zdjecie 2114
2019-04-16T13:14:00+02:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Strajk nauczycieli w Ostrołęce: Kolejni pedagodzy rezygnują z protestu

REKLAMA
zdjecie 2114
fot. eOstroleka.pl
14
2
109

Dziś grono strajkujących nauczycieli znów się pomniejszyło. Z protestu zrezygnowali pedagodzy z jednego z miejskich przedszkoli. Jednak wciąż jeszcze łączna liczba nauczycieli uczestniczących w strajku przekracza 80%.

We wtorek, 16 kwietnia protest przerwało ośmiu pracowników Przedszkola Miejskiego nr 16. W przedszkolu nr 5 trwa natomiast strajk rotacyjny. W pozostałych placówkach sytuacja jest bez zmian. Poniżej codzienne statystyki związane ze strajkiem przygotowane przez Wydział Oświaty Urzędu Miasta w Ostrołęce.

• Wszystkie szkoły, przedszkola, placówki  są otwarte.  
• Do strajkujących przedszkoli w dniu dzisiejszym przybyło 210 dzieci, wszystkim została zapewniona opieka i wyżywienie.  
• Do szkół podstawowych przyszło 24 uczniów, wszystkim zostały zorganizowane zajęcia świetlicowe bądź inne edukacyjne.
• W szkołach ponadpodstawowych/ponadgimnazjalnych aktualnie przebywa 3 uczniów . Uczestniczą w zajęciach dydaktycznych.  
• We wszystkich szkołach podstawowych trwa egzamin ósmoklasisty. Pisze go łącznie 542 uczniów.
• Egzamin przebiega  bez zakłóceń.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 13:20 16-04-2019,   50%
W przedszkuolu na Reymonta widzialam 7 dzieci
odpowiedz   •   oceń :  
~siłom i godnościo osobist, 14:09 16-04-2019,   27%
Jedyny sposób to robić jak górnicy i hutnicy. Pielęgniarki urządziły Kaczyńskiemu białe miasteczko kilkanaście lat temu i dzisiaj mają lepiej niż nauczyciele.
odpowiedz   •   oceń :  
~Tokoz, 14:26 16-04-2019,   28%
@~siłom i godnościo osobist Tylko że teraz oprócz oddziałów prewencji, jak wtedy, wysłaliby na nich też terytorialsów, a to mogłoby być już nieciekawie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:00 16-04-2019,   80%
@~siłom i godnościo osobist porównaj pracę pielęgniarki.. świątek, piątek i niedziela, w dodatku jaka odpowiedzialność za ludzkie życie... ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:20 16-04-2019,   72%
@~siłom i godnościo osobist Ciesz się ,że Kaczyński jest przy władzy bo inni potraktowali by cię gumowymi kulami lub kazali pałować równo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:34 16-04-2019,   28%
Strajk jest legalny.
odpowiedz   •   oceń :  
~gostek, 17:09 16-04-2019,   37%
A uważasz że ktoś się przejmujee twoim życiem. Świat byłby pełen wariatów. Jesteś kolejnym przypadkie a czy wyzdrowiejesz czy zejdziesz to im to lotto
odpowiedz   •   oceń :  
~taka prawda, 22:29 16-04-2019,   80%
Nauczyciele to terorysci na dzieciach
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:30 16-04-2019,   75%
Powini odrobic  wakacje bo dzis robio zakupy wczasie strajku i remontujo swoje mieszkania  kosztem dzieci
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:33 16-04-2019,   78%
Strajk  legalny czy nie legalny ale pozwy do sadu plyno od  rodzicow wiem ze16 rodzicow  pozwalo
odpowiedz   •   oceń :  
~~mnb, 22:39 16-04-2019,   69%
Nie popieram srajku to same komuchy i kodziarze  strajkujo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:40 16-04-2019,   75%
To nie zadne nauczyciele to terorysci
odpowiedz   •   oceń :  
~Matka, 22:40 16-04-2019,   75%
@~taka prawda Zgadzam sie ze terorysci
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:45 16-04-2019,   79%
@~taka prawda Ws  klepach buszujo a nie strajkujo wstyd  nauczyciele od siedmiu bolesci wstyd dla waszego zawodu jestescie bez wstydu honoru bez godnosci i nie posiadacie  zadnych zasad
odpowiedz   •   oceń :  
~~~edi, 22:46 16-04-2019,   85%
Rodzice na koniec roku tym nauczycielom  powino sie podziekowac  pokrzywamy za krzywde dzieciom naszym dzieciom
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:53 16-04-2019,   -
@~siłom i godnościo osobist tabletki wzieles
odpowiedz   •   oceń :  
~~Tomek, 22:55 16-04-2019,   50%
@~taka prawda A majo znaczki KOD przypiete niezapomieli Ostroleckie nauczyciele bo tylko kodziarze  bioro wstrajku udziadzis mowili  wradiu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:21 17-04-2019,   67%
Wyślesz swoje dzieci na lekcje w wakacje? Ja zabieram swoje na wczasy i pozwolę im na dłuższe spanko.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:35 17-04-2019,   25%
Szanuję pracę pielęgniarek, ale powiedz, zajmujesz się pacjentami po kolei czy wszystkimi jednocześnie? Nauczyciel w tym samym czasie ma pod opieka 25 osób (liczebność przewidziana ustawowo), ma ich nauczyć, stosować zasadę indywidualności, odpowiada za  ich bezpieczeństwo, zdrowie i życie. Nigdy nie wie co uczniowi strzeli do głowy, dzieci są nieprzewidywalne, a rodzic rozliczy!!! Nie wypowiadam się na temat innych zawodów, bo nic o nich nie wiem.  Powstrzymajcie się więc od komentowania nieznanego. Odrobina przyzwoitości. Porównania bez sensu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Tomasz, 21:20 18-04-2019,   -
W czasie strajku to nauczyciele siedzą w szkołach jakby ktoś nie wiedział, tyle godzin ile maja w planie i w Wielki Czwartek i Wielki Piątek też.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zając Poziomka, 13:32 16-04-2019,   73%
Nauczyciele dali się wciągnąć w politykę.
Strajk rotacyjny to co nawet tutaj odzywa się ich lenistwo. ."...dzisiaj Ty strajkujesz a ja po sklepach se polatam a jutro zmiana..."
odpowiedz   •   oceń :  
~popieram nauczycieli, 13:34 16-04-2019,   28%
@~Zając Poziomka Walczą o swoje wynagrodzenia i mają racje. Są pieniądze na nagrody dla wybrańców to i dla nich powinny się znaleźć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ewa, 14:04 16-04-2019,   31%
@~popieram nauczycieli Zrozumcie, że to nie tylko o płace chodzi. Nie znacie się w większości więc trudno się dziwić ale jaka potężna pspierologia , katastrofa w programach nauczania, niedługo Wasze dzieci nie wytrzymają tego przeładowania. Głupota totalna w egzaminach zawodowych. Na kartkach piszą jak silnik w samochodzie naprawiamy albo jak kotlety smażyć. Banda debili kręci nauczycielami i uczniami. Co chwila nowe podręczniki. DROGIE?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:06 16-04-2019,   75%
@~popieram nauczycieli Walcza ? Dali sie wciagnac w rozgrywke przedwyborcza . Broniarz zamydlil im oczy suma 1000 zl to sie pazerne towarzystwo sprzedalo . Dalej niech ida na smyczy a caly szacunek dla zawodu nauczyciela zniknie . Takiej straty zadne pieniadze nie zwroca
odpowiedz   •   oceń :  
~nauczyciel, 14:17 16-04-2019,   15%
@~Zając Poziomka Strajk rotacyjny - jedni strajkuję a drudzy pracują  i zajmują się dziećmi w placówce. Nikt nie lata po sklepach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ech, 15:00 16-04-2019,   25%
@~Zając Poziomka Drogi Panie/Pani, nauczyciele odmawiają obowiązków służbowych- opieka nad dziećmi, zajęcia dydaktyczne itp. Do pracy przychodzą normalnie na swoje godziny...
odpowiedz   •   oceń :  
~pedagog, 20:33 16-04-2019,   75%
@~Ewa KOBIETO !!!
Do kogo masz pretensję o taki stan rzeczy ???
Jesteś pierwszą linią obrony/natarcia. To Ty masz kontakt z dziećmi i wypełniasz program narzucony przez ministerstwo i kuratorium.
Jeżeli widzisz że coś nie gra lub się nie sprawdza to walcz o zmiany. Rodzic nie jest ekspertem oświatowym i nie będzie układał programu nauczania.
Skoro nauczycielom - terrorystom tak źle to czemu z tym nic nie robią ?? Widzisz że program się nie sprawdza to walcz o zmianę.
Będzie mi tutaj jeden z drugim płakał i zwalał winę na program nauczania gdzie sam ma największy wpływ na to, KPINY.
