Przejazd kolejowy w Ławach bezpieczniejszy [ZDJĘCIA]

Przed przejazdem kolejowym w miejscowości Ławy zainstalowano oświetlone znaki drogowe, które dzięki temu że są doskonale widoczne ze znacznej odległości, przyczynią się do poprawy bezpieczeństwa w tym miejscu.
Na ulicy Ławskiej (teren gminy Rzekuń) w niewielkiej odległości od skrzyżowania z ulicą Przemysłową znajduje się niestrzeżony przejazd kolejowy. To tędy do elektrowni dostarczany jest węgiel. W miejscu tym dość często dochodziło do niebezpiecznych i tragicznych w skutkach wypadków. Winą za to kierowcy obarczali niedostateczne oznakowanie przejazdu, który dodatkowo po zmroku jest niemal niewidoczny.
Od niedawna jednak sytuacja uległa znacznej poprawie. Z inicjatywy rzekuńskiego samorządu, przed przejazdem po obu jego stronach zainstalowano oświetlony, pulsujący pomarańczowym światłem znak A-10 „Przejazd kolejowy bez zapór”. Oznakowanie widoczne jest ze znacznej odległości, co z całą pewnością przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa.



Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Na przemian ze znakiem. Jeszcze 2 miesiące temu, znak nie był podświetlany, tylko
właśnie był ten wyżej. Jego światło było tak mocne, że w domach u ludzi można było
wszystko zobaczyć. Wtedy to mieli przekichane. Teraz wydaje mi się (jako kierowcy),
że mają trochę lepiej. Ale to dalej nie rozwiązuje problemu. Mam nadzieję, że nie dojdzie
do budowy elektrowni, wtedy paraliż gwarantowany na takim przejeździe, bo pociągi non
stop będą jeździł. A przecież nie zrobią wiaduktu..
Mamy rzeczywiście interesujące niusy. Brawo redakcja.
Dziękujemy Panie Stanisławie.
Rzeczywiście jest teraz bezpieczniej
Nowa władza jeszcze troch e poudaje.
Mąż i żona osadzeni przy korycie a niby tacy katoliccy a wygryźli bez skrupułów sąsiadkę.
Kasa Kasa Kasa
Młody nie pozałuje ciotecznemu
Wstyd i nic więcej został po stachu
Idziemy wciąż w wykorzystywanie energii - niepotrzebnie.
Lepszym rozwiązaniem byłyby dwa garby po obu stronach torowiska.
Takie zbudowane na stałe nie plastikowe czy gumowe.
Spore asfaltowe garby, które zmusiłyby kierowcę do zatrzymania się, bo przy dużej prędkości rozpierniczyłby wozik :)
Teraz znaki mrugają a i tak kierowca nie musi wcale zwalniać :)
Koszty pewnie te same a skuteczność dożo większa i byłoby bezpieczniejsze rozwiązanie.
Nie ma czym to sie próbuje ślizgać po tym co jeszcze Godzina zrobił
Zobacz również
Wypadek na przejeździe kolejowym pod Ostrołęką
O nowych mostach na Narwi z dyrektorem Instytutu Badawczego Dróg i Mostów [ZDJĘCIA]
Rozmawiali o Funduszu Dróg Samorządowych i dwóch nowych mostach na Narwi [ZDJĘCIA]
No i zaszalał! Kierowca z powiatu ostrołęckiego pędził 144 km/h na obowiązującej „50”
Co dalej z ulicą Kolejową? Prezydent Ostrołęki rozwiewa wątpliwości
Radny Grabowski zwraca uwagę na stan ulic
Z myjni po mandat i do blacharza
Kalnedarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ![]() |
24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |