2019-08-27T09:23:00+02:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Tego nikt się nie spodziewał. Rezygnacja dyrektorów dwóch ostrołęckich szkół!

REKLAMA
fot. eOstroleka.pl
REKLAMA
1
9
92

Wieloletni dyrektor Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 – Grzegorz Żebrowski i dyrektor Szkoły Podstawowej nr 10 Małgorzata Tołwińska, rezygnują ze swoich funkcji.

Wraz z początkiem nowego roku szkolnego prezydent miasta Łukasz Kulik zdecydował m.in. o ograniczeniu liczby wicedyrektorów w każdej z podległych mu szkół czy redukcji etatów nauczycyeli wspomagających. Maksymalnie każdy z dyrektorów będzie miał do swojej dyspozycji dwóch zastępców. Dotyczy to zarówno szkół podstawowych i szkół średnich.
 
Po tych zmianach, które według zamierzeń ostrołęckiego włodarza, mają przynieść oszczędności, rezygnację z funkcji dyrektorów złożyły dwie osoby – Grzegorz Żebrowski (ZSZ nr 2) i Małgorzata Tołwińska (SP nr 10).
 
W zarządzanej przez Żebrowskiego od 2008 roku placówce funkcjonują dziś m.in. klasy o profilach wojskowych, szkoły zawodowe czy internat. Szkoła funkcjonuje przez 7 dni w tygodniu, kształcąc młodzież w systemie dziennym (od poniedziałku do piątku) i uczniów dorosłych (w weekendy). Dotychczas nad prawidłowym funkcjonowaniem szkoły czuwał dyrektor i czterech jego zastępców. Po wprowadzonych zmianach dyrektor będzie miał do dyspozycji dwóch zastępców.
 
„Dziesiątka” zarządzana dotychczas przez Małgorzatę Tołwińską także miała czterech zastępców. Szkoła jest jedną z największych podstawówek w Ostrołęce. W roku szkolnym 2018/2019 uczęśczało tu 1253 uczniów. Nauka w szkole odbywa się w cyklu dwuzmianowym – od godziny 8:00 do 16:55.
 
- Powodem mojej rezygnacji z funkcji dyrektora jest brak możliwości zapewnienia właściwego poziomu bezpieczeństwa młodzieży oraz sprawnego funkcjonowania szkoły – powiedział nam Grzegorz Żebrowski. Z naszych informacji wynika, że z tego samego powodu zrezygnowała też dyrektor SP 10.
 
- Powodem mojej rezygnacji jest brak porozumienia z organem prowadzącym w kwestii redukcji etatów nauczycieli wspomagających. Odkąd w naszej szkole funkcjonują klasy integracyjne, nauczyciele wspomagający obecni byli na wszystkich lekcjach. Po narzuconych nam przez organ prowazący zmianach, nauczyciele wspomagający będa tylko na wybranych zajęciach. Mimo wielokrotnych prób preswazji nie udało nam się osiągnąć porozumienia. W mojej ocenie narzucone nam rozwiązanie nie zapewni należytego uczniom bezpieczeństwa - powiedziała nam Małgorzata Tołwińska.
 
Niewykluczone, że w ich ślady pójdą kolejni dyrektorzy. O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy rzecznika prasowego Urzędu Miasta. Odpowiedź opublikujemy niezwłocznie po jej otrzymaniu.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 10:14 27-08-2019,   47%
Pozbadzcie się katechetów pisowscy dyrektorzy, a znajdą się pieniądze na merytoryczne potrzeby.
odpowiedz   •   oceń :  
~Xyz, 10:26 27-08-2019,   61%
ty chyba żadnej szkoły nie skończyłeś co ?:D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:31 27-08-2019,   52%
Elementarny brak wiedzy aż od ciebie czuć czerstwy Ryśku...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:47 27-08-2019,   46%
Rezygnują bo już nie mogą zatrudniać swoich i się nachapac jak wczesniej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:21 27-08-2019,   38%
głupkiem się urodziłeś gosciu i takim ,,,zdechniesz
odpowiedz   •   oceń :  
~Kot /kat, 13:53 27-08-2019,   57%
Uwazaj cp piszesz kodziarzu nie jestes anonimem
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostre, 13:57 27-08-2019,   57%
Jaki gospodarz  miasta  takie  skutki aby do wyborow
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:44 27-08-2019,   40%
i  dla ciebie na leczenie psychiatryczne
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:47 27-08-2019,   43%
@~Xyz Ciekawe co im obiecali przed wyborami, prwnie energa
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:51 27-08-2019,   46%
SLD i LGBT+ walczy z religią, każdy o tym wie.
Nie złośćcie się na nich tylko NIE głosujcie na nich a zamilkną.
Jak zagłosujesz na SLD lub PSL lub  PO i wygrają wybory jak nic będziesz dzieci swoje prowadzał na lekcje religii do kościoła.
Wcale to nie żart.

