eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Zmiany organizacyjne w ratuszu. Powstał Wydział Inwestycji i Drogownictwa

REKLAMA
REKLAMA
zdjecie 9930
Prezydent Ostrołęki Łukasz Kulik wydał zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki. Doszło do zmian w dwóch wydziałach, a konkretnie - z dwóch wydziałów stworzony został jeden.
 
Zmiany w strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta objęły likwidację Wydziału Dróg i zmianę Wydziału Inwestycji w Wydział Inwestycji i Drogownictwa.
 
Do właściwości Wydziału Inwestycji i Drogownictwa należeć będzie prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji własnych miasta, remontem i utrzymaniem dróg publicznych i dróg wewnętrznych stanowiących własność miasta, znajdujących się w granicach administracyjnych miasta, prowadzeniem oraz utrzymaniem i eksploatacją obiektów i urządzeń komunalnych i wiele mniejszych zadań.
 
Struktura Wydziału Inwestycji i Drogownictwa:
  • dyrektor,
  • stanowisko ds. obsługi organizacyjnej wydziału,
  • stanowisko ds. realizacji inwestycji kubaturowych,
  • stanowisko ds. inwestycji wspólnych,
  • stanowisko ds. realizacji inwestycji drogowych,
  • stanowisko ds. przygotowania inwestycji kubaturowych,
  • stanowisko ds. realizacji inwestycji uzbrojenia technicznego,
  • stanowisko ds. przygotowania i weryfikacji dokumentacji projektowej,
  • stanowisko ds. ewidencji dróg i mostów,
  • stanowisko ds. inżynierii ruchu drogowego,
  • stanowisko ds. zajęcia pasa drogowego,
  • stanowisko ds. bieżącego utrzymania dróg i mostów,
  • stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami w pasie drogowym,
  • stanowisko ds. strefy płatnego parkowania,
  • stanowisko ds. uzgadniania dokumentacji projektowej,
  • stanowisko ds. urządzeń komunalnych

Jak się dowiedzieliśmy, dyrektorem Wydziału Inwestycji i Drogownictwa zostanie najprawdopodobniej dotychczasowy dyrektor Wydziału Inwestycji Marcin Rogalski.

Wielkość zatrudnienia w etatach w poszczególnych wydziałach, referatach i biurach Urzędu Miasta Ostrołęki ogółem wynosi 258,05 etatów i przedstawia się następująco:

1. Kierownictwo Urzędu - 4
2. Wydział Organizacji i Obsługi Rady Miasta - 13
3. Wydział Informatyki - 8
4. Wydział Obsługi Mieszkańców i Komunikacji - 35,50
5. Wydział Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat - 29
6. Wydział Działalności Gospodarczej, Kultury i Sportu - 12
7. Wydział Inwestycji i Drogownictwa - 20
8. Wydział Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Budownictwa - 12,80
9.Wydział Gospodarki Nieruchomościami - 12
10. Wydział Geodezji i Kartografii - 11
11. Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - 11
12. Wydział Oświaty - 9
13. Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich - 20
14. Urząd Stanu Cywilnego - 9
15. Straż Miejska Ostrołęki - 18
16. Biuro Prawne - 5,50
17. Biuro Prasowe - 3
18. Wydział Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych - 9
19. Biuro Kontroli i Skarg - 2
20. Referat Zarządzania Kryzysowego - 8
21. Stanowiska samodzielne - 2,25
22. Pion Ochrony Informacji Niejawnych - 1
23. Biuro Audytu Wewnętrznego - 3 

REKLAMA
zdjecie 9930

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
lipiec 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
 30 dk1  2  3 dk4 dk5 dk6
 7  8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13
 14  15 dk16  17 dk18 dk19 dk20
 21  22  23 dk24  25 dk26  27
 28  29  30  31  1  2  3
Dzisiaj:
Brak wydarzeń
×