Wieczorek reklamowy uczennic I LO w Ostrołęce [ZDJĘCIA]

Podczas kilkudziesięciominutowego spotkania w restauracji Avalon, licealistki wyjaśniły zgromadzonym gościom założenia swojego projektu, zaprezentowały także prezentację multimedialną, bogatą w przykłady reklam wpływających w dużym stopniu na człowieka. Wśród działań realizowanych w ramach projektu uczennice I LO zaplanowały m.in. badania wpływu reklam na dzieci w wieku przedszkolnym, których wyniki opublikują już niedługo na swoich profilach społecznościowych. Planują również zrealizować sondę uliczną na terenie Warszawy, dotyczącą tego samego badania, jednak na trochę starszej grupie osób.
- Naszym celem jest też w pewien sposób poprawa komunikacji pomiędzy twórcami a odbiorcami. Przecież wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, że źle zareklamowany produkt tylko zniechęci a nawet odstraszy potencjalnego klienta. Poprzez nasze działania chcemy też zaszczepić nić porozumienia i zrozumienia pomiędzy tymi dwoma stronami. Każdy z nas będzie wtedy choć trochę bardziej wyrozumiały, a nawet szczęśliwszy – podsumowują organizatorki projektu.



Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Rusza konkurs literacki „Wisła – Królowa Polskich Rzek” dla uczniów ze szkół w regionie
![Champion równa się emocje. Kolejne walki z gali "Sparta" [WIDEO]](./luba//dane/pliki/sport/m/img_4457.jpg)
Champion równa się emocje. Kolejne walki z gali "Sparta" [WIDEO]

Gabriela Lendzioszek w składzie kadry narodowej na kwalifikacje ME

Remis z Andrzejewem kolejnym doświadczeniem Narwi
Ostrołęka: Teatralna podróż z Koziołkiem Matołkiem w roli przewodnika [ZDJĘCIA]
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 | 19 | 20 |
21 |
22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |



1
2
17