eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Nowa inspektor w ratuszu. Od podatków i opłat

REKLAMA
zdjecie 9967
zdjecie 9967
REKLAMA

Zakończył się nabór na stanowisko inspektora ds. poboru, ewidencji, ulg w spłacie należności z innych tytułów oraz kontroli podatków i opłat w ostrołęckim Urzędzie Miasta. Została nim Joanna Krupka, zamieszkała w Drężewie.

-  Pani Joanna Krupka spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz zaprezentowana wiedza, uzasadniają wybór ww. osoby na wskazane stanowisko pracy - czytamy w uzasadnieniu naboru.

Czym będzie się zajmować pani inspektor? Do jej obowiązków należeć będzie:

1)prowadzenie księgi głównej jednostki Skarbu Państwa (pełna księgowość),
2)prowadzenie księgowości analitycznej opłat od osób fizycznych i prawnych z tytułu trwałego zarządu, najmu, użytkowania, współużytkowania wieczystego i dzierżawy rocznej gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa,
3)prowadzenie księgowości analitycznej opłat od osób fizycznych i prawnych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, wywłaszczenia i sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa i miasta,
4)prowadzenie księgowości analitycznej opłat za udostępnione dane osobowe,
5)prowadzenie księgowości analitycznej opłat z tytułu służebności przesyłu za nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa ,
6)ewidencja rozliczeń dochodów realizowanych przez jednostki podległe tj. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej, Środowiskowy Dom Samopomocy z tytułu dochodów podlegających przekazaniu do budżetu państwa , związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej,
7)windykacja należności wym. w pkt 2-5 (wezwania do zapłaty),
8)przygotowywanie dokumentacji dla upoważnionej kancelarii prawnej, niezbędnej do wnoszenia pozwów do sądu przeciwko dłużnikom zalegającym z zapłatą należności, o których mowa w pkt 2-5,
9)sporządzanie doraźnych analiz i prognoz wpływów dochodów z poszczególnych należności,
10) rozliczanie i sporządzanie not księgowych dot. odprowadzenia dochodów należnych Skarbowi Państwa i jst,
11) prowadzenie sprawozdawczości związanej z zajmowanym stanowiskiem pracy,
12) prowadzenie księgowości analitycznej opłat za trwały zarząd, najem, dzierżawę, użytkowanie i współużytkowanie wieczyste gruntów stanowiących własność miasta Ostrołęki od osób fizycznych i prawnych,
13) prowadzenie księgowości analitycznej opłat za bezumowne korzystanie z gruntów stanowiących własność miasta Ostrołęki,
14) prowadzenie księgowości analitycznej opłat z tytułu służebności przesyłu na nieruchomościach, stanowiących własność miasta Ostrołęki,
15) wystawianie i rozliczanie faktur VAT,
16) windykacja należności o których mowa w pkt 12-14 (wezwania do zapłaty),
17) przygotowywanie dokumentacji dla upoważnionej kancelarii prawnej, niezbędnej do wnoszenia pozwów do sądu przeciwko dłużnikom zalegającym z zapłatą należności, o których mowa w niniejszym opisie,
18) przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz opracowywanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Ostrołęki w sprawach ulg i umorzeń opłat dot. gospodarowania nieruchomościami miasta Ostrołęki,
19) sporządzanie doraźnych analiz i prognoz wpływów dochodów z poszczególnych należności,
20) dokonywanie kontroli podatków i opłat lokalnych,
21) przygotowywanie decyzji podatkowych prezydenta związanych z przeprowadzonymi kontrolami,
22) przygotowywanie wniosków do organów odwoławczych w związku z toczącymi się postępowaniami odwoławczymi od decyzji podatkowych, wymienionych w pkt 21,
23) przygotowywanie postanowień prezydenta w przedmiocie ulg i zwolnień podatkowych w podatkach stanowiących dochód miasta a pobieranych przez Urzędy Skarbowe,
24) prowadzenie kompletnych postępowań w sprawach ulg w spłacie niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publiczno-prawnym przypadających miastu Ostrołęka, w tym przygotowanie stosownych postanowień, wezwań, decyzji i innych pism procesowych z tym związanych,3
25) prowadzenie kompletnych postępowań w sprawach ulg w spłacie niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publiczno-prawnym przypadających miastu Ostrołęka, w tym przygotowanie stosownych postanowień, wezwań, decyzji i innych pism procesowych z tym związanych,
26) prowadzenie kompletnych postępowań w sprawach ulg w spłacie należności mających charakter cywilno-prawny przypadających miastu Ostrołęka, w tym przygotowanie stosownych pism oraz projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Ostrołęki z tym związanych,
27) umieszczanie bieżących informacji dotyczących podatków i opłat w Biuletynie Informacji Publicznej na oficjalnej stronie internetowej miasta Ostrołęki,
28) prowadzenie wykazu i zbioru kart informacyjnych oraz wzorów wniosków a także ich bieżąca aktualizacja,
29) przygotowywanie akt do archiwum zakładowego,
30) współudział w kontrolach podatkowych,
31) rozdzielanie i rozliczanie korespondencji podatkowej – decyzji ustalających podatek od nieruchomości, podatek rolny i leśny osobom fizycznym na dany rok podatkowy.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
kwiecień 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7
dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13 dk14
dk15 dk16 dk17 dk18 dk19 dk20 dk21
dk22 dk23 dk24 dk25 dk26 dk27 dk28
dk29 dk30  1  2  3  4  5
×