2018-10-01T12:13:09+02:00 eOstroleka.pl 2 1 15 40%
Powiat ostrołecki,

Rzekuń: Bartosz Podolak prezentuje skład kandydatów do Rady Gminy

REKLAMA
REKLAMA
6
9
139
Bartosz Podolak - kandydat na Wójta Gminy Rzekuń na swoim profilu w portalu społecznościowym zaprezentował swoich kandydatów na Radnych Gminy Rzekuń.

Wśród kandydatów znalazło się miejsce dla 6 radnych obecnej kadencji. Są to:

Stanisław Dmochowski, Zdzisław Majewski, Bronisław Młodzianowski, Rafał Pupek, Edward Gryczka, Antoni Smoliński. Wśród osób kandydujących jest również Andrzej Gierwatowki i Małgorzata Żebrowska - radni poprzedniej kadencji.

Z list Podolaka startuje też 4 obecnych sołtysów: Ireneusz Mierzejewski, Wiesława Milewska, Rafał Kaczmarczyk i Tomasz Chrzanowski.

O mandat radnego ubiega się będą także: Łucja Łada, która pracująca w OPS Rzekuń, Włodzimierz Sikorski prowadzący własną działalność gospodarczą oraz Jarosław Namiotko powszechnie lubiany były organista w Rzekuniu.

REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Mieszkaniec Dzbenina, 12:30 01-10-2018,   17%
Panie Bartku cieszymy się, że zgodził się Pan kandydować na wójta gminy Rzekuń. Potrzebna jest zmiana. Moja rodzina będzie głosować na Pana. Wspiera Pana ekipa porządnych , prawych ludzi. Gratuluję
odpowiedz   •   oceń :  
~Rzekuniak, 13:04 01-10-2018,   17%
@~Mieszkaniec Dzbenina Popieram w całej rozciągłości. Zmiana jest konieczna,  i to zmiana wójta. Jeśli obecni radni i sołtysi w zdecydowanej większości wyrazili swe poparcie tzn.że chcą podjąć współpracę z Panem Bartkiem.  Patrząc na Pana działalność w Lelisie życzę sobie by i Rzekuń w sferze kultury tak się rozwijał,  bo tu nie dzieję się zupełnie nic.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pola, 13:07 01-10-2018,   17%
@~Rzekuniak Brawo Panie Bartku.  Z takim komitetem wygra Pan wybory już w pierwszej turze.  Nazwiska znane,  nie z przypadku,  mają na swoim koncie pracę samorządową w różnych dziedzinach,  sferach,  działalnościach...takich nam trzeba . Powodzenia życzę i Panu Bartkowi i członkom komitetu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Oczywiste, 13:13 01-10-2018,   16%
@~Pola Mieszkańcy chcą zmiany,  nie kryją już niezadowolenia, mówią głośno, co im się nie podoba,  zwłaszcza po stracie ziemi i takich wpływów do budżetu. Układy wójta z PISem wiele nas kosztowały. Teraz o każdą lampę będzie trudniej,  o każdy kawałek chodnika...poprzednicy zadbali o wpływy 60 mln do budżetu a wójt wydał,  chwali się, jakby asfalt odkrył pierwszy na świecie i wymyślił kanalizację,  to normalny rozwój gminy,  na konto kasy gminnej nie przelał,  musiał wydać,  ale czy dobrze to spożytkował....sprawiedliwie dzielił....jednym zdejmował,  a tym bardziej posłusznym dawał...na szczęście do urn pójdą wszyscy,  po piachu tym bardziej
odpowiedz   •   oceń :  
~Piotr, 13:18 01-10-2018,   15%
@~Oczywiste Jestem za Panem Podolakiem. To bardzo inteligentny i kulturalny młody człowiek.  Był,  odwiedził i przedstawił mi swój program.  Teraz wiem , że to dobry kandydat choć i opinie chodzą dobre  o tym człowieku. Dam szansę bo nie podoba mi się to, co teraz jest.  Popre też jego kandydata żeby dobrze mu się pracowało.
odpowiedz   •   oceń :  
~fakty mówią, 14:29 01-10-2018,   14%
@~Oczywiste Posłusznych też niszczyl. On ich używał, np. do zwolnien z pracy ludzi  (potem Sądy, wygrane sprawy  - a ile zdrowia i kasy stracone, pamiętamy),  używał do swoich celów. Wielu tzw. "swoich" zostawiło te dobroci wójtowe i odeszło.  Mieli rację. Każda świadoma osoba, mająca swoją godność nie chce robić za narzędzie ani też przyczyniać się do krzywdy innych. Też do tej grupy należę i  jestem przeciwna  chorej "strategii"  obecnego wójta. . Będę głosować na Pana Podolaka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wieś, 14:40 01-10-2018,   22%
@~fakty mówią Jeszcze tylko Bożenka się ostała i biega  nawet na pogrzebie przy Wójcie a mąż pozwala  
Jakby tak moja biegała za tym wójtem to bym nogi powyrywał. Wstydu nie ma. Wszyscy się śmieją Dupmi.  żeby baba tak za chłopem biagała. Pogrzeby to chyba nie oficjalne wystąpienia.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Razem, 14:42 01-10-2018,   15%
@~Pola Popieram w całości tę wypowiedż. Ludzie znani i szanowani. Widzę, że Pan Podolak już od początku stawia na  wiedzę, mądrych, rozsądnych ludzi jak też na doświadczenie. Podoba mi się to.  Zachęcam do głosowania na Pana Podolaka i ludzi z Jego komitetu. To bardzo ważne. Razem damy radę.  Włączmy myślenie. Warto dla naszego wspólnego dobra.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wieś, 17:20 01-10-2018,   25%
@~fakty mówią Jeszcze tylko Bożenka się ostała i biega  nawet na pogrzebie przy Wójcie a mąż pozwala  
Jakby tak moja biegała za tym wójtem to bym nogi powyrywał. Wstydu nie ma. Wszyscy się śmieją Dupmi.  żeby baba tak za chłopem biagała. Pogrzeby to chyba nie oficjalne wystąpienia.  
odpowiedz   •   oceń :  
~DNO, 17:23 01-10-2018,   90%
@~Wieś Trochę kultury człowieku opamiętaj się!!!!!! Siejesz propagandę to se to rób, ale nie obrażaj ludzi!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:33 01-10-2018,   12%
@~DNO A kto tu obraża to wszyscy widzą i komentujo i śmiejo się to są takie fakty
odpowiedz   •   oceń :  
~komentujo?, 17:36 01-10-2018,   88%
Co to za słowo komentujo?
odpowiedz   •   oceń :  
~lol, 12:32 01-10-2018,   83%
Zaraz znów się zacznie koncert życzeń dla Podolaka :D
odpowiedz   •   oceń :  
~propaganda, 16:38 01-10-2018,   87%
@~lol Oni nie mają wstydu. W terenie przegrywają to robią propagandę w internecie.
odpowiedz   •   oceń :  
~propaganda, 16:51 01-10-2018,   88%
@~propaganda W Laskowcu i Dzbeninie delikatnie mówiąc mieli słabe poparcie na ostatnim spotkaniu. No ale teraz poszedł artykuł sponsorowany na eostrolece i propagandą chcą nadrobić :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:36 01-10-2018,   16%
@~propaganda W terenie to tylko o Podolaku się mówi,  tylu wspaniałych i mądrych ludzi to popiera i dziękujemy im za mądrość. Wygrana na 100 % po stronie Podolaka. I to w I turze.  Trzeba się lepiej wsłuchać w tłum bo nie wszyscy mogą głośno mówić.  
odpowiedz   •   oceń :  
~ludzie, 17:38 01-10-2018,   86%
Po co kłamiesz? Ostatnie spotkania pokazały, że ludzie w terenie są za Stanisławem Godziną.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:06 01-10-2018,   16%
@~propaganda Chyba byliśmy na dwóch różnych zebraniach. Podolak dostał brawa po przemówieniu a wójt....? Co zwiał? Jakoś strasznie mu się spieszylo ha ha. W Borawem nawet nie przyjechał. Nikt już nie poprze tego czlowieka
odpowiedz   •   oceń :  
~zart, 20:32 01-10-2018,   92%
Chyba sobie żartujesz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:55 01-10-2018,   11%
@~propaganda Chyba sobie żartujesz. Stanisław w tych wyborach nie ma żadnych szans to i ujadają inni
odpowiedz   •   oceń :  
~Poparcie, 22:02 01-10-2018,   90%
Proszę Cie, próbujecie wykreować jakieś sztuczne poparcie w internecie. W terenie pokazaliście, że nie macie poparcia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:02 01-10-2018,   10%
@~propaganda Słabe? Raczysz żartować. W obu tych miejscowościach poparcie dla wójta sięga 0.
odpowiedz   •   oceń :  
~:D, 22:04 01-10-2018,   95%
:D dobre
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:49 01-10-2018,   12%
@~:D Wójt jest bardziej słaby od Tyszki. Nic mu nie wyszło. Tyle ziemi stracił. I tyle rzeczy nie zrobił w gminie. Wstyd mi za niego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gmina, 22:59 01-10-2018,   89%
Zapomisz o tysiacach kilometrow wybudowanych dróg, kiedys cały Rzekuń był rozkopany, nie dało się przejechać. Wodociągi, gaz, infrastruktura. Można wymieniać dalej, każdy widzi jak się gmina zmieniła w ciągu tych ostatnich lat.
odpowiedz   •   oceń :  
~Prawda, 06:54 02-10-2018,   8%
@~Gmina 60 milionów gdzieś trzeba było wydać
Drogi i kanalizacja to żaden wynalazek wójta,  to norma w każdej gminie i mieście ( prócz Ostroleki- tam tylko przed wyborami zawsze rozkopane). Każdy wójt realizuje uchwalony budżet i wydaje gminną kasę. Także gmina wygląda jak każda inna nic nadzwyczajnego. A kasy miał wójt z elektrowni jak budżetu wszystkich gmin w powiecie.
odpowiedz   •   oceń :  
~miliony, 14:24 02-10-2018,   92%
@~Prawda Gmina Rzekuń jest najlepiej rozwiniętą gminą w okolicy. Porównajcie gminy Olszewo_Borki, Lelis. Troszyn itp Teraz napiszecie ale wójt miał pieniądze za elektrownie. To prawda, ale wydał je na inwestycje w gminie, a nie na przekręty. Zastanówcie się nad tym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 12:38 01-10-2018,   19%
Trzymam kciuki i mam nadzieję,  że to już koniec tych nieudolnych rządów Godziny.  Ludzie spójrzcie tylko w rankingi pozyskiwania środków finansowych z zewnątrz,  jesteśmy pod samym końcem jeżeli chodzi o powiat.  Dajcie szanse Bartkowi i zobaczycie jak zmieni się Rzekuń.  Dość już kłótni i mściwość w tym urzędzie.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:51 01-10-2018,   11%
@~Mieszkaniec Popieram Pana Bartka
odpowiedz   •   oceń :  
~MIESZKANIEC, 13:00 01-10-2018,   18%
Panie Bartku,  wszystko wskazuje na to, że może Pan już świętować.  Mądrość do narodu rzekuńskiego wróciła,  skład komitetu bardzo mocny, już mieszkańcy wyrażają w rozmowach aprobatę dla Pana i radnych z gminy,  wielu zasłużonych dla swych miejscowości. Cieszymy się,  że idą zmiany bo na taką  przesiąkniętą złem i nienawiścią do ludzi władzę aprobatę nie wyrażamy.
Gratulujemy decyzji,  bo ogarnąć obecny chaos łatwo nie będzie,  ale przy Pana kulturze osobistej jest to wykonalne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Olga, 13:10 01-10-2018,   17%
Czytałam program wyborczy P. Podolaka i jestem pod wrażeniem. Zwrócił uwagę na to co ważne dla każdego mieszkańca gminy. Starał się  zrozumieć potrzeby ludzi młodych, dzieci, jak i  seniorów. Dla mnie ważne jest obniżenie rachunków za nieczystości. Budowa oczyszczalni to świetny pomysł, w przeciwnym razie z naszą gminą miasto Ostrołęka mogłoby postąpić jak z mieszkańcami Olszewa Borek. Lepiej sie uniezależnić, jak to zrobiły inne gminy. Program ambitny, ale co ważne , realny!
odpowiedz   •   oceń :  
~Brak słów, 14:21 01-10-2018,   15%
@~Olga Uważam,  że to najlepszy kandydat jaki kiedykolwiek startował w tej gminie na wójta. Na pewno nie sprzeda nas Ostrołęce. A ta pewność jest dla mnie najważniejsza. Zakusy na nasze ziemie trwają od dawna,   w przypadku kandydata z PISu już możemy stawać w kolejce po zmianę adresu zamieszkania i szykować pełne porfele na podatki.  Taka prawda i każdy myślący o tym wie. Zakłady Mięsne od dawna Ostrołęka chce przejąć. To nie są domysły,  dowody mamy,  tyle hektarów zebranych i tyle wpływów do gminnego budżetu. I za to te ordery dostał. Wstyd.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Janek, 13:35 01-10-2018,   78%
Te komentarze o Podolaku to chyba on sam pisze , wystarczy poczytać jakie elokwentne wypowiedzi bez żadnej pomyleczki literowki, takie aż wchodzące w du*ę ,gdzie światło nie dociera, zabawne ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Mariusz, 14:25 01-10-2018,   16%
@~Janek Cieszy mnie Janku że dostrzegasz poziom wykształcenia naszego przyszłego wójta na podstawie wypowiedzi.  To ważne by przyszły wójt był mądrym człowiekiem ale bądź pewien,  że za bardzo jest zajęty by śledzić internet.  Jestem zwykłym mieszkańcem,  też wykształconym i zauważam że Pana Bartka głównie tacy popierają. Tylko ciemnota może nie dostrzegać tego,  co obecny Wójt wyprawia. Klapy z oczu zdecydowana część już zdjęła,  ale wielu jeszcze widzi tylko swój własny interes. Pozdro...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:14 01-10-2018,   89%
@~Mariusz Mądrym to on chba nie jest skoro myśli, że takie robienie z ludzi idiotów przejdzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:36 01-10-2018,   13%
Idiotów to z ludzi zrobił wójt udając że walczy o nasze ziemie.  
odpowiedz   •   oceń :  
~olo, 20:17 01-10-2018,   92%
@~Mariusz właśnie twój poziom inteligencji i wykształcenia wyszedł w wypowiedzi którą skleciłeś. Oj wykształciuchy, zaraza dzisiejszych czasów. A apropo  tego kandydata, no cóż... nic nowego - niesie za sobą bagaż doświadczenia, głównie związanego z byciem tam, żeby widzieli, wypowiadania się tam, żeby słyszeli, robienia pseudo wrażenia na tych co po prostu nic do tej pory nie robili. Łaska, że ktoś pracuje??? Przecież bierze za to pieniądze. No oczywiście względem poprzedników (skamielin) jak wszedł (o dziwo tylko na 3 lata, bo do wyborów) nowy dyrektor, to można powiedzieć o pewnego rodzaju show. Ale tylko tyle, nic poza tym, nic więcej, tylko show (a wiadomo ile prawdy jest w show). Po prostu potomkowie obłudy, która do tej pory trzyma się wszelkich możliwych sposobności, żeby się na wzajem wspierać. Jak nie otwarcie z partii to z komitetu bezpartyjnego, a to jedno i to samo towarzystwo.  Niestety konkluzja jedna - obłudników jest więcej. Nikt nie chce oglądać, widzieć rzeczywistości, wolą show. To będziecie mieli show. No ale wykształcone i enteligentne show.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:00 01-10-2018,   12%
@~Janek Proponuję,  żeby następny artykuł dotyczył obecnego wójta i pokazał listę wszystkich tych,  którzy nie chcieli z nim kandydować.  Pan Wójt z taką desperacją szukał ludzi którzy chcieliby go  poprzeć że aż żal było słuchać. A kryterium było jedno: najlepiej zależny od władzy,  będzie potulny,  grzeczny,  i choragiewki,  sterowalne co by łatwo było manipulować...potem marchewka dla wszystkich,  a jak będą się upominać o więcej to kijem...taka znana metoda
odpowiedz   •   oceń :  
~Ile, 22:03 01-10-2018,   89%
Ile zapłacisz za taki "bezstronny" artykuł?
odpowiedz   •   oceń :  
~kolega, 13:39 01-10-2018,   15%
dobrze bartku ze tego sołtysa z ław nie wziełes do swojego komitetu bo to choragiewka smolinski dobry chłop ale nie ma jaj a sołtysa wszedzie duzo otwierasz lodowke a tam sołtys:) wynika ze wygra ze  smolinskim ale jak zostaniesz wojtem on zostanie radnym jak to sie mowi bezradnym i nie wchodz z nim w zadne uklady ułan z niego a konia nie ma
odpowiedz   •   oceń :  
~ważne, 14:16 01-10-2018,   11%
@~kolega Pan Smoliński to zdroworozsądkowy,  szlachetny człowiek.  Znam i wiem co mówię.   Na niego będę głosować.
Pan z Law  to chorągiewka,  jego populizm poraża.  Nie chcę takiego radnego.
odpowiedz   •   oceń :  
~MIESZKANIEC ŁAW, 14:32 01-10-2018,   15%
@~kolega To prawda. A jak ta chorągiew zabranie zieganizowała...nikt o zebraniu nie wiedział,  a część do dziś nie ma pojęcia że takie zebranie było. Podzwonił po swoich i wójta, gromadka przybył, podzieliła fundusz według uznania a reszta pojęcia nie miała. To nie jest sołtys mieszkańców Ław,  to posłaniec Wójta. Zmienia front w zależności kto mu co obieca. Był z Liżewskim,  psy wiedział na Wójcie,  był z Podolakiem jeszcze rok temu  krytykował wójta...A teraz z wójtem....niestety dla siebie- znów źle obstawił,  brak zdecydowania,  dbałość o własny interes to cechy które dyskwalifikują  to na stanowisko radnego.  Ułoży się dla własnego interesu,  a wtedy zwykle tracą mieszkańcy.  
odpowiedz   •   oceń :  
~pionek, 21:24 01-10-2018,   89%
@~MIESZKANIEC ŁAW odpie...ć się od naszego sołtysa z Ław. Pilnujcie swojego Edka w Rzekuniu !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:26 01-10-2018,   43%
@~pionek Edek to chyba z Borawego Darku? Już Ci się coś pomieszało z tego przedwyborczego stresu. Nie denerwuj się.  Tak zdecydowałeś ale chyba z własnej woli. My w Czarnowcu też mamy ubaw z tych dwóch sierotek co się od domu do domu pod pachę prowadzają i namawiają żeby Czarnowiec na kandydatkę z Tobolic. Na głowę nie upadłem jak mam swoją kandydatkę z Czarnowca.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 14:03 01-10-2018,   17%
Cieszę się, , że jednak Pan Bartek będzie kandydował na wójta naszej gminy.
Posiada wiedzę, umiejętności komunikacji z ludżmi, jak również  doświadczenie,  które nabył w  pracy samorządowej. Zna nasze problemy, potrzeby,  co jest bardzo ważne,  nie musi  "wchodzić" w temat od początku.
Pan Bartek ma predyspozycje  do piastowania tej  funkcji również dlatego, że szanuje wszystkich ludzi i , jak widać, wyraża wolę  współpracy z mieszkańcami.
Obecny wybrany  - miał wszystko - władzę, kasę i możliwości. Niestety, nie potrafił uszanować zaufania, którym obdarzyła go część mieszkańców.  Lekceważył ludzi, trwonił kasę pozyskaną przez poprzedników, wprowadzał w błąd mieszkańców, zakazywał udzielania informacji mieszkańcom, nawet radnym,  przez urzędników,  knuł ciągle, pisał bezzasadne skargi,  nie informował nawet o  aneksji naszych ziem ani nie widział potrzeby spotkań z ludżmi w tej sprawie.   Jak sobie przypomnę tych pokrzywdzonych niesłusznie ludzi, ten fałsz i hipokryzję wójta  -  to  stwierdzam -  tacy ludzie nie powinni  nigdy zajmować stanowisk kierowniczych, nigdy i zadnych, bo szkodzą.  

