2018-10-31T20:55:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 7 28.6%
Ostrołęka,

Sprawdzamy postęp prac przy budowie bloku C ostrołęckiej elektrowni. Zobacz WIDEO

REKLAMA
REKLAMA
2
5
94
Dwa tygodnie temu rozpoczęły się prace przy budowie ostrołęckiej elektrowni C. W uroczystym otwarciu robót udział wziął minister energii Krzysztof Tchórzewski. Jak obecnie wygląda plac budowy? Niepokojąco pusto...

Uroczyste rozpoczęcie prac na placu budowy ostrołęckiej elektrowni rozpoczęło się 16 października, tuż przed pierwszą turą wyborów samorządowych. Pisaliśmy o tym w naszym serwisie. Choć wbito już pierwsze łopaty, to faktyczna budowa ruszy dopiero po wydaniu przez spółkę Elektrownia C dokumentu NTP (notice to proceed), czyli postanowienia o rozpoczęciu prac. Ten wydany zostanie nie wcześniej niż po rozstrzygnięciu aukcji mocy, czyli w ostatnich dniach grudnia.

Dziś odwiedziliśmy wielki plac budowy z dronem. Widok jest dość zaskakujący. Nie widać robotników, koparek czy jakichkolwiek innych urządzeń. A przecież na otwarciu budowy mieliśmy do czynienia z ciężkim sprzętem i zapowiedzią poważnej pracy. Ciekawe, czy robotnicy wyjechali na długi weekend, czy może wyjechali od razu po zakończeniu... rozpoczęcia prac? Budowę elektrowni będziemy dla Was relacjonować na bieżąco, więc w listopadzie na pewno pojawimy się na placu budowy kolejny raz, by sprawdzić postępy.

Tymczasem zapraszamy Was do zapoznania się z materiałem wideo. Tak dziś wygląda plac budowy elektrowni.
REKLAMA
Materiał filmowy 1 :

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Autostrada..., 21:00 31-10-2018,   50%
No i  k/u/rwa macie swoją budowę wyznawcy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:47 31-10-2018,   58%
@~Autostrada... Pajacu a Ty co jutro robisz?
Jutro święto.  Wszyscy idą na groby
odpowiedz   •   oceń :  
~Autostrada..., 15:03 01-11-2018,   24%
Nie Twoja sprawa prostaczku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ccc, 21:00 31-10-2018,   62%
Jakby Państwo redaktorzy byli rzetelni to by zauważyli że teren jest grodzony.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:01 31-10-2018,   48%
@~Ccc a po co ciężki sprzęt na otwarciu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:06 31-10-2018,   60%
Sprzęt tam jest tylko trzeba go chcieć zauważyć. Przejezdzam tedy codzień i koparki i ludzie pracują
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:26 31-10-2018,   33%
Tędy to znaczy którędy, to i ja się przejadę
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:51 31-10-2018,   80%
Ul. Turskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:06 31-10-2018,   48%
Grodza, zeby slupek nie zginal jak na " wielkim przekopie mierzeji wislanej w elblagu" ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Eh, 21:14 31-10-2018,   66%
Widzę że zaczynacie zabawy jak sąsiedni portal... Ale może warto wspomnieć że teren jest obecnie grodzony
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:18 31-10-2018,   45%
@~Eh To w takim razie będzie najdroższe ogrodzenie w całej historii ogrodzeń - 200 mln złotych
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:57 31-10-2018,   30%
@~Eh 2 tygodnie grodzony? a gdzie tu widać jakichkolwiek robotników
odpowiedz   •   oceń :  
~Aaa, 14:22 01-11-2018,   100%
Do ogrodzenia jest prawie 5km terenu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:35 31-10-2018,   35%
Ludzie! Toż nikt Wam nie da pieniędzy jak Wy nie udowodnicie swojej lojalności! Tego, że zasługujecie. Bedzieta glosowac dobrze to dostanieta, nie będzieta to a figa. Toż o to chodzi.... Udowodnijcie, że zasługujecie! A nie 500+ i reszta w powietrze... No to razem...Janusz! JAAAnusz!!! JANUUUUUSZZ! Ko Ko Ko towski! Kto nie skacze ten rusek, niemiec, SBek lub ich potomek!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 04:59 02-11-2018,   80%
Lojalności? Gdy wybierzemy tych, którzy chcą nowej elektrowni, to ją tu zbudują. A gdy nasza władza będzie wierzgać, to mogą ją zbudować w innym mieście. Nikt nie da nam pieniędzy jeśli nie będziemy ich chcieli.
odpowiedz   •   oceń :  
~buldożer, 21:47 31-10-2018,   38%
Gdzie te buldożery, co tak chucznie  wjeżdzały przed wyborami na oczach min. Tchórzewskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:16 31-10-2018,   40%
Ta elektrownia powstanie ale na biogaz, który wyprodukują ostrołęczanie po  tych wszystkich długich weekendach i świętach. Zatem do jedzenia, proszę państwa mieszczan.
odpowiedz   •   oceń :  
~Nie ślepy, 22:43 31-10-2018,   25%
 Hahaha to taki szantaż  tak? Jak jeden z kandydatów zostanie prezydentem to otworzy się korek z pieniędzmi który się  nie otworzył mimo lojalnego  głosowania na 3 kadencję. Aha jak drugi zostanie to już nie mimo obietnic dla dobrze panujących włodarzy. Super postępowa polityka. Cała Polska się  z nas śmieje... obłęd. Film coś  jednak pokazuje gdyby ta fikcja była prawdą to w tym tempie może na 2050 rok się wyrobią hahaha.
odpowiedz   •   oceń :  
~zainteresowany, 00:06 01-11-2018,   59%
@~Nie ślepy Do nieślepy, nie szantaż , tylko zdrowe myślenie.Kawałek Historii.  Mieszkałem kilkanaście lat temu z zachodniopomorskim. Koszalin , tam rządziło PO i miejscowości okoliczne także były we władaniu PO. Jak to Tusk wraz z Maciejem Płażyńskim oraz Andrzejem Olechowskim założyli Platformę Obywatelską 24.01.2001 i wygrali wybory parlamentarne w 2007 roku. Od tamtej pory nieprzerwanie rządząc Polską do 2015. Wszyscy cieszyli się na lepszą zmianę, ja też. Tylko że, wszystkie samorządy, które były wtedy z jedynej słusznej partii, czyli PO miały dofinansowanie z rządu, z urzędów marszałkowskich itp, itd. Znalazło się jednak dziwaczne miasto Białogard, oddalone od Koszalina o 30 km. Tam wygrało wtedy PIS i było tak, że wszystkie samorządy dookoła rozwijały się w zawrotnym tempie, oprócz oczywiście Białogardu. Jak wszyscy wiedzą, posłem z tych ziem oraz vice ministrem środowiska był nasz niechlubny pan Stanisław Gawłowski ( oskarżony o korupcję ) jego wieloletni przyjaciel Roman Szewczyk starosta Koszaliński , także został oskarżony o szereg korupcji i defraudacji. Jednak nie o tym chciałem napisać, otóż biorąc pod uwagę fakt, jaka partia jest obecnie u władzy centralnej, trzeba mocno się zastanowić na jakiego konia postawić. Czy mamy na sercu rozwój Ostrołęki, czy chcemy ją wyhamować i cofnąć się o 10 lat ? Skoro obecny premier Polski, wprost mówi kto jest gwarantem przyszłości naszego miasta, ja bym się nad tym głęboko zastanowił. Odrzućmy emocje i na chłodno przekalkulujmy co nam się opłaca. Prezydent miasta, dzięki któremu obejrzymy KLER w kinie czy Prezydent, który zapewni miastu przyszłość. Nie oszukujmy się, ostatnie 12 lat pana Kotowskiego może nie były idealne, jednak zrobił wiele dla nas. Zdaję sobie sprawę, że PO blokowało jego inwestycje i chęć rozwoju miasta. Tylko trzeba sobie odpowiedzieć, jak będzie kiedy pan Kulik zostanie prezydentem ? Co zrobi PIS ? Nie będę siebie oszukiwał, zrobi dokładnie to samo co PO zrobiło na Pomorzu. Bądźmy pragmatyczni i wybierzmy mniejsze zło, gdyż zdaję sobie sprawę jak wielu ludzi nie popiera pana Kotowskiego. Mam świadomość jak skończy się urząd po 5 latach, prezydenta bez poparcia politycznego. Dajmy też szansę panu Kulikowi za 5 lat, jeżeli zapisze się do takiej partii, która wygra wybory parlamentarne i będzie miał chęć ubiegać się o fotel prezydenta naszego miasta, ma mój głos. Dzisiaj jednak głosuję na Pana Janusza Kotowskiego !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:53 01-11-2018,   39%
@~zainteresowany  A co jesli PiS przegra wybory za rok? A co jesli w sejmiku zawiąże się koalicja i PiS bedzie w mmiejszosci? Czy prezydent poda się do dymisji czy będziemy mieli 4 lata bez niczego?

