eOstroleka.pl
Region,

V Kongres Promocji Mazowsza

REKLAMA
zdjecie 5983
zdjecie 5983
fot. Milena Szymańska fot. Milena Szymańska
REKLAMA
zdjecie 5983

O tym jak wykreować markę miejsca, zarządzać nią i ją pobudzać dyskutowali uczestnicy, organizowanego przez samorząd województwa, V Kongresu Promocji Mazowsza.

Dobre praktyki

Kongres to coraz lepiej rozpoznawalne spotkanie branży promocyjnej, zainicjowane w 2011 r. Pomysł jego organizacji zrodził się z chęci zbudowania trwałej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy specjalistami zajmującymi się marketingiem terytorialnym, a przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego.

– W dzisiejszych czasach nie wystarcza już tylko nadążać za trendami, należy je kreować. Dlatego też uważam, że podejmowane przez nas inicjatywy, których ideą jest dzielenie się wiedzą na temat nowoczesnych metod marketingu czy zarządzania zasługują na szczególną uwagę – podkreślił członek zarządu województwa mazowieckiego Wiesław Raboszuk.

Optymalny wizerunek

Stworzenie niepowtarzalnego wizerunku gminy jest wyzwaniem dla lokalnych samorządów. Silna marka miejsca warunkuje bowiem sukces na wielu płaszczyznach. Wpływa nie tylko na atrakcyjność turystyczną i inwestycyjną okolicy, ale przekłada się również na satysfakcję mieszkańców.

Współcześnie chcąc się wyróżnić na tle innych, trzeba sięgać po nowoczesne narzędzia marketingowe. Nie wystarcza podejmowanie doraźnych akcji promocyjnych – coraz częściej jednostki samorządu terytorialnego zaczynają traktować marketing jako kompleksowe, spójne działanie. Zbudowanie silnej marki miejsca – gminy, miasta, powiatu czy regionu  ma  kluczowe znaczenie dla skutecznej promocji.

Podczas kongresu wręczono Certyfikat za Najlepszy Produkt Turystyczny Mazowsza 2015 dla „Air Show Radom” oraz projektu „Zielone Świątki na Urzeczu”.

REKLAMA
zdjecie 5983
zdjecie 5983
Kalendarz imprez
marzec 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 26  27  28  29 dk1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29  30  31
×