Most kolejowy zostanie rozebrany. Tor już zniknął [ZDJĘCIA]

W jego miejsce powstanie nowa konstrukcja.
PLK planuje zakończenie projektu w połowie 2022 r. Stary tor zdemontowano już na prawie całym odcinku. Wykonawca przygotował materiał, w tym podkłady, szyny oraz tłuczeń do kolejnych prac i zakupił większość materiałów, co gwarantuje płynność realizacji inwestycji.
Dzięki modernizacji linii pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a składy z towarami do 80 km/h. Przebudowanych zostanie 20 obiektów inżynieryjnych w tym 14 przepustów i 6 mostów. W ramach prac wymieniona zostanie m.in. konstrukcja 250-metrowego mostu na rzece Narew.
W ramach inwestycji przebudowane zostaną stacje: Ostrołęka, Grabowo, Jastrząbka, Chorzele oraz przystanków Nowa Wieś Kościelna, Zabiele Wielkie, Parciaki, Olszewka. Komfortową obsługę zapewnią nowoczesne perony wyposażone w nowe ławki, wiaty i funkcjonalne oświetlenie. Dobrą orientację zapewnią tablice informacyjne i czytelne oznakowanie. Linie naprowadzające ułatwią drogę osobom niewidomym i słabowidzącym. Będą również udogodnienia dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Prace na odcinku Ostrołęka-Chorzele obejmują prawie 60 km torów.



Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
![]() |
2 | ![]() |
![]() |
5 | ![]() |
![]() |
8 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
15 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
25 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |