2019-02-18T13:23:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 10 40%
Ostrołęka,

Hospicjum kością niezgody. Caritas o stratach, prezydent się broni

REKLAMA
REKLAMA
4
6
140
Najlepszy komentarz
~ja, 16:28 18-02-2019,   93%
abo tam gdzie pracują rodzice
odpowiedz   •   oceń :  
Wypowiedziana przez prezydenta Ostrołęki umowa użyczenia budynków przy ul. Kościuszki dla Caritas na cele pobudowania hospicjum odbiła się szerokim echem w Ostrołęce. Wczoraj księża mówili o tym na ogłoszeniach duszpasterskich, a prezydent broni się, publikując komunikat.

Przypomnijmy, pismem z dnia 4 lutego br. prezydent Ostrołęki Łukasz Kulik wypowiedział umowę użyczenia budynków przy ul. Kościuszki, które miały być przeznaczone na hospicjum. W piśmie, które opublikowaliśmy w naszym serwisie, prezydent oznajmił, że budynki mają być przeznaczone na inny cel. Nie napisał jednak, jaki to cel.

Wczoraj w ostrołęckich parafiach wypowiedziana przez Kulika umowa była tematem ogłoszeń duszpasterskich na każdej mszy świętej. Odczytano komunikat o następującej treści:

Caritas Diecezji Łomżyńskiej informuje, że w dniu 11 lutego 2019 r. (w Dzień Chorego) wpłynęło pismo od Prezydenta Miasta Ostrołęka WYPOWIADAJĄCE umowę użyczenia na użytkowanie nieruchomości w Ostrołęce, przy ul. Tadeusza Kościuszki (dawne budynki policyjne) z przeznaczeniem na budowę hospicjum stacjonarnego na 30 łóżek.

Caritas Diecezji Łomżyńskiej z inicjatywy Ks. Bpa Janusza Stepnowskiego, Ordynariusza Łomżyńskiego, wobec braku w Ostrołęce, jak i w innych miejscowościach w pobliżu, tego typu placówki, mając na względzie zapewnienie opieki wielu ciężko chorym i umierającym osobom, podjęła się budowy hospicjum stacjonarnego, mając doświadczenie prowadzonego już w Ostrołęce i Wyszkowie hospicjum domowego.

Po zawarciu umowy użyczenia, podjęliśmy czynności: związane z analizą procesu studyjnego, odwiedziliśmy hospicja stacjonarne w Warszawie, Płocku i Suwałkach wraz z zespołem konsultacyjnym. Na dzień dzisiejszy prawie gotowy projekt nowego hospicjum stacjonarnego zawiera najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne z zakresu tego typu obiektów. Mieliśmy nadzieję, że w okresie letnim rozpocznie się tak niezbędna dla miasta Ostrołęki i okolic, budowa hospicjum. Na skutek wypowiedzenia umowy powyższa inwestycja upadła oraz narażeni zostaliśmy na straty związane z wykonaniem projektu budowlanego hospicjum.

Z kapłańskim pozdrowieniem - Ks. Andrzej Mikucki, Dyrektor Caritas Łomżyńskiej


Gdy zrobiło się głośno, prezydent Łukasz Kulik postanowił zareagować i zamieścił komunikat na swojej stronie na Facebooku. Ujawnił kulisy tej sprawy.

- Na początku stycznia w Urzędzie Miasta spotkałem się z przedstawicielami Caritas Diecezji Łomżyńskiej i rozmawialiśmy na temat budynku po starej komendzie. Caritas chciał zbudować hospicjum na 30 łóżek. Poinformowałem, że miasto stara się pozyskać teren po „starym” szpitalu. Chcielibyśmy w tym miejscu zbudować kompleks leczniczy, w skład którego wchodziłoby zarówno hospicjum i kilka innych placówek dedykowanych zarówno osobom chorym jak i niepełnosprawnym. Rozmawialiśmy o co najmniej 160 miejscach pobytu w 4 oddziałach (placówkach). Caritas mógłby zrealizować większy projekt niż obecnie planowany - napisał włodarz miasta.

W takim razie co z budynkiem po dawnej komendzie?

- Na terenie po „starej” komendzie - zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami - chcielibyśmy by powstało nowe przedszkole i żłobek (od strony ul. Kościuszki) oraz Dzienny Dom Seniora (od strony ul. Bogusławskiego), przedzielone placem zabaw wraz z kompleksem parkowym. Takie rozwiązanie pozwoliłoby finansować ich funkcjonowanie w ramach środków zewnętrznych na integrację międzypokoleniową. Obydwa projekty wymagają konsultacji z kilkoma instytucjami, dlatego nie chciałem mówić o tym zanim wszystko nie zostanie dopięte na ostatni guzik - tłumaczy prezydent Kulik. Pozostaje teraz trzymać kciuki, by wszystko zostało dopięte na ostatni guzik. Ostrołęczanie zapamiętają te plany, podobnie jak zapamiętali obietnice wyborcze.

