2019-10-15T16:14:37+02:00 eOstroleka.pl 10 0 8 5
Ostrołęka,

Most tymczasowy znika z krajobrazu Ostrołęki. Jako pierwsze do rozbiórki drogi dojazdowe

REKLAMA
fot. eOstroleka.pl
REKLAMA
4
4
71
Najlepszy komentarz
~Gość, 17:05 15-10-2019,   77%
Po to, że miasto nie jest włascicielem przeprawy i musi ją oddać.
odpowiedz   •   oceń :  
Od jutra rozpoczynają się prace związane z rozbiórką mostu tymczasowego, który wybudowano na czas remontu tzw. „starego mostu”. Jako pierwsze rozebrane zostaną drogi dojazdowe.

Rozbiórka mostu tymczasowego i dróg dojazdowych to dalszy ciąg prac związanych z remontem tzw „starego mostu”. Zadanie to wykonuje firma Strabag – odpowiedzialna również za remont starej przeprawy. Rozbiórkę stalowej konstrukcji wykona 2. Pułk Inżynieryjny z Inowrocławia. Wojskowi przybędą do Ostrołęki 23 października i zakładają, że prace powinny potrwać około 6 tygodni.

W najbliższych miesiącach będą także kontynuowane dalsze prace na moście, polegające m.in. na przygotowaniu chodnika i ścieżki rowerowej. Obecnie most jest dostępny tylko dla samochodów, natomiast rowerzyści i piesi powinni nadal korzystać z mostu im. A. Madalińskiego. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace powinny być ukończone do połowy maja 2020 r.  

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 16:17 15-10-2019,   39%
nie wiem po cholerę to rozbierać? za dużo pieniędzy miasto ma?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:20 15-10-2019,   33%
A kto bogatemu zabroni?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:05 15-10-2019,   77%
Po to, że miasto nie jest włascicielem przeprawy i musi ją oddać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:41 15-10-2019,   86%
Most został pożyczony i trzeba go zwrócić włascicielom.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:52 15-10-2019,   68%
to dowiedz się po jaka cholerę rozbierać!!!!!!,a pózniej siej propagandę trolu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:09 15-10-2019,   27%
Fakt skoro mam pożyczony samochód to garaż po zwrocie taż muszę rozebrać... Tok myślenia pantofelka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:20 15-10-2019,   34%
drogi dojazdowe też miasto musi zwrócić?
odpowiedz   •   oceń :  
~,, 22:59 15-10-2019,   48%
Zgadza się. Zwinąć most a dojazdy zostawić. Może kiedyś uda się pozyskać środki na kładkę pieszo-rowerową. Byłoby fajne przedłużenie wału dla spacerowiczów. W Łomży udało się zrobić bulwary nad Narwią. U nas beton i budowanie rondów...
odpowiedz   •   oceń :  
~Jerzy, 00:01 16-10-2019,   91%
Ko.nstrukcje stalowe są  własnością  wojska
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:11 16-10-2019,   31%
@~Jerzy Ale tu nikt nie mówi o konstrukcjach stalowych tylko o drodze dojazdowej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:56 16-10-2019,   80%
Żeby zdemontować most, należy usunąć drogi dojazdowe, bo inaczej mostu nie można zdemontować.

Trzeba usunąć drogi dojazdowe, by w ich miejsce wciągnąć most i tam go demontować.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ha ha ha, 06:59 16-10-2019,   30%
Wątpię, że w 21 wieku jest to bariera nie do przejścia. Mosty w Alpach budowane są ogromnych wysokościach a tu kratownicy nie potrafią zdemontować bo 3m skarpy przeszkadza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:02 16-10-2019,   89%
@~Ha ha ha Taka była umowa z wojskiem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:17 16-10-2019,   45%
Poprzednicy podpisali umowę i trzeba zdemontować.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:39 16-10-2019,   63%
Gdyby poprzednicy nie podpisali umowy to mostu by nie było i trzeba byłoby jeździć przez Nowogród lub Różan.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:58 16-10-2019,   34%
Nie trzebaby było gdyby wybudowano przeprawę na wysokości ronda Łupaszki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:21 16-10-2019,   100%
Nie dostaliśmy dofinansowania na trzeci most:

"2 czerwca 2015 roku w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego, Urzędu Marszałkowskiego oraz Urzędu Miasta Ostrołęki. Z wyliczeń przedstawionych przez pracowników Urzędu Marszałkowskiego wynikało, że dofinansowanie na budowę przeprawy mostowej przez rzekę Narew może wynieść 37.691.833,59 zł, przy wartości całego zadania na sumę 123 mln 800 tys. zł.

