2019-02-17T22:15:00+01:00 eOstroleka.pl 10 0 32 3.4
Ostrołęka,

Hospicjum nie będzie. Miasto wypowiedziało umowę Caritasowi!

REKLAMA
REKLAMA
Najlepszy komentarz
~Gość, 10:27 17-02-2019,   79%
Budynki są w kiepskim stanie, więc dobrze że ktoś chciał tam cokolwiek zrobić i miasto nie musiałoby płacić za remont. Choć głosowałem na prezydenta to nie rozumiem tej decyzji. Hospicjum to coś ponad podziałami. Tam ludzie odchodzą z tego świata, a są tacy ktorzy pomagają im w tym przejść z godnośc...
odpowiedz   •   oceń :  
Budynki po dawnej Komendzie Miejskiej Policji przy ul. Kościuszki ponownie będą użytkowane przez Miasto Ostrołęka. Wszystko dlatego, że Caritas otrzymał wypowiedzenie umowy użyczenia, na podstawie której przy Kościuszki 32 i 34 miało powstać hospicjum.

Z siedziby przy ulicy Kościuszki 32 i 34 ostrołęccy policjanci wyprowadzili się w 2014 roku. Od tego czasu nieruchomość świeci pustkami. Pomysłów na zagospodarowanie nadgryzionych zębem czasu budynków było wiele, żaden jednak z planów nie doszedł do skutku.

W końcu 20 listopada ubiegłego roku ogłoszono, że w budynkach po starej komendzie policji powstanie hospicjum. Wojewoda mazowiecki Zdzisław Sipiera zarządzeniem nr 810 zdecydował o przekazaniu nieruchomości w użyczenie na czas nieokreślony na rzecz Caritas Diecezji Łomżyńskiej. Pisaliśmy o tym w naszym serwisie.

W hospicjum stacjonarnym mieliby znaleźć swoje miejsce pacjenci przewlekle i nieuleczalnie chorzy. Okazuje się jednak, że hospicjum... nie będzie. Dokładnie 4 lutego miasto wypowiedziało umowę użyczenia Caritasowi. Wypowiedzenie obowiązuje z zachowaniem sześciomiesięcznego okresu, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, licząc od daty doręczenia wypowiedzenia. Czyli z końcem sierpnia Caritas będzie musiał zwrócić budynek miastu. Publikujemy dokument, jaki w tej sprawie został wysłany do Caritasu.

- Powyższe uzasadniam tym, iż Miasto Ostrołęka zamierza użyć przedmiotową nieruchomość na inny cel - czytamy w piśmie, podpisanym przez prezydenta Łukasza Kulika.

Jaki to cel? Pytania w tej sprawie skierowaliśmy do Urzędu Miasta Ostrołęki. Czekamy na odpowiedź. Do tematu oczywiście wrócimy.
REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~tęcza, 10:20 17-02-2019,   46%
Parada równości w naszym mieście potrzebna
odpowiedz   •   oceń :  
~Brawo prezydent, 10:58 17-02-2019,   40%
@~tęcza Podobnie jak Prezydent z całego serca popieram projekt hospicjum w starym szpitalu? Dlaczego Caritas i PiS nie chce? To podłe występować przeciwko chorym i potrzebującym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:40 17-02-2019,   64%
@~Brawo prezydent Lepiej robić po złości i niech leży odłogiem? Mówicie stary szpital - to nie jest teren miejski. Marszałek ma dawać teren na hospicjum dla ostrołęczan, a ostrołęcki prezydent może mieć w ich dudzie? Pogońcie radni prezydenta.
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec, 12:03 17-02-2019,   41%
Miasto ma rekordowy dług, ten teren jest idealny pod inwestycje oddać go za darmo to grzech. W mieście są inne miejsca w których można wybudować hospicjum, więc nie doszukujcie się problemu tam gdzie go nie ma.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:53 17-02-2019,   77%
@~mieszkaniec Już to widzę, że nie będzie protestów i braku zgody prezydenta na budowę hospicjum w innym miejscu. W mieście jest wiele innego miejsca na inwestycje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:22 17-02-2019,   77%
@~Brawo prezydent Po centrum powinny maszerować marsze równości ,jeździć tramwaje lub inne bardzo nowoczesne inicjatywy europejskie.
Takie ośrodki hospicyjne trzeba budować daleko od ludzi ,żeby bliscy o nich szybko zapomnieli , przecież w nowoczesnej europie już legalizuje się eutanazję . U nas również widać początki działania w tym kierunku - dążymy do zniesienia klauzuli sumienia .
Starszym ludziom trzeba tak utrudnić życie ,żeby sami szybciej domagali się eutanazji.
Sprawdźcie ile młodzieży odwiedza chorych w szpitalach lub domach szczególnie osób starszych ile jest na pogrzebach -młodzieży nie można stresować .
Tylko tę młodzież będzie czekał taki los jaki sobie zgotuje .
Pewnie wiele osób korzystało z hospicjum domowego ,one znają jego wartość i poświęcenie bezinteresowne osób tam pracujących pomagających w domu osobom ciężko chorym ,gdyby wszyscy tego doświadczyli na pewno nikt nie byłby przeciwny uruchomieniu tego hospicjum stacjonarnego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:50 17-02-2019,   70%
@~Brawo prezydent Zle że prezydent zerwał tą umowę.
Przecież jakby to hospicium powstało to vice prezyden nie musiał by się tak strasznie zapozyczac na leczenie swojej mamy tylko oddać ją do tego hospicjum.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kulikołęka potrzebuje alf, 21:46 17-02-2019,   74%
Pewnie kaszan chce tam burdel zrobić kulikowi a klekot będzie tam kręcił
odpowiedz   •   oceń :  
~Brawo prezydent, 16:39 18-02-2019,   100%
@~tęcza Na początku stycznia w Urzędzie Miasta spotkałem się z przedstawicielami Caritas Diecezji Łomżyńskiej i rozmawialiśmy na temat budynku po starej komendzie. Caritas chciał zbudować hospicjum na 30 łóżek. Poinformowałem, że miasto stara się pozyskać teren po „starym” szpitalu. Chcielibyśmy w tym miejscu zbudować kompleks leczniczy, w skład którego wchodziłoby zarówno hospicjum i kilka innych placówek dedykowanych zarówno osobom chorym jak i niepełnosprawnym. Rozmawialiśmy o co najmniej 160 miejscach pobytu w 4 oddziałach (placówkach). Caritas mógłby zrealizować większy projekt niż obecnie planowany - napisał włodarz miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~tak trzymać, 16:40 18-02-2019,   100%
@~Brawo prezydent W takim razie co z budynkiem po dawnej komendzie?

