2019-03-26T18:54:00+01:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Wojewoda krytycznie o prezydencie Kuliku. "Żadna współpraca, tylko dyktat" [WIDEO, ZDJĘCIA]

REKLAMA
REKLAMA
10
6
124

Wojewoda mazowiecki Zdzisław Sipiera gościł dziś  w Ostrołęce, gdzie spotkał się z mediami. Mówiono m.in. o tzw. "nowej piątce PiS" (z tej okazji pojawił się też specjalny bus), ale wojewoda wysłuchał także uwag Arkadiusza Czartoryskiego dotyczących pracy prezydenta Ostrołęki Łukasza Kulika. Sam również podzielił się refleksjami o współpracy z samorządowcami.

Choć spotkanie dotyczyło nowej piątki PiS i do Ostrołęki przyjechał wojewoda mazowiecki, to podczas śniadania prasowego mówiono nie tylko o propozycjach rządu. Padło także pytanie: jak układa się współpraca z prezydentem Ostrołęki? I okazało się, że się... nie układa.

- Po kilku sprawach mogę oceniać, że nie jest to idealna współpraca. Z poprzednikiem świetnie się rozumieliśmy, miałem poczucie, że prezydent o każdą rzecz dba. Z obecnym nie było spotkania, ani żadnego kontaktu. To oczywiście nie jest jakiś zarzut, to jest pana prezydenta wybór. Nie każdy musi się z wojewodą spotykać, ale wydaje mi się, że włodarze dużych miast mają pewnego rodzaju interes, żeby się skomunikować i załatwiać sprawy istotne dla samorządowców - mówił Zdzisław Sipiera.

Odnośnie komunikacji miał on jeszcze coś do dodania.

- Kultura polityczna czy społeczna wymaga komunikacji. "Mój poprzednik zrobił to, ja się z tym nie zgadzam, mam inne pomysły". To ja przynajmniej wiem, o co chodzi. A teraz co? Przyjdzie w końcu do mnie albo pismo prześle i powie "ja tak chcę". A ja powiem - "a ja tak nie chcę". I kto jest winny? Oczywiście wojewoda. Ja się tego nie boję, ja mam swoje lata i doświadczenie i ja nic nie muszę, tylko muszę przestrzegać prawa. To robię, bo 3 lata funkcję pełnię i nie mam wyroków sądowych - stwierdził.

Wojewoda mazowiecki odniósł się w szczególności do jednej decyzji Łukasza Kulika. Chodzi o wypowiedzenie umowy użyczenia budynku po dawnej komendzie miejskiej policji. Miało tam powstać hospicjum prowadzone przez Caritas. Pisaliśmy o tym w naszym serwisie.

- Kwestia bardzo negatywna to nieruchomość, którą na prośbę poprzedniego pana prezydenta wyraziłem zgodę na funkcjonowanie hospicjum. W tej chwili słyszę, że jest umowa rozwiązana i będą inne propozycje, ale te propozycje muszą być uzgodnione z wojewodą, a ja nie mam żadnego kontaktu. Jak się najpierw informuje media, albo najpierw rozwiązuje umowę, to znaczy, że to nie jest żadna współpraca tylko dyktat w stylu "ja mam władzę i mogę wszystko". Pracujemy w Polsce, na polskim prawie, każdego obowiązują te same zasady - dodał.

Poseł Arkadiusz Czartoryski podczas śniadania prasowego zdał wojewodzie mazowieckiemu sprawozdanie z działań władz miasta, m.in. dotyczących wypowiedzenia umowy najmu lokalu Towarzystwu Przyjaciół Ostrołęki czy wypowiedzeniu umowy użyczenia budynku pod szkołę dla stowarzyszenia "Rodzina Polska". Mówił też o konfliktach z wykonawcami inwestycji drogowych, co ma prowadzić do paraliżu w inwestycjach drogowych czy zwolnieniach w Wydziale Inwestycji Miejskich w ratuszu.