Panu B. Podolakowi życzę  wygranej w wyborach. Wiem, że wróci normalność i szacunek.
Wierzę w mądrość większości naszych mieszkańców.  Pozdrawiam czytających.
odpowiedz   •   oceń :  
~w odp., 14:12 01-10-2018,   14%
@~Wyborca Zgadzam się z powyższym.  Obecnemu  zabrakło  człowieka w człowieku, nie szanuje ludzi, brak też kompetencji do sprawowania   funkcji wójta. Knucia i szantaży nam nie potrzeba.    Proszę, głosujcie na Pana Podolaka dla naszego wspólnego dobra.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jasne, 14:36 01-10-2018,   12%
@~w odp. Jasne że mieszkańcy zagłosują za Panem Bartkiem.  Zewsząd słychać że obecny jest skłócony że wszystkimi środowiskami. Strażacy przeciw,  oświata- przeciw ( prócz tych paru wsadzonych) , sołtysi- przeciw  powiat, - przeciw,  tylko władze Ostrołęki są za...ciekawe dlaczego....
odpowiedz   •   oceń :  
~Mazowiecka wieś, 14:46 01-10-2018,   13%
Chcemy pięknych budowli i dobrych ulic, nowych inwestycji służących nam wszystkim a których nie dostaliśmy przez ostatnich 8 lat. Ale przede wszystkim chcemy gminy Rzekuń przyjaznej dla wszystkich, w której nikt nie będzie czuł się osamotniony, opuszczony, dyskryminowany. Oczekuję tego 21 października jak nigdy dotąd, a wraz z nim zmiany na stanowisku wójta. Stawiam na naszego rodowitego mieszkańca. Bartek jesteśmy z tobą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:00 01-10-2018,   15%
Każdy będzie lepszy od obecnego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:35 01-10-2018,   87%
Z takim komitetem nie pojedzie daleko.
Pazerność z twarzy bije
Tatuś z mamusią zasiedli przed komputerem i synka chwalą.
Wymyślili że wójtem zostanie.
Niech się wytłumaczy z oświadczeń majątkowych.
Skąd taka kasa.
Dlaczego domu nie wykazał?