- Na terenie po „starej” komendzie - zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami - chcielibyśmy by powstało nowe przedszkole i żłobek (od strony ul. Kościuszki) oraz Dzienny Dom Seniora (od strony ul. Bogusławskiego), przedzielone placem zabaw wraz z kompleksem parkowym. Takie rozwiązanie pozwoliłoby finansować ich funkcjonowanie w ramach środków zewnętrznych na integrację międzypokoleniową. Obydwa projekty wymagają konsultacji z kilkoma instytucjami, dlatego nie chciałem mówić o tym zanim wszystko nie zostanie dopięte na ostatni guzik - tłumaczy prezydent Kulik. Pozostaje teraz trzymać kciuki, by wszystko zostało dopięte na ostatni guzik. Ostrołęczanie zapamiętają te plany, podobnie jak zapamiętali obietnice wyborcze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:20 17-02-2019,   77%
ale czemu ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Rzecznik, 13:46 17-02-2019,   25%
Bo prezydent obiecał ożywić te cześć miasta. Bo miał inny plany wobec tego miejsca od poczatku kampani oraz dlatego, że uważa iz to nie jest dobre miejsce na hospicjum. I tyle. Żadnych podtekstów. Losy ludzi potrzebujących nie są mu obojętne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:11 17-02-2019,   75%
@~Rzecznik A to znaczy że tu będzie" wesołe miasreczko?
Piękny pomysł
Tylko deebil mógł coś takiego wymyśleć
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:12 17-02-2019,   74%
@~Rzecznik Galerie tam zbuduje?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:57 17-02-2019,   16%
Prezydent obiecał nam Carotasowi, że jak miasto przejmie budynki po starym szpitalu to tam użycza nam budynku na hospicjum. Nie rozumiem po co ta afera
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:03 17-02-2019,   25%
Będzie coś pożytecznego i wesołego w sumie tez
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:18 18-02-2019,   67%
@~Rzecznik tak,tak. Losy ludzi nie są mu obojętne. To widać, słychać i czuć!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:22 17-02-2019,   72%
Chcieliście  to macie  swojego ogrodnika  i jego mentalność.  Jakby ogłosił to przed  wyborami  przerżnąłby  w 1 turze. To dopiero początek jego lewackich rządów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:08 17-02-2019,   74%
A ja myślę że gdyby prezydent miał chociaż trochę wyczucia toby takich glupot nie czynił. Taką decyzją tylko zraza do siebie nawet tych co mu zaufali i glosowali na niego.
Czemu wypowiedział umowę?????
Bo to Caritas!! Gdyby to był Owsiak a nie Caritas to by mu nie prxeszkadzalo.
Dał ludziom "Kler" /bo tego chcieli/ a teraz to niech go w duupe pocaluja.
5 lat stoi ten pustostan i straszy. Tam jest spokojnie i cicho i takie hospicjum napewno by tam się sprawdziło
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 17:21 17-02-2019,   31%
Ale Ty głupoty piszesz. Byłoby hospicjum. Już to widzę. Tak samo jak z dworcem. Ksiądz zarządza i robi co chce. I tak samo jak że stara pływalnia. Pojawił się biznesmen nikt i nic nie wie kto, wziął co można było i zniknął. Na hospicjum.to stary szpital.
odpowiedz   •   oceń :  
~akk, 17:49 17-02-2019,   14%
Bo kler to tylko oszukiwać potrafi i dbać o swoje dochody ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:01 17-02-2019,   77%
@~Ja Ksiądz zarządza dworcem? Gdyby było źle, to dworzec byłby w innym miejscu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek Kulikowski, 21:26 17-02-2019,   12%
Prezydent Kotowski jako pan i władca, jako właściciel i ktoś kto może rozdawać nieruchomości i grunty, jako budowniczy  budujący parkingi na ziemi należącej do kogoś innego. Mam prawo coś rozdać co nie należy do mnie a w zamian mogę liczyć na przychylność jakiegoś łaskawcy. Taki wyborczy dil, cudza własność za pięć lat na ciepłej posadce prawie do politycznej emerytury. Miało się udać ale nie wyszło. Miał prawo rozdać własność należącą do mieszkańców? Mial, miał i rozdał... O święte oburzenie osób komentujących! Przecież miało być hospicjum w trzech budynkach gdzie można zbudować pokoje z winda, szyną do transportu i tak dalej i tak dalej.  Tylko czy ktoś rozsądny bierze pod uwagę stan techniczny budynków które należy po prostu rozebrać cegla po cegle, Czy Caritas w Łomży ma dziesiątki milionów złotych by to zrobić? Remont i adaptacja starego więzienia na nikomu niepotrzebne muzeum to mały pikuś wobec budowy od podstaw nowoczesnego hospicjum z całą potrzebną infrastrukturą i zapleczem. Czytam pełne oburzenia głosy komentujących, że jak mógł Prezydent Kulik zrobiç coś takiego ostrołęczanom. Hospicjum taka potrzebna rzecz w naszym mieście. Tylko dlaczego mają organizować ludzie z Łomży? Niech buduje ktoś z Ostrołęki. Czy Pan Kotowski uważa nas za gorszych i głupszych, bo nie damy rady, bo nie zdobędziemy dofinansowania od Wojewody, Ministra Zdrowia, Uni Europejskiej? W Łomży potrafią i to jeszcze jak! W końcu w Łomży każdy w komży. To definijuje czyjeś możliwości?  Okazuje się, że dla wielu studia w seminarium są wyższą kwalifikacją od studiów z administracji i zarządzania, od pracy we własnej firmie rodzinnej gdzie wszystko zbudowane jest za własne pieniądze. Ktoś kto niczego nie zbudował, a dom kupił ze znaczącą bonifikatą może rozdawać co chce i komu chce a będzie mógł liczyć na szacunek i dobroduszne komentarze .  Pytanie: jak długo jeszcze?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:33 17-02-2019,   55%
@~Marek Kulikowski Kto to jest prezydent Kotowski?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:56 17-02-2019,   60%
@~Marek Kulikowski MUZEUM -POTRZEBNE CHOĆBY ODKŁAMAĆ WYCHODOWANE PRZEZ KOMUNISTÓW MŁODZIEŻY UMYSŁY !!!!!! ABY NIE BYŁO SYTUACJI ANALOGICZNEJ JAK OBECNIE Z ŻYDAMI-KONIEC KROPKA
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:21 18-02-2019,   100%
Tak bardzo odkłamują historię że ją zakłamują.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:23 17-02-2019,   74%
Chcieliście  to macie  swojego ogrodnika  i jego mentalność.  Jakby ogłosił to przed  wyborami  przerżnąłby  w 1 turze. To dopiero początek jego lewackich rządów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:22 17-02-2019,   79%
Hospicjum jest bardzo potrzebne. Spoleczenstwo sie starzeje i te choroby cywilizacyjne powodują ze coraz wiecej osob bedzie chcialo z tego korzystać
Nie rozumiem jak można tak wyrzucić organizację ktora się czyms takim zajmuje/i ma w tym ogromne /doswiadczenie/ z miasta.