A prywatnie -
W prywatnych rozmowach gdy ktoś zaczyna  obmawiać, pluć na  Kościół i naszą  wiarę.
Pierwszym pytaniem powinno być -
-- Czy ty jesteś osobą wierzącą ???
Coraz częściej okazuje się, że ta osoba odpowie Ci  - że nie.

A jej obraźliwe słowa wcale nie mają na celu dobra Twojej wiary, Twojego Kościoła,
Tylko jego zniszczenie.
Ta osoba jest po prosu psychicznie zniszczoną osobą  mającą na celu tylko i wyłącznie jak najbardziej naplucie na waszą wiarę i na Ciebie.
Ta osoba tak naprawdę to nietolerancyjna, przepełniona komunistycznymi ideami osoba.
A My musimy nauczyć się bronić swojej wiary i siebie.

W tych wyborach.
Głosuje na PIS
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:54 29-08-2019,   67%
katecheci rządzą z mianowania Kota
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:14 27-08-2019,   80%
Z całym szacunkiem, o ile ograniczenie etatów wicedyrektora jest (moim zdaniem) słuszne, to oszczędzanie na niepełnosprawnych dzieciach jest po prostu smutne... Chyba w złym miejscu szuka się oszczędności. Nauczyciel wspomagający powinien być dostępny dla każdego dziecka indywidualnie. I tak jest ich mało. Za mało.

