2019-03-26T16:20:00+01:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Mocny materiał w programie "Warto rozmawiać". Co się dzieje w Urzędzie Miasta?

REKLAMA
22
9
381

W dzisiejszym programie "Warto Rozmawiać" na antenie TVP Info kolejny raz poruszono sprawę patologii w samorządach. Przykładem była Ostrołęka i ostatnie wydarzenia. Dziennikarze rozmawiali m.in. z osobami zwolnionymi przez Łukasza Kulika - także z wyrzuconym dyscyplinarnie byłym rzecznikiem ratusza.

Co tu dużo mówić, ten materiał nie pokazał obecnej władzy w Ostrołęce w dobrym świetle. W programie Jana Pospieszalskiego mówiono o paraliżu w inwestycjach, zwolnieniach z ratusza i miejskich spółek, a także o tajemniczej śmierci urzędnika, która wstrząsnęła ostatnio miastem.

W programie Jana Pospieszalskiego gościli Arkadiusz Czartoryski z PiS i Piotr Apel z Kukiz'15. Najpierw obejrzeliśmy materiał zrealizowany w Ostrołęce.

"Zaprosił pan prezydent mnie do siebie z propozycją nie do odrzucenia. Albo zwalniam się sam, albo - jak to określił - załatwimy to w inny sposób" - mówił Ryszard Chrostowski, były prezes Miejskiego Zakładu Komunikacji. O podobnym stylu rozmowy w sprawie "odejścia" mówił też zwolniony dyscyplinarnie rzecznik prasowy Wojciech Dorobiński.

Ale to nie koniec. Mówiono też o tajemniczej śmierci urzędnika, pełniącego obowiązki dyrektora Wydziału Inwestycji Miejskich. Jak wygląda praca w Urzędzie Miasta po objęciu władzy przez Łukasza Kulika?

"Sytuacja w wydziale zaczęła gęstnieć, pracownicy zaczęli się denerwować. Wydział inwestycji, finansów czy dróg był kontrolowany przez trzech panów pełnomocników, których pan prezydent wprowadził do urzędu. Jeden z pełnomocników jest mężem właścicielki firmy KDL, która jest w sporze sądowym z miastem. Działali na zasadzie: trzeba przedstawiać dokumenty natychmiast, podważali decyzje, które już zapadły. Podważali uprawnienia inspektorów. Pan Franciszek był jednym z inspektorów, który nadzorował inwestycje drogowe. Urząd to jest aparat pomocniczy prezydenta i chcieliśmy pomagać, ale nie było nam to dane" - twierdzi Radosław Parzych, niegdyś dyrektor Wydziału Inwestycji Miejskich.  O pełnomocniku Marku T. informowaliśmy w naszym serwisie. Publikowaliśmy też pełnomocnictwo, jakiego Łukasz Kulik mu udzielił.

"Wszystkie najważniejsze wydziały stały się puste, wszystkie inwestycje leżą totalne" - mówił anonimowo jeden z rozmówców w programie.

O tym, co dzieje się w urzędzie, mówił też poseł Arkadiusz Czartoryski w rozmowie na żywo z Janem Pospieszalskim. Wspominał m.in. o wypowiedzeniu umów dla Towarzystwa Przyjaciół Ostrołęki, Caritasu czy stowarzyszenia Rodzina Polska. Wrócił też do sytuacji w urzędzie.

"Nie ma pracowników, którzy mają uprawnienia budowlane. Czterech już nie pracuje w tym wydziale. To jest ważne, żeby powiedzieć, że skala jest ogromna" - mówił poseł Arkadiusz Czartoryski. Jak dodał, po śmierci urzędnika, psycholog przyjął na rozmowę 40 osób ze względu na "stres i niszczenie ludzi".

Cały program obejrzeć można TUTAJ.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Żenada, 21:35 25-03-2019,   63%
rosak skorzystał z programu "ochrony świadków" ukrył oblicze i zniekształcił głos....
..... a potem płakał jaki to on biedny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:39 25-03-2019,   50%
@~Żenada A co jest takiego na pana Rosaka?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:43 25-03-2019,   58%
Kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:06 25-03-2019,   50%
@~Żenada Po co ty oglądałeś jak i tak nie zrozumiałeś o czym był program.Żenada to twój komentaż.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:07 25-03-2019,   47%
@~Żenada Kulik powinien odejść
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:54 25-03-2019,   58%
@~Żenada Boze   co spotkalo  Ostrolekie  hanba
odpowiedz   •   oceń :  
~carlo, 22:55 25-03-2019,   61%
Pana Prezydenta Żenada możesz pocałować w du-pę to za darmo jajka zobaczysz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:01 25-03-2019,   51%
@~carlo Kulika   nie trzeba calowac wdupebo sam sie kopie
odpowiedz   •   oceń :  
~Pnd/c, 23:02 25-03-2019,   50%
@~Żenada Kulik sie nie nadaje na prezydenta nawet we wsi by niechcieli na soltysa
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:03 25-03-2019,   55%
@~Pnd/c To prawda
odpowiedz   •   oceń :  
~Nauczyciel, 23:06 25-03-2019,   77%
@~Żenada Cieszę się że nie ma Rosaka. O nim trzeba program zrobić i pernamentnych kolejkach nauczycieli o pracę... Jakie kryteria doboru...?
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 23:07 25-03-2019,   56%
@~Żenada Zrobic referedum  ja podpisze
odpowiedz   •   oceń :  
~Kaska, 23:11 25-03-2019,   56%
@~Żenada Moja kolezanka to kreslila ze w ratuszu sadoma i gomora obecnie jeden drugiego sie boji
odpowiedz   •   oceń :  
~~~oSTR, 23:13 25-03-2019,   63%
@~Nauczyciel wywiad pomoze  Ci  zrobic "Moja Ostroleka" wiarogodnosc"O"
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:15 25-03-2019,   82%
@~Żenada Prawda Ciebie boli
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:25 26-03-2019,   60%
@~Żenada Dajcie sobie spokój z TV PiS
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:16 26-03-2019,   61%
A czy ktoś jeszcze ogląda TVP? Chyba tylko 30% Polaków.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:46 26-03-2019,   66%
@~Żenada KWIK KWIK
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:12 26-03-2019,   47%
wczoraj ogladała cała Polska i sie śmiała co sie dzieje w Ostrołece
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:18 26-03-2019,   63%
Jak cała Polska? Tylko PIS i zwolennicy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:44 26-03-2019,   57%
To nie tylko w Ostrołęce.
Zapytajcie tych co musieli odejściu w Rzekuniu. Jak tam funkcjonariusz PSL dziala
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:05 26-03-2019,   58%
no i Kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:05 26-03-2019,   45%
tragedia w OStrołece
odpowiedz   •   oceń :  
~Romsl, 15:32 26-03-2019,   54%
Prawda  jest  taka   ze  Kulik nie nadaje sie na calkowicie   prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:56 26-03-2019,   20%
Ja tam zawsze tylko TFałszN.
odpowiedz   •   oceń :  
~Śmiech na sali, 21:38 25-03-2019,   59%
Jacy oni poszkodowani przez los w każdym Urzędzie w budowlance  czy w sklepie zawsze są zmiany czas się przyzwyczaić do przegranej a były prezydent niech dokończyć inwestycje drogowe PiS oszućci Polskie Państwo prowadzą do ruiny obecny Panie Prezydencie nie daj się Pan tej bandzie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:47 25-03-2019,   56%
@~Śmiech na sali Jak taki kozak to niech uzyska kolejne dotacje na remonty (jedne już zawalił).
Masz rację że są zmiany ale nikt kto inwestuje nie wyrzuci kluczowych dla inwestycji osób przed jej zakończeniem. A jakich to innych fachowców zatrudnił kulik z kamerzystą na miejsce zwolnionych???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:48 25-03-2019,   60%
@~Śmiech na sali Nie daj się, kaszana pomoże
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:07 25-03-2019,   59%
@~Śmiech na sali Liż tak dalej. z włosem i pod włos.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:08 25-03-2019,   81%
@~Śmiech na sali Szkoda Franciszka. Dobry człowiek i fachowiec
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:14 25-03-2019,   56%
@~Śmiech na sali Tak nie daj się, wywal wszystkich, kaszana pomoże
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:57 25-03-2019,   49%
@~Śmiech na sali   Oszusci  piszesz co Ci ukradli !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kodziarzu
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostatni kurs, 00:39 26-03-2019,   76%
@~Śmiech na sali Jak patrzę na bidulkę Chrostowskiego to aż chciałoby się go przytulić.. Jedno pytanie do pokrzywdzonego przez "propozycje nie do odrzucenia" - gdzie było Twoje święte oburzenie jak mówiłeś ludziom, że przedłużysz umowę o pracę jak wystąpią ze związków zawodowych? Jak widzę tę ryżą buzię to śmiać mi się chce jak można być takim hipokrytą.. Jak kiedyś opublikują audyt ile dawałeś malolacie premii to może wtedy przed kamerami wystąpisz ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:34 26-03-2019,   45%
@~Ostatni kurs Jak widzę tego napompowanego prymitywa to pierwsze skojarzenie mam z Wałęsą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:32 26-03-2019,   56%
@~Śmiech na sali Ostrołęka dla wszystkich, hahahahah, tylko nie dla tych z urzędników zatrudnionych przez Kotowskiego nieważne czy mają legitymację PiS, PO czy nie mają żadnej. Tak się składa że Franciszek związany był z PO i jakoś Kotowskiego to nie przeszkadzało bo po prostu był fachowcem w swojej dziedzinie. Czy to normalne że w wydziale inwestycji z 10 pracowników zostały może że 3 osoby? Ciekawe kto przyjdzie w ich miejsce, sądząc po nieudanych naborach to nikt.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:47 26-03-2019,   58%
O czym ty piszesz? To jakieś bzdury? Chyba sam tego nie wymyśliłeś? Piszesz na zlecenie? nic takiego w programie nie padło?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:50 26-03-2019,   15%
@~Śmiech na sali do kogo te słowa, chyba do samego siebie piszesz, to ty jetses ta BANDA.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:38 25-03-2019,   49%
Brawo, nagłaśniać sprawę!!!! a tym którzy głosowali na kulikowa tylko śmiać się w twarz jakiego prezydenta sobie wybrali
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:50 25-03-2019,   62%
Mają co chcieli. Wcześniej mówili że wstyd na całą Polskę bo...kleru nie ma Oce.a teraz? To dopiero reklama miasta. Już widzę tłumy inwestorów stojących w kilometrowym korku chcących rozmawiać z kompetentnymi urzędnikami wydziału inwestycji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Artur, 22:00 25-03-2019,   61%
Świnka bez koryta? W elektrowni nie ma miejsca? Reklamówek brak?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:10 25-03-2019,   46%
@~Artur Kozak jesteś
odpowiedz   •   oceń :  
~kasia, 22:52 25-03-2019,   55%
ja głosowałam i nie jest mi wstyd,wręcz przeciwnie odetchnęłam z ulgą jak dowiedziałam się o jego wygranej i nie jestem ani z PO ani z rodziny pana prezydenta ani pracownikiem ratusza,tylko zwykłym mieszkańcem.
odpowiedz   •   oceń :  
~~~Ostr, 23:00 25-03-2019,   55%
@~Artur ArturTy masz tylko jedno czwarto kort mozgowej i nie mozesz myslic
odpowiedz   •   oceń :  
~awerds, 23:04 25-03-2019,   54%
@~Artur WSTYD ZE MIESZKAM  WOSTROLECE LEWACKIEJ
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:05 25-03-2019,   63%
@~kasia ZA DARMO NIE CHWALISZ
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:13 25-03-2019,   52%
@~kasia Bo Ty wstydu nie masz. Nawozu z ogrodniczego ci się w oczy nasypało
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:16 26-03-2019,   63%
@~awerds Wyprowadź się do Olszewa Borek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:06 26-03-2019,   64%
@~Artur za to jest kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 13:50 26-03-2019,   53%
@~kasia I podoba ci się jak gnoją ludzi?Nie tych z Pis ,których nienawidzisz tylko zwykłych pracowników.Ilu ma targnąć się na życie żebyś zrozumiała kim jest kulik.
odpowiedz   •   oceń :  
~uuu, 07:14 28-03-2019,   -
@~Ja Nikt nikogo nie gnoi. Każdy pracownik może iść do PIP, skorzystać z pomocy psychologa czy iść do sądu, a wszyscy wiedzą która partia ma sądy.
odpowiedz   •   oceń :  
~K, 21:39 25-03-2019,   62%
Poznałam ukrytego P.Rosaka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:51 25-03-2019,   66%
@~K Wow ale osiągnięcie. A coś jeszcze zrozumiałaś z programu??? Jakiaś refleksja?
odpowiedz   •   oceń :  
~., 21:55 25-03-2019,   58%
Refleksja: POLITYKA
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:57 25-03-2019,   54%
@~. Moja refleksja: totalny błąd wyborczy.
odpowiedz   •   oceń :  
~~~edzio, 23:06 25-03-2019,   55%
A  bedzie jeszcze gorzej  inwestycje uciekajo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:06 26-03-2019,   52%
@~. Refleksja: błędna polityka zwalniania bez następców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:08 26-03-2019,   50%
@~~~edzio Popraw język polski.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:39 25-03-2019,   61%
Brawo, gonić Kaszaniarzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:40 25-03-2019,   61%
40 ludzi skorzystało z psychologa w UM ? Ludzie walczcie o godność swoją i najbliższych. Co to w ogóle ma być ?