Zatem deklarowane dofinansowanie nie wyniosłoby 80% co jest zasadą w podobnych projektach, a jedynie 32,5% wartości inwestycji! Miasto oczekiwało równego traktowania i dofinansowania na takim właśnie poziomie, dlatego 6 kwietnia 2016 roku ponownie zwróciło się z wnioskiem do Marszałka Województwa Mazowieckiego o wyrażenie zgody na wpisanie do Kontraktu Terytorialnego inwestycji polegającej na budowie przeprawy mostowej na rzece Narew, co umożliwiłoby jej dofinansowanie w ramach RPOWM 2014-2020 w takiej wysokości."
odpowiedz   •   oceń :  
~Nie wiem czy iść z buta, 16:18 15-10-2019,   65%
PYTANKO: Czy piesi dostaną oddzielny chodnik, a rowerzyści oddzielny? TZN czy jedna strona mostu będzie tylko dla pieszych, a druga strona mostu dla rowerzystów?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:23 15-10-2019,   50%
@~Nie wiem czy iść z buta to by było bez sensu, ale znając ostrołęckie realia to tak będzie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:23 15-10-2019,   56%
@~Nie wiem czy iść z buta bardzo dobre pytanie!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Kacper, 17:17 15-10-2019,   80%
@~Nie wiem czy iść z buta Tak, będzie osobny chodnik
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:31 15-10-2019,   50%
@~Kacper czyli jak ktoś będzie chciał zejść na wal po drugiej stronie rzeki, to będzie musiał jechać rowerem albo iść piechotą, zależnie od tego co będzie po tej stronie mostu co schody?
odpowiedz   •   oceń :  
~Rowerzysta, 09:25 16-10-2019,   75%
@~Nie wiem czy iść z buta Jak widać nie oglądałeś mostu jeszcze z bliska. Tak, jedna strona przeznaczona jest na ruch rowerowy wyłącznie. Moim zdaniem rozwiazanie lepsze niż ciąg pieszo-rowerowy. ALe znając ostrołęczan mało kto będzie respektował znaki :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:50 16-10-2019,   -
@~Rowerzysta właśnie rozwiązanie beznadziejne, bo zejście z boku mostu jest tylko z jednej strony
odpowiedz   •   oceń :  
~Expert, 16:25 15-10-2019,   68%
Kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:06 15-10-2019,   38%
@~Expert Arek to ty?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:59 15-10-2019,   67%
nie Łukasz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość z internetu, 16:26 15-10-2019,   21%
Co im przeszkadza ta przeprawa ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:33 15-10-2019,   23%
@~Gość z internetu W końcu 11 baniek
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:07 15-10-2019,   49%
@~Gość z internetu Przeprawa miała wrócić do wojska i wraca. 11,5 mln zł poszło dzieki poprzednikom
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:26 15-10-2019,   76%
Gdyby nie poprzednicy i poprzedni jak obecny rząd to by wojsko by jej nie zbudowało za darmoszke
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:42 15-10-2019,   24%
Za PRL wojsko budowało wszystko za darmo, więc dac prywatnej firmie 11,5 mln za coś co trzeba rozebrać to gdzie sukces?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:53 15-10-2019,   76%
to trzeba było się głosić że zrobisz za darmo w czynie społecznym
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:28 15-10-2019,   89%
Przeprawa była za darmo, jak również jej montaż. Jedyny koszt to dojazd do niej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:03 15-10-2019,   27%
To za dojazdy wzieli aż 11,5 mln złotych?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:13 15-10-2019,   69%
Pod tą drogę trzeba było usypać prawie pół kilometra wału a Kulik nawet dziury w wale nie umie naprawić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:34 15-10-2019,   25%
Ale naprawa wału nie bedzie kosztowała 11,5 mln złotych i gdzie tam 0,5 km?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:55 15-10-2019,   100%
Ale prawie milion
odpowiedz   •   oceń :  
~Jerzy, 00:06 16-10-2019,   19%
Za to wlasciciel z tego bajora skorzystal sprzedal bajoro
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:58 16-10-2019,   82%
@~Jerzy Za to właściciele pojazdów skorzystali z tego bajora, bo mieli po czym jeździć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:18 16-10-2019,   34%
Ja jeżdziłem przez nowy most nigdy przez spękaną przeprawę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:41 16-10-2019,   72%
Gdyby wszyscy nie jeździli po tymczasowym, to na nowym moście byłyby podwójne korki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:59 16-10-2019,   17%
nie byłoby  korków podwójnych gdyx to rondo jest problemem
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkanka, 16:52 15-10-2019,   32%
No i cóż prawda jest jedna pieniądze wyrzucone w błoto to po pierwsze ,a po drugie po co było kasę płacic za wykup gruntu i co dalej, a można było najzwyczajniej poprostu na ten okres grunty wydzierżawić zawsze to mniejszy wydatek a, ale cóż Ostrołęka bogata i bogatemu nikt nie zabroni
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:07 15-10-2019,   27%
@~mieszkanka Nie Ostrołeka, ale osoby wydające publiczne pieniądze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:02 16-10-2019,   84%
@~mieszkanka Pieniądze byłyby wyrzucone w błoto, gdyby po tym moście nikt nie jeździł. Trzeba było zgodzić się na dzierżawę, a nie na sprzedaż gruntu pod most tymczasowy. Najzwyczajniej po prostu właściciel gruntu nie zgodził się na dzierżawę. No cóż, takie prawo własności.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 17:12 15-10-2019,   68%
Dzień dobry!

