Prezydent Ostrołęki Paweł Niewiadomski wydał zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki. Jakie jest zatrudnienie w ratuszu?
Nowe zarządzenie prezydenta
Urzędnicy miejscy pełnią szereg kluczowych zadań, które zapewniają prawidłowe funkcjonowanie miasta. Choć często mówi się o urzędnikach negatywnie, należy pamiętać, że bez ich pracy miasto nie mogłoby funkcjonować. To oni są odpowiedzialni za realizację wielu codziennych zadań, które są niezbędne dla mieszkańców.
Liczbę etatów w ratuszu określają zarządzenia prezydenta miasta w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki. Pierwsze swoje zarządzenie w tej sprawie ma już prezydent Paweł Niewiadomski.
Ostrołęka. Zatrudnienie w ratuszu
Wielkość zatrudnienia w etatach, w poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu oraz samodzielnych stanowiskach ogółem wynosi 260,25 etatów i przedstawia się następująco:
- 1. Kierownictwo Urzędu - 5
 - 2. Wydział Organizacji i Kadr - 7
 - 3. Wydział Obsługi Urzędu i Mieszkańców - 24
 - 4. Wydział Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat - 27
 - 5. Wydział Informatyki - 7
 - 6. Wydział Uprawnień Komunikacyjnych - 16
 - 7. Wydział Planowania i Zintegrowanego Rozwoju - 8
 - 8. Wydział Budownictwa - 8
 - 9. Wydział Gospodarki Nieruchomościami - 10
 - 10. Wydział Geodezji i Kartografii - 10
 - 11. Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - 13
 - 12. Wydział Oświaty - 12
 - 13. Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych - 10
 - 14. Wydział Działalności Gospodarczej - 7
 - 15. Wydział Inwestycji i Drogownictwa - 14
 - 16. Wydział Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych - 8
 - 17. Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego - 8
 - 18. Wydział Kultury, Sportu i Turystyki - 8
 - 19. Wydział Prawny - 5,50
 - 20. Biuro Obsługi Prezydenta - 3
 - 21. Biuro Rady Miasta - 5
 - 22. Biuro Ewidencji Ludności - 6
 - 23. Biuro Kontroli Wewnętrznej - 3
 - 24. Biuro Audytu Wewnętrznego - 1,50
 - 25. Urząd Stanu Cywilnego - 5
 - 26. Straż Miejska Ostrołęki - 19
 - 27. Pion Ochrony Informacji Niejawnych - 0
 - 28. Archiwum Zakładowe - 7
 - 29. Samodzielne stanowiska - 3,25
 









2
3
8
11