Stawka za komentarze to przed wyborami chyba wyższa musi być?
odpowiedz   •   oceń :  
~słabo, 16:54 01-10-2018,   92%
Klakiery Podolaka przesadzają ztymi sztucznymi komentarzami. Ludzie to widzą. Wszystkie kupione komantarze łapki w dół.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:23 01-10-2018,   12%
Panie Wójcie Proszę się stroić na jutrzejsze złote gody,  trzeba te babcie jeszcze trochę przekonywać bo Pana akcje bardzo niskp stoją. Proszę odejść od kompytera i przestać opluwać przeciwników którzy na tę maskę fałszywej przedwyborczej życzliwości patrzeć już nie mogę.
odpowiedz   •   oceń :  
~biznes, 17:34 01-10-2018,   90%
Podolak opowiedz o swoim biznesie w Lelisie. Dobrze idą te baniaki z wodą? Teraz chcesz rozszerzyć działalność na kolejne gminy?
odpowiedz   •   oceń :  
~prawda, 17:35 01-10-2018,   90%
Wójt się podpisuje z imienia i nazwiska pod komentarzami. W sumie chyba jako jedyny polityk.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:41 01-10-2018,   22%
@~prawda Dobre,  masz ludzi za cymbałów? Wójt się podpisuje? Pod którymi? Tymi co gnoi Podolaków? Czy tymi co sam siebie chwali? Odejdź mówię Wójcie od komputera. Jutro pod ołtarzem będziesz bił głową w posadzkę z pokory. Bóg na szczęście widzi wszystko dlatego Cię wynagrodzi 21 października,  za wszystkie krzywdy ludzkie.  Tobie i tej twojej czarnej fruzi.
odpowiedz   •   oceń :  
~opanuj się, 17:52 01-10-2018,   92%
To Podolaki sieją ten nienawistny hejt w internecie. Zasłaniasz się wiarą i nawołujesz do Boga? Bardzo tania i okrutna zagrywka. Wójt się podpisuje imieniem i nazwiskiem pod komentarzami. Robił tak wiele razy na mojej ostrołęce. Po co oczerniasz ludzi bez żadnych dowodów?????
odpowiedz   •   oceń :  
~szacunek, 17:55 01-10-2018,   88%
Nie ma to jak w jednym komentarzu nawoływać do Boga i jednocześnie wyzywać ludzi. Ta rządza władzy przesłania Wam logikę i zaczynacie zatracać się w tym wszystkim.
odpowiedz   •   oceń :  
~Po co tajemnice?, 19:32 01-10-2018,   12%
@~prawda Człowieku - wstydu nie masz, honoru nie masz za grosz. Wstydż się te bzdury pisać.
Jeszcze politykiem się nazywasz??    Opanuj się.    Ludzie prawdę piszą, a więcej można napisać bo jest o czym.  Wstyd.
Dlaczego w raporcie nie ma słowa o aneksji, o zwolnionych  niesłusznie  osobach, o sprawach sądowych przegranych,  o skargach - 29 sztuk  gdzie wszystkie bezzasadne i wielu innych tematach???   Wstyd się przyznać!!!???   Tym się proszę pochwalić!.   Pod tym proszę podpisać się imieniem i nazwiskiem.  Przyjść na zebranie, stanąc przed ludżmi i przyznać się. W Rzekuniu to wójta ani razu nie było  na zebraniu.   Wymówkę znajdzie ale prawda jest taka, że  boi się pytań o faktach, wstyd się przyznać.    
Te imię i nazwisko jest znane szeroko -  z bardzo negatywnej strony. Prawdę mówiąc to o mieszkańcach świadczy, że takiego   .............   wybrali.   Naiwni byli wtedy.    DOŚĆ fałszu i  obłudy.     Koniec krzywd  ludzi i wszelkiego bałaganu.
Mieszkańcy w swojej gminie chcą czuć się dobrze.  Nie potrzeba nam polityka. Na stanowisku wójta powinna być osoba rozsądna, szanująca ludzi.    Właśnie takim jest Pan Bartosz Podolak.      Znany, szanowany, z wiedzą - nasz Człowiek
odpowiedz   •   oceń :  
~uspokój się, 19:39 01-10-2018,   88%
@~Po co tajemnice? Nic sensownego w komentarzu powyżej nie było. Zarzucasz wójtowi brak szacunku, a sam wyzywasz ludzi, a obok piszesz o Bogu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bit, 07:12 02-10-2018,   9%
@~opanuj się Podpisywał się gdy w czynie desperacji widząc jak internauci reagują na to, co wyprawia choćby z pracownikami,  musiał odpierać fakty.  Nikt się wiarą nie zasłania. Znamy wójta od czasów gdy był dyrektorem w Drwęczy,  tam też go pamiętają i nie ma co liczyć na poparcie. Wtedy był ateistą.  Nawrócił się gdy PIS przejął władzę i od tego czasu chce uchodzić za wzór czystości i moralności a ludzi ma za nic. Chwilowo się potrafi przypodobać,  to fakt,  zwłaszcza paniom,  te niedocenione w domu są łase na komplementy, a mniej rozgarnięte nie widzą obłudy. Karuzela wyborcza ruszyła i niektórzy ze strachu  przed zmianami warczą jak psy. Nie ma powodów. Nikt wam budy przed zimą nie zabierza. Chyba że obecny ze złości że  przegrał.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Koniec z przekretami, 17:19 02-10-2018,   100%
@~Bit To nie internauci, tylko ludzie oderwani od koryta, ktorzy mszcza sie na wojcie, że nie mogą robić już przekrętów
odpowiedz   •   oceń :  
~Ewa, 15:38 01-10-2018,   13%
Liczę, że przyszły wójt stworzy nowoczesną gminę Rzekuń. Jeżeli w programie zaprezentował budowę oczyszczalni ścieków i to zrealizuje to chwała mu za to. Inne gminy już to dawno zrobiły a nam przecież łatwiej podłączyć się pod miasto. Proponuje panu Podolakowi zastanowić się również od zorganizowania systemu gospodarowania odpadami. A zacząć trzeba od edukacji dzieci, później dorosłych. Pan Podolak to młode pokolenie i odnoszę wrażenie, że on chce dużo zrobić dla tej gminy jako jej mieszkaniec. Powodzenia mu życzę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do gość z 15.35, 15:56 01-10-2018,   14%
Pan Podolak, to młody , uczciwy człowiek, pewnie w przeciwieństwie do ciebie skoro innych mierzysz własną miarą.  Nie musi się tłumaczyć z oświadczeń majątkowych, widać , że zżera cię zazdrość, pewnie też chciałbyś być tak zaradny jak p. Podolak. Rodzice p. Bartka to zacni mieszkańcy Rzekuniu, z których może być dumny. Może ty się wstydzisz swoich? Przykre, że  opluwasz pana Podolaka. To ci nie pomoże, bo ludzie potrafią docenić rozsądek, życzliwość , dobroć. Dlatego te wybory wygra p. Bartek Podolak.
odpowiedz   •   oceń :  
~sztuczne komentarze, 16:18 01-10-2018,   90%
Eostrołęka musi mieć jakiś interes jak tak zawizięcie promuje tego kandydata. No i te wszystkie sztuczne komentarze....
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:47 01-10-2018,   22%
@~sztuczne komentarze EOstrołęka nie lubi naszego Wójta, bo promuje Podolaka piszesz? Czyli kto to jeszcze lubi? Prócz Bożenki? TVP3 też nie lubi.  Moja Ostrołęka też niedobra bo wójta nie lubi.  Ciekawe dlaczego tak go nikt nie lubi.  Może warto się zastanowić? Media to czwarta władza i cieszy mnie zaangażowanie portali w sprawy naszej gminy.  To dzięki artykułem ludzie mają wystarczającą wiedzę by pożegnać wójta którego nikt nie lubi,  prócz Bożenki.  
odpowiedz   •   oceń :  
~PO-PSL, 18:00 01-10-2018,   88%
Nadajecie się tylko do siania zamętu. Czasy PO-PSL już dawno minęły. Nie ważne ile namieszacie w internecie prawda i tak wyjdzie na jaw.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:10 01-10-2018,   22%
@~PO-PSL Prawda to już dawno wyszła,  choć wójt bardzo dbał by za zamkniętymi drzwiami wszystko zostało.  Wylazło od dołu bo po remoncie gabinetu za duża szczelina....ona spełnia funkcję   wójt słyszy co w sekretariacie,  jaki interesant....przyjąć,  nie przyjąć, zajęty  z Panią Sekretarz,  nie zajęty z Panią....
odpowiedz   •   oceń :  
~Glupoty, 18:21 01-10-2018,   89%
Co Ty piszesz jakies glupoty o szczelinach?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:03 01-10-2018,   14%
@~sztuczne komentarze To co wszystkie media się na stasia zawziely?

