2019-10-08T15:56:00+02:00 eOstroleka.pl 10 0 9 8.9
Ostrołęka,

Wyremontowany most już otwarty! [WIDEO, ZDJĘCIA]

REKLAMA
fot. eOstroleka.pl
REKLAMA
8
1
124
Najlepszy komentarz
~Dopytam więc, 17:05 08-10-2019,   74%
Program wyborczy Łukasza Kulika, październik 2018
„Zrealizujemy inwestycję polegające na przebudowie skrzyżowań ul. Stacha Konwy z ul. Słoneczną i Padlewskiego. Zmierzymy się z największym wyzwaniem, którym są korki przy wjeździe na rondo na ul. Warszawskiej. Przygotowaliśmy kilka tymczasowych rozwią...
odpowiedz   •   oceń :  
Kierowcy mogą już jeździć wyremontowanym mostem przez rzekę Narew w Ostrołęce. Otwarcie nastąpiło dziś po godzinie 16.00. Uczestniczył w nim wicewojewoda mazowiecki Sylwester Dąbrowski.

Most został otwarty około godziny 16.10.

- Cieszę się w dniu dzisiejszym z otwarcia tego mostu, ale chcę też bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy przysłużyli się do sfinansowania tego mostu. Warto pamiętać, że to w roku 2016 zapadła decyzja o tym, żeby go w 50 procentach, maksymalnej możliwej kwocie, dofinansować z ministerstwa infrastruktury. Pozostałą kwotę dołożyła Energa, koncern należący do Skarbu Państwa - przypominał poseł Arkadiusz Czartoryski, który również był obecny podczas otwarcia mostu.

Zobaczcie zapis transmisji na żywo:



Jak już pisaliśmy, most będzie dostępny na razie tylko dla pojazdów osobowych i ciężarowych.

W najbliższych miesiącach na moście będą kontynuowane dalsze prace polegające m.in. na przygotowaniu chodnika i ścieżki rowerowej.  Zgodnie z harmonogramem, wszystkie prace powinny być ukończone do połowy maja 2020 roku.
Materiał filmowy 1 :
Materiał filmowy 2 :
Więcej o: most, Ostrołęka, Narew

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~dr. Joint, 16:14 08-10-2019,   48%
A Prezydent w górach ... ha hah hahaha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:26 08-10-2019,   55%
@~dr. Joint Prezydent jest człowiekiem jak każdy z nas i ma prawo do urlopu i wyjechania gdzieś jak ja czy Ty. Komentarz bez sensu i nie na miejscu. Żałosne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:45 08-10-2019,   47%
@~dr. Joint To na duży plus, że woli spędzić czas z rodziną niż przecinać w kilku wstęgę :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Puk, 17:06 08-10-2019,   52%
@~dr. Joint A klekot nie zaśpiewał disco polo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:06 08-10-2019,   46%
Niech nie wraca
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:37 08-10-2019,   31%
@~dr. Joint są rzeczy ważne i ważniejsze to było bardzo ważne
odpowiedz   •   oceń :  
~Olo, 18:17 08-10-2019,   50%
Wstęgi nie było żadnej
odpowiedz   •   oceń :  
~Tylko PSL, 19:22 08-10-2019,   40%
@~dr. Joint Prawie 30 mln zł wyniosły inwestycje w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Ostrołęce, od momentu objęcia stanowiska w czerwcu 2018 roku  przez Dyrektora Pawła Natkowskiego.  Zakrojonych na tak dużą skalę i w takiej ilości inwestycji w Naszym szpitalu dawno nie było. Niebawem otwarty zostanie Oddział rehabilitacji kardiologicznej, wszystko wskazuje na to, że w dalszej kolejności, także jeszcze w tym roku zostanie uruchomiony Oddział okulistyczny. Na tym jeszcze nie koniec, w roku 2020 Szpital zamierza również zrealizować inwestycje na podobnym poziomie 30 mln zł. Są to bardzo dobre wieści dla mieszkańców Naszego regionu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:38 08-10-2019,   58%
@~Tylko PSL Nie dali dofinansowania na trzeci most:
"2 czerwca 2015 roku w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego, Urzędu Marszałkowskiego oraz Urzędu Miasta Ostrołęki. Z wyliczeń przedstawionych przez pracowników Urzędu Marszałkowskiego wynikało, że dofinansowanie na budowę przeprawy mostowej przez rzekę Narew może wynieść 37.691.833,59 zł, przy wartości całego zadania na sumę 123 mln 800 tys. zł.

