2020-05-06T10:25:00+02:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Rozmowy telefoniczne w Urzędzie Miasta będą nagrywane. Czy także te między urzędnikami?

REKLAMA
REKLAMA
12
15
63

Prezydent Ostrołęki Łukasz Kulik ogłosił urzędnikom informację o nagrywaniu rozmów telefonicznych. Według tej informacji, miałyby być nagrywane nie tylko rozmowy przychodzące i wychodzące, ale także wewnętrzne - czyli w przypadku gdy rozmawia ze sobą dwóch urzędników. Prezydent podał również powód zamontowania systemu nagrywania. Tymczasem, po naszej publikacji na stronie internetowej UM pojawił się komunikat.  

Od niedawna, gdy dzwonimy do Urzędu Miasta Ostrołęka słyszymy głos, który informuje nas o tym, że rozmowa będzie nagrywana. Jeżeli ktoś nie wyraża zgody na nagrywanie, powinien się rozłączyć.

Ale to nie koniec. Dotarliśmy do informacji z wewnętrznego systemu Urzędu Miasta, z której wynika, że nagrywane będą też połączenia wewnętrzne, czyli między urzędnikami.

Informuję, że w celu zapewnienia standardów obsługi interesantów oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa pracowników dnia 30 kwietnia 2020 roku zainstalowany został system nagrywania rozmów telefonicznych. Nagrywane będą wszystkie rozmowy telefoniczne miejskie (przychodzące i wychodzące) oraz połączenia wewnętrzne

- czytamy w informacji podpisanej przez prezydenta Ostrołęki.

zdjecie


Aktualizacja: Po naszej publikacji na stronie internetowej Urzędu Miasta Ostrołęki pojawił się komunikat, w którym zaprzeczono informacji, jaką prezydent wysłał urzędnikom 30 kwietnia, a dotyczącej nagrywania rozmów wewnętrznych. Czyżby decyzja została jednak zmieniona? Jeżeli jest tak, jak dziś po godzinie 14.00 ogłosił Urząd Miasta, wtedy rozmowy wewnętrzne nie byłyby rejestrowane. Jednocześnie zaznaczamy, że informacja, którą opublikowaliśmy rano pochodzi z wewnętrznego systemu UM (na dowód tego zamieściliśmy zdjęcie informacji przekazanej urzędnikom) i została nam przekazana przez sprawdzonego informatora.

Prezentujemy treść komunikatu Urzędu Miasta:

W związku z pojawieniem się artykułów w lokalnych mediach na temat nagrywania rozmów telefonicznych w Urzędzie Miasta Ostrołęki informujemy:

- Wdrażamy w Urzędzie Miasta Ostrołęki działanie nowej centrali telefonicznej, która daje możliwość nagrywania rozmów – obecnie ta funkcja jest testowana, o czym komunikujemy w nagraniu wszystkich interesantów, którzy łączą się z naszą centralą.

- W celu nieustannego podwyższania standardów obsługi interesantów oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa pracowników uruchamiamy system rejestrowania zewnętrznych rozmów telefonicznych. Jest to rozwiązanie wykorzystywane przez większość instytucji publicznych, które mają kontakt z interesantami i umożliwia obiektywne rozwiązywanie ewentualnych skarg dotyczących obsługi telefonicznej. Co roku wpływają do nas pojedyncze skargi od niezadowolonych mieszkańców, stąd, wychodząc naprzeciw społecznym oczekiwaniom, przymierzamy się do udoskonalenia kontroli jakości obsługi.

Dodatkowo informujemy, że w Urzędzie Miasta Ostrołęki nie rejestrujemy rozmów wewnętrznych.