Smutne to...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:11 27-08-2019,   63%
Bardzo.Jak tak można.Jak Ci Rodzice się czują.Wielki smutek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:15 27-08-2019,   59%
tak to jest jak dziecko bierze się za zarządzanie miastem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:53 27-08-2019,   36%
No i baleron
odpowiedz   •   oceń :  
~rodzic, 10:16 27-08-2019,   67%
"Powodem mojej rezygnacji z funkcji dyrektora jest brak możliwości zapewnienia właściwego poziomu bezpieczeństwa młodzieży oraz sprawnego funkcjonowania szkoły"
Co jak co ale SP 10 już dawno sprawnie nie funkcjonowała. Szczególnie po zmianie dyrektora nastał wielki chaos i dezinformacja. Do tego reforma i dokładka uczniów nie pomaga. No ale nie każdy jest w stanie udźwignąć obowiązki swojej pracy.Mnożenie zastępców nic tutaj nie pomoże. Trzeba zmienić podejście do swojej funkcji.
odpowiedz   •   oceń :  
~smiech, 10:23 27-08-2019,   71%
@~rodzic No to teraz bedzie lepiej... Zamiast 4 wicedyrektorów bedzie 2. Jest to nie do udzwigniecia w tak duzej szkole ale oczywiście rodzice wiedzą najlepiej jak wygląda praca w szkole od wewnatrz...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:48 27-08-2019,   53%
@~rodzic To pisowcy i grają przed wyborami, nie martw się dostaną lepsze posadki dostaną. Mysle ze się Kulik cieszy ze zrezygnowali
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:19 27-08-2019,   60%
 Czterech zastępców dyrektora w szkole ???? A dlaczego nie czterdziestu?
odpowiedz   •   oceń :  
~ech, 10:28 27-08-2019,   58%
Masz jakąs wiedze na temat pracy dyrektorów i wicedyrektorów w szkolach czy tylko tak populistycznie piszesz? Zarowno nauczyciele jak i dyrektorzy mają ogrom pracy papierkowej, ktorej z zewnatrz nie widac. Im wieksza szkola tym wiecej pracy ale oczywiscie skad masz o tym wiedziec...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:49 27-08-2019,   63%
Tak było 4 wicedyrektorów, ja to nie wiem co oni robili
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:15 27-08-2019,   62%
@~ech Ale nadgodziny mieli. No to jak to jest?
odpowiedz   •   oceń :  
~Zaniepokojona, 10:20 27-08-2019,   84%
Jak można uogolnić liczbę wicedyrektorów dla różnych szkół, skoro w każdej szkole jest różna liczba uczniów/ oddziałów/ obowiązków? Czy szkołę podstawową można przyrównać również do technikum, gdzie odbywają się praktyki, egzaminy zawodowe, matury itp.? Brak logiki i kompetencji już na pierwszy rzut oka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:49 27-08-2019,   67%
@~Zaniepokojona W latach 90 jeden wicedyrektor wystarczył a było wiecej uczniow
odpowiedz   •   oceń :  
~Zaniepokojona, 12:34 27-08-2019,   62%
Trochę zmieniły się wymagania stawiane wobec dyrektorów i nauczycieli, nie tylko prawne, ale szczególnie ze strony rodziców
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:23 27-08-2019,   42%
ZSZ nr 2 kiedyś było potężna placówką, teraz to mała szkoła , więc po co tylu wicedyrektorów???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:05 27-08-2019,   76%
to jest duża szkoła, i ma dobre nabory skąd masz taką wiedzę że jest mała
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:48 27-08-2019,   40%
Dla kasy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:31 27-08-2019,   80%
pani tołwińska sobie poradzi jej mąż były prokurator ma dużo znajomości
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 10:33 27-08-2019,   48%
Do Wyborców obecnego Prezydenta: tego chcieliście ??? hehehe
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:45 27-08-2019,   46%
@~Wyborca Dokładnie tego. PAN Żebrowski przeraził, się, że zabraknie czasu na plotki? Czas zapracowac na swoje pobory. Mieli mu dodać kolejnych zastępców?
odpowiedz   •   oceń :  
~"hehehe", 11:02 27-08-2019,   63%