Jesli Caritas już w te hospicjum zainwestowala tj. przygotowała projekt i chciała wybudowac ten obiekt to jaki był powód zeby tego nie popierać?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:39 17-02-2019,   78%
a mnie bardzo ciekawi ile ludzi żałuje oddanego głosu -myślę, że pry następnych wyborach wszyscy zobaczą jaka jest waga ich głosu
odpowiedz   •   oceń :  
~akk, 17:50 17-02-2019,   34%
Ma doświadczenie, ale w wyprowadzaniu pieniędzy ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:03 17-02-2019,   64%
@~akk Jeśli coś ci wyprowadzili, to idź do sądu. Ale jak myślę, to ty nic za darmo nie robisz, a od innych za darmo chcesz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:25 17-02-2019,   30%
I bardzo dobrze! Mało klechom jeszcze gruntów? Jakim prawem mieliby dostać za darmo?  Oni dworca tez nie dali mając w d...ie potrzeby ludzi! Hospicjum jak najbardziej potrzebne, ale nie w zamian za atrakcyjne tereny za darmo! Jak chcą niech kupią, wtedy nawet im dorzucę parę groszy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:41 17-02-2019,   74%
Jakie tereny za darmo? Caritas miał zostać użyczony budynek, a nie oddany. Służyło by ono mieszkańcom, którzy by potrzebowali, a nie, jak to określiłeś, "klechom". Ciekawe kto i gdzie zorganizuje hospicjum stacjonarne w Ostrołęce, jeśli nie Caritas...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:44 17-02-2019,   84%
Co ty piszesz jak za darmo, widać kto głosował na Kulika.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:18 17-02-2019,   84%
Prezydent starej komendy nie dał, mając w d...e potrzeby ludzi! Mało mu gruntów? Od 5 lat stoi puste, nic z tego dla mieszkańców miasta. Galerie może tam widzi?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:27 17-02-2019,   79%
Budynki są w kiepskim stanie, więc dobrze że ktoś chciał tam cokolwiek zrobić i miasto nie musiałoby płacić za remont. Choć głosowałem na prezydenta to nie rozumiem tej decyzji. Hospicjum to coś ponad podziałami. Tam ludzie odchodzą z tego świata, a są tacy ktorzy pomagają im w tym przejść z godnościa. Smutne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:27 17-02-2019,   26%
A ja jestem za , brawo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:34 17-02-2019,   77%
Ciekawe  jak będziesz  klaskał jak dopadnie cię  tak. Kościół  się  nie podoba  to niech buduje sam,  a tacy jak Ty razem z nim w czynie społecznym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:46 17-02-2019,   87%
Nie rozumiesz bo jeszcze nie korzystałeś z ich usług. Obyś nigdy nie musiał korzystać :(
Ja miałem z Hospicjum do czynienia, to naprawdę ogromna pomoc dla rodziny.
odpowiedz   •   oceń :  
~gość, 10:36 17-02-2019,   31%
Brawo Panie Prezydencie! Tak trzymać!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:14 17-02-2019,   77%
@~gość za co brawo??, Tobie cos z głową nie tak, biegiem do lekarza, jeszcze moze nie za póżno.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:31 17-02-2019,   82%
@~gość Tylko głupcy biją brawo.
Jak można być takim nieczulym zeby takie deebilne pomysly popierać???
Wstyd! Wstyd! Wstyd!!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~jaoka, 10:37 17-02-2019,   70%
Jakiego prezydenta wybraliście to macie, teraz męczcie się przez najbliższe 5lat z lewackimi przekrętami!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:15 17-02-2019,   73%
@~jaoka Nie  5 laT, REFERENDUM JUZ NIEDLUGO, nie mozemy sie juz doczekać. Co to się dzieje teraz????
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:39 17-02-2019,   79%
Nie w temacie hospicjum, ale... Kto tworzy te pisma? Niezbyt zgrabne sformułowanie "miasto zamierza użyć nieruchomość", brak spacji przed rokiem w dacie na górze, literki-sieroty i na oko przynajmniej dwie podwójne spacje...
odpowiedz   •   oceń :  
~ogrodnik, 10:43 17-02-2019,   80%
Ten kto podpisał , wykształcony
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:48 17-02-2019,   15%
@~ogrodnik Prezydent nie ma czasu pisać ani tym bardziej sprawdzać błędów, wiadomo, ma ludzi od tego. Ale tym ludziom troszkę staranności by się przydało.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:16 17-02-2019,   89%
to z błędami podsuną P. Kulikowi, i wszysto podpisze. Litości.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:24 18-02-2019,   0%
Pomyliłeś prezydentów  , miałeś na myśli Dudę oczywiście
odpowiedz   •   oceń :  
~Marta, 10:48 17-02-2019,   45%
Przecież  mozna zrobić to w starym szpitalu. Już jest na kilkanascie osób, tylko to poszerzyć i zrobić to na dużo więcej miejsc. To zadanie dla marszałka województwa  i oczywiście naszego UM. W starym szpitalu , z dala od zgiełku. Tam jest odpowiednie miejsce  dla ludzi bardzo chorych. Mozna uruchomić  odpowiednie konto na datki związane z hospicjum/ chętnie wplace/  W budynkach po policji to nie miejsce dla chorych, to przecież centrum miasta. Hałas  i wielkich samochodów, dużo spalin.