REKLAMA

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~?, 10:45 05-05-2020,   48%
MINISTER SZUMOWSKI na pytanie dlaczego tak mało testów się w Polsce robi - NIE WIEM...!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~`::::::, 11:21 05-05-2020,   77%
@~? A ty w ogóle wiesz że żyjesz lemingu?
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 18:49 05-05-2020,   48%
@~? Ilość testów zależy od medyków. To oni decydują komu zrobić test. Są możliwości zrobienia 25 tys, a medycy zlecają ich 1/3 tego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Teraz, 11:07 05-05-2020,   57%
Rozmowa kontrolowana, rozmowa kontrolowana ....
odpowiedz   •   oceń :  
~Ziobro, 09:58 06-05-2020,   56%
@~Teraz i tak PiS wszystkich podsłu c***e.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jaq, 11:08 05-05-2020,   58%
a jak nie wyrażę zgody to nie załatwię sprawy przez telefon w urzędzie? Panie weź się Pan zastanów co Pan robi panie Kulik !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Ewa, 11:43 05-05-2020,   50%
@~Jaq Jak w każdym urzędzie
Slusznie
odpowiedz   •   oceń :  
~X, 16:05 05-05-2020,   59%
@~Ewa Którym urzędzie ? Podaj przykład
odpowiedz   •   oceń :  
~Dariusz, 21:49 05-05-2020,   32%
@~Jaq Jaki on pan!
odpowiedz   •   oceń :  
~WO, 21:55 05-05-2020,   32%
@~Dariusz To jest twój Pan !!! Na kolana !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 11:15 05-05-2020,   58%
Urzad Bezpieczenstwa Wewnetrznego a nie UM?
odpowiedz   •   oceń :  
~Emeryt, 11:44 05-05-2020,   50%
@~gosc Koryto wróć.spokoj tam  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gustaw, 18:08 05-05-2020,   47%
@~Emeryt Hahaha korytko a nie koryto. Ludzie wy myślicie, że w urzędzie to kokosy... Biedaki
odpowiedz   •   oceń :  
~Ona, 11:48 05-05-2020,   60%
Inwigilacja  w najlepsze
odpowiedz   •   oceń :  
~gość 22, 12:04 05-05-2020,   61%
@~Ona czy to dotyczy również prezydenta i jego zastępców - czy wyborcy i gdzie mogę tego posłuchać jak traktowani są petenci przez władzę  . Góra jak zawsze powinna dawać przykład  .
odpowiedz   •   oceń :  
~Do gość 22, 12:15 05-05-2020,   79%
Dokładnie tak powinno być. Zaraz wybory. Masz rację. Góra powinna dawać dobry przykład. Z tym jednak różnie bywa. Sam wiesz zapewne.  
odpowiedz   •   oceń :  
~gość 22, 15:47 05-05-2020,   45%
@~Do gość 22 Chodzi Ci pewnie o to że 500+ to rozdawnictwo , 13 14 emerytura kiełbasa wyborcza bo lepiej było jak ''piniendzy nie ma i nie będzie '' wtedy wszyscy byli biedni i zadowoleni - ciekawe dlaczego wielu tęskni za tymi czasami i sypie piach w szprychy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wścibski ciekawski podglą, 12:32 05-05-2020,   70%
I dobrze
odpowiedz   •   oceń :  
~mega, 12:55 05-05-2020,   57%
dosyc plotkowania..........i bardzo dobrze.przynajmniej mozna teraz sie dodzwonic.a bylo tak  numer zajety.zajetyyyyyyy prosze zadzwonic pozniej.prezydent kulik wydal decyzje sluszna.pozdrawiam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Przestan, 18:10 05-05-2020,   66%
@~mega Kto w erze komórek dzwoni ze stacjonarnego z pracy ? Z choinki się urwałeś ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Obywatel, nie UBywatel, 13:42 05-05-2020,   47%
