eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Tylko do 19 marca. Trwa nabór do pracy w ostrołęckim ratuszu. Zobacz, na jakie stanowisko

REKLAMA
zdjecie 9324
zdjecie 9324
REKLAMA
zdjecie 9324
Posłuchaj

Ogłoszony został nabór na nowe stanowisko w Urzędzie Miasta Ostrołęki. Czas na zgłoszenia - tylko do 19 marca.

Urząd Miasta w Ostrołęce ogłosił nabór na stanowisko inspektora ds. organizacji nieodpłatnej pomocy prawnej w Wydziale Prawnym. Oferta skierowana jest do osób z wyższym wykształceniem i minimum trzyletnim stażem pracy, które chcą dołączyć do zespołu samorządowego realizującego ważne zadania w zakresie pomocy prawnej dla mieszkańców.

Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację systemu bezpłatnych porad prawnych w mieście. Do głównych zadań należeć będzie przygotowywanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, w tym projektów zarządzeń, porozumień z radami adwokackimi i radcami prawnymi oraz umów z organizacjami pozarządowymi.

Inspektor będzie również obsługiwać centralny system teleinformatyczny do zarządzania nieodpłatną pomocą prawną, przyjmować zgłoszenia na bezpłatne porady prawne oraz współpracować z instytucjami zaangażowanymi w świadczenie takich usług na terenie miasta.

Wymagania i warunki pracy

Kandydaci powinni wykazać się znajomością przepisów dotyczących nieodpłatnej pomocy prawnej, administracji samorządowej oraz ochrony danych osobowych. Ważne są również umiejętności obsługi komputera w zakresie podstawowego oprogramowania Microsoft Office oraz programów prawniczych.

Urząd oczekuje od przyszłego pracownika takich cech jak sumienność, bezstronność, zdolność organizacji pracy oraz komunikatywność. Stanowisko charakteryzuje się samodzielnością i częstymi kontaktami z pracownikami urzędu oraz osobami świadczącymi nieodpłatną pomoc prawną.

Proces rekrutacji

Osoby zainteresowane mogą składać dokumenty do 19 marca 2025 roku do godziny 12:00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta lub przesłać je pocztą na adres urzędu. Wymagane dokumenty to między innymi CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające wykształcenie i staż pracy oraz odpowiednie oświadczenia.

Komisja rekrutacyjna powołana przez Prezydenta Miasta Pawła Niewiadomskiego przeprowadzi proces selekcji, który obejmuje ocenę spełnienia wymagań niezbędnych oraz rozmowę kwalifikacyjną sprawdzającą znajomość wymagań dodatkowych.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
 27  28  29  30  31  1 dk2
dk3 dk4 dk5 dk6  7 dk8 dk9
dk10 dk11 dk12  13  14 dk15  16
dk17  18 dk19  20 dk21  22  23
dk24  25 dk26  27  28  29  30
×