Pełnomocnicy prezydenta ? Co to jest ? Dostęp do dokumentów ludzi ze sporami sądowymi ? Tragedia !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:43 25-03-2019,   62%
Jest kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:54 25-03-2019,   61%
Jaki pan taki kram...
Specjalista od kinematografii. Jedyne osiągnięcie tej kadencji to kler w kinie. No ale od seansu wszystkim żyje się lepiej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:15 26-03-2019,   80%
Prowadzisz statystyki. Czy rzucasz tak sobie cyferkami?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 21:40 25-03-2019,   57%
Mam nadzieję, że Kulik już odlicza do referendum, a Kamera pakuje manatki. Nie popisaliscie się Panowie! Wstyd na całą Polskę!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:47 25-03-2019,   60%
@~Gosc Kaszana nie pozwoli remreferendum
odpowiedz   •   oceń :  
~A, 22:01 25-03-2019,   51%
Jak się żyje bez koryta? Reklamówek brak?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:11 25-03-2019,   58%
@~A Kozak
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:18 25-03-2019,   48%
BEDO PROTESTY POD RATUSZEM
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:29 25-03-2019,   58%
Na taczkę i na pole jako nawóz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:55 26-03-2019,   88%
@~A a co teraz z tego koryta, nie umie sie żreć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Szok, 21:40 25-03-2019,   60%
Ale Czartek wypaczył rzeczywistość w TVP-pis .Jak ty katoliku możesz stać w tym kościele  ? I ty po takich swoich wypowiedziach dziwisz się że w Ostrołęce dostajesz tylko 4 tyś głosów. W następnych wyborach i tego nie będziesz miał. Kętacz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:56 25-03-2019,   55%
@~Szok Ty chyba jeszcze masz kler przed oczami.
Podaj jedno zdanie nieprawdziwe.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:10 25-03-2019,   66%
@~Szok Krętacz to się bał wystąpić w programie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:12 25-03-2019,   70%
A kamera co
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:14 25-03-2019,   69%
Mógł 3 pełnomocników wysłać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:39 25-03-2019,   75%
A kto by robił z siebie głupka za tych...panów.
Powinien jechać Kleczkowski....taki z kamerą pobyty, medialny.
Witaj Janie witaj
Witaj Arki witaj
Itd
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:40 25-03-2019,   89%
Teraz będzie mówił...Witaj obciachu witaj
odpowiedz   •   oceń :  
~Roman, 21:40 25-03-2019,   55%
Referendum za odwołaniem.

Kto jest za?

Jeszcze pół roku i mieszkańcy go na taczce wywiozą za rozbabrane i niedokończone inwestycje...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:43 25-03-2019,   61%
@~Roman Jeśli to prawda co pokazali w programie to nie referendum tylko reakcja organów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:44 25-03-2019,   67%
@~Roman Kaszana jest przeciw
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 22:04 25-03-2019,   59%
Jaka prawda ? To skowyt oderwanych od koryta...
odpowiedz   •   oceń :  
~ani kroku w tył, 06:56 26-03-2019,   66%
@~Mieszkaniec To już nie skowyt, a desperacja, że to "se ne vrati". Brawo mieszkańcy. W końcu przejrzeli na oczy, że im się nic od nas nie należy i padł na nich blady strach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:51 26-03-2019,   60%
Roma, a masz jeszcze watpilości, to co było pokaze to wszystko prawda, to by la tylko namistka
odpowiedz   •   oceń :  
~JŻ, 18:06 26-03-2019,   67%
@~Roman Co ty za brednie piszesz. Jakie inwestycje? Te co pis zaczął i nie skończył a ich firma zaprzyjaźniona zwinęła się i cześć? Za to ma obecna władza odpowiadać?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:09 27-03-2019,   80%
W programie pokazali jak można manipulować ciemnym ludem. Grunt się pali pod nogami starej władzuni, bo może przyjdzie odpowiedzieć przed organami ścigania za marnowanie (żeby nie powiedzieć dosadniej) naszych wspólnych pieniędzy.

Kłamczuszek pOsioł z sobie właściwym zacietrzewieniem przedstawia rację (słusznie) byłej władzuni, używając (co też dla nich właściwe) manipulacji i kłamstw. Ciemny lud to kupi....
Polecamy ciemnemu łostrołęckiemu ludu.
PS. Z dobrego źródła wiem, że pewien ostrołęcki Będzwał bywał z kwiatami w przybytku uciech cielesnych, bo się był zakochał w ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:41 25-03-2019,   63%
Szkoda, ze pan Czartoryski zapomniał jak wywalał ludzi kiedy został prezydentem, jakoś nie miał wtedy skrupułów. Jakie to wielkie inwestycje powstały w Ostrołęce bo nie zauważyłem, drogi rozgrzebane za poprzedniej władzy. TPO siedziało prawie za darmo bo koalicjant,  półprawdy, niedopowiedzenia ot takie prawo i sprawiedliwość.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:59 25-03-2019,   48%
Porównaj zdjęcia miasta sprzed Kotowskiego i po.
Tylko zdjęcia - pismo obrazkowe do Ciebie dotrą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Artir, 22:03 25-03-2019,   61%
Reklamówki tez do mnie dotrą?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:14 25-03-2019,   60%
@~Artir Kaszana ci je przyniesie.
odpowiedz   •   oceń :  
~a, 22:30 25-03-2019,   71%
piękna galeria z drogami dojazdowymi powstała
odpowiedz   •   oceń :  
~znajomy, 23:09 25-03-2019,   54%
Ha ha ha  piszeszbzdury oczerniasz  po tym poznaje sie lewakow po klamstwie i nienawisci
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:23 26-03-2019,   58%
@~a Za Kulika nawet taka galeria nie powstanie... Inwestorzy prędzej w rozanie zainwestuja niż u nas... Troszkę kaszana, nie sądzicie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:05 26-03-2019,   63%
Galerie zniszczyły drobny handel w mieście. Ciekawe kto ma w tych galeriach udziały?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:53 26-03-2019,   59%
Rumiany rządził katechetą i tak zadłużyli miasto na ponad 100 mln złotych i ten "człowieczek" śmie coś jeszce mówić o Ostrołęce. Jak do tej pory to tylko przynosił wstyd naszemu miastu (wypowiedzi o dzieciach z gwałtów itp.).
Najlepiej jakby się wyprowadził do Uśnik i tu nie wracał.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:27 26-03-2019,   56%
Czy rumiany teraz oddłuża miasto?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:30 26-03-2019,   60%
A wiesz że Ostrołęka jest jednym z najmniej zadłużonych miast w Polsce???? Porównaj z Łomżą,  o ok 80 mln wiŕkszy dług
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:34 26-03-2019,   63%
A wiesz że Ostrołęka jest jednym z najmniej zadłużonych miast w Polsce???? Porównaj z Łomżą,  o ok 80 mln wiŕkszy dług
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosia, 23:28 26-03-2019,   67%
Moja szwagierka też dostała wypowiedzenie z Ratusza 20 lat temu bez rozmów, tłumaczeń, troski o to co będzie robiła, z czego się utrzyma......
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 21:42 25-03-2019,   57%
Szkoda, że jak zwykle Pan Pospieszalski zrobił program gdzie z jego punktu widzenia Warto rozmawiać ale tylko ze swoimi. Wielka sztuka zapytać o opinie o byłym pracodawcy zwolnionych dyrektorów. Godne podziwu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:45 25-03-2019,   63%
@~Obserwator ten cały prezydent dostał zaproszenie-nie skorzystał. Ocenę pozostawił mieszkańcom i prokuraturze, jego wybór !
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 21:53 25-03-2019,   48%
To tak jakby do programu Tomasza Lisa zaprosić Kotowskiego do rozmowy „z tezą”. Miałem na myśli aktualnych pracowników urzędu miasta. Nie prezydenta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:57 25-03-2019,   66%
Mogli zapytać kaszanę
odpowiedz   •   oceń :  
~Marta, 21:58 25-03-2019,   57%
@~Obserwator Dokładnie mógł być w programie ale po co na debaty z Kotowskim tez nie chodził bo kaszana by była.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:58 25-03-2019,   59%
@~Obserwator Prezydent dostał zaproszenie i nie przyszedł
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 22:01 25-03-2019,   40%
Jeszcze raz. Miałem na myśli aktualnych pracowników/dyrektorów lub np. rzecznika.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:01 25-03-2019,   54%
@~Obserwator Dziwi was że nie przyszedł??? Żeby iść do debaty, programu to trzeba mieć minimum obycia, odwagę i....poprawnie zdania składać.
Mógł kamerka że swoją pierwszą damą Ostrołęki jechać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:05 25-03-2019,   50%
@~Obserwator Do lisa pisowcy chodzili....bo mieli jaja
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość2, 22:06 25-03-2019,   53%
@Gość być może nie oglądałeś nigdy Warto rozmawiać ale w tym programie debata jest tylko pomiędzy prowadzącym a gośćmi  tych samych co on poglądach. Poziom merytoryczny jak przy rozmowach ze szwagrem przy wódce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:07 25-03-2019,   63%
@~Obserwator Wielu nowych nie ma. Więc kto miałby jechać. Ten najemca z MO?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:08 25-03-2019,   67%
@~Gość2 No to tak jak na MO :)
tam jest żywioł Kulika i klekota
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 22:10 25-03-2019,   55%
@Gość. Chyba pominąłeś fakt, że chyba w ostatnich dwóch latach emisji programu było puste krzesło z powodu bojkotu ze strony PiS :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość2, 22:18 25-03-2019,   45%
@Gość. Oczywiście masz racje co do MO ale ona nie ma takiego zasięgu jak Warto rozmawiać. Tu niestety obawiam się po prostu, że nie zadziała zasada lepiej żeby mówiono o Ostrołęce źle niż w ogóle. Szkoda mi po prostu przekazu jaki pójdzie o naszym mieście. Chyba, że uważasz ten reportaż za obiektywny. Wówczas skończmy dyskusję bo nie ma sensu się kłócić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:19 25-03-2019,   65%
@~Obserwator No tak. Aktualni na pewno by się ośmielili powiedzieć prawdę.Nie ośmieszaj się. Nie rżnij głupa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 22:23 25-03-2019,   43%
Ok. Kończę dyskusje bo już wchodzimy na etap gdzie jako argument koniecznie musi być wyzwanie kogoś od głupka. Nie ma co. Przegrałbym brakiem doświadczenia. Pozdrawiam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 22:25 25-03-2019,   66%
@~Obserwator Dlaczego nie narzekałeś na rozgłos bo....kleru nie ma. To było ok. Ale teraz jak kulik rządzi jak w ogrodniczym to ok???
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 22:33 25-03-2019,   75%
@~Ja Ok. Ostatnia wypowiedź. Akurat w przypadku Kleru uważam za skandal, że ktoś będzie zakazywał mi oglądać filmu tylko z tego powodu, że jego przekaz może być nie w smak władzy. Tak wielu Polaków nie poszło na ten film z powodu jego wybitności ale właśnie dlatego, że z reguły ludzie nie cierpią gdy ktoś mówi im jak mają żyć i co myśleć. Tak samo byłbym zbulwesowany gdyby Kulik zakazał emisji Smoleńska. Sam pewnie bym nie poszedł ale do głowy nie przyszłoby mi zakazywać tego innym. Rozgłos był ale nie za bardzo widzę manipulację w jego rozpowszechnieniu. No chyba, że zakazu emisji nie było? To przepraszam. Widocznie coś mi się ubzdurało.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:12 25-03-2019,   57%
@~Obserwator A z czyjego punktu widzenia miał to zrobić? Z punktu widzenia MO i Jana Kowalskiego???
Czy z punktu widzenia kamery Kleczkowskiego???
odpowiedz   •   oceń :  
~Wiesik, 23:21 25-03-2019,   53%
@~Obserwator Rozumu Tobie nie dam bo to skarb czlowieka ale Ty utraciles rozum .Brak Boga brak rozumu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:07 26-03-2019,   58%
@~Wiesik Po waszej mowie nienawiści widać, że Boga w sercu nie macie katolicy na pokaz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Dawid pogromca goliata, 20:38 26-03-2019,   34%
Jak już brak argumentów -to zły katolik jesteś!!!Prymitywna kalkulacja.Katolik jak się należy to też w ryło potrafi dać.Katolik to nie sierota ,którego wszyscy okładają a on nadstawia drugi policzek.Tak ,że uważajcie na katolików  kodziarze i ciulikowcy, bo jak widać nas słabo znacie.
odpowiedz   •   oceń :  
~A, 21:49 26-03-2019,   100%
@~Dawid pogromca goliata Można być katolikiem ale już nie koniecznie chrześcijaninem.Wierz mi jest różnica ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:42 25-03-2019,   60%
Piękny program, obiektywny. Odgłosy takie jak z chlewni znajomego ;kwik kwik, chrum chrum.
odpowiedz   •   oceń :  
~www, 21:53 25-03-2019,   62%
Ten rumiany oszust zawsze kłamał , kłamie i kłamać będzie. Umówił sie z posłem Apelem , że ten zagai o odwołanie obecnego prezydenta. Żałosny kretacz i kłamca. Rosak od razu do rozpoznania , a biedna Maryja żali się , żeją wylali za nic nie robienie. Juchas w godzinach pracy nakręca program. Dyrekrorstwo od siedmiu boleści . Na gnój i do Usik. Wszystkich.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:57 25-03-2019,   44%
@~www A ciebie pierwszego, drogi www
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:03 25-03-2019,   64%
@~www Jasnowidz czy co???
Jakie będą numery w lotto?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:04 25-03-2019,   65%
Szkoda że nasze władzę nie pojechały że swoimi kobietami,  dodaliby klasy, obiektywizmu programowi...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:09 25-03-2019,   69%
Wręczyli medale ..
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:13 25-03-2019,   85%
Sobie za wybitne zasługi dla miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:24 25-03-2019,   90%
@~www Gebels japa tam!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:46 25-03-2019,   57%
Patologia w samorządach? A gdzieście byli pół roku, rok, 5 czy 10 lat temu???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:53 25-03-2019,   65%
swego czasu PiS za jednym pociągnięciem zwolnił 22 osoby i jakoś z przeciwnej strony lamentu nie było,teraz role się odwróciły
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:00 25-03-2019,   52%
Tyle że nie wysyłał do ludzi kaszany
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:11 25-03-2019,   53%
Wiesz tu chodzi raczej o sposób zwalniania oraz o to że nie było sytuacji żeby wydziały leżały przez miasto traci dotacje np na ul Blachnickiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Pracujacy za min. krajowe, 06:54 26-03-2019,   88%
Codziennie tysiące Polaków traci pracę, nie mogą liczyć na nowe posady w spółkach skarbu państwa, nie mogą liczyć na wysokie wynagrodzenia, premie, nagrody, ale mają swoją godność i honor, szukają pracy i idą pracować gdzie indziej, gdyż im się nic nie należy, a żyć trzeba i partie polityczne nad tymi Polakami się nie litują.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek, 08:59 26-03-2019,   40%
I tez nikt z UM nie targał się na życie w godzinach pracy ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:23 26-03-2019,   83%
@~Marek A ilu policjantów popełnia samobójstwo na służbie?  Ile ludzi targa się na życie codziennie? Praca to nie powód, aby rezygnować z życia. Pracę można zmienić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:30 26-03-2019,   67%
To dobrze, że zmienili prace.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęczanin, 21:48 25-03-2019,   50%
Program tak obiektywny jak artykuły o Kuliku na Mojej Ostrołęce albo o Kotowskim na Eostrołęce. Brakowało mi jeszcze pytania do Czartoryskiego kto był lepszym prezydentem i dlaczego to Kotowski.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:50 25-03-2019,   46%
@~Ostrołęczanin no rzeczywiście, eOstrołęka "chwali Kotowskiego" :D http://www.eostroleka.pl/jak-powiedziec-prawde-ale-nie-powiedziec-wszystkiego,art68822.html
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 21:59 25-03-2019,   45%
Rzeczywiście godne podziwu znaleźć jeden artykuł (może nawet jest ich kilka) artykułów z umiarkowaną krytyką. Idąc tym tokiem postępowania Świadkowie Jehowy mają racje krytykując Biblię gdy w wyniku subiektywnej selekcji cytatów tworzą swoje własne tezy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:06 25-03-2019,   90%
@~Obserwator Jest ich dużo i to podważa tezę, że portal kogokolwiek "wspiera"
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:50 25-03-2019,   53%
A ja się zastanawiam jak teraz czuje się Wojtek Zarzycki i Kuba Frydryk? Przecież to dzieki Waszemu wsparciu prezydent może sobie pozwalać na takie rzeczy.
Nawet rozdając medale w turnieju siatkarek vice pozwolił sobie żeby miasto reprezentowała jakaś cizia a nie np . Przewodniczący Rady lub jego zastępca.
Wstyd, wstyd, wstyd.
I pomyśleć że to dopiero początek piecioletniego upadku naszego miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:51 25-03-2019,   50%
Wiceprezydentem jest Kleczkowski a nie Frydryk czy Zarzycki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:56 25-03-2019,   72%
Ale nie jego "pani".
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:04 25-03-2019,   34%
Rada Miasta nie żądzi urzędem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:15 25-03-2019,   75%
A Dziuńka kamerki nie reprezentuje miasta żeby na miejskie uroczystości się pchac
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 21:50 25-03-2019,   68%
To ,ze zwalniaja pracownikow  zatrudnionych przez poprzednikow to naturalne i  to nie dziwiloby nikogo ,bo wiadomo kazdy chce miec tego kogo uwaza ale tu chodzi o TRYB I  STYL w jakim dokonuje sie tych zmian.To jest nie do przyjecia i za to powinno sie poniesc konsekwencje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc@, 22:07 25-03-2019,   61%
@~gosc To nawet nie chodzi o to o czym piszesz. Najważniejsza jest ciągłość pracy, przekazanie obowiązków, czy spraw, które są do załatwienia. Jeżeli jest rzeczywiście kłopot z tymi kwestiami, to jest totalna dyskwalifikacja rządzących Ostrołęką. A przecież tacy mieli być europejscy, tacy nowocześni, a się okazuje, że to zwyczajne nieudaczniki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 22:12 25-03-2019,   56%
@~gosc Jak by mieli honor to sami by odeszli razem ze swoim mentorem byłym prezydentem ...no ale kilka pensyjek po naście tysięcy tez dobre..A teraz skowyt ,że zwolnieni...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:14 26-03-2019,   58%
@~Mieszkaniec Dobrze, że nie wszyscy odeszli za swoim mentorem byłym prezydentem. Widać co się dzieje gdy odeszli wszyscy z jednego wydziału.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:05 26-03-2019,   59%
Gdyby mieli odwagę i honor to odeszliby.
odpowiedz   •   oceń :  
~J4, 08:22 26-03-2019,   72%
@~gosc Wypowiada się umowę o pracę i co w tym dziwnego?
odpowiedz   •   oceń :  
~Żegnamy, 21:53 25-03-2019,   52%
Kulik pa pa, referendum to tylko formalność. Jeszcze poprzedniego prezydenta przeprosicie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Artur, 22:08 25-03-2019,   63%
@~Żegnamy I reklamówkę mu trzeba będzie dać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:53 25-03-2019,   55%
Ale jaja w tej Ostrołęce !Toc ten Kulik miał być cały,a to co zobaczyłem z tv to jakiś horror!Nie dobrze się dzieje w tym mieście,oj niedobrze
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:25 26-03-2019,   40%
Nie dobrze dla układów może się dzieje?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:53 25-03-2019,   55%
Czy wy rozumiecie co się mówi nikt się nie dziwi  że ktoś zwalnia ale chodzi tu to w jaki sposób to robi. Każdy człowiek zasługuje na szacunek. A od takiej osoby jak prezydent wymaga się tego w szczególności a nie ręce w kieszeni
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:59 26-03-2019,   70%
Na szacunek trzeba zasłużyć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:55 25-03-2019,   62%
Konrad ,a nie mówiłem,ze to zły człowiek jest? Stawiasz flaszkę
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:00 25-03-2019,   67%
Konrad, Gość mówił prawdę. Stawiaj dwie od razu!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:04 25-03-2019,   57%
Idę i ja z wami się napić!Za stracony glos  oddany na
ogrodniczego!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:19 26-03-2019,   60%
Niezły elektorat tylko liczą na pomoc MOPS, 500+, aby wydać na alkohol przy pierwszej nadarzającej się okazji, gdy inni muszą na takich nierobów ciężko pracować.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ani Pis, ani PO, 21:58 25-03-2019,   67%
Ale płacz i lament. Pana Czartoryskiego też nik o pomoc z Ratusza nie poprosił. Żenada!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:59 25-03-2019,   49%
No to Kulik żeś się popisał,dałeś d..y na całego!Gdzie to referendum,bo już nie wyrabiam!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:10 26-03-2019,   62%
PIS już w mieście nigdy nie będzie rządził.
odpowiedz   •   oceń :  
~If, 22:02 25-03-2019,   66%
Rumiany nie może znieść że zabrali mu miastowe zabawki.Poleciał na skargę do telewizji.A mówią że chłopaki nie płaczą ale tych z pisu to chyba nie dotyczy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:19 25-03-2019,   45%
@~If Za to tych od Kulika czyli SLD i Kleczkowskiego czyli PO państwo, buta i niekompetencja dotyczy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:00 26-03-2019,   70%
@~If Stan przedzawałowy, a i porażka w następnych wyborach blisko.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:03 25-03-2019,   55%
Niech zwalania wszystkich których chce,ale niech to zrobi z godnością i poszanowaniem człowieka!Tego niestety zabrakło i mam nadzieje,ze zło,poczucie wyższości i pogarda nad bliźnim już nie będą się panoszyć w Ratuszu.Wstyd na całą Polskę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:26 26-03-2019,   75%
Wstyd to kraść i z d... spaść. Nic nie trwa wiecznie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 22:03 25-03-2019,   65%
Maćku idziemy na spacer? Dziś trasa zapoznawcza do sanatorium w Przytulach. Pogoda słaba, pewnie ze spaceru dziś jednak kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:04 26-03-2019,   84%
@~Gosc Do Janoch xD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:06 25-03-2019,   63%
"Stres i niszczenie ludzi"? Biedaczki po 12 latach picia kawki i przerzucania papierków są nieprzyzwyczajone do normalnego trybu pracy... A najgłośniej krzyczą te biedaczki, które nie mogą przeżyć porażki PiSu w wyborach samorządowych w Ostrołęce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:22 25-03-2019,   50%
Żal mi Cię.