@~Wyborca Tak. I zanim wypróżnicie się na rzadko w komentarzach, zobaczcie jak funkcjonują szkoły w innych miejscach w Polsce.
Za komuny i za PISU generowało/ uje się stanowiska, na potrzeby znajomości - nie z potrzeby placówki. Tak wygląda 90 % placówek budżetowych , urzędów oraz szkół. Wszyscy o tym wiedzą, tylko udają, że nie...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:02 27-08-2019,   43%
@~Wyborca Dokładnie tego
odpowiedz   •   oceń :  
~dr, 10:52 27-08-2019,   56%
Ostrołęka traci właśnie najlepszego Dyrektora - ZSZ nr 2 już nigdy nie będzie tak funkcjonować. Pan Żebrowski oddał wiele dla tej szkoły. Niech świadczy o tym ilość wyposażenia, jego jakość, co rokrocznie bezpośrednio wpływa na wyniki rekrutacji i poziom nauczania. Panie Prezydencie, największy możliwy BŁĄD!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:54 27-08-2019,   70%
Jak Pani Dyrektor  A. G. zwolniła wice dyrektorów to teraz po jednym dniu  chyba będzie pracować w tych szkołach, a nie wyjazdy w delegację do do stolicy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:57 27-08-2019,   60%
Panie Kulik, co pan odpier........sz ??
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:04 27-08-2019,   42%
Myślę ze za ten wpis odpowiesz karnie
odpowiedz   •   oceń :  
~...., 17:22 27-08-2019,   72%
TAK ZARZĄDZA "WŁODARZ" MIASTA MA NAUCZYCIELI W D...IE
MYŚLĘ ZE TERAZ DOCENICIE POPRZEDNIEGO PREZYDENTA NASZEGO MIASTA
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:59 27-08-2019,   72%
PiS usunął dobrego dyrektora SP 10 pana Florczaka a teraz p. Tołwińska nie daje rady ?
odpowiedz   •   oceń :  
~autor, 11:02 27-08-2019,   46%
A tak miasto wspierało nauczycieli podczas strajku!!!! No to widać na ile te wsparcie było działaniem pijarowym.... Ktoś ma jeszcze jakieś złudzenia odnośnie rządzących że jedyne co potrafią to się dobrze bawić za nasze pieniądze? I to nie jest istotne jaka strona polityczna rządzi. A dlaczego nikt jeszcze nie odwołał wiceprezydenta, który ma postawione zarzuty prokuratorskie tylko odwołuje się wicedyrektorów i nauczycieli? Przecież na to co się dzieje w mieście to wystarczył by prezydent a nie jeszcze mu wice potrzebny
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:11 27-08-2019,   77%
Sp 10 zawsze była dużą szkołą. Sprawnie funkcjonowała za dyr..p Mierzejewskiej. Ilu było vice?
odpowiedz   •   oceń :  
~asd, 12:29 27-08-2019,   50%
4
odpowiedz   •   oceń :  
~vog , 11:11 27-08-2019,   70%
Masz racje "autor" co z wiceprezydentem? czy juz zostal zwolniony?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:12 27-08-2019,   60%
Nie ma ludzi niezastąpionych! Szkoda że te decyzje padły w ostatniej chwili.
odpowiedz   •   oceń :  
~Z.B., 12:34 27-08-2019,   50%
Kiedy ja chodziłam do szkoły, był jeden wicedyrektor, a teraz kiedy kiedy moje wnuki są uczniami aż czterech? A dzieci czy młodzieży jest podobno coraz mniej, ale może to to za trudne dla mnie do zrozumienia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:42 27-08-2019,   91%
@~Z.B. Proszę popracować z takimi dziećmi.Kazde jest inne.Ani krzyczeć że nauczyciel wspomagający to cień niepełnosprawnego i  to nie potrzebne.Wstyd dla Ostrołęki.za takie traktowanie niepełnosprawnych...Proszę sprawdzić jak to wygląda w innych miastach
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:02 27-08-2019,   86%
Pani z3tex opuszcza Ostrołękę i pani z 16.Pedagodxy z doświadczeniem wieloletni dyrektorzy .....A więc 4rezygnacje...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:06 27-08-2019,   60%
Zbyt duże wyzwanie dla nich.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosia, 13:07 27-08-2019,   100%
To co się dzieje w SP nr 5 przechodzi ludzkie pojęcie. Wczoraj ogłoszono, że dla klas 0 świetlica jest niedostępna!!! Wcześniej zapewniano  nas, że dzieci będą miały opiekę. Mało tego, 2 tyg. temu były listy. Kilka dni temu zostały one zmienione. Teraz jest wszystko pomieszane, inne panie, inne dzieci.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:12 27-08-2019,   100%