Do ratusza wysłaliśmy zapytanie w tej sprawie, lecz nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi. Jeżeli dowiemy się czegoś nowego, poza informacjami przekazanymi w oficjalnym komunikacie, poinformujemy o tym w naszym serwisie.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~WKURZONY, 13:32 18-02-2019,   58%
POPIERAM ,NAJLEPIEJ JAK HOSPICJUM BEDZIE W DAWNYM SZPITALU NA SIENKIEWICZA,PO ZA TYM LOMZYCA JEST BOGATYM MIASTEM,BOGATSZYM NAWET OD WARSZAWY,WIEC STAC ICH NA WSZYSTKO!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 15:12 18-02-2019,   61%
@~WKURZONY PIS nie wpadł na pomysł domu seniora, przedszkola, żłobka, nie pozyskał terenu starego szpitala na hospicjum, nie zorganizował środków, a teraz z elektrowni krytykują nowego prezydenta. Było działać, a nie nagrody i premie sobie przydzielać.  Was czas minął. Dajcie pracować wybranym demokratycznie władzom przez większość mieszkańców i nie przeszkadzajcie w realizacji wyśmienitych projektów oraz rozwoju miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:23 18-02-2019,   63%
@~WKURZONY Kulik off
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:57 18-02-2019,   55%
@~bezpartyjny Wpaść na pomysł to żadna trudność , ale zrealizować ten pomysł to dopiero sztuka.
Na razie to prezydent tylko wpadł na pomysł w jaki sposób wytłumaczyć się mieszkańcom miasta ze swojej głupiej decyzji.
A że nie zrealizuje tego swojego pomysłu to jest tak pewne jak to że każdy kiedyś umrze.
Hospicjum na 160 łóżek to jest nierealne nawet w większych miastach niż Ostrołęka.
A przedszkola i żłobki panie prezydencie to się buduje na nowych osiedlach mieszkaniowych tam gdzie mieszka najwięcej małych dzieci a nie na bezludziu na ul. Kościuszki.
Dla mnie taki prezydent to zwykły oszust
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:09 18-02-2019,   60%
@~WKURZONY "Na początku stycznia w urzędzie miasta spotkałem się z przedstawicielami Caritas Diecezji Łomżyńskiej i rozmawialiśmy na temat budynku po starej komendzie. Caritas chciał zbudować hospicjum na 30 łóżek. Poinformowałem, że miasto stara się pozyskać teren po "starym" szpitalu. Chcielibyśmy w tym miejscu zbudować kompleks leczniczy, w skład którego wchodziłoby zarówno hospicjum i kilka innych placówek dedykowanych zarówno osobom chorym jak i niepełnosprawnym. Rozmawialiśmy o co najmniej 160 miejscach pobytu w 4 oddziałach (placówkach). Caritas mógłby zrealizować większy projekt niż obecnie planowany."
odpowiedz   •   oceń :  
~stop sektom, 16:17 18-02-2019,   50%
PiS wpadł na pomysł przeprawy tymczasowej i muzeum wszyscy wiedzą jak wygląda realizacja.
odpowiedz   •   oceń :  
~ha ha ha, 16:41 18-02-2019,   59%
@~stop sektom asfalt miał popękać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:39 18-02-2019,   50%
@~bezpartyjny Kulik nie nadaje sie na prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~~~mnb, 17:47 18-02-2019,   58%
@~WKURZONY Hospicjum to ludzie  wstanie krytycznym ktorym potrzebna pomoc  ciagla  30 lozek w hospicjum to bardzo duzo .W starym szpitalu to moze byc dom starosci a nie zadne hospicjum
odpowiedz   •   oceń :  
~świetny pomysł, 17:49 18-02-2019,   41%
@~~~mnb 30 osób to mogą swobodnie na plebanii ulokować, a przedszkole, żłobek i dom seniora to świetny pomysł na zagospodarowanie majątku miejskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~was/, 17:52 18-02-2019,   58%
@~WKURZONY Szpital stary ma  za duzy obiekt na hospicjum
odpowiedz   •   oceń :  
~Ryszard, 17:53 18-02-2019,   70%
@ bezpartyjny - teraz to przezadziłeś. Powinieneś pochylić ten pusty łeb i przeprosić.
odpowiedz   •   oceń :  
~anty POPIS, 17:56 18-02-2019,   39%
@~Ryszard siedź w elektrowni póki masz robotę po znajomości i nie majacz.
odpowiedz   •   oceń :  
~~~mnb, 17:59 18-02-2019,   73%
@~świetny pomysł Czy Ty kodziarzu wiesz co piszesz  czy masz 1/4 kory mozgowej i nic nie myslisz robisz sobie zarty z hospicjum.Aten majatek miejski nie jest wlasnoscio  Kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:02 18-02-2019,   84%
tak jest off
odpowiedz   •   oceń :  
~stop sektom, 18:03 18-02-2019,   37%
@~~~mnb I nie jest własnością poprzedniego prezydenta, a mieszkańców. Najpierw referendum, a potem umowa użyczenia Sekciarzu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:40 18-02-2019,   84%
@~bezpartyjny poczekamy ,zobaczymy .radzę popierającym projekt sprawdzić stan tych budynków, bo pracownicy policji bali się wejść na piętro bo można było spaść przez sufit.Ile kasy pochłonie ten projekt a ile lat będzie realizowany -zobaczymy.
