Prezydent Ostrołęki ogłosił otwarty nabór na stanowisko Miejskiego Rzecznika Konsumentów. To ważna wiadomość dla mieszkańców, którzy oczekują wsparcia w sprawach konsumenckich.
Urząd Miasta Ostrołęki poszukuje osoby, która obejmie stanowisko Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Planowany termin zatrudnienia to 1 marca 2026 roku. Biuro rzecznika będzie mieściło się przy ulicy Kościuszki 45.
Czym będzie zajmował się rzecznik?
Głównym zadaniem Miejskiego Rzecznika Konsumentów będzie bezpłatne poradnictwo dla mieszkańców w sprawach ochrony ich praw jako konsumentów. Rzecznik będzie również wytaczał powództwa na rzecz konsumentów i występował do przedsiębiorców w sprawach naruszania praw klientów.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało także współdziałanie z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcją Handlową, a także przygotowywanie rocznych sprawozdań z działalności.
Kandydat na rzecznika musi posiadać wyższe wykształcenie magisterskie, najlepiej z zakresu prawa lub ekonomii, oraz co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego. Wymagana jest także znajomość przepisów z zakresu ochrony konsumentów, prawa administracyjnego i samorządowego. Urząd podkreśla, że poszukuje osoby sumiennej, bezstronnej, komunikatywnej i potrafiącej dobrze organizować pracę.
Jak aplikować?
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 9 grudnia 2025 roku do godziny 12:00 w Punkcie Obsługi Interesantów przy Placu Gen. Józefa Bema 1 lub przesłać pocztą na adres urzędu. Wymagane są między innymi: CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz odpowiednie oświadczenia.
Proces rekrutacji będzie prowadzony przez komisję powołaną przez prezydenta. Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.



![Fabryka bimbru w bloku! Policyjny nalot w Ostrołęce [ZDJĘCIA]](./luba//dane/pliki/zdjecia/2025/m/bimbrownia.jpg)



1
2
17