2019-03-25T13:16:27+01:00 eOstroleka.pl 10 0 17 2.4
Ostrołęka,

Wykonawca ulicy Blachnickiego zwija żagle. Odstępuje od umowy!

REKLAMA
REKLAMA
4
13
103
Najlepszy komentarz
~Jeanusz K. Vam Dam, 13:43 25-03-2019,   87%
P. Marek powinien jeszcze raz dostać pełnomocnictwo bo jak wiemy w niedalekiej przeszłości była "Umowa dotycząca pracy na rzecz mieszkańców i miasta Ostrołęki, umowa wygasła z upływem terminu, na który została zawarta - odpowiada Łukasz Kulik."
odpowiedz   •   oceń :  
Firma, która wykonywała inwestycję przebudowy ulicy Blachnickiego, odstąpiła od umowy z miastem Ostrołęka. Okazuje się więc, że miasto zostaje z rozkopaną ulicą, której nie ma komu dokończyć. Obecnie w planach jest rozpisanie przetargu na dokończenie prac.

Ta niepokojąca wiadomość nadeszła w nawiązaniu do interpelacji radnego Mariusza Popielarza. Pytał on m.in. skąd wynikają opóźnienia w inwestycjach drogowych, ze szczególnym uwzględnieniem ulic Ostrowskiej i Blachnickiego.

Zakończenie robót budowlanych związanych z przebudową ulicy Ostrowskiej i Słowackiego zaplanowane jest na 30 czerwca tego roku.

Dużo większy problem jest za to z ulicą Blachnickiego. Dokładnie 19 lutego do Urzędu Miasta wpłynęło pismo wykonawcy tej inwestycji o odstąpieniu od umowy. Oznacza to, że firma Ostrada nie będzie już kontynuować tej inwestycji. Jak poinformował prezydent Łukasz Kulik, rozpisany będzie przetarg na dokończenie robót.

Niedawno włodarz naszego miasta informował, że przebudowa ulicy zakończy się do końca 2019 roku.
REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Ziggy, 13:20 25-03-2019,   55%
Czy wysokość kar umownych, które zapłaci Ostrada za odstąpienie od umowy będą podane do wiadomości publicznej ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:25 25-03-2019,   58%
@~Ziggy ciekawe ile miasto zapłacić będzie musiało ostradzie
odpowiedz   •   oceń :  
~Janek, 13:27 25-03-2019,   45%
Kary umowne pewnie przerosną wartość umów
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:33 25-03-2019,   53%
@~Ziggy Kur... wszystko przez kota. Pozaczynali przed wyborami , a pozniej się okazuje ze nie można zrobic
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:36 25-03-2019,   67%
@~Ziggy Zależy czyja wina
odpowiedz   •   oceń :  
~Maciek Normalny, 13:36 25-03-2019,   49%
Dokładnie nabrali robót specjalnie przed wyborami a teraz wszystko leży
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:37 25-03-2019,   35%
@~Maciek Normalny Podobno nawet było wiadomo ze ciezko Brdzie zrobic ta ulice. Idioci
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:47 25-03-2019,   38%
@~Ziggy Powinni złożyć doniesienie do prokuratury na byle władze za działanie na niekorzyść miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:02 25-03-2019,   63%
@~Ziggy Miasto powinno zlecić sprawdzenie wszystkich umów wykonywanych przez firmy drogowe i w przypadku niezgodności słać zawiadomienia do prokuratury póki się nie przedawniły.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jarema, 14:59 25-03-2019,   59%
Ciekawe co jeszcze wymyślił obecny namiestnik że firma z ogromnym doświadczeniem zrezygnowała z prowadzenia prac. Pewnie KDL z wolnej ręki chce skończyć budowe
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:28 25-03-2019,   61%
Toż miałeś "ałdyt" z wolnej ręki i pewnie kler obejrzałeś, czego szustasz ???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:33 25-03-2019,   37%
@~Jarema Tej „firmie z ogromnym doświadczeniem” nie zlecił bym położenie trylinki na podwórku, bo bym miał pewność że i to s*****li
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:23 25-03-2019,   55%
No to kaszana...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:36 25-03-2019,   46%
Twoja stara
odpowiedz   •   oceń :  
~Artur, 19:35 25-03-2019,   23%
Kwik kwik
odpowiedz   •   oceń :  
~Artur, 21:46 25-03-2019,   0%
Kwik kwik
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:34 26-03-2019,   67%
@~Artur Siedzisz przy korycie i kwiczysz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:36 26-03-2019,   -
W elektrowni? Czy w Olszewo Borkach?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:24 25-03-2019,   64%
Kaszana dokończy,nie ma co się martwić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:36 25-03-2019,   32%
Zamknij się juz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:54 25-03-2019,   65%
A jak się nie zamknie, to co ? Zwolnisz go ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 15:00 25-03-2019,   56%
Doprowadzi że sam zrezygnuje
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:12 25-03-2019,   40%
Gowno
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:26 25-03-2019,   62%
Ostrada nie powinna być dopuszczona do żadnych przetargów w Ostrołęce
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:34 25-03-2019,   52%
Dokładnie, hieny pazerne. Jak myślicie czemu z tym prezydentem nie chca pracować, może nie kogą już wałków robic to i się noe oplaca
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:07 25-03-2019,   47%
A kto chce pracować z tym prezydentem? Może nie chcą znaleźć się w Narwi?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:25 25-03-2019,   47%
Mam nadzieje ze złoży doniesienie do prokuratury na ten komentarz. Może szukaj winnych wśród innych!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:51 25-03-2019,   75%
Masz rację, przepraszam, jeszcze nie ma wyników dochodzenia w tej sprawie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:31 25-03-2019,   85%
Ostrada odstąpiła od umowy z winy zamawiającego, ponieważ zamawiający nie wywiązał się z obowiązku udzielenia wykonawcy gwarancji wypłaty należnego wynagrodzenia art. 649 ust.3 § 1 KC. Ostrada może żądać jeszcze od zamawiającego wypłaty kary 20% od wynagrodzenia umownego, za odstąpienie od umowy, tj. ok. 800 tys. zł.