No może jak się zechce upokorzyć kościół środki i wykonawcy będą pracować 24 godziny na dobę no zdjęcia postępu prac będą również mobilizować.Ale niezależnie skąd będą na to środki to będą to pieniądze z podatków.A hospicjum byłoby realizowane środkami poza budżetowymi ,a te budżetowe można by zainwestować na innych miejskich budynkach wymagających remontu a jest ich sporo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:43 18-02-2019,   29%
@~WKURZONY SUPER
Dobry prezydent.

TROLE POZWALNIANE ZA LENISTWO,  KTÓRYM MIESZKANCY OSTROŁĘKI PODZIEKOWALI,
P O G Ó D Z C I E  SIĘ z PRZEGRANĄ!!!

Wstydu odzczedzcie i przestańcie zenujaco komentować.
odpowiedz   •   oceń :  
~Han, 22:03 18-02-2019,   50%
@~stop sektom Żadnych mieszkańców tylko wojewody
odpowiedz   •   oceń :  
~Y, 22:10 18-02-2019,   67%
@~WKURZONY Dawny szpital to rudera, która powinna zostać zburzona. Dla Ciebie 30 łóżek to nic dla osób niepełnosprawnych i nieuleczalnie chorych i ich rodzin to coś wielkiego. Caritas nie dziala w tak spektakularny sposób jak Wośp, ale ma wielki sztab ludzi którzy każdego dnia dają siebie wszystko.
odpowiedz   •   oceń :  
~carlo, 09:17 19-02-2019,   100%
Gościu najlepiej to zrobić tam zakład zamknięty dla takich jak ty
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:33 18-02-2019,   49%
Pan Kulik to zły człowiek :(
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:14 18-02-2019,   64%
Popieram w 100%
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:43 18-02-2019,   58%
Oj bardzo zły i msciwy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:55 18-02-2019,   40%
Bardzo mylisz się  lub celowo opluwasz człowieka. Dość darmochy. Powinien być przetarg publiczny, plan przedsięwzięcia i sposób finansowania. A tak to by prawdopodobnie było tak;  nieruchomość za fryko a potem pieniądze z miasta na działalność. Lub upłynnienie działki za dużą kasę. Znamy te numery!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Chrześcijanin, 16:19 18-02-2019,   46%
To pseudo katolicy (nie mający nic wspólnego z naukami Chrystusa) opluwają ludzi, a w niedziele do spowiedzi, aby znów opluwać od poniedziałku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:45 18-02-2019,   67%
Nikt nie mógłby tego upłynnić bo to użyczenie. a Caritas zwykle sam się finansuje
odpowiedz   •   oceń :  
~oświeć mnie, 17:34 18-02-2019,   38%
Jak Caritas sam się finansuje? większej bzdury nie czytałem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:40 18-02-2019,   67%
Bardzo zlym
odpowiedz   •   oceń :  
~~ediiiiiiii, 17:56 18-02-2019,   50%
Oj bardzo zly  wszystko na NIE jeszcze nic dobrego nie zrobil Ostroleka jest nasza mieszkancow i zeby pan Kulik nie  przecholowal bo powiemy dosc
odpowiedz   •   oceń :  
~żegnam, 18:01 18-02-2019,   36%
@~~ediiiiiiii Właśnie was mieszkańcy pogonili od władzy, a prezydent realizuje tylko obietnice wyborcze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:03 18-02-2019,   67%
@~Chrześcijanin lewak i kosciol ha ha
odpowiedz   •   oceń :  
~Mateusz, 18:10 18-02-2019,   25%
Przeczytaj pismo święte to zrozumiesz, że Jezus był lewakiem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 22:07 18-02-2019,   20%
@~Chrześcijanin Z ciebie chrzścijanin jak koziej d..y trąba
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 13:36 18-02-2019,   58%
No, jest o co walczyć. Taki fajny teren w centrum miasta i tylko 30 łóżek?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:55 18-02-2019,   66%
@~Gosc Fajny? Dlaczego tyle lat pusty?