Blagam. Nie wierzmy w takie rzeczy.. porownujesz cos co bylo dawno. A porownaj cos co bylo teraz. Słupsk: prezydent nie z partii centralnej.. a modernizują kolej, drogi, chodniki, centrum kultury. Ponadto z deficytu 20 milionow zrobila się nadwyżka 25 w budzecie. Wszystko za sprawą Biedronia. Nie orzypominam sobie aby był z PiS ;) takich przykladow jest mnóstwo, nawet calkiem blisko miasta.

Reasumując - dobry zarządca zdobędzie dla miasta dużo bez względu na politykę, a zły chocby byl z partii, która rządzi zdobędzie marne grosze. Duzo zależy od czlowieka a nie od partii.
To nie znaczy, że Pan Kotowski jest zły..ale nie znaczy też, że Kulik nic nie zrobi. A może będzie lepszy?
odpowiedz   •   oceń :  
~jeszcze nieprzekonany, 09:37 01-11-2018,   63%
No tak, to Kulik z doświadczeniem zawodowym u rodziców w ogrodniczym, do tego z kredytem konsumpcyjnym 158 tys. Będzie super gospodarzem. Jaka zbieżność, popatrzcie Kotowski w ostatnich latach załatwił dla miasta 159 milionów dotacji a Kulik zadłużył się na 158 tys. :) Wszystko w temacie :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:40 01-11-2018,   66%
Kotowski rozwinął skrzydła.  Z pewnością sytuacja dospodarcza która jest obecnie a która zawdzięczamy  odsunięciu od koryta Rycha
Grzecha itp pomaga mu w tym.
Kotowski to dobry prezydent i człowiek.
Gwarant rozwoju Ostrołęki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:41 01-11-2018,   75%
@~jeszcze nieprzekonany Kulik ma już dość, jak to ujął ktoś ważny "zapiera....nia za miskę ryżu"
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:47 01-11-2018,   19%
@~jeszcze nieprzekonany 159mln powiadasz.  Ostatnio ktos pisał, że jednak dużo mniej..
Dajmy szanse Kulikowi, moze przez 5 lat kadencji pmuzyska 2x tyle. Póki nie wygra to się nie przekonamy.

Pan Kotowski dobry gospdarz, ale nie oznacza to, że urząd do końca życia bedzie sprawował. Trzeba dac szansę nowym, moze będą lepsi? Jakby nie bylo jest 50% szans, że tak właśnie będzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:52 01-11-2018,   0%
*pozyska miało być.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:57 01-11-2018,   14%
@~jeszcze nieprzekonany Kredyty.. No błagam. Popatrz na oświadczenia majątkowe radnych itd. Ile osób nie ma kredytu? 1/3?
Nawet Pan Kotowski miał (a raczej żona jakąś pożyczkę z pracy,  ale zapewne nie mają rozdzielnosci). Kto w tych czasach nie ma lub nie miał kredytu? Większość ludzi ma jakies zobowiązania. Normalna sprawa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:15 01-11-2018,   75%
Kredyt hipoteczny tak, na samochód tak ale nie konsumpcyjny w kwocie 158 tys. i debet na 25 tys. Czy wiesz ile kosztuje obsługa takich kredytów jakie ma pan Kulik ? Jego wynagrodzenia z obecnej pracy napewno mu zabraknie na pokrycie odsetek. Idź do banku i się zapytaj.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:37 01-11-2018,   17%
Niestety nie wiem. Nie mam dostępu do umowy kredytowej. Nie wiem jakie ma warunki. Fajnie, że Ty to wszystko wiesz ;) Kredyt konsumpcyjny to taki kredyt gotówkowy. Mozna go też wziąć na samochód. Więc nie rozumiem, dlaczego kredyt na samochod - tak, a np. na kampanie wyborczą już nie. Chyba lepiej tak niz miałby korzystać z darowizn od osób trzecich?