"6 lutego radny Mariusz Popielarz złożył interpelację w sprawie płatności wobec wykonawców robót drogowych. Pytał, czy miasto zalega z płatnościami wobec wykonawców takich robót i - jeżeli tak - ile jest "przeterminowanych" faktur, na jaką kwotę oraz wobec jakich wykonawców. Choć prezydent Łukasz Kulik ma 14 dni na odpowiedź, zajęło mu to prawie miesiąc.

Okazuje się, że łączne zaległości wobec wykonawców robót drogowych na dzień 6 lutego 2019 roku wynosiły 4 226 834,58 zł. Wszystkie te zaległości dotyczyły firmy Ostrada. Najwięcej - ponad 2 miliony - za przebudowę ulicy Witosa. W tabelce widnieje także rubryka "data zapłaty" - według informacji w niej zawartych, zaległości zostały uregulowane między 11 a 27 lutego. Być może to było powodem takiego opóźnienia w odpowiedzi na interpelację radnego Popielarza? Bo przecież zupełnie inaczej wygląda tabelka, gdy dochodzi rubryka, pokazująca datę zapłaty. "
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:10 25-03-2019,   34%
Chyba się wypłaca transzami za wykonano robotę w terminie? Zostaw, więc sprawę prawnikom, gdyż możesz się zdziwić. A co ma Witosa do Blachnickiego?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:14 25-03-2019,   75%
Chyba się nie wypłaca transzami za wykonaną w terminie pracę. Zostaw tą sprawę prawnikom.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:35 25-03-2019,   47%
Powodzenia prezydencie, dasz rade. W kopali miasto w niezłe gowno
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:42 25-03-2019,   60%
Cóż to za kancelaria obsługuje Ostradę? Ktoś coś wie ? Dziwna sprawa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jeanusz K. Vam Dam, 13:43 25-03-2019,   87%
P. Marek powinien jeszcze raz dostać pełnomocnictwo bo jak wiemy w niedalekiej przeszłości była "Umowa dotycząca pracy na rzecz mieszkańców i miasta Ostrołęki, umowa wygasła z upływem terminu, na który została zawarta - odpowiada Łukasz Kulik."
odpowiedz   •   oceń :  
~Antyciulik, 13:47 25-03-2019,   57%
 No i kulik znowu położył sprawę. Jak się rozmawia z wykonawcą jako król i władca to takie są efekty.Ten facet rozwali każdy temat.Kulik zrezygnuj i nie opowiadaj bajek,że to Kotowski.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:27 25-03-2019,   45%
@~Antyciulik To Kotowski i koniec kropka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:51 25-03-2019,   57%
Tak jak to, zły Kotowski śmiał rozpocząć remonty ulic. Co za zły i niedobry ptezydent remontuje ulice i to jeszcze nie za własne pieniądze. No bezczelność poprostu no.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:12 25-03-2019,   41%
Tak zly
odpowiedz   •   oceń :  
~~Gość : To Kotowski i kon, 16:15 25-03-2019,   66%
 . po kropce .....winny jest obecny włodarz  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:20 25-03-2019,   55%
@~~Gość : To Kotowski i kon Zajrzyj do umowy, sprawdź zapisy, kto ją podpisał i na jakich warunkach, a potem oceniaj. Lepiej zapoznaj się z KK, o winie nie ty decydujesz, a za ewentualne pomówienia możesz odpowiedzieć przed sądem i przepraszać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:24 25-03-2019,   53%
Oho patrze, że ktoś się na internety obraża i sądem straszy.... Nosił wilk razy kilka ponieśli wilka. Jak to mawiał klasyk "kto internetem wojóje od internetów ginie"
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:06 25-03-2019,   32%
Poprzednia władza tych co pomawiają ciągała po sądach. Aktualna powinna robić podobnie. Pomówienie, zgłoszenie, paragraf, przeprosiny i zadośćuczynienie. Gdybym to ja był prezydentem miasta to wynająłbym wyspecjalizowaną kancelarie prawno i za każdym razem zgłoszenie do prokuratury. Zbiliby fortunę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:30 25-03-2019,   60%