Jeżeli ktoś nie wyraża zgody. to rozmowa powinna być kontynuowana bez nagrywania. Podatki to brać potrafią a jak sprawę załatwić, to łase łaska?
odpowiedz   •   oceń :  
~Dzidek, 14:31 05-05-2020,   49%
@~Obywatel, nie UBywatel chyba nie dzwonisz z donosami. Sprawa jet nagrywana. Bardzo dobrze , to jest sprawa słuzbowa, później można sprawdzić, a tak to były gadki, że jedna strona tak mówiła , a druga ta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Maciej, 14:41 05-05-2020,   58%
Ciekawe ile będzie kosztowało? I kto za to zapłaci ? Pan prezydent pewnie upubliczni kwoty!
odpowiedz   •   oceń :  
~Yeti, 17:10 05-05-2020,   68%
Hehe znów daliście czadu, w urzędzie rozwolnienie i poszukiwanie kreta który sprzedał fotkę z systemu a na propagandowej tubie text że rozmowy wewnetrzne nie są nagrywane. Ubaw po pachy :))))  
odpowiedz   •   oceń :  
~%, 17:16 05-05-2020,   91%
@~Yeti Uuu to Arkadiusz pewnie trzęsie portkami.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Un, 19:21 05-05-2020,   65%
@~% sprzedał ktoś kto najbardziej boi się wtopy po wypłynięciu takich nagrań, a nikt nie boi się bardziej niż on
odpowiedz   •   oceń :  
~Kul Ik Sen, 17:15 05-05-2020,   44%
Korea Północna  
odpowiedz   •   oceń :  
~ron, 17:15 05-05-2020,   40%
 a na MO, piszą, iż nie rejestruje się rozmów między urzędnikami (wewnętrznych), jaka jest prawda?
odpowiedz   •   oceń :  
~Yeti, 17:20 05-05-2020,   65%
@~ron Jeżeli nie są nagrywane to czemu prezydent miałby kłamać w swojej informacji w wewnętrznym systemie um? By postraszyć urzędników? Trochę się to kupy nie trzyma. Poza tym Mo słynie z produkowania fake newsów  
odpowiedz   •   oceń :  
~Seksmisja, 18:08 05-05-2020,   50%
Permanentna inwigilacja ! Nie wytrzymam !
odpowiedz   •   oceń :  
~***, 19:21 05-05-2020,   56%
@~Seksmisja młodzi przypomną sobie czasy jedynie słusznej partii ,która każdemu urzędowi ,firmie czy kościołowi przydzieliła opiekuna SB i założyła teczki personalne . A podobno to PIS jest dyktatorem.
odpowiedz   •   oceń :  
~UB, 19:16 05-05-2020,   57%
"W celu nieustannego podwyższania standardów obsługi interesantów"
Interesanci dzwonią z wewnętrznych numerów???
Coś pokrętne te tłumaczenia prezyDENTA
odpowiedz   •   oceń :  
~pytam tylko, 08:08 06-05-2020,   50%
@~UB A jak rozmowy są przekierowywane przez jednego pracownika do drugiego? To jak to się liczy? Jako połączenie wewnętrzne czy zewnętrzne? Pytam bo nie wiem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pierolta się, 19:31 05-05-2020,   38%
Eostroleko nos ci rośnie szybciej jak pinokio
odpowiedz   •   oceń :  
~Orwell 2020, 19:33 05-05-2020,   64%
Sprawa jest poważniejsza niż się wydaje. Zakres, cele i sposób zastosowania kontroli telefonu służbowego należy ustalić w regulaminie pracy. Ponadto pracodawca ma obowiązek poinformować swoich pracowników o wprowadzeniu nadzoru telefonów służbowych nie później niż dwa tygodnie przed jego uruchomieniem. Z jednodniowym wyprzedzeniem pracodawca musi odpowiednio oznaczyć kontrolowany sprzęt lub poinformować o tym swoich pracowników.

