Most kolejowy zostanie rozebrany. Tor już zniknął [ZDJĘCIA]
fot. eOstroleka.plW jego miejsce powstanie nowa konstrukcja.
PLK planuje zakończenie projektu w połowie 2022 r. Stary tor zdemontowano już na prawie całym odcinku. Wykonawca przygotował materiał, w tym podkłady, szyny oraz tłuczeń do kolejnych prac i zakupił większość materiałów, co gwarantuje płynność realizacji inwestycji.
Dzięki modernizacji linii pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a składy z towarami do 80 km/h. Przebudowanych zostanie 20 obiektów inżynieryjnych w tym 14 przepustów i 6 mostów. W ramach prac wymieniona zostanie m.in. konstrukcja 250-metrowego mostu na rzece Narew.
W ramach inwestycji przebudowane zostaną stacje: Ostrołęka, Grabowo, Jastrząbka, Chorzele oraz przystanków Nowa Wieś Kościelna, Zabiele Wielkie, Parciaki, Olszewka. Komfortową obsługę zapewnią nowoczesne perony wyposażone w nowe ławki, wiaty i funkcjonalne oświetlenie. Dobrą orientację zapewnią tablice informacyjne i czytelne oznakowanie. Linie naprowadzające ułatwią drogę osobom niewidomym i słabowidzącym. Będą również udogodnienia dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Prace na odcinku Ostrołęka-Chorzele obejmują prawie 60 km torów.



Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |



![TVP 3: W 2022 roku pojedziemy pociągiem na Mazury [WIDEO]](./luba//dane/pliki/zdjecia/m/pociagiiii.jpg)
1
2
22