~Wyborca Oczywiście ,że mają zapiera..ć dla Ostrołęki...za co biorą kasę ? Kto i po co ich wybrał ...są przedstawicielami mieszkańców Ostrołęki  i ich obowiązkiem jest praca na rzecz naszego miasta ...przy urnach już w tym roku wyborcy ich rozlicza ...zobaczymy jak będą się zbliżać wybory co będą obiecywać dla naszego miasta...
A Kulika ocenimy za kilka lat...
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 22:03 02-03-2019,   17%
referendum ? przegraną trzeba umieć przyjąć i mieć jaja ...A nie szukać sposobów jak przeszkadzać tym co wygrali... ludzie mieli dość tego co się działo w urzędzie ,spółkach miejskich i zadecydowali tak nie inaczej tak więc nie przeszkadzajcie ...rozliczymy ich na koniec kadencji...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:23 02-03-2019,   83%
@~Mieszkaniec Ludzie po 10 miesiącach mogą mieć dość tego, co się dzieje w urzędzie, spółkach miejskich i mogą zdecydować i rozliczyć władze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:09 03-03-2019,   15%
Możecie mu naskoczyć
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:14 03-03-2019,   69%
Dożywotnio prezydentem nie będzie, po 10 miesiącach  można zarządzić referendum.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:23 03-03-2019,   27%
Możesz robić referendum co 10 miesięcy. PIS w Ostrołęce już nie będzie rządził przez co najmniej dwa następne pokolenia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:08 03-03-2019,   67%
A dlaczego nie dożywotnio? Podasz numery totka, wróżbito?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:18 03-03-2019,   31%
Wystarczy, że mieszkańcy zapoznali się audytem, nagrodami i premiami poprzedników, stanem miasta, rekordowym długiem. Tego nikt nie zapomni przez długie lata.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:29 03-03-2019,   77%
i co ci z tego??/ Tez byś chciał miec tyle, trzeba było sie uczyc/
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:42 03-03-2019,   31%
Uczyć na katechetę? I wstąpić do partii? Nigdy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:50 03-03-2019,   67%
Teraz nie będzie nagród, premii, a dług nie będzie rósł? Zobaczymy, a jak będzie to samo co było lub gorzej to referendum.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:17 03-03-2019,   34%
Szkoda kasy na referendum. PIS już nigdy nie wróci w Ostrołęce do władzy po audycie nikt na nich nie będzie głosował.
Ludzie zobaczyli na własne oczy jak zarządzano miastem. Za 5 lat audyt działalności KULIKa jak się nie sprawdzi to nowy prezydent, aby nie z PO PIS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:19 03-03-2019,   60%
jak bys się uczył, to moze bys był prezydentem Polski?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:40 03-03-2019,   60%
Za 5 lat? Za 10 miesięcy zrobić referendum, jeśli nie zastosuje się do zaleceń audytorów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:18 03-03-2019,   67%
Lepiej nie, bo w z PIS polegniecie bardziej i będzie wstyd na całą Polskę. Prezes JK wywali prowodyrów z partii.
odpowiedz   •   oceń :  
~do 'do roboty legaty', 14:17 02-03-2019,   65%
Azeby pozowac do zdjec z przedstawicielami rzadu to trzeba miec aparycje, i ci co ja maja to musza nieraz ratowac honor miasta i w zastepstwie  innych pozowac
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:07 02-03-2019,   79%
@~do 'do roboty legaty' Był klekot z kamerką ?
odpowiedz   •   oceń :  
~karol, 14:42 02-03-2019,   48%
Najważniejszym postulatem jest rozliczenie poprzedniej władzy , która oprócz załatwiania pracy po znajomości nie umiała nic!
Kiedy dowiemy się skąd pochodziły pieniądze z reklamówki poprzedniego prezydenta ?!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:02 02-03-2019,   72%
@~karol Może pochodziły od kaszany bo chciał na legalu burdelix otworzyć
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:03 02-03-2019,   74%
Albo klekot chciał kipić sobie domek
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:04 02-03-2019,   76%
Kulik na sadzonki dal
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:14 02-03-2019,   68%
@~karol Zgłoś się na policję w sprawie reklamówki, to się wtedy dowiesz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:20 03-03-2019,   34%
Policja pod rządami PIS nic nie zrobi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:58 02-03-2019,   43%
Panie Grabowski co się stało najpierw likwidujecie dworzec a co teraz nowa władza to
otwieramy dworzec. A gdzie pana klakierzy . Do roboty a nie dojenia mamony z kasy państwa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kilik travel, 15:05 02-03-2019,   82%
Będziecie jezdzić dipą po piasku z mojego ogrodniczego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:24 03-03-2019,   32%
Punk widzenia zależy od punktu siedzenia. Wcześniej wszystko likwidowali, a teraz chcą budować.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:15 02-03-2019,   42%
Trzeba było zgłosić te postulaty do rumianego i kotecka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:21 02-03-2019,   72%
@~Gość ales Ty głupi???