Najdrożsi!

Bardzo żałuję, że tymczasowa przeprawa została zamknięta dla ruchu samochodowego. Dla mnie, prostej dziewczyny z ludu, najważniejsze jest zdrowie i wygląd fizyczny.
Cóż, latka lecą, więc i oponka wokół bioder i brzuszka coraz większa. Na szczęście, na tymczasowej przeprawie, miałam darmową trzęsionkę odtłuszczającą. Po każdorazowym pokonaniu Narwi przez tymczasowy most, z powodu kosmicznych wibracji całego samochodu i jego "zawartości",  ubywało mi ok. 1 kg masy ciała. Cóż, że opony samochodowe musiałam wymieniać po dziesięciokrotnym przejeździe przez przeprawę tymczasową, skoro traciłam taką masę zbędnego ciała?  Mówię wam najmilsi: przeprawa przez tymczasowy most na Narwi to cudowna, darmowa terapia odchudzająca...

Pozdrawiam... Słodkie buziaki zasyłam... Odchudzona jak wiór - Anna - Kurpiowska Panna
odpowiedz   •   oceń :  
~Jerzy, 00:10 16-10-2019,   72%
@~Anna - Kurpiowska Panna Jestem wolny lubie szczupłe  hej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:39 16-10-2019,   100%
@~Anna - Kurpiowska Panna Moja rada, jedź do dobrego mechanika żeby sprawdził zawieszenie Twojego autka
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 09:45 17-10-2019,   100%
@~Jerzy Dzień dobry, Jerzy!

Nie do końca zrozumiałeś mnie. Co prawda w wyniku przejazdów przez tymczasową przeprawę  straciłam ok. 25 kg masy ciała, ale, niestety, zostało mi jeszcze 115 kg. Nawet więc przy maksimum dobrej woli, trudno nazwać mnie "szczupłą dziewczyną"...

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp, 17:47 15-10-2019,   100%
I jeszcze jedno. Zaprawdę nie wiem, czy któryś z urzędników miejskich widział, nie wspominając, że jeździł kiedykolwiek rowerem po ostrołęckich ścieżkach rowerowych. Prawie każde skrzyżowanie z chodnikiem, wjazdem na posesję lub czymkolwiek innym to na drodzę ostry występ lub krawężnik. Czyż naprawdę nie można tak wyprofilować nawierzchni by w tych miejscach nie dobijać na felgach? Słyszałem o gościu, który pracowicie młotkiem wyrównuje tego typu przypadki ale to nie jest sposób.
odpowiedz   •   oceń :  
~DD, 18:31 15-10-2019,   30%
a za rok nowy most do remontu i znow bedą robic tymczasowy xD - co komu te drogi dojazdowe przeszkadzają ? - niech będa xD
Ps. Zreszto tzw. nowy most, tez trzeba juz remontowac - dziura na dziurze xD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:36 15-10-2019,   28%
@~DD Na logikę nie powinni wogóle budowac mostu tymczasowego tylko trzeci most a stary most wykorzystać jako tymczasowy dla osobówek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:05 16-10-2019,   88%
Na logikę to już od 2007 rząd budował trzeci most i trzeba było budować przeprawę tymczasową, bo nie wybudowali trzeciego mostu.

Na logikę w 2015 miasto składało wniosek o dofinansowanie do trzeciego mostu i nie dostało, więc trzeba było budować przeprawę tymczasową.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:01 16-10-2019,   29%
I co od 2015 roku do 2018 rząd PIS nie znalazł pieniedzy na trzeci most dla senatora Mamątowa i posła Czartoryskiego?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:24 16-10-2019,   100%
Od 2015 roku to trzeba było remontować most, a nie budować trzeci most.