@~Gosia Czy to prawda że 4dyrektoriw już odeszlo z tej funkcji w mieście
odpowiedz   •   oceń :  
~Miła pani, 13:19 27-08-2019,   67%
@~Gosia Miej pretensje do Organu Prowadzącego. Jak to powiedział obecny prezydent: „Krawiec kraje, jak mu...” itd. Organ prowadzący ma ciagle nowe pomysły, a dyrektorzy muszą to wszystko latać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:28 27-08-2019,   40%
Widać nie nadawali się do tych funkcji. Trochę więcej pracy mobilizacji wyrzeczeń i. ...walkower.
odpowiedz   •   oceń :  
~Przykre, 13:15 27-08-2019,   50%
Odchodzą naprawdę dobrzy dyrektorzy. Fachowi i odpowiedzialni, do tego to bardzo duże szkoły. Dla mnie to kolejny dramat na skalę miasta. Ile czasu będzie potrzeba żeby odbudować urząd, różne miejskie jednostki, a teraz oświatę...?
odpowiedz   •   oceń :  
~Alicja, 13:15 27-08-2019,   58%
Wielka strata dla ZSZ NR2  Drugiej takiej osoby jak Dyr Zebrowski nie będzie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:27 27-08-2019,   50%
@~Alicja Jak mają zarządzać . To odpowiedzialność.Kompetentni ludzie...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:30 27-08-2019,   50%
Będą inni. Odważniejsi i pracowici.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:31 27-08-2019,   67%
Tak już mają propozycje....zapewne..A ortsl moja Ostrołęka na urlopie.........
odpowiedz   •   oceń :  
~Szk, 13:34 27-08-2019,   53%
Prezydent który zamiast rządzić i łączyć bawi sie seoja funkcja i dzieli. Facet który ciągle zwalnia i wywala z pracy ludzi niejednokrotnie fachowcow w swojej dziedzinie. Żal miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:38 27-08-2019,   64%
@~Szk Poprzedn też zwalniał!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:43 27-08-2019,   70%
Naprawdę.Ridxice dzieci niepełnosprasnych..... Odezwijcie się.Byka bardzo dobra opieka. Ibauczyciel na każdych zajęciach  .na plastyce i Wfue.tez
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:50 27-08-2019,   100%
Jak to wygląda wg prawa? Ilu nli wspomagających potrzeba? Są klasy integracyjne i 2 nli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Adam, 14:20 27-08-2019,   60%
Mówiłem to już kilka razy i powtórzę po raz kolejny - Pan Kulik, nie dorósł do funkcji jaką sprawuje. To stanowisko, zdecydowanie go przerosło. Mieszkańcy chcieli zrobić na złość Kotowskiemu (za Rosaka, za Kler, za korki w mieście...), a zrobili wielką szkodę dla całego miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Adasia, 14:37 27-08-2019,   53%
Nie umniejszaj sukcesu w wyborach kulika bo go niewątpliwie odniósł. 65%mówi samo za siebie. Jeśli chodzi o Janusza to trochę koledzy z partii zawiedli. Chodzili po wsiach a miasto zostawiono samo sobie. Teraz też czemu nie ma go na liście PiS u w nadchodzących wyborach?Jeśli chodzi o stołki dyrektora to przyjdą inni jak Ci sobie nie radzą i tyle.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:17 27-08-2019,   100%
@~Do Adasia Polityka to ostatnia rzecZ w szkołach Dzieci i jeszcze raz dzieci.
odpowiedz   •   oceń :  
~autor, 15:55 27-08-2019,   60%
A tak miasto wspierało nauczycieli podczas strajku!!!! No to widać na ile te wsparcie było działaniem pijarowym.... Ktoś ma jeszcze jakieś złudzenia odnośnie rządzących że jedyne co potrafią to się dobrze bawić za nasze pieniądze? I to nie jest istotne jaka strona polityczna rządzi. A dlaczego nikt jeszcze nie odwołał wiceprezydenta, który ma postawione zarzuty prokuratorskie tylko odwołuje się wicedyrektorów i nauczycieli? Przecież na to co się dzieje w mieście to wystarczył by prezydent a nie jeszcze mu wice potrzebny
odpowiedz   •   oceń :  
~Asd, 16:00 27-08-2019,   62%