Kazać podpisywać rezygnację z pracy bo jak nie to dyscyplinara...życzę Ci żeby ktoś kiedyś tak Ciebie potraktował. Jeszcze jak będzie kogoś lepszego na twoje miejsce to pół biedy ale po tobie zostanie puste krzesło i mnóstwo spraw których niedokonczenie odczują mieszkańcy A nie ogrodnik z kamerką
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:35 25-03-2019,   69%
Widocznie były podstawy do zwolnienia dyscyplinarnego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:47 25-03-2019,   37%
Jeśli pracodawca każe podpisywać zwolnienie z pracy za porozumieniem stron bo jak nie to da dyscyplinarnie to lamie prawo... Dla niego to lepiej bo jak ma za porozumieniem stron to ma dupochron, że dwie strony chciały się rozstać, a jak sam zwalnia to musi dać z siebie ogrom energii by udowodnić winę pracownika....a to nie takie proste :) wystarczy nagrać w tym momencie pana prezia i już jest po zawodach :) no to jest szantaż a to jest karalne... Każdy z UM niech chodzi z dyktafonem lub nawetbkamera.... Wygracie :) każdy chętnie popatrzy jaki poziom prezentuje prezio z zastępcą inni co otrzymali pełnomocnictwa...jeśli przestraszycie się zawsze będziecie przegrani, a wygranej jest blisko! Nawet pół kroku w tył, za jednym odważnym pójdą choldy ludzi!!! Do referendum na jesieni! Pozdro
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 04:50 26-03-2019,   80%
Ci z legitymacjami partyjnymi otrzymali pracę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:04 26-03-2019,   72%
A normalny uczciwy człowiek nie ma szans na prace w spółkach państwowych, gdyż praca jest dla wybrańców. My musimy tylko na nich pracować i głosować, ale w mieście już nikt nie chce głosować na tych co zawiedli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:42 26-03-2019,   89%
Jeśli ktoś uważa, że niesłusznie dostał dyscyplinarkę, to niech idzie do sądu. Jak wygra, to wygra. A podejrzewam, że niewiele osób zwolnionych założy sprawy w sądzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~j4, 08:27 26-03-2019,   67%
W OCK za kadencji byłego Dyrektora taka sytuacja była. Jak ktoś jest w porządku to dyscyplinarka mu nie grozi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 22:06 25-03-2019,   67%
Tylko zapomnieli powiedzieć, gdzie pracują po tych zwolnieniach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:33 26-03-2019,   50%
@~Obserwator Dobrze, że znaleźli pracę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obiektywna, 22:08 25-03-2019,   75%
Prawda jest taka, ze wybór był pomiedzy dżuma i cholera. Niestety. Kotowski byl troche dlugo, uklad trzeba bylo skończyć. Sytuacje wykorzystal niekompetentny w zaden sposob czlowiek, miał dobry moment bo spoleczenstwo chcialo zmiany. Ślepo. Wszystko byle nie Kotowski. Czasem lepsze jest wrogiem dobrego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:09 25-03-2019,   20%
@~Obiektywna Wybór był. Jakub Frydryk. Teraz ludzie się o tym przekonują
odpowiedz   •   oceń :  
~Obiektywna, 22:11 25-03-2019,   53%
Wyglada przyzwoicie, ale slabo sie rozpychal lokciami najwyraźniej...szkoda , ze wartosciowe osoby sa bardzo czesto spychane na margines.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:20 25-03-2019,   46%
Teraz to bym nawet na Popielarza zaglosowal... Byle nie na Kulika... Proszę i rozumiem że Kotowski chociaż moim zdaniem nie taki zły prezydent, to niech wystaruje ktoś inny właśnie Frydryk czy Popielarz i na niego zagłosuje... Bo chociaż to nie moja opcja to oni mają klasę, Popielarz doświadczenie ma, bo teraz co się dzieje to gorzej niż dramat... Te audyt wizytacje jak w MZK poziom iście komunistyczny jak u Lukszenko...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:21 25-03-2019,   46%
@~Obiektywna Prawda jest taka,ze dorwał się do władzy ktoś bez doświadczenia,bez obycia,bez pojęcia,bez pomysłu ,za to z chęcią zemsty,z nienawiścią i pogardą do ludzi.Klamstwo,manipulacja,szantaż -na takich podwalinach niczego dobrego się nie zbuduje.Stwierdzam to z przykrością ,bo liczyłam ,ze będzie lepiej.Teraz już wiem,ze aż tak źle chyba nie było
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:48 26-03-2019,   63%
A skąd wiesz? Z opowieści tych, którzy stracili władze?
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec Ostrołęki, 22:10 25-03-2019,   72%
Z całym szacunkiem dla rodziny Pana Arkadiusza Czartoryskiego chciałbym napisać że zamiast wspierać nowego prezydenta jako prawdziwy katolik to obrzuca Pan go błotem. Nawet Papież potrafi przyznać się do słabości i wybacza swoim wrogom a Pan zionie nienawiścią jak smok Wawelski. Chciałbym napisać, że wszyscy urzędnicy których zatrudnił Pan Kotowski po cztery osoby na jedno stanowisko powinni sami bez zastanowienia zrezygnować z pełnionych obowiązków. Każdy z Nas, mieszkańców Ostrołęki chociaż raz na pewno spotkał się z sytuacją kiedy to poszedł do urzędu a tam wielka Pani "ważna" urzędnik musi najpierw wypić kawę albo porozmawiać z koleżanką zanim załatwi nasze sprawy. Bardzo cenię sobie za to naszego obecnego Prezydenta że jako jedyny potrafił dostrzec, że w Urzędzie "pracują" osoby, które biorą za nic nasze pieniążki. Nie rozumiem tylko skoro 90% polskiego społeczeństwa to katolicy skąd szerzy się taka nienawiść wśród ludzi. Ja osobiście nie jestem ani za PiS ani za PO ani za nikim innym, uważam tylko skoro większość wybrała Nam nowego Prezydenta to trzeba wspierać tą decyzję a nie z nią walczyć. Dziękuję.
Pozdrawiam Wszystkich
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:12 25-03-2019,   49%
@~Mieszkaniec Ostrołęki Idź na spacer z konkubiną co ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:29 25-03-2019,   84%
Ok
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:29 25-03-2019,   44%
@~Mieszkaniec Ostrołęki No tak i siedzieć z nim w gabinecie gdy traktuje ludzi jak..
G. Masz tu podpisz że się zwalniać bo damy Ci dyscyplinarkę. A Ty podasz nieszczesnikowi długopis i powiesz: robimy to wspiąwszy się na wyżyny naszej kultury. A tobie podobni będą za statyw dla kamerki robić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:37 25-03-2019,   48%
@~Mieszkaniec Ostrołęki A co ty taki religijny jesteś? Religią gębę wycierasz? może na islam albo hinduizm się jeszcze powołasz? to też religie które szanują bliźniego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:46 25-03-2019,   56%
@~Mieszkaniec Ostrołęki Jako katolik to powinien wg Ciebie jeszcze może mu tyłek lizać? Myślisz że katolicy to idioci? Których można gnoic bo i tak nie powiedzą złego słowa? ;) Jezus był taki ale on był jeden a i tak przepraszał za grzechy... My jesteśmy przy nim malutcy i popełniamy prawdziwe grzechy, ale też nie damy sobie w kaszę dmuchać! Szczególnie ludziom prymitywnym i prostym...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:21 25-03-2019,   67%
@~Mieszkaniec Ostrołęki bardzo dobrze napisane
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:02 26-03-2019,   63%
Przemawia przez ciebie nienawiść, więc nie jesteś katolikiem, a zwykłym faryzeuszem jak twoi zleceniodawcy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:16 26-03-2019,   58%
@~Mieszkaniec Ostrołęki zgadzam się z tym
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:10 25-03-2019,   49%
Ktoś tam powiedział, że miasto za dwa lata odczuje marazm i święta racja... tymczasem widzowie kleru przez ten czas będą w błocie babrać się. Który jeszcze pokrzyczy, że za poprzedników było kumoterstwo ??? Teraz to macie transparentnie i rzeczowo... i jeszcze ten Pan Franciszek :-(, własnego miasta nie poznaje
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:57 25-03-2019,   53%
Już czuję marazm, uwierz mi... Zapytaj się mieszkańców blachnickiego którzy mieli nadzieję że po zmianie władz otrzymają nowa ulice a usłyszeli że będzie pod koniec roku pomimo że przed wyborami mowiono im że takie ulice robi się w wakacje w dwa miesiące....  Ulice z Cieplinskiego też czekają na obiecana drogę z kampanii, a jak to mówił Łukasz w spocie wyborczym o ulicy V pułku w Wojciechowicach, też będą zrobione w pierwszej kolejności... :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:14 26-03-2019,   74%
Nikt nie zleca wszystkich inwestycji w roku wyborczym temu samemu wykonawcy. Inwestycje rozkłada się w czasie całej kadencji. To poważny błąd, zwłaszcza, gdy sprawuje się urząd tyle lat. Nie dziwi, że wykonawca napotkał trudności z dotrzymywaniem terminów i musi zrezygnować.
odpowiedz   •   oceń :  
~marian, 08:51 26-03-2019,   80%
Koniec 2019 roku to może zbyt optymistyczny termin. Obecnie, wobec rezygnacji firmy Ostrada,  nie jest wiadomo kto się tym zajmie i do kiedy zakończy budowę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:11 25-03-2019,   50%
Miałeś chamie złoty róg ostał ci się info sznur  gratuluje lemingom i kodziarstwu wyboru
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:30 25-03-2019,   53%
Przyłączam się do Twoich gratulacji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:53 26-03-2019,   65%
KWIK KWIK KWIK
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:31 26-03-2019,   75%
 Tylko na poziomie KWIK można z Tobą prowadzić dyskusję? :( To jest właśnie najbardziej smutne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:11 25-03-2019,   42%
Jeśli Kulik faktycznie tak mówił podczas zwolnień dając alternatywę to jest szantaż i na to są paragrafy! Nie można kogoś zwalniać dając mu opcje do wyboru do podpisania. Albo mamy zastrzeżenia do pracownika i go zwalniamy albo się z nim dogadujemy. A nie można go szantażować mówiąc  podpisz to bo jak nie to coś tam... Miałem taki przypadek u mnie w firmie, chłopak nagrał taka rozmowę, sąd uznał że miał rację heh... Mam nadzieję że jak Ci panowie szli na rozmowę z Kulikiem mieli ze sobą dyktafon, a wiem że napewno jeden miał... I szach mat..  referendum, i wracamy do normalności... Jeszcze tylko czekam cierpliwie jak Izabel pogoni Marcinkiewicza a najlepiej niech wcześniej zajdzie z nim w ciążę...  Cierpliwe małymi kroczkami krok po kroku... Witaj Łukaszu Witaj, witaj Macieju witaj xD...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:23 25-03-2019,   50%
Dobre...
Nie długo kamerka powie: witaj referendum witaj...
Witaj WORD witaj
odpowiedz   •   oceń :  
~kurpik, 22:27 25-03-2019,   62%
Oj. Moim zdaniem rumiany złamał RODO wymieniając z nazwiska iimienia oraz nazwę firmy pana T. Na to też chyba są paragrafy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:40 25-03-2019,   50%
@~kurpik Rodo srodo, doszkól się radco prawny a nie straszaka z dyrektywy unijnej chcesz zrobić :P w KRS też są dane do publicznej wiadomości podane
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:41 25-03-2019,   60%
@~kurpik Oby Czartoryski nie dostał się do Europarlamentu i objął rękę MSWiA!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:25 26-03-2019,   67%
Za rok wybory, a PIS przegra i nie będzie rządził.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:15 25-03-2019,   40%
Pozdrowienia ze świata znów zesta kurpie zabłysli wstyd i hańba albo jakiś ogrodnik tepiciel umysłów albo pan kamerka i lala śmigające po rozebranych ulicach  ale jak to mówią wybrani sa emanacja intelektualna wyborców ****ro dla was wyborcy a to dopiero początek kompromitacji i No gratulacje dla koalicjantów
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:15 25-03-2019,   68%
Nie wierze w ani jedno slowo pana Czartoryskiego. Nie bylo juz nikogo bardziej wiarygodnego od niego? :(
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:07 25-03-2019,   37%
Był kulik Ale się skulił jak zwykle
odpowiedz   •   oceń :  
~zaax, 22:16 25-03-2019,   50%
czerwony padalec
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:36 25-03-2019,   60%
@~zaax Piszesz o Kuliku???
Bo on z SLD...A no to czerwony
odpowiedz   •   oceń :  
~egon, 22:17 25-03-2019,   59%
ten program to żenada, poseł bronił się jak dziecko, nie miał żadnych obiektywnych informacji, większości to kłamstwo, które można udowodnić przed sądem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:27 25-03-2019,   55%
@~egon To udowodnij.

