eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Rozbiórka mostu, nowy peron. Tak zmieni się infrastruktura kolejowa w Ostrołęce

REKLAMA
zdjecie 5983
zdjecie 5983
REKLAMA
zdjecie 5983
Rozbiórka obecnego i budowa zupełnie nowego mostu kolejowego, a także nowy peron na dworcu w Ostrołęce - to jedne z założeń przebudowy linii kolejowej nr 35 z Ostrołęki do Szczytna. 
 
W poniedziałek 10 lutego w Ostrołęce odbyło się spotkanie poświęcone inwestycjom drogowym, choć nie zabrakło także kilku słów o kolei, a konkretnie: o przebudowie linii nr 35 z Ostrołęki w kierunku Szczytna
 
-Budowa linii kolejowej nr 35 na północ od Ostrołęki w sposób istotny rozwiąże problemy komunikacyjne na północ od naszego miasta - stwierdził poseł Arkadiusz Czartoryski.
 
W ramach przebudowy linii kolejowej zdemontowany będzie ostrołęcki most kolejowy. Stanie się to najprawdopodobniej w drugiej połowie 2020 roku!
 
- To inwestycja wraz z mostem kolejowym, który w tym roku będzie rozbierany i będzie budowany nowy. Jest to projekt do Chorzel, 315 milionów złotych, a linia kolejowa od Chorzel do Szczytna jest już wyremontowana - mówił parlametnarzysta. 
 
Okazuje się, że zmieni się także otoczenie dworca kolejowego w Ostrołęce. 
 
- Jako syn kolejarza cieszę się, że przy tej okazji na dworcu w Ostrołęce pojawi się zupełnie nowy peron. Mam nadzieję, że poprawi się także infrastruktura na dworcu - zakończył Czartoryski.
 
Koniec prac na linii nr 35 planowany jest w 2022 roku. Ostatni pociąg pasażerski z Ostrołęki w kierunku Szczytna pojechał 9 czerwca 2001 roku. 
REKLAMA

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
zdjecie 5983
zdjecie 5983
Kalendarz imprez
marzec 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 26  27  28  29 dk1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29  30  31
×