Wykorzystywać dzieci do walki o mamonę potraficie ale kiedy ktoś walczył o rozsądną podstawę programową ??
odpowiedz   •   oceń :  
~Dona, 22:34 16-04-2019,   17%
@~pedagog Pedagog jesteś? I nie wiesz jaki wpływ ma nauczyciel na program nauczania? Mniej więcej taki, jak Ty na zmianę Układu Słonecznego.
Właśnie stąd protest!  Reforma Pani Zalewskiej zniszczyła oświatę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:35 16-04-2019,   75%
@~Ewa Prosze mie  nie  ublizac   ze popieram PIS a Ty Broniarza. kazdy maswojo wole lewaku
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 22:37 16-04-2019,   58%
@~Ewa Kodziarze to popierajo co komunistyczne a na PIS zwalajo  majo po jedno czwarto kory mozgowej w normie
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 22:38 16-04-2019,   72%
@~Ewa Ewka smierdzisz  pozostaloscio komuny oj smierdzisz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:42 16-04-2019,   78%
@~Ewa To niech strajkujo a dlaczego latajo po sklepach mamy nagrania tych   nauczycieli jak robio zakupy w sklepach wczasie strajku
odpowiedz   •   oceń :  
~Olk, 13:34 16-04-2019,   23%
Ofiara pisu
odpowiedz   •   oceń :  
~Oferma PO, 13:53 16-04-2019,   95%
@~Olk mózgu nie narysujesz sobie raczej, to nie brwi
odpowiedz   •   oceń :  
~AntyPiS, 13:48 16-04-2019,   22%
Łamistrajkom ręki nie podawać i na drugą stronę ulicy przechodzić na ich widok.
odpowiedz   •   oceń :  
~diagnosta, 13:50 16-04-2019,   88%
@~AntyPiS trudne dzieciństwo ???
odpowiedz   •   oceń :  
~woodoo, 15:04 16-04-2019,   86%
@~AntyPiS "AntyPis" no tak ale przeciez to nie jest strajk polityczny
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp, 17:17 16-04-2019,   84%
@~diagnosta Nie, to kodziarski kretynizm wrodzony...
odpowiedz   •   oceń :  
~mega, 13:53 16-04-2019,   77%
nauczyciele wracajcie do pracy......jest trudny okres dla was .ale prosze pomyslec jak mlodziez sie stresuje wazne dla nich egzaminy.wracajcie .wspierajcie dzieci one na was czekaja..na was licza chociaz teraz ich nie zostawcie .to nasze przyszle pokolenie.nauczyciele dajcie dobry przyklad .uczniowie was obserwuja.to jest teraz lekcja zycia.wracajcie.pomozmy dzieciom w trudnym egzaminie zycia ......pozdrawiam
odpowiedz   •   oceń :  
~Rodzic z PM 16, 14:03 16-04-2019,   82%
Brawo i szacunek dla Pań z PM nr 16 w Ostrołęce. Pozdrawiamy. Rodzic
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:05 16-04-2019,   25%
Drodzy Rodzice! Zamiast przywoływać nauczycieli do porządku możecie ich wspomóc. Przecież to oni trwają przy waszych dzieciach kiedy wy nie macie dla nich czasu.
Możliwe, że nauczyciele przegrają ale wtedy i wy przegracie i wasze dzieci także.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:12 16-04-2019,   77%
@~Gość Tepa osobo ! Jak pracujesz 8 godzin poza domem to oznacza ze nie masz czasu dla swoich dzieci ?
Brawo dla rzadu za nieustepliwosc .
Kazdy nauczyciel z glowa na karku dawno zgodzilby sie na podwyzke zaproponowana przez rzad ale niestety wy slucjacie goscia ktory na emeryture ktorej wy w zyciu nie bedziecie mieli . Poza tym pcha sie do wladzy na waszych plecach .
Piszcie na transparentach ze to strajk polityczny to bedzie w pelni wiarygodne
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:42 16-04-2019,   32%
Poziom wypowiedzi poniżej wodorostów. Wyzywanie, grożenie, nawoływanie do zmiany pracy.
Ludzie co z wami?
Czego zazdrościcie nauczycielom?
Otwieracie te prywatne szkoły i zatrudniajcie kogo chcecie. Nie stać was, to zmienicie pracę!
Długo tak można?
Sytuacja jest jaka jest. Rząd do roboty! Rządowi nie zależy na rozwiązaniu tej sytuacji i tyle.
odpowiedz   •   oceń :  
~Xxx, 16:02 16-04-2019,   82%
@~Gość Właśnie dowiedziałam się że nie mam dla swoich dzieci czasu i musi zająć się nimi biedny nauczyciel to może ja jeszcze powinnam mu płacić jak opiekunce w końcu podjął to wyzwanie i zajął się moją pociechą której musiała bym poświęcić swój cenny czas
odpowiedz   •   oceń :  
~Albin, 16:10 16-04-2019,   83%
@~Gość Poziom wypowiedzi? A co robią strajkujacy nauczyciele wobec tych ktorzy nie strajkują? Szykany, obelgi itp. WSTYD!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:35 16-04-2019,   23%
@~Xxx Weź swoje 500+ i zapłać komu chcesz
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp, 17:23 16-04-2019,   79%
@~Gość Drodzy rodzice!!! Zorganizujcie się i wystąpcie z pozwem zbiorowym o odszkodowania od znp w imieniu swoich dzieci za dodatkowy i niepotrzebny stres przy egzaminach. Tak po 10 tysięcy na dziecko. Znp to bogata instytucja, będzie z czego windykować....
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:45 16-04-2019,   79%
ja powiem krótko jest to strajk polityczny,
część strajkujących podpisało porozumienie,
została ta część, która chce doprowadzić do obalenia obecnego rządu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:49 16-04-2019,   30%
Z przyjemnością wezmę te swoje 500+ i przekażę temu biednemu nauczycielowi .Mało tego dołożę znacznie więcej bo ja w przeciwieństwie do tego biednego nauczyciela potrafię zadbać o swoją przyszłość finansową i nie wyciągać rączek po pieniążki od rządu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:01 16-04-2019,   70%
Biedny nauczyciel wyciąga rączki do rządu po pieniążki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bolek, 22:36 16-04-2019,   38%
@~Albin Bo przez takich jak oni nie ma solidarności w tym zawodzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~aalbin, 00:52 17-04-2019,   90%
@~Bolek a co to zbrodnia, ze ktoś ma inne poglądy? Nie walczycie z komuną zeby szkalowac ludzi za to, ze nie zgadzają sie z ta formą protestu... Wielu nauczycieli nie strajkuje z bardzo roznych przyczyn. Niektorzy takze z przyxzyn finsnsowych. Przez to co robicie tracicie poparcie. Tak samo jak Wy macie prawo strajkowac tak samo inni mają prawo tego nie robic. Przez podejscie i działania jakie podejmujecie straciliscie poparcie wielu ludzi. Czekam az nie dopuscicie uczniow do matur, wetedy zobaczycie poparcie społeczne...
odpowiedz   •   oceń :  
~Tokoz, 14:08 16-04-2019,   74%
Ci nauczyciele którym nie pasuje praca w państwowych placówkach, niech idą pracować do prywatnych placówek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:15 16-04-2019,   83%
@~Tokoz Popieram .
Zmienic prace , wziasc kredyt , koko jambo i do przodu .
Szkoly prywatne czekaja i placa lepiej ale tam to sie rodzice nie patyczkuja bo jak placa to i wymagaja
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:33 16-04-2019,   32%
Rodzice sie nie patyczkują?
Oj jakie my mamy prymitywne społeczeństwo!
Ćwok myśli, że jak zapłaci to dzieciakowi rozumu przybędzie. A potem taki sie nie patyczkuje z lekarzem, pielęgniarką, panią w sklepie a jak zbliżają sie święta, to matkę do szpitala odda.
Jak zapłaci to wielki pan!
Najpierw zacznij człowieku wymagać od swojego dzieciaka, a później od nauczyciela.
A kto  w czasie strajku przyprowadza do przedszkoli i szkol podstawowych  swoje dzieci ? Przede wszystkim matki 500+. Bo nie po to rezygnowały z pracy żeby teraz siedzieć ze swoimi dziećmi w domu!
I tak spokojnie sobie rośnie patologiczne podzielone społeczeństwo.