odpowiedz   •   oceń :  
~REALISTA, 16:08 02-03-2019,   39%
Ja nie chcę aby Grabowski występował w moim imieniu!! Czy on jeszcze bierze kasę w MOSiR?
odpowiedz   •   oceń :  
~ja, 18:14 02-03-2019,   78%
@~REALISTA To wypad do Łomzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:20 02-03-2019,   75%
@~REALISTA ty to mozesz chciec, czy nie chciec, ale u siebie w domu,nigdzie więcej, więc zamilcz,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:13 02-03-2019,   77%
@~REALISTA To nie Koncert Życzeń.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:16 03-03-2019,   22%
@~REALISTA Czyli Radny nie ma prawa wypowiadać się w imieniu wszystkich mieszkańców. Tylko w imieniu swojej partii i wyborców, którzy na niego głosowali ( radny GRABOWSKI Jerzy – 684 głosy )

- prezydent Lukasz KULIK otrzymał 14898 głosów, czyli aż 64,49 proc. i to on reprezentuje mieszkańców Ostrołęki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:20 03-03-2019,   56%
Radny ma prawo wymagać od prezydenta, bo głosował za jego zarobkami.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:23 03-03-2019,   50%
Szczerze to niewiele może wymagać od prezydenta (on tylko odpowiada przed swoimi wyborcami), gdyż jest z opozycji i sam na utrzymaniu Polaków.
odpowiedz   •   oceń :  
~szok, 18:16 02-03-2019,   34%
A gdzie ten pastuch był jak rządził Kotek ?
To nagle dziś dostał olśnienia o rozkładzie jazdy ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:20 02-03-2019,   74%
@~szok chyba sam jestes pastuchem, szacunku trochę by Ci sie przydało, bezmózgu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kolejarz, 18:48 02-03-2019,   16%
niewielka zmiana Grabowski zastąpił P.Rosomak cel ten sam dokopać Prezydentowi
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:50 02-03-2019,   78%
@~Kolejarz On nie ma tytułu tulko pseudonim kulik travel
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:29 02-03-2019,   27%
Ręce opadają na takie zapytania radnego. Pamiętamy że ów radny był przewodniczącym rady. Nie pamiętamy tylko czy pytał Kot.....go o to jak wyżej. Żenada kpina obciach wstyd itp. itd.....
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:48 02-03-2019,   79%
Kulik był radnym i nic nie zrobił a nawet niczego się nie nauczył
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:21 03-03-2019,   50%
A ludzie na niego masywnie głosowali. Brawo mieszkańcy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kola, 20:09 02-03-2019,   25%
Hoho tyle lat był szefem rady miasta i pamiętał tylko o parowozw, który odrestaurowali uczniowie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:47 02-03-2019,   79%
@~Kola Kulik nie dał odrestaurować starej komendy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:21 03-03-2019,   17%
Właśnie pozyskuje pieniądze, aby powstało przedszkole, żłobek i dom seniora. O czym poprzednia władza nie pomyślała, a oddała budynki za free.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:46 02-03-2019,   79%
Radny Grabowski jako radny zrobil więcej jak kulik jako ala rezydent
odpowiedz   •   oceń :  
~nel, 22:34 02-03-2019,   18%
Panie radny Grabowski, byłeś radnym i co zrobiłeś dla miasta ? Jedyne co ci najlepiej wychodzi to dojenie kasy od miast a za swoje stanowiska.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:59 02-03-2019,   83%
@~nel Panie prezydencie, byłeś radnym i co zrobiłeś dla miasta? Panie prezydencie, jesteś prezydentem i co zrobiłeś dla miasta? Jedynie co ci wychodzi to wstawianie swoich na stanowiska.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:19 03-03-2019,   38%
Oczyszcza miasto z specjalistów od premii i nagród.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:47 03-03-2019,   65%
I wstawia ich na stołki. Mam nadzieję, że nie będzie specjalistą od premii i nagród.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:18 03-03-2019,   39%
Specjaliści od premii i nagród do Olszewa Borek lub do elektrowni. Ostrołęki nie stać na ich utrzymanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:38 03-03-2019,   64%
Trzymam za słowo, że nie będzie w mieście premii, nagród i odpraw tak jak to wskazali audytorzy?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:24 03-03-2019,   43%
Premie i nagrody są zarezerwowane dla tych z pierwszego sortu i członków jednej słusznej partii.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:31 03-03-2019,   50%
Ty prześmiewco! Różnica jest. Gra....ki był przewodniczącym 4lata nowy prezydent sprawuje urząd +-100dni. I sprząta, porządkuje po poprzednikach czego wyrazem są intrrpelacje radnych Pisu. Cały elementarz zaniedbań i niedoróbek poprzednika.