odpowiedz   •   oceń :  
~popieram, 12:06 17-02-2019,   38%
@~Marta To oczywiste. Lokalizacja starego szpitala idealna na uboczu w ciszy i spokoju.
odpowiedz   •   oceń :  
~Barbara, 12:32 17-02-2019,   59%
@~Marta Rozsądna propozycja .Hospicjum to nie tylko sprawa miasta ale i okolicznych miejscowości .Dużo ludzi wspiera datkami hospicjum domowe i w tym by pomogło .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:48 17-02-2019,   80%
@~Marta Co wy piszecie, podpisana została umowa na ten akurat budynek i umowa została wypowiedziana, bez jakichkolwiek przyczyn.
Ciekawe jak ja wypowiem płacenia podatków, ciekawe czy się da :)
odpowiedz   •   oceń :  
~co ty wróżka?, 13:24 17-02-2019,   25%
A skąd wiesz, że nie ma przyczyn?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:37 17-02-2019,   87%
@~co ty wróżka? Może tam powstanie siedziba SLD?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęka, 16:26 17-02-2019,   82%
@~Marta Wpis bez ładu i składu. Datki zawsze możesz przekazać. Potrzeby hospicjum to skarbonka bez dna. Przywrócenie do stanu używalności ruin po starym szpitalu kosztowałoby miasto miliony. A ten zgiełk w Ostrołęce? Bez komentarza :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:08 17-02-2019,   0%
Może to będzie miejsce po wyborach dla ,,fachowców,, z Energi ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:11 17-02-2019,   95%
A gdzie po referendum znajdą się "fachowcy" z ratusza?
odpowiedz   •   oceń :  
~akk, 17:54 17-02-2019,   28%
@~Marta Stary szpital, super lokalizacja, spokój, zieleń, dobry dojazd z miasta i jednocześnie pewne ożywienie tamtego osiedla
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęka, 20:06 17-02-2019,   85%
@~akk Naprawdę czasami lepiej przemilczeć. Dobry dojazd? Poprawiacie humor :D Najpierw czekamy na poprawę stanu ul. Sienkiewicza, bo to, co tam teraz można zobaczyć, woła o pomstę do nieba. Było na liście obietnic. Oczywiście Ostrołęka pamięta. Zapewniam komentujących, że poprawa stanu infrastruktury wpłynie pozytywnie na osiedle.
odpowiedz   •   oceń :  
~~~OSTR, 09:54 18-02-2019,   100%
@~Barbara A ja  wiem jedno  zeKulik nie nadaje sie  na prezydenta mysle ze  ludzie  niewytrzymaja takich rzadow mowio na miescie coraz glosniej i kazdy ma dosc
odpowiedz   •   oceń :  
~Polka, 06:36 19-02-2019,   0%
Bo ten teren i budynki podobały się Caritas. Bo to za darmo.  ZA DARMO  TO MOŻNA  DOSTAĆ PIENIĄDZE GŁOWIE.  Caritas niech się ubiega u Marszałka  o stary szpital i tam jest pole do działania. Hospicjum nie w  centrum miasta przy głównej ulicy. Dyskutanci uzyjcie mózgu albo oddajcie go do regeneracji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Oberwatorka, 06:42 19-02-2019,   0%
@~Ostrołęka Trudno o  komentarz do twojego wpisu. A ruznasz komendy to nie trzeba  remontować . To gorsza  ruina. A stary szpital nie jest ruina. Jest już tam niewielkie hospicjum to idź i zobacz ze można
odpowiedz   •   oceń :  
~Paweł, 10:51 17-02-2019,   73%
Jakim trzeba być człowiekiem,żeby zatrzymać powstanie hospicjum . Tam pomaga się ludziom cierpiacym bliski końca swojego istnienia na ziemii.Jakie interesy kulika są ważniejsze od godnego umierania człowieka?To Kosciół robi dla siebie? A może juz niedługo także dla ciebie lub twoich rodziców  kulik. Pomyśl bezwzględny "człowieku" i opamietaj się.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pogromca Powraca, 10:52 17-02-2019,   78%
Majątek na chorą matkę, ale hospicjum won.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:52 17-02-2019,   73%
Po raz kolejny Kulik pokazuje ,ze ma w poważaniu mieszkańców ,w tym przypadku tych najbardziej potrzebujących schorowanych ludzi !To nie tak mialo byc ?Przeciez to hospicjum było by dostępne dla wszystkich potrzebujących bez względu na podziały !Kulik masz sumienie ,masz rodzine ?Czy w pańskiej rodzinie to sami młodzi ,zdrowi ,szczęśliwi i bogaci ?Nie na takiego gospodarza miasta głosowałam ,nie na takiego ,który robi pod górkę mieszkańcom !Wstyd mi za pańskie decyzje i wstyd mi za siebie -za moje przedwyborcze zaślepienie !Prosze radnych miasta o apelacje w tej sprawie!Panowie pamietam jak nie zaglosowaliscie za fatalnym pomysłem kulika w spr podnoszenia lojalnych podatków mieszkancom i dziękuje wam za to ,tak teraz proszę o interwencje w tej ważnej sorawie !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:19 17-02-2019,   70%
masz rację gościu w 100%, zawsze Cię będę popierał.