Zmiana regulaminu pracy, to zmiana zarządzenia prezydenta, konsultacje ze związkami zawodowymi? Czy takie zarządzenie zostało wprowadzone? Ale na MO już napisali, że przecież nic takiego się nie wydarzyło, więc pewnie tego screena sobie "wyprodukowliście":))
odpowiedz   •   oceń :  
~Duda, 23:33 05-05-2020,   50%
@~Orwell 2020 Do prokuratury z tą tłustą obleśną maciorą
odpowiedz   •   oceń :  
~Kuba, 17:19 06-05-2020,   50%
@~Orwell 2020 Bzdury mówisz mój Panie. Telefon jest narzędziem do pracy, jak mail. Urzędnik ma z niego korzystać w celach związanych z zakresem swoich obowiązków i nie potrzeba żadnych ustaleń że związkami ani pracownikami.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gp, 18:52 06-05-2020,   60%
@~Kuba Niestety mylisz się. Wszelki monitoring wymaga poinformowania pracownika.
Widać SLDowskie  korzenie  
odpowiedz   •   oceń :  
~franciszek, 19:43 05-05-2020,   54%
następnym etapem będzie zaczipowanie urzędników
odpowiedz   •   oceń :  
~Piotr Łotr, 20:14 05-05-2020,   69%
Podsumujmy
30.04 prezydent przekazuje info o nagrywaniu rozmów także wewnetrznych
05 05 rano info wycieka do mediów, pojawia się zdjęcie komunikatu prezydenta
05 05 po południu ratusz dementuje informacje prezydenta o nagrywaniu rozmów wewnetrznych

