Niemal 17 milionów złotych rządowego wsparcia otrzyma Ostrołęka na przebudowę tzw „starego mostu”. Informacja o potwierdzeniu wcześniejszych deklaracji ministra rozwoju i finansów ukazała się dziś na oficjalnej stronie ostrołęckiego ratusza.
Na przebudowę zamkniętego dla ciężarówek od niemal roku „starego mostu” na rzece Narew, Ostrołęka otrzyma dokładnie 16 773 900 zł wsparcia ze środków rezerwy subwencji ogólnej. Szacowany koszt inwestycji to około 40 milionów złotych.
Zanim ruszą prace przy „starym moście” samorząd Ostrołęki musi uporać się z budową przeprawy tymczasowej. Ta powstać ma pomiędzy mostem Madalińskiego a mostem, który będzie niemal w całości rozebrany i postawiony od podstaw. Tymczasowa przeprawa, położona równolegle do „starego” mostu, będzie przebiegać od ulicy Obozowej, tuż za wjazdem na stację benzynową Statoil, do ulicy Spacerowej. Całkowita długość mostu tymczasowego wraz z dojazdami wyniesie ok. 620 m.
Most złożony będzie z dwóch równoległych składanych konstrukcji, po jednej dla każdego z kierunków ruchu. Szerokość jednego pasa ruchu wyniesie 4 m.
Długość całkowita mostu to 120 metrów.
Jest potwierdzenie rządowego dofinansowania na przebudowę mostu
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Spotkanie rady osiedla Stare Miasto. "Ta część miasta wymiera" [ZDJĘCIA]
Jarosław Gowin w Ostrołęce: "Miasto przy wsparciu rządu wywiąże się z ambitnego planu"
Gruntowne remonty pięciu mostów w powiecie ostrołęckim
Sponsor przebudowy mostu to nasz primaaprilisowy żart
Jest sponsor na przebudowę „starego mostu”!
Przez ograniczenia na mostach w Ostrołęce najbardziej cierpią... drogi w powiecie [WIDEO, ZDJĘCIA]
Ostrołęka wnioskuje o dofinansowanie przebudowy „starego mostu”
Ekspresowa sesja Rady Miasta z formalnymi zmianami w planach remontu mostu [WIDEO 360, ZDJĘCIA]
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |