zdjecie 8850
2020-01-17T18:30:00+01:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Radni ostrzegali prezydenta Kulika przed Markiem T. Z tej współpracy są spore kłopoty!

REKLAMA

Prezydent Ostrołęki Łukasz Kulik był ostrzegany przed współpracą z kontrowersyjnym biznesmenem Markiem T. - tak wynika z oświadczenia wydanego dziś przez klub radnych "Nasza Ostrołęka".  Udzielił mu jednak ważnego pełnomocnictwa, po czym okazało się, że miał do czynienia z osobą prawomocnie skazaną za oszustwo.

O skandalu z udziałem byłego pełnomocnika prezydenta Łukasza Kulika pisaliśmy w naszym serwisie. W lutym 2019 roku ujawniliśmy pełnomocnictwo, jakiego Łukasz Kulik udzielił Markowi T. - przedsiębiorcy, skazanemu za oszustwo, którego obowiązuje jeszcze okres próby.

Firma Marka T. zaczęła również wygrywać przetargi i wykonywać prace dla miasta, na przykład przy ulicy Majewskiego. Okazało się jednak, że mogło dojść do przestępstwa, ponieważ prawomocne skazanie za oszustwo powinno wykluczać z postępowań przetargowych. Biznesmen miał być do nich dopuszczany na podstawie oświadczenia odnośnie spełnienia wszystkich warunków do udziału w przetargach, które sam podpisał. Najwidoczniej nikt nie pokusił się, by sprawdzić, jaką przeszłość miał Marek T.

Teraz, kiedy sprawa ujrzała światło dziennie dzięki mediom, prezydent złożył zawiadomienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa przez Marka T. Okazuje się, że był już wielokrotnie ostrzegany przed współpracą z kontrowersyjnym przedsiębiorcą. Robili to radni, ale bezskutecznie.

Oświadczenie w tej sprawie wydał dziś jeden z klubów radnych.

- Radni Klubu Radnych "NASZA OSTROŁĘKA" po uzyskaniu informacji o udzieleniu pełnomocnictwa powyższemu przedsiębiorcy na początku 2019 roku, zgłaszali swoje obawy i kategoryczny sprzeciw Prezydentowi Miasta Ostrołęki co do stylu takiego prowadzenia polityki kadrowej wskazując, że zlecenie prac osobie o wątpliwej reputacji może negatywnie wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Miasta Ostrołęki, obniżenie standardów zarządzania miastem oraz może być negatywnie odebrane przez opinię publiczną. W ocenie klubu radnych, współpraca Pana Marka T. z Urzędem Miasta Ostrołęki była błędem. Na marginesie wskazać należy, że polityka kadrowa jest wyłączną domeną Pana Prezydenta i to on ponosi za nią pełną odpowiedzialność - napisano w oświadczeniu klubu radnych Naszej Ostrołęki.

Całe oświadczenie poniżej:

