2020-10-26T09:58:18+01:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Mobilizacja w Ostrołęce. Duża manifestacja przeciwko wyrokowi TK [WIDEO, ZDJĘCIA]

REKLAMA
REKLAMA
12
22
87

Kilkaset osób protestowało w niedzielę na ulicach Ostrołęki przeciwko wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji eugenicznej. Protest, który po raz pierwszy w naszym mieście odbył się w sobotę 24 października, tym razem stał się dużą manifestacją.

W czwartek Trybunał Konstytucyjny orzekł, że przepis zezwalający na aborcję w przypadku dużego prawdopodobieństwa ciężkiego i nieodwracalnego upośledzenia płodu albo nieuleczalnej choroby zagrażającej jego życiu jest niezgodny z konstytucją. Ten wyrok Trybunału wywołał protesty w polskich miastach. W Warszawie protestowano m.in. przed domem prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego.

W Ostrołęce wczoraj odbył się protest przed biurem poselsko-senatorskim PiS. Dziś protestujący poszli krok dalej i zorganizowali ogromną manifestację. Kilkaset osób poszło w pochodzie ulicami Ostrołęki. Przebieg protestu transmitowaliśmy na żywo jako jedyne media w regionie. Zobaczcie zapis naszych transmisji:

Demonstranci spod sceny przy Kupcu przeszli pod domy parlamentarzystów PiS - Roberta Mamątowa i Arkadiusza Czartoryskiego. Tam zostawiali banery i zapalali znicze. Następnie udali się przed budynek szpitala, a zakończyli marsz przy biurze poselsko-senatorskim PiS przy ulicy Korczaka. Wznosili okrzyki - zarówno te bardziej kulturalne, jak i wulgarne, jak "j...ć PiS".

Organizatorzy protestu zapowiedzieli już, że za tydzień, w niedzielę o 18.30, odbędzie się kolejny protest, który będzie miał swój początek na scenie przy Kupcu. Zobaczcie galerię zdjęć z niedzielnej manifestacji.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~tępiciel lemingów, 20:59 25-10-2020,   58%
 Konstytucja RP
"Wolności i prawa osobiste
Art. 38. Zasada ochrony życia
Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia."
odpowiedz   •   oceń :  
~pyk, 21:13 25-10-2020,   31%
@~tępiciel lemingów Dobrze napisane tępy CHu.. "człowiekowi" - czyli istocie która już jest na świecie.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:17 25-10-2020,   61%
@~pyk Naprawdę? Na świecie jest się od poczęcia, ostry członku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do dzieła, 21:26 25-10-2020,   47%
@~pyk Ja jestem za eutanazjo płodzicieli niepełnosprawnych dzieci bo są bezproduktywni i mają wypaczone geny
odpowiedz   •   oceń :  
~H, 21:31 25-10-2020,   30%
@~tępiciel lemingów To czemu wiek człowieka liczy się od urodzenia?  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:34 25-10-2020,   66%
@~H Życie człowieka zaczyna się od poczęcia, wiek człowieka zaczyna się od urodzenia. Gdzie byłeś na lekcjach biologii?
odpowiedz   •   oceń :  
~U, 21:34 25-10-2020,   36%
@~tępiciel lemingów A nie od wytrysku?  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępicel lemingów, 21:35 25-10-2020,   60%
@~U O jakim wytrysku piszesz?
odpowiedz   •   oceń :  
~sagato, 21:57 25-10-2020,   60%
@~tępiciel lemingów nie kłóć sie z tymi dziećmi, przed chwilą strolował ich jakiś wariat a ci jak barany słuchali zanim do nich dotarło że koleś z nich bekę kręci
odpowiedz   •   oceń :  
~I tak urodzę lewaka!, 22:28 25-10-2020,   50%
@~tępiciel lemingów Taa... a 500+ od kiedy płacą? Od poczęcia czy od urodzenia?
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 22:46 25-10-2020,   48%
@~I tak urodzę lewaka! Wiek człowieka zaczyna się od urodzenia, życie człowieka zaczyna się od poczęcia. 500+ płacą od urodzenia do  skończenia 18 roku życia.

Konstytucja zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bla bla, 22:49 25-10-2020,   43%
@~tępiciel lemingów Jeśli kobieta wiedząc o chorym dziecku, które nosi będzie miała depresję i będzie chciała targnąć się na własne życie - to czy ten artykuła zastosowanie? Czy wtedy życie koboety podlega ochronie prawa?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 23:31 25-10-2020,   100%
@~Do dzieła Debil
odpowiedz   •   oceń :  
~Autostrada..., 06:40 26-10-2020,   34%
@~tępiciel lemingów ***** *** i tępiciela lemingów !!
odpowiedz   •   oceń :  
~bez ściem, 09:04 26-10-2020,   75%
@~tępiciel lemingów Konstytucja nie zapewnia człowiekowi prawnej ochrony życia, gdyż Polacy umierają codziennie ponieważ PIS przeznacza pieniądze na nagrody i premie dal tych co im się należy zamiast na służbę zdrowia
odpowiedz   •   oceń :  
~Agatejszyn, 21:22 26-10-2020,   -
@~Bla bla Do laury. Pokłoń się Matce i Ojcu z podziękowaniem, że taki wybrakowany towar na świat wydali a nie usunęli a potem idź dziecko na jakąś terapię. Co do depresji, zapominacie o tysiącach jak nie milionach matek które rodziły nie mająć USG czy badań prenatalnych, One walczą do dziś o zdrowie swojego dziecka. Żal,że was gremliny matka nie usunęła.
odpowiedz   •   oceń :  
~Benny, 21:00 25-10-2020,   69%
Wróćcie do domu i podziękujcie rodzicom że mieli inne poglądy niż wy.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Qwerrty, 21:05 25-10-2020,   24%
@~Benny Czy ty przypadkiem nie jesteś z kadzidła?
odpowiedz   •   oceń :  
~Hkhfk, 21:02 25-10-2020,   38%
Jeba...ć PIS!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:03 25-10-2020,   73%
@~Hkhfk Tylko potem wyskrob dzieci.
odpowiedz   •   oceń :  
~Laura, 21:02 25-10-2020,   23%
Też jestem za! Niedorozwinięte dziecko czyt. płód trzeba pozbawić życia, czyt. zabić... Brawo że jest nas tyle osób!  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:06 25-10-2020,   74%
@~Laura Tak samo było za Hitlera, on nakazał decydować, kto ma żyć, a kto ma iść do gazu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mauti, 21:07 25-10-2020,   33%
@~tępiciel lemingów Teraz kobiety chcą same decydować czy chcą pozbawić życia chorego dziecka w brzuchu!
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:11 25-10-2020,   70%
@~Mauti Przecież to jest wbrew Konstytucji.

Konstytucja RP
"Wolności i prawa osobiste
Art. 38. Zasada ochrony życia
Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia."

odpowiedz   •   oceń :  
~pyk, 21:18 25-10-2020,   26%
@~tępiciel lemingów Nie ma sensu dyskutować z tym psychopatą. Fanatyk PiSu. Gość porównuje ludzi do czegoś co dopiero może nim być. A to nie jest pewne. Zrozum tumanie że dla matki nosić coś w brzuchu 9mcy i pochować jest bardziej traumatyczne niż to przed czym można podobnych sytuacji uniknąć.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:23 25-10-2020,   73%
@~pyk Nie ma sensu dyskutować z Tobą, fanatyku marksizmu. Człowiek jest człowiekiem od momentu poczęcia. Zrozum to. Dlaczego chcesz niepełnosprawnych zabić?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Varrt, 21:26 25-10-2020,   29%
@~pyk Faktycznie dla matki jest mniejszym przeżyciem zabicie dziecka z wadami np w 4-5 miesiącu ciąży niż w 9tym... XD
I w jednym i drugim przypadku takie dziecko trzeba urodzić... Tylko teraz kobieta chce by to ona decydowala o śmierci ...
Dać im te prawa jak chcą!  
odpowiedz   •   oceń :  
~Wrrr, 11:29 26-10-2020,   0%
@~Varrt A skąd wiesz jakim przeżyciem jest zabicie dziecka? Zabiłeś? Byłeś w takiej sytuacji? Dlaczego oceniasz? Zajmij się swoim życiem i ogarniaj, nikt Cię do niczego nie zmusza, więc po co się udzielasz jak Cię to nie dotyczy.

