eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Znów szukają dyrektora od inwestycji

REKLAMA
zdjecie 6901
zdjecie 6901
REKLAMA
zdjecie 6901

To, że na miejskich inwestycjach, szczególnie drogowych, nie dzieje się najlepiej, widać szczególnie przy Ostrowskiej czy Blachnickiego. Miasto jednak wciąż poszukuje dyrektora ds. inwestycji. Pierwsza próba była nieudana, więc prezydent ogłosił kolejną.

Wcześniej dyrektorem Wydziału Inwestycji Miejskich w Urzędzie Miasta w Ostrołęce był Radosław Parzych. Zdecydował się on jednak odejść z ratusza i przeniósł się do Olszewa-Borek na stanowisko kierownika Referatu Rozwoju Lokalnego i Promocji. Miejsce Parzycha zajął Piotr Brodacki. Szybko okazało się jednak, że on również odchodzi z ratusza. Tym sposobem niezwykle ważny wydział został bez dyrektora. Prezydent ogłosił więc nabór, ale...

- W rozmowach kwalifikacyjnych brało udział ośmiu kandydatów, którzy spełniali wymagania formalne. Żaden z kandydatów w wystarczającym stopniu nie spełnił oczekiwań, które jednoznacznie pozwoliłyby podjąć decyzję o jego zatrudnieniu - czytamy w uzasadnieniu wyników naboru.

Podjęto więc drugą próbę. Nabór potrwa do 22 marca do godz. 16:00. Wtedy upływa termin składania dokumentów przez kandydatów.

Wymagania niezbędne:

1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
3. Wykształcenie: wyższe, kierunki: prawo, administracja, ekonomia, ochrona środowiska, budownictwo i inne
kierunki techniczne.
4. Doświadczenie zawodowe: staż pracy minimum 5 lat, w tym co najmniej 2 lata w branży budowlanej lub administracji
publicznej.

Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, ewentualnie drogowej czy mostowej lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Wymagania dodatkowe:

1) Znajomość regulacji prawnych z zakresu:
a) Kodeksu postępowania administracyjnego,
b) ustawy o ochronie danych osobowych,
c) ustawy o samorządzie gminnym,
d) ustawy o pracownikach samorządowych,
e) ustawy prawo budowlane,
f) ustawy o finansach publicznych,
g) ustawy o zamówieniach publicznych,
h) przepisów prawa miejscowego.

Wymagane cechy osobowe: sumienność, bezstronność, zdolność organizacji pracy, komunikatywność.
Wymagane umiejętności: obsługi komputera w zakresie podstawowego oprogramowania Microsoft Office (Word i Excel) oraz stosowanie odpowiednich przepisów.

REKLAMA

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
zdjecie 6901
zdjecie 6901
Kalendarz imprez
marzec 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 26  27  28  29 dk1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29  30  31
×