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Ostrołęczanin, 18:11 17-01-2020,   50%
Dobra opinia, widać że są rozważni i stabilni w opiniach, a nie jak niektórzy "radni".
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:25 17-01-2020,   66%
@~Ostrołęczanin Moja opinia to Referendum
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:39 17-01-2020,   58%
@~Ostrołęczanin Przejrzyj na oczy
odpowiedz   •   oceń :  
~Klamczuchy, 19:44 17-01-2020,   56%
Już dawno niektórzy przejzeli co robią radni o swoje ego tylko pilnuje. Zapytajmy się co zrobili pozostali radni dla. Miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:03 17-01-2020,   44%
kto TY???przejrzyj dobrze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęczanin, 21:14 17-01-2020,   62%
Ja jeszcze dobrze widzę i patrzę przed siebie, a nie spoglądam na prawo i lewo, jak wiatr zawieje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:53 17-01-2020,   60%
@~Ostrołęczanin żałuje głosu oddanego na Nasza Ostrołęka.
już więcej na was nie zagłosuje
odpowiedz   •   oceń :  
~Marian, 22:00 17-01-2020,   48%
Wcale nie głosowałeś pisowski trollu. Słabe to słabe.
odpowiedz   •   oceń :  
~markus, 11:30 18-01-2020,   55%
@~Marian Czyli każdy kto na was nie głosował jest pisowskim trollem? Bardzo dziękuję za takie postawienie sprawy. Będę o tym pamiętać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Powiem tak:, 11:58 18-01-2020,   65%
@~Ostrołęczanin Trochę nie w czas. Trzeba było pisać oświadczenie i się odcinać jak się dowiedzieliście o sprawie a nie teraz gdy wybija medialne szambo.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Mariusz, 18:13 17-01-2020,   70%
Nie rozumiem dlaczego prezydent z tym kolesiem w ogóle zaczął współpracę. Porażka
odpowiedz   •   oceń :  
~Zając Poziomka, 18:14 17-01-2020,   74%
@~Mariusz Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:24 17-01-2020,   69%
@~Zając Poziomka Nigdy więcej nie zagłosuje na tych ludzi. Do tej pory murwmatali za Kulik
odpowiedz   •   oceń :  
~Trener, 18:29 17-01-2020,   40%
Nikt Ci nie karze. Głosuj na tych z Pisu. Daleko zajedziesz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:36 17-01-2020,   46%
@~Trener Wolę tych z konfederacji. Nasza Ostrołęka poszła na współpracę z Kulik iem pomimo obecności Marka T w urzędzie. Jak by mieli.... to by postawili Kulik owi twarde warunki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:47 17-01-2020,   66%
Przewodniczacy Rady z NO na posadzie w jednostce podleglej prezydentowi ma mu postawic twarde warunki?
odpowiedz   •   oceń :  
~Mateusz z Ostrołęki, 18:47 17-01-2020,   60%
Twarde warunki to możesz w toalecie stawiać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:52 17-01-2020,   67%
@~Mateusz z Ostrołęki Sprzedali sie za posady i nie maja odwagi pisnac
odpowiedz   •   oceń :  
~JFK, 18:58 17-01-2020,   41%
Uważaj na słowa. Za posady to się poprzednia ekipa z przybudowka sprzedawała. Śpij spokojnie trolli pisowsk.
odpowiedz   •   oceń :  
~AntyPolityka, 21:16 17-01-2020,   47%
@~JFK No właśnie, tamci się tak rozpanoszyli, że nic dziwnego, że powypadali. Po prostu rządziły nami lenie, którzy jedynie umieli robić politykę.
odpowiedz   •   oceń :  
~powie, 18:17 17-01-2020,   67%
Ta sprawa i wyrok Kleczkowskiego to będzie się długo ciągnęło za Kulikiem. Chociaż z Markiem prezydent pokazał że gra twardo, czekamy na zerwanie współpracy z Maciejem K
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:40 17-01-2020,   65%
@~powie Do referendum :D Później szybko o nim zapomną..
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:43 17-01-2020,   78%
@~powie Stwarza pozory twardej gry. Nie znał Marka T wcześniej? Miesiąc po objęciu prezydentury, czyli jedna z pierwszych decyzji było pełnomocnictwo.
odpowiedz   •   oceń :  
~powie, 18:44 17-01-2020,   43%
Ale jednak zagrał teraz twardo, tylko niech tak samo zagra z Maciejem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:41 17-01-2020,   73%
@~powie zagrał twardo jak mu sie d**a zapaliła
odpowiedz   •   oceń :  
~AntyPolityka, 21:20 17-01-2020,   46%
Jakbyś wiedział na ile poprzedni się zabawili - tak tylko wspomnę 300 MILIONÓW DEFICYTU zastał Kuliczek na początek kadencji. Dla Ciebie to samo wejście na debet jest straszne, a takie coś to zasługuje na Trybunał Stanu. Niech się chowają, bo i oni będą musieli adwokata szukać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ukulele, 21:26 17-01-2020,   56%
Lepiej późno niż wcale.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 21:28 17-01-2020,   52%
@~AntyPolityka 120 , a nie 300 patafianie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jakub F., 21:39 17-01-2020,   55%
@~Jan Sam jesteś patafian, polecam zobaczyć zestawienia budżetowe, tylko nie te co robił poprzedni prezydent, bo u niego pareset milionów się ukryło. Taki dobry był, amerykański
odpowiedz   •   oceń :  
~Jakub F., 22:53 17-01-2020,   42%
@~Jan Sam jesteś patafian, polecam zobaczyć zestawienia budżetowe, tylko nie te co robił poprzedni prezydent, bo u niego pareset milionów się ukryło. Taki dobry był, amerykański
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:27 18-01-2020,   73%
@~AntyPolityka Nie deficytu tylko długu, i nie 300mln a 120 :D
W tym czasie za Kota miasto miało dochody na poziomie 160mln a Kotowski zostawił miasto z dochodami na poziomie 400mln zł warto wspomnieć... a całe miasto praktycznie on rozbudował
odpowiedz   •   oceń :  
~Obywatel, 18:20 17-01-2020,   39%
Widać ze radni Klubu Nasza Ostrołęka są obiektywni kiedy trzeba zwrócą uwagę włodarzowi i maja swoje zdanie brawo  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:17 17-01-2020,   60%
@~Obywatel Słowa nic nie kosztują. Szkoda że za nimi nie idą żadne czyny.
odpowiedz   •   oceń :  
~AntyPolityka, 21:21 17-01-2020,   54%
To co, mają na salę sądową wparować i gadać, wymyśl co mieliby zrobić - myślę, że jeśli głos jest mądry to posłuchają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:17 18-01-2020,   70%
@~AntyPolityka  Jeśli radni mają wątpliwości do pracy prezydenta, to powinni działać, czyli np. obniżyć mu pensję.
odpowiedz   •   oceń :  
~Alfa, 18:21 17-01-2020,   38%
Nasza Ostrołęka = Niezależny Samorząd
odpowiedz   •   oceń :  
~Ukulele, 21:23 17-01-2020,   40%
@~Alfa Prawo i Sprawiedliwość - Bezprawie i Niesprawiedliwość (BiN - ang. śmietnik)
odpowiedz   •   oceń :  
~Ukulele, 21:39 17-01-2020,   39%
@~Alfa Prawo i Sprawiedliwość - Bezprawie i Niesprawiedliwość (BiN - ang. śmietnik)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:28 17-01-2020,   48%
Frydryk na prezydenta!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Roman, 18:32 17-01-2020,   50%
To żart chyba.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:53 17-01-2020,   60%
@~Roman Żart to jest to co się dzieje od roku w mieście...
odpowiedz   •   oceń :  
~Ukulele, 21:28 17-01-2020,   35%
Żart to facet przypisujący sobie zasługi innych radnych, nic nie robiąc :) Prezydent Jakub laleczka się szykuje
odpowiedz   •   oceń :  
~Bądź realistą, 22:42 17-01-2020,   32%
@~Ukulele Tak szykuje się ale dopiero na 2028
odpowiedz   •   oceń :  
~Hhi, 23:59 17-01-2020,   67%
@~Ukulele Niby kiedy przypisał sobie zasługi innych radnych? Boli kogoś dupsko że nie popiera przestępczych działań?
odpowiedz   •   oceń :  
~Adrian, 18:28 17-01-2020,   22%
Prezydent tez człowiek błędy każdy popełnia, nie myli się ten co nic nie robi
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:45 17-01-2020,   76%
@~Adrian Trochę dużo tych błędów jak na rok rządów. Nic nie robi a błędy są
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:37 17-01-2020,   77%
Panie Kulik, mieszkańcy oczekują zerwania współpracy z Kleczkowskim. Proszę posłuchać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:54 17-01-2020,   70%
Panie Kulik proszę abdykować!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:48 18-01-2020,   62%
Państwo radni, mieszkańcy oczekują działań wobec prezydenta, który zatrudnia skazanych prawomocnie i nieprawomocnie. Obniżenie pensji na początek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:39 17-01-2020,   66%
Polityka kadrowa LA LA LA... Czyli umywamy ręce.!!!

