eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Jest praca w ratuszu. To stanowisko jest wolne

REKLAMA
zdjecie 5382
zdjecie 5382
REKLAMA

Prezydent Ostrołęki ogłosił konkurs na stanowisko podinspektora ds. pracowniczych w Urzędzie Miasta. Ujawniamy, czym będzie zajmować się taka osoba, jakie są wymagania i do kiedy można składać dokumenty.

W zakresie obowiązków osoby na tym stanowisku będzie m.in. prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, w tym czynności związane ze zwalnianiem z pracy w ratuszu: wystawianie świadectw pracy i dostarczanie ich zainteresowanym we właściwym terminie, ustalanie innych świadczeń związanych z ustaniem stosunku pracy (np. odprawy emerytalne, rentowe) czy rozwiązanie stosunku pracy.

To nie koniec obowiązków podinspektora do spraw pracowniczych. Będzie on odpowiadał także za organizowanie prac związanych z przebiegiem procesu naborów kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w urzędzie, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze oraz naborów kandydatów na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.

Kolejne obowiązki to m.in. przygotowywanie list uprawnionych do wypłaty dodatkowego wynagrodzenia rocznego, koordynowanie spraw z zakresu ocen okresowych pracowników urzędu czy przygotowywanie propozycji planów budżetu miasta w zakresie m.in. wydatków osobowych czy dodatkowych wynagrodzeń rocznych.

Skoro już wiadomo, co taka osoba będzie robić, to spójrzmy na wymagania.

Wymagania niezbędne:

1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
3. Wykształcenie: wyższe, kierunki: ekonomiczne, administracja, prawo.
4. Doświadczenie zawodowe: staż pracy - 5 lat, w tym 2 lata przy wykonywaniu podobnych czynności tj.
prowadzenie spraw kadrowych.

Wymagania dodatkowe:

Znajomość regulacji prawnych z zakresu:
a) kodeksu pracy i aktów wykonawczych do kodeksu,
b) ustawy o samorządzie gminnym,
c) ustawy o ochronie informacji niejawnych,
d) ustawy o ochronie danych osobowych,
e) Karty Nauczyciela,
f) ustawy o pracownikach samorządowych,
g) ustawy o zaliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy,
h) ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
i) ustawy o związkach zawodowych,
j) ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianie osób niepełnosprawnych,
k) ustawy z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym z zakresu emerytur i rent z tyt. niezdolności do pracy, rent
rodzinnych,
l) rozporządzenia w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych ,
ł) rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracowników dokumentacji w sprawach związanych ze
stosunkiem pracy oraz sposobem prowadzenia akt osobowych pracownika.

Wymagane cechy osobowe:
opanowanie, kreatywność, rzetelność, dyspozycyjność, lojalność.

Wymagane umiejętności:
obsługa komputera w zakresie podstawowego oprogramowania Microsoft Office (Word i Excel), LEX OMEGA,
interpretowania przepisów i wykorzystanie ich w praktyce, podejmowania decyzji.

Zgłoszenia kandydatów potrwają do 15 lutego do godz. 12.00. Szczegóły naboru znajdziecie w Biuletynie Informacji Publicznej.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
kwiecień 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7
dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13 dk14
dk15 dk16 dk17 dk18 dk19 dk20 dk21
dk22 dk23 dk24 dk25 dk26 dk27 dk28
dk29  30  1  2  3  4  5
×