Na eosteoleja była kopua pełnomocnictwa dla Marka T
odpowiedz   •   oceń :  
~Lena, 22:20 25-03-2019,   66%
czyli tak prezydent miał oddać budynki po policji w prezencie zapłacić Ostradzie za zaległe miliony nie za swojej kadencji tez w  prezencie prawie za darmo wynajmować lokale a samemu opłacać czynsz i zużycie mediów też w prezencie.Prawda leży gdzieś po środku.A ten program to porażka. Uwierzą słowom posła tylko laicy, a ci państwo niewiele stracili a na pewno zyskali będąc pracownikami elektrowni.Program bardzo stronniczy już go nigdy nie obejrzę bo nie lubię być manipulowana.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:24 25-03-2019,   61%
@~Lena Musisz doczytać, że urząd to nie prywatny sklep , prezydent wchodzi przejmuje kontynuuje tworzy. Po Kuliku też ktoś przejmie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:33 25-03-2019,   48%
Przejmie pozwalnia ale nie sparaliżuje miejskich inwestycji
odpowiedz   •   oceń :  
~jj, 22:46 25-03-2019,   55%
@~Lena Twój wpis jest super
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:31 26-03-2019,   75%
@~jj Lena popieram.
odpowiedz   •   oceń :  
~Maja, 15:22 26-03-2019,   60%
@~Lena to nie oglądaj lepiej zakochaj się w TVN i MO bo Ci to obiektywnie piszą co. a na MO jakiś Jan Kowalski to na etacie MO , oni co nie wygodne komentarze likwidują , nikt kto mądry nie wchodzi na ich portal , bo po co im kasę dawać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:18 28-03-2019,   -
@~Maja A ty chyba niemądra, gdyż tam na MO wylew lamentujących pokrzywdzonych PISowców z których normalni ludzie się śmieją.
odpowiedz   •   oceń :  
~Piotr, 22:20 25-03-2019,   60%
Ojjjj wiadomo tv pis wspomaga swoich, ten prezydent nie miał jeszcze okazji by się wykazać, dajcie mu jeszcze ze 2 lata, aa to że Kot narobił patologii w UM a Kulik robi porządek to bardzo dobrze. Poza tym kiedy się jest dobrym specjalistą nie trzeba bać się o pracę. Do pracy rodacy!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:32 25-03-2019,   38%
@~Piotr Dwa lata??? To będziesz  chyba dronem po mieście zapier...
Wystarczy. Pół roku i tyle obciachu.
Nawet nie potrafi dokończyć inwestycji A co dopiero zacząć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:22 25-03-2019,   52%
No to służby do roboty !!!  PIP za szantaże i mobbing, CBA za Kaszanę, prokurator za zajechanie człowieka na śmierć.
odpowiedz   •   oceń :  
~gość, 22:25 25-03-2019,   52%
40 pracowników urzędu prosiło o indywidualną rozmowę z psychologiem. Masakra. Czy Państwowa Inspekcja Pracy to widzi? Czy się ruszy do kontroli? Czy poczeka na kolejną tragedię?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:55 26-03-2019,   50%
@~gość Przecież mogą w każdej chwili odejść z pracy. Nic na siłę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:26 25-03-2019,   50%
Słyszałem ze do tego psychologa jeszcze inni chcieli iść ,ale bali się ze ogrodnik ich wychaczy na korytarzu
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 22:26 25-03-2019,   55%
Oby do października. Wtedy wyjdą Pisowskie oszustwa. Ludzie nie dajcie się omamić ideologii zła pod przykrywką uczciwości i wiary. Łukasz trzymaj się!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:28 25-03-2019,   50%
@~Ja Łukasz a nie można było normalnie z.ludzmi ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:29 25-03-2019,   39%
O ludu,jestem w szoku!Wszystko sprawdza się,co mi kumpel z Urzędu miasta opowiada.wspolczuje tym urzędnikom co tam jeszcze pracują ,bo z tego co słychać jest nie za wesoło .I ta smierć urzędnika ,który wyszedł z pracy i się targnął ...przecież to wszystko jasne.....straszne
odpowiedz   •   oceń :  
~Pokraki i Szuje, 22:30 25-03-2019,   57%
Panie Kulik,  czyścic do dna, wszystkich z PISu na bruk. Absolutnie WSZYSTKICH.  Nie przejmowac sie. Zatrudnić fachowców bezpartyjnych i naprawić to miasto.  Odstawić Ostradę od państwowego cyca. Wiadomo - PIS przez 12 lat u koryta przyzwyczaił sie do łatwych pieniedzy. Ale koniec. To że będa wkładac kij w szprychy i kwiczeć w niebogłosy było wiadomo.Spokojnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:34 25-03-2019,   50%
@~Pokraki i Szuje Pokaż jednego fachowca którego kulik zatrudnił przez pół roku.
Ten z mojej Ostrołęki się nie liczy bo to....
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:38 25-03-2019,   55%
@~Pokraki i Szuje Kaszana, japa tam!!! Miej włączony dzwonek w drzwiach o 6 rano bo szkoda dzwi ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:43 25-03-2019,   59%
@~Pokraki i Szuje okulista się kłania, bo coś cię zaślepiło.
odpowiedz   •   oceń :  
~J, 22:49 25-03-2019,   40%
@~Pokraki i Szuje Coś ci rurka miekknie wyznawco kulika. strach zagląda w oczy i wierzgasz na lewo i prawo nie patrząc kogo trafisz.Czy wszyscy ciulikowcy są tak samo wredni i  pełni nienawisci jak ty?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:22 26-03-2019,   40%
@~Pokraki i Szuje Przecież Ostrada odstawiła miasto od swojego cyca i ludzie grzęzną w błocie. Jak się odstawia kogokolwiek to trzeba mieć następcę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:33 25-03-2019,   68%
Szkoda ze poseł nie dokończył o zmanipulowanej ustawce w mzk,ale słyszałam ze o tym będzie kolejny program na TVN
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:49 25-03-2019,   67%
Słyszałem że bił swoja pierwsza żone , dramat
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:51 25-03-2019,   66%
@~Gość Tez o tym słyszałem ,ze podobno tak ją lał ,ze sprawy w sądzie były !Jesli to prawda ,to bydlak nie człowiek !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:05 25-03-2019,   25%
Nie no posel ma chyba jedna zone
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:22 25-03-2019,   50%
Poseł tak :) ale tych dwóch tak jakby konkubinat ;) cywilniak czy jakoś tak... XD
odpowiedz   •   oceń :  
~kasia, 22:50 25-03-2019,   59%
no ale o co ten szum? przecież jak pis obejmowało władzę w ratuszu było dokładnie tak samo,zapomnieli już?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:53 25-03-2019,   47%
@~kasia Nie zapomnieli .Owszem były czystki,zawsze są!Ale nikt nikogo nie gnoił i nie szantażował !Nie było ofiar !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:53 25-03-2019,   60%
Słyszałem ze bił swoja pierwszą żone, dramat
odpowiedz   •   oceń :  
~Jhg, 22:58 25-03-2019,   43%
@~Gość Do Gość. Coś ci szare komórki obumarły. Dokładnie tak samo ? No słów brakuje na takich jak ty!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:00 25-03-2019,   75%
@~Jhg Jutro zapytam Dorotkę czy to prawda i wezmę dyktafon.. btw chyba że chodzi o drugiego?

odpowiedz   •   oceń :  
~Jhg, 23:00 25-03-2019,   84%
@~Jhg Miało być do Kasia ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:59 25-03-2019,   50%
W programie bodajże Pospieszalski lub ten z Kukiz 15 popełnił ogromny błąd, twierdząc o zastępowaniu ludzi po zmianie swoimi ludźmi.w tym przypadku nie ma zastępowania :) dużo etatow jest wolnych, ludzie nie chcą tu pracować bo nie spełniają wymagań formalnych... Mówicie że za poprzedników było kumoterstwo .  Moim zdaniem nie byli ale jeśli nawet to znaczy że mieli w rodzinach znajomych takich co mieli wiedzę, kompetencje i doświadczenie by dane stanowisko zająć.... a teraz co? Żaden kolega nie staruje na stołek? O co kaman? Towarzystwo nie przygotowane do rządzenia?Teraz widać w jakim otoczeniu się obracają... :D Super że społeczeństwo wreszcie przegląda na oczy, pycha kroczy przed upadkiem...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:58 26-03-2019,   78%
Jaką wiedzę mogą mieć katecheci?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:41 26-03-2019,   50%
Zabrakło katechetów i ich wiedzy, i miasto leży.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 23:02 25-03-2019,   68%
Nie mieli kogo wziąć do tego programu tylko tego skompromitowanego Rumianego. Popisał się już parę razy, np. tańcują podczas tragedii na Śląsku ( wyłączył tel. A powinien być ,,pod telefonem), albo wypowiedzią o dobrych Polakach z niemieckich gwałtów.
Gada nieudolnie, znowu coś palnie i będzie wstyd na całą Polskę.
Wiadomo, że nie mogą pisiory przeżyć porażki to i płaczą gdzie chcą ich słuchać chcą. Wstyd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:04 25-03-2019,   38%
@~Gosc Plujesz jadem na PIs .Nie jesteś obiektywny.Jestes jak wredny kulik.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:20 25-03-2019,   60%
@~Gosc No mógł kulik i klekot z kamerą na czole pojechać.
Witaj,  witaj
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość., 23:07 25-03-2019,   84%
Jakim jadem. Przecież to prawda.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość., 23:09 25-03-2019,   42%
Kulika nie znam. Na PiS głosowałem trzy razy. 12 lat byłem w Ostrołęce zwolennikiem PiSu. A w kraju dalej będę głosował na PiS. Ale nie w Ostrołęce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:19 25-03-2019,   39%
@~Gość. Bo PiS to najlepsza partia która zmieniła oblicze Polski .. wskaźniki ekonomiczne nie kłamią.... Teraz jak ludzie zaglosowali na Kulika przypominają mi się nieszczęsne rządy PO. Tez miało być lepiej i szybciej a było tak że kraj był blisko zapaści... Mam nadzieję że Ostrołęka też przeczeka te rządy i nastąpi szybki wzrost, obyśmy tylko w tym czasie nie upadli...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:54 26-03-2019,   75%
My głosowaliśmy na PIS, ale na taki jaki jest w Ostrołęce nie zagłosujemy. Niech prezes robi czystki. Sam stwierdził, ze do polityki nie idzie się dla pieniędzy, a to co się dzieje w strukturach PIS w Ostrołęce woła o pomstę do nieba.  Do póki nic nie zmienią, będę głosował na bezpartyjnych.
odpowiedz   •   oceń :  
~carlo, 23:11 25-03-2019,   55%
Panie Prezydencie czyść Pan dalej tych nierobów pisowskich zakłamanych razem z posłem Czartoryskim któremu grozi ostatnia kadencja bo mieszkańcy Ostrołęki nie zagłosują na niego.Panowie zwolnieni to myślą że posadki prezesów dyrektorow to im się należą,moźe nie wiedzą gdzie jest urząd pracy żeby zarejstrować się na bezrobotne.Panie Prezydencie nie po to oddaliśmy głosy na Pana żeby Pan rozbił tą mafię która rozdawała nasze pieniądze na lewo i prawo swoim kolesiom.Jestesmy z Panem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:15 25-03-2019,   47%
@~carlo Weź tabletki na ochłonięcie i idź spać dzieciaku :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:22 25-03-2019,   40%
@~carlo Chyba Ty jesteś ... Ale w kolejce do psychiatry
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:24 25-03-2019,   71%
@~carlo A Kulik zatrudni fachowców i zapłaci że swojej kieszeni...A nie jak ci pisowcy z naszych.

Problem tylko że kiepskie stawki proponuje bo pół roku mija A jego fachowców nie widać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:11 25-03-2019,   55%
Jakby co, to zagłosuje choćby na stracha na wróble, aby nie na Pisiorow ostrołęckich.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:14 25-03-2019,   55%
@~Gość Jak się ma IQ stracha na wróble to się głosuje na swoich xD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:24 25-03-2019,   65%
@~Gość Nie musisz glosowac na PIS nikt Ciebie nie prosiale glosuj naludzi ktorzy bedo dobrymi gospodarzami miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:26 25-03-2019,   54%
@~Gość No proszę zagłosuj. Twój głos ważniejszy niż tysiąc innych.