Żenada
odpowiedz   •   oceń :  
~Ukulele, 21:24 17-01-2020,   52%
Zatrudnij se pracownika, daj go na dyrektora, a jak Cie kopnie w tyłek to wtedy coś napisz.
odpowiedz   •   oceń :  
~az, 18:51 17-01-2020,   65%
Cóż jak się robi gorąco to jak zawsze to nie my, to oni.
Ludzie i tak wiedzą swoje, oczu im nie zamydlicie,  Nasza Ostrołęka od początku popiera obecnego włodarza.
Ostatnia sesja Rady Miasta pokazała po której stronie stoicie.
Zdaje się, że było 8 za budżetem i 14 wstrzymujących się. Te 8 głosów  za to radni Kulika i wasze tj. Naszej Ostrołęki.
Pora na zmianę Przewodniczącego Rady Miejskiej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurczak, 19:01 17-01-2020,   40%
@~az Radni Naszej Ostrołęki to rozsądni ludzie, budżet jest dla mieszkańców i ma zapewnić sprawne funkcjonowanie miasta i trzeba go przyjąć niezależnie czy jest dobry inwestycyjne czy nie. A polityczne gierki i prywata co niektórych radnych wiecznej opozycji nie jest mile widziana.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:03 17-01-2020,   68%
@~Kurczak Prywata polega na tym, ze radni sobie i swojemu srodowisku zalatwiaja posady np jednostkach miejskich, radach nadzorczych itp
odpowiedz   •   oceń :  
~Mariuszek, 19:07 17-01-2020,   63%
To może o przyjaciołach z PO powiemy gdzie się ulokowali
odpowiedz   •   oceń :  
~Tadeusz, 19:20 17-01-2020,   62%
Amerykę odkrył
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:30 17-01-2020,   61%
@~Kurczak spadaj na swój portal tj. MO
odpowiedz   •   oceń :  
~Ukulele, 21:31 17-01-2020,   52%
@~az To ty może pomyśl co by się stało jakby pozostali d.b.l.e nie przyjęli budżetu. Wtedy najmilsi Państwo z RIO (Regionalnej Izby Obrachunkowej) zajęli by się nami z przyjemnością, tylko wtedy Frydryczek nie miał by się do jakiej inwestycji przyczepić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ukulele, 21:32 17-01-2020,   38%
@~az To ty może pomyśl co by się stało jakby pozostali d.b.l.e nie przyjęli budżetu. Wtedy najmilsi Państwo z RIO (Regionalnej Izby Obrachunkowej) zajęli by się nami z przyjemnością, tylko wtedy Frydryczek nie miał by się do jakiej inwestycji przyczepić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:30 18-01-2020,   72%
@~Ukulele Właśnie o to mi chodzi nowe wybory do Rady Miasta i na Prezydenta to jedyne rozsądne rozwiązanie dla Ostrołęki.
Radni popierający obecne władze jak dla mnie do niczego się nie nadają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Maria, 18:54 17-01-2020,   41%
Cieszę się że Radni gdzie widzą pole do współpracy to pracuja, a gdzie widzą błędy to wytykaja.Dobrze dodany głos w wyborach. Chcą pracować dla miasta l.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:58 17-01-2020,   65%
@~Maria Pracują na posadach np Wojtek w MZOSiT
odpowiedz   •   oceń :  
~Kamila, 19:03 17-01-2020,   47%
To co piszesz w liczbie mnogiej. Rzetelności trochę trollu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:37 17-01-2020,   65%
@~Maria Nie żartuj, widać jaka u nich panika.
Prawda jest taka, że to ludzie popierający  Panów Łukasza.K. i Maćka.K. i ostrołęczanie doskonale to wiedzą.
PiS dał możliwość oglądania sesji rad gmin w internecie, naprawdę lepsze to czasami od  kabaretów
odpowiedz   •   oceń :  
~Był wyrok. I co?, 19:04 17-01-2020,   79%
#KLECZKOWSKIOUT
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:04 17-01-2020,   65%
Oddajcie fuchy i rady nadzorcze!
odpowiedz   •   oceń :  
~Johnny, 19:09 17-01-2020,   44%
A kto jest w radach przyjrzyj się dobrze. A u poprzednich koryciarzy kto był w radach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:15 17-01-2020,   65%
A nas przy tym nigdy nie było, wianki dziewicze na naszej skroni... to oni, to oni, to oni...
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 19:22 17-01-2020,   68%
Super Nasza Ostrołęka oni nic nie mogą,tylko wydać oświadczenue nie po to ludzie Was wybrali
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęczak, 19:27 17-01-2020,   40%
@~Mieszkaniec Ludzie wybrali po to aby program realizować i skończyć z tym partyjniactwem w Ostrołęce. Brawo radni róbcie swoją pracę na rzecz miasta. Rozlicza was za to co zrobiliście dla mieszkańców. Olać sfrustrowanych i wielkich przegranych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:32 17-01-2020,   64%
@~Ostrołęczak rozliczą za popieranie takich włodarzy
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 19:33 17-01-2020,   40%
@~Ostrołęczak Program to realizowała PZPR.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jakub F., 21:35 17-01-2020,   48%
