eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Poprawa jakości usług Urzędu Miasta Ostrołęka poprzez podniesienie kompetencji jego pracowników

REKLAMA
REKLAMA
Urząd Miasta Ostrołęka od stycznia 2012 do października 2013 realizuje Projekt POKL.05.02.01-00-059/11 „Urząd Miasta Ostrołęka - doskonalenie kompetencji pracowników i funkcjonowania Urzędu”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej.
 
W ramach projektu zamkniętego zostanie przeszkolona grupa 205 pracowników Urzędu Miasta Ostrołęka: kadra kierownicza, pracownicy merytoryczni i pomocniczy za wszystkich wydziałów/referatów/biur w Urzędzie. Projekt zakłada realizację 194 dni szkoleniowych, których celem jest poprawa jakości usług Urzędu Miasta Ostrołęka poprzez podniesienie kompetencji jego pracowników. Pracownicy będą delegowani na odpowiednie tematy szkoleń w zależności od zdiagnozowanych luk kompetencyjnych.
 
Projekt zakłada realizację następujących tematów szkoleń:
 
- komunikacja interpersonalna
- trwałe budowanie wizerunku Urzędu
- asertywność
- trudne sytuacje w obsłudze klienta
- zasady savoir vivre
- zarządzanie zespołem i organizacja pracy
- budowanie autorytetu
- motywowanie pracowników
- zarządzanie rozwojem pracowników
- tworzenie modelu kompetencyjnego
- wdrażanie modelu kompetencyjnego
- warsztaty motywacyjne
- szkolenia informatyczne
- szkolenia prawno-finansowe
- język angielski
 
Artykuł sponsorowany
REKLAMA
Kalendarz imprez
maj 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30 dk1 dk2 dk3 dk4
dk5 dk6 dk7 dk8 dk9  10 dk11
dk12  13 dk14  15  16  17  18
 19  20 dk21  22  23 dk24 dk25
 26  27 dk28  29  30  31  1
×