odpowiedz   •   oceń :  
~Agatejszyn, 21:27 26-10-2020,   -
@~pyk Zrozum tępaku, że MATKA z prawdziwego zdarzenia nie szuka wad ale kocha to, co w niej rośnie. Ciebie musiała nie kochać skoro masz takie a nie inne zdanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~MM, 00:10 27-10-2020,   -
@~Agatejszyn To Ty powinnaś zrozumieć, że nikt nikomu nie będzie nakazywał dokonania aborcji, to jest wybór! Jeżeli jest to niezgodne z Twoim światopoglądem to po prostu się jej nie poddawaj. Chyba, że ma on tak liche fundamenty, że aby postępować zgodnie ze swoim sumieniem potrzebujesz wsparcia w postaci aktów prawnych. Poza tym, szanujmy się, teksty typu „matka musiała Cię nie kochać” mogły sprawdzać się chyba jedynie w „pyskówkach” w podstawówce i właśnie tam należało je zostawić.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Tom, 21:14 25-10-2020,   73%
Ciekawe jestem ile osób tu strajkujących czytało ustawę? Podejrzewam że większość nie czytała... Grunt to zrobić z tlumem aferę... Szkoda że dużo dzieci i młodzieży zostało zmanipulowane..m
odpowiedz   •   oceń :  
~opa, 21:21 25-10-2020,   20%
@~Tom Jaka ustawę, ty wiesz o czym ty piszesz?  
odpowiedz   •   oceń :  
~:), 21:27 25-10-2020,   12%
@~opa Opisz dokładnie bym wiedział ::)
odpowiedz   •   oceń :  
~Juz za pare lat..., 21:36 25-10-2020,   78%
Dzieciaki nie maja co robic to maszeruja. To zapewne dzieci tych, ktorym PiS i Kosciol sie nie podobaja? W domu bzdety slyszeli to idą? Takie zycie. Ciekawe co bedzie, kiedy ich rodzic zachoruje obloznie? Pewnie bilet do Holandii? Czkawką ich rodzicom odbiją sie ich wlasne dzieci i ich poczynania?  
odpowiedz   •   oceń :  
~MM, 00:31 27-10-2020,   100%
@~Juz za pare lat... To państwo nadal nie jest państwem wyznaniowym i przekładanie nauk kościoła na realnie obowiązujące prawo jest nieporozumieniem. Zadaniem kościoła jest takie nauczanie, żeby żaden z jego członków nawet nie pomyślał o tym żeby dokonać aborcji i do tego nie powinno być mu potrzebne odbieranie prawa wyboru pozostałym osobom! Jeżeli musi się uciekać do tego typu „pomocy” z państwa to nie świadczy to najlepiej o jego kondycji. Poza tym czy naprawdę sądzi Pan/Pani, że te protesty w całej Polsce, do których przyłącza się także Ostrołęcki protest jest jedynie wynikiem znudzenia dzieciaków, które nie maja co robić i wg Pani/Pana bezpodstawnie atakują kościół czy rząd?! Myślę, że warto byłoby wykazać w tym temacie trochę zrozumienia i empatii, a sumieniami rodzin i kobiet niech może zajmą się one same a nie TK i PiS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ona, 21:44 25-10-2020,   37%
Kur...!!! Nie wytrzymam! Czy wy nie rozumiecie jednej prostej rzeczy?! Tu chodzi o dzieci, które rodzą się bez mózgu, z jednym okiem, z noskiem połączonym z twarzą w tzw. ryjek! One umierają niedługo po narodzeniu, w bólu jakiego nie jesteście sobie w stanie wyobrazić!!!!!! Co sie z wami dzieje?! Ludzie!  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:49 25-10-2020,   62%
@~Ona Czy Ty nie rozumiesz jednej prostej rzeczy? Tu chodzi o zabijanie niepełnosprawnych dzieci, w bólu jakiego nie jesteście sobie wyobrazić. Co się z Tobą dzieje, człowieku!
odpowiedz   •   oceń :  
~Ona, 21:54 25-10-2020,   35%
@~tępiciel lemingów Masz dzieci?  
odpowiedz   •   oceń :  
~?, 21:58 25-10-2020,   85%
@~Ona Napisz czy dobrze rozumiem.. jesteś za tym by takie dziecko zabić w brzuchu kobiety? Bo tak to się odbywa a później takie dziecko i tak trzeba urodzić, wiesz o tym?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Adam, 22:13 25-10-2020,   77%
@~Ona Najpierw ty sie wyedukuj, ze takie dzieci nie stanowia nawet jednego procenta z tych, ktore SA ZABIJANE bk moga np. miec zespol Downa. Masz co do tego pelne statystyki,uzyj googla. Jak widać krzyczeć i przeklinać umiesz, więc pewnie mas już ponad 13 lat. Powinnaś więc też umieć wyszukać dane i się doedukować. Powodzenia.
P. S. Kiedyś sam "bylem za aborcją", bo tak powiedzieli rodzice. Droga do poznania prawdy była długa i trudna. Trzeba było po drodze pochować autorytet rodziców, których kocham i szanuję mimo tego. Kiedyś nie było jednak internetu i takich konkretnych statystyk. To nie chodzi o" czerwonych" i "czarnych" tylko o ludzkie życie.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Adam, 22:15 25-10-2020,   82%
@~Adam Przepraszam za dwie literówki, telefon ma teraz malutkie te literki ;)  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ona, 22:24 25-10-2020,   43%
@~? Wiem. Posłuchaj, mam dwoje dzieci. Oddałabym za nie życie, wszystko. Widząc jak płaczą, jak cierpią ból rozrywa mi serce. Patrzyłeś/łaś kiedyś na cierpienie? Tylko nie mówię tu o bolu głowy. Chodzi mi o takie prawdziwe cierpienie. Tak właśnie cierpią te dzieci. Czasem te cierpienie trwa tygodniami. Ogromny ból, strach, niezrozumienie tego co sie dzieje! Nie możemy skazywanać tyvh biednych dzieci na coś tak nieludzkiego. Chciałabyś/chciałbyś tak cierpieć? Gdybyś miał wybór?
Nie jestem za aborcją, nigdy nie byłam i nie będę. Dla mnie dziecko jest się od poczęcia.
Ale... mam ludzkie odczucia i nie wyobrażam sobie  skazywać swojego DZIECKA na taką rozpacz! Pal licho z nami, matkami. Chodzi tylko o te małe istotki, które przyjdą na świat tylko po to, żeby cierpieć. Nie wiem czy mam rację. Być może się mylę, ale nigdy, przenigdy nie wolno pozwalać dzieciom przychodzić na ten świat tylko po to aby zaznać morza bolu i cierpienia.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ona, 22:26 25-10-2020,   36%
@~Adam 13 lat to pewnie Ty masz skoro nie umiesz kulturalnie prowadzić dyskusji. Dobranoc.  
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 22:49 25-10-2020,   62%
@~Ona Tak, lepiej zabić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ona., 22:53 25-10-2020,   47%
@~tępiciel lemingów Czasem może lepiej. Nie wiem.... Dobranoc.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Pacjent, 22:55 25-10-2020,   25%
@~Adam Kto ma usunąć i tak usunie...po co zostawiać kasę w Czechach czy Niemczech jak można to zrobić w Polsce za dużo mniej a KONOWAŁ który bedzue ciebie przyjmował po zabiegu lub twoja córkę będzie milszy...bo zarobił Ew.zwróci mu NFZ - jest XXI wiek i nie trzeba konna jechać tydzień do miasta  :)
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 23:06 25-10-2020,   47%
@~Ona. Jeśli nie wiesz, to się nie wypowiadaj. Lepiej zabić niepełnosprawnych?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Adam, 23:53 25-10-2020,   54%
@~Ona Prowokatorko, zaczelas "dyskusję" od "kur...y" i liczysz na kulturę? Poszukaj wiedzy, bo Ci jej brakuje! Byłem na tyle kulturalny, by napisać Ci, jakiej konkretnie, więc nie rzucaj tutaj ad personam, tylko śmigaj się uczyć. Dobranoc  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ona, 07:56 26-10-2020,   67%
@~tępiciel lemingów Lecz się. Byłeś w ciąży? Rodziłeś kiedyś? Nie powinieneś się w ogóle odzywać! Jak śmiesz mówić mi albo innej kobiecie jak ma żyć?! Daj Boże, żeby Twoja żona, siostra, matka nie musiała być w takiej sytuacji. Każdy mądry jak go nie dotyczy!  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ona., 08:02 26-10-2020,   75%
@~Adam A to na kur... tylko takie słowo znasz? Współczuję.
Ja znam jeszcze conajmniej dwa które tu pasują, a nie chciałam pisać właśnie z uwagi na szacunek do innych . No ale cóż. Nie mierz wszystkich swoją miarą. Milego dnia - Panie mądraliński.
Ps. Bóg po to dał nam "wolną wolę" aby każdy sam odpowiadał za swoje grzechy. Kim Ty jesteś, żeby mówić kobietom jak mają żyć? Kim? Skoro sam Bóg, daje nam wybór. Wstyd.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Obok, 08:44 26-10-2020,   75%
@~Ona Nie denerwuj się każdy może mieć swoje poglądy. Dużo agresji jest w tobie  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ona., 08:49 26-10-2020,   67%
@~Obok Nie jest :) Uwierz mi, że nie jest :)
Pozdrawiam.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Mietek bez skarpetek, 21:53 25-10-2020,   37%
Kiedy zaczyna się życie? Według tępiciela od momentu pocżęcia, według Dalaj Lamy od momentu narodzin... Zapytany o to samo stary  rabin, najpierw pogłaskał się po długiej brodzie, potem spojrzał dobrotliwie w kierunku podnieconego Tępiciela i oświadczył, że życie zaczyna się wtedy gdy pies zdechnie i dzieci się wyprowadzą :)
odpowiedz   •   oceń :  
~:), 21:55 25-10-2020,   34%
@~Mietek bez skarpetek Zrobiłeś mi dzień 😂
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 21:58 25-10-2020,   79%
@~Mietek bez skarpetek W starożytnym Rzymie życie zaczynało się po 3 latach od urodzenia, rodzice do tego czasu mogli zrobić z dzieckiem co chcieli.

Nie słuchaj starego rabina, bo rodzice Cię zabiją przed wprowadzeniem się.
odpowiedz   •   oceń :  
~ćwierćinteligent, 21:55 25-10-2020,   79%
za tydzień przewiduje po 200 chorych dziennie heheheh
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 22:03 25-10-2020,   79%
@~ćwierćinteligent Będzie więcej zarażonych dzięki tym protestom.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 03:42 26-10-2020,   54%
@~tępiciel lemingów Zarażonych przybywa, bo idioci z PiS nie przygotowali kraju na drugą falę i dawno nikt nie kontroluje epidemii. Prezes wiedział, że po takim wyroku TK będą protesty i będzie mógł złożyć winę na protestujących. Krew na rękach ma Morawiecki, Szumowski.
Tępicielu o wadach w rodzonych też nie masz pojęcia. Dzieci z niektórymi wadami żyją w cierpieniu czasami 2 lata, góra 7. Umierają powoli o k***y takie jak Czartoryski czy Kaczyński mają to w głębokim poważaniu. Ważne, że ochrzcić można i ksiądz zarobi. O tym, abyście naprawdę pomogli nie ma mowy. Pokazaliście kim jesteście, gdy protestowali rodzice dzieci niepełnosprawnych. Młodzi ludzie poszli po rozum do głowy i już się wam omamić nie dadzą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Adam, 22:07 25-10-2020,   67%
Zrobcie dokładne zdjęcia tym ludziom. Trzeba wiedziec czy taka dzicz be kultury przypadkiem nie uczy naszych dzieci. Wychowanie na youtubach przynioslo juz wylew 13-16 latkow bez zasad, bez pogladow, bez mozgow?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Jestem za, 22:56 25-10-2020,   65%
@~Adam Racja, mają odwagę w maskach to niech się ujawnią
odpowiedz   •   oceń :  
~ink, 22:14 25-10-2020,   69%
Boże przecież tam są chyba 12 letnie dziewczynki z "wypierd...ć na ustach. Nie myślałem ze dożyje takich zdegenerowanych czasów
odpowiedz   •   oceń :  
~Adam, 22:18 25-10-2020,   67%
@~ink Dziewczynki są obecnie gorsze w zachowaniu od chłopców, tak od 10 lat. Degeneracja nastapila od okolo 2008-10 roku. Zle to swiadczy o systemie edukacji, nauczycielach, dawaniu internetu dzieciom i o nas samych jako rodzicach  
odpowiedz   •   oceń :  
~Taka raw, 08:50 26-10-2020,   50%
@~Adam Jakie rządy takie zachowanie
odpowiedz   •   oceń :  
~., 22:25 25-10-2020,   67%
Same zyeby genetyczne na tej manifie.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ink, 22:33 25-10-2020,   85%
CZEMU W TEJ SPRAWIE NIE PROTESTUJECIE? PRAWA KOBIET? NIE ROZŚMIESZAJCIE MNIE.

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-10-25/znecali-sie-latami-w-koncu-zabili-ojciec-z-synem-upozorowali-samobojstwo-matki/?fbclid=IwAR2YSKcNY61gr_3WyQcu58fQSJK3FyHf8QVeUAr0NZY5_PObkRaF40UURNo
odpowiedz   •   oceń :  
~A., 22:59 25-10-2020,   70%
Podsumuje moje spory z feministami płci wszelakich. Jest gorzej niz myślałem...

Kobieta chce abortować dziecko-ma takie prawo.

Mężczyzna chce zrzec się praw do dziecka-nie ma takiego prawa.

Kobieta chce urodzić-ma takie prawo. Kobieta nie chce urodzić ma takie prawo, a ty w jednym i drugim wypadku musisz się dostoswać. To się nazywa równouprawnienie, czyż nie? Nawet gdy kobieta już urodzi(wasze dziecko) to i tak ma prawo zostawić je w oknie zycia, oddać je do domu dziecka, bez pytania ciebie, tato, o zgodę. To jest to cholerne równouprawnienie, czyż nie?  I ktoś mi tu jeszcze śmie mówić o piekle kobiet, gdy praktycznie zawsze ojciec jest niewolnikiem decyzji kobiety, już nawet nie tylko w fazie prenatalnej, ale i gdy dziecko juz samodzielnie stąpa po tym łez padole? Kobieta może wykonać dowolny ruch, moze zrobić cokolwiek z waszym dzieckiem, ty tato, nie mozesz podjac samodzielnej decyzji dotyczacej swojego dziecka, bo mamy pelne równouprawnienie, czyli w rozumieniu feministów płci wszelakich, kobieta może wszystko, mężczyzna nie może nic. Czy można to inaczej nazwać niz #piekłomężczyzn...
odpowiedz   •   oceń :  
~Szybki, 23:32 25-10-2020,   0%
@~A. Naucz się wyjmować w porę, to nie będziesz miał takich dylematów 🤦
odpowiedz   •   oceń :  
~Affg, 23:05 25-10-2020,   80%
Zastanawiam mnie jedno czy każda z kobiet ma takie zaufanie do ginekologa żeby on decydował o aborcji.
Wiele osób uważa że lekarze to mordercy wg foliarzy specjalnie podłączają do respiratora żeby zniszczyć płuca.
MAMY XXI wiek na chu j rozmawiamy o morderstwach.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Tomasz, 23:17 25-10-2020,   67%
Zachowanie tych dzieci to skandal. Wulgarne słowa, brak dystansu, wylęgarnia wirusa, którego będą roznosić na innych.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Oka, 23:50 25-10-2020,   60%
Aborcja-utylizacja noworodków........ludzie przecież to jest chore .....i my jestesmy tzw.naczelnymi  
odpowiedz   •   oceń :  
~anka, 00:53 26-10-2020,   70%
jakie to kobiety to dzieciuchy jeszcze zasmarkane matkom za mleko jeszcze nie zapłacili a już po krzakach sie ciągać i wtedy aborcji chcą ,słychać nosy zasmarkane że mówić nie umie, szkoda że ich nie usunięto ,to dzieło szatana,To wy macie krew na rękach domagając się aborcji.,