odpowiedz   •   oceń :  
~gumbad, 10:56 17-02-2019,   38%
Hospicjum jest godnym celem, ale jaki jest sens burzyć nawet marne budynki  i stawiać w tym miejscu nowe. Jest miejsce przy starym szpitalu. Wynegocjować to miejsce i tam postawić nowy budynek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Konrad, 10:56 17-02-2019,   70%
Ciekawe jak ktos z rodziny pana Kulika zachoruje na raka i bedzie potrzebowal opieki hospicjum to wtedy przemysli swoj blad
odpowiedz   •   oceń :  
~Ksyś, 11:06 17-02-2019,   72%
Myślą, że są nieśmiertelni, myślą, że bedą rządzić dożywotnio. Banda. Bez pokory, bez uczuć. To jakieś standardy rodem z Tajlandii
odpowiedz   •   oceń :  
~Normalna świnia, 11:18 17-02-2019,   73%
Normalna świnia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Człowiek, 21:35 17-02-2019,   82%
@~Normalna świnia I łajdak
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:51 17-02-2019,   31%
Dlaczego kuria nie oddała dworca pks tylko bierze słone pieniądze za wynajem to dlaczego prezydent ma przekazać teren za darmo
odpowiedz   •   oceń :  
~podatnik, 12:07 17-02-2019,   25%
Niech pobudują na terenie dworca hospicjum.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:49 17-02-2019,   69%
Dlaczego kuria ma za darmo oddać dworzec albo za darmo wynajmować? Ktoś ofiarował te gruntów kurii, by służyły kurii, a nie PKS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:20 17-02-2019,   86%
a kuria zję to??? pomysl trochę zanim napiszesz głupoty,, to dla ludzi cierpiących, a Ty wiesz co za Tobą stoi????
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:47 17-02-2019,   6%
@~podatnik Dokladnie
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 11:54 17-02-2019,   78%
Podobno uznano,ze w tym miejscu powinien powstac "dom uciech", ktorego brak najbardziej odczuwaja ci ktorzy korzystali z uciech w Rzekuniu.Juz podobno jest osoba,ktora zajmie sie organizacja i poprowadzeniem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:57 17-02-2019,   90%
@~gosc Kaszan się tym zajmie jo to mu znane miejsce i ma doświadczenie a że to na czarno i nielegalne to lulikovovi nie przeszkadza bo klekot będzie kamerował z ukrycia ( tak jak jego zeznanie majątkowe ) ten burdel
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:55 17-02-2019,   87%
Wspólnie z kaszaną otworzą tam burdel.
odpowiedz   •   oceń :  
~e, 11:55 17-02-2019,   83%
Głosowałam na pana, ale chyba źle zrobiłam
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:22 17-02-2019,   83%
@~e Nie chyba zle zrobiłes, ale bardzo żle, teraz tego gorzko żałujemy???
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrolecczanka, 11:59 17-02-2019,   22%
Caritas  tylko czeka na łakomy kąsek.  Jestem za hospicjum  ale w innym miejscu  a nie  w centrum miasta i dla caritas.  Miasto może mieć własne hospicjum.
odpowiedz   •   oceń :  
~zzen, 12:21 17-02-2019,   77%
@~Ostrolecczanka To nie jest centrum miasta. Żywej duszy tam nie uświadczysz, idealne miejsce na hospicjum xD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:48 17-02-2019,   23%
@~zzen Caritas wyciąga kasę jak się da. Niech oddadzą dworzec najpierw
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:20 17-02-2019,   82%
Dlaczego mieliby oddawać dworzec? Ktoś przekazał ten teren kurii, a nie dla PKS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:02 17-02-2019,   11%
W starej komendzie  mozna zrobić mieszkania socjalne,  dla bezdomnych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:23 17-02-2019,   84%
a to bezdomny, alkoholik jest ważniejszy??? czy hospicjum dla cierpiących???
odpowiedz   •   oceń :  
~Obiektywny, 12:33 17-02-2019,   25%
A ja zamiast krzyczec ze zle zrobil, zapytal bym za ile Caritas mial od Miasta wynajmowac te grunty i nieruchomosci. A pewnie za starych rzadow kwota bylo zaskakujaco atrakcyjna. Umowa bez mozliwosci aneksowania na 30 lat a potem wlasnosc przez zasiedzenie :-D tak tylko sobie tlumacze ze za wczasu ktos to wycofal.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:43 17-02-2019,   73%
Nasz prezydent to chyba jakiś nieodpowiedzialny człowiek, żeby nie powiedzieć chłystek. Jak można podpisać umowę, ktoś poniósł koszty, a potem wypowiedzieć mu umowę.
Czy przypadkiem nie potrzeba takiej opieki dla mamy wice prezydenta. Tak ostatnio pochylał się nad wiceprezydentem nasz prezydent.

Ps. patrząc na jego poczynania to nie pierwsza jego tak głupia decyzja.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:47 17-02-2019,   17%
Po interpretację zgłoś się do Kaczyńskiego. Ma wprawę w takich sprawach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:28 17-02-2019,   79%
Ty idz po tabletkę, chociaż wątpię czy Ci pomoże
odpowiedz   •   oceń :  
~Mietek, 12:48 17-02-2019,   84%
Bardzo zła decyzja. Kto miał styczność z osobami chorymi wymagającymi opieki hospicjum ten wie jak taka instytucja jest potrzebna. Coś niebywale jak można zablokować taka inwestycje. Pewnie chce tam wybudować zakład produkujący kaszanke.
odpowiedz   •   oceń :  
~RR, 13:28 17-02-2019,   20%
@~Mietek Daj sobie na luz. Pracowałem z takimi ludźmi latami, wszyscy wolą umierać wśród bliskich, a nie w jakiejś umieralni. Wysłanie kogoś do hospicjum to pozbycie się problemu. Haniebne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:31 17-02-2019,   89%
@~RR  a skąd u Ciebie taka pewnosc, ze Ciebie rodzina będzie obchodzic na starość???
