eOstroleka.pl
Czwartek, 17 kwietnia 2014
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Akceptuje
Informacje Policja Sport TV Ostrołęka Galeria Mapa Google fotoOstroleka Balujemy Baza firm kamera Wirtualny Spacer Menu On-Line Ogłoszenia Auto Giełda Forum dyskusyjne
Informator » apteki · kościoły · urzędy · kino · lekarze · MZK · PKS . Taxi Kontakt » redakcja · reklama
Rozrywka » puby · kawiarnie · bary · restauracje · pizzerie · hotele · OKO-Chat Konkursy » konkursy · Konkurs Inwestycyjny
google
Baza firm
Aktualności
Wideo
Galeria
Ogłoszenia
Forum
Menu OnLine
Szukaj w aktualnościach :


login
hasło
zarejestruj się zapomniałem hasła

Moja-Ostrołęka podała niekorzystną dla Tygodnika Ostrołęckiego informację. Bez powodu?

drukuj | 02 marca 2011 r.
Dział: Ostrołęka
Tagi: Tygodnik Ostrołęcki moja-ostroleka.pl sprzedaż informacja Maciej Kleczkowski Związek Kontroli Dystrybucji Prasy Kurier Ostrołęcki spadek spadek sprzedaży Tygodnik Ostrołęcki spadek sprzedaży
fot. eOstroleka.pl
fot. eOstroleka.pl
Portal moja-ostroleka.pl zamieścił w środę informację o dużym spadku sprzedaży tygodnika. Wydarzenie zaskakujące, bo Maciej Kleczkowski - radny PO, zastępca dyrektora WORD i jednocześnie dziennikarz portalu - od wielu lat jest dobrym znajomym obecnego redaktora naczelnego tygodnika oraz jednego z sekretarzy redakcji.

Portal moja-ostroleka.pl podał za wirtualnemedia.pl informację o sprzedaży piętnastu największych tygodników lokalnych w 2010 roku.

Rzeczywiście, nasza regionalna gazeta nie wypada najlepiej w rankingu wirtualnemedia.pl przygotowanym na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W grudniu minionego roku największy spadek (w porównaniu z grudniem 2009 spadek o 15,5 proc., czyli ponad 3 tys. 700 egzemplarzy) odnotował właśnie “Tygodnik Ostrołęcki”. Spadek, co prawda mniej drastyczny, TO zaliczył również w rocznym zestawieniu - średnia sprzedaż spadła z 23.884 (2009) do 22.836 (2010) egzemplarzy, czyli o 4,6 proc.

Zaskoczyła nas jednak nie informacja o spadku sprzedaży, bo tego akurat się spodziewaliśmy, ale to, że zamieścił ją portal moja-ostroleka.pl.

Dobre stosunki Macieja Kleczkowskiego z redakcją tygodnika nie były przecież tajemnicą. Bywał częstym gościem w siedzibie TO, a z obecnym redaktorem naczelnym i jednym z sekretarzy redakcji zna się jeszcze z czasów studenckich. Co się zatem stało, że moja-ostroleka.pl zamieściła tak niekorzystną dla gazety informację? I dodatkowo w tytule wyeksponowała różnicę sprzedaży nie roczną, a tę większą - grudniową? Może powodem jest nawiązanie w ostatnim czasie współpracy portalu z innym lokalnym tygodnikiem - „Kurierem Ostrołęckim”? A może niepotrzebnie doszukujemy się drugiego dna? Choć coś nam podpowiada, że dalszy ciąg tej historii może nastąpić...

W czwartek Maciej Sulima, redaktor naczelny Tygodnika Ostrołęckiego, przesłał do redakcji portalu moja-ostroleka.pl wyjaśnienie, w którym pisze, że wirtualnemedia.pl sporządzając zestawienie pomyliły się i sprzedaż gazety jest w rzeczywistości dużo wyższa. Sprostowanie ma również trafić do serwisu wirtualnemedia.pl. Dane, o których w wyjaśnieniu pisze Sulima, zamieścił press.pl.

Zobacz również:


Wasze opinie


Artykuł archiwalny brak możliwości komentowania.

KALENDARZ IMPREZ
kwiecień 2014
PnWtŚrCzPtSoNd
 
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
 
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
1
 
2
 
3
 
4



O mieście :: Informacje o serwisie :: Reklama :: Nasze logo :: Kontakt
eOstrołęka © 2006 - 2014 CYBERMEDIA
       czas: 0.18 s.