Słaby gospodarz to i wszyscy widzą potrzebna jest zmiana
odpowiedz   •   oceń :  
~PO-PSL, 20:35 01-10-2018,   90%
Zobacz jakich polityków są reklamy na eostrolece itp sami politycy ze starego układu PO-PSL
odpowiedz   •   oceń :  
~PRAWDA, 16:37 01-10-2018,   89%
TE KOMENTARZE SĄ TAK SZTUCZNE ŻE AŻ OCZY BOLĄ!!!!!!!!!!! 2 GODZINY PO PUBLIKACJI I KILKADZIESIĄT "PSEUDOINTELIGENTNYCH" WYPOCIN. JAK TAK CHCECIE WYGRAĆ WYBORY TO TYLKO ŚWIADCZY O WAS. NIE WCISKAJCIE LUDZIOM KITU!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Jolka, 16:47 01-10-2018,   13%
@~PRAWDA A co boli ci nasz mieszkaniec? Musi boleć!!
odpowiedz   •   oceń :  
~sztuczne poparcie, 17:10 01-10-2018,   88%
@~Jolka Boli to ta żałosna propaganda, która jest szerzona na niektórych portalach. Tendencyjne artykuły i od razu masa komentarzy ze sztucznym poparciem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jolka, 18:01 01-10-2018,   23%
@~sztuczne poparcie No to lepsze jest potajemne pisanie skarg i skarżenie się na prawo i lewo jacy ci Rzekunia u to wredni ludzie?
odpowiedz   •   oceń :  
~hahahaha, 18:03 01-10-2018,   90%
@~Jolka Czyli się przyznajecie, że sztucznie pompujecie poparcie dla PO-PSL? Sam sami się zaoraliście :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:07 01-10-2018,   12%
@~sztuczne poparcie Do wyżej

Twój głos to jak skomlenie samotnego wilka na pustyni.  Karawana jedzie dalej jak pisał zawsze struś pędziwiatr.Teraz nie pisze bo bawi małego strusia a matka uprawia sport rowerowy. Może to świeże powietrze wpłynie na myślenie choć to chyba zbyt ciężki przypadek,  z tych co to dopiero u wrót św Piotra mądrzeją gdy im przypomni jak to zło  rozsiewali.  I ta wlaśnie karawana już   22 odwiezie wójta tam, skąd przyszedł.  Przez most który mu kumpel z UM zrobił zastępczy.  Co by opony się nie przebiły bo jeszcze wróci.  A chętnych by odprowadzić karawanę będzie sporo. Jeśli ktoś chciałby "podziękować" panu wójtowi za te " zasługi " co to za nie order dostał to już się musi, zapisywać na listę.  Długa będzie bo i " zasług " dużo. Pierwszeństwo mają Ci którzy najwięcej krzywd zaznali.  I z badylami zapraszamy.  Wójt lubi kwiaty.  
odpowiedz   •   oceń :  
~PO-PSL, 18:58 01-10-2018,   86%
Samotny wilk na pustyni to koalicja PO-PSL. Zrobicie wszystko, żeby tylko dorwać resztki władzy. Wy już byliście, Wasze czasy się dawno skończyły. Możecie dalej siać zamęt w internecie, obrażać ludzi, ale i tak już przegraliście. Musicie się z tym pogodzić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pozdro...., 07:18 02-10-2018,   9%
@~PO-PSL Zadziwia mnie Twoja ślepota.  Wyjdź do ludzi,  przejdź tylko przez Rzekuń i posłuchaj co ludzie mówią o obecnym Wójcie. Tkwisz w tej garstce popleczników i liczysz że przed wyborami rozszerzy się zaraza ślepoty? Ta ułomność dopadła tylko nielicznych. Epidemii nie będzie w tych wyborach. Ludzi zdrowych zdecydowanie więcej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Prawda, 16:48 02-10-2018,   100%
@~Pozdro.... A co było na spotkaniach w Laskowcu i Dzbeninie. Głosowanie za propozycją wójta i tylko jeden głos przeciw. Prawdy nie ikryjecie. Nadajecie sie tylko do pisania wyzwisk w internecie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Głos z Rzekunia, 16:43 01-10-2018,   16%
To nie czas oceniania majątków. To jest czas oceny włodarzy samorządowych. Moja ocena dla obecnego wójta jest bardzo niska. I nie mówię tu o jego charakterze bo mnie to nie interesuje. Mnie interesuje jego wpływ na rozwój mojej gminy i przejrzystość działania. Ani jednego ani drugiego nie widzę. Wszystko co niewygodne nie widzi światła dziennego (utrata 500 ha ziemi, skargi i kalanie imienia naszych mieszkańców, zwolnienia lub zwalnianie się z pracy i ta sól nieszczęsna). Słyniemy ale sławą złą. Dlatego uwazam, że czas to zmienić i też zagłosuje na pana Bartosza Podolak.  Zresztą, nie etyczne byłoby głosowanie przeciwko niemu bo to mój ziomek i wierzę, że tylko mieszkaniec naszej gminy może działać dla jej dobra.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:36 01-10-2018,   82%
@~Głos z Rzekunia Podolaka który już oszukuje w zeznaniach podatkowych???
Już widzę jak "zarządza" pieniędzmi publicznymi!
odpowiedz   •   oceń :  
~Ania, 22:41 01-10-2018,   13%
Wypisujesz bzdury jakich mało. Za wszelką cenę, nie wiedząc jak i gdzie jeszcze uderzyć. A ja i tak zagłosuje na Podolak
odpowiedz   •   oceń :  
~PSL, 23:22 01-10-2018,   80%
@~Ania Nie popieram, PSL juz było.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:17 01-10-2018,   82%
Trzeba wstydu nie mieć żeby chodzić od domu do domu i o głosy zebrać.
Na obecnego wójta psy wieszają.
Zero honoru!!!
Władza i kasa i'm ślepia zablokowala.
Pisze że będzie robił skwer i czarną dróżkę i wszystko co dotychczas blokował!
Zero moralności.
Oświadczenie majątkowe to ważna
Rzecz. Krętacze i szubrawcy chcą się dorwać do naszej kasy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gazela, 17:56 01-10-2018,   17%
Ty chyba mówisz o sobie człowieku. Mnie interesuje program kandydata, mialem do niego pytania i uzyskałem zadowalająca odpowiedź. Oczekiwałem, że na zebraniu w Rzekunia zapytam obecnego wójta o ważne kwestie dotyczące naszej miejscowości ale zawiodłem się jak mi powiedziano, że wójt nie przewiduje z nami spotkania. To ten młody człowiek kandyduje na wójta i chce z nami kontaktu co bardzo się chwali. Polecam taki sposób kampanii wszystkim kandydatom na wójta i do rady miasta czy gminy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:18 01-10-2018,   16%
Właśnie bardzo dobrze że mogłem poznać przyszłego wójta. Obecny nie musi chodzić,  już to poznaliśmy ale jak startował na wójta i był jego Czas to chodził i było dobrze  i psy wiedział na Tyszce jak mu Kaziulek kazał.  