Zobacz zapis naszej transmisji na żywo ze spotkania:

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Jasel, 19:07 26-03-2019,   53%
Co racja to racja sytuacja beznadziejna w wykonaniu władz miasta, punkt widzenia zmienia się od punktu siedzenia, obecny prezydent dużo krzyczał jako radny teraz jest tylko gościem na zaprzyjaźnionym portalu i nic wiecej. Kto ma oczy to widzi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:28 26-03-2019,   46%
@~Jasel Jaja na calo w Polskie .W Ostrolece mamy dyktature  
odpowiedz   •   oceń :  
~taka prawda, 19:28 26-03-2019,   40%
Kulik nie nadaje sie na prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 19:33 26-03-2019,   36%
@~Jasel Kulik obecnie ma tylko 7% poparcia
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:35 26-03-2019,   50%
Polska - Polskę. Takie podstawy powinien znać każdy Polak!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:40 26-03-2019,   46%
@~Jasel ha ha ha ha mamy gospodarza do rozbiorki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:02 26-03-2019,   41%
@~wyborca to i tak za duzo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:05 26-03-2019,   57%
77%
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:38 26-03-2019,   59%
@~Jasel Pisowski wojewoda dołącza do ekipy próbującej zniszczyć kulika. Żenada
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:55 26-03-2019,   59%
@~Jasel Wojewoda jest z PIsu i wszystko jasne. Czartoryski niedługo do Kaczyńskiego pojdzie na skargę , blazen
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:36 26-03-2019,   36%
To jest poseł, któremu ważne są sprawy miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:01 26-03-2019,   52%
No tak...jak ktoś Kulika chwali - A robi to tylko jeden portal to jest ok A jak słowa krytyki to Lisowski atak.
odpowiedz   •   oceń :  
~prawda, 05:06 27-03-2019,   56%
Żeby zbudować trzeba najpierw rozebrać, wyczyści. Pięknie Panie Łukaszu. Nie jest to łatwe ale tez nic co łatwe nie jest dobre. Tylko droga prawdy i pokazanie jej jest właściwe. Proszę tylko informować mieszkańców. Dany radę. Poniżej ktoś wspomniał o poparciu 7 % , proszę mu wybaczyć zapomniał zero dopisać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:51 27-03-2019,   79%
@~prawda Rozumiem zwalnianie, jeśli się zwalnia by stworzyć swój zespół. Ale tu nie ma starego zespołu a nowego też nie ma.

22 marca 2019,

"Obecnie trwa nabór pracowników na wolne etaty w Urzędzie Miasta Ostrołęki. Prezydent oferuje pracę m.in. w nowo utworzonym dziale prasowym. Poszukiwani są także dyrektorzy kilku wydziałów, dyrektor MZOSTiIT, dyrektor OCK, audytor wewnętrzny. Ofert pracy w ostrołęckim ratuszu jest mnóstwo, gorzej jest z kandydatami. Konkursy są unieważniane i ponawiane z powodu braku ofert lub z powodu nie spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych.

20 marca ogłoszono wyniki naboru na inspektora ds. miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dyrektora Wydziału Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych. W obu przypadkach postępowanie rekrutacyjne zakończyło się fiaskiem. Oferty, które wpłynęły – łącznie trzy – nie spełniały wymogów formalnych.

15 i 11 marca unieważniony został konkurs na inspektora ds. miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu w Wydziale Geodezji i Kartografii oraz podinspektora do spraw realizacji inwestycji drogowych. Powód - nie wpłynęła żadna oferta pracy.