Się obłowi, normalnie nie będzie wiedział co z forsą robić. Apropo, chyba ostatnio był wyrok sądowy w sparwie pomówień w komentarzach przez obecnego prezydenta oskarżonego przez poprzedniego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:17 25-03-2019,   50%
I kto kogo przepraszał?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:44 25-03-2019,   89%
@~Antyciulik Mówisz, że ta UWAGA UWAGA POWAŻNA FIRMA - Ostrada rezygnuje, bo się obraziła?
A czy ty, ****a, jesteś poważny?
odpowiedz   •   oceń :  
~Panpanoram, 13:52 25-03-2019,   80%
Ostrołęka winna jest estradzie 4.5mln zł więc kary na Ostradę jako takiej nie będzie ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:00 25-03-2019,   47%
@~Panpanoram Oczywiście, że kary będą, a na dodatek prześwietlą przetarg na przeprawę tymczasową i będzie się działo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:26 25-03-2019,   92%
I się okaże skąd się biorą problemy niektórych ludzi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:27 25-03-2019,   17%
@~Panpanoram Chyba ty jesteś tyle winny
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:06 25-03-2019,   54%
Zabrakło Kotowskiego 3 miesiące i ludzie nie chcą robić dla ratusza. W ratuszu zresztą też.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:26 25-03-2019,   42%
Jeszcze się zdziwisz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:16 25-03-2019,   49%
W końcu miasto otworzy rynek dla innych firm.
odpowiedz   •   oceń :  
~V, 14:10 25-03-2019,   61%
Ałdyt i kler byli? Jak byli to dajta już spokój człowiekowi. Po ciężkiej pracy należy się zasłużony odpoczynek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:27 25-03-2019,   90%
@~V Teraz czas na zawiadomienia do prokuratury.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:21 25-03-2019,   59%
chcieliscie zmian, macie, nikt z obecna władzą nie chce pracowac, bo się nie da.Kazdy wymaga szacunku, a nie gnojenia i poniżania.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:28 25-03-2019,   73%
My mieszkańcy tez wymagamy szacunku a urzędnicy zawsze nas z gory traktują
odpowiedz   •   oceń :  
~ale jaki gość, 14:39 25-03-2019,   86%
Mieli pokazać jak się taką ulice robi w dwa miesiące  w okresie wakacje a tu proszę ładne kwiatki i kaszana, w  centrum miasta ulica rozkopana będzie na prawie 2 lata. Zresztą ciekawe kto się tego przetargu podejmie... Na miejscu mieszkających tam ludzi to wyszedł bym z siebie i stanął obok
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:18 25-03-2019,   24%
Jednoznacznie wskazujesz że obecna władza gnoi i poniża. Zgłaszam to do odpowiednich organów jako pomówienie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:23 25-03-2019,   87%
To zgłaszaj detektywie.
Mam nadzieję, że zgłosiłeś również tych co twierdzą że otrzymywali papiery do podpisu od prezydentów o rezygnacji z pracy A jak nie podpiszą to dyscyplinara. Czekam na efekty śledztwa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:20 25-03-2019,   77%
z tego co informowała prokuratura, to przesłuchiwała urzędników w podobnej sprawie,
dziś będzie progaram o 20.50 TVP INFO  na temat tego co się dzieje w Ostrołęce,
może będą nowe informacje
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:21 25-03-2019,   24%
Będziesz miał okazję odpowiadać przed sądem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 17:47 25-03-2019,   40%
Tak będzie.... szloch oderwanych od koryta kolesi janusza i arusia...ale elektrownia ich wyżywi...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:20 25-03-2019,   58%
Brawo Kulik!
Braki kadrowe w urzędzie, brak wykonawców...
Super rządy!!!