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec, 14:25 18-02-2019,   59%
Pytanie do poprzedników. Czemu nie zamienili np. tego terenu na ten na którym stoi dworzec PKS? Po drugie diecezja ma sporo terenów w Ostrołęce i tam może postawić hospicjum dla 30 osób.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:05 18-02-2019,   70%
@~mieszkaniec Dlaczego chcesz dworzec przenieść? Przecież ten teren był darowany kościołowi.
odpowiedz   •   oceń :  
~?, 16:20 18-02-2019,   47%
Więc niech budują hospicjum, bo plac jest  w samym centrum, a to co tam stoi nie można nazwać dworcem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:12 18-02-2019,   75%
@~? Dlaczego chcesz dworzec przenosić?
odpowiedz   •   oceń :  
~architekt, 17:36 18-02-2019,   20%
Aby Caritas mógł wybudować hospicjum? Teren już mają, projekt również pozostało działać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:43 18-02-2019,   72%
@~mieszkaniec Lewaku nie mysl odwrotnie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:36 18-02-2019,   48%
A Ty mądry inaczej......
odpowiedz   •   oceń :  
~Fan, 22:02 18-02-2019,   100%
@~Gość Jak cię dopadnie raczysko będziesz inaczej mówił
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:51 18-02-2019,   68%
Boga w sercu nie ma
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:12 18-02-2019,   59%
Jak można być tak złym, nieczułym na krzywdę innych człowiekiem.
odpowiedz   •   oceń :  
~podatnik, 14:18 18-02-2019,   49%
Jak nieczułym skoro chce hospicjum dla 160 osób, dom seniora, przedszkole i żłobek, a nie tylko dla 30 osób wybranych przez kościół.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:24 18-02-2019,   67%
tez mam takie zdanie..
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:24 18-02-2019,   56%
@~podatnik Człowieku jeszcze wierzysz mu w to co on mówi ?
odpowiedz   •   oceń :  
~wierzący, 14:27 18-02-2019,   59%
@~podatnik A co mam wierzyć tym co rządzili 16 lat, a teraz przenoszą się do elektrowni? Co chwila to jakieś problemy do ogarnięcia, pozostawione przez poprzedników i astronomiczny dług miasta. Nie bądź śmieszny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:44 18-02-2019,   62%
@~podatnik ~~podatniku ale masz duze kuku w glowie
odpowiedz   •   oceń :  
~Jacek K., 17:51 18-02-2019,   50%
@~wierzący Chce  ci powiedzic ze16 la  nie bylo takiego  cyrku obciachu jak obecnie A kto robi w Ostrolece ten problem cyrk   UM.
odpowiedz   •   oceń :  
~kuku, 17:52 18-02-2019,   55%
Co w elektrowni słychać?
odpowiedz   •   oceń :  
~tylko prawda, 17:54 18-02-2019,   50%
@~Jacek K. Poczytaj gazety z ostatnich 16 lat to zobaczysz jak śmiali się z Ostrołęki, a teraz w końcu coś robi się dla mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:26 19-02-2019,   50%
@~kuku Kulikova wysoać do starego szpitala na leczenie a na emeryture do nowego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:14 18-02-2019,   60%
aluminium czerep grzeje
odpowiedz   •   oceń :  
~moje zdanie, 14:23 18-02-2019,   52%
Nie wierze temu Panu ani trochę.
Teraz wymyśla sobie jakieś bajki.
odpowiedz   •   oceń :  
~moje zdanie, 14:29 18-02-2019,   52%
@~moje zdanie A ja wierzę. W końcu ktoś ma jakieś plany wobec miasta, a nie pomniki, muzea, przeprawy tymczasowe i parkingi dla wiernych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:32 18-02-2019,   100%
@~moje zdanie w co wierzysz, ty nawet sam sobie nie wierzysz, a co dopiero K,,,,?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:29 18-02-2019,   60%
Panie Prezydencie, wiedział pan że jest podpisana umowa i wiedział pan co będzie tam robione.
Jeśli mówi Pan prawdę to trzeba było najpierw skontaktować się z caritas, żeby nie ponosili zbędnych kosztów.
Wiem że w Urzędzie pieniądze się marnuje, ale nie wszędzie tak jest.
odpowiedz   •   oceń :  
~popieram, 14:32 18-02-2019,   41%
Dobra i szybka reakcja w interesie mieszkańców. Kościół ma tyle ziemi w Ostrołęce i okolicach, że może postawienie hospicjum dla 30 osób to nie problem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:56 18-02-2019,   57%
@~popieram Przeczytałeś ze zrozumieniem. Czy najlepiej manipulować i zmieniać temat.
odpowiedz   •   oceń :  
~mega, 14:32 18-02-2019,   41%
chyba ktos tu zartuje ...co to jest 30 lozek.uwazam ze stary szpital ,,to swietne miejsce ,cicho .spokojnie.mozne zatrudnic tez lekarzy by chorzy mieli opeke calodobowa.jest duzo zieleni .tylko uporzadkowac by byl takze czas na spacer.przeciez nie wszyscy chorzy sa lezacy.tak stary szpital ,,to super pomysl.pozdrawiam
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:57 18-02-2019,   63%
@~mega Ale nie o to chodzi, chodzi o to że człowiek nie liczy się z czyjąś pracą.
odpowiedz   •   oceń :  
~słusznie, 15:00 18-02-2019,   48%
Prezydent ma bronić interesu mieszkańców, a teren jest idealny na dom seniora, żłobek i przedszkole. Nowe miejsca pracy, spotkań i pomocy pracującym rodzinom.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:09 18-02-2019,   60%
@~słusznie Czlowieku zastanów się.