Spójrz obiektywne zaślepiony czlowieku.  Akurat kandydat który chce zostać wójtem powinien dać się poznać. Znani nie muszą chodzić  bo wszyscy  oceniają za zasługi, prosić nie ma potrzeby przed wyborami  ale kandydat na wójta jak najbardziej.  Także Pani Bogumiła może zakończyć przechadzki z Panią Wojsz. Każdy zna tę Panią.  Nie ma potrzeby jej prezentować.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:28 01-10-2018,   83%
@~Gazela  A mnie się nie podoba to łarzenie po chałupach i proszenie. Od razu wiadomo że o kase chodzi. Mnie by było wstyd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:31 01-10-2018,   85%
Też uważam że jak ktoś robi coś dobrego dla ludzi i jest znany z tej właśnie strony to poelgrzymki przynoszą odwrotny skutek. Ale wójta nie znam więc chętnie poznam i czekam aż do mnie zajrzy.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec Rzekunia, 17:18 01-10-2018,   19%
Super, że Pan kandyduje. Niech Pan się nie boji Większość murem za Panem stoj. Liczymy, że  w końcu przełamie Pan złą pasję tej gminny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obecny, 17:44 01-10-2018,   17%
Nareszcie wójtem będzie mieszkaniec naszej Gminy.A ten z Zabrodzia niech w swojej gminie kandyduje.Brawo Bartek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Gość, 17:47 01-10-2018,   25%
Może niech obecny włodarz powie ile działek jego najbliższą rodzina nabyła w czasie jego rządów na terenie naszej Gminy, i jakie inwestycje zostały przeprowadzone przy tych działkach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 17:56 01-10-2018,   18%
Myślałem że obecny włodarz już nie kandyduje.Po utracie terenów na których ma powstać elektrownia,po aferze z solą,po tylu konfliktach w tej gminie sam powinien odejść.Ale  widać że trzeba w wyborach odpędzić od koryta  bo sam nie odejdzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do gość z 17.17, 17:57 01-10-2018,   16%
Czy to znaczy, że tylko ludzie Godziny mogą chodzić od domu do domu? Tak byś pewnie chciał!!! Na szczęście żyjemy w wolnym kraju.  Pan Podolak ma pomysł na skwer i na czarną dróżkę, bo zaplanuje te inwestycje z głową, a nie aby wydac miliony publicznych pieniędzy. Jest młody, kreatywny i uczciwy, dlatego na niego zagłosujemy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Po-Psl, 18:25 01-10-2018,   88%
Nie będę glosowac na Podolaka. PO-PSL juz bylo. Dziekujemy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do PO-PSL, 18:34 01-10-2018,   12%
Nie musisz, bo pan Bartek Podolak jest bezpartyjny. Na szczęście niedługo  będą wybory parlamentarne i będziesz mógł się popisać.  W tych wyborach stawiamy na ludzi stąd, mieszkańców którzy znają potrzeby tej Gminy, nie pozwolimy rozgrabić naszej ziemi, chcemy mieszkać w gminie Rzekuń, a nie w Ostrołęce!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~PO-PSL, 18:59 01-10-2018,   83%
@~Do PO-PSL Przecież jego ojciec jest z PSL, a Klaczkowski z PO robi sobie z nim zdjęcia na facebook.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kluska, 19:43 01-10-2018,   24%
@~PO-PSL A żona obecnego wójta z kim sobie robi zdjęcia dostępne ostatnio na MO?
odpowiedz   •   oceń :  
~Czekam, 18:50 01-10-2018,   88%
Czekam panie P na to kiedy na fb
Wyjaśnisz skąd miałeś kasę na wybudowanie domu W ciągu roku I zakup Prawie 3ha ziemi
A oszczędności ubyło ci tylko 8tys.
Wyjaśnij to na Facebooku
odpowiedz   •   oceń :  
~Dodam, 18:53 01-10-2018,   87%
Dotyczy to oświadczenia majątkowe za rok 2015 i 2016
Dlaczego nie wykzales tego domu?
Skąd kasa?
odpowiedz   •   oceń :  
~Do PO...i do Czekam, 19:23 01-10-2018,   19%
Nie  interesuje mnie, czy twój ojciec należał do PZPR, czy do Polskiej Partii Przyjaciół Piwa a ty czepiasz się ojca P. Bartka, to jest po prostu nieetyczne. Twoja napastliwość jest straszna, widać  ogromne przerażenie i  gniew z tego powodu, że p Podolak  cieszy się dużym poprciem, stąd pytania o majątek , najpierw pokaż swój portfel, zanim zaczniesz zaglądać do cudzego kmiocie.
odpowiedz   •   oceń :  
~PZPR, 22:07 01-10-2018,   89%
@~Do PO...i do Czekam Uuu prosze bardzo, nawet PZPR moze wedlug Ciebie byc?
odpowiedz   •   oceń :  
~Do czekam, 19:24 01-10-2018,   22%
Czekam kiedy obecny wójt wyjaśni ile działek zakupiła jego rgminy za czasu jego kadencji.Czekam kiedy wójt wyjasni  mieszkańcom jakie inwestycje wykonał przy tych działkach.
Jego kadencji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bal, 07:26 02-10-2018,   0%
@~Do czekam Następcy szybko to wyjaśnią po 21 października. Wtedy mieszkańcy będą wiedzieli ile działek i za ile...porównają z cenami,  jakie im przyszło zapłacić...Wójt nasz obecny lubi grzebać w przeszłości i wyciągać informacje o poprzednikach to teraz kolejna władza to potraktuje tak samo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:28 01-10-2018,   28%
Niech wójt wyjaśni mieszkańcom ile działek kupila jego rodzina na terenie naszej Gminy ,i jakie inwestycje zostały tam przez niego wykonane.Czy to podniosło wartość tych działek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:33 01-10-2018,   27%
Do kogo należą działki pomiędzy Nową Wsią a Przytulami,czyja jest działka w Kamiance za Strażnicą OSP? Czy nie tam zostały wykonane wodociągi gminne?,pomimo że nikt tam nie zamieszkuje?
odpowiedz   •   oceń :  
~Dziękuję, 20:56 01-10-2018,   79%
W taki sposób kampani wyborczej się nie prowadzi. Nie będę głosować na tego Pana.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:43 01-10-2018,   14%
@~Dziękuję A ja zagłosuje.  Za prawdę i fakty w kampanii.  Dlatego oddam głos na Pana Bartka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wybory, 23:06 01-10-2018,   88%
To niech sobie kandyduje. Kazdy ma do tego prawo. Tylko po co robi bałagan, przymila sie do Kleczkowskiego. Niechvsie przyzna ze jest z PSL a nie bajki ludziom wciska. Po co te sztuczne komentarze i wyzwizka do kontrkandydata. Post o Rzekuniu, mija kilka minut i kilkadziesiat sztucznych komentarzy typu och i ach dla Podolaka i wyzwiska do wójta. Nie moze normalnie prowadzic kampanii tylko ucieka sie do takich perfidnych sztuczek?
odpowiedz   •   oceń :  
~PSL, 21:31 01-10-2018,   87%
Oj ale chłopczyk ma marzenia