Ale co tam, dla ostrołęczan ważne że kler był w kinie. Gratuluję super sukcesu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:23 25-03-2019,   38%
To jest firma, którą władają pisowcy. Innej postawy po Nowaku i spółce nie można się było spodziewać. Myślę, że trzeba zrobić wszystko aby wyplenić z działania spółki politykę. Robić w mieście drożej ale bez,, Ostrady,, dopóki nie zmieni się zarząd na neutralny politycznie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:29 25-03-2019,   72%
A zastanawiałeś czy to nie miasto zawaliło sprawę???
Jeśli by działali politycznie to zostawili by robotę która bardziej dokuczy mieszkańcom żeby Kulikowi się dostało.
Poza tym... zdradzę Ci pewną tajemnicę...W każdej  firmie liczy się zysk.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:38 25-03-2019,   70%
I gwarancja zapłaty za wykonaną robotę.
Czy Kulik gwarantuje zapłatę?
Widziałem odpowiedź na interpelację Popielarza. Oj ciekawe tam rzeczy dla izby skarbowej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:26 25-03-2019,   43%
Firmy, które zrywają umowy zaskarżać do sądu i nie dopuszczać do przetargów. Trzeba szukać nowych wykonawców. Czym większa konkurencja to ceny w dół.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:39 26-03-2019,   67%
Miasta, które nie płacą w terminie zaskarżać do sądu i nie startować tam w przetargu. Trzeba szukać nowych miast.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:38 26-03-2019,   -
Nikt nikogo nie zmusza do stawania do przetargu. Zobaczymy kto odpowie za opóźnienia i podpisania niekorzystnych umów dla miasta?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:40 26-03-2019,   -
Warto wspomnieć, że Wojewoda (PiS) na początku roku rozwiązał umowę na dofinansowanie remontu ulicy Blachnickiego właśnie ze względu na ogromne opóźnienia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Lena, 15:29 25-03-2019,   42%
Nic dziwnego że nie chcą jeżeli nikt im za pracę nie zapłacił i to niestety nie obecny prezydent jest winien zaistniałej sytuacji.a pani skarbnik chciała wpłacać pieniądze na lokatę bo tyle niby została.ciekawe jak krytykujacy by rządzili zostając takie faktury z pustką w kasie.tyle zadłużenia dla Ostródy to chyba nie za rok.
odpowiedz   •   oceń :  
~do Leny, 16:19 25-03-2019,   35%
@~Lena A za co im płacić ???
Za zrobienie z ulicy poligonu wojskowego na prawie pół roku ???????
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:30 25-03-2019,   42%
@~do Leny Ciekawe czy dotrzymują terminów? Jak nie to posypią się kary.
odpowiedz   •   oceń :  
~Al Bundy, 16:25 25-03-2019,   42%
Akurat STRABAG skończy most i może się wziąć za tą ulicę.
Tylko będzie chciał worek pieniędzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:29 25-03-2019,   69%
@~Al Bundy Bo inni robią za darmo?

dla porównania Ostrada przeprawa tymczasowa ponad 11,5 mln złotych? STRABAG most 20 mln złotych?
odpowiedz   •   oceń :  
~z Bierdonki, 16:41 25-03-2019,   40%
@~Al Bundy reklamówkę
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 17:44 25-03-2019,   34%
No właśnie...i to powinno być sprawdzone dokładnie ...panie kotowski mieszkańcy dziękuja za pozostawiony bałagan  ...nigdy więcej takich ludzi w Ostrołęce
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:48 25-03-2019,   72%
@~Mieszkaniec a co myslisz, ze terz nie będzie bałaganu??, jeszcze gorszy będzie jak był, Pożyjemy zobaczymy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Al Bundy, 19:22 25-03-2019,   50%
Każdy robi za pieniądze ale jak poprawiam po partakach to stawka podwójna.
Strabag to klasa firma, robią robotę. Jak za coś się biorą to zrobią.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:24 25-03-2019,   34%
@~Al Bundy Pozostaje obciążyć kosztami poprzedników.
odpowiedz   •   oceń :  
~XYZ, 17:39 25-03-2019,   53%
Ostrada nie weźmie już żadnych robót ani nie dokończy zleconych w tym ul. Ostrowskiej i Słowackiego ponieważ jest w stanie upadłości, pracować nie ma komu, wypłat brak, wpływów do kasy za niewykonane roboty brak więc jak taka firma ma się utrzymać na rynku. Wsparcie polityczne że strony ratusza się skończyło, teraz pora na nałożenie kar umownych, które poprzedni prezydent poumarzał. Oby skończyło się w sądzie bo dość szastania publicznymi pieniędzy. Panie prezydencie pora na zdecydowane działania w sprawie tej firmy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:07 25-03-2019,   79%
@~XYZ Zapytaj najpierw kto na tym zyska. Prezydent chyba już wie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:08 25-03-2019,   74%
@~XYZ Nikt w tym mieście nie przystąpi do przetargu, chyba że kaszana, pierwsze zlecenia już żonka dostała
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:08 25-03-2019,   50%
@~XYZ Egzekwować kary umowne i szukać nowych wykonawców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:12 25-03-2019,   84%
Jak nie dokończą Ostrowskiej to miasto może stracić kilkanaście milionów złotych, tak się kończy niepłacenie faktur w terminie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:31 25-03-2019,   12%
Jakim prawem samorządowcy są zatrudnieni w spółkach skarbu państwa. Czy to jest zgodne z prawem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:38 25-03-2019,   54%
Przy ogrodniku nie będzie żadnych inwestycji ,żadnych remontów ulic,on nawet nie potrafi dokończyć inwestycji zapoczątkowanych  i mających pozyskane źródło finansowania !Ludzie obudźcie się już .Klera obejrzeliscie i lasery na sylwka ?To starczy już tej komedii.To miasto umiera!Taaaaaaaakich korków w życiu w mieście nie doświadczyłem za poprzedniej władzy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:53 25-03-2019,   43%
A co Kotowski zrobił w pierwszym pół roku swojej prezydentury???? że się czepiacie Pana Prezydenta Kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:20 25-03-2019,   86%
bardzo duzo/
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:24 25-03-2019,   0%
Dla partii chyba?
odpowiedz   •   oceń :  
~Miś, 18:56 25-03-2019,   30%
Warto wspomnieć, że Wojewoda (PiS) na początku roku rozwiązał umowę na dofinansowanie remontu ulicy Blachnickiego własnie ze względu na ogromne opóźnienia.
/.../
W uzasadnieniu do rozwiązania umowy powołano się na przepis mówiący o tym, że realizacja zadania opóźnia się tak dalece, że w uzasadnionej ocenie nie jest prawdopodobne zrealizowanie zadania lub jego rozliczenie w umownym terminie - poinformował rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Ostrołęce Wojciech Dorobiński.

Termin złożenia wniosku o płatność dotacji oraz dokumentów potwierdzających wykonanie robót minął 31 grudnia 2018 r. - Obecnie przebudowa ul. Blachnickiego jest zrealizowana w 30 proc. - wyjaśnił Dorobiński.