Ps. Kredyt na remont czy na samochód również może byc kredytem konsumpcyjnym. Z definicji: Kredyt konsumpcyjny oznacza, że nie musisz tłumaczyć się bankowi na co wydasz pożyczone pieniądze.

Ot, taka różnica.

Prywatna sprawa każdego z nas co i na co bierze kredyt.
odpowiedz   •   oceń :  
~Koko, 10:50 01-11-2018,   77%
Do Gość, ale ile kosztuje obsługa kredytu konsumpcyjnego a ile kredytu na samochód czy inne cele. Konsupmcyjny zawsze był drogim kredytem. Możesz iść do banku i się zapytać, nie trzeba zaglądać w umowę kredytową pana Kulika. Podpisał taką jaką chciał. Tylko czy to jest rozważne działanie ? Czy taki kandydat będzie dobrze zarządzał miastem jeśli wygra ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:59 01-11-2018,   24%
@~Koko Rozumiem, że dla kazdego są takie same i sztywne stawki? No popatrz, a ja chcąc wziąć kredyt na studiach (nie studencki) miałem wysokie oprocentowanie, bo była niska zdolność. To i zabezpieczenia większe.
My tu pitu pitu, a nikt nie wie co to za kredyt. Zresztą, to jego prywatna sprawa. Ludzie, będziecie się nad kredytem rozstrząsać? Idź i zapytaj jakoe ma warunki.

I proszę zajrzyj w oswiadczenia innych osób, większość ma kredyty. Przeróżne. Niektore to kilkukrotnie większe niż u Pana Łukasza. I niech sobie biorą, mają do tego prawo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:13 01-11-2018,   85%
@~Koko Ale ok koko. Dam Ci szansę. Porównaj mi kredyt konsumpcyjny i gotówkowy na 3 lata. Powiedzmy na te 150tys.
I taka zagadka: który bank daje kredyt o nazwie konsumpcyjny? Telefon do mojego banku: kredyt konsumpcyjny to gotówkowy. Mają 4 rodzaje kredytow: hipoteczny, gotówkowy (czyli konsumpcyjny, chociaz takiej nazwy nie używają), konsolidacyjny i limit na koncie (debet) - cos w rodzaju gotowkowego. No i leasing, ale to już zupełnie coś innego.

Czy na kampanie mógłby wziąć kredyt hipoteczny? Nie. Konsolidacyjny? Nie. Leasing? Nie. Debet? Tak (nie musi mówić na co). Gotówkowy? Tak.

Na tym skończę.
Dzień zadumy a my się o kredyty spieramy. Bez sensu. Chciał to wziął. Jako prezydent nie będzie sam o tym decydował, są specjalisci od tego i rada miasta.
Życzę spokojnego dnia. I pozdrawiam oraz dziękuję za rzeczową i kulturalną rozmowę. Z większością się tak niestety nie da :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Uczyciel, 11:17 01-11-2018,   71%
Pan Janusz Kotowski posługuje się biegle językiem Niemieckim oraz Rosyjskim w piśmie i mowie. Potrafi porozumieć się w języku angielskim. ( sprawdzałem na jego stronie) Pytanie do pana Łukasza Kulika, jakimi językami on włada w piśmie i mowie ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:10 01-11-2018,   20%
@~Uczyciel To się chwali. Oczywiście wielki plus. Tylko to nie szczebel państwowy, aby języki były priorytetem. Kiedy u nas była delegacja z innego państwa?