Bez Twojego głosu pis upadnie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:36 26-03-2019,   50%
@~Gość 65% nie głosuje na PIS i chwała im za to, a bez tych głosów PIS nie może rządzić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:14 25-03-2019,   48%
Ale jaja  jaki wstyd Ostroleka zasciankiem sie juz zrobila ale jaja
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:27 25-03-2019,   53%
I to gorszym niż bez kleru.
odpowiedz   •   oceń :  
~leday, 23:39 25-03-2019,   53%
Dawno mnie w ostrołęce nie było ale to co dziś zobaczyłem to jakiś koszmar, bród syf i malaria!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:44 25-03-2019,   50%
No to teraz KULIK  za darmo będzie musiał KLER  puszczać
nic więcej w konie nie będzie tylko KLER KLER KLER

odpowiedz   •   oceń :  
~Sk/mUTEK, 23:47 25-03-2019,   38%
Bardzo spokojny i obiektywny reportaż.
Niestety bardzo smutny obraz Ostrołęki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:01 26-03-2019,   84%
@~Sk/mUTEK Obiektywny?

https://www.moja-ostroleka.pl/mart/1520842414/drodzy-pospieszalscy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:02 26-03-2019,   67%

Piotruś nie był dzisiaj w szkole,

Antek zrobił dziurę w stole,

Wanda obrus poplamiła,

Zosia szyi nie umyła,

Jurek zgubił klucz, a Wacek

Zjadł ze stołu cały placek.



-Któż się ciebie o to pyta?

-Nikt. Ja jestem skarżypyta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:12 26-03-2019,   50%
Towarzystwo przyjaciół ostroleki tyle lat dzialalo, wielu prezydentów i wielu opcji i nikt nie miał nic przeciw.... Piękne książki o żydach zamieszkałych w Ostrołęce i okolicach pisane w języku polskim i idisz, bo nasze miasto ma piękną historię zydowska... Moja babcia jak przyjeżdżała z Mazur  do oki to mówili że jadą do miasta żydowskiego...ale nie ważne... Pan prezydent wywalił tw osoby z wynajmowanego lokalu.... Trzeba zapytać ostrołęczan, może środowiska żydowskie co o tym sądzą? Czy to tak ma się odbywać?  Co o tym myślicie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:56 26-03-2019,   100%
Tak się złożyło, że mogłem osobiście poznać Chaima Dreznera  redaktora i wydawcę polskiej  wersji Księgi Żydów Ostrołęckich. Bywał w Ostrołęce wielokrotnie przyjmowany i goszczony jak najbliższy przyjaciel wielu ostrołęczan. Księga w połowie składa się z tekstu opowiadającego historię ostrołęckich Żydów, druga część to karty pamięci  osób które przeżyły Holokaust i ich rodzin oraz wspomonające osoby które zginęły.  Każde wspomnienie każda karta pamięci kończy się sformułowaniem że niech będą przeklęci na wieki mordercy sprawcy oraz ich pomocni cy. Tak samo zakończyła się promocja Księgi w ostrołęckiej bibliotece. Takiego właśnie sformułowania użył pan Drezner. na koniec , uświadamiając wielu, że wybaczenia. nigdy nie będzie a pamięć o ofiarach i ich przeklętych sprawcach jest źródłem żydowskiej tożsamości.
Od czasu gdy po raz pierszy miałem w rękach wspomnianzą książkę zadaje sobie pytanie czy możliwe jest pojednanie bez wybaczenia?
odpowiedz   •   oceń :  
~Polak z krwi i kości, 18:12 26-03-2019,   -
A kiedy Chaim Drezner napisze o żydowskich mordercach Polaków, oj było ich było w powojennej Polsce, piszesz Gościu  o holokauście żydów, a ile wiesz o holokauście Polaków wymordowanych przez to żmijowe plemię nawet nie żydowskie tylko syjonistyczne, bo żyd prawdziwy to Palestyńczyk, a ci to tylko syjoniści, którzy ukradli tożsamość Palestyńczykom, a teraz nam Polakom chcą ukraść Ojczyznę. Pamięć Polaków o ich żydowskich -syjonistycznych oprawcach też nigdy nie zaginie, chociaż oni chcieliby, aby Polacy zachorowali na amnezję, nic z tego żydzi-syjoniści bądźcie przeklęci na wieki. Gościu żydzi to nie naród pisze się z małej litery i holokaust również jak nie wiesz to Ci zwracam uwagę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 01:33 26-03-2019,   62%
Ale kaszane to na  salony wprowadził czartoryski. Przeciez robili z jego bratem interesy w budowlance.    
odpowiedz   •   oceń :  
~Pisokwik, 04:21 26-03-2019,   56%
A kogo obchodzi program Pospieszalskiego? Poratuszowe sieroty oderwane od koryta? 65:35. Mówi wam to coś? Kulik ma silny mandat wyborców i aż dziw, że tylko niewiele z tych sierotek wy*****lił dyscyplinarnie pewnie by powody znalazł bez trudu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:48 26-03-2019,   50%
@~Pisokwik Dobre. Poczekajmy co sąd pracy powie na te jego dyscyplinarki. Urząd to nie prywatny ogrodniczy, chociaż i tam kodeks pracy obowiazuje
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:08 26-03-2019,   60%
Poczekajmy co sąd powie na działania tych urzędników.
odpowiedz   •   oceń :  
~%, 05:27 26-03-2019,   50%
65% z tych co głosowali a nie 65% Ostrołęczan ,wiec nie bij piany.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:46 26-03-2019,   60%
@~% PiS zmobilizował swój cały elektorat w mieście i uzyskali ledwo 35%. Ciesz się, że nie wszyscy mieszkańcy poszli do urn, gdyż byłoby 85% do 15%. PiS w Ostrołęce już do władzy nie wróci chyba, że wymienią ekipę na młodych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:42 26-03-2019,   72%
Kampania pis
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:43 26-03-2019,   67%
Kłamstwa
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:49 26-03-2019,   50%
Ale kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:51 26-03-2019,   63%
Trzech muszkieterów kulika z urzędu stało się gwiazdami. Powinni wystąpić w studio na żywo
odpowiedz   •   oceń :  
~egon, 05:49 26-03-2019,   66%
Rumiany zwijaj żagle i na Mazury bo w Ostrołęce na Ciebie nikt nie zagłosuje, jesteś słabym, miernym, cienkim, w dodatku leniwym i układowym P osłem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:53 26-03-2019,   70%
Ciemny lud to kupi
odpowiedz   •   oceń :  
~SZOK, 05:57 26-03-2019,   66%
Czartek walczy z Kulikiem na kilku frontach .Wsadził Kotowskiego na wyborczą minę i teraz chce to jakoś wyprostować.A i braciszek stracił robotę .
Reasumując Panie Pośle wyborcy parę miesięcy temu dali wam czerwoną kartkę za pomysły z czapy wzięte.Położyło was muzeum oraz pomysł z elektrownią.Ostrołęczanom na dzień dzisiejszy potrzebne są drogi dojazdowe do miasta , szybkie przemieszczanie się pomiędzy gminami,zadbanie o jakość powietrza , bo przecież zakładów pracy nam nie brakuje.To Pana chore ambicje doprowadziły Kotowskiego do utraty mandatu a pragnę podkreślić, iż Kotowski nie przegrał wyborów jednym głosem.
Nie pomogło wam w wyborach sianie propagandy o elektrowni , jakie to będą korzyści dla miasta i ile dodatkowych miejsc pracy.Ile w Ostrołęce jeszcze chcecie usypać hałd z popiołów?Przy Bohaterów hałda, w Łęgu hałda, u Romexa ( natura 2000) hałda.
I tak się przegrywa wybory .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:10 26-03-2019,   36%
@~SZOK Kulik buduje drogi na potęgę  :)
Jedź pan na Ostrowska, krawcowa, Blachnickiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:41 26-03-2019,   68%
Prezydent nie jest od budowania dróg. Drogi buduje firma, która wygrała przetarg, umowy podpisali poprzednicy, być może brak odpowiednich zapisów pozwolił wykonawcy na odstąpienie od umów bez poniesienia odpowiednich konsekwencji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 06:43 26-03-2019,   65%
@~SZOK Mściwa partia PIS.  Az wstyd że 12 lat rządzili.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:49 26-03-2019,   72%
@~Ja Dodając kadencje posła to 16 lat.
odpowiedz   •   oceń :  
~SZOK, 06:27 26-03-2019,   67%
Kto zawarł te umowy ?
Ile miasto straciło dotacji od wojewody przez opieszałość firmy Ostrada ? Kto się klepie po plecach z prezesem Ostrady ?Kto nie egzekwował kar zawartych w umowach z Ostradą ?

Zaskoczę Ciebie ,bo znam twoją odpowiedź . Kszana i Kulik

Trafiłem ??

Kotowski za swojej kadencji się modlił a kaszana i Kulik podpisywali umowy z tym super wykonawcą.
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkanka, 07:25 26-03-2019,   88%
komentarze poniżej wszelkiego poziomu, ludzie!!! Nie można skomentować sprawy w cywilizowany sposób? Szkoda, że komentarze nie są jawne, może wtedy każdy zastanowiłby się 5 razy co pisze i jak jego język świadczy o nim samym
odpowiedz   •   oceń :  
~Blob, 07:27 26-03-2019,   72%
Świnie kwiczą bo koryto zabrali.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:00 26-03-2019,   46%
@~Blob Nie kaszań
odpowiedz   •   oceń :  
~rem, 07:42 26-03-2019,   73%
i bardzo dobrze, niech przewietrzy urzędy jak najdokładniej.
odpowiedz   •   oceń :  
~GOŚĆ, 07:48 26-03-2019,   100%
A JA MAM TO WSZYSTKO W D....E TAK SAMO JAK I PREZYDENT MIASTA I TO WSZYSTKO DX:-/
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:01 26-03-2019,   50%
Kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:04 26-03-2019,   72%
W/g mnie program niewiele wnoszący i wyjaśniający
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 08:09 26-03-2019,   53%

Dzień dobry! Witam serdecznie w nowym, pięknie zapowiadającym się dniu!

Kochani!

Jesteście wstręciuchy! Słyszycie? - wstręciuchy... wstręciuchy... niewdzięczne, wyzute z przyzwoitości wstręciuchy... Gdzie wasza skromność? Gdzie wasza przyzwoitość? Gdzie wasze poszanowanie władzy?
Chcieliście Klera? - mieliście Klera!
Chcieliście Sylwka na stadionie? - mieliście Sylwka na stadionie!
Chcieliście WOŚPa? - mieliście WOŚPa!
Czego, do jasnej Anielki, jeszcze chcecie? Jeszcze wam mało? Jeszcze jęczycie? Tylko roszczenia... roszczenia... roszczenia... Dać wam palec, to ugryziecie rękę. Czy pan prezydent Kulik to cudotwórca?
Ciągle ino słyszę: jakieś ulice-sryce, jakieś inwestycje-srycje, jakieś mobingi-sryngi... Dajcie spokój prezydentowi Kulikowi: tyle ile on zrobił dla Ostrołęki przez kilka miesięcy, żaden włodarz nie zrobił przez całą kadencję...

Pozdrawiam... Życzę dobrej, przyjemnej, twórczej pracy...


odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:16 26-03-2019,   69%
Są większe afery w Ostrołęce. Kilka spraw w elektrowni albo niewyjaśniona afera reklamówkowa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:35 26-03-2019,   77%
Na Rosaków jest wiele  oj wiele-ciekawych niewyjaśnionych spraw- jestem za oddzielnym programem ,byłoby bardzo dużo interesujących  rzeczy,których jeszcze nie wiemy a warto się dowiedzieć.
odpowiedz   •   oceń :  
~WKURZONY, 08:40 26-03-2019,   79%
POWINNI FILM O KOTOWSKIM NAKRECIC NT.JAK GO ZAINTERESOWALA OSTROLEKA POL ROKU PRZED WYBORAMI!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:46 26-03-2019,   35%
@~WKURZONY Za Kotowskiego powstała rekordowa ilość dróg i chodników, zagospodarował parki, powstały muzea, przychodu do budżetu wzrosły 3 krotnie za jego kadencji, mamy bardzo niski dług miast przy zachowaniu najniższych możliwych podatków... Gdy do władzy w Polsce doszedł PIS to od razu pojawiły się możliwości inwestycji i trzeba było korzystać z kotowskim na czele.teraz już nawet rozpoczęte inwestycje leżą, nie mówiąc o nowych obiecanych.... Tylko kim to robic teraz?
odpowiedz   •   oceń :  
~ha ha ha, 09:35 26-03-2019,   79%
Mosty w ruinie, dworce w ruinie, drogi w ruinie, rekordowy dług miasta, przeprawa, która ma pękać ? rewelacja
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:44 26-03-2019,   80%
Rekordowa czyli ile?
odpowiedz   •   oceń :  
~k, 13:57 26-03-2019,   80%
37879m zadowolony Janie Kowalski?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 08:53 26-03-2019,   73%
Jak PiS nastał to podobnie tylko jeszcze gorzej zachowywał się w agencji rolnictwa kursie zusie wodach polskich spółkach wiec dla czartoryskiego powinno to być normalką a mściwość wraca i właśnie wróciła do pisu
odpowiedz   •   oceń :  
~lokalny kibic, 08:59 26-03-2019,   74%
Mocny ??? Zaleciało wychodkiem, a nie perfumą francuską !!!  Przedwyborcza forma ma rosnąć, ma pokazywać troskliwe oblicze, rumiane i inne, wszystkich szuj nie zliczę... Tonący brzydko się chwyta, pieski usłużne szczekają zamówioną partyturkę, a życie toczy się.  Dobra zmiana ma różne odmiany, akceptowalne, kiedy to  my wypier...amy,  nielubiane i krytykowane, kiedy wywalają nasze sługi,różne błędy ludzkie , które się wessały mocno, ale były nasze, naszego chowu... Zmniejszą się też wpływy do partyjnej kaski ze składeczek nazywanych specjalnymi, wpłacanych przez obsadzonych w rolach. Koniec spektaklu !!!  Kurtyna !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Piotr, 09:13 26-03-2019,   70%
Rumiany to ostatnia osoba, która powinna się wypowiadać. Przypomnijcie sobie czystkę, którą zrobił, jak został prezydentem. I skalę układu, który zbudował.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ooo, 09:13 26-03-2019,   45%
Kierowanie się litera prawa i upłynnianie pracy w. Wydziałach. Rzeczywistość wygląda zupełnie odwrotnie. Wydział Inwestycji już całkowicie sparaliżowany.
odpowiedz   •   oceń :  
~normalny, 09:24 26-03-2019,   42%
 Dobrze prawicie obywatele grodu Ostrołęka   wszyscy powinni odejsć z urzedu miasta i nikt nie powinien tam pracować   ale wizja co i referendum nie trzeba     Kulik  zostaje SAM W urzedzie  
odpowiedz   •   oceń :  
~SZOK, 09:24 26-03-2019,   88%
do gość.Nawet Kotowski nie wymyślił by na siebie tyle pochlebnych opinii odnośnie inwestycji za jego rządów .
Gość ty dupowłazie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:26 26-03-2019,   69%
Tak dla przypomnienia...

https://www.moja-ostroleka.pl/mart/1520842414/drodzy-pospieszalscy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:54 26-03-2019,   89%
 Pospieszalski musiał się odpłacić. I wszystko jasne!
odpowiedz   •   oceń :  
~stach, 10:00 26-03-2019,   79%
typowa pisowska propaganda
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:12 26-03-2019,   72%
@~stach Jak u Gebbelsa
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 10:35 26-03-2019,   37%
Najmilsi!

Bardzo dobre, rzeczowe, skondensowane, wystąpienie w telewizji posła Czartoryskiego. (Szkoda tylko, że było tak mało czasu i red. Pospieszalski musiał "poganiać" posła). Przede wszystkim spodobało mi się, klarowne naświetlenie obecnej sytuacji naszego Towarzystwa Przyjaciół Ostrołęki, i niska, przyziemna, nie licująca ze sprawowanym urzędem, mściwość wobec TPO, obecnego włodarza miasta.

Pozdrawiam... Życzę dobrej, kreatywnej pracy, i miłego powrotu w rodzinne pielesze...


odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:44 26-03-2019,   80%
W komentarzach pojawiają się opinie, że UM nie radzi sobie z dokończeniem inwestycji drogowych, ale przecież umowy z firmami były podpisywane w ub. roku, terminy zakończenia robót planowane były też na ub. rok także, to wykonawcy nie wywiązują się z umów. Być może założone terminy realizacji inwestycji (rok wyborczy) były nierealne do wykonania i stąd teraz ten cały bałagan, który trzeba ogarnąć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:18 26-03-2019,   78%
Nie oszukujmy sie, ta mało obiektywna krytyka pochodzi od jednej, max dwóch osób. Widać po podobnej stylistyce, podobnych błędach i ciągle używanych słowach. Dziwię się, że komuś chce się dodawać tyle komentarzy, setki! Nie lepiej spędzić ten czas z bliskimi zamiast 24h na dobę odpowiadać na komentarze?
Panie Łukaszu - wszyscy, których się pytam są zadowoleni ze zmiany. Dobra rada: za niektóre komentarze (te wyjątkowo obraźliwe) domagac się publicznych przeprosin.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 12:01 26-03-2019,   39%
Dzień dobry!

Popieram. Jednak po dokładnym przeanalizowaniu komentarzy, dochodzę do wniosku, że tę mało obiektywną krytykę, uskutecznia tutaj "nie jedna", nie "max dwie osoby", lecz półtorej osoby.

Również przeprowadziłam swoją prywatną sondę wśród znajomych, przyjaciół, rodziny, ale i przypadkowych osób, spotkanych przed Centrum Ogrodniczym przy ul. Witosa... Wszyscy oni, jak jeden mąż (i jedna żona) stwierdzili przez aklamację, że takiego włodarza jak pan Łukasz Kulik, Ostrołęka nie miała od czasów wójta Świętosława Romy, czyli od XIV wieku.

Pan Kulik jawi im się jako Mąż Opatrznościowy Ostrołęki, Geniusz Równiny Kurpiowskiej,  Zbawca Ludu Kurpiowskiego, Wirtuoz Mowy Polskiej, Tytan Pracy, Koryfeusz Nauki, Luminarz Postępu, Cudowne Dziecko Demokracji, Demon Subtelnego Erotyzmu, Łamacz Serc Niewieścich, Czołowy Przedstawiciel Obozu Pokoju, Miłości  i Pojednania, Papież Nowoczesnej Lewicy...

Pozdrawiam... Nieodmiennie cieplusio życzę, dobrej, twórczej pracy i  miłego powrotu do domów...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:48 26-03-2019,   69%
Każdy średnio rozgarnięty to wie i widzi.
I to nachalne domaganie się referendum z ust rumianego jest po prostu niesmaczne. Jak jakiś pajac z pokazu garnków. Mało się nie zesra z tej swojej nienawiści.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:19 26-03-2019,   40%
Tak? To wejdź na komentarze na MO pod ostatnimi artykułami o poszukiwaniu i śmierci Frania i zobaczysz że każde IP jest inne. Komentarze tylko jednogłośne. I co? Jedną czy półtorej osoby lata po routerach wszystkich mieszkańców miasta? Puknij się w ten...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:46 26-03-2019,   50%
Myślę, że niektórzy są bardziej rozgarnieci i wiedzą jak zmienic IP w kilka sekund. Zapytaj się, to ci napiszą i uswiadomia, ze IP nie jest przypisywane dożywotnio. To raz. A po dwa - na innym portalu, gdzie jednak widać część IP nie ma tylu komentarzy co tutaj w stylu : "zrobio", "pujdo" czy "rzyczo", które ewidentnie są od jednej osoby ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:33 26-03-2019,   76%
hiena czartoryjski żeruje na cudzym nieszczęściu, z urzędu  z pracowników merytorycznych została zwolniona tylko jedna osoba,  blisko związana  z pisem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:38 26-03-2019,   20%
no za ta wypowiedz, to słono bekniesz???? Juz tuz.tuz. rodzinę swoja mozesz tak nazywac. A w komentarzch swoich nie kłam, bo juz Cie mam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:50 26-03-2019,   69%
W****iliście Golema z Uśnika xD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:35 26-03-2019,   67%
Panie Prezydencie powinien Pan zrobić konferencję prasową aby wytknąć tym hienom pisowskim to zło, które oni czynili będąc u władzy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:02 26-03-2019,   42%
a Kaszana będzie się też wypowiadał?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:52 26-03-2019,   72%
Niech Czartoryski opowie jak szarańcza obsiadła elektrownię.
Też będzie trzeba kiedyś oczyścić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:03 26-03-2019,   36%
A ten Dobkowski z portalu to teraz po umowie zlecenie już pracuje w urzędzie na etacie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:30 26-03-2019,   31%
Brawo panie posle Czartoryski broni pan naszego miastai ludzi przed  strachem  jaki sieje sieje siew ratuszu
odpowiedz   •   oceń :  
~pasażerowie, 12:17 26-03-2019,   75%
Na statku za wszystko odpowiada kapitan a nie statek panie presytencie.
odpowiedz   •   oceń :  
~SZOK, 12:24 26-03-2019,   69%
Niech ten wybitny redaktor Pospieszalski zrobi program jak specjaliści z PiS tworzą stanowiska w spółce ENERGA.
I zaprosi Czartka niech tłumaczy się jakie kwalifikację mają spadochroniarze z ratusza .
odpowiedz   •   oceń :  
~g o s c, 12:33 26-03-2019,   32%
jako mieszkancy Ostroleki oczekiwalismy ,ze w programie tv wystapi prezydent i wypowie sie na temat sytuacji jaka za jego rzadow powstala ale rozczarowalismy si.Dobrze, ze mamy Pana Posla, ktory godnie reprezentuje nasz region.Jest to przedstawiciel ,ktory  swoja postawa, wiedza ,kultura i aparycja nas nie zawstydzi.Lepszego wyboru nie moglismy dokonac.Dzieki wielkie za to, ze chociaz Pan mogl nas reprezentowac i przedstawic  obiektywnie sytuacje jaka ma miejsce w naszym miescie.Cala Polska nas ogladala i nie moze pojac tego co sie  u nas dzieje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:42 26-03-2019,   59%
@~g o s c Nie wypowiadaj sie w imieniu mieszkańców ani tym bardziej calej Polski!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:20 26-03-2019,   50%
@~g o s c kulig do TV toż musiałby się ogolić i ubrać porządnie,  na innym portalu wygląda jakby 3-dni balował i prosto od libacyjnego stołu poszedł udzielać internetowego wywiadu, ubrać go w drelichy i do obsługiwania terenu sklepu ogrodniczego, a nie pracować z ludźmi do urzędu. Morda niechluja. Wybraliście moi rodacy ostrołęczanie mniejsze zło, no to się doigraliście, każdy kto głosował na tego człowieka powinien się ze wstydu spalić, albo reprezentuje taki sam poziom, więc mu nie przeszkadza. Wstyd do potęgi n-tej to się doczekaliśmy. Kulig, że też się ze wstydu nie spalisz, ale może Tobie obca  taka cecha. Ogłosić referendum zanim wszystko się zawali.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:33 26-03-2019,   78%
 Tak dla przypomnienia...

https://www.moja-ostroleka.pl/mart/1520842414/drodzy-pospieszalscy

Pospieszalski musiał się odpłacić. I wszystko jasne!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:36 26-03-2019,   58%
NIECH JESCZE SIĘ ZAINTERESUJĄ TYM CO SIĘ DZIEJE W GMINIE RZEKUŃ
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 12:44 26-03-2019,   79%
Podziekujemy przy urnach 26 maja .Zapraszam również do udziału w wyborach jesienią. Myślę że warto  bo Polska to My przecież.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mariusz, 13:22 26-03-2019,   78%
Jestem za tym by nie głosować na tego Pana już nigdy więcej!!! Powinien zniknąć ze sceny politycznej!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:26 26-03-2019,   38%
@~Mariusz Tak nigdy więcej na Kulika:)
odpowiedz   •   oceń :  
~niebiedni, 13:33 26-03-2019,   85%
Tylu ludzi młodych po nie może znaleźć tu pracy, a tu dyskusja na temat z zawodu dyrektorów. Zawodowi dyrektorzy to sobie dadzą radę.
odpowiedz   •   oceń :  
~niebiedni, 13:35 26-03-2019,   72%
po studiach*
odpowiedz   •   oceń :  
~Kopiący, 13:43 26-03-2019,   60%
Koparka kopie kop kop kop
odpowiedz   •   oceń :  
~Szok, 14:28 26-03-2019,   56%
Jak nie ma pracy .Co ty wypisujesz za bzdury. Przez 500 zł pisowskiej zapomogi ludziom się odechciało pracować. Zajrzyj na mojej w ogłoszenia o pracę ponad 300 ofert.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pumpernykiel, 14:48 26-03-2019,   43%
@~Szok Przecież to nie są oferty dla osób po studiach. Pracownik produkcyjny, czy ogłoszenie o zatrudnieniu emeryta lub rencisty do prac porządkowych na terenie zakładu, ogłoszenie o poszukiwaniu kobiety do handlu obwoznego, pracownik budowlany, tokarz, praca w malej gastronomii przy gofrach, czy lodach, to nie są ogłoszenia dla osób młodych, z wyższym wykształceniem kierunkowym, którzy są bezpośrednio po studiach i chcą gdzieś zacząć i zdobyć doświadczenie, a te wymienione przeze mnie powyżej ogłoszenia, to tylko przykłady ogłoszeń z pierwszej strony, a takie ogłoszenia stanowią przeważającą większość na wszystkich portalach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Tatianna vel ciemienga., 15:01 26-03-2019,   50%
@~Szok W Ostrołęce oferty dla osób z wykształceniem wyzszym, czy to zbieżne z danymi studiami treściowo, czy z poziomem wykształcenia można na palcach jednej ręki policzyć
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:08 26-03-2019,   50%
@~Pumpernykiel Taa... Wszyscy po WSAP... a chcieliby pracować tylko na intratnych posadach za gruby hajs... a kto ma robić na budowach, w sklepach, czy gdzieś indziej? tam nie ma chętnych do pracy bo każdy po WSAP do ciężkiej pracy się nie nadaje co widać po prezydencie...
odpowiedz   •   oceń :  
~Pepitka, 15:40 26-03-2019,   75%
Wstąp to akurat tylko administracje ma, więc wstąp to akurat rzadkość raczej i szukają pracy ludzie po innych uczelniach. Nie znam nikogo po WSAP. Ludzie z Ostrołęki studiują głównie w miastach wojewódzkich. Co do grubego hajs, nie chodzi o gruby hajs a o nawet tą płacę minimalną, ale na umowę o pracę i zdobywanie doświadczenia w zawodzie zbieżnym z ukończonymi studiami
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:44 26-03-2019,   100%
@~Pepitka Jeśli ktoś rozpoczyna studia o takim kierunku gdzie nie potrzebują pracowników to nie dziwne, że po skończeniu nie ma pracy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Nadziejka, 15:59 26-03-2019,   67%
Dajmy na to absolwentka psychologii ma zdobywać doświadczenie w zawodzie wyuczonym jako kierowca C+E? Absolwentka dietetyki ma zdobywać doświadczenie pracując na tokarce? Absolwent informatyki ma zdobywać doświadczenie sprzedając dorywczo lody i gofry? Absolwent ekonomii ma zdobywać doświadczenia zawodowe w ekonomii roznosząc ulotki? Absolwentka pracy socjalnej zdobędzie doświadczenie w zawodzie wyuczonym będąc hostessą? Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej, albo tyflopedagogiki zdobędzie doświadczenie w zawodzie przy zakładaniu ogrodów? Prawnik zdobędzie doświadczenie w zawodzie wyuczonym w pracach porządkowych na terenie zakładu (w ogłoszeniu napisano, że zatrudnią emeryta lub rencistę) ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Do gość, 16:00 26-03-2019,   0%
Jak rozpoczynał to mogli wtedy jeszcze poszukiwać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość tańszy gościni, 16:01 26-03-2019,   0%
Koparka
odpowiedz   •   oceń :  
~Nadziejka, 16:08 26-03-2019,   0%
Absolwent bezpieczeństwa narodowego, czy wewnętrznego, tudzież resocjalizacji zdobędzie doświadczenie w zawodzie wyuczonym realizując zamówienia w fast foodzie? Absolwentka fizjoterapii ma zdobywać doświadczenie jako peklowacz wędlin?
odpowiedz   •   oceń :  
~do gość, 16:14 26-03-2019,   0%
Do @gość O prawie żadnym kierunku studiów nie potrzebują pracowników w Ostrołęce. Chyba,że raz od wielkiego dzwonu w jakimś kierunku, ale bardzo rzadko. Zresztą po technikach też wcale jakiegoś zatrzęsienia wielkiego ofert nie ma. Najwięcej jest do prac prostych, dorywczych, albo nie wymagających specjalnie średniego, czy wyższego wykształcenia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość do polskiego tłumu, 18:42 26-03-2019,   100%
@~do gość Ale o co ci chodzi przeczytaj Protokóły Mędrców Syjonu, Polak ma wykonywać proste prace nie wymagające specjalnego wykształcenia, do prac nierobotniczych tzw. naród wybrany, który ma zamiar się tu ewakuować i już to robi na ogromną skalę ma swoich ludzi i taka polityka jest prowadzona przez żydów-syjonistów zarówno z PiS jak i PO. W Polsce nie ma partii polskiej, która by walczyła o dobro Polaków, więc o co wam chodzi. Te głupie polskie przepychanki PiS czy PO są funta  kłaków nie warte. Wyżarło Wam rozumy, oślepliście, oni grają do jednej bramki do żydo-syjonistycznej, a ten co nie widzi i nie słyszy to idiota, ludzie jak Wam tłumaczyć, jak zostaniecie w gaciach i pod mostem obrabowani przez tych złodziei na górze to może do Was coś dotrze.
odpowiedz   •   oceń :  
~czumulungnma, 14:03 27-03-2019,   -
@~Gość do polskiego tłumu Ale, to czemu w takim razie nie ograniczą studiów, albo przynajmniej nie zlikwidują kierunków nieprzyszłościowych, nie zreformują radykalnie szkolnictwa? Czy chodzi o wskaźniki wykształcenia, żeby były duże, a przy okazji, żeby wskaźniki bezrobocia nie wzrastały, bo jak ktoś kontynuuje studia, to się go nie wlicza do bezrobotnych przecież?
odpowiedz   •   oceń :  
~gość tańszy gościni, 16:00 26-03-2019,   0%
Koparka kopie kop kop
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 16:12 26-03-2019,   60%
urzędnicy wyklęci
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:39 26-03-2019,   -
@~gosc gość
odpowiedz   •   oceń :  
~mac, 17:04 26-03-2019,   70%
P.oseł Czartoryski zapomniał jak został Prezydentem Ostrołęki to w pierwszym roku swojej kadencji zwolnił 46 osób. Chwalił się, że Ostrołęka dostała w poprzedniej kadencji ogromne środki unijne, a chciałbym przypomnieć, że w rankingu miast o wykorzystaniu środków unijnych Ostrołęka zajęła 4 miejsce od końca .... HIPOKRYTA ... program był bardziej niż tendencyjny zamiast programu o samobójstwie urzędnika był program o biadoleniu posła na temat zwolnień w Ostrołęce ... koryto urwało się no to świnie kwiczą ... NIC NOWEGO
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 20:31 26-03-2019,   20%
@~mac Kłamiesz ,a liczby podajesz z kapelusza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:10 26-03-2019,   62%
Pospieszalski tu przyjechał aby połączyć niewyjaśnione samobójstwo   z aktualnie rządzącymi. Do mikrofonu ,,żalili mu się ci, którzy garnęli średnio od 13.000 ponad 20.000 miesięcznie. Nominaci pisowscy, którzy zwalniali jak leci aby robić miejsca dla nowych ,,wiernych,, . Wszyscy nabijali sobie kieszenie pchając na etaty w spółkach i samorządzie członków  swoich rodzin i aktywistów partyjnych. Myślą, że ludzie tego nie widzą. Nie damy się wam ogłupiać kłamcy. Skończymy wam   te garnięcie kasy już w pażdzierniku tego roku. Szukajcie już normalnej pracy. Tylko co wy umiecie? Nie rozumiem jak można tak postępować!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:22 26-03-2019,   55%
Z ust mi to wyjąłeś. Skończyło się cwaniaczkom el dorado, to i kwiczą jak zażynana świnia. A jak tacy zdolni to sobie poradzą. I to wcale nie w elektrowni, ani na Borkach. Bo chyba poseł by nie kłamał? :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:42 26-03-2019,   38%
No i co masz z tego??? Przybyło Ci kasy???
Pozwalniał i co....vacaty mają pracować.

Wojewoda twierdzi że Kulik ani razu się z nim nie skontaktował, nawet w sprawie terenu po starej komendzie A to nie jest teren miasta tylko wojewody. Za kogo on się ma????
Kasa dla miast idzie od wojewody A ten nawet się nie spotkał z nim. Zamiast tego rządzi terenem wojewody. Żeby zrobić przedszkole i inne Kulika pomysły musi być zgoda wojewody. Nic nie załatwi.

Wojewoda twierdzi że kasa na remonty np na Blachnickiego była rządowa A nie z budżetu miasta. Kulik nawet to sp...lił.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:49 26-03-2019,   56%
Kaszana , Prezio i Vice ile biora? Pewien pan za podzielenie kasy na sport w mieście wziął 8tys brutto. Zrobiłbym to w 15min.... Jeszcze jakieś pytania?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:20 28-03-2019,   -
Ponoć w nagrodach wypłacili sobie 1,3 mln złotych nagród w 23 miesiące. (to ile mogliby wypłacić z budżetu miasta przez 16 lat rządów?)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:39 26-03-2019,   80%
A ten Dobkowski z portalu to teraz po umowie zlecenie już pracuje w urzędzie na etacie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:36 26-03-2019,   58%
Nic dziwnego że MO to tuba Kulika i kamerki.
A Jan czop Kowalski  to Urban obecnych władz
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 20:30 26-03-2019,   42%
Jan koniowalski to taki głupio-mądry przy  du   pas     co to dla kulika zrobi wszystko.
odpowiedz   •   oceń :  
~prawda, 05:33 27-03-2019,   0%
Nie wiem ale co trzeba zrobić jakich czynów dopuścić żeby się tak bać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:13 27-03-2019,   25%
@~prawda Wystarczy poznać historię Marka T pełnomocnika Prezydenta i wystarczy
zajeżdża kaszaną na kilometr
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 07:07 27-03-2019,   100%
W końcu robi się dobrze,  oby się rozlało na cały kraj
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:12 27-03-2019,   20%
@~Ja kulik gdzie poznał Marka T.?
w jakich okolicznościach?

czym się ten pan ze złą opinią zasłużył kulikowi
odpowiedz   •   oceń :  
~Honor, 20:26 28-03-2019,   100%
Wstyd. Wstyd to nie wiedzieć kiedy że sceny zejść. Niby Katolicy ale zachowują się tak jakby nie mogli przeżyć że nie są już u steru. I jak można twierdzić że samobójstwo człowieka to wynik tylko pracy. Taki człowiek pewnie nosił to od lat.  I nie było to wynikiem jednej kwestii. Szkoda że nie miał nikogo kto by mog pomoc kiedy był na to czas. Wstyd to zwalniać ludzi będąc u steru kiedyś, zwykłych urzędników bez wyjaśnienia bo miało się swoich na ich miejsce i udawać że tak nie było. Kiedyś ludzie nie byli tacy bez honoru by nawet będąc niesprawiedliwie potraktowanym skarżyć się np. Telewizji.  Wstyd to nie dać człowiekowi nowo wybranemu spróbować rządzić by nie wiem? Dopiec mu? Czasami lepiej dogadać się z zdeklarownym ateista niż udawanym katolikiem.  I gdyby jeszcze większość z tych zwolnionych ludzi nie miała nic na sumieniu to ok. Często to ludzie źle traktujący swoich pracowników i mających nieczyste postępowanie za uszami dla poklasku poprzedniej władzy i dla większych nagród etc. I wstyd by skarżyć się wiedząc że i tak ci zwolnieni i tak mają już inne posady często lepiej płatne. Dla mnie brak honoru i obludny katolicyzm. Nie wiem czy nie rusza ich sumienie.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalnedarz imprez
kwiecień 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 30  31  1  2  3  4 5
 6  7  8  9  10  11  12
 13  14  15  16 17  18  19
 20  21  22  23  24  25  26
 27  28  29  30  1  2  3
Dzisiaj:
Brak wydarzeń