@~Mieszkaniec A dobra zmiana to też program, tylko coś troszeczkę koślawy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jakub F., 00:49 18-01-2020,   36%
@~Mieszkaniec A dobra zmiana to też program, tylko coś troszeczkę koślawy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:11 18-01-2020,   34%
@~Ostrołęczak A poprzednich rozliczyłeś?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:23 17-01-2020,   62%
Kaszaniarze
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęczanka, 19:38 17-01-2020,   69%
Nie ufam Przewodniczącemu Rady Miasta Panu Zarzyckiemu i pozostałym radnym z Naszej Ostrołęki. W mojej ocenie bardzo dobrze wiedzieliście i wiecie co dzieje się w Ratuszu. Przez cały czas wspieracie Prezydenta w jego decyzjach często kontrowersyjnych a nawet prawie zawsze kontroworsyjne. Skutki są dla naszego Miasta coraz bardziej dramatyczne łącznie z prowadzoną niby polityką kadrową ( dla mnie to jest polityka eliminująca pracowników , często fachowców wysokiej klasy). Panie Zarzycki, często mówi Pan, że jest Pan pedagogiem. Proszę odpowiedzieć, przynajmniej sobie przed  lusterkiem, czy właściwym jest to, aby przed dziećmi w szkole , jako reprezentant Władz Samorządowych, stawał człowiek który już posiada potwierdzone Wyrokiem Sądu nakaz zwrotu pożyczonych pieniędzy a w dalszym toku są sprawy Sądowe.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wojciech Jarząbek, 19:50 17-01-2020,   41%
@~Ostrołęczanka To jest wyraźna napaść na Wojciecha Zarzyckiego i pozostałych radnych Naszej Ostrołęki, tak przy okazji. Po puerwsze, to proszę ze zrozumieniem przeczytać oświadczenie. Po drugie, co do spojrzenia w lusterko to zalecam, by autor, czy autorka nadal nie brzydzuł się swojego wyglądu. Najlepiej, by nie krył się za pseudonimem, jak ja. Polecam jawność.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:11 17-01-2020,   39%
@~Wojciech Jarząbek Czy się kiedyś nie startowało w wyborach z TPO przypadkiem
odpowiedz   •   oceń :  
~Wojciech Jarząbek, 20:28 17-01-2020,   63%
Tak. Na spotkaniu kandydatów na radnych publicznie prosiłem, by TPO pozostało bezpartyjne. By każdy wybrany prezydent był przyjacielem TPO. Tak się nie stało. Wbrew mojej woli zarząd TPO poparł kandydaturę jednego z kandydatów. Tak, to był mój błąd, że im zaufałem, wierzac że jest to Towarzystwo Przyjaciół Ostrołęki, a nie określinej koterii
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:32 17-01-2020,   45%
@~Wojciech Jarząbek A teraz gdzie się pracuje
odpowiedz   •   oceń :  
~Wojciech Jarząbek, 20:46 17-01-2020,   68%
To nie jest tajemnicą, ani wstydem dla mnie. Nie pytaj, jak lepiej wiesz. I nie jest to wyrok, tylko wybór.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:01 17-01-2020,   35%
@~Wojciech Jarząbek właśnie nie wiem, tylko słyszałam od koleżanki i nie wiem, czy to prawda
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:03 17-01-2020,   60%
Urząd Miasta:)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:02 18-01-2020,   69%
@~Wojciech Jarząbek Ty zawsze wiesz gdzie się przytulić.  Jak nie Tpo to kulikowy urząd .
odpowiedz   •   oceń :  
~aaazzzz, 19:41 17-01-2020,   60%
dyskusje już nic dobrego nie przyniosą. REFERENDUM, Panie i Panowie Radni najwyższy czas aby zająć się teraz tym tematem
odpowiedz   •   oceń :  
~Ewa, 19:42 17-01-2020,   40%
Nasza Ostrołeka zawsze rozważnie i dla dobra ostrołęczan. Jak dotąd NO spełnia swoje obietnice wyborcze, postępuje rozważnie i z namysłem. Widać że maja pomysł dla dobra miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~?, 11:41 18-01-2020,   67%
@~Ewa Jakie zostały spełnione?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:47 17-01-2020,   69%
Prezydent  składa doniesienie na Marka T., koledzy z radni odcinają się od prezydenta...  co za towarzystwo hehehehehehe. TO NIE MY!!! :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:30 17-01-2020,   62%
Dokładnie - nie wiedzieli, że Kaszana to Kaszana, dopiero teraz się dowiedzieli. Tak samo tow. Kulik.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:52 17-01-2020,   42%
Radni z NO są przykładem realnej rozsądnej opozycji kiedy trzeba to popierają kiedy przychodzi czas na zwrócenie uwagi robią to , to jest przykład stabilnego klubu ogromne zaufanie do Pana Przewodniczącego klubu radnych NO widać rozsądek młodość brawo NO
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:14 17-01-2020,   58%
Nie rozśmieszaj mnie.
Nie ma to jak dodatkowa robota w MOSirze
odpowiedz   •   oceń :  
~Kkkk, 20:02 17-01-2020,   65%
No Panie Kulik.... Samo puszczenie kleru nie pomoże.

