eOstroleka.pl
Informacje Policja Sport TV Ostrołęka Galeria Mapa Google fotoOstroleka Balujemy Baza firm kamera Wirtualny Spacer Menu On-Line Ogłoszenia Auto Giełda Forum dyskusyjne
Informator » apteki · kościoły · urzędy · kino · lekarze · MZK · PKS . Taxi Kontakt » redakcja · reklama
Rozrywka » puby · kawiarnie · bary · restauracje · pizzerie · hotele Konkursy » konkursy · Konkurs Inwestycyjny
google
Baza firm
Aktualności
Wideo
Galeria
Ogłoszenia
Forum
Menu OnLine
Szukaj w aktualnościach :


login
hasło
zarejestruj się zapomniałem hasła

Moja-Ostrołęka podała niekorzystną dla Tygodnika Ostrołęckiego informację. Bez powodu?

drukuj |
Dział: Ostrołęka
Tagi: Tygodnik Ostrołęcki moja-ostroleka.pl sprzedaż informacja Maciej Kleczkowski Związek Kontroli Dystrybucji Prasy Kurier Ostrołęcki spadek spadek sprzedaży Tygodnik Ostrołęcki spadek sprzedaży
fot. eOstroleka.pl
fot. eOstroleka.pl
Portal moja-ostroleka.pl zamieścił w środę informację o dużym spadku sprzedaży tygodnika. Wydarzenie zaskakujące, bo Maciej Kleczkowski - radny PO, zastępca dyrektora WORD i jednocześnie dziennikarz portalu - od wielu lat jest dobrym znajomym obecnego redaktora naczelnego tygodnika oraz jednego z sekretarzy redakcji.

Portal moja-ostroleka.pl podał za wirtualnemedia.pl informację o sprzedaży piętnastu największych tygodników lokalnych w 2010 roku.

Rzeczywiście, nasza regionalna gazeta nie wypada najlepiej w rankingu wirtualnemedia.pl przygotowanym na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W grudniu minionego roku największy spadek (w porównaniu z grudniem 2009 spadek o 15,5 proc., czyli ponad 3 tys. 700 egzemplarzy) odnotował właśnie “Tygodnik Ostrołęcki”. Spadek, co prawda mniej drastyczny, TO zaliczył również w rocznym zestawieniu - średnia sprzedaż spadła z 23.884 (2009) do 22.836 (2010) egzemplarzy, czyli o 4,6 proc.

Zaskoczyła nas jednak nie informacja o spadku sprzedaży, bo tego akurat się spodziewaliśmy, ale to, że zamieścił ją portal moja-ostroleka.pl.

Dobre stosunki Macieja Kleczkowskiego z redakcją tygodnika nie były przecież tajemnicą. Bywał częstym gościem w siedzibie TO, a z obecnym redaktorem naczelnym i jednym z sekretarzy redakcji zna się jeszcze z czasów studenckich. Co się zatem stało, że moja-ostroleka.pl zamieściła tak niekorzystną dla gazety informację? I dodatkowo w tytule wyeksponowała różnicę sprzedaży nie roczną, a tę większą - grudniową? Może powodem jest nawiązanie w ostatnim czasie współpracy portalu z innym lokalnym tygodnikiem - „Kurierem Ostrołęckim”? A może niepotrzebnie doszukujemy się drugiego dna? Choć coś nam podpowiada, że dalszy ciąg tej historii może nastąpić...

W czwartek Maciej Sulima, redaktor naczelny Tygodnika Ostrołęckiego, przesłał do redakcji portalu moja-ostroleka.pl wyjaśnienie, w którym pisze, że wirtualnemedia.pl sporządzając zestawienie pomyliły się i sprzedaż gazety jest w rzeczywistości dużo wyższa. Sprostowanie ma również trafić do serwisu wirtualnemedia.pl. Dane, o których w wyjaśnieniu pisze Sulima, zamieścił press.pl.

Zobacz również:


Wasze opinie


Artykuł archiwalny brak możliwości komentowania.

KALENDARZ IMPREZ
lipiec 2015
PnWtŚrCzPtSoNd
 
29
 
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
1
 
2



O mieście :: Informacje o serwisie :: Reklama :: Nasze logo :: Kontakt
Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie. Przeczytaj więcej.
eOstrołęka © 2006 - 2015 CYBERMEDIA
       czas: 0.09 s.