Być wójtem......
Hahaha
PSL  i tata i mama kazali
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:35 01-10-2018,   12%
@~PSL To nie marzenia,  to w zasadzie już fakt.  Trzy tygodnie zostały więc zamiast tu Wójcie ubliżać pakuj manele powoli.  Pan się na chorego ojca powoływał który kazał panu być człowiekiem.  I co? Sól nie dała rady...a szkoda.  A jak ugoda? Nic Pan nie mówi? Co Pan zaproponował zwolnionej pracownicy? Żeby Pana przeprosiła? I Pan występuje o ugodę? Absurdy Pana zjadły.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:42 01-10-2018,   12%
Bardzo dobry wybór.panie Bartku zagłosujemy całą rodziną za  panem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:47 01-10-2018,   12%
Panie Bartoszu dobrze, że pan startuje, swój człowiek będzie dbał o nasze sprawy,nasze ziemie.trzeba nam swojego człowieka,a nie pieniacza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:57 01-10-2018,   12%
Panie Bartku dziękuję za to że Pan odwiedza mieszkańców. Szacunek się należy każdemu. A Pan taki szacunek ludziom okazuje
odpowiedz   •   oceń :  
~Wstyd, 21:59 01-10-2018,   69%
Podobno odczyniaja kolende stary i młody. Ojciec powinien się ratować zdrowie na płatnym urlopie a ten politykę uprawia
Na Wójcie obaje psy wieszają a żaden mu do pięt nie dorasta i stąd taka frustracja
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:38 01-10-2018,   0%
@~Wstyd Jakby miał zasługi toby kolendować nie musiał.
odpowiedz   •   oceń :  
~Olaf, 22:47 01-10-2018,   13%
I módlmy się wszyscy żeby nie stał się podobny do obecnego wójta. I niech nie chce od niego  tego doświadczenia i obycia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:47 01-10-2018,   13%
Bardzo dobrze że Pan Bartosz rozmawia z ludźmi i jest otwarty na ich potrzeby. Cieszę się że u mnie był. I ja jestem za zmianą wójta. Głosuje na Podolaka
odpowiedz   •   oceń :  
~Dziecko PSLu, 22:04 01-10-2018,   85%
Na pytanie z jakiej partii to boi się przyznać do PSL
A przecież obaj są radnymi z PSL. Młody to dziecko PSL. Ci to potrafią się ustawić i jeszcze kolegów
PSL też bym się wstydził przyznać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:29 01-10-2018,   11%
@~Dziecko PSLu Nie przypisuj nikomu partii jak nie masz wiedzy.  Jak ojciec bandyta to i syn kradnie? Puknij się w łeb.  Pan Bartek nigdy do żadnej partii nie należał. Zawsze był bezpartyjny.  Dla mnie ważne by nie był z PISu.  Ci jak pisał grabieżcy nie zasługują na nasze głosy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:30 01-10-2018,   15%
@~Dziecko PSLu Widzę że strasznie boicie się tych wyborów skoro tak oczerniacie tego wspaniałego człowieka.
Pan Bartosz Podolak zawsze był bezpartyjny i to Was tak boli?

To że to człowiek inteligentny i pełen pomysłów?
Boicie się bo wiecie że ma silne poparcie w terenie.
Mój głos też Pan ma
odpowiedz   •   oceń :  
~Kampania, 23:09 01-10-2018,   80%
Przeciez on oczernia swojego bylego wychowawce. Stanislaw Godzina byl jego nauczycielem. Knuje z radą przeciwko obecnemu wójtowu. Razem ze swoją ekipą piszą obrzydliwe komentarze w internecie. Po co to? Nie moze normalnie prowadzic kampanii?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:21 02-10-2018,   8%
@~Kampania To raczej jego były nauczyciel oczernia go gdzie może. Wiem że c Pan Bartosz przeszedł pół gminy i prowadzi pozytywną kampanię e przeciwieństwie do innych. To wstyd żeby były n nauczyciel tak się zachowywał.  
To koniec wójta i jego ekipy.
Trzeba zmian
odpowiedz   •   oceń :  
~kampania, 14:37 02-10-2018,   100%
Pozytywna kampania? To zobacz co się dzieje zawsze pod artykułami o Rzekuniu? Ile wyzwisk, mozna prowadzic kampanie ale po ludzku merytorycznie, bez ponizania. Wy jestescie w stanie tylko pisac o Bozence itp
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:31 01-10-2018,   22%
Pan Bartosz Podolak to nasz mieszkaniec i ja na niego będę głosował
odpowiedz   •   oceń :  
~Aleksander, 22:52 01-10-2018,   24%
To tak jak ja. Jestem lokalnym patriotą i wierzę, że tylko nasz mieszkaniec rozumie potrzeby tej gminy.  Obcy to wyższe podatki, opłaty za śmieci, wodę, ścieki. Bo jemu nie zależy. Panie Podolak ma pan mój głos.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:28 02-10-2018,   9%
przecież wszyscy wiemy że wójt nie ma szans w wyborach
odpowiedz   •   oceń :  
~lawiak, 12:47 02-10-2018,   9%
darku nie idz ta drogą stołek stołkiem badz czlowiekiem wygra podolak i co zrobisz dla naszej wsi? jednym słowem g.... było startowac jako niezrzeszony ale ty robisz wszystko na pokaz pamietaj mieszkasz tutaj i ludzie nie zapomną ci tego jak nic nie bedziesz robił przyklad poprzedniego radnego andrzeja ktory byl tylko kadencje ciebie czeka to samo i pamietaj ze swietlice wybudowali i dzialke kupiono za kadencji pana antoniego ty nic z tym nie miales wspolnego potrawisz tylko duzo gadac głupot i wchodzic dobrze w d...
odpowiedz   •   oceń :  
~Karl, 18:02 02-10-2018,   0%
@~lawiak Na świetlicę w Lawach to rada gminy, w tym pan Smoliński przyznala kasę. Wójt tylko wykonał bo od tego jest.
Pan Smoliński to bardzo wartościowy człowiek, nie przekupny, honorowy.    To  na  Pana   Smolińskiego powinni mieszkańcy głosować.    Proszę dobrze pomyśleć szanowni mieszkańcy Law.  Pan Smoliński cały czas stał po właściwej stronie, był za tym co korzystne dla mieszkańców,  nie dla wójta.    
Natomiast pan   .... sołtys  jest - jak ktoś wyżej napisał  - posłańcem wójta. Jak on mógł nie zawiadomić o zebraniu wszystkich mieszkańców!!??    Wiecie jak było   ...... i już widzicie gdzie on Was ma.   Własny interes najważniejszy! Zaden to radny dla mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:13 02-10-2018,   0%
Potrzebne są zmiany i to wszyscy wiemy. Ja głosuję na Bartosza Podolaka. To mądry człowiek.
odpowiedz   •   oceń :  
~"Prawnik", 17:38 02-10-2018,   100%
Prawnik bez aplikacji, który udziela porad prawnych bez zezwoleń i wbrew prawu....
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:25 02-10-2018,   0%
@~"Prawnik" Dlaczego tu kłamiesz? Pan Bartosz pomaga ludziom to żle?