Zatem deklarowane dofinansowanie nie wyniosłoby 80% co jest zasadą w podobnych projektach, a jedynie 32,5% wartości inwestycji! Miasto oczekiwało równego traktowania i dofinansowania na takim właśnie poziomie, dlatego 6 kwietnia 2016 roku ponownie zwróciło się z wnioskiem do Marszałka Województwa Mazowieckiego o wyrażenie zgody na wpisanie do Kontraktu Terytorialnego inwestycji polegającej na budowie przeprawy mostowej na rzece Narew, co umożliwiłoby jej dofinansowanie w ramach RPOWM 2014-2020 w takiej wysokości."
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:44 08-10-2019,   48%
@~dr. Joint Na pierwszym urlopie w tym roku! Bo jego rodzinie też należy się czas. Most miał być wcześniej , nie zdążyli to nie będzie przekładał urlopu... nie będzie też przedłużał do powrotu. Co z Was za ludzie, zero zrozumienia dla kogokolwiek. Tylko szczucie jednych na drugich.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:51 08-10-2019,   48%
@~Tylko PSL Nic nie widać tej kasy
30 MLN TO MOST STOI A W SZPITALU CO ?
konkretniej proszę
JAK PSL to :
kto ? ile ? kiedy ? na jakie konto ? za granicą ? numery ?  
jak premie to komu ? kiedy ile ? dlaczego za nic ?

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:08 08-10-2019,   58%
@~Tylko PSL PSL niech zniesie opłaty za parking przed szpitalem.
Macie dziesiątki milionów.
A od chorych ludzi zbieracie resztki pieniędzy.
Człowiek chory potrzebuje dostępu do lekarza, potrzebuje pieniędzy na leki.
PSL - miej litość nad chorymi ludźmi.
ZNIEŚ OPŁATY ZA PARKING PRZED SZPITALEM.

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:22 09-10-2019,   56%
Szkoda ci 2zł na parking to lecz się prywatnie za wizyte dasz 200zł
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:23 09-10-2019,   50%
Most nie jest za 30 mln. I to nowy prezydent znalazł pieniadze na zakończenie remontu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:39 09-10-2019,   40%
"Most został zbudowany w latach 50. ubiegłego wieku. Przez lata był coraz bardziej intensywnie eksploatowany, w ciągu kilku dziesięcioleci przeprowadzono różne drobne jego remonty czy naprawy.

Przez ostatnie kilkanaście lat stan mostu był systematycznie monitorowany. Specjalistyczne badania wykazywały, że stan przeprawy się pogarsza. Technologie, w których budowano most, nie przewidywały ogromnych obciążeń, na które przeprawa będzie narażona, zwłaszcza w związku z ciężkim transportem międzynarodowym.

W trzeciej kadencji prezydentury Janusza Kotowskiego zapadła decyzja o gruntownej przebudowie mostu, z niemal całkowitą wymianą płyty, poszerzeniem przeprawy dobudową ścieżki rowerowej, chodników, umocnieniem filarów i wieloma innymi pracami.

Stało się to możliwe dzięki ogromnemu wsparciu finansowemu strony rządowej i spółek Skarbu Państwa oraz dobrej współpracy na rzecz pozyskania finansowania przebudowy ówczesnego prezydenta miasta z posłem Arkadiuszem Czartoryskim, wojewodą mazowieckim i ministrami obecnego rządu.

Ostatecznie inwestycja, która wraz z konieczną, zwłaszcza dla przedsiębiorstw transportowych przeprawą zastępczą, kosztowała prawie 40 mln złotych, została sfinansowana z następujących źródeł:

wsparcie ze strony firmy Elektrownia Ostrołęka (właścicielami są spółki Skarbu Państwa – Enea i Energa) – do kwoty 19,9 mln zł
wsparcie ze strony rządu (rezerwa subwencji ogólnej budżetu państwa w gestii ministra infrastruktury) – niecałe 17 mln zł
środki miasta (po koniecznej zmianie konstrukcji ustroju nośnego) – ok. 3 mln zł

