2019-02-08T08:00:00+01:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Jest praca w ratuszu. To stanowisko jest wolne

REKLAMA
REKLAMA
0
0
6

Prezydent Ostrołęki ogłosił konkurs na stanowisko podinspektora ds. pracowniczych w Urzędzie Miasta. Ujawniamy, czym będzie zajmować się taka osoba, jakie są wymagania i do kiedy można składać dokumenty.

W zakresie obowiązków osoby na tym stanowisku będzie m.in. prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, w tym czynności związane ze zwalnianiem z pracy w ratuszu: wystawianie świadectw pracy i dostarczanie ich zainteresowanym we właściwym terminie, ustalanie innych świadczeń związanych z ustaniem stosunku pracy (np. odprawy emerytalne, rentowe) czy rozwiązanie stosunku pracy.

To nie koniec obowiązków podinspektora do spraw pracowniczych. Będzie on odpowiadał także za organizowanie prac związanych z przebiegiem procesu naborów kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w urzędzie, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze oraz naborów kandydatów na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.

Kolejne obowiązki to m.in. przygotowywanie list uprawnionych do wypłaty dodatkowego wynagrodzenia rocznego, koordynowanie spraw z zakresu ocen okresowych pracowników urzędu czy przygotowywanie propozycji planów budżetu miasta w zakresie m.in. wydatków osobowych czy dodatkowych wynagrodzeń rocznych.

Skoro już wiadomo, co taka osoba będzie robić, to spójrzmy na wymagania.

Wymagania niezbędne:

1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
3. Wykształcenie: wyższe, kierunki: ekonomiczne, administracja, prawo.
4. Doświadczenie zawodowe: staż pracy - 5 lat, w tym 2 lata przy wykonywaniu podobnych czynności tj.
prowadzenie spraw kadrowych.

Wymagania dodatkowe:

Znajomość regulacji prawnych z zakresu:
a) kodeksu pracy i aktów wykonawczych do kodeksu,
b) ustawy o samorządzie gminnym,
c) ustawy o ochronie informacji niejawnych,
d) ustawy o ochronie danych osobowych,
e) Karty Nauczyciela,
f) ustawy o pracownikach samorządowych,
g) ustawy o zaliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy,
h) ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
i) ustawy o związkach zawodowych,
j) ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianie osób niepełnosprawnych,
k) ustawy z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym z zakresu emerytur i rent z tyt. niezdolności do pracy, rent
rodzinnych,
l) rozporządzenia w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych ,
ł) rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracowników dokumentacji w sprawach związanych ze
stosunkiem pracy oraz sposobem prowadzenia akt osobowych pracownika.

Wymagane cechy osobowe:
opanowanie, kreatywność, rzetelność, dyspozycyjność, lojalność.

Wymagane umiejętności:
obsługa komputera w zakresie podstawowego oprogramowania Microsoft Office (Word i Excel), LEX OMEGA,
interpretowania przepisów i wykorzystanie ich w praktyce, podejmowania decyzji.

Zgłoszenia kandydatów potrwają do 15 lutego do godz. 12.00. Szczegóły naboru znajdziecie w Biuletynie Informacji Publicznej.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Jurek, 08:48 08-02-2019,   50%
Teraz trzeba o konkurs pytać. O protokół z rozmów o dokumenty, ilość podań ciekawe jak chłopcy sobie poradzą. Chodzą słuchy, że stanowiskiem już jedna osoba się chwali...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:02 08-02-2019,   100%
@~Jurek Rosak?
odpowiedz   •   oceń :  
~prosba, 09:12 08-02-2019,   0%
Dajcie spokoj tym osobom,ktore juz oeeszly z UM wystarczy  jak bedziecie przezywac problemy tych, ktorzy zostali w Ratuszu.
odpowiedz   •   oceń :  
~starszak1, 10:54 08-02-2019,   50%
Kandydaci spełniający ww wymagania dawno już maja prace w prywatnym biznesie albo sami prowadzą swoje biznesu, jak mniemam, z sukcesem. Z takim wykształceniem i doświadczeniem, nikt przy zdrowych zmysłach nie pójdzie do pracy za 2,5 tys zł. Żenada.
odpowiedz   •   oceń :  
~SMUTNY, 13:53 08-02-2019,   50%
JAJA JAK BERETY >< CZY TAKIE STANOWISKO JEST POTRZEBNE ??? ,,,, WIĘKSZOŚĆ TYCH SPRAW REGULUJE KODEKS PRACY
I INNE AKTY PRAWNE A NIE STOŁEK >< DO TEGO STARCZY ZWYKŁY PRACOWNIK  >< A PODINSPEKTOR ??? >< O ??? TO ??? JEST PYTANIE
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:22 08-02-2019,   50%
Szukają karzaniarza
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalnedarz imprez
październik 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  1