Jakie idealne mniejsce na żłobek i przedszkole????
Chyba nie masz i nigdy nie miałeś małych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszych.
Żłobki i przedszkola buduje się tam gdzie mieszkają małe dzieci!!!!!!    Na nowych osiedlach a nie na pustkowiu.
Żłobek jest przy parku a przedszkola też są na starym mieście. /po co tu więcej?/
Pomysł z tym żłobkiem i przedszkolem w tym miejscu dobry jest do kabaretu
odpowiedz   •   oceń :  
~zatkało kakao, 16:22 18-02-2019,   42%
Człowieku tam się buduje przedszkola gdzie są potrzebne, a tam jest potrzebne.
odpowiedz   •   oceń :  
~ja, 16:28 18-02-2019,   93%
abo tam gdzie pracują rodzice
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:51 18-02-2019,   48%
Najlepiej położyć już i tak umierających w tych zarazach w starym szpitalu może szybciej skonają nie??? A co do żłobka i domu seniorami to bardzo jestem ciekawy i raczej bardzo sceptycznie nastawiony. Sprawa z hospicjum przycichnie to i o żłobku i seniorach ludzie szybko zapomną. Dobry myk, ludzi od pijaru ma dobrych trzeba przyznać.Zobaczycie że z tego wszystkiego i tak będzie g....
odpowiedz   •   oceń :  
~ani kroku w tył, 14:53 18-02-2019,   56%
Boli du.pa, że można zrobić coś dla mieszkańców, a nie dla swoich?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:23 18-02-2019,   65%
@~ani kroku w tył A Ty pewien jesteś że nie będziesz musiał skorzystać z tego typu pomocy?! 30 łóżek to bardzo dużo. Chyba nie wiesz jak działa hospicjum skoro pierdzielisz takie farmazony. Chorzy nie muszą leżeć tam jeśli jest komu się nimi opiekować. Ludzie pracujący tam przyjeżdżają do pacjenta i pomagają w opiece, doradzają jak się opiekować robią zastrzyki i wszelkie inne zabiegi których bliscy nie umieją zrobić bądź się boją że mogą zaszkodzić niechcący dopóki ktoś się nie nauczy jak to było w naszym przypadku . Ludzie tam pracujący pomagają często osobie chorej  i często rodzinie pogodzić się z tym że niedługo odejdą. Wypożyczenie sprzętu medycznego też jest bardzo pomocne ponieważ nie każdego stać żeby kupić specjalne łóżko bądź materac przeciwodleżynowy i wiele innych żeczy niezbędnych w opiece nad chorym. Ludzie leżący w hospicjach to ludzie którzy albo nie mają rodzin albo mają tylko sami często potrzebują pomocy i nie są w stanie zaopiekować się bliskimi. Patrzę że Ci co piszą nie byli w tego typu sytuacji i życzę że im žeby nie musieli. Najgorsze jest to że musisz patrzeć na tą powolną śmierć bliskiej osoby i dziękujemy Bogu że są jeszcze tacy ludzie jak pracownicy hospicjum.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do tego co go boli w krok, 15:35 18-02-2019,   60%
@~ani kroku w tył Mieszkańcy i swoi to chyba to samo. Ciebie chyba boli głowa. To gorsze jak ból dupy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:40 18-02-2019,   62%
Chyba lepiej jak powstanie hospicjum dla 160 osób niż dla 30?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:18 19-02-2019,   60%
o ile powstanie
odpowiedz   •   oceń :  
~dziń dobry, 14:56 18-02-2019,   41%
 OJOJOJ! Ale kościiół poniesie straty. Pewnie cięzko teraz będzie mu się dżwignąć z kolan. Na trzydziesci łóżek to plebania w farze się nadaje ;-}
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:58 18-02-2019,   72%
@~dziń dobry Serio, to daj mi 1.000 zł też się dźwigniesz.
Wiesz co to gospodarność ?
odpowiedz   •   oceń :  
~ja, 15:06 18-02-2019,   32%
OJOJ taki zły człowiek a jak ten poprzedni taki dobry prawy człowiek nic w tym temacie nie robił to ok, teren i budynki po starym szpitalu lepszy, większy ,spokojniej, ludzie zacznijcie wy wreszcie myśleć, a nie wieszać psy na tego kto coś chce w tym zapyziałym mieście zmienić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:14 18-02-2019,   64%
Kulik samo zło
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:42 18-02-2019,   54%
I dno
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:16 18-02-2019,   35%
A się kurły spinają że klechom biznes nie wypali. Tfu pisowe pomioty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do plującego, 15:38 18-02-2019,   67%
Patrz w którą stronę wiatr wieje bo często Twoje chrochy mogą w Twój ryjek się cofnąć. Wcale nie trzeba być pisiorem by mieć inne zdanie niż Ty opluwaczu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:34 18-02-2019,   77%
Tfu na Ciebie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 15:19 18-02-2019,   56%
Dzień dobry!

Misiaczki! PiSzecie ciągle, że "stary szpital lepszy na hospicjum", że "tylko 30 łóżek", a nie zastanowiliście się nad różnicą  kosztów w adaptacji, pomiędzy budynkami byłej komendy policji a byłym szpitalem? Caritas nie ma maszynki do robienia pieniędzy. Nawet laik, znający ostrołęckie realia, już na pierwszy rzut okiem zauważy, że budynek po starym szpitalu ma znacznie, znacznie większą kubaturę niż obydwa budynki po komendzie policji... Różnica w kosztach adaptacyjnych byłaby - olbrzymia.

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx, 15:43 18-02-2019,   46%
@~Anna - Kurpiowska Panna Cartitas ma maszynkę do robienia pieniędzy, a na dodatek mogą pozyskać rządowe pieniądze, więc nie marudzić a do roboty 160 łożek to takie minimum dla miasta Ostrołęka i okolic.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 17:24 18-02-2019,   57%
@~xxx Dobry wieczór!

O.K. Dobra... Dobra... Nie irytuj się. Zrobimy hospicjum na  180 łóżek, a pieniądze pozyskamy  zarówno od rządu jaki i Mumii Europejskiej... (Jeżeli i rząd i Mumia będą mieli węża w kieszeni, wtedy uruchomimy maszynkę do robienia pieniędzy).

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~lekarz, 17:38 18-02-2019,   36%
@~Anna - Kurpiowska Panna Sama się irytujesz, nakręcasz, zaprzeczasz itd...
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 19:13 18-02-2019,   59%
@~lekarz Dobry wieczór!

Przepraszam, ostatnio mam złą passę i w pracy i w życiu osobistym. Zapewne stąd, te moje rozdrażnienie, złośliwość, przemożna chęć "dołożenia komuś", miotanie się...
Muszę wziąć się w garść i nieco wyluzować, bo inaczej narobię sobie wszędzie wrogów...

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Członek SLD, 15:20 18-02-2019,   43%
PRAWO PONIE PREZYDENCIE GONIĆ TYCH PISOWSKICH UMARLAKOW
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:00 18-02-2019,   69%
@~Członek SLD walnij się w ten pusty łeb??
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:30 18-02-2019,   67%
@~Członek SLD Te członek,  nie napinaj się
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:42 18-02-2019,   80%
Uważaj , aby Ci żyłka pierdząca nie walnęłą??
odpowiedz   •   oceń :  
~Silala, 15:22 18-02-2019,   67%
Kaszanka tam otworzy inny przybytek na 30 łuzek
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:52 18-02-2019,   34%
@~Silala nie istnieje coś takiego jak "luzko"
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:06 19-02-2019,   50%
@~Silala To na 30 materacy
odpowiedz   •   oceń :  
~Stefan, 16:15 18-02-2019,   50%
Kościół jak zwykle chciał wszystko za darmo i to jest prawda dlaczego umowa została wypowiedziana, sami biorą potężne pieniądze za dzierżawienie swoich gruntów, a dla swoich celów zamiast zapłacić za dzierżawę z własnych środków chcieli by otrzymać prezent w postaci darmowego zajmowania miejskich budynków. Mało tego to Miasto z własnych środków miało by przystosować owe budynki. Dodatkowo nadchodzi zmiana w przepisach o dzierżawie długoterminowej proponuję poczytać i się dowiedzieć aby uzyskać pełen obraz sytuacji. To nie Kulik z urzędem miasta jest ble tylko emisarjusze kościoła, otwórzcie oczy i uszy, a nie usta bez znajomości podstawowych faktów.
odpowiedz   •   oceń :  
~niedoczekanie, 16:25 18-02-2019,   34%
@~Stefan A od pensjonariuszy później kroić co łaska.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:45 18-02-2019,   46%
@~niedoczekanie Raczej ta co łaska to oddaj nam swój majątek i emeryturę a my się nią zajmiemy, a ty zdechniesz nikomu niepotrzebny/a. Takie jest ich podejście
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:15 18-02-2019,   65%
To jest decyzja na zasadzie  psa ogrodnika,  sam nic tam nie zrobi, to pewne,  a Caritasowi nie da bo to Kościół .lewackie  podejście.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:26 18-02-2019,   60%
Jak tam praca w  elektrowni?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:29 18-02-2019,   54%
a co chciałbys i TY, nie dla psa kiełbasa?? spadówa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:31 18-02-2019,   50%
Gościu, do pracy w elektrowni, to trzba miec wykształcenie, nie takie jak TY, z czym do ludzi, idz do porządnej szkoły, a pozniej zabieraj głos/
odpowiedz   •   oceń :  
~praca tylko dla wybrańców, 17:40 18-02-2019,   57%
A ja myślałem,  że trzeba mieć tylko legitymację partyjną?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:44 18-02-2019,   59%
@~praca tylko dla wybrańców i duzo rozumu, ale nie tyle co ty masz, za mało???