Dodać należy, że finansowanie ze strony miasta (poniżej 10 proc. całej inwestycji) zapewnił w całości był prezydent Janusz Kotowski w przygotowanym przez niego budżecie na rok 2019."
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:54 09-10-2019,   72%
Remont mostu dużo droższy, kłopoty z projektantem

Choć remont mostu trwa już niemal od roku, dopiero teraz okazało się, że koszty będą dużo wyższe niż pierwotnie zakładano. Przypomnijmy, że przetarg na to zadanie wygrała firma Strabag z ofertą opiewającą na 20,2 mln zł brutto. To już jednak nieaktualne – remont mostu będzie kosztował ponad 6 mln zł brutto więcej.

https://to.com.pl/ostroleka-remont-mostu-duzo-drozszy-klopoty-z-projektantem/ar/13713742
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:55 09-10-2019,   40%
Jak wiadomo Energa wykłada pieniądze na most, zgodnie z zapisem umowy, „do kwoty 19 mln zł”.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:32 09-10-2019,   67%
@~Tylko PSL Co dał rząd chorym i umierającym Polakom i ich rodzinom?

Drastyczny wzrost zgonów Polaków. Tak źle nie było od czasów II wojny światowej
W ubiegłym roku zmarło ponad 403 tysiące Polaków. To prawie rekord.


Dlaczego kolejki do lekarzy są coraz dłuższe. "To są prawdziwe statystyki"

dluzsze-kolejki-do-lekarzy-jak-pis-wywiazal-sie-z-obietnic-wyborczych


Dlaczego za rządów PiS leki ratujące życie trafiały za granicę?

mafie-lekowe-i-brak-lekow-w-aptekach-reportaz-superwizjera
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:39 09-10-2019,   67%
Pacjent onkologiczny w Polsce. Jak działa dla niego system ochrony zdrowia

https://www.tvn24.pl/czarno-na-bialym,42,m/pacjent-onkologiczny-w-polsce-jak-dziala-dla-niego-system,975510.html
odpowiedz   •   oceń :  
~SZOK, 16:32 08-10-2019,   59%
Panie Pośle Czartoryski da Pan oczom odpocząć od Pana osoby.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:00 08-10-2019,   53%
@~SZOK W trzeciej kadencji prezydentury Janusza Kotowskiego zapadła decyzja o gruntownej przebudowie mostu, z niemal całkowitą wymianą płyty, poszerzeniem przeprawy dobudową ścieżki rowerowej, chodników, umocnieniem filarów i wieloma innymi pracami.

Stało się to możliwe dzięki ogromnemu wsparciu finansowemu strony rządowej i spółek Skarbu Państwa oraz dobrej współpracy na rzecz pozyskania finansowania przebudowy ówczesnego prezydenta miasta z posłem Arkadiuszem Czartoryskim, wojewodą mazowieckim i ministrami obecnego rządu.

Ostatecznie inwestycja, która wraz z konieczną, zwłaszcza dla przedsiębiorstw transportowych przeprawą zastępczą, kosztowała prawie 40 mln złotych, została sfinansowana z następujących źródeł:

wsparcie ze strony firmy Elektrownia Ostrołęka (właścicielami są spółki Skarbu Państwa – Enea i Energa) – do kwoty 19,9 mln zł-wsparcie ze strony rządu (rezerwa subwencji ogólnej budżetu państwa w gestii ministra infrastruktury) – niecałe 17 mln zł-środki miasta (po koniecznej zmianie konstrukcji ustroju nośnego) – ok. 3 mln zł

Dodać należy, że finansowanie ze strony miasta (poniżej 10 proc. całej inwestycji) zapewnił w całości były prezydent Janusz Kotowski w przygotowanym przez niego budżecie na rok 2019.

Przeprawę tymczasową nieodpłatnie przekazała rządowa Agencja Rezerw Materiałowych a samą konstrukcję mostu zastępczego, po decyzji Ministra Obrony Narodowej, postawili nieodpłatnie saperzy wojskowi z Jednostki Inżynieryjnej WP z Inowrocławia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:12 08-10-2019,   50%
Zapewnił z własnej kieszeni? Dobrze, że nowy prezydent znalazł pieniadze na ukończenie remontu

https://to.com.pl/ostroleka-remont-mostu-duzo-drozszy-klopoty-z-projektantem/ar/13713742

https://www.moja-ostroleka.pl/art/1543859912/czarne-chmury-nad-starym-mostem-za-remont-zaplacimy-dodatkowo-ponad-6-mln-zl-wideo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:15 08-10-2019,   45%
Przeprawa tymczasowa nieodpłatnie to jakiś zart?