odpowiedz   •   oceń :  
~ewa, 00:57 26-10-2020,   59%
to nie kobiety ,to dzieci ,które jeszcze za mleko rodzcom nie odwdzięczyli się ,to wy  macie krew na rękach domagając się aborcji
odpowiedz   •   oceń :  
~Śnięta trójca, 03:55 26-10-2020,   37%
@~ewa ***** *** i BMO
odpowiedz   •   oceń :  
~., 05:52 26-10-2020,   38%
Nie ma się czym przejmować to tylko internetowe kukły.
odpowiedz   •   oceń :  
~BIG LEBOWSKI, 07:24 26-10-2020,   60%
CZAPECZKI Z TRUPIA GLOWKA POWINNI ZALOZYC ,HITLEROWCY ROBILI DOKLADNIE TAK SAMO,A POTEM TE LEWACKIE BYDLO DO WISLY W WARSZAWIE WRZUCIC NA 72 GODZ.JAK POPLYWAJA W SCIEKACH TRZASKOWSKIEGO TO MOZE ZMADRZEJA!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Cytat, 07:36 26-10-2020,   86%
-Nie pomyl wroga

Nie, Polak głosujący na inną niż Ty partię nie jest Twoim wrogiem. To inny światopogląd.

Nie pomyl wroga

Nie jest też nim mężczyzna przebrany w sukienkę chodzący po ulicy albo pracujący w kościele. To nie ma znaczenia.

Nie pomyl wroga

Koronawirus też nie jest w użytym tu znaczeniu wrogiem, ale problemem do rozwiązania, którym trzeba zarządzić.

Nie pomyl wroga

Nie jest wrogiem policjant. To pracownik na etacie, ma rodzinę na wyżywieniu, niską pensję i wykonuje rozkazy.

Nie pomyl wroga

Nie jest nim osoba, która zgadza się z wyrokiem TK. Ona ma inne wartości i inaczej rozumie świat.

Nie pomyl wroga

Nie są nim też lekarze, aresztowany adwokat, rzekomi koronasceptycy, nauczyciele, rosyjskie służby, restauratorzy.

Nie pomyl wroga, bo w medialnym spektaklu będziesz miał podsumowane pod nos kolejne bzdury dotyczące rzekomych  winnych mające jeden cel - skłócić Cię z innymi Polakami, dzielić polskie społeczeństwo, straszyć byś się zamienił w reaktywnego pelikana i przestał racjonalnie analizować. Nie daj się wciągnąć w tę manipulację, nie bierz w tym spektaklu udziału.

DRUGI POLAK NIE JEST TWOIM WROGIEM.

Dopóki pozostaniemy zjednoczeni, skupieni na konkretnym celu, będziemy ze sobą współpracować i wszystkie wysiłki włożymy w działanie, to przejdziemy na kolejny etap rozwoju  naszego kraju. NASZEGO, BO TO NASZ KRAJ.