Wylewajcie ten hejt i swoją żółć i cieszcie sie, ze stać was na prywatne szkoły i przedszkola. A jak was nie stać, to wiecie co zrobić. Zmieńcie pracę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:51 16-04-2019,   80%
a co mam powiedzieć dziecku,
który widzi nauczyciela przebranego za krowę, czy świnię chodzącego "na czworaka"
ja mówię, że to klaun nie nauczyciel
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:58 16-04-2019,   75%
Gościu twój poziom moralny i intelektualny: dno, wodorosty i pół metra mułu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:23 16-04-2019,   100%
to do gościa z 16:33
odpowiedz   •   oceń :  
~Tokoz, 19:32 16-04-2019,   67%
do ~Gość, 16:33 16-04-2019,  
A co mnie obchodzi ich strajk, jego daty ze mną nie ustalali żebym załatwił sobie na ten czas wolne w pracy.

Pamiętam jak kiedyś strajkował ostrołęcki PKS i niektórzy przynosili faktury od taryfiarzy, żeby PKS-y zwróciły im za dojazd do pracy. Teraz rodzice powinni brać opiekunki do dzieci, tylko takie które wystawią legalną fakturę i składać wnioski do szkół które strajkują o zwrot kosztów opieki nad dziećmi w czasie strajku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:55 16-04-2019,   100%
Powiedz że się przepoczwarzył ale wytłumacz mu że to wcale nie jest takie złe jak już znudzi się strajkiem wróci na lekcje wtedy dzieciaki będą mogły go wydoić. Mleczko prosto od krowy- bezcenne
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:12 16-04-2019,   89%
Przecież nikt z budżetu nie miał dawać na żadne krowy. Chodziło chyba o przystąpienie do programu dotacji unijnych ze środków UE na bydło i trzodę, do którego Polska jeszcze nie przystąpiła.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:16 16-04-2019,   72%
Belfry , nie pasuje to do łopaty
odpowiedz   •   oceń :  
~PISANKA, 14:28 16-04-2019,   19%
FIRMY JEDNO OSOBOWE(KONTRAKTY) i ZOSTANĄ SAMI NAJLEPSI PEDAGODZY OD 1 WRZEŚNIA ZOSTANIE PRZYRÓCONY ŁAD I PORZĄDEK. Nadmieniam,  od lat 50 zawsze należał do partii, bo jak nie to nie pracował i obecnie to samo PZPR, SLD, PO. Miłych zdrowych radosnych Świąt.

Dlaczego
  
odpowiedz   •   oceń :  
~Matka, 15:00 16-04-2019,   28%
Szkoda,  w ten sposób pokazujecie dzieciom i młodzieży, że nie warto walczyć.  Rozumiem Wasz strach.  W jedności siła.  Mam nadzieję że jednak poprawią się warunki pracy,  mam na myśli bałagan w oświacie. Sami lepiej wiecie. Ja jestem tylko rodzicem. Życzę Wam godnego wynagrodzenia i szacunku.  To dzięki Wam czytam i piszę itd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:30 16-04-2019,   85%
@~Matka Pewnie nie masz dziecka w wieku szkolnym skoro popierasz ich polityczny strajk, znam nauczyciela ,który strajkował ale po tym jak zdecydowała góra o braku kwalifikacji bez wystawiania ocen on zdecydował zrezygnować ze strajku bo nie chce żeby również jego dziecko nie musiało powtarzać z tego powodu klasy ,on rozumie zmarnowanie rocznego trudu nauczyciela i uczniów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:02 16-04-2019,   20%
Większych bzdur nie da sie czytać! O jakim powtarzaniu klasy kobieto piszesz? Albo nie znasz żadnego nauczyciela albo ten nauczyciel jest drbilem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:02 16-04-2019,   85%
A ty nie śledzisz na bieżąco tego co twój idol z ZNP wypowiada. Albo nie rozumiesz o czym mowa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:12 16-04-2019,   100%
@~Matka Po co dzieci mają się uczyć, że pieniadze są w życiu najważniejsze? Pieniądze to nie wszystko. Nie wszystko można kupić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:38 16-04-2019,   84%
Z powodu kasy rezygnują A zasłaniają się dobrem dzieci.
odpowiedz   •   oceń :  
~Regina, 15:26 16-04-2019,   75%
Etat nauczyciela to 18 godz.a nie 40 jak w i innych zawodach.To prawda ,że dochodzi sprawdzanie ,przygotowywanie się do zajęć..Ale w innych zakładach pracy  też dodatkowe zajęcia.Jest urlop a nie ma wolnego na święta,na ferie i wakacje....A podwyżki wynagrodzeń powinny być zróżnicowane.Nie wszyscy nauczyciele pracują efektywnie.Wiedzą o tym sami uczniowie i rodzice..
