Na linię kolejową nr 35 Ostrołęka Szczytno wracają pociągi
fot. eOstrołęka.plBranżowy portal „Rynek Kolejowy” opublikował na swoich łamach obszerny artykuł dotyczący linii nr 35 z Ostrołęki do Szczytna. Wspomniano w nim m.in. o różnych planach i problemach związanych z tym połączeniem. Po wyłączeniu linii w 2001 roku z eksploatacji a następnie planowanym od 2010 jej likwidacji teraz pojawia się dla niej szansa na pełną reaktywację.
„Jeszcze w tym samym roku podjęto decyzję o poprowadzeniu przez odcinek Szczytno – Szymany połączenia do nowego lotniska Olsztyn–Mazury. Po niedawnym otwarciu portu pojawiły się już pociągi (choć sensowność ich rozkładu jazdy jest ograniczona, o czym piszemy tutaj). To jednak zaledwie ośmiokilometrowy odcinek linii o długości 92 kilometrów. Co z resztą? - czytamy w artykule opublikowanym na łamach Rynku Kolejowego.
Jak informuje portal remont torowiska na odcinku z Ostrołęki do Chorzel uwzględniony został w planie inwestycyjnym na lata 2016 – 2020. Wszystko więc wskazuje na to, że wysiłki m.in. Towarzystwa Dróg Żelaznych dążące do reaktywacji połączenia nie pójdą na marne.
Więcej o planach i powrocie pociągów na trasę z Ostrołęki do Szczytna przeczytać można w serwisie Rynek Kolejowy .
Zobacz również
MZK dopasowuje kursowanie autobusów do rozkładu jazdy PKP
Pociągi stanęły przez złodzieja trakcji
Nowe lokomotywy i wagony Kolei Mazowieckich
PKP potrzebuje dużych zmian. Konieczny przegląd planów inwestycyjnych
Pociąg relacji Ostrołęka - Tłuszcz potrącił 25-latka
Ostrołęka: Wandale zniszczyli i okradli 19 aut na osiedlu Sienkiewicza [ZDJĘCIA]
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 | 8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 | 14 | 15 |
16 |
17 |
18 | 19 |
20 | 21 |
22 | 23 |
24 |
25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |




2
3
8
11