W grudniu ub.r. ratusz ubiegał się o wydłużenie terminu realizacji inwestycji, jednak wniosek został negatywnie rozpatrzony przez Mazowiecki Urząd Wojewódzki (PiS).
/.../
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:07 25-03-2019,   89%
@~Miś "Okazuje się, że łączne zaległości wobec wykonawców robót drogowych na dzień 6 lutego 2019 roku wynosiły 4 226 834,58 zł. Wszystkie te zaległości dotyczyły firmy Ostrada. Najwięcej - ponad 2 miliony - za przebudowę ulicy Witosa. W tabelce widnieje także rubryka "data zapłaty" - według informacji w niej zawartych, zaległości zostały uregulowane między 11 a 27 lutego. Być może to było powodem takiego opóźnienia w odpowiedzi na interpelację radnego Popielarza? Bo przecież zupełnie inaczej wygląda tabelka, gdy dochodzi rubryka, pokazująca datę zapłaty. "
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:13 25-03-2019,   39%
Jak straciliśmy dofinansowanie przez opóźnienia w realizacji to chyba normalne, że powinna zostać za to obciążony wykonawca.
odpowiedz   •   oceń :  
~Miś, 19:17 25-03-2019,   37%
~Gość : "Okazuje się, że łączne zaległości wobec wykonawców robót drogowych na dzień 6 lutego 2019 roku wynosiły 4 226 834,58 zł.

/.../

Co nie zmienia faktu że wojewoda cofnął dotację a inwestycja na koniec 2018 roku była zrealizowana na poziomie 30%. Od czerwca 30%. To też o czymś świadczy.

No i wyraźnie napisano, że zaległości zostały uregulowane.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:39 25-03-2019,   62%
@~Miś Zaległości zostały uregulowane na koniec lutego, czyli dwa miesiące po cofnięciu dotacji. Inwestycja była zrealizowana na poziomie 30% bo miasto nie płaciło za prace.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:59 25-03-2019,   67%
@~Miś Żeby kontynuować inwestycje trzeba ludzi. Zwolnili wielu A zastąpili....pustymi krzesłami.
Za poprzednich władz robotą szła. A teraz... śmieci nam przywożą
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:27 25-03-2019,   20%
@~Miś Warto wspomnieć, że Wojewoda (PiS) na początku roku rozwiązał umowę na dofinansowanie remontu ulicy Blachnickiego właśnie ze względu na ogromne opóźnienia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:43 26-03-2019,   100%
Były ogromne opóźnienia w płaceniu Ostradzie za wykonane prace i dlatego doszło do opóźnień na Blachnickiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Szklana, 18:56 25-03-2019,   40%
Kaszaniarska firma zrobi blachnickiego a potem miarą dobrze znanej inwestycji z myszynca rozbiórka chodników a nawet i zrywanie asfaltów a potem spółka córka zrobi i tak w koło Macieju pieniądz się toczy. Swoją drogą to takze proponuje pobudkę mieszkańcom!!! Inwestycje leżą a i jeszcze za te niezrobione trzeba będzie utracone korzyści zapłacić, paliwo i igrzyska krwi związane z doborem pracowników się już kończą bo poprostu za chwilę nie będzie komu pracowac, baaa, już niema... I co dalej, co dalej? Jak Panowie myślą że swoje ukręcą to pewnie tak będzie ale z ich polotem i sprytem to jeszcze przed faktem wszyscy już będą wiedzieli co oni kombinują. Że śmieciami było głośno że kampania sponsorowana itd... ale to wiadomo że nagonka przed wyborcza a teraz co? Kto to te śmieci wozi ja miejska sortownię i do czego i co wozi i za ile i czemu tak tanio? A i vodke pić to trzeba umieć i wiedzieć z kim i w jakim miejscu, bo nawet w śród tysięcy tłumu można dostrzec co się odpi...ala.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bogusia bogu winna, 20:18 25-03-2019,   88%
@~Szklana Ptaszki ćwierkaja, a donośny ćwierkot mają. Napisze więcej, dopiero przyleciały więc zapewne dopiero się rozkręcają ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Artur, 21:55 25-03-2019,   25%
Kwik kwik świnki? Jak żyć bez koryta?????
odpowiedz   •   oceń :  
~A, 23:02 25-03-2019,   80%
@~Artur Klekot to ty??!
odpowiedz   •   oceń :  
~Realnie, 12:09 26-03-2019,   -
Jaki Inwestor taka i budowa.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalnedarz imprez
lipiec 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  1  2  3  4