odpowiedz   •   oceń :  
~Lech, 17:47 18-02-2019,   46%
rozumu? a konkretnie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:52 18-02-2019,   37%
@~Lech nie wiesz, co znaczy , miec rozum w głowie, więc skoncz tą bzdurną dyskusję,
odpowiedz   •   oceń :  
~Lech, 17:59 18-02-2019,   54%
Co to znaczy mieć rozum? Zapisać się do partii, dostać robotę po znajomości i żyć z podatków odebranych innym Polakom?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:50 18-02-2019,   25%
@~Lech ales mądrość napisał???A w UM, to pracę jak się dostaje, nie poznajomośći, Tylko i wyłącznie? I oszukuje codziennie nas, A jak to się odbiera podatki innym Polakom? Tobie ktos odebrał??
odpowiedz   •   oceń :  
~Lech, 18:53 18-02-2019,   64%
W UM prace dostaje się w konkursach, więc nie potrzeba posiadać legitymacji partyjnej, a wykształcenie, doświadczenie i kompetencje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:23 18-02-2019,   30%
@~Lech tO  TAK JAK W KAŻDEJ PRACY,potrzebne jest wykształcenie,doswiadczenie i kompetencje, a sam wiesz, ze konkursy w UM, to fikcja jakich mało??? I tak w UM dostną prace tylko znajomi, nikt wiecej.
odpowiedz   •   oceń :  
~szok, 19:33 18-02-2019,   60%
Jak masz jakieś dowody? to zgłoś gdzie trzeba.W innym przypadku to są tylko twoje wymysły i pomówienia pewnie jesteś z "dobrej zmiany" w elektrowni dlatego tak cię zadek boli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:44 18-02-2019,   29%
@~szok Poczytaj na forach, jak jeszcze nie czytałes?? Wiesz bardzo chcę pracować w elektrowni, ale nie wiem czy się tam dostanę, bo wie, ze jest juz tam wieku mądrych, uczonych ludzi, ale moze mi sie uda, to dam Ci znać Ok
odpowiedz   •   oceń :  
~ha ha ha, 19:54 18-02-2019,   72%
Na forach? nie ośmieszaj się prosty człowieczku. Poczytaj lepiej jak zatrudniają do elektrowni?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:09 18-02-2019,   45%
@~ha ha ha Ty sie nie osmieszaj prosty człowieku??Do elektrowni, to nie przyjmą byle kogo, jak do UM> Np. Kaszana i co ty na to, ale fachowiec??? NIe, CO???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:15 18-02-2019,   50%
@~Lech Buahhhaaaabuahhhhaaaaabuahhhhhhhabuahhhhhhaaaaaabuahhhhaaaaabuahhhaaaabuuuuaaaahhhhaaa praca w UM beż legitymacji i jak się  nie  jest kaszanką? Dooooooobreeeeee!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:21 18-02-2019,   50%
Tak bo kaszana to fuj,fuj
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 17:26 18-02-2019,   50%
Mściwy i małostkowy człowiek.Wróg wierzacych.Ale teraz przegiął i to juz będzie równia pochyła.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:28 18-02-2019,   80%
Ludzie ogarnijcie się , nikt nie wie co za każdym będzie następnego dnia,a tyle jadu w Was??? Moze z tych wrednych tutaj, własnie Wy będziecie musieli korzystac z hospicjum, kazdy taki pewny, ze nic mu nie będzie,jak bedziesz stary, to wtedy każdy mądralinski zmieni zdanie, więc juz wystarczy opluwania, jedni drugich.
odpowiedz   •   oceń :  
~pracujący Polak, 17:43 18-02-2019,   46%
Jak będzie 160 miejsc zamiast 30 to większe szansę, że się dostaniesz. Chyba, że jesteś z "dobrej zmiany" to przepraszam wówczas to po za kolejnością.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:56 18-02-2019,   43%
@~pracujący Polak Jak będzie 160
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:18 18-02-2019,   60%
@~pracujący Polak Pokaż  mi hospicjum  na 160 miejsc
odpowiedz   •   oceń :  
~Radek, 17:30 18-02-2019,   56%
Śmieszne tłumaczenia przestraszonego kulika.Zoorientował się ,że przegiął i prubuje wyjść z honorem.Za późno kuliczku ludzie nie lubia takich dwulicowców dajacych Owsiakowi ,a gnębiących schorowanych i umierajacych .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:35 18-02-2019,   65%
@~Radek Dokładnie TAK.