odpowiedz   •   oceń :  
~ir, 18:18 17-02-2019,   100%
@~RR Mój tata chorował na raka płuc. Nie musiał leżeć w jakiejś tam umieralni - jak to Pan określił. Panie z hospicjum przychodziły do domu i podawały morfinę i nutridrink protein, gdy nie miał już apetytu  i nie chciał jeść.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 13:13 17-02-2019,   77%
Jak mozna zmienic prezydenta przed terminem ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:26 17-02-2019,   81%
@~Wyborca Albo jak mu można zmniejszyć pensję?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:27 17-02-2019,   75%
@~Wyborca zwołac referendum jak najszybciej, oby nie było za póżno, bo tu sie nie da żyć, to jakas paranoja teraz w Oswtrołęce
odpowiedz   •   oceń :  
~ani kroku w tył, 13:30 17-02-2019,   21%
PIS nigdy nie wróci, aby rządzić, a rada nie odwoła prezydenta, gdyż ten ma poparcie większości mieszkańców, ale próbujcie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:31 17-02-2019,   75%
@~ani kroku w tył ma poparcie chyba tylko twoje i twojej rodziny, reszta jest PRZECIW.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:57 17-02-2019,   86%
@~ani kroku w tył PiS wróci, jeśli ludziom nie spodoba się Kulik.
odpowiedz   •   oceń :  
~az, 22:13 17-02-2019,   86%
@~ani kroku w tył odwołać mogą mieszkańcy  Ostrołęki, wystarczy po 8 miesiącach od wyboru zebrać odpowiednią ilość podpisów, następnie odbywa się referendumo odwołanie, warunkiem uznania takiego referendum jest frekwencja powyżej 50 %  
Rada też może, ale w tym wydaniu po tym co dotychczas pokazali koalicjanci kulika to nie realne.
więc ponownie wszystko zależy od mieszkańców Ostrołęki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:49 18-02-2019,   40%
@~az Jak komentarze przeciw pisza 2-3 osoby ciągle. To widać - te same braki w ortografii, te same błędy interpunkcyjne, podobna składnia czy wstawianie ciągle trzech znakow zapytania ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:14 17-02-2019,   82%
Przez takiego ciula, zaden inwestor nie przyjdzie do ostroleki. Bo nigdy nie bedzie wiadomo co odpali takiemu gosciowi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:33 17-02-2019,   87%
tak, codziennie to inna decyzja??? Żałosne???
odpowiedz   •   oceń :  
~do żałosnego, 13:33 17-02-2019,   22%
A jakich inwestorów przyciągnęli twoi wybrańcy w ostatnich 16 latach swoich rządów?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:38 17-02-2019,   79%
@~do żałosnego długo jeszcze będzie się czepiał tamtych lat??? Teraz rozliczamy nową władzę, nie zmieniaj tematu???Miało byc tak dobrze, a co jest i co będzie ???? Tylko puste obietnice, ale nic to, niedługo się to skonczy?? Tylko okłamywanie nas?? Wystarczy juz tego złego??? Nie pozwolimy na więcej???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:14 17-02-2019,   20%
Tak samo urwa długo jak przezo ostatnie 8 lat...
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 13:16 17-02-2019,   86%
Ciekawi mnie bardzo jaki to ważniejszy cel niż hospicjum zmienia decyzję bo Pan też miał bliską osobę w hospicjum i wie dobrze jaką była to pomoc dla rodziny. Życie takie samo jest dla wszystkich wierzących i ateistów każdy z nas będzie  starym i nikt nie może zapewnić że dożyję w zdrowiu bez potrzeby opieki innych? A kto zwróci poniesione nakłady? A czemu Pan w zatroskaniu  o mieszkańców nie dał propozycji  innej lokalizacji hospicjum i nie uzasadnił swojej decyzji dobrem wyższego rzędu niż godna opieką nad chorymi
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:33 17-02-2019,   10%
Jakie hospocjum? Przecież Kania z Gówinem ogłosili że tam sąd będzie. Trzymamy "dobrą" zmianę za słowo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:40 17-02-2019,   80%
Każdy z nas mysli, ze jest jest i będzie zdowy, tak bysmy chcieli, a jak będzie to jedyny P.Bóg wie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Klekot zkameruje, 22:06 17-02-2019,   100%
Kaszan wiedział  z kim trzymać ( z kulikiem bo to największy specjalista expert od robienia burdelu i burdelów
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 14:32 17-02-2019,   71%
Jedyne co mu na razie wyszło to wpier..lanie paluszków na sesji rady miasta.Na koszt podatnika oczywiście
Ostrołęczanie to polityczni debile.Wybrać takie coś prezydentem...... Zgroza
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 02:22 18-02-2019,   100%
@~brexit W domu wpierdziela kaszanke w burdelixie się nauczył widziałem na nagraniu kamerki klekota
odpowiedz   •   oceń :  
~awf, 15:08 17-02-2019,   72%
w tym mieście niedługo nie będzie niczego... czysta złośliwość ze strony władz.
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 15:28 17-02-2019,   77%
Czy jest tu osoba , która może mi wyjaśnić taka sprawę.
Czyją własnością jest i była ta nieruchomość ? Bo Caritasowi przekazał ją wojewoda.Co się stało ,ze opuszczenia tej nieruchomości domaga się Kulik ?
Proszę o wybaczenie purystów językowych ,że nie będę tytułował tego osobnika prezydentem.

A w
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:09 17-02-2019,   72%
PANIE PREZYDENCIE głosowałam na PANA, w tym momencie ma Pan u mnie wielkiego minusa:( Takie miejsce jest niezbędne w naszym mieście. Proszę w takim razie wskazać inne miejsce i wesprzeć finansowo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:39 17-02-2019,   32%
Stary szpital, ale PiS i Caritas nie chce
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:14 17-02-2019,   89%
Jeśli chcesz w szpitalu, to zrób tam hospicjum.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:17 17-02-2019,   18%
Caritas chce robić niech Caritas robi. Ale pewnie działkę przytulić lepiej w środku miasta.
