2018-02-01T17:34:36+01:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Uwaga kierowcy! Prace konserwacyjne na moście tymczasowym w Ostrołęce

REKLAMA
REKLAMA
0
0
21

W piątek, 2 lutego na nitce wjazdowej do Ostrołęki (od ulicy Warszawskiej) prowadzone będą bieżące naprawy eksploatacyjne nawierzchni bitumicznej mostu przeprawy zastępczej. - poinformował UM w Ostrołęce.

Prace rozpoczną się od godziny 8.15 rano. Podczas prac będzie obowiązywał ruch wahadłowy, którym kierować będą uprawnione osoby.

- Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności oraz zastosowanie się do zaleceń osób kierujących ruchem. - czytamy na stronie internetowej urzędu.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~?????, 19:17 01-02-2018,   34%
25 stycznia czyli tydzień temu odbywały się już prace konserwacyjne na moście. To zakrawa na jakiś żart a do 1 kwietnia daleko....
odpowiedz   •   oceń :  
~Autostrada Uśnik-Rozogi, 06:57 02-02-2018,   34%
@~????? A wystarczy, że jakiś radny wpadnie w końcu na pomysł by powierzyć przeprawę jakiemuś świętemu, może też być Lech Kaczyński, lub żołnierz wyklęty i będzie most jak malowanie. To jedyny sposób, bo normalnie to czego nie zrobią to o kant dupy potłuc.
odpowiedz   •   oceń :  
~?????, 19:31 01-02-2018,   54%
25 stycznia czyli tydzień temu odbywały się już prace konserwacyjne na moście. To zakrawa na jakiś żart a do 1 kwietnia daleko....
odpowiedz   •   oceń :  
~Inż, 20:31 01-02-2018,   29%
@~????? Ten rodzaj konstrukcji wymaga codziennego nadzoru, częstych prac konserwacyjnych i regulacyjnych, bo jak sama nazwa wskazuje to przeprawa tymczasowa. Co od początku było wiadome, ale trzeba jescze chcieć coś rozumieć
odpowiedz   •   oceń :  
~do inż, 22:26 01-02-2018,   60%
@~Inż Taki sam most tylko dłuższy był w Warszawie wiele lat. Dziennie przejeżdżało nim tyle pojazdów ile u nas przez tydzień o ile nie miesiąc. Tam nie było konserwacji i napraw co kilka dni. Czyżby inne prawa fizyki obowiązywały w Warszawie Panie "inżynierze" ???
odpowiedz   •   oceń :  
~autostrada Uśnik-Rozogi, 01:09 02-02-2018,   34%
@~Inż Nie podpisuj się "inż" ! Podpisz się "lizak ratuszowy". I nie przynoś wstydu inżynierom!
odpowiedz   •   oceń :  
~kierowca, 20:24 01-02-2018,   43%
Wszyscy ci ktorzy odpowiadaja za budowe tego mostu powinni juz byc  w kryminale
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:28 01-02-2018,   50%
@~kierowca Trzeba zacząć od projektantów konstrukcji, pisz doniesienie, jak potrafisz
odpowiedz   •   oceń :  
~kierowca, 20:40 01-02-2018,   34%
Do goscia.Co zabolało,musisz miec cos wspólnego z tym bublem
odpowiedz   •   oceń :  
~Tak będzie, 22:20 01-02-2018,   67%
Idę o zakład że jutro w specjalnym komunikacie urzędu miasta wyczytamy że wszystko jest pod kontrolą.
Degradacja nawierzchni przebiega planowo a spękania postępują zgodnie z harmonogramem.
A na koniec asfalt ostatecznie pęknie ze śmiechu czytając ten komunikat.
odpowiedz   •   oceń :  
~Realista, 22:20 01-02-2018,   34%
Do kierowców jeżdżę codziennie przeprawa zastępczą i chyba jako nielicznych zauważam ograniczenia uczenie do 30. Chyba naprawdę nie rozumiecie że jazda tym mostem z prędkościami większymi wprowadza go w drgania i stąd pęknięcia. Może wymagam zbyt wiele ale są to elementarne zasady fizyki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:06 02-02-2018,   34%
@~Realista 30 km na drodze krajowej o takim natężeniu. Korki murowane. Współczuje mieszkającym za mostem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kierowca, 23:16 01-02-2018,   34%
Do niż.Najlepiej po otwarciu z pompa od razu trzeba bylo go zamknac po to zeby go w spokoju  nadzorowac i konserwowac.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marian, 23:26 01-02-2018,   34%
Odnoszę wrażenie, że zamiast na most wylać dobrej jakości asfalt, to posmarowano go chudą kaszanką. Najlepszym wyjściem będzie b. szybka naprawa starego mostu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jaromir, 23:43 01-02-2018,   72%
Na tego typu moście nie powinno być nawierzchni asfaltowej. Powinny tam być betonowe płyty, gdyż konstrukcja jest z łączonych elementów, które się delikatnie przemieszczają w stosunku do siebie. Taka praca mostu powoduje pękanie asfaltu, który wylany jest jako jeden ciągły element.
odpowiedz   •   oceń :  
~do jaromir, 08:47 02-02-2018,   17%
~Jaromir, 23:43 01-02-2018  jak to dobrze, że władze innych miast nie wiedziały tego co wiesz ty i na mostach DMS-65, które są i były w wielu miejscach w Polsce jednak potrafiły położyć nawierzchnię która nie rozsypała się po 2 tygodniach.
Położyli i nawierzchnie na złość tobie wciąż tam leżą w niezłym stanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Hen, 13:22 02-02-2018,   100%
@~do jaromir Przykłady?
odpowiedz   •   oceń :  
~kolejny-ekspert, 13:27 02-02-2018,   75%
@~do jaromir Sami eksperci... Wystarczy pooglądać zdjęcia tego typu konstrukcji na Googlach. Na zdecydowanej większości są poukładane moduły betonowe. Tylko w naszym mieście jest asfalt, bo ktoś w urzędzie się uparł...
odpowiedz   •   oceń :  
~Przyklady, 16:48 02-02-2018,   0%
@~kolejny-ekspert Most syreny Warszawa
Most w Świętoszowie
odpowiedz   •   oceń :  
~Andrzej, 11:10 02-02-2018,   34%
Prokurator powinien sie zajac ta sprawa . Bo choc most ma pracowac i to nic dziwnego , to jakis idi....a polozyl na nim asfalt i teraz ostrada ma biznes remontowac go co tydzien jak by nie bylo za nasze pieniadze.
odpowiedz   •   oceń :  
~przyczyna, 17:11 02-02-2018,   100%
@~Andrzej Już wiadomo dlaczego nawierzchnia się posypała.
W asfalcie brak zbrojenia które było w projekcie. Wyparowało około 8000kg stali zbrojeniowej. Wszystko widać na zdjęciach z dzisiejszych prac na innym portalu.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
październik 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  1