Propozycja firmy "Ostrada" z Ostrołęki opiewa na 10,5 mln zł. To aż o 4 mln zł więcej niż planowany przez miejskich urzędników koszt budowy tymczasowego mostu.

Ratusz zamierzał wydać maksymalnie niespełna 6,6 mln zł. W sytuacji, gdy cena nie pokrywa się z oczekiwaniami zleceniodawcy czyli miasta, urzędnicy mają dwa wyjścia: unieważnić przetarg, albo podpisać umowę z "Ostradą" na zaproponowaną przez firmę kwotę 10,5 mln zł. Najprawdopodobniej wybrane zostanie drugie rozwiązanie, gdyż dwa dni po otwarciu ofert został ogłoszony kolejny przetarg - na pełnienie funkcji inżyniera kontraktu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:16 08-10-2019,   58%
Znalazł we własnej kieszeni?
odpowiedz   •   oceń :  
~skk, 22:00 08-10-2019,   53%
Napisz jeszcze dlaczego trzeba było remontować most
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:10 09-10-2019,   56%
@~skk 4 stycznia 2013

"Przypomnijmy, znajdujący się w ciągu drogi krajowej K-61 most przez rzekę Narew powstał w 1954 roku. Remontowany był w latach 1995 96. Z powodu rosnącego z roku na rok natężenia ruchu, zwłaszcza tranzytowego na tym odcinku, stan mostu ulega ciągłemu pogorszeniu. Nie pomagają doraźne naprawy i konserwacje. Nieopłacalne są także nawet gruntowne remonty, które w żaden sposób nie poprawią stanu mostu. Jedynym wyjściem okazuje się budowa nowej przeprawy, co jednak, ze względu na decyzje na szczeblu rządowym wydaje się być niemal niemożliwe. "
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:24 09-10-2019,   50%
Czyli od 2006 -2013 roku niszczał i nik go nie remontował?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:40 09-10-2019,   50%
Tak, nie warto było tracić kasy na ruinę, trzeba było poczekać aż straci wytrzymałość i zacząć remont kapitalny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:56 09-10-2019,   34%
Ale nikt nie stwierdził, ze w przed 2013 był ruiną. Jakby tak bylo to zostałby zamkniety W 2006 roku?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:34 09-10-2019,   100%
Czyli do ruiny doprowadzili go ci co rzadzili po 2013 roku?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:20 09-10-2019,   100%
Tak, prezydent popsuł most.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:51 08-10-2019,   59%
Super, kolejny sukces PIS....  u innych sukcesem jest schowanie schetyny i neumana przed wyborami a wystawienie Wałęsy ;)
Ps dziś Wałęsa zadeklarował ze nie będzie głosować na PO tylko na PSL i kukiza
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:58 08-10-2019,   48%
Jak można było przez tyle lat doprowadzić do dewastacji  mostu,przez brak remontów
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:13 08-10-2019,   58%
W latach 90 tych próbowano naprawić most, ale uszkodzenia były zbyt poważne, nie można ich było naprawić bez rozbiórki mostu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:17 08-10-2019,   45%
Takie mosty stoją do dziś jak bloki z wielekirj płyty i jak się je konserwuje to nie trzeba naprawiać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:32 08-10-2019,   53%
Zabadałeś stary most? Czy czytałeś opinię rzeczoznawców o  stanie mostu? W latach 90 tych próbowano naprawić most i to się nie udało, bo trzeba było most rozebrać i zestawić na nowo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:37 09-10-2019,   75%
Od lat 90-2016 zostawiono most który miał być rozebrany? Ludzi za idiotów masz? Czyli od lat 90 naraża się życie ludzkie i poprzedni prezydent mógł doprowadzić do katastrofy lądowej?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:23 09-10-2019,   -
Czy masz ludzi za idiotów, że chcesz ładować kasę w ruinę? Według rzeczoznawców doraźne remonty to była strata czasu, bo trzeba było most rozebrać, wymienić uszkodzone elementy i złożyć na nowo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:51 08-10-2019,   42%
Tylko Pan poseł Czartoryski! Ten most to jego zasługa. Brawo Panie Arku, brawo jest pan wspaniały.
odpowiedz   •   oceń :  
~k, 17:01 08-10-2019,   41%
Bzdura. Żadna zasługa. Apeluję, głosujmy na PIS, głosujmy na Bartosza Pawelczyka nr 11
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:35 08-10-2019,   48%
@~k Ty apeluj a my zaglosujemy na Czartoryskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:36 08-10-2019,   52%
A czyja zasługa? Pawelczyka? Tylko Czartoryskiego i Kotowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~ki, 17:38 08-10-2019,   40%
GŁOSUJMY NA PAWELCZYKA. Czas na wymianę pokoleniową, tylko on zasługuje by reprezentować Ostrołękę w parlamencie jako przedstawiciel ugrupowania rządzącego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:48 08-10-2019,   62%
@~ki Męczący jesteś z tym Pawelczykiem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:03 08-10-2019,   45%
Chyba tylko ty,bo dożywotniego zawodu posła nie ma.
Czas dać szansę innym niech się wykażą
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:50 08-10-2019,   55%
Niech pan Czartoryski otwiera muzeum?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:59 08-10-2019,   46%
Niech pan Kulik dokończy muzeum.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:25 09-10-2019,   67%
Pan KULIK dokończył most, bo po poprzednikach trzeba było dołożyć jeszcze na remont,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:43 09-10-2019,   25%
Pan Kotowski zapewnił w budżecie na 2019 rok środki miasta (po koniecznej zmianie konstrukcji ustroju nośnego) – ok. 3 mln zł

Dodać należy, że finansowanie ze strony miasta (poniżej 10 proc. całej inwestycji) zapewnił w całości był prezydent Janusz Kotowski w przygotowanym przez niego budżecie na rok 2019."
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:58 09-10-2019,   75%
 Remont mostu dużo droższy, kłopoty z projektantem

Choć remont mostu trwa już niemal od roku, dopiero teraz okazało się, że koszty będą dużo wyższe niż pierwotnie zakładano. Przypomnijmy, że przetarg na to zadanie wygrała firma Strabag z ofertą opiewającą na 20,2 mln zł brutto. To już jednak nieaktualne – remont mostu będzie kosztował ponad 6 mln zł brutto więcej.

https://to.com.pl/ostroleka-remont-mostu-duzo-drozszy-klopoty-z-projektantem/ar/13713742

Brawo nowy prezydent za dokończenie remontu starego mostu na którego zabrakło pieniedzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:24 09-10-2019,   0%
Prezydent Kulik znalazł pieniądze na dokończenie mostu w budżecie Kotowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~C, 17:04 08-10-2019,   43%
Przenoszenie barierki, przecinanie wstęgi, wbijanie łopat... Kiedyś to  już było, w socjalistycznym ustroju.
odpowiedz   •   oceń :  
~Dopytam więc, 17:05 08-10-2019,   74%
Program wyborczy Łukasza Kulika, październik 2018
„Zrealizujemy inwestycję polegające na przebudowie skrzyżowań ul. Stacha Konwy z ul. Słoneczną i Padlewskiego. Zmierzymy się z największym wyzwaniem, którym są korki przy wjeździe na rondo na ul. Warszawskiej. Przygotowaliśmy kilka tymczasowych rozwiązań związanych z poszerzeniem pasów drogowych i zmianą organizacji ruchu na Starym Mieście. Wprowadzimy je przed upływem roku”.
Rok właśnie upływa, gdzie są te poszerzone pasy drogowe? Czegoś nie zauważyłem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:54 08-10-2019,   59%
@~Dopytam więc Dobre, ciekawe co na to pe**ł jan koniowalski
odpowiedz   •   oceń :  
~dr. Joint, 18:35 08-10-2019,   55%
@~Dopytam więc To są i będą najgorsze lata dla Ostrołęki, brak zaplecza kadrowego to widać! Konkursu po klika razy ogłaszane te same. Urząd stara robić się sprawy na bierząco gasi, gasi wychodzące pożary.  Nie myśli się o inwestycjach
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:51 08-10-2019,   50%
@~dr. Joint Wcześniej partia obadzała stanowiska?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:21 08-10-2019,   44%
otworzyli bez urzędników, można ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:36 08-10-2019,   63%
A klekot to niby kto?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:52 08-10-2019,   73%
"Uroczystego otwarcia dokonali: wicewojewoda Sylwester Dąbrowski, wiceprezydent Maciej Kleczkowski, przedstawiciele Urzędu Miasta w Ostrołęce oraz radni i parlamentarzyści."
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:11 08-10-2019,   48%
klekot - to gwiazda disco polo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:24 08-10-2019,   65%
no pięknie Kleczowsi pomaga Czartoryskiemu w kampanii :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:35 08-10-2019,   47%
A KULIK gdzie?
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec, 17:42 08-10-2019,   35%