Przeca wojewoda by oddał stary szpital, toć kolo z partyji...
odpowiedz   •   oceń :  
~Pajace, 16:41 17-02-2019,   31%
Zwalcie teraz wszystko na naszego prezydenta, dziury załatać nie umie nic nie umie xd jak by miał być Bogiem, bo wszystko co się dzieje to jego wina!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:09 17-02-2019,   23%
BARDZO DOBRE POSUNIĘCIE. DOŚĆ KARMIENIA LUDZI NIE PRACUJĄCYCH ŻYJĄCYCH W LUKSUSACH.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:55 17-02-2019,   75%
Mamy juz dość rządów obecnej władzy.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:15 17-02-2019,   100%
Piszesz o obłożnie chorych, czy o ludziach którzy codziennie pomagają tym chorym ?
odpowiedz   •   oceń :  
~AJK, 18:00 17-02-2019,   29%
ALE TROLLE PISLAMSKIE PISZCZĄ !!!!, JAK CIĘŻKO BYĆ ODRYWANYM OD KORYTA, MOŻE SE WIEŻE ZBUDUJECIE NA PLACU DWORCOWYM
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:36 17-02-2019,   77%
@~AJK A co ci nie pasi??? Móżg Ci robale juz zjadły?? A co teraz koryta to nie ma dla WAS??? Ty tez bedziesz z niego żarł?? Zawisny typie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:28 17-02-2019,   89%
@~AJK Zburzyć jedno i drugą bude i ala komisariat komende i pseudo dworzec na ktorym wybudują ciś prawacy nie lewacy te buble komunistyczne a kulik zrobi wam kulik sankami z swojego ogrodniczego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:19 17-02-2019,   76%
Czy to nie hipokryzja i złośliwość ?Bo jak nazwać wspieranie „pełną gębą Owsiaka” a z drugiej strony blokowanie powstania potrzebnej instytucji tylko dlatego ,ze może „kościołowi „ czy caritasowi przy okazji nie daj Boże mogłoby „coś „ się dostać ?Nic bardziej mylnego!Jednak jak ktoś będzie patrzył na wszystko przez pryzmat złośliwości to nic dobrego temu miastu nie wróżę .Hospicjum jest potrzebne bez względu na poglądy polityczne -zarówno dla pisowcow jak i ateistów !Kulik skoro wypowiedział umowę (może dlatego ,ze to Kotowski ją podpisał ...),to niech wskaże inne miejsce dla tej instytucji ! Mnie już jego zagrywki po prostu denerwują i myśle ,ze to kolejny powód do referendum !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:34 17-02-2019,   83%
Tak tylko dlatego, ze P.Kotowski ją podpisał, złośliwość ludzka nie zna granic.
odpowiedz   •   oceń :  
~Sk/mUTEK, 18:41 17-02-2019,   79%
No cóż nowa władza, nowe plany.
Ale.
Czy ktoś wie ile wypowiedzenie umowy będzie kosztowało miasto ?
100 000 ? 500 000 ? milion ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:23 17-02-2019,   100%
@~Sk/mUTEK Kaszanko wyborczo ich nie przekupi
odpowiedz   •   oceń :  
~ksiegowy, 07:59 18-02-2019,   15%
@~Sk/mUTEK Dokładnie będzie kosztować 0.
odpowiedz   •   oceń :  
~Nieradiomaryjny, 18:51 17-02-2019,   70%
Kulik połóż sie i leż,to już umiesz robić.Jak ktos chce coś zrobić dla ludzi to ci gula skacze bo to Caritas.Przyjdzie na ciebie kryska,jeszcze 7 miesięcy i referendum w miescie w sprawie usunięcia szkodnika.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:15 17-02-2019,   70%
@~Nieradiomaryjny Tak chcemy referendum???/ Juz nie mozemy się doczekac???Jeszcze tylko 7 długich miesięcy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Dwal, 19:17 17-02-2019,   60%
Oj Panie Łukaszu czekamy na kolejny zacny pomysł
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:33 17-02-2019,   75%
@~Dwal OOOO codziennie  są zacne pomysły, że hohohooho?????? I co jeszcze???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:54 18-02-2019,   25%
Co Ty masz kolego z tymi znakami zapytania?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:05 18-02-2019,   50%
rusz glową????
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 19:27 17-02-2019,   66%
Ten człowiek pod górę kościołowi robi nie chce pomagać chorym ludziom i całe 5 lat będzie walczył z kościołem do przewidzenia było jest nadzieja że tylko 5 lat
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:34 17-02-2019,   77%
@~Ja No tak, tak jak by był tu Bogiem i Carem???
odpowiedz   •   oceń :  
~Organizatorzy, 19:58 17-02-2019,   71%
Bedziemy organizować protesty przed domem kulika i pod ratuszem.Termin podamy na portalu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:06 17-02-2019,   77%
@~Organizatorzy Czekamy z niecierpliwoscią.Wszyscy przyjdziemy.Moze coś zdziałamy razem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:14 17-02-2019,   15%
W czyim imieniu się wypowiadasz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:59 17-02-2019,   25%
Zdziwisz ale będzie tam coś bardzo pożytecznego i wesołego tez
odpowiedz   •   oceń :  
~Gdzie masz Sumienie, 21:19 17-02-2019,   69%
Kto będzie liczył ilu Ludzi Umrze dzięki decyzji Mordercy komunistycznemu tyranowi kulikovi ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:36 17-02-2019,   86%
@~Gdzie masz Sumienie Szatan  nawet na miano podczłowieka niezasługuje
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:17 17-02-2019,   82%
 Ciekawe kto pierwszy wypowie temu ... Brak słów na takiego stwora ) taczke i ją odpowiednio zporzytkuje z nim i jego obornikiem kaszaną i kamerką na taczce
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:32 19-02-2019,   100%
Taczka i obornik z jegi ogridniczego oczywiście
odpowiedz   •   oceń :  
~do ~ani kroku w tył, 13:3, 22:17 17-02-2019,   75%
@~ani kroku w tył odwołać mogą mieszkańcy  Ostrołęki, wystarczy po 8 miesiącach od wyboru zebrać odpowiednią ilość podpisów, następnie odbywa się referendumo odwołanie, warunkiem uznania takiego referendum jest frekwencja powyżej 50 %  
Rada też może, ale w tym wydaniu po tym co dotychczas pokazali koalicjanci kulika to nie realne.