To chyba żart, że w szkole podstawowej i średniej technicznej ma być tyle samo wicedyrektorów! Czy Organ Prowadzący wie na czym polega praca w szkołach?
Żal
odpowiedz   •   oceń :  
~Agata, 16:16 27-08-2019,   50%
W SP 5 ta mała kobietka nie ogarnia tego wszystkiego. Jak może nie być świetlicy dla klas 0, paranoja
odpowiedz   •   oceń :  
~ewa, 16:26 27-08-2019,   50%
poprzedni tez zwalniał i nikt się tym nie przejmował,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:34 27-08-2019,   86%
@~ewa Dzieci niepełnosprawne były otoczone opieka.zal
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:44 27-08-2019,   -
@~ewa Właśnie też zwolniła o nikt się nie nie żył
odpowiedz   •   oceń :  
~autor, 16:56 27-08-2019,   72%
A tak miasto wspierało nauczycieli podczas strajku!!!! No to widać na ile te wsparcie było działaniem pijarowym.... Ktoś ma jeszcze jakieś złudzenia odnośnie rządzących że jedyne co potrafią to się dobrze bawić za nasze pieniądze? I to nie jest istotne jaka strona polityczna rządzi. A dlaczego nikt jeszcze nie odwołał wiceprezydenta, który ma postawione zarzuty prokuratorskie tylko odwołuje się wicedyrektorów i nauczycieli? Przecież na to co się dzieje w mieście to wystarczył by prezydent a nie jeszcze mu wice potrzebny
odpowiedz   •   oceń :  
~Rodzic, 16:58 27-08-2019,   100%
Panie Prezydencie co Pan najlepszego robisz kosztem naszych dzieci życzę Panu i Pana dzieciom takiej rozpierduchy w przyszłości jak zaczną chodzić do szkoły mama dziecka z z klasy integracyjnej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:39 27-08-2019,   84%
@~Rodzic Dołączam się i cień nauczyciela jest potrzebny.Ucza funkcjonować nasze dzieci
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:45 27-08-2019,   34%
@~Rodzic W klasie integracyjnej jest chyba fachowa opieka. Inaczej nie byłaby to klasa integracyjna!
odpowiedz   •   oceń :  
~Tokoz, 18:32 27-08-2019,   56%
No i czemu się dziwić, jak Rząd Polski rozdaje kasę na lewo i prawo, a o oświacie nie myśli. Wiadomo, niewykształconym ludem łatwiej się rządzi
odpowiedz   •   oceń :  
~Q, 19:41 27-08-2019,   75%
Do rodzic
Jest fachowa opieka tyle że od września nie na wszystkich będzie lekcjach. Tyle w temacie. Dzieci z orzeczeniem będą tylko z jednym nauczycielem prowadzącym lekcje z całą klasą. Osoby znające takie dzieci wiedzą co to będzie znaczyć.....
odpowiedz   •   oceń :  
~Nauczyciel do 10, 20:29 27-08-2019,   58%
Pani dyrektor Małgorzata Tołwiński jest kompetentną i bardzo dobrą dyrektor. Nie jest dla mnie to zaskoczeniem, iż zrezygnowała z pełnionej funkcji. Niedostateczna ilość nauczycieli wspomagających to jednoznaczne z faktem zaniedbania oraz nierespektowania praw dziecka. Pracowałam z tymi dziećmi i nie mogę się pogodzić, że nasz Prezydent podjął tak drastyczne decyzję zasłaniając się oszczędnościami. Czy jest świadomy jaka to stygmatyzacja dzieci potrzebujących wsparcia. Czy jest to godne zaufania jakim obdarzyli go wyborcy. Czy weźmie na siebie odpowiedzialność za sytuację jakie będą się działy w szkole. Panie prezydencie proszę bardziej elastycznie i rozsądnie podejmować decyzje. Już całe miasto zadrżało i tylko czekać na burze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:39 27-08-2019,   50%
@~Nauczyciel do 10 A co mówią przepisy? Chyba dyrektor oświaty byy ich nie lekceważył.
odpowiedz   •   oceń :  
~Nauczyciel wspomagający S, 20:43 27-08-2019,   67%