Ps. Zapytaj Pana Łukasza na fb czy osobiście, tutaj raczej nie zagląda. A tam na pewno odpowie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:10 01-11-2018,   75%
Pytałem osobiście Łukasza i nie zna.. niestety..........
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:48 01-11-2018,   90%
Kredyt konsumpcyjny także na zakup działki??? Powiedzcie, że się mylę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pudel, 19:32 01-11-2018,   0%
@~zainteresowany Po co te bzdury wszędzie wklejasz? Ile dostajesz za wklejkę?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:00 01-11-2018,   75%
Ktoś pisał, ktoś mówił itd. Teksty żywcem z MO.
Mówił o tym Kotowski więc można się do niego zwrócić o info.
Gdyby w tej kwestii skłamał na pewno kulik i MO wytoczyli by mu proces w trybie wyborczym.
Tym bardziej że Kulik przegrał w pierwszej instancji sprawę. Pomówił Kotowskiego.
Miałby więc okazję się odegrać i podważyć jego slowa. Myślisz że nie skorzystał by z okazji?
odpowiedz   •   oceń :  
~Uważny, 23:11 01-11-2018,   72%
Proszę Cię daruj sobie. Pan Biedroń to człowiek z klasą, który był posłem na sejm. Czyli wie, gdzie uderzyć i z kim rozmawiać. Podczas swojej kadencji nawiązał szereg kontaktów, które potem wykorzystał jako prezydent Słupska. Nie porównuj Kulika do Biedronia. To tak jakby wybrać się w podróż fiatem albo mercedesem.........
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:12 01-11-2018,   -
:) A teraz na poważnie, brał ktoś z Was kredyt gotówkowy na zakup działki? Jakie plusy nad hipotecznym?
odpowiedz   •   oceń :  
~Uważny, 23:13 01-11-2018,   -
@~Gość NIe mylisz się !!! I to mnie właśnie przeraża w tym wszystkim :(
odpowiedz   •   oceń :  
~łoś, 09:03 02-11-2018,   40%
@~jeszcze nieprzekonany Kotowski gwarantem rozwoju ....... ha ha ha ha ha  - to dobre. Od 12 lat mamy ta gwarancje rozwoju. Od 3 lat kasa z rzadu  leje sie do Ostrołeki szerokim strumieniem, setki milionów ... ha ha ha ha  Kto uwierzy w te wasze bajki.  Rząd PIS nic nam nie dał przez ostatnie 3 lata i nic nie da w ciągu ostatniego roku swojej władzy.  Elektrownia nie powstanie bo jest po prostu nieopłacalna i nikt nie chce jej budowac ani finansować.  Prezydent powinien być bezpartyjnym fachowcem, tak aby mógł współpracować z sejmikiem i z rządem bez żadnych układów czy animozji a na podstawie fachowości własnie. Kotowski jest gwarancja stagnacji, zabetonowania układów na kolejne 5 lat.W odróżnieniu od Kulika w przypadku Kotowskiego dobrze wiemy jak rządził i jego obietnice nic tu nie zmienią
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:02 02-11-2018,   67%
@~łoś Łosiu, naprawdę wierzysz w to, co piszesz? Łosiu?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:02 02-11-2018,   67%
@~łoś Ale naprawdę od kilku lat otrzymaliśmy 159 mln z zewnątrz na inwestycje. Bezpartyjny "fachowiec" bez żadnych układów nie dogada się z sejmikiem i rządem. Kulik jest gwarantem stagnacji, zabetonowania układów na następne 5 lat. W odróżnieniu od Kulika dobrze wiemy wiemy jak rządził Kotowski i obietnice Kulika nic nie znaczą, pierwszy rok, dwa lata będą czystki - ok, to również potrzebne w jakimś zakresie (czy jego kolesie okażą się lepsi czas pokaże) tylko czy od tych niby rewolucji będzie w Ostrołęce żyło się lepiej? Będą nowi się długo uczyć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:09 02-11-2018,   34%
@~Gość A co jest dziwnego w kredycie gotówkowym na zakup działki? Nie każdy bank daje możliwość obciążenia niezabudowanej nieruchomości. Zazwyczaj chcą "pod zastaw" mieszkanie czy inny budynek. Śmiejecie się, a tak na prawdę nie znacie szczegółów.
Skąd wiecie, ze to bedzie działka pod budynek? Może Pan Łukasz sobie ogrodzi i bedzie tam owce hodował. I w takim przypadku banki nie za bardzo chcą dawać kredyt hipoteczny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:25 02-11-2018,   100%
Chwila. Przecież wyraźnie jest napisane, że nie chodzi o tego konkretnego kredytobiorcę. Jest to pytanie ogólne, bo temat kredytów jest niestety bardzo na czasie. Zaciągnięcie kredytu na hipotekę to szereg dodatkowych formalności, bardziej zaawansowana ocena wiarygodności klienta, gotówkowy jest szybszy i łatwiejszy do otrzymania, ale też droższy, RRSO jest ok. 2x wyższe, do tego dochodzi wysoka prowizja. Macie jakieś doświadczenia z tym związane? Co byście polecali, oczywiście zakładając, że ktoś może wziąć kredyt na hipotekę i nie widzi problemu w dostarczeniu dokumentów?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:28 03-11-2018,   100%
@~zainteresowany Co ty ,,zainteresowany,, ty trollu pisowski ludzi za głupków masz?  Jak chcesz to głosuj a innych do złego nie namawiaj.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:45 31-10-2018,   20%
 Hahaha to taki szantaż  tak? Jak jeden z kandydatów zostanie prezydentem to otworzy się korek z pieniędzmi który się  nie otworzył mimo lojalnego  głosowania na 3 kadencję. Aha jak drugi zostanie to już nie mimo obietnic dla dobrze panujących włodarzy to już  nie. Super postępowa polityka. Cała Polska się  z nas śmieje... obłęd. Film coś  jednak pokazuje gdyby ta fikcja była prawdą to w tym tempie może na 2050 rok się wyrobią hahaha. Kubicy zapytajcie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Dron, 22:46 31-10-2018,   32%
Pić na wodę fotomontaż ta budowa
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:49 31-10-2018,   84%
@~Dron Jestem zdania że jak pić  to nie wodę
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 23:57 31-10-2018,   38%
Jak mieszkam pod ratuszem (kilkanaście metrów) tak nigdy nie widziałem takiej aktywności.
Od kilku dni światła w ratuszu palą się do godzin bardzo wieczornych ze wskazaniem na nocne
Przechodząc pod oknami nie da się nie zauważyć dziwnego dzwięku.....
Pani Gabrysia twierdzi że to dzwięk niszczarki do dokumentów...
Ale co nasz kochany Januszek mógłby chcieć ukryć...... ??????
Już premier (psedonim kłamca , pinokio) skazany prawomocnum wyrokiem usprawiedliwia kłamstwa dla wygranej PiS.
Najnowszy TAG to "mateuszek, pinokio, kłamczuszek.
Choć z drugiej strony czy "januszek" może starać się zniszczyć dokumenty które zmieniają kierunek z zapomnienia na Przytuły ?????
odpowiedz   •   oceń :  
~myszka, 10:18 01-11-2018,   71%
@~Ja NIe wiedziałem, że pod ratuszem są tak głęboko usytuowane piwnice :) Twoja wypowiedź równa Twojej inteligencji :) A może jesteś jakimś szczurem lub kretem ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:01 01-11-2018,   80%
Koparki pracują pajace
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek Kulikowski, 01:33 01-11-2018,   13%
Koparki i spychacze mogą jeździc po ogrodzonym placu. Jest koparka lub spychacz, jest koparkowy, jest paliwo to można zawołać wiśta wio! Jeżdżenie w kółko, wzdluż, w poprzek i po skosie. Albo odwrotnie. Tylko o jednym pragnę przypomnieć:  projektów inwestycji za sześć miliardów nie kupuje się w kiosku Ruchu. Nie zamawia się u Staśka projektanta co potrafi zaprojektować garaż z wychodkiem. Zaprojektowanie dużej elektrowni trwa DWA lub TRZY lata. Szybciej się nie da. Nie ma też gotowych projektów tak jak ma to w przypadku domków jednorodzinnych za dwa tysiące. Ostrołęcka elektrownię projektował warszawski Energo Projekt w którym pracowało około tysiąca osób. A nasz Prezydent wmawia ludziom, że budowa rozpoczyna się od wbicia łopaty w piach i za rok będzie dymił komin.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:08 01-11-2018,   75%
@~Marek Kulikowski Sama budowa tak się zaczyna
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:25 02-11-2018,   0%
Budowa się zaczyna bez projektu? Ha ha!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:03 02-11-2018,   100%
Projekt na odrodzenie jest, skoro budują ogrodzenie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:14 01-11-2018,   89%
A może jest tak, że budujący czekają na wynik wyborów? Nie chcą ładować się tam gdzie ich mogą nie chcieć?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:57 01-11-2018,   78%
A może jest tak, że nie ma jeszcze wydanego NTP?  A moze tak, że 2 sprawy są w sądzie? A może nie ma ludzi do pracy? A może zacznie się od poniedzialku? A może wykonawca załatwia sprawy papierkowe najpierw? A może.. A moze.. ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~???, 08:14 01-11-2018,   79%
Pytanie do Kulika. Skąd u Pana wzięły się te kredyty konsumpcyjne i debet na 25tys zł wg Pana oświadczenia majątkowego?
Jak to jest gdy stając sie radnym ma Pan 10tys zł długu w banku by po 4 latach ma Pan już 158tys do oddania kredytu konsumpcyjnego? Pytam się czy tak samo chce Pan zarządzać miastem? Dostanie Pan 5 letnia posadkę, raty się spłaci, a następca naprawi to co zostało?
Przypominam że Oka dzięki mądrej i długofalowej polityce Kotowskiego prześcignęła Łomżę w dochodach/pomimo iż Łomża ma o 20 procent mieszkańców/ oraz ma mniejsze zadłużenie o blisko 50mln zł.
Panie Kulik czy zdaje Pan sobie sprawę, ze oprawiając tak agresywną kampanie która wspierają Pana, jesli zadłuży Pan miasto powyżej 26% dochodu jak jest obecnie, i nie ściągnie Pan minimum tych 159mln zł z zewnątrz ludzie Pana wywiozą z tego miasta na taczce? Bo każdy Pana wyborca wierzy w Pana obietnice ze bedzie lepiej. Ale jesli Pan nie podoła temu zadaniu??? Nie obniży zadłużenia, nie zrealizuje obietnic wyborczych, nie zacznie ściągać więcej pieniędzy z zewnątrz?

Panie KULIK niech Pan powie jak facet, biore to na klate, zrobie lepszy wynik... Jesli nie to mozecie zrobic ze mna co chcecie.... wtedy zagłosuje na Pana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:24 01-11-2018,   32%
@~??? Przecież wypowiedział się o kredytach - chociaz wcale nie musiał moim zdaniem.
Kredyt wziął na zakup działki i na kampanię wyborczą, bo nie chciał mieć sponsorów z zewnątrz.

A tak w ogole, patrząc na oswiadczenia majątkowe lokalnych polityków to zdecydowana wiekszosc ma zadłużenia, to na nieruchomości, to na remonty czy samochody.
odpowiedz   •   oceń :  
~Brzydal, 08:58 01-11-2018,   87%
@~??? Nie no, serio? Nie mam zamiaru głosować na Kulika, bo z dwojga złego wolę starych partyjniakow bo po tylu latach wiadomo co się po nich spodziewać. Mój kandydat Frydryk nie podołał.
Ale co do kredytu to kto sam nie ma kredytu niech pierwszy rzuci kamień. Toż to nie są milionowe kwoty, kupując mieszkanie trzeba bujać się całe życie z wiekszym characzem na rzecz banku i to którego do niedawna w przeciwieństwie do konsumpcyjnego nie można było spłacić wcześniej zeby bank kochanych odsetek nie stracił.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:17 01-11-2018,   24%
@~Brzydal Piszesz, ze głosowałes na Frydryka (z gangu świeżakow hihi), zeby potem napisac, ze wolisz obecnego prezydenta, bo po Kuliku nie wiesz czego sie spodziewac.. Aha. A to w jakim celu glosowales na Pana Jakuba?

Ps. Ten kit nie przejdzie :)
Głosuj na kogo chcesz, bo takie masz prawo, ale chociaż nie bajeruj ;) milego dnia życzę :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:43 01-11-2018,   82%
A jaka to bajera, że na Kulika nie chciał i nie chce głosować?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:51 01-11-2018,   22%
Bo w jednym zdaniu pisze, że głosował na kogoś nowego, a w drugim "wolę starych partyjniakow bo po tylu latach wiadomo co się po nich spodziewać".
To w jakim celu głosował na Pana Jaluba, skoro po Nim raczej na pewno nie wiedział czego się spodziewać?

Niech głosuje na kogo chce oczywiście, ma wolny wybór.

Pierwszy głos u mnie na Jakuba, drugi na Lukasza. Chcę zmianyyyy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:53 01-11-2018,   74%
Czyli pan Kulik oszukał znowu ? Twierdząc, że sam sobie kampanie finansuje. A co z MPK i finansowaniem jego poczynań ? Ostatnio zrobiło się głośno o tym. Ja tego nie wiem, niech pan Kulik zdementuje to, jeśli to plotka. Tak żądamy jako wybory aby pan Łukasz odniósł  się do tych informacji.........................
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:04 01-11-2018,   32%
Zdementował wczoraj. Powiedział, że na kampanie wziął kredyt, bo nie chciał żadnych sponsorów z zewnątrz. Jest film na Jego profilu, proszę zajrzeć.

Być może ktoś powiesił plakat, ale po to je rozdawał żeby ludzie wieszali. Zobacz ile na mieście wisi, na witrynach sklepowych, nawet w samochodach nauki jazdy. Czy to oznacza, że każdy jest sponsorem? Nie. To oznacza, że go popierają po prostu. Jak większość w 1 turze (w stosunku do kontrkandydata). Plakaty Pana Kotowskiego wiszą na przystankach. Czy to oznacza, że MZK jest sponsorem? Na pewno też nie. Wykupili miejsce to wiszą.

Ale w sumie redakcja może się tym zająć - niech komitety udostępnią kro sponsoruje, ile kosztowały kampanie itd. O ile to prawnie możliwe (RODO itd.). Ja też z chęcią poczytam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Eryk, 10:25 01-11-2018,   74%
Do Gość wyżej. Widzę, że jesteś zwolennikiem pana Łukasza. Ja jeszcze nie zdecydowałem na kogo zagłosuję. Fajnie, że Twój kandydat chce coś zmienić. Tylko co ? Czytałem program Kulika i Kotowskiego. Kulika jakiś taki mętny, niesprecyzowany. Kaszka wyborcza. U Kotowskiego widzę same konkrety. Moim zdaniem prezydent powinien być konkretny. Tak więc, przekonaj mnie abym zagłosował na któregoś z nich ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Masa, 10:27 01-11-2018,   79%
A nie mógł stanąć do debaty i powiedzieć ludziom wprost ? Tylko nagrywa sobie te filmiki . Co to Hollywood czy Ostrołęka ?
odpowiedz   •   oceń :  
~obieżyświat, 10:28 01-11-2018,   77%
chcemy prezydenta Prawdziwego a nie Wirtualnego...........................................................................
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:47 01-11-2018,   31%
@~Eryk Jestem. Ale nie mam zamiaru do niczego i do nikogo przekonywać. Po prostu dementuje plotki, bo działają na szkodę Pana Łukasza.