Więc ponownie wszystko zależy od mieszkańców Ostrołęki.
większość to kulik miał, a teraz to się okaże jeżeli ktoś się zdecyduje organizować takie referendum
odpowiedz   •   oceń :  
~anty fanatyk, 08:01 18-02-2019,   23%
@~do ~ani kroku w tył, 13:3 Po za kilkoma fanatykami z PIS nikt nie chce powrotu dawnych rządów. Teraz trzeba po nich ogarniać przeprawę tymczasową, most, muzeum i wiele innych kwiatków.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:23 18-02-2019,   78%
@~anty fanatyk Coraz mniej jest fanatyków popierających Kulika. To przez słabe zajęcie się przeprawą tymczasową, mostem, drogami, muzeum, hospicjum i wieloma innymi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:33 18-02-2019,   100%
niedługo nie będzie miał wogóle poparcia, jeszcze tylko troszkę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:19 17-02-2019,   75%
Wstyd wstyd wstyt
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:21 17-02-2019,   77%
On nawet niezasługuje na urzędowanie w oborze bo to dla niego zaszczyt by był
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:22 17-02-2019,   74%
Ta wywłoka społeczna nierząd  sprawia
odpowiedz   •   oceń :  
~Karierowicz konojowicz, 23:17 17-02-2019,   78%
Nie będzie niczego
odpowiedz   •   oceń :  
~Klekot, 23:18 17-02-2019,   86%
@~Karierowicz konojowicz Kaszany
odpowiedz   •   oceń :  
~Kaszana, 23:19 17-02-2019,   78%
@~Klekot Kakerki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:20 17-02-2019,   88%
@~Kaszana Iamerki
odpowiedz   •   oceń :  
~Kaszaniarz klekot, 23:21 17-02-2019,   100%
@~Karierowicz konojowicz Kulikova i kulikołęki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:22 17-02-2019,   100%
Ksmerki
odpowiedz   •   oceń :  
~@, 05:48 18-02-2019,   10%
No i cóż okazuje się ze ci wszyscy bogobojni walczą tak zacięcie o hospicjum zamiast samemu zadbać o spokojne odejscie bliskieyj osoby , bycie  razem,  a co do leczenia to jest hospicjum domowe bardzo pomocne.Najlepiej oddać chorą osobę pod opiekę obcym i problem z głowy Gdzie ta Wasza  miłość do bliznego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:15 18-02-2019,   100%
@~@ Nie każdy potrafi tak jak profesjonalista zająć się umierającym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:38 18-02-2019,   100%
@~@ Tak się składa że nie chodzi o to że ktoś nie chce się zajmować osobą chorą w domu tylko o to że w hospicjum są lekarze których można wezwać w każdej chwili,  którzy przyjeżdżają do pacjenta bo do przychodni taa osoba już nie dojdzie. Można wypożyczyć także sprzęty medyczne typu łóżko, materac przeciwodleżynowy i inne po to by właśnie chory mógł być w domu z rodziną.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 09:09 18-02-2019,   88%
Dzień dobry!  Witam serdecznie w nowym dniu!

Kochani! Kochani! Miarkujcie proszę, swoją krytykę! To fakt - pan prezydent popełnia błędy: najpierw "afera kaszankowa", później powoływanie i natychmiastowe odwoływanie przewodniczącego Rady Nadzorczej OTBS,  nieskuteczne odwołanie przewodniczącego Rady Nadzorczej Energa Ciepło, zatrudnianie po linii partyjnej  towarzysza z .Nowoczesna... Teraz zerwanie umowy z Caritasem, ale przecież te w gruncie rzeczy drobne uchybienia i tyci-tyci aferki, (bo aferami nijak ich nazwać nie można), nie są absolutnie w stanie przyćmić filmowego Klera.

Choćby takich uchybień zebrało się ze 100, to Kler wszystkie je zupełnie niweluje, powodując, że są one zupełnie nieistotne pozbawione kontekstu negatywnego.
Muszę wam się przyznać, że ja po Klerze stałam się zupełnie innym, lepszym człowiekiem. Nic tak w moim długim życie nie wpłynęło na postrzeganie świata i rozwój intelektualny jak Kler Wojtka Smarzowskiego... Za Klera powinniśmy p. Prezydentowi wystawić pomnik, lub uczcić go w inny, mniej spektakularny sposób.

Pozdrawiam...

PS. Początkowe sformułowanie pisma zupełnie "do bani". "Działając na podstawie § 10 ust. 2  p. 3 rozwiązuję"... Czego ta  "podstawa" tyczy? - ustawy? rozporządzenia? uchwały? dekretu? umowy? ...a może Konstytucji?

odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 10:47 18-02-2019,   88%
Najmilsi!

... a o WOŚP-ie już zapomnieliście? o, niewdzięczne plemię, obojętnością zatrute. Jeno krytyka i krytyka poczynań nowego prezydenta? Muszę się wam szczerze przyznać, że już dusiłam się w  zatęchłej atmosferze rządów gangu katechetów. Nic, ino: Bóg, honor, Ojczyzna, czczenie bohaterów narodowych, pamięć o przodkach, polityka historyczna, patriotyzm, miłość do ojczyzny, rodzina, Kościół, religia... A przeca, od piętnastu lat  jesteśmy w nowoczesnej, zjednoczonej, postępowej Europie, w której Bóg, patriotyzm, rodzina,  już dawno zostały odłożony do lamusa, a obowiązującymi drogowskazami w życiu są, tolerancja dla odmienności seksualnych (szczególnie hołubione i "na fali" są stosunki doodbytnicze między dwoma mężczyznami), swoboda obyczajowa, eutanazja, przyjmowanie "do oporu" tzw. uchodźców wojennych, zabijanie poczętych dzieci "na żądanie", śluby pederastów i lesbijek, ograniczanie "do niezbędnego minimum" roli chrześcijaństwa w życiu społecznym a promowanie islamu...

Dzięki nowej ekipie w  Magistracie mieliśmy i Klera , mieliśmy i WOŚP-a, i zapewne jeszcze wiela ciekawych atrakcji przed nami...

Pozdrawiam serdecznie... Życzę dobrej, kreatywnej pracy i miłych powrotów w rodzinne pielesze...
odpowiedz   •   oceń :  
~du, 16:05 18-02-2019,   50%
lodzie hospicjum na 30 lozek to kto by z tego skorzystal tylko po znajomosci by bylo a nie dla zwyklego szaraka  o cztm wt piszecie opieka oczy wypieka masz problem to z nim walcz yaka okrutna ale prawda
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
wrzesień 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
 26  27  28  29  30  31 1
 2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
 16 17 18 19 20 21 22
 23 24 25 26 27 28 29
 30  1  2  3  4  5  6