Pierwszy i ostatni raz na Ciebie głosowałem, po roku czuje że moj głos został zwyczajnie ....zmarnowany. Amen


Pan Kleczkowski i jego sprawa....

Jak ktoś ma honor to sam odchodzi, z naciskiem na słowa KTOS MA HONOR.

JAK WAM PANOWIE NIE WSTYD ? Nie jest wam wstyd iść do sklepu i z uśmiechem kupić bułki ? Mleko?. Trageeeeeeeeedia. Smiech przez łzy na moje pieniądze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:05 17-01-2020,   38%
Ale poczekajmy na II instancje - jeśli II instancja będzie miała inny pogląd na sprawę co w takiej sytuacji tez napiszesz gdzie honor
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:13 17-01-2020,   67%
To niech go zawiesi do czasu wyroku w II instancji, a nie udaje, że sie nic nie stało.
odpowiedz   •   oceń :  
~Barbara, 20:13 17-01-2020,   75%
Tak . Cała ta sprawa z oświadczeniem ujawniła całą prawdę o wice . Gdzie te  standardy głoszone przed wyborami ? , wielka dociekliwość w stosunku do poprzedniej władzy a dziś cisza i wstyd. Jeszcze swojej pani załatwienie pracy w spółce . Nie przystoi . Wyborcy czująsie oszukani .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:20 17-01-2020,   62%
Kulik współpracuje z przestępcami, krzyczy na przewodniczącego podczas sesji, nie potrafi ściągnąć pieniędzy z zewnątrz na nowe inwestycje, a klub Nasza Ostrołęka i Zarzycki dalej go popierają. Ale co tam, ważne, aby dodatkowy etat się znalazł.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obiektywny, 20:21 17-01-2020,   43%
A ja ma jedno mam jedno pytanie. Bo Ci to przynajmniej realizują program dla mieszkańców. Parę rzeczy już zrealizowali z Naszej Ostrołęki. Jakie swoje obietnice do tej pory zrealizowali radni z PO, BMO, czy PiS tylko siedzą i zrzedza i swoje mądrości wygadauja
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:48 19-01-2020,   0%
@~Obiektywny w punkt
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:26 17-01-2020,   62%
Ci radni z Platformy to mieli jakiś program ????? - z tego co obserwuje przewodniczący Popielarz to jedna noga w PiS-ie jest
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:30 17-01-2020,   34%
możesz go ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:35 17-01-2020,   59%
Patrzę radni Naszej Ostrołęki sami sobie wydali oświadczenie w którym się wybielili, a teraz sobie w komentarzach słodzą... Się wylało, więc to nie my... to oni, myśmy ostrzegali, myśmy wiedzieli, gdyby nas słuchał, gdyby ...  tymczasem głosowania zawsze "za" prezydentem.... taka prawda jest
odpowiedz   •   oceń :  
~Mistrzu, 20:46 17-01-2020,   45%
Napisali prawdę. Chcą coś zrobić dla miasta więc głosują za projektami dla miast. Jak zglosowali w sprawie Straży miejskiej. Kurtka pamięć obludnicy. Glosują dla dobra mieszkańców. Jakie propozycje ma reszta towarzystwa wzajemnej adoracji z rady. ŻADNYCH. Tylko głupoty pie...
odpowiedz   •   oceń :  
~Wojciech Jarząbek, 20:55 17-01-2020,   50%
Przeczytaj proszę oświadczenie i wypowiedz się na temat. Nie zawsze za. Za, wtedy kiedy za programem. Nikt nie zrywa koalicji. Nikt nie mówi o tym, że nie będzie wspierał Prezydenta, kiedy będzie realizowany program.
odpowiedz   •   oceń :  
~Tfutu, 21:04 17-01-2020,   55%
W komentarzach to sobie slodza redaktorzy i radni związani z tym portalem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Radny, 20:36 17-01-2020,   44%
Przewodniczący Zarzycki nie po raz pierwszy udzielił upomnienia prezydentowi na sesji RM i to świadczy,że przestrzega porządku w czasie obrad. Natomiast zachowania prezydenta zostawiam bez komentarza. Brawo Wojtek tak trzymaj! Żadnych przywilejów czy to do radnych z lewa czy sprawa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:37 17-01-2020,   63%
@~Radny a co powiesz o nowym etacie dla Wojtka za utrzymanie koalicji ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:40 17-01-2020,   64%
@~Radny Zgadzam się, żadnych przywilejów.
Czy Przewodniczący dalej pracuje dodatkowo w Mosirze
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:45 17-01-2020,   56%
@~Radny Jak tak czytam tego komentującego radnego, to dochodzę do wniosku, iż trzeba zrobić referendum nie tylko w sprawie odwołania Prezydenta, ale też Rady Miejskiej
odpowiedz   •   oceń :  
~Bartek, 20:58 17-01-2020,   50%
Mariusz to ty?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:38 17-01-2020,   60%
Kryminalisci i oszusci w Ratuszu!Prosze radnych o natychmiastowe kroki w tej sprawie!Nie chce,zeby moim miastem oszusci i kryminalisci rządzili!Za duzo tego!Mobing,zastraszanie,wiele osob na mieście łączy smierc urzędnika z kulikiem,mówią ze w mpk to tez kiedys ustawione wszystko było przez Kulika aby zgnoic czlowieka,teraz okazuje sie,ze vice prezydent jest skazany,ze kulik donosi do prokuratury na swojego najbliższego współpracownika,-chyba tylko dlatego zeby bronic własnego tyłka!!! Odwołajcie to szemrane towarzystwo,bo to jest jakas farsa