dziwi mie wpis że Prezydent  Kulik w górach a co ma otwierac most poprzednika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:48 08-10-2019,   64%
@~mieszkaniec Głupio by tam wyglądał tak jak klekot.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:49 08-10-2019,   60%
@~mieszkaniec Dobrze, że się nie chwali nie swoją pracą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:50 08-10-2019,   44%
Pokazałby klasę gdyby tam był i zwyczajnie podziękował, docenił. No ale do tego trzeba mieć klasę
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:00 08-10-2019,   41%
Ile lat był remontowany hotel?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:53 08-10-2019,   54%
widac juz kto rzadzi w miescie sekretarz, a reszta tylko podryguje w rytmie disco.. widac to na filmie hahaha
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 18:10 08-10-2019,   37%
a co to za facet przebrany na babe w tym szarym plaszczu co robi zdjecia?
odpowiedz   •   oceń :  
~Nie wierzę politykom, 18:24 08-10-2019,   45%
Podziwiam polityków całe życie nic nie robią, i tylko mamią ludzi...  Po co tam politycy? Jaka ich zasługa? Przecież to my za to zapłaciliśmy, za każdą kostkę brukową...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:55 08-10-2019,   49%
@~Nie wierzę politykom Przez osiem lat też naszymi pieniędzmi rządziło PO PSL.  i co? Ani mostu, ani inwestycji, ani programów typu 500+.
Pompowali kasę wszelkiej maści złodziejom.
Argument że żadna zasługa bo naszymi pieniędzmi rządzą jest z D...y.
Rządy PO PSL vs PIS pokazały że tymi samymi pieniędzmi można różnie rządzić
odpowiedz   •   oceń :  
~Leibnitz, 20:41 08-10-2019,   23%
Nie. Argument ani programów typu 500+ jest z d...y
Nie muszą mi urzędnicy dzielić ochłapów, skoro zabierają mi 50% dochodów.
Politycy okradają ludzi a potem łaskawie dają ich pieniądze w postaci 500+
PiS to takie same łajno jak PO, PSL, SLD, AWS, UP, UW itd.  Obstają za nimi Ci co dali się kupić.
Za ile można Cię kupić?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:05 08-10-2019,   55%
@~Leibnitz Kupić? Oni mnie nie kupują, tylko oddają moje dochody. Obstaję za tymi, którzy oddają moje dochody. Nie po to pracuję, by moje dochody szły na mafie vatowskie.
odpowiedz   •   oceń :  
~elza, 18:45 08-10-2019,   25%
a gdzie ziunia


a gdzie dziunia
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:46 08-10-2019,   52%
niech sie pochwalo ile za nasze podatki zaplacili za tymczasowo pszeprawe
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:00 08-10-2019,   52%
Przeprawę tymczasową nieodpłatnie przekazała rządowa Agencja Rezerw Materiałowych a samą konstrukcję mostu zastępczego, po decyzji Ministra Obrony Narodowej, postawili nieodpłatnie saperzy wojskowi z Jednostki Inżynieryjnej WP z Inowrocławia.

Jesteś typem któremy ktoś daje samochód za darmo, a Ty narzekasz że musisz opony zmienić po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów.
Zamiast pisać bzdury podziękuj Kotowskiemu i Czartoryskiemu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:19 08-10-2019,   57%
Za zamkniete muzeum? Czy za rekordowy dług miasta?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:22 08-10-2019,   60%
Na czym polega ten rekord?

Chyba tylko na tym, że Ostrołęka jako jedno z nielicznych miast w Polsce miało  większe środki zewnętrzne niż dług.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:36 08-10-2019,   43%
To prawda:
W poprzedniej kadencji miasto  pozyskało z zewnątrz:
37 mln na remont mostu
30 mln remont Witosa i Ostrowskiej
30 mln na muzeum.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:54 08-10-2019,   59%
I zadłużył miasto na 125 mln złotych?

Muzeum zamknięte? przeprawa tymczasowa za ponad 11,5 nln złotych do rozebrania? Ulice rozkopane przez wykonawców wybrane przez poprzedników?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:03 08-10-2019,   57%
Skąd Wy bierzecie te 11.5 mln?

Przez osiem lat PO PSL nic nie zrobili. Kompletnie nic.
Jeszcze jedna ich kadencja i jeździłbyś przez most...W Różanie, Łomży czy Nowogrodzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Barbara, 11:50 09-10-2019,   85%
skończcie z tym muzeum a zacznijcie liczyć ile trzeba każdego roku na utrzymanie tej kości niezgody .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:28 09-10-2019,   60%
Obecne władze Ostrołęki nie mają szczęścia do mostów. Na tymczasowej przeprawie przez Narew, zaledwie dwa i pół tygodnia po jej otwarciu, nawierzchnia bitumiczna jest spękana na całej długości. Most, który za dwa lata zostanie rozebrany, kosztował ponad 11,5 mln zł!

https://www.moja-ostroleka.pl/art/1516450993/spekany-asfalt-na-tymczasowej-przeprawie-zdjecia
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:30 09-10-2019,   75%
To PO-PSL utrzymuje szpital przy życiu od 12 lat.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:22 08-10-2019,   68%
gosciu zmien leki
odpowiedz   •   oceń :  
~szkoda, 19:25 08-10-2019,   30%
Paradoksalnie otwarcie mostu spowoduje, ze korki beda wieksze. Znowu wroca tiry w takiej ilosci jak wczesniej i zwiekszy to znacznie ilosc samochodow. Most pomimo, ze wyremontowany nie zwiekszy plynnosci ruchu, poniewaz nadal posiada taka sama ilosc pasow jak mial przed remontem. Fajnie, ze jest nowy, fajnie ze jest sciezka rowerowa, tylko ze kierowcy jak stali w korkach nadal beda w nich stac. Szkoda, ze wladze nie walczyly o most z wieksza iloscia pasow. Ruzladowac korki w tej chwili moze jedynie obwodnica i trzeci most. Ten, pomimo tego ze nowy, nie zrobi tego na pewno.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:57 08-10-2019,   58%
@~szkoda Poprzednicy zaplanowali wszystkie mosty i przeprawy do jednego ronda?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:29 08-10-2019,   56%
Poprzednicy poprzedników.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:00 08-10-2019,   50%
no Kotowski wybudował 2 pasy.
to teraz Kulik niech 2 zrobi.
i będzie 4
co nie będzie ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:38 08-10-2019,   60%
On nie może dokończyć uliczki osiedlowej więc do mostu niech się lepiej nie pcha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:50 09-10-2019,   75%
Kiedy Kotowski budował po nocach? Ja nie widziałem go na budowie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:29 08-10-2019,   56%
Za co mam dzikowac kotowskimu i czrtoryjskemu ze swojej kieszeni pobudowali zmien leki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:47 08-10-2019,   43%
Podziękuj PO PSL za to że z twojej kieszeni finansowali życie w luksusach mafiosom vatowskim
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:56 08-10-2019,   53%
2015 - 2019 Luka w VAT 87 mld złotych
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:17 08-10-2019,   48%
czołem panie ministrze
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:59 08-10-2019,   60%
Podziękuj PO PSL za to że z twojej kieszeni finansowali życie w luksusach mafiosom vatowskim
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:04 08-10-2019,   57%
Czyli o 30 mld mniej niż za PO PSL. Super robota.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:37 08-10-2019,   54%
Czyli o 30 mld mniej niż za PO PSL. Super robota.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:00 08-10-2019,   32%
Andzia trzyma facetow z miasta za jaja nikt jej nie podskoczy
odpowiedz   •   oceń :  
~baba z jajami, 21:08 08-10-2019,   42%
buahaha na filmie vicek dostaje decyzje, po czym zaraz widac raczke sekretarz i paluszki mowia dawaj dawaj chlapie i widac jak mu ja zabiera 4 min ta baba nadaje sie na prezydenta bardziej niz Ci swaj obecni prezydnci. tak trzymac? kobiety gora
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:47 08-10-2019,   40%
prezydent na urlopie balwana lepi
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:39 08-10-2019,   42%
To wróci ich dwóch?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:10 08-10-2019,   62%
Prezydent go nie ulepił, ten bałwan już tam był , może to ty?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:11 08-10-2019,   67%
Zazdrościsz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:12 08-10-2019,   67%
Ma dzieci to lepi, zajmij się swoim bałwanem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:57 08-10-2019,   40%
A dlaczego UM nie zaprosił pana Tchórzewskiego.
Tak naprawdę to On dał kasę na most.
To teraz UM niech idzie z prośbą po kasę do jakiegoś polityka, nie ważne z jakiej partii.