Pani dyrektor Małgorzata Tołwińska jest kompetentną i bardzo dobrą dyrektor. Nie jest dla mnie to zaskoczeniem, iż zrezygnowała z pełnionej funkcji. Niedostateczna ilość nauczycieli wspomagających to jednoznaczne posunięcie dopuszczające do zaniedbania oraz nierespektowania praw dziecka. Pracowałam z tymi dziećmi i nie mogę się pogodzić, że nasz Prezydent podjął tak drastyczne decyzję zasłaniając się oszczędnościami. Czy jest świadomy jaka to stygmatyzacja dzieci potrzebujących wsparcia. Czy jest to godne zaufania jakim obdarzyli go wyborcy. Czy weźmie na siebie odpowiedzialność za sytuację jakie będą się działy w szkole. Panie prezydencie proszę bardziej elastycznie i rozsądnie podejmować decyzje. Już całe miasto zadrżało i tylko czekać na burze. To nie jest miasto dla wszystkich. Prezydent powinien kierować się dobrem społeczności i każde działanie powinno być konsultowane z osobami, które pracowały z tymi dziećmi. Porozmawiać z rodzicami i wysłuchać ich zdania. Jest to kwestia na miarę szacunku do wszystkich mieszkańców Ostrołęki.
odpowiedz   •   oceń :  
~U, 20:56 27-08-2019,   72%
Dyrektor oświaty interpretuje przepisy na swoją korzyść, a nie na korzyść dzieci. Dwóch dyrektorów widzi zagrożenie w związku z zaistniałą sytuacją, stąd ich taka reakcja. Inni widzą przyszłość najwyraźniej w świetlanych barwach...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:00 27-08-2019,   0%
@~U Inni od wielu lat są dyrektorami. Potrafią działać w trudnych sytuacjach. Nie tchórzą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Nauczyciel wspomagający S, 22:36 27-08-2019,   100%
To nie jest tchórzostwo ze strony dyrektor. Każdy rozsądny człowiek wie jakie będą konsekwencje likwidacji godzin wspomagania dla dzieci potrzebujących pomocy. W jaki sposób będą wdrażane formy terapii gdy nie będzie możliwości obserwacji dziecka. Jakie będą skutki wzmocnien? Nauczyciel wspomagający to specjalista, który tak naprawdę jest niezbędny na każdej lekcji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Nauczyciel, 22:41 27-08-2019,   100%
A co brak porozumienia i współpracy, likwidacja godzin dla dzieci potrzebujących, ze strony już wiadomo kogo, to bohaterstwo. Z całym szacunkiem do dzieci i rodziców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:00 28-08-2019,   0%
@~Nauczyciel wspomagający S Tak dla ciekawości a po sxkole dzieci te kontynuują terapię? Nie jestem przeciwko tym dzirciom i ich rodzicom ale szkoła wszystkiego nie załatwi.
odpowiedz   •   oceń :  
~E, 22:41 27-08-2019,   100%
Do gość
Dyrektor Żebrowski też jest dyrektorem od lat i nie jest tchórzem proszę Szanownego internauty
odpowiedz   •   oceń :  
~Jeżówka, 04:49 28-08-2019,   50%
A jak sytuacja w SP2, przecież tam też są klasy integracyjne? Będzie kolejna rezygnacja, czy wszystko jest ok?
odpowiedz   •   oceń :  
~egon, 08:25 28-08-2019,   80%
po co tyle szumu, nie ma ludzi niezastąpionych, następni przyjdą i bardzo dobrze wykonają swoją powinność, a religia za moich czasów była w salach parafialnych i opłacanie katechetów powinno iść z kurii, a nie z budżetu państwa. Kościół chce nauczać to niech kościół płaci. Moje dzieci powinny się uczyć j. polskiego, matematyki oraz korzystać z godzin pozalekcyjnych, to jest ważne. W każdym mieście powinny powstać szkoły parafialne i tam obowiązkowa niech się uczą religii i innych przedmiotów kanonicznych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:31 28-08-2019,   67%
@~egon Prawda.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:00 28-08-2019,   100%
W szkołach poza granicami Polski np. w Anglii jeden dyrektor i jeden zastępca, co w zupełności wystarcza. Nauczycieli wspomagających dzieci jest natomiast dużo, aby każde dziecko miało pomoc.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:29 28-08-2019,   50%
Bo tak powinno być!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:26 28-08-2019,   50%
Może tak będzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:29 29-08-2019,   0%
Tam j3st stabilny system oświaty.. Tylko go udoskonalają. U nas eksperymenty. I takie są konsekwencje.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
styczeń 2021
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1  2  3
 4  5  6  7  8  9  10
 11  12  13  14  15  16  17
 18  19  20  21  22 dk23 dk24
 25  26  27  28  29  30  31
Dzisiaj:
Brak wydarzeń
zdjecie 5759