odpowiedz   •   oceń :  
~Radny, 20:43 17-01-2020,   35%
Wojtek jak nikt inny w tej kadencji rady zna się na sporcie. Gdzie ma pracować w Elektrowni?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:47 17-01-2020,   61%
@~Radny Mówiliście o transparentności i o tym, że skończycie z kumoterstwem. Nie dość, że nie skończyliście, to na dodatek zostaliście KASZANIARZAMI i jesteście współwinni wprowadzenia tego przestępcy do Urzędu Miasta, czy tego chcecie, czy nie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marcin, 20:53 17-01-2020,   60%
@~Radny Pamiętajcie radni Naszej Ostrołęki, że jesteście w koalicji z Guliwerem i zostaniecie razem z nim rozliczeni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:56 17-01-2020,   59%
@~Radny I to ma być powodem dodatkowego zatrudnienia w instytucji miejskiej?
Idąc tym tokiem myślenia, każdy radny powinien być zatrudniony w instytucji miejskiej, bo przecież się bardzo dobrze znają na ....
Myślę, ze znajdą się osoby które nie są Przewodniczącym Rady Miasta, a posiadają taką samą wiedzę, a może i większą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Staszek, 21:01 17-01-2020,   63%
@~Marcin Zostaną rozliczeni za to czy zrealizowali program wyborczy. A nie za głupie pieprznie na sesjach jak reszta towarzystwa
odpowiedz   •   oceń :  
~Jerzy M., 21:10 17-01-2020,   75%
@~Marcin Ja będę rozliczał ich za to co zrobili. I tyle
odpowiedz   •   oceń :  
~Jurek, 20:45 17-01-2020,   16%
JAKUB! Ostrołęke zbaw !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Teresa, 21:03 17-01-2020,   66%
@~Jurek Kolejny specjalista i fachowiec
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:58 17-01-2020,   68%
Kulik chciał być Prezydentem to jest. Nie przewidział, że miasto, to nie sklep ogrodniczy i trzeba mieć trochę wiedzy i ogłady. Wiedzy także o swoich współpracownikach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:00 17-01-2020,   46%
Jak Radny Grabowski pracował
Miejski Zarząd Obiektów Sportowo-Turystycznych i Infrastruktury Techniczne to było wszystko ok
Dobrze za Zarzycki tam pracuje doświadczony sportowiec może się uda coś zrobić dla miasta dajcie spokój
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:03 17-01-2020,   59%
Ale przecież Kulik zapowiadał, że będzie transparentnie i nie będzie kumoterstwa. Widzę, że coś się zmieniło. Dźwięk szeleszczącej gotówki zmienił oblicze Guliwera i radnych Nowej Ostrołęki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:03 17-01-2020,   46%
Autokoretka - Naszej Ostrołęki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:43 17-01-2020,   54%
a jaki to sport uprawia ten doświadczony sportowiec
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 21:00 17-01-2020,   62%
Nie ma żadnej paniki. Łukasz problem rozwiąże. Wierzę w niego. Nikt nie jest nieomylny.
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 21:01 17-01-2020,   59%
juz media krajoqwe podaja informacje o  wyroku sadowym  vice naszego miasta, ale wstyd dzwonia znajomi z kraju i pytaja si co sie dzieje w Ostrolece
odpowiedz   •   oceń :  
~Jacek, 21:06 17-01-2020,   68%
@~gosc Nagraj filmik i im wyślij. Będzie łatwiej dla ciebie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:49 17-01-2020,   56%
@~gosc Ty masz znajomych???w kraju???a jakim?
odpowiedz   •   oceń :  
~Zzz, 21:31 17-01-2020,   49%
Po cichu robi się również rewolucję w szkołach.  Mój syn chodzi do "metalowki" urząd wymyślił w połowie roku łączenie klas o różnych profilach. Współczuję nauczycielom pracować w klasie z ponad 30 uczniami. Szanowni rodzice zróbmy coś w tej sprawie. To chodzi nasze dzieci.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jakub F., 00:53 18-01-2020,   43%
@~Zzz Tak, swoją drogą to tak jest w każdej polskiej szkole. To nie wina Kulika, tylko kochanej reformy edukacji. Nawet Kuliczek nie ma takiej mocy, aby beton zamieniać na gumę i rozszerzać szkoły. Podziękujcie Państwu którzy (niedołężnie zresztą) rządzą krajem, a jeszcze tak niedawno rządzili miastem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:34 17-01-2020,   59%
Kulik wynocha do ogrodniczego,ludzie nie chca juz nawet na ciebie patrzec!Jesteś złym człowiekiem i otaczasz sie takiego samego pokroju ludzmi!Jak wiadomo-swoj do swego ciągnie!Precz z Urzędu,ktokolwiek inny,bo nikt juz cie nie przebije!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:52 17-01-2020,   42%
Myślę,że do tego wpisu czas podjąć odpowiednie kroki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:57 17-01-2020,   48%
to podejmij
odpowiedz   •   oceń :  
~Jarek, 21:42 17-01-2020,   67%
Zadaj sobie pytanie  - Budujesz dom - masz ofertę o 63tys tansza i 12miesiecy dłuższą gwarancję na usługi ktora wybierasz ????
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:47 17-01-2020,   65%