Ktoś wie o co tu chodzi?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Niunia, 20:18 05-05-2020,   52%
@~Piotr Łotr Kulik nie ogarnia kuwety  
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 21:57 05-05-2020,   50%
Wolność słowa według SLD.

Możecie sobie iść na film szkalujący Kościół.
Ale władza musi wszystko o was wiedzieć,
Kto nie z nami ten przeciwko nam.

Lewak to stan umysłu.
Najbardziej widoczną cechą lewactwa jest głupota.
Tylko okoliczności nie pozwalają pokazać pełnie możliwości.

A ludzie ciągle się nabierają na kolorowe słówka.
odpowiedz   •   oceń :  
~oto ja, 22:11 05-05-2020,   77%
Teraz nawet dzwoniąc na infolinię proszku do prania rozmowa jest rejestrowana, bez nagrywania to sobie możesz do mamusi zadzwonić jeden z drugim. Tu trzeba zadać pytanie dlaczego dopiero teraz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Oto ty, 18:49 06-05-2020,   25%
@~oto ja Standardem jest nagrywanie rozmowy klient-firma. Wewnętrzne nie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 22:35 05-05-2020,   63%
Dokładnie tak. To jest w zasadzie standard w połączeniach wewnętrznych w urzędach w całej Polsce. Nic niezwykłego się nie dzieje. Technologia idzie do przodu.To nie jest przeciwko nikomu. Pozdrawiam serdecznie.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Lewactwo, 11:56 06-05-2020,   46%
@~Darek SLDowski i POwski standard
podsłuch inwigilacja i co za chwile
zwolnienia i likwidacja może za moment
odpowiedz   •   oceń :  
~Uff, 22:44 05-05-2020,   40%
Czy zmieniono regulamin ? Jeśli nie to każdy urzędników moze teraz oskarżyć prezydenta. Ognia
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Uff, 22:51 05-05-2020,   82%
Będą nagrywane kolego nie są jeszcze.  
odpowiedz   •   oceń :  
~We, 23:36 05-05-2020,   50%
Pracownicy dajmy zbiorowe zgloszenie do inspekcji pracy,bo gorszego szefa ten urząd nigdy nie mial i nie chodzi bynajmniej o jego tendencje szpiegoskie
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 01:58 06-05-2020,   29%
@~We Pewnie że dajcie zgłoszenie. Wszyscy dowiedzą się że ma się za najmądrzejszego, nikogo nie słucha, nikomu nie ufa.....
Tylko jest jedno co przemawia na jego korzyść..... on to robi pod swoim nazwiskiem a Wy tak trochę z "przyczajki".
Miejcie "jaja" (przepraszam kobiety) i walczcie o swoje skoro uważacie że macie rację. Sądy pracy są za pracownikiem.
Takie moje przesłanie.... jak jakiś gnój zatruwa mi życie to walę gnoja w pysk (jak nie sam to za pomocą "służb" gnojoodpornych.
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 08:01 06-05-2020,   50%
@~We Jak nauczysz się ortografii to możesz składać donos, w przeciwnym razie to Ciebie wyrzucą za niekompetencję.
odpowiedz   •   oceń :  
~qwerty, 08:11 06-05-2020,   70%
@~We A jaki masz problem Urzędniku? O czym takim poufnym bądź wstydliwym rozmawiasz z innym pracownikiem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 01:38 06-05-2020,   40%
A co powiecie o doniesieniach medialnych dotyczących tego że pełniący obowiązki prezesa Sądu Najwyższego jest gejem (nie mam nic do gejów).
Jeśli to prawda to wygląda mi to na sytuacje że prawica w swoim stylu mając na "gościa" haki wrzuciła go na stanowisko w przekonaniu że "będzie im służył" jak przysłowiowy pies za kawałek kiełbasy (tajemnicy).
Pech chciał że ktoś więcej o tym wiedział i z planów "du@pa"
Tylko jak teraz wygląda rekomendacja na tak ważne stanowisko "geja" podpisane przez podpisywacza PiSowskiego ????
Czyżby pewien niewielki człowiek lekko się przeliczył bo koci ogon mu świat zasłonił ???
Nie martwcie się miłośnicy kotoluba.... to tylko szeregowy poseł a winnym będzie "uśmiechnięty przygłup".
Amen.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja., 02:26 06-05-2020,   50%
@~Ja Skoro "długopis" podpisywał to "długopis" wszystkiemu winien... szeregowy poseł przecież jest tylko szeregowym posłem.
A robi Was jak chce.
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 07:20 06-05-2020,   48%
@~Ja Przyglup to TY !!!!!!  
odpowiedz   •   oceń :  
~temida, 07:53 06-05-2020,   60%
Panie prezydencie a co robi aktualnie robi Pan Marek T. ? BO chodzą słuchy że wciąż pracuje dla UM mimo wyroków
odpowiedz   •   oceń :  
~111, 08:25 06-05-2020,   50%
Kulik powinien nie tylko nagrywać rozmowy ale też rejestrować obraz tego co urzędnicy robią na miejscu pracy, bo jak widać na załączonym obrazku chyba się trochę nudzą.  
odpowiedz   •   oceń :  
~j23, 12:01 06-05-2020,   60%
@~111 jak nudzą
toż wszystkich nie swoich zwolnił
swoi i nie pracują ???
może chociaż wypłatę biorą ?

odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 08:51 06-05-2020,   53%
Czy te nagrania mogą poprzez media być udostępnione mieszkańcom? Przecież za to płacą mieszkańcy.
odpowiedz   •   oceń :  
~mega, 12:08 06-05-2020,   80%
do.......przestan.????????? to bys sie zdziwil co polacy potrafia.przeciez wiesz.po co ta krytyka.uwazam ze prezydent wydal sluszna decyzje.pozdrawiam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bolek, 17:15 06-05-2020,   64%
Rozwiązanie które zostało wprowadzone w wielu samorządach, firmach. Nic dziwnego. Dowodzi profesjonalizmu. A rozmowa pomiędzy urzędnikami. Urzędnicy są po to aby pracować dla miasta, na rzecz mieszkańców i porozumiewać się w tematach związanych z działalnością urzędu.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ufoki, 11:50 07-05-2020,   100%
Powinni urzędników między sobą nagrywać, bo istnieje prawdopodobieństwo, że urzędnicy mogą być w zamowię np.ustaleniu  lapówek,  może, ustalił by się kto bierze udział. Urzędnicy to ni święte krowy oni też powinni być rejestrowanie i nagrywani!.  
odpowiedz   •   oceń :  
~olo, 17:17 07-05-2020,   67%
tak ja chwtnie poslucham rozmow miedzy Likaszek K a Markiem T. UM udostepni?  
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalnedarz imprez
lipiec 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 29  30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31  1  2