Wciąż poszukiwany jest dyrektor Wydziału Inwestycji Miejskich. Jeszcze niedawno tę funkcję sprawował Radosław Parzych, później zastąpił go Piotr Brodacki, a po tym jak obaj pożegnali się z Urzędem Miasta, obowiązki dyrektora wydziału pełnił śp. Franciszek Dziczek. W ostatnim naborze na dyrektora udział brało ośmiu kandydatów, lecz nie wyłoniono zwycięzcy."
odpowiedz   •   oceń :  
~marian, 08:22 27-03-2019,   48%
Obraża Pani/Pan posła RP, a przede wszystkim człowieka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:13 27-03-2019,   36%
-77%, tak to moze byc na minusie   - 77%
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 12:33 27-03-2019,   46%
To jest poseł któremu najważniejsze są jego sprawy - sterował katechetą i zadłużenie 100 mln zł to też i jego "zasługa".
odpowiedz   •   oceń :  
~LoL, 14:51 27-03-2019,   50%
@~prawda Jak tak dalej będą postępowali to faktycznie będą mieli poparcie 7 i zero tyle ze najpierw bedzie zero potem przecinek a potem siedem czyli w skrócie wygląda to tak 0,7  hahahahaha
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 19:08 26-03-2019,   64%
Ujadania i skowytu oderwanych od koryta ciąg dalszy... ale to już było ...czas się pogodzić z porażką w mieście a na jesieni i posadka  w sejmie odjedzie panie poseł...
odpowiedz   •   oceń :  
~~~Ostroleczan, 19:22 26-03-2019,   43%
@~Mieszkaniec Tu niechodzi oderwanych od koryta mieszkancu . Chodzi o nas wszystkich mieszkanco  w Ostroleki.Wstyd na calo Polskie
odpowiedz   •   oceń :  
~Maria, 19:27 26-03-2019,   68%
@~~~Ostroleczan Jaki wstyd? Jaki wstyd? Że PiS od koryta odsuniety. ?  Ze poprzednia ekipa zadluzyla  miasto to jest wstyd NA CALĄ POLSKĘ
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:29 26-03-2019,   39%
@~Mieszkaniec Chyba masz   lewaku jedno czwarto  kory  mozgowej bo pitolisz
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 19:32 26-03-2019,   67%
@~~~Ostroleczan Tak tak...wstyd to był przez kilka kadencji kolesi pod przywództwem posła arka ...wszyscy się dziwili ,ze tyle lat żyjemy w ciemnogrodzie I dajemy się robić w balona...
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 19:43 26-03-2019,   38%
@~Mieszkaniec Nie  wszyscy  kodziearzu mow zasiebie. Popieram calem sercem Czartoryskiego tak trzymac panie posle
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:46 26-03-2019,   53%
@~Mieszkaniec Jakie to ujadanie jeśli nie ma zastępowania ludzi po zmianie swoimi ludźmi. W tym przypadku nie ma zastępowania :) dużo etatów jest wolnych, ludzie nie chcą tu pracować, bo nie spełniają wymagań formalnych... Mówicie, że za poprzedników było kumoterstwo.  Moim zdaniem nie byli ale jeśli nawet to znaczy że mieli w rodzinach znajomych takich co mieli wiedzę, kompetencje i doświadczenie by dane stanowisko zająć.... a teraz co? Żaden kolega nie startuje na stołek? O co kaman? Towarzystwo nie przygotowane do rządzenia? Teraz widać w jakim otoczeniu się obracają... :D Super że społeczeństwo wreszcie przegląda na oczy, pycha kroczy przed upadkiem...
odpowiedz   •   oceń :  
~Myślący, 19:49 26-03-2019,   30%
@~wyborca Kiedyś poszedłbyś do niego na loda a teraz ty możesz mu ... zrobić co chcesz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:00 26-03-2019,   40%
@~Maria Mamę najniższe zadłużenie wśród miast podobnej wielkości... Można sprawdzić, czemu klamiesz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:06 26-03-2019,   60%
125mln długu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:03 26-03-2019,   45%
A Łomża o 40 więcej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:41 26-03-2019,   31%
@~wyborca Do słownika a nie do internetu gamoniu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:47 27-03-2019,   0%
W Łomży widać wydane pieniądze, a w Ostrołęce tragedia.
odpowiedz   •   oceń :  
~pitu pitu, 19:17 26-03-2019,   58%
Kiedy będzie wprowadzony pit 0 do 26 r.ż. ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkania Ostrołęki, 19:22 26-03-2019,   63%
Przybyła do naszego miasta WIERCHUSZKA PISOWSKA  i ujada.Koryto  wyborcy odebrali. Jeden skowyt  Czartoryskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Znakomy W,S, 19:25 26-03-2019,   37%
@~Mieszkania Ostrołęki Pisowska  wieruszka  odeszla zgoda.A kto zostal  pozostalosc po komunie i resortowe dzieci ktory jestes
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:30 26-03-2019,   38%
@~Mieszkania Ostrołęki To dopiero poczatek  juz zbierajo podpisy o referedum
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:34 26-03-2019,   47%
Jak tak zbierajO jak piszO to moRZe byDŹ klapa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:38 26-03-2019,   59%
jo, już zbierajo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:38 26-03-2019,   60%
Ja widziałam że zbierają ekipę do Tworek,zapisuj się
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 19:39 26-03-2019,   59%
To się zdziwią jak wynik się powtórzy z wyborów...
odpowiedz   •   oceń :  
~carlo, 19:24 26-03-2019,   61%
Nie pomoże woda z Narwi Panie Kulik tak trzymać niech ujadają oderwani od koryta.,czas sie pogodzić z porazką jestesmy z Panem
odpowiedz   •   oceń :  
~Wojtek, 19:26 26-03-2019,   41%
@~carlo A ja slyszalem ze  taczki pod ratusz bedo podstawiac
odpowiedz   •   oceń :  
~Lucjan, 19:31 26-03-2019,   45%
@~Wojtek Chyba będziesz kierowcą taczki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:32 26-03-2019,   42%
@~Wojtek Szybko bo miasto upada  rozbioro do kamienia juz przystanki po kasowali podstawic 4 taczki i porzadek w miescie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:33 26-03-2019,   67%
@~carlo A co ty o tej wodzie z Narwi i oderwanych od koryta? Czyżbyś coś wiedział dlaczego do wody w Narwi poszedł urzędnik z ratusza?
odpowiedz   •   oceń :  
~edziiiio, 19:37 26-03-2019,   40%
@~carlo Dzis dzwoniono   przedstawil sie i powiedzial ze robio sondaz w Ostrolece  czy popierasz prezydenta.
odpowiedz   •   oceń :  
~~~~~~~~~Óstr, 19:38 26-03-2019,   25%
@~edziiiio tak  miaam taki telefon
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:39 26-03-2019,   23%
@~edziiiio Ja tez
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 19:35 26-03-2019,   60%
P.Prezydencie Kulik tak trzymać to co PiS robił z nami to tylko do nich wraca i niech ujadają a ludzie rozum maja i myśle ze na nich pojadą jesienia
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:39 26-03-2019,   47%
@~Gosc Ktoś tam powiedział, że miasto za dwa lata odczuje marazm i święta racja... tymczasem widzowie kleru przez ten czas będą w błocie babrać się. Który jeszcze pokrzyczy, że za poprzedników było kumoterstwo ??? Teraz to macie transparentnie i rzeczowo... i jeszcze ten Pan Franciszek :-(, własnego miasta nie poznaje.
odpowiedz   •   oceń :  
~., 19:52 26-03-2019,   34%
Kumoterstwo było faktem. Obecna beznadzieja też jest faktem. To miasto zasługuje na komisarza z Tworek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Just do it, 19:45 26-03-2019,   64%
PiS do Energi. Tam fachowców potrzeba.
Ratusz już ma kierownictwo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:01 26-03-2019,   41%
@~Just do it Kulika gdzie wezmą po referendum, do ogrodniczego?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:04 26-03-2019,   42%
@~Just do it No i co masz z tego kierownictwa? Przybyło Ci kasy?
Pozwalniał fachowców lub sami odeszli i co....vacaty mają pracować?

Wojewoda twierdzi, że Kulik ani razu się z nim nie skontaktował, nawet w sprawie terenu po starej komendzie A to nie jest teren miasta tylko wojewody. Za kogo on się ma?
Kasa dla miast idzie od wojewody. A ten nawet się nie spotkał z nim. Zamiast tego rządzi terenem wojewody. Żeby zrobić przedszkole i inne Kulika pomysły musi być zgoda wojewody. Nic nie załatwi jeśli tak będzie dalej robił.

Wojewoda twierdzi że kasa na remonty np na Blachnickiego była rządowa, a nie z budżetu miasta. Kulik nawet to sp...lił.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:58 26-03-2019,   41%
Przykro mi to pisać ale za działania na szkodę miasta powinny być poniesione konsekwencje. Dla mnie ewidentnie obecny Prezydent robi wszystko na przekór nie patrząc na dobro swojego miasta a kierując się jedynie zemstą. Kotowski zaczął coś fajnego to choćby to było dobre to ja to zniszczę bo on to zaczął. Ile można...
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek, 20:03 26-03-2019,   74%
Jak Poseł Czartoryski może się czepiać firmy KDL., czyżby zapomniał już o firmie Wiesława G.?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:09 26-03-2019,   27%
@~Marek Właśnie, co to za czepianie. Czy ktokolwiek sprawdził czy Ci panowie Marek, Edward i Michał to wzięli pieniądze z miasta czy nie ? Ktoś może ich oczernia, a oni w ogóle nic wspólnego nie mają z Urzędem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:29 26-03-2019,   53%
"Nie otrzymaliśmy odpowiedzi na pytanie, czy Marek T. był związany z ratuszem jakąkolwiek umową. Wysłaliśmy więc ponowne zapytanie, po czym wróciło do nas pismo z podpisem Łukasza Kulika. Okazało się, że prezydent Ostrołęki nagle przypomniał sobie, że Marek T. z Urzędem Miasta jednak związany był. Otrzymaliśmy lakoniczną i wręcz arogancką odpowiedź. Oddajemy głos panu prezydentowi. Jaka umowa łączyła Marka T. z ratuszem?

- Umowa dotycząca pracy na rzecz mieszkańców i miasta Ostrołęki, umowa wygasła z upływem terminu, na który została zawarta - odpowiada Łukasz Kulik. Czyli krótko mówiąc: umowa była i skończyła się, kiedy wygasła. Niebywałe.

Ile zarobił w ratuszu? Prezydent Łukasz Kulik w odpowiedzi na kolejną interpelację radnego Grzegorza Płochy odpowiedział, że było to ok. 3300 zł."
odpowiedz   •   oceń :  
~ki, 20:32 26-03-2019,   69%
Pisowskie szczekanie. Będą Kulika teraz podgryzać, bo oderwano ich od koryta. Niech sobie przypomną jaką tworzyli sitwę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:36 26-03-2019,   43%
@~ki ty szczekasz jak psisko na łancuchu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:39 26-03-2019,   70%
@~ki Ujadanie, szczekanie, te wszystkie słowa pisze jedna osoba. Bo reszta jest po drugiej stronie barykady. I szczekać ujadać "inteligencjo" to może pies
Jak Ci się nie podobają fakty to nie czytaj komentarzy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:39 26-03-2019,   45%
@~ki Jak taki kozak to niech uzyska kolejne dotacje na remonty (jedne już zawalił).
Masz rację, że są zmiany ale nikt kto inwestuje nie wyrzuci kluczowych dla inwestycji osób przed jej zakończeniem. A jakich to innych fachowców zatrudnił kulik z kamerzystą na miejsce zwolnionych? Już widzę tłumy inwestorów stojących w kilometrowym korku chcących rozmawiać z kompetentnymi urzędnikami wydziału inwestycji. Najważniejsza jest ciągłość pracy, przekazanie obowiązków, czy spraw, które są do załatwienia. Jeżeli jest rzeczywiście kłopot z tymi kwestiami, to jest totalna dyskwalifikacja rządzących Ostrołęką. A przecież tacy mieli być europejscy, tacy nowocześni, a się okazuje, że to zwyczajne nieudaczniki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:52 26-03-2019,   63%
Zapomnieliście dodać ze wojewoda jest z pisu w dobrych relacjach z Czartoryskim, razem walczą przeciwko Kulikowi. Ależ trzeba być świnia zeby takie rzeczy robic prezydentowi Ostrołęki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:56 26-03-2019,   52%
Pierwszy zaczął walkę prezydent. Takie rzeczy robić, by się przypodobać wyborcom? Zapomniał, że trzeba być w dobrych relacjach ze wszystkimi, by coś dla mieszkańców załatwić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:10 26-03-2019,   43%
To sobie przypomnij jak było za rządów PO PSL w Ostrołęce.
Jak miał Kotowski. A i tak dogadał się choć trochę , nawet tak dla kultury.
A ogrodnik? Myśli że będzie wojewodzie warunki stawiał i jego decyzje podważal jak w przypadku hospicjum. Na hospicjum wyraził zgodę wojewodą i zadanym obowiązkiem ogrodnika było skontaktować się z wojewodą zanim wycofał umowę cartitasowi
odpowiedz   •   oceń :  
~J _ .._..., 21:00 26-03-2019,   45%
Mieszkańcy Ostrołęki chcieliście zmiany to ją macie...........Wielki Wstyd Mając Takiego Włodarza Miasta . No cóż zawsze mądry Polak po Szkodzie .......Życzę powodzenia w pozyskiwaniu dofinansowań ........Wojewoda na pewno pomoże.........  Pozdrawiam.  .  ..  ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:01 26-03-2019,   67%
Rumiany z płaczem wszędzie lata.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:08 26-03-2019,   45%
Czerwony nigdzie nie lata. I nic nie "wylata" dla miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Antyciulik, 21:38 26-03-2019,   53%
 a ciulik to nielot.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:30 26-03-2019,   59%
Ciekawe, gdzie jeszcze poleci na skargę pan poseł. Bo już chyba tylko do Prezesa. A może tam dostanie kopała w dupala wreszcie, za to kompromitowanie PiSu gdzie się da.
Wstyd na całą Polskę, jak to nie mogą się pogodzić z porażką.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:41 26-03-2019,   47%
@~Gość "Porażka" rządzi w ratuszu i poseł nie może się z tym pogodzić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:13 26-03-2019,   35%
@~Gość Ciekawe gdzie kulik poleci po dotacje na inwestycje w mieście.
Niech taczkę z ogrodniczego weźmie bo czym taką górę kasy przywiezie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:51 26-03-2019,   59%
Bardzo współczuję obecnemu Prezydentowi tak nie da się pracować  musi Pan być silny i nie dać się przeciwnej dyktaturze
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:55 26-03-2019,   83%
Ostrołęka dla Wszystkich ... wojewodów?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:29 26-03-2019,   71%
Pisowskie trole rzucają kamieniami .AUDYT  zabolał. Jesteśmy z panem panie prezydencie.
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 21:54 26-03-2019,   59%
Wojewoda do odwołania?
odpowiedz   •   oceń :  
~Konkretnie, 22:07 26-03-2019,   75%
Na kiedy jest planowane uchwalenie i wejście w życie PIT 0 do 26 roku życia?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:40 26-03-2019,   70%
 Koniec kleru w Ostrołęce Czartoryski nastawia wszystkich przeciwko Ostrołęce wstydziłbyś się ostrołęczanin
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:45 26-03-2019,   67%
PiS dwunastoletni budowanie siatki kolesiostwa której ciężko będzie się pozbyć z tego miasta ale my mieszkańcy damy radę. Na nic czartoryski Twoje oczernianie Ostroleki byś się wstydził katoliku
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:14 26-03-2019,   60%
Tak Wy towarzysze
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:07 27-03-2019,   59%
Byście tylko niszczyli towarzyszu !!! Tu trzeba budować... Odmeldowac!
A więc tak towarzyszu twierdzicie że władza jest zła? Ok, o takiej i takiej godzinie obywatel X stwierdził że władze jest zła, twierdząc że ogrodnik nie daje rady... Ok towarzyszu zgłosimy to odpowiednim organom ...


Poważnie to chyba wracamy do tych smutnych czasie.... A ty DJ japa tam, Ostrołęka widzi..
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:33 27-03-2019,   67%
Tak Wy towarzysze
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:03 27-03-2019,   100%
Disturbed - The sound od silence....
odpowiedz   •   oceń :  
~Drobne dla miasta, 02:43 27-03-2019,   64%
Sipiera i Turbokozak. Co zrobiliście dla Ostrołęki? O rumianym wsiunie z Uśnik nie wspomnę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:56 27-03-2019,   37%
@~Drobne dla miasta Mało zrobili? Co zrobił Kulik i Kleczkowski dla miasta?
odpowiedz   •   oceń :  
~Turbo kozak, 03:23 27-03-2019,   70%
Chamy że wsi do tego tępe i rumiane.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:58 27-03-2019,   40%
@~Turbo kozak chamistko to z ciebie, bydlaku
odpowiedz   •   oceń :  
~SZOK, 05:58 27-03-2019,   67%
Panie Pośle jeszcze u księdza Pan nie był na skargę .
Normalnie jak dzieciak z podstawówki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:59 27-03-2019,   24%
@~SZOK bardzo dobrze robi  P.Poseł, co obecni moga wyprawiac cuda, w domu moga, a nie w Ostrołece.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:00 27-03-2019,   64%
tak, trzeba trzymac krótko, to co się dzieje to KOSZMAR.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:22 27-03-2019,   72%
Chco zagłuszyć audyt jak rządzili przez 12lat. Wstyd panie pośle.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:38 27-03-2019,   29%
Brawo dla P. Posła.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:38 27-03-2019,   90%
Czy przestrzega się zaleceń audytu?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:55 27-03-2019,   100%
Chcą
odpowiedz   •   oceń :  
~kolejarz, 07:19 27-03-2019,   67%
a co tam robi ten młody sportowiec? chce nauczyć jak skakać przez plotki i może nie tylko
odpowiedz   •   oceń :  
~normalny, 08:00 27-03-2019,   42%
Nie jestem ani za Kulikiem  ani za Kotowskim ale za mądrymi  , budować a  nie rozwalać . Sytuacja jest beznadziejna i bliskokrytyczna . ludzie z Ostrołęki odejdą do pracy w inne miejsca , i te nabory preferować beda tylko miernoty ot i wszystko  
Taki będzie finał tej akcji z Kulikiem  Chce prowadzić urzad  sam - proszę bardzo  
odpowiedz   •   oceń :  
~kibic, co..., 08:20 27-03-2019,   77%
Walka o eksponowane miejsce rumianego p osła przybiera na sile i na rumieńcach. Iluż to legionistów cudzoziemskich naściąga by zdrowemu rozumowi urągać ????
odpowiedz   •   oceń :  
~C, 08:20 27-03-2019,   89%
Śniadanie prasowe..., ja pier! Arek, weź ty się  chłopie do jakiejś uczciwej roboty, bo od lat nic nie robisz leniu, tylko tworzysz intrygi i pleciesz bzdury ciemnemu ludowi, jak to o Polskę walczysz. A teraz beczysz, że dostałeś kopa w d...?Za późno. Do roboty!
odpowiedz   •   oceń :  
~Brzydal, 08:52 27-03-2019,   31%
@~C Szczekają - bo  mogą.
Po Kuliku wiele się nie spodziewałem, mierny prezydent jak miernym był radnym. Ale że tak szybko wyłoży miasto nie przypuszczał bym się nigdy... Spodziewałem się raczej 5 lat inwestycyjnej stagnacji jak za rządu platformy, a tu... przerósł moje najśmielsze przewidywania.
odpowiedz   •   oceń :  
~tacy prawi, 08:25 27-03-2019,   84%
Niech lepiej Sipiera opowie jak syneczka swojego umiejscowił na ciepłym stołeczku.   Niczym tatuś Grabowski synka Marcinka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 08:28 27-03-2019,   77%
Dzień dobry!  Witam Państwa serdecznie!