Rząd PO i PSL przez 8 lat nie znalazł pieniędzy na trzeci most. Marszałek Struzik także nie pomógł.
odpowiedz   •   oceń :  
~DarKoz, 18:45 15-10-2019,   20%
Nie rozbierajcie jeszcze tego czegoś!!! Zacznijcie remont "Nowego mostu" Pleas
odpowiedz   •   oceń :  
~DarKoz, 18:47 15-10-2019,   0%
@~DarKoz Ooooooo....Zabrakło "e" jak W asfalci"e" ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:05 15-10-2019,   93%
@~DarKoz Ale to nie jest własność miasta i trzeba rozebrać i oddać?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:56 15-10-2019,   59%
Dlaczego nie ma zmiany oznaczeń wjazdu na parking za farą?!? Zablokowany wjazd i żadnego oznaczenia!!!! Nikogo to nie interesuje? Od czego mamy Straż Mijejską, policję i choćby proboszcza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Expert, 23:54 15-10-2019,   70%
Od tego są władze KASZANOŁĘKI nie żaden Ksiądz kuliku jeden
odpowiedz   •   oceń :  
~Maria, 09:30 16-10-2019,   13%
@~Expert Lecz swój mózg bo bardzo zepsuty .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:01 16-10-2019,   20%
@~Expert Arek to Ty?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:42 16-10-2019,   0%
@~Expert Nie chodzi o to żeby od tego był ksiądz, ale najwięcej przyjeżdża tam ludzi do kościoła właśnie i choćby ze względu na parafian proboszcz powinien interweniować w sprawie oznakowania braku wjazdu na parking.  Przecież chyba widział co się działo w niedzielę? A was nie interesuje co dzieje się na waszej ulicy szczególnie gdy do was mają przyjechać np. goście?
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx, 20:06 15-10-2019,   67%
A może by tak zwijać ten asfalt jak w Wąchocku...
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 09:45 16-10-2019,   78%
Dzień dobry!

Kochani!

Pal licho żelazną  konstrukcję mostu - jest własnością naszej kochanej armii, więc niech ją armia zabiera. Jednak czy nie warto byłoby zostawić drogę dojazdową w nienaruszonym stanie dla młodzieży, do poszalenia na niej na rolkach, hulajnogach i innych tego typu urządzeniach? Moim skromnym zdaniem, ta droga idealnie nadawałaby się do tego celu. Po co tracić ogromne pieniądze na likwidowanie tej drogi, skoro młodzież miałaby z niej niezła frajdę?

Pozdrawiam... Życzę miłego dnia...
odpowiedz   •   oceń :  
~Tokoz, 11:37 16-10-2019,   0%
@~Anna - Kurpiowska Panna To dlaczego na istniejącej drodze na wale poprzednie władze miasta tego nie zrobiły
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 11:57 16-10-2019,   100%
@~Tokoz Dzień dobry!

Miły Tokozie! Poprzednie władze - jak wszem i wobec widomym jest - były władzami ciemnogrodzkimi, antydemokratycznymi, zupełnie nie rozumiejącymi potrzeb młodych ludzi. Teraz, na szczęście, naszym miastem rządzi, młoda, rzutka ekipa, wywodząca się z obozu pokoju i postępu... Myślę więc, że pochyli się nad propozycją przeznaczenia tej wcale urokliwej, krętej, nieco pagórkowatej drogi, pośród dzikiego, nieskażonego cywilizacją terenu, udostępniając ją we władanie młodym ludziom...

A może nowo wybrana Młodzieżowa Rada Miasta powalczyłaby o tę drogę? Byłby to sprawdzian jej (Rady, a nie drogi)  skuteczności...

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~no, 13:19 16-10-2019,   0%
Tyle pieniędzy na to poszło.  A za te pieniądze można zrobić remont stadionu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:25 16-10-2019,   100%
@~no Tak, i jeździć przez sąsiednie mosty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 21:28 16-10-2019,   100%
Najlepiej to by było po rozegraniu tego wojskowego mostu na tych palach  juz  wbitych w Narew ułożyć kladkę pieszo-rowerową i za nią  o węższym przekroju chodnik pieszo-rowerowy skrecajacy  w kierunku ul. obozowe. Przynajmniej  część  kasy nie  zostanie zatopiona .
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
grudzień 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
 25  26  27  28  29  30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
 23  24  25 26 27 28 29
 30 31  1  2  3  4  5