eOstroleka.pl
Region,

Wyszków coraz bliżej nowej Sali Obsługi Klientów ZUS

REKLAMA
zdjecie 1926
zdjecie 1926
zdjęcie ilustracyjne, fot. eOstroleka.plzdjęcie ilustracyjne, fot. eOstroleka.pl
REKLAMA
22 lipca 2016 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszono przetarg na przystosowanie nowego lokalu do potrzeb obsługi klientów ZUS. Planowane na koniec roku uruchomienie punktu przy ul. Chopina 9 pozwoli lokalnym mieszkańcom załatwić swoje sprawy wygodniej i sprawniej.

Inspektorat ZUS w Wyszkowie od wielu lat boryka się z problemami lokalowymi. Aktualna Sala Obsługi Klientów, która znajduje się w holu „strefy wejściowej” inspektoratu, pozwala na funkcjonowanie jedynie 6 stanowisk obsługi. Ich liczba jest zdecydowanie zbyt mała i nie przystaje do potrzeb lokalnej społeczności. Obecnie czekamy na rozstrzygnięcie przetargu na prace adaptacyjno-budowlane, które zapewnią mieszkańcom Wyszkowa i okolic godziwe warunki obsługi. Nasz cel, czyli stworzenie nowej Sali Obsługi Klientów w budynku przy ulicy Chopina 9, zrealizujemy prawdopodobnie wraz z zakończeniem roku - relacjonuje Andrzej Ścibło, Dyrektor Oddziału ZUS w Płocku.

Podniesienie jakości obsługi klientów

Budynek znajduje się w bardzo atrakcyjnej lokalizacji – około 100 metrów od siedziby inspektoratu mieszczącej się przy ulicy Sowińskiego 83. Koszty utrzymania komunikacji między dwoma obiektami ZUS będą więc wręcz symboliczne. Ponadto nowy budynek stwarza doskonałe warunki do przystosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dogodny dojazd, brak barier architektonicznych, wejście usytuowane na poziomie chodnika, do tego w bezpośredniej odległości znajdują się 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych - tak o zaletach nowego przedsięwzięcia opowiada Elżbieta Krajewska, Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego płockiego ZUS.

Uruchomienie nowej Sali znacznie usprawni obsługę płatników składek, ubezpieczonych i świadczeniobiorców oraz pozytywnie wpłynie na jakość usług świadczonych przez Zakład. Nowy lokal umożliwi stworzenie 9 nowoczesnych stanowisk obsługi klientów, które skrócą czas oczekiwania na obsługę. Wyszków zasługuje na poprawę warunków obsługi i dopełnimy wszelkich starań, aby je zapewnić – podsumowuje Dyrektor Oddziału ZUS w Płocku.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
wrzesień 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1  2 dk3 dk4  5 dk6 dk7
 8 dk9 dk10  11 dk12 dk13  14
 15  16 dk17  18  19  20  21
 22  23 dk24  25  26  27  28
dk29  30  1  2  3  4  5
×