Proszę wybrać kandydata zgodnie ze swoimi przekonaniami,  kierować się sercem i rozumem. Pan sam musi wiedzieć na kogo głosować, to Pana wybór i nikogo więcej. Mi zależy na czymś innym a Panu na czymś innym. Ja cenię sobie to, że była możliwość trzykrotnie porozmawiac z Panem Kulikiem osobiscie o tym co mnie interesuje. Spodobało mi się, że jest otwarty na ludzi i wychodzi do nich. Jego pomysły też mi odpowiadają.
Zresztą jeden i drugi kandydat mają fajny program (chociaż osobiście - w estakadę za 1.5 roku wątpię ;) ) . Nie uważam też, że Pan Kotowski jest złym Prezydentem, ale kilka decyzji w czasie rządów było dla mnie niezrozumiałych. Dlatego też chcę zmiany (ja, Pan nie musi chcieć).

Proszę iść głosować zgodnie ze swoimi przekonaniami i tak będzie najlepiej :)

Pozdrawiam :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:30 01-11-2018,   80%
@~Eryk Obiektywnie rzecz biorąc oba programy wyborcze dzieli przepaść. Oczywiście nie oznacza to, że bardzo słaby program KANDYDATA pochodzącego z lewicy musi oznaczać równie słabe wdrożenie.  Pytanie, czy Ostrołęka chce się o tym przekonać.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:06 01-11-2018,   29%
@~Gość Słaby? Pojęcie względne. Moim zdaniem bardziej realny, dlatego też wydaje się mniej "wow".

Tak pytam całkiem szczerze - wierzysz w ekapadę za rok? Kurde, same pozyskanie środków zewnętrznych długo trwa.
Wierzysz w ten port i zagospodarowanie wybrzeży Narwi? Bo ja słyszę to co wybory.

I tak dalej.  Oczywiście może Pan Kotowski rzeczywiście dostając żółtą kartkę od Ostrołęczan zrozumiał gdzie zrobił błąd i weźmie się do spelniania obietnic na milion procent możliwości, ale ja nie chcę sie już o tym przekonywać po raz czwarty. Mi wystarczy.

Ale ogólnie mi nie chodzi o sam program, a o część "otoczki" i to mi się niezbyt podoba :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:08 01-11-2018,   19%
*estakadę, ach ten słownik.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:43 01-11-2018,   90%
Analizowałeś budżet miasta? Wystarczy podstawowa wiedza ekonomiczna, żeby do człowieka dotarło, że bez zewnętrznych środków nie da się przeprowadzić większej inwestycji. Ale tak, da się postawić dodatkowe latarnie z LED oraz zorganizować Sylwestera bez pozyskiwania środków zewnętrznych.  Zależy,  jak rozumieć rozwój miasta.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:59 01-11-2018,   93%
Nie zrozum mnie źle, po prostu biorąc pod uwagę historię naszego kraju sumienie nie pozwoliłoby mi zagłosować na osobę pochodzącą z partii lewicowej. Doceniam komentarz i zgadzam się,  że wypełnienie w 100% obietnic wyborczych będzie trudne, bo program jest bardzo ambitny. W estakadę za rok nie wierzę, raczej za 2-3 lata realnie patrząc.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:10 01-11-2018,   31%
@~Gość Kolejna obietnica - program 300+.

To obciąża budżet w 100%, bo dofinansowań raczej nie ma.

Maturzystom wyplacamy 300zl/ mc przez rok. Juz nawet napiszmy, ze to rok szkolny czyli 10 miesięcy. Maturzystów w tym roku bylo okolo tysiąca (zaokrąglenie), no powiedzmy, że 500 jest z Ostrołęki z meldunkiem stałym czy tymczasowym (chociaż podejrzewam, że więcej). No to 300zl × 500 osób x 10 miesiecy = 1500000. Slownie 1mln 500tys.
To takie szacunkowe rachunki. Czy to udźwignie budżet miasta?
Oczywiście młodzież należy wspierać, tylko czy taka kwota jest realna dla Ostrołęki?