Kochani!

Pan Łukasz Kulik nie jest doskonały - popełnia błędy, niezręczności i gafy, lecz za Klera, Sylwka na stadionie i WOŚPa, powinniśmy postawić mu pomnik na Placu Bema... Takie jest moje, skromne zdanie.
Pisowskie trolle, (których, jak widzę nie brakuje tutaj), niech sobie używają ile wlezie, a my, ludzie z wielkich miast, ludzie światli, wykształceni, inteligentni, rozczytani w liberalnej, postępowej prasie, ku złości pisowców, róbmy zbiórkę na pomnik dla naszego prezydenta...

Pozdrawiam... Życzę dobrej, twórczej pracy i miłego dnia...
odpowiedz   •   oceń :  
~@, 08:34 27-03-2019,   74%
Zdzisław Sipiera jest od lat związany z Kaczyńskimi ,a od 2001 w PiS.
Modelowy partyjny aparatczyk.
To tyle w temacie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:50 27-03-2019,   77%
Ale rumiany ujada w komentarzach. Taki stary, a taki zakompleksiony.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:31 27-03-2019,   25%
ty będzwale, nie ublizaj nikomu, jak nie umiesz napisał normalnie, to spadaj stąd. P.Poseł to człowiek odpowiedzialny,itd. i by sam pisał komentarze, żałosny i głupi jestes.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pokraki i Szuje, 08:57 27-03-2019,   58%
Tak, piszcie więcej takich bzdur - WIĘCEJ !!!  Więcej rumianych z PISu, więcej pisiewiczów  ( Marcin co cie podkusiło ???)
Im wiecej bzdur, im wiecej kłamstw, im bardfziej PIStrolle kłamią i szkalują tym bardziej PIS przegra kolajne wybory - ludzie nie sa głupi. Wiedzą że wojewoda jest z PISu wiec o jakiej współpracy mówi :)  Ale jeszcze pare miesięcy i zarówno wojewoda, jak i pisiewicze - bedą szukac pracy - i zacznie sie wspołpraca miedzy nowym wojewodą a bezpartyjnym prezydentem z Ostrołeki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:34 27-03-2019,   50%
Nie są, Wojewodo zacny, czasy po temu,
Abych, czyniąc zwyczajowi dosyć dawnemu,
Uszy twoje lutnią bawił, albo pieśniami:
Coś inszego człowiek musi mieć przed rękami.
Widząc okiem, co się dzieje, zewsząd powstają
Srogie wiatry, zewsząd strachu ludziom dodają
Chmury czarne, gradu pełne i trzaskawice.
Oracz pola bogu zleca i swe winnice,
A pasterz, multanki pod płaszcz kryjąc za czasu,
Wraca bydło ku domowi z pustego lasu.
We wsiach zielem kurzą; każdy o sobie czuje;
I mnie taż bojaźń, co insze, i strach zdejmuje.
Przeto niedziw, że umilkły me głośne strony,
Widząc niebo rozgniewane, i wiek strwożony.
Jednak szkoda puścić się tak zgoła nadzieje,
Bo to wszytko przyrodzonym biegiem się dzieje.
Raz chmury panują, i grom srogi, a potem
Bóg obdarza świat pogodą i słońcem złotem.
Owa jeszcze dobrze będzie; a co drugiego,
Padnieli źle, więc rozumem podeprzeć tego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:46 27-03-2019,   78%
Pan Wojewoda zgodnie z prawem wycofał dotację na remont ul. Blachnickiego. Taki troskliwy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:12 27-03-2019,   29%
nie było żadnych rozmów z wojewodą.
odpowiedz   •   oceń :  
~do mieszkaniec i innych, 09:46 27-03-2019,   37%
nie rozumiem o co chodzi co niektorym ,pisza o oderwaniu od koryta , o kwiczeniu , a gdzie indziej pisza , ze ci ktorzy "zostali oderwani od koryta" znalezzli prace i jakos sobie radza bez rejestracji jako bezrobotni----czyli po co maja"kwiczec"?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:24 27-03-2019,   80%
@~do mieszkaniec i innych a czy Ty w ogóle cokolwiek rozumiesz? a moze jesteś jednym z tych oderwanych od koryta? chwilowa fucha w elektrowni, ale zaraz trzeba bedzie normalnej pracy się złapać.... i co wtedy?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:57 27-03-2019,   84%