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:51 09-10-2019,   89%
Pan Tchórzewki nie dał tylko pracujący Polacy dali.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:26 09-10-2019,   0%
Bez Tchórzewskiego pracujący Polacy nie dali.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:03 08-10-2019,   47%
Jak to jest ?
Wybrali ludzie Kulika.
A ciągle widać komentarze żeby coś dokończył Kotowski .
Znaczy się jak ?
Kulik nie umie ?
Kotowski niech mu pomoże ?
Kotowski sam niech zrobi ?
O co chodzi z tym dokańczaniem ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:18 08-10-2019,   35%
usmialem sie: pierwszy filmik 2.30 my tez robimy sobie zdjecie!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:40 08-10-2019,   44%
Ile to pięknych teledysków będzie można nagrać na nowym moście
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 06:35 09-10-2019,   33%
Ta sekretarz to ma parcie na szkło. Powoli zdaje sobie sprawę że to nie w borkach szalała nie szanował ludzi .brawo że p. Prezydent Kulik  wskazuje jej miejsce w szeregu
ale ona cały czas próbuje przed szereg wredne babski.jyz myślałam że ta końcową  sytuacja w gminie Olszewo coś ja nauczy ale niestety to taki typ ...zaroxumiale babsko
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:34 09-10-2019,   0%
@~Gosc ta na pewno ja kulik ustawi, raczej ona jego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:44 09-10-2019,   20%
Jechałem, ale zawiodłem się. Tak samo wolno się jedzie jak przez most tymczasowy. Jednak Te rondo psuje wszystko, pomysł Eskapady lub most przy kolejowym to jedyne rozwiązanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:58 09-10-2019,   100%
Estakady kolego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:26 09-10-2019,   84%
Gdzie jest estakada obiecana przez premiera? Muzeum zamknięte, a przeprawa tymczasowa do rozbiórki?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:46 09-10-2019,   13%
Gdzie jest wniosek o estakadę?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:00 09-10-2019,   90%
Co na to radni z PIS, poseł, senator, premier?

Czy radni nie składają interpelacji w sprawie estakady?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:28 09-10-2019,   0%
Co na to władze miasta, prezydent, wiceprezydent, rada miasta? Dlaczego nie składają wniosku o dofinansowanie na estakadę? Nie chcą jej budować?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jej mąż, 08:41 09-10-2019,   84%
Do gość 6:35 .Znajdę Cię za ten wpis.
odpowiedz   •   oceń :  
~Hihihi, 11:01 09-10-2019,   9%
Dziękujemy Panie Kotowski, a kamerka bez kamerki, przykrość.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:43 09-10-2019,   93%
@~Hihihi pan Kotowski nawet na listach do sejmu się nie znalazł tak mu dziekują koledzy z partii.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:57 09-10-2019,   80%
Chłopaki ten troll z 6:35 to czyj jest wiecie może albo kto za nim stoi?
odpowiedz   •   oceń :  
~Zosia, 21:05 09-10-2019,   0%
Most jest dzieki Pis, Kulika to interesuje wszytko, tylko nie miasto, wcale nie byl obecny na otwarciu. Arku życzę  Ci powodzenia w wyborach. Głosuję na Ciebie
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalnedarz imprez
grudzień 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
 25  26  27  28  29  30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
 23  24  25 26 27 28 29
 30 31  1  2  3  4  5