Ściskam. Każdy robi swoje.
Mat
odpowiedz   •   oceń :  
~Chabeta, 08:14 26-10-2020,   67%
J..c ZLODZIEI KRADZIONYM PRĄDEM 😂😂😂
odpowiedz   •   oceń :  
~..., 08:27 26-10-2020,   50%
WOLNOŚĆ W MASECZCE????
odpowiedz   •   oceń :  
~smiechuwarte, 09:53 26-10-2020,   60%
no a gdzie teraz te napisy KONSTYTUCJA ? Szambem z trzaskowianki ich oblać
odpowiedz   •   oceń :  
~Xyz, 09:53 26-10-2020,   72%
Protestowałam wczoraj dlatego, że każdy powinien mieć wybór. Walczyłam o prawa mojej przyszłej córki i swoje. Aborcja to nie jest przymus - jeśli ty czujesz, że to wbrew twoim zasadom moralnym to tego nie robisz. Jeśli twoja wiara tobie tego zabrania - w porządku, szanuje to.
Bardzo podziwiam matki i ojców którzy biorą na swoje barki wychowanie dziecka niepełnosprawnego. Trzeba również wziąć pod uwagę osoby które czują, że nie są zdolne aby takie dziecko urodzić bo nie są np wystarczająco silne psychicznie.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Karol, 09:56 26-10-2020,   55%
-Skończyłeś we mnie?
- Tak
- A jak zajdę w ciążę?
- Nie zajdziesz
- A jak zajdę
- Mówię ci Mariusz, że nie zajdziesz
odpowiedz   •   oceń :  
~Jakub, 13:50 26-10-2020,   0%
@~Karol Jacek tak nie podpytuj. Też nie zajdziesz.
odpowiedz   •   oceń :  
~nie, 11:16 26-10-2020,   50%
ci  co uczestniczyli w tym marszu sa tacy pewni ze w niedziele o 18 :30 beda w stanie wziac udzial w podobnym marszu? a czy nie wzieli pod uwage, ze akurat po tym skupisku jakie mialo miejsce wczoraj nie "przykleil "sie coronawirus' i zamiast isc w tym swoim marszu beda potrzebowali pomocy w szpitalu ? jkednak pomimo tego,ze nie popieram ich , to nie zycze im tego scenariusza
odpowiedz   •   oceń :  
~zajmij się swoim tyłkiem, 11:26 26-10-2020,   50%
@~nie Bóg o tym zdecyduje, a nie twoja partia. Ile osób nie będących w tym marszu polityków PIS jest na kwarantannie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Uczestnik, 11:58 26-10-2020,   34%
Kilkaset osób na marszu? Jakie to słabe. Bardzo ostrożnie szacując, było ponad 1000 osób.
odpowiedz   •   oceń :  
~zdziwiony, 21:12 26-10-2020,   0%
@~Uczestnik o rany! to aż tyle thebili w takim małym miasteczku?
odpowiedz   •   oceń :  
~Emerytka, 09:49 27-10-2020,   0%
Jestem przerażona  zachowaniem tych młodych dzieci a zwłaszcza dziewczyn ,które będą matkami .Jeśli dziś w tak młodym wieku w nich taka agresja(gdzie są rodzice czy nie widza ich)zaczynam sie ich bać bo na ulicach mogą każdego skrzywdzić, wejść do mojego domu i mnie zabić.Uważam że tymi dzieciakami winna zająć sie policja-już za przestępstwo jakie dokonali za tak liczne zgromadzenie. Jestem przerażona co mogą jeszcze zrobić te biedne ,zagubione dzieciaki .
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
styczeń 2021
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1  2  3
 4  5  6  7  8  9  10
 11  12  13  14  15  16  17
 18  19  20  21  22 dk23  24
 25  26  27  28  29  30  31
Dzisiaj:
Brak wydarzeń