Ja szanuję oczywiscie Twój wybór :) spokojnie, nie zjadam za odmienne zdanie. Takie rozmowy są ważne, bo jedna i druga strona może przedstawić swoje poglądy. Dlatego nawet nie mam zamiaru przekonywać, bo Ty masz swój rozum, swoje poglądy i przekonania i bardzo się cieszę, ze rozmowa internetowa ich nie zmienia. Chorągiewek nie lubię :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:50 01-11-2018,   65%
Program Kulika słaby - bo skąd kasa?
Port - słyszeliśmy wiele razy obiecanki. Jednak nigdy nie było prac w porcie i zaangażowania Wód Polskich.  Więc jest nadzieja.
Otoczenie prezydenta  - no tu też bym trochę roszad zrobił.
Ale czy tylko z powodu kilku panów z otoczenia Kotowskiego mamy rezygnować z kasy rządowej?
Wolę kurczę tych panów i kasę dla Ostrołęki z rzadu niż kolegów Kulika i zero kasy z rządu.(Apropos kogo Kulik wsadzi na stołki nie wiem i tym bardziej czy będą lepsi)
Taki brutalny pragmatyzm.
odpowiedz   •   oceń :  
~Brzydal, 20:33 01-11-2018,   67%
Jak widzę kolejne obietnice prezydenta to nie wiem czy śmiać się czy płakać ale w tym momencie zostało nam wybranie mniejszego zła. Albo partyjniactwo Kotowskiego po linii rządowej z jakimś dostępem do gotówki z zewnątrz albo partyjniactwo byłych SLD-owcow i PO-wcow Kulika ktoremu kurek z gotówką zostanie zakręcony. Nie łudźmy się, PO i PiS to bandy które działają na tych samych zasadach i tak jak miasto było lata odcięte od środków zewnętrznych tak będzie po niestety wygranej Kulika.
jeszcze ciekawe jak będzie z środkami i stołkami u marszałka.Jak PO znów zawiąże koalicję w sejmiku to po wypięciu się Klekota nie liczcie nawet na środki wojewódzkie. A może przeciwnie, jego start z list Kulika był celowy?
Najbliższe tygodnie będą bardzo ciekawe, będę głosował na Kotowskiego bo z dwojga złego to wolę tego z pieniędzmi.
Chociaż szczerze mówiąc obawiam się że (zresztą zasłużenie) ma już pozamiatane i czekają nas duże zmiany, tylko obawiam się że wcale nie na lepsze...
odpowiedz   •   oceń :  
~%%%, 16:34 03-11-2018,   100%
@~??? Co to ciebie obchodzi mantyko jedna prywatny kredyt Kulika. To jest jego prywatna sprawa. Zajmij się pisowski popleczniku społecznymi pieniędzmi, które twoi faworyci przez lata ładują sobie do kieszeni. Sam pewnie robisz to samo. Teraz tyłki wam chodzą ze strachu. Pójdziecie do roboty za dyche na godzinę. Posmakujecie życia!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Rebeliant Tadeusz, 10:46 01-11-2018,   92%
Palikot na prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:55 01-11-2018,   80%
@~Rebeliant Tadeusz Chabeta na wice
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:16 01-11-2018,   82%
Często podkreślacie (moim zdaniem trochę niesłusznie bo wszelkie inwestycje wymagają czasu. Często przygotowanie dokumentacji trwa o wiele dłużej niż sama budową czy remont. Takie realia) że w ostatnim czasie kotowski jes bardzo aktywny wiążąc to z wyborami.( oczywiście w wielu przypadkach to prawda. Podobnie jak nigdy nie wcześniej nie widziałem Kulika rozmawiajacego z ludźmi - Ilu było podstawionych to zostawiam tym którzy widzieli te spotkania.)
Obawiam się tylko czy Kulik dokończy te projekty które zaczął Kotowski bo te niezależnie od poglądów są potrzebne. Druga obawa to taka czy Kulik będzie potrafił pojechać do Warszawy żeby "wywalczyć  " kolejne wsparcie rządu. Szczerze wątpię. Kotowski ma lepsze kontakty z rządem.
I druga obawa: prezydent jest również  swoistą wizytówką miasta. Musi występować publicznie, przemawia itd. Niestety nie widziałem Kulika pod obstrzałem kamer, niewygodnych pytań itd. ( z powodu ucieczki przed debata) niestety występ na chodniku (Często szczegółowo zaaranżowanych) to nie to samo co publiczne wystąpienie przy różnych  uroczystościach, przy podejmowaniu ważnych osób goszczących w mieście. Od wizerunku prezydenta "na zewnątrz " również wiele zależy.
Niezależnie od upodobań politycznych..
Kotowski potrafi się zachować, przemówić (bez kartki i suflerów). 
Widać duże zachłysnięcie się Kulikiem. Tylko co on może zrobić? Pierwszy rok, dwa lata będą czystki - ok, to również potrzebne w jakimś zakresie ( czy jego kolesie okażą się lepsi czas pokaże) tylko czy od tych niby rewolucji będzie w Ostrołęce żyło się lepiej? Czy przybędzie inwestorów? (To może i tak , bo niedawno miasto za Kotowskiego zostało dołączone do specjalnej strefy ekonomicznej). 
Mam wrażenie że program Kulika ma tylko jeden konkret i prawdziwy cel (Podobnie jak PO - Kleczkowski) oddepchnać pis od władz. I na tym kończy się program dla miasta.
Jak już pisałem, od samej wymiany na " swoich " przeciętnym mieszkańcom nie będzie żyło się lepiej, nawet nie odczujemy tych zmian w codziennym życiu. Ale brak inwestycji , wsparcia rządu...na pewno odczujemy.
Wybór należy do nas...I najgorsze co możemy sobie sami zrobić to głosować emocjami- bo tego czy tamtego nie lubię. Oczywiście możemy ale co nam to da i naszemu miastu???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:13 01-11-2018,   82%
Często podkreślacie (moim zdaniem trochę niesłusznie bo wszelkie inwestycje wymagają czasu. Często przygotowanie dokumentacji trwa o wiele dłużej niż sama budową czy remont. Takie realia) że w ostatnim czasie kotowski jes bardzo aktywny wiążąc to z wyborami.( oczywiście w wielu przypadkach to prawda. Podobnie jak nigdy nie wcześniej nie widziałem Kulika rozmawiajacego z ludźmi - Ilu było podstawionych to zostawiam tym którzy widzieli te spotkania.)
Obawiam się tylko czy Kulik dokończy te projekty które zaczął Kotowski bo te niezależnie od poglądów są potrzebne. Druga obawa to taka czy Kulik będzie potrafił pojechać do Warszawy żeby "wywalczyć  " kolejne wsparcie rządu. Szczerze wątpię. Kotowski ma lepsze kontakty z rządem.
I druga obawa: prezydent jest również  swoistą wizytówką miasta. Musi występować publicznie, przemawia itd. Niestety nie widziałem Kulika pod obstrzałem kamer, niewygodnych pytań itd. ( z powodu ucieczki przed debata) niestety występ na chodniku (Często szczegółowo zaaranżowanych) to nie to samo co publiczne wystąpienie przy różnych  uroczystościach, przy podejmowaniu ważnych osób goszczących w mieście. Od wizerunku prezydenta "na zewnątrz " również wiele zależy.
Niezależnie od upodobań politycznych..
Kotowski potrafi się zachować, przemówić (bez kartki i suflerów). 
Widać duże zachłysnięcie się Kulikiem. Tylko co on może zrobić? Pierwszy rok, dwa lata będą czystki - ok, to również potrzebne w jakimś zakresie ( czy jego kolesie okażą się lepsi czas pokaże) tylko czy od tych niby rewolucji będzie w Ostrołęce żyło się lepiej? Czy przybędzie inwestorów? (To może i tak , bo niedawno miasto za Kotowskiego zostało dołączone do specjalnej strefy ekonomicznej). 
Mam wrażenie że program Kulika ma tylko jeden konkret i prawdziwy cel (Podobnie jak PO - Kleczkowski) oddepchnać pis od władz. I na tym kończy się program dla miasta.
Jak już pisałem, od samej wymiany na " swoich " przeciętnym mieszkańcom nie będzie żyło się lepiej, nawet nie odczujemy tych zmian w codziennym życiu. Ale brak inwestycji , wsparcia rządu...na pewno odczujemy.
Wybór należy do nas...I najgorsze co możemy sobie sami zrobić to głosować emocjami- bo tego czy tamtego nie lubię. Oczywiście możemy ale co nam to da i naszemu miastu???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:15 01-11-2018,   67%
Jeśli mam do wyboru człowieka którego korzenie polityczne wywodzą się z SLD ,  wielką rewolucję wywalania nieswoich i wsadzania swoich (to główny temat kampanii), wiele "dziwnych " informacji krążących wokół jego osoby, skazanej za pomówienia w pierwszej instancji i w Ogóle wielką niewiadomą to mój wybór jest oczywisty


odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:26 01-11-2018,   72%
Mam pytanie.