pisowscy nie mogą pogodzić się z przegraną dlatego ciągle szczują,  a co będzie jesienią, kiedy przegrają, czartoryjskiemu dziękujemy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:10 27-03-2019,   28%
a to masz juz info, ze przegrają???Abys si e nie zdziwił, i jestem ciekaw co wtedy powiesz, pewnie się zamnkiesz raz na zawsze.
odpowiedz   •   oceń :  
~carlo, 10:10 27-03-2019,   80%
Jak patrzę na te twarze to proszą się kamienia
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:11 27-03-2019,   0%
@~carlo  aja z przyjemnoscia słucham i przyznaje im racje w 100%, a co prawda boli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:38 27-03-2019,   15%
ale kaszana wędzona kaszana ,z patelni z cebulą i musztardom kaszana kaszana kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:41 27-03-2019,   20%
zostawcie p.posła bohater nasz prawdziwy ,od lewadztwa broni!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~zuza, 12:04 27-03-2019,   0%
młody grabowski, w nim już tylko cała nadzieja
odpowiedz   •   oceń :  
~zazu zizu, 13:59 27-03-2019,   0%
@~zuza Też mi się wydaje, że czas na młodych w polityce.
odpowiedz   •   oceń :  
~sa, 12:05 27-03-2019,   89%
dajcie czlowiekowi rzadzic  a nie tylko krytyka    PANIE LUKASZU niech pan robi tak zeby bylo lepiej  a pozniej ludzie ocenia czy bylo warto na pana glosowac    a poprzednia ekipa  czula sie tak pewna siebie     ze myslala ze jest nie do zastapienia i wyszlo jak wyszlosa
odpowiedz   •   oceń :  
~Basia, 12:48 27-03-2019,   88%
Panie prezydencie Kulik , proszę robić swoje i się nie przejmować , ma pan być dobrym pracowitym gospodarzem , dbać o mieszkańców i miasto ! życzymy zdrowia , wytrwałości i trafnych dezyzji , jesteśmy z pane !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~WKURZONY, 13:51 27-03-2019,   84%
NIECH SOBIE WOJEWODA POJEZDZI AUTOBUSAMI MZK W POPRZEDNIM ROZKLADZIE NP.Z WOJCIECHOWIC NA STACJE,BEDZIE MIAL WTEDY BARDZO DOBRE RELACJE Z KOTOWSKIM,GWARANTUJE!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Res publica, 14:10 27-03-2019,   100%
A nie możnaby zrobić spotkania otwartego dla mieszkańców, plenerowego o tych programach wyborczych, żeby każdy mógł przyjść, porozmawiać. Nie mogliby politycy pochodzić trochę po mieście, popytać ludzi, czego potrzebują, oczekują, jakie mają zdanie itp? Niedługo będzie ciepło, więc nie byłoby to chyba problemem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:35 27-03-2019,   50%
Ten wojewoda wysoko zajdzie. Taki sam przystojniak jak ,,naczelnik państwa,,. No i będzie teraz szkodził ze swoimi kandydatami  do P.E. naszemu miastu.Bo podstawiając nogę Kulikowi  utrącają całe miasto. Prosiłbym abyście nie rozdawali księżom społecznego majątku nas wszystkich. My was utrzymujemy i nasze interesy powinniście realizować  a nie dorabiać tych, którzy nigdy porządnej pracy się nie imali.
odpowiedz   •   oceń :  
~via, 18:11 27-03-2019,   63%
Czartoryjski jak kleszcz uczepił się tego miasta! Człowieku daj nam spokój! najpierw do Pospieszalskiego teraz wojewode nastawił. Chłopie działasz na niekorzyść miasta! Mamy cie dość!. Do tej pory głosowałem na PIS ale jeśli wystawią cie na liste złośliwie zagosuję na kogokolwiek innego aby tylko się ciebie z tego miasta pozbyć!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:04 27-03-2019,   0%
@~via Nie kłam żeś na PIS głosował ... z wypowiedzi twojej wprost wynika że ograniczony jesteś, więc psl, sld lub po wspierałeś
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
wrzesień 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30  1  2  3  4