odpowiedz   •   oceń :  
~ani kroku w tył, 17:45 18-02-2019,   47%
@~Radek Czytaj ze zrozumieniem najpierw się spotkał z przedstawicielami kurii, przedstawił im propozycje nowej lokalizacji i wymówił. Nie widzę żadnego strachu, a odważne działanie w interesie miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Prosta prawda, 18:27 18-02-2019,   47%
@~ani kroku w tył Pan prezydent przedstawił propozycję nowej lokalizacji...na terenie, którym nie ma prawa dysponować bo to teren marszałka:) Równie dobrze mógł zaproponować lokalizację na terenie ostrołęckiej spółdzielni mieszkaniowej, miałoby to taką samą wartość dla Caritasu. A przy okazji, gdzie te bezpłatne parkingi z kampanii wyborczej i ten przy szpitalu? To też była propozycja złożona wyborcom!
odpowiedz   •   oceń :  
~trzymam kciuki, 18:43 18-02-2019,   54%
@~Prosta prawda Przeczytaj kilkakrotnie oświadczenie to będzie nadzieja, że cokolwiek zrozumiesz. Jak chcesz, aby miasto ogarnąć w miesiąc mając do rozwiązania problemy które narastały przez 16 lat?  Wszystko w swoim czasie.
odpowiedz   •   oceń :  
~zenek, 17:43 18-02-2019,   50%
Radek wypij szklankę zimnej wody , pomaga.
Chętnie zagospodaruję działkę w centrum miasta przekazaną neodpłatnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:45 18-02-2019,   100%
@~zenek a przeznaczysz ją na hospicjum???
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostroleka, 18:01 18-02-2019,   54%
No niewiem jakim  trzeba miec sumienie zeby robic przeszkody na hospicjum rece opadajo
odpowiedz   •   oceń :  
~Czytać ze zrozumieniem, 18:06 18-02-2019,   42%
@~Ostroleka Ależ nikt nie robi przeszkody. Prezydent uznał, że większe w innym miejscu będzie lepsze dla mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:56 19-02-2019,   100%
@~Ostroleka Morderca kulikov poleca blusko Treblinke Sztutowo albo Oświęcim a dla Pisowców Katyń i Smoleńsk
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 19:32 18-02-2019,   72%
A ny czekamy na  obiecane teznie wOstrolece. czy cos wiadomo w tym temacie?
odpowiedz   •   oceń :  
~wieczny temat, 19:36 18-02-2019,   40%
@~gosc Ciągle przewija się temat zatrudnienia nowych dyrektorów i kierowników w elektrowni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:55 18-02-2019,   38%
@~wieczny temat no to dobrze, b o to inwestycja na skalę swiatową, i potrzeba mądrych ludzi.
odpowiedz   •   oceń :  
~ha ha ha, 19:57 18-02-2019,   43%
A którzy to mądrzy? Ci z legitymacjami partyjnymi?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:10 18-02-2019,   20%
@~ha ha ha Bez legitymacji??? Ale bardzo mądrzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~OBSERWATOR, 20:22 18-02-2019,   60%
TO KOLEJNA SPÓŁKA PISU Z KOŚCIOŁEM.DOBRZE ŻE WKROCZYŁ PAN PREZYDENT MIASTA I PRZERWAŁ TEN PISOWSKO-KOŚCIELNY BIZNES.SZKODA,ŻE NIE WKROCZY DO PANÓW WOJEWODY I B.PREZYDENTA OSTROŁĘKI PROKURATURA,ZAJĘTA ZAMIATANIEM POD DYWAN „AFERY SREBRNEJ”
odpowiedz   •   oceń :  
~Człowiek, 10:52 19-02-2019,   50%
@~OBSERWATOR Biznes to robi kulikov z kaszaną na ludzkim Życiu!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:08 18-02-2019,   100%
W Ostrołęce przydałoby się pewnie i hospicjum, świadczące opiekę paliatywną dla osób terminalnie chorych, jak i kolejne inne placówki, świadczące usługi opiekuńcze i inne rodzaje usług, dla osób z niepełnosprawnościami, przewlekle chorych, w podeszłym wieku itp., najlepiej wszystkie w jednym miejscu i do tego w tym samym miejscu Centrum Usług Opiekuńczych, które koordynowałoby i integrowało te wszystkie usługi i placówki, dla usprawnienia ich działania.
odpowiedz   •   oceń :  
~do obserwatora, 22:34 18-02-2019,   75%
Nędzna kreaturo chorych i umierajacych nazywasz pisowsko-koscielnym biznesem. Ten biznes dopadnie cię wczesniej niż myslisz i rurka ci wtedy zmieknie.
odpowiedz   •   oceń :  
~@, 08:07 19-02-2019,   50%
Może i potrzebne hospicjum ale napewno nie  na tylko 30 łóżek gdyż spojrzeć prawdzie w oczy to poza tak wiernymi ciekawe kto by tam znalezł miejsce dla swojego bliskiego
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
czerwiec 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
 27  28  29  30  31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
 10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30