Iloma językami obcymi posługuje się Kulik?

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:31 01-11-2018,   74%
Jeśli mam do wyboru człowieka którego korzenie polityczne wywodzą się z SLD ,  wielką rewolucję wywalania nieswoich i wsadzania swoich (to główny temat kampanii), wiele "dziwnych " informacji krążących wokół jego osoby, skazanej za pomówienia w pierwszej instancji i w Ogóle wielką niewiadomą to mój wybór jest oczywisty


odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:20 01-11-2018,   75%
Jeśli mam do wyboru człowieka którego korzenie polityczne wywodzą się z SLD ,  wielką rewolucję wywalania nieswoich i wsadzania swoich (to główny temat kampanii), wiele "dziwnych " informacji krążących wokół jego osoby, skazanej za pomówienia w pierwszej instancji i w Ogóle wielką niewiadomą to mój wybór jest oczywisty


odpowiedz   •   oceń :  
~LM, 23:52 01-11-2018,   82%
Moi drodzy Ostrołęczanie, zanim zrozumiecie sens decyzji z którą przyjdzie się wam mierzyć w wyborach zrozumcie proszę jak działa Polityka, otóż nikt tego nie powie wprost ale logiczną konsekwencją braku kolejnej kadencji dla JK będzie odsunięcie na 5 lat jakichkolwiek większych inwestycji w tym mieście być może nawet z elektrownią włącznie. To oczywisty fakt, nikt z rządzących nie pozwoli sobie na to aby ciężko wychodzona także przez JK nowa elektrownia, która planowo ma powstać w 2023 roku była otwierana przez kandydata ŁK i aby takowy przecinał wstęgę. Skądinąd nie znam człowieka ale nie słyszałem jednej wypowiedzi czy choćby śladu konstruktywnych planów dla tego miasta z jego strony. PROSZE was więc o rozwagę, postraszyliscie JK w pierwszej turze i dobrze, ale kandydat ŁK nie docenił waszej inteligencji pokazując się dzień później z Panem z PO ręka w rękę zadając tym samym kłam swojej apartyjności. Mamy więc creme de la creme funkcjonowania Koalicji Obywatelskiej (PO/N.) i Pana ŁK w jej strefie wpływów; więc osobiście APELUJE raz jeszcze o rozsądek i życzę dobrej niedzieli już za 3dni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:11 02-11-2018,   34%
@~LM Przecież łopaty wbite, budowa rozpoczęta. Czy może nie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Egg, 08:13 02-11-2018,   80%
Co niektórzy maja tylko zakorzenione by coś psuć, niszczyć, rozbijać, wszędzie widząc układy. A ja wole budować, wzmacniać relacje, korzystać z doświadczania.... Dlatego swoj glos oddam na JANUSZA KOTOWSKIEGO... Kulik zanim sie wdroży, zanim poustawia swoich ludzi na stanowiskach, stracimy cenny czas gdy przy władzy jest PIS. W obecnej syyyacji to KOTOWSKI jest gwarantem rozwoju Ostrołęki... mam już swoje lata, i jestem stanie z każdym sie założyć ze Kulik pociągnie Ostrołękę w dół ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:13 02-11-2018,   34%
@~Egg No i tak będziesz głosował aż Pan Kotowski nie będzie już mógł startować? Powodzenia...
Każdy nowy będzie musiał się nauczyć. I terazbi za 5 latbi za kolejne 5 i kolejne... Bla bla bla. Żaden argument. Wybierać prezydenta dozywotnio.. Ale Twoj wybór.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:28 02-11-2018,   84%
Przypomnij sobie kim był Kotowski przed prezydenturą.
Przewodniczącym rady miasta i wicemarszałkiem województwa.
Więc jakby nie patrzeć miał o niebo większe doświadczenie niż Kulik obecnie.
Do tego jeszcze kwestia współpracy z rządem...

Każdy głosuję zgodnie z własnymi przekonaniami.
Jeśli ktoś uważa że główne problemy miasta to brak KLERU w kinie i impreza w sylwestra to  kulik będzie idealnym kandydatem. I na pewno od tego będziemy żyć w krainie mlekiem i miodem płynącej.

Ja uważam że, to są problemy z  ostatnich miejsc listy potrzeb mieszkańców i miasta.
Ważniejsze jest jak największe wsparcie rządu i tu Kotowski może więcej.
Czy go lubimy czy nie, tak poprostu jest.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:05 02-11-2018,   67%
Przypomnij sobie kim był Kotowski przed prezydenturą.
Przewodniczącym rady miasta i wicemarszałkiem województwa.
Więc jakby nie patrzeć miał o niebo większe doświadczenie niż Kulik obecnie.
Do tego jeszcze kwestia współpracy z rządem...

Każdy głosuję zgodnie z własnymi przekonaniami.
Jeśli ktoś uważa że główne problemy miasta to brak KLERU w kinie i impreza w sylwestra to  kulik będzie idealnym kandydatem. I na pewno od tego będziemy żyć w krainie mlekiem i miodem płynącej.

Ja uważam że, to są problemy z  ostatnich miejsc listy potrzeb mieszkańców i miasta.
Ważniejsze jest jak największe wsparcie rządu i tu Kotowski może więcej.
Czy go lubimy czy nie, tak poprostu jest.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:25 02-11-2018,   67%
MO blokuje komentarze. Wrzucają tylko swoje atakujące Kotowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~Gość, 21:51 31-10-2018,   80%
Ul. Turskiego
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również