Most kolejowy zostanie rozebrany. Tor już zniknął [ZDJĘCIA]

W jego miejsce powstanie nowa konstrukcja.
PLK planuje zakończenie projektu w połowie 2022 r. Stary tor zdemontowano już na prawie całym odcinku. Wykonawca przygotował materiał, w tym podkłady, szyny oraz tłuczeń do kolejnych prac i zakupił większość materiałów, co gwarantuje płynność realizacji inwestycji.
Dzięki modernizacji linii pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a składy z towarami do 80 km/h. Przebudowanych zostanie 20 obiektów inżynieryjnych w tym 14 przepustów i 6 mostów. W ramach prac wymieniona zostanie m.in. konstrukcja 250-metrowego mostu na rzece Narew.
W ramach inwestycji przebudowane zostaną stacje: Ostrołęka, Grabowo, Jastrząbka, Chorzele oraz przystanków Nowa Wieś Kościelna, Zabiele Wielkie, Parciaki, Olszewka. Komfortową obsługę zapewnią nowoczesne perony wyposażone w nowe ławki, wiaty i funkcjonalne oświetlenie. Dobrą orientację zapewnią tablice informacyjne i czytelne oznakowanie. Linie naprowadzające ułatwią drogę osobom niewidomym i słabowidzącym. Będą również udogodnienia dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Prace na odcinku Ostrołęka-Chorzele obejmują prawie 60 km torów.



Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | ![]() |
![]() |
![]() |
4 | 5 | ![]() |
7 | ![]() |
9 | ![]() |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ![]() |
![]() |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ![]() |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ![]() |