Towarzysz Kulikow nie przejrzał na oczy, tylko grunt mu się pod nogami  pali.

Złożył zawiadomienie bo nie miał innego wyjścia, taki unik by odciągnąć uwagę o kaszany jaką zrobił, nie dopełnił obowiązku i zadziałał na szkodę Urzędu.

Ja na miejscu prokuratury zbadał jeszcze inne wątki:
1. Unieważnień przetargów, czy potem wygrała je firma Marka T?
2. Cy były bezprzetargowe zlecenia dla firmy Marka T. napraw nawierzchni zlecanych przez spółki miejskie np.OPWiK?
3. Czy szwagier Kaszany wiedział o wyroku i czemu nie powiadomiło tym pracodawcy?

Odrębna sprawa, to prokuratura powinna zastanowić się, czy nie rozszerzyć postępowania i postawić zarzuty dla Towarzysza Kulikowa za niedopełnienie obowiązków w momencie udzielania pełnomocnictw dla Marka T.
Powinien wtedy sprawdzić w KRS-e czy Marek T. nie jest karany.

Patrząc na zakres udzielonego pełnomocnictwa i do jakich dokumentów miał dostęp, jak to się ma do tego fakt, że miasto jest w sporze z Markiem T. a on bez ograniczeń ma dostęp do dokumentów.

