eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Rozbiórka mostu, nowy peron. Tak zmieni się infrastruktura kolejowa w Ostrołęce

REKLAMA
zdjecie 4542
zdjecie 4542
REKLAMA
Rozbiórka obecnego i budowa zupełnie nowego mostu kolejowego, a także nowy peron na dworcu w Ostrołęce - to jedne z założeń przebudowy linii kolejowej nr 35 z Ostrołęki do Szczytna. 
 
W poniedziałek 10 lutego w Ostrołęce odbyło się spotkanie poświęcone inwestycjom drogowym, choć nie zabrakło także kilku słów o kolei, a konkretnie: o przebudowie linii nr 35 z Ostrołęki w kierunku Szczytna
 
-Budowa linii kolejowej nr 35 na północ od Ostrołęki w sposób istotny rozwiąże problemy komunikacyjne na północ od naszego miasta - stwierdził poseł Arkadiusz Czartoryski.
 
W ramach przebudowy linii kolejowej zdemontowany będzie ostrołęcki most kolejowy. Stanie się to najprawdopodobniej w drugiej połowie 2020 roku!
 
- To inwestycja wraz z mostem kolejowym, który w tym roku będzie rozbierany i będzie budowany nowy. Jest to projekt do Chorzel, 315 milionów złotych, a linia kolejowa od Chorzel do Szczytna jest już wyremontowana - mówił parlametnarzysta. 
 
Okazuje się, że zmieni się także otoczenie dworca kolejowego w Ostrołęce. 
 
- Jako syn kolejarza cieszę się, że przy tej okazji na dworcu w Ostrołęce pojawi się zupełnie nowy peron. Mam nadzieję, że poprawi się także infrastruktura na dworcu - zakończył Czartoryski.
 
Koniec prac na linii nr 35 planowany jest w 2022 roku. Ostatni pociąg pasażerski z Ostrołęki w kierunku Szczytna pojechał 9 czerwca 2001 roku. 

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
kwiecień 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7
dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13 dk14
dk15 dk16 dk17 dk18 dk19 dk20 dk21
dk22 dk23 dk24 dk25 dk26 dk27 dk28
dk29 dk30  1  2  3  4  5
×