Przebudowa linii kolejowej nr 35 Ostrołęka - Szczytno na odcinku do Chorzel przygotowywana jest pełną parą. W naszym regionie widać już zaangażowanie ekip remontowych. Trwa porządkowanie terenu i dostarczanie materiału na budowę.
Ostatni pociąg do Szczytna z Ostrołęki pojechał w czerwcu 2001 roku. Obecnie linia jest nieużywana, ale ma się to zmienić.
- Na linii Ostrołęka - Chorzele przygotowania PKP PLK do większych prac. Porządkowanie terenu, dostarczanie materiałów na budowę. Koniec robót planowany w 2022 r. Dzięki inwestycji, pociągi powrócą na trasę po 18 latach nieobecności. Wartość proj. 314,7 mln zł netto - napisano na twitterowym profilu PKP PLK SA.
#Mazowsze, na linii #Ostrołęka – Chorzele przygotowania @PKP_PLK_SA do większych prac. Porządkowanie terenu, dostarczanie materiałów na budowę. Koniec robót planowany w 2022 r. Dzięki inwestycji, pociągi powrócą na trasę po 18 latach nieobecności. Wartość proj. 314,7 mln zł netto pic.twitter.com/5bbgXByg7e
— PKP PLK SA (@PKP_PLK_SA) January 31, 2020
Na ostatniej sesji rady miasta prezydent Ostrołęki ujawnił, że w ramach robót demontowany będzie całkowicie most kolejowy w Ostrołęce.