No i najważniejsza sprawa,  czy trio: Towarzysz Kulikow , Kaszaniarz i szwagier, doprowadzili do śmierci Franciszka?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:15 18-01-2020,   72%
Jak to kiedyś powiedział prezio " Ani kroku w tył"..
Ludzie poczuli krew i poczuli wewnętrzna odwagę... Kwestia tygodni jak bańka pęknie... Tylko żeby go taczka nie wywieźli z urzędu bo będzie dopiero wstyd na całą Polskę
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:47 17-01-2020,   45%
Do zzz po cichu to PIS zrobił rewolucje w Polskim szkolnictwie i teraz biedniejsze samorządy musza sobie z tym radzić tu jest problem zastanówcie się co piszesz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:24 18-01-2020,   64%
Nie pamiętasz jak PO przerzuciła podwyżki dla nauczycieli na samorządy?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:42 18-01-2020,   38%
Wiem co piszę.  
odpowiedz   •   oceń :  
~029, 00:33 18-01-2020,   67%
Jak już pan prezydent złożył zawiadomienie to przynajmniej sprawdzą czy materiały wykorzystane do realizacji Krańcowej były zgodne z zamówieniem, czy realizacja Majewskiego była zgodna i również materiały budowlane oraz najważniejsze czy ugody z firmami były kontrolowane z prawnikami urzędu i firmy prywatnej która realizowała inwestycje, powszechnie wiadomo, że jedna kancelaria prawna może być zamieszana w dziwne ugody miasto - wykonawca.
Ukłony kochani !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:41 18-01-2020,   48%
Czemu nikt nie zadaje pytania czemu taki M.M. sąsiad w UM ? Prywata niesamowita czemu J.K. jest dalej  w U.M. Czemu  Pani Rosak jest w radzie mista na każdego znajdziecie przepis żeby go wywalić. Tylko trzeba mieć plecy żeby to  zrobić w mieście
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:02 18-01-2020,   50%
@~Gość Wystartuje na radnego, to może i ciebie wybiorą. Czemu nie jesteś w radzie miasta?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:24 18-01-2020,   67%
Nasza Ostrołęka popierając Kulika, który wprowadził Kaszana i jego kompanów do urzędu skazała się w mojej ocenie na niebyt w RM przyszłej kadencji
odpowiedz   •   oceń :  
~Mateuszek, 07:06 18-01-2020,   41%
Nasza Ostrołęka realizuje porozumienie programowe i to jest podstawą współpracy. Są w radzie od zawsze i tak zostanie A ja myślę że są na fali wznoszacej i w kolejnych wyborach osiągną jeszcze lepszy wynik.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:04 18-01-2020,   70%
@~Mateuszek Porozumienie programowe...dobre! Elementem porozumienia „programowego” jest część „meblowa”? Stołki?
odpowiedz   •   oceń :  
~Tatiana, 08:12 18-01-2020,   37%
Jaki się prawy i sprawiedliwy zrobił. A jak koryciarze z PiS i TPO karuzele stołkow mieli to wszystko było ok. Obiektywny byś był.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:57 18-01-2020,   67%
O ile listonosza czy Parzychowskieg "brak" wiedzy w temacie jestem w stanie zrozumieć to już Przewodniczącego, adwokata i policjanta nie. Ludzie wykształceni od razu powinni dać wyraźny sprzeciw
odpowiedz   •   oceń :  
~Antoniusz, 10:17 18-01-2020,   50%
Dawali taki sam sprzeciw jak radni z BMO czy PO. Więc o co chodzi
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:11 18-01-2020,   64%
Teraz odcinają się od Kaszany, Kulika i Kleczkowskiego,a wtedy nie było oświadczeń
odpowiedz   •   oceń :  
~Andrzejek, 08:13 18-01-2020,   44%
A inne kluby też wiedziały i mo.rdę w kubel też wsadzaly. Co boli?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:05 18-01-2020,   48%
Grzesiek B to ty
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:41 18-01-2020,   56%
i jak Kulik moze mowic ze nie wiedzial
z kim ma di czynienia jak go ostrzegano i wszyscy s ostrolece wiedza jaka persona jest pan t. jezeli nie rozumie co sie do nie go mowi to moze czas wrocic do szkoly i naczycuc sie sluchac ze zrozumieniem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:43 18-01-2020,   67%
Jezeli prokuratura uwiezy w fakt ze Kulik nie znam przezzlosci pana T to ja nie wierze juz w sprawiedliwosc. w komentarzach pisali z kim ma do czynienia a ten nie wie
odpowiedz   •   oceń :  
~M...., 12:31 18-01-2020,   42%
Pan Kulik przez cały czas był i jest przez koalicjantów, m.in klub NO w tym Pana Zarzyckiego jako Przewodniczącego Rady Mista, który nigdy nie zapytał na Sesji o skutki dla Ostrołeczan, decyzji kadrowych wobec pracowników. Przypomnę, że Przewodniczący Rady Miasta jest nad Prezydentem
odpowiedz   •   oceń :  
~Acha, 12:34 18-01-2020,   60%
Szkoda, że Radni nigdy nie ostrzegli nas mieszkańców przed działaniami prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~Mariuszek Cienki, 15:52 18-01-2020,   54%
@~Acha Wszyscy mieszkańcy o tych działaniach dobrze wiedzieli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pytek, 15:54 18-01-2020,   36%
Nasza Ostrołęka = Nasza Obłuda
odpowiedz   •   oceń :  
~Prawda, 19:33 18-01-2020,   63%
@~Pytek Obłuda to te całe towarzystwo PiS, PO zi BMO. Tylko albo głupoty pieprza albo się lansuja.
odpowiedz   •   oceń :  
~RAK, 19:37 18-01-2020,   27%
Nasza Ostrołęka to taki lokalny odpowiednik PSL.
Czyli Shizofrenia i Gównoróbstwo.
Tak jak PSL mówią tak, że boi ich się PIS a w deklaracja prawicowych przegrywa nawet Konfederacja.
Głosują tak, że boi się PO z Nowoczesną a w czynach zamiatają Biedronia ze Spurkową w kąt.
Tak i ta Nasza Ostrołęka deklarują i deklarują co też dobrego dla tej Naszej Ostrołęki zrobią.
A jak co do czynów to właśnie widzimy co robią,

"" NO ROZUMICIE WIDZIMY ŻE ŹLE SIĘ ROBIŁO I ROBI ALE CO MY MOŻEM MUSIMY GŁOSOWAĆ ZA WŁADZĄ BO WŁADZA TO ROZUMICIE WŁADZA A MY LUBIM WŁADZE, JAK ZAGŁOSUJEM PRZECIW TO NIE BEDZIEM MIELI WŁADZY A WŁADZA JEST NAJWAŻNIEJSZA BO JAK GŁOSUJEM ZA WŁADZA TO WTEDY WŁADZA TO MY"
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurski Ostrołęcki, 23:48 18-01-2020,   65%
@~RAK Gownorobstwo siedzi dokładnie na przeciwko klubu radnych Naszej Ostrołęki. 12 lat pokazało. Przegraliscie wybory i pamiętajcie do władzy w Ostrołęce nigdy już nie wrocicie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:53 19-01-2020,   77%
@~RAK wszyscy byle nie kotosie, grabosie, czartoryskosie i ich przyjaciele
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 04:22 19-01-2020,   36%
Jest spora kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:05 19-01-2020,   42%
Nie Oświadczać, tyko Towarzyszowi pensje w dół za takie poczynania, ludzie z wyrokami dostają pełnomocnictwa, wice nie umiejący wypełnić oświadczenia majątkowego już z wyrokiem.
Kaszana z tym urzędowaniem Panie Prezydencie.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
listopad 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 26  27  28  29  30  31  1
dk2 dk3 dk4 dk5 dk6  7  8
 9  10  11  12  13  14  15
 16 dk17  18  19 dk20 dk21  22
 23  24  25  26  27  28  29
 30  1  2  3  4  5  6
Dzisiaj:
Brak wydarzeń
zdjecie 8850