odpowiedz   •   oceń :  
~Lil, 15:38 16-04-2019,   19%
@~Regina Proszę Pani z całym szacunkiem 18 godzin to praca przy tablicy, nauczyciel pracuje powyżej 40 godzin. Większość nauczycieli zaczynała z pasją i miłością do tego zawodu, to Państwo sprawili, że ten zawód stracił na znaczeniu i szacunku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:03 16-04-2019,   80%
@~Lil No jak w te 40 godzin wpleść pranie, sprzątanie, gotowanie i korepetycje to tak.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:10 16-04-2019,   89%
@~Lil Były takie szacunki i prognozy naukowców że nawet nauczycieli za jakieś kilkanaście lat zastąpi Internet, roboty, elektronika, wirtualna rzeczywistość.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:12 16-04-2019,   19%
Tępaki  szanujcie i wspomagajcie protest nauczycieli. Ten zawód jak żaden inny decyduje o pomyślności całego kraju!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:26 16-04-2019,   79%
słusznie to jest następna "specjalna kasta "
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:04 16-04-2019,   67%
Mądry inaczej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:05 16-04-2019,   58%
Ale mi pomyślność tego kraju. Po szkole na studia, a po studiach nie można pracy znaleźć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:19 16-04-2019,   58%
Trzeba było iść na takie studia po których jest praca.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:38 16-04-2019,   20%
W trakcie studiów sytuacja ba rynku pracy dynamicznie się zmienia, ale żeby to wiedzieć, to wypadałoby samemu być po jakiś studiach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:39 16-04-2019,   100%
Na wyższą szkołę kopania koparką. Po tym jest praca
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:43 16-04-2019,   100%
A nie trzeba było skończyć takiej , która gwarantowała zatrudnienie tylko taką na którą najłatwiej się dostać.Można założyć własną firmę nawet sprzątającą ostatnio bardzo opłacalną.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:46 16-04-2019,   60%
W Ostrołęce to żadne studia nie gwarantują zatrudnienia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Koparra, 18:48 16-04-2019,   -
Albo kopiacą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kopu kopu, 18:49 16-04-2019,   0%
Po co w ogóle kończyć studia, lepiej od razu na koparę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do gość z 18:43, 18:53 16-04-2019,   80%
A Pan/Pani jakie studia skończył/a i ile lat temu? Pracuje Pan/pani w zawodzie wyuczonym po tych studiach?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:17 16-04-2019,   75%
A co z przedszkolem nr 10 na Maxowieckiej?? Pani dyrektor napisała pismo ze nie zapewni dzieciom opieki oraz wyżywienia ???
odpowiedz   •   oceń :  
~Mortadela, 18:47 16-04-2019,   24%
.

Nie piedrolić mi tu o Broniarzu i jego niezwykłych zdolnościach manipulowania ludźmi.
Strajkuje ponad 80% nauczycieli! Nie ma to żadnego przełożenia na poparcie jakiejkolwiek partii.
PiS pomimo miliardów nie zdołał "zmanipulować" nawet połowy tej liczby!


To jest strajk NAUCZYCIELI- nie BRONIARZA!


.
.
odpowiedz   •   oceń :  
~hahaha, 19:49 16-04-2019,   86%
@~Mortadela To powiedz mi która grupa społeczna strajkując dostała wszystko czego ządała? ZNP nie chce się dogadać a prawda jest taka, ze jak zadasz 1000 zł to powinieneś byc gotów zgodzic się na 500 zł. Tutaj ewidentnie Broniarz nie chce ugody tylko afery... Więc tak Broniarz wami manipuluje i tak jest to strajk polityczny! I jeszcze jedno. Niech dalej wam wmawiają jakie to wielkie macie poparcie ludzi... A jakie macie to widac w komentarzach nawet tak stronniczej tv jak tvn. 70% komentarzy przeciwko strajkowi...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:11 16-04-2019,   72%
@~Mortadela nie p.... mortadela jest to  strajk polityczny, chodzi o obalenie obecnego rządu,
część nauczycieli związkowców nie strajkuje, bo akceptują porozumienie
odpowiedz   •   oceń :  
~., 22:37 16-04-2019,   20%
@~hahaha Na PiSowsko- kurpsioskim portalu nie spodziewany się poparcia ale nam na tępakach nie zależy.  Się Ma! Kurpsiu!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:38 16-04-2019,   34%
NIKT!!! nie akceptuje!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~gg, 11:27 17-04-2019,   100%
@~. To idz na inny portal gdzie nieprzychylne komentarze są kasowane. Tam bedziesz mial 99% poparcia ale czy prawdziwrgo?
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 19:45 16-04-2019,   72%
do mortadeli      ....jakie 80 %, wszystkich nbauczycieli? Moze te 80 % liczono do liczby nauczycieli, ktorzy przystapili do referendum, a do referendum przystapilo ok 40 % nauczycieli.jak z tego wynika to jest duza przesada w liczbie strajkujacych
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:45 16-04-2019,   12%
@~gosc Trzeba się rozejrzeć w koło. Ile szkoł strajkuje? Ilu nauczycieli nie pracuje.
80% nauczycieli strajkuje i 10% która nie strajkuje bo ich zastraszono. Która partia ma takie poparcie?
odpowiedz   •   oceń :  
~?, 20:37 16-04-2019,   45%
Nauczyciele mają prawo do strajku - więc korzystają z niego. Wybrali taki, a nie inny termin. Jak każdy strajk powinien być dokuczliwy - WTEDY JEST SKUTECZNY. Tak będę cyniczny i napiszę, że idiotami są Ci , którzy w dzisiejszych czasach mówią o etosie, powołaniu czy misji nauczycielskiej. Wystarczy się przyjrzeć wystapieniu jednej pani, która z trybuny sejmowej krzyczała " przecież nam się należały". Trudno w dzisiejszych czasach zakładać, że każdy nauczyciel powinień prezentować postawę heroiczną - dbać o cudze dzieci, a nie o swoje. Tak będzie się działo jeśli przyjdzie na egzamin - dobrostan swojego ucznia polepszy, ale kosztem swojego dziecka - bo nie dostanie pożyczki.
I z innej beczki. Prawdziwy obraz polskiego nauczyciela objawi się już niebawem. Za dwa tygodnie przyjdzie czas sprawdzania egzaminów gimnazjalnych, a poźniej maturalny. Będą to robili nauczyciele egzaminatorzy ZUPRAWNIENIAMI. Nie da się ich zastąpić strażakami , czy leśnikami. Jesli egzaminatorzy wybiorą kasę ( relatywnie dużą) nad solidarnością zawodową - to jako branża przepadli z kretesem.
odpowiedz   •   oceń :  
~rodzic, 22:10 16-04-2019,   84%
@~? Nie strasz nie strasz bo się zes..sz.
Pleciecie sami do końca nie wiedząc o czym. Dla kogo ten strajk jest dokuczliwy się pytam ?? Rodzice sobie radzą bez problemu bo jak w domu nie ma komu z dzieckiem zostać to zawsze w szkole jest opieka. Rząd pokazał że potrafi sobie poradzić w każdej sytuacji i wszystkie egzaminy odbywają się bez przeszkód. Z sprawdzaniem prac też sobie poradzi bez problemu i wszystko zostanie wykonane jak należy. To nie czasy PO gdzie gównem zamiatano gówno pod dywan. Tutaj jak się za coś biorą to od początku do końca. Wasza karta przetargowa w postaci bojkotu egzaminów spaliła w makao i teraz chwytacie się wszystkiego bo nikt sobie nie robi z tych cyrków wielkich awantur. Mało tego w społeczeństwie narasta coraz większy ferment do Was terrorystów. Zacznij się zastanawiać co dalej będziesz w życiu robić i z czego żyć ?? Bo to co wydaje się Wam nie do pojęcia jest całkiem realnym scenariuszem który jest bardzo ale to bardzo łatwo zrealizować. Będziesz leciał w kolejkę jak człowiek z sraczką za papierem toaletowym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mama, 22:12 16-04-2019,   75%
@~? Drodzy nauczyciele. Z poważaniem naprawdę wiem jaki jest to ciężki zawód. Sama wychowuję dzieci niepełnosprawne. Niestety. W naszej Ostrołęce nie ma ani takiej szkoły ani takiej kadry aby ona powstała. Dlatego myślę że w takim przypadku rząd co zaproponował jest dobrą obcją. Ja muszę dzieci wozić do szkoły oddalonej od miejsca zamieszkania. Tym właśnie nauczycielom nie dziwię się. Pokończyli dużo specjalizacji aby ten dodatkowy 1000 im się należał. Nie uwłaczam nikomu z was. Ale wiem sama z własnego doświadczenia jakie magistry i po jakich szkołach uczą tu dzieci. Te 720 zaproponowane wydaje mi się dobrą opcją. Jeżeli co niektórym wydałoby się że jestem za jakąś partią polityczną. To niestety zajęta jestem wychowaniem rehabilitacją i walką o każdy dzień moich dzieci.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:07 17-04-2019,   100%
@~rodzic Nic dodać nic ująć,myślę że do nich już dotarło że niebawem mogą się obudzić z ręką w nocniku tylko idą w zaparte bo teraz głupio się wycofać.Nie ma ludzi niezastąpionych pół świata skończyło pedagogikę wystarczy tylko ogłosić nabór i chwila moment będzie po strajku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Witaj Kurpiu na Mazurach, 22:44 16-04-2019,   17%
Kurpsie jak zwykle najgłupsze w Polsce! :D :D :D :D :D :D :D
odpowiedz   •   oceń :  
~., 22:45 16-04-2019,   -
W każdym komentarzu odkrywajo Amerykie! :P
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 22:46 16-04-2019,   86%
Nauczycielem strajkujacym zostaje ten komu się  życiu nie powiodło. To najgorszy sort bez wizji na swoje życie. Ich misją jest pracować 18 godzin, mieć ferie i wakacje , a do dzieci dziś po egzaminie żaden  strajkujacy pierdoła nie wyszedł i nie zapytał jak im poszło.Zero szacunku dla strajkujacych terrorystów. Wielki szacunek dla nauczycieli ,którzy byli przy egzaminach.To oni zasługują na szacunek i uznanie.Chołota buczała na nich i opluwała ,a oni twardo stanęli przy dzieciach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mama, 23:09 16-04-2019,   100%
@~Ja Żałuję na dzień dzisiejszy. Że ukończone mam inne studia niż pedagogika. Nigdy z nas nie wie co w życiu go spotka i zastanie. Niestety po ukończeniu mogłam popracować niedługi czas. Los napisał mi inną scenę. Akurat na dzień dzisiejszy sama bym ustała do takiego zawodu jak nauczyciel. A nie zmuszona byłabym pracować na stażu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Apud, 06:53 17-04-2019,   -
@~Mama Po pedagogice można zostać np. pedagogiem szkolnym a nie nauczycielem przedmiotu!
Ludzie, piszecie głupoty i jeszcze mówicie, że moglibyście nauczać- nie macie pojęcia o szkole
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:30 17-04-2019,   100%
@~Apud 1-3 I przedszkolaką możesz być po pedagogice z powodzeniem, są też zresztą zdaje się specjalności pedagogiki do nauczania informatyki i języka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Apud, 21:50 17-04-2019,   100%
1-3 sama pedagogika nie wystarczy- musi być wczesnoszkolna
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:14 18-04-2019,   -
@~Apud Wczesnoszkolna to też specjalność pedagogiki. Studiujesz normie pedagogikę ogolną i po roku lub po pół, zależy od uczelni, wybiera się specjalność. Jak się wybierze wczesnoszkolną i przedszkolną to można tam uczyć. Dylom i tak jest magister pedagogiki o specjalności pedagogika wczesnoszkolna
odpowiedz   •   oceń :  
~Olo, 08:23 17-04-2019,   86%
Wybierając zawód nauczyciela, każdy zdawał sobie sprawę z zakresu swoich obowiązków.Tak , jak w każdym zawodzie. Nie rozumiem więc, skąd się biorą skargi nauczycieli ,że muszą sprawdzać klasówki,sprawdziany.Przygotowywać się do lekcji,przygotowywać materiały. Taki zawód, myślę, świadomie żeście wybrali. Skąd więc ten lament. W każdym zawodzie tak jest.My również ukończyliśmy studia (często na renomowanych uczelniach) , cały czas też się dokształcamy i zarabiamy po 2000 . I nie strajkujemy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:28 17-04-2019,   100%
@~Olo Albo nie możemy w ogóle znaleźć pracy nawet odrobinę zbieżnej z ukonczonymi studiami, czy to wymaganym poziomem wykształcenia, czy rodzajem wykonywanej pracy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:42 17-04-2019,   100%
Przebrani za świnie i krowy stańcie się na powrót ludźmi i wracajcie do pracy.Broniarz ma was w głębokim poważaniu, a niedługo w takowym będą mieć was dzieci i rodzice.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
grudzień 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 30  1  2  3  4  5  6
dk7  8  9  10  11  12  13
dk14  15  16  17  18  19  20
dk21  22  23  24  25  26  27
dk28  29  30  31  1  2  3
Dzisiaj:
Brak wydarzeń
zdjecie 2114