odpowiedz   •   oceń :  
~starszak1, 08:58 03-03-2019,   19%
Fajne te wpisy.
Wszystkich jednak  przebił jeden, cytuję: "~Ja, 18:07 02-03-2019,   59%
A ktopoważny spotka sie z kulikiem i po co? Cieniutki ten prezydencik.Najgorszy w historii miasta". Przez chwile myślałem, że to sam BÓG przemówił. Nie tylko użyty nick "JA" ale i sam fakt iż ujawnił, że oto jest ktoś, kto zna CAŁĄ historię Ostrołęki. Bo chyba historia Ostrołęki się jeszcze nie skończyła? Ja w każdym razie taką mam nadzieje, choc co ja tam wiem, jestem prostym człowiekiem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:10 03-03-2019,   25%
@~starszak1 Wszystko najlepiej wiedzą Ci z pierwszego sortu, a inni Polacy moją siedzieć cicho i tylko zapierd.lać na ich rodziny, nagrody i premie.
odpowiedz   •   oceń :  
~pedagog, 12:24 03-03-2019,   34%
A poprzednik Prezydenta nie wsadzal swoich? jesteś w błędzie otóż wsadzal począwszy od pan od sprzątania, pomocy w przedszkolach nie mówiąc o "specjalistach" na etatach w urzędzie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:44 03-03-2019,   72%
@~pedagog tak masz  rację, kazdy wsadza swoich, ale nie w taki sosób, poszanowania trochę dla ludzi, kultury, ludzie to nie bydle przecie.czyż nie prawda???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:26 03-03-2019,   67%
Wszystko zgodnie z prawem, wypowiedzenie umowy o prace, ogłoszenie konkursu na stanowisko. Miasta nie stać na utrzymywanie specjalistów z takimi wysokimi zarobkami, a Ci co stracili pracę dostali nową partia już o to zadbała. Mają stanowiska, dobre wynagrodzenie, będą sowite premie, nagrody i odprawy. Nie widzę problemu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:45 03-03-2019,   82%
JURECZKU POSTULATY MEGA WAZNE TO PRAWDA W 100%
PYTANIE TYKO CXEMU TEGO TEŻ NIE ROBIŁEŚ JAK BYLES I PRACOWAŁEŚ JAKO PRZEWODNICZĄCY RADY MIASTA!!!???
ODPOWIADAM : SPALES I  LANSIK
ALE MIMO WSZYSTKO POSTULATY I WAGA
Fakt bardzo ważne
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:02 03-03-2019,   50%
ALE DOWALIŁ KOTOWSKIEMU. CIEKAWE CZY PO TYM SIĘ NA NIEGO NIE OBRAZI
odpowiedz   •   oceń :  
~Kolejarz, 19:22 03-03-2019,   100%
Jurek powiedz tylko prawdę bez migania się ile jest roczny koszt wynajmu tej ciuchci którą posadowieś na Skwerze Kolejarza na os.Stacja? kiedy musisz ją zwrócić czy przedluzysz umowę o wynajem?
odpowiedz   •   oceń :  
~mega, 11:54 04-03-2019,   75%
i jak zwykle nie na temat..tylko klotnie.niezadowolenia a to chodzi o kolejarzy z ostroleki ,ktorzy rzuceni sa po miastach ...dopasujmy ten rozklad pkp i mzk by mogli po ciezkiej pracy spokojnie wrocic do domu.przy dobrej organizacji i checi pomocy kolejarzom i innym ktorzy stoja na przystanku i nie moga dotrzec do miasta...pozdrawiam.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalnedarz imprez
czerwiec 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
 27  28  29  30  31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
 10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30