Pan Bartosz jest prawnikiem i wspiera mieszkańców. Dziękuję Panu Bartkowi że robi to bezinteresownie. Wójt takich rzeczy nie robił. Poza tym nie może bo zaocznie skończył historię.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mizerski, 17:56 02-10-2018,   100%
Wszyscy tylko nie on miałem z nim nieprzyjemność prawnik a nie zna się na prawie haha widać że pcha się na stołek. Coś ten Bartek kombinuje gmina Rzekuń się rozwija u mnie droga nowa woda kanalizacja gaz są. Gmina ładnie wygląda drogi bez dziur wszystko ok. Coś mi tu nie gra czyżby Bartek P. pchał się na stołek siejąc propagandę w internecie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ktoś, 18:33 02-10-2018,   0%
@~Mizerski Mizerski - nie pomawiaj. Wodę, gaz i inne . masz.- - to dobrze. Rozumu jednak Ci brakuje. Widać zaburzenia racjonalnego myślenia.  O sobie świadectwo wydajesz pisząc te bzdury.     Pan Bartek jest nam znany, szanowany.  ma czysty życiorys,  rozumiesz??   Wypowiedzi   za wójtem  są chamskie, bez argumentów, obrażają mieszkańców i Ty taki napisałeś też.  Wstydżcie się!!!    Wójt powinien odejść sam!.  Honoru nie ma w ogóle.  Jeszcze uparcie trzyma się tego stołka!!!!   Wstyd!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Klamstwo, 18:50 02-10-2018,   100%
@~Ktoś Przeciez to Wy wyzywacie wójta. Jak wutlumaczysz ze godzina, dwie po publikacji tego artykułu jest kilkadziesiat komentarzy och i ach za Podolakiem. Wszystkie wymuskane, bez bledow interpunkcyjnych, wczesniej napisane tylko kopiuj wklej. Nawet sie juz w tym gubicie i czasami dwa razy to samo leci kopiuj wklej. Tak chcecie wygrac te wybory? Okłamując ludzi?
odpowiedz   •   oceń :  
~Po rozum do głowy, 20:53 02-10-2018,   0%
@~Klamstwo Wiesz,  wypowiedzi tak bezmyślnych ludzi jak Ty należy pomijać bo szkoda czasu na dyskusje.  Żyj sobie po swojemu.
Nie można jednak pozwalać na  krzywdzenie dobrych ludzi, na  nadużywanie stanowiska w celu zwalniania z pracy,  wszelkich utrudnień pracownikom i innym w terenie,  pomówienia niesłuszne, zastraszanie wszelkie, knucie,  szantaże.Te "białe rękawiczki"  były i są widoczne.
Nie czyń tak nigdy człowieku  bo zło wróci do Ciebie, będzie się po nocach śnić. Ludzie to widzą i ocenią właściwie.
Gdybyś szanował innych - sam też byłbyś szanowany.    Czasu nie cofniesz. Po co to było!!??  
Pokaż mi gdzie jest to wyzywanie wójta.     Fakty ludzie piszą,  czyny wójta do których wstyd się przyznać.  Dużo więcej tych faktów jest,  i może też wyjdą na światło dzienne.     Twoje udawanie, podszywanie się ,  atakowanie ,  bardzo żle o Tobie świadczy.    Proszę odczepić się od Podolaków i  nie  wmawiać głupot.   Oni żyją wśród nas, my Ich znamy,  to są kulturalni ludzie, życzliwi, na poziomie,  rozumiesz!!??     Odejdż od internetu i nie ośmieszaj się.    Nie ubliżaj innym, nie bądż cham.
odpowiedz   •   oceń :  
~Rzekun, 02:07 03-10-2018,   100%
@~Po rozum do głowy 7 i 9 komentarz od góry są takie same. Przeciez Wy macie gotowe komentarze i tylko potem kopiuj wklej i kreujecie sztuczne poparcie dla Podolaka. Wyzywacie wójta, smiejecie sie z Pani Bozenki, dowody sa w komentarzach. Mowisz o szacunku, a sam doskonale wiesz, ze sami tego szacunku nie okazujecie. To jest wasz sposob na kampanie, fikcyjne konta na facebooku i sztuczne komentarze w internecie. Zero wiedzy, doswiadczenia, wszystko tylko aby dorwac sie do stołka. PO i PSL walczy o wladze kazdymi mozliwymi sposobami. Opamietajcie sie dla dobra mieszkancow Rzekunia!
odpowiedz   •   oceń :  
~Życzliwy, 09:52 03-10-2018,   0%
@~Rzekun I cóż z tego, że dwa komentarze są takie same?  Być może ktoś nacisnął niechcący i  ...poszło.
Zero wiedzy  ........  mają inni, jak piszesz!!???  Ty sam wiesz najlepiej wszystko  !!????!!!   Sztuczne komentarze .......????
Aha, to dlatego  mieszkańców uważasz za  ciemnogród  !!!"???""   Bredzisz, nie myślisz rozsądnie, za nic ludzi masz!!    
Udaj się do specjalisty,  bo to chore co piszesz.   Twoje domysły to  halucynacje, przywidzenia.    DOŚĆ    ZŁA w naszej gminie!!!
Trzeba było być Człowiekiem i nie walczyć teraz o stołek metodami poniżej pasa.   Odejdż, po prostu odejdż stąd.  
DOŚĆ krzywd naszych mieszkańców, lekceważenia i działania na szkodę!!   DOŚĆ spraw sądowych!!  - i narażania ludzi na  niepotrzebne  koszty i  utratę zdrowia!!     Ta strategia polegająca na zastraszaniu i skłócaniu jest do odrzucenia w całości.  
odpowiedz   •   oceń :  
~PRAWDA!!!, 03:03 04-10-2018,   100%
@~Życzliwy KTOŚ NACISNĄŁ NIECHCĄCY O GODZ 14:40 A POTEM TEZ NIECHCĄCY NACISNĄŁ I WKLEIŁ TEN SAM KOMENTARZ O 17:20. TO JEST TWOJE TŁUMACZENIE. MACIE GOTOWCE I LECICIE KOPIUJ WKLEJ. PRAWDA WYSZŁA NA JAW!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Ludzi trzeba szanować, 08:48 04-10-2018,   0%
@~PRAWDA!!! Prawda wyszła taka, ,ze  ten wójt, rozumiesz, ten wójt, powinien wstydzić się patrzeć ludziom w oczy za te wszystkie krzywdy mieszkańców - niezasłużone,  oszukiwanie - że to wina radnych a to wina wójta - to on ciągle knuł, pisał skargi - 29 sztuk i wszystkie bezzasadne,  za  wymaganie ślepego posłuszeństwa,  lekceważenie ludzi, za wprowadzanie w błąd świadome,  i za to wszystko o czym ludzie piszą, mówią, wiedzą.   Taka jest  PRAWDA.  Ten wójt powinien przeprosić i odejść.      Masz honoru z trochę??      Fałszu i obłudy   nikt nie chce.    Puste obietnice już były.   Wiarygodności  BRAK>
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~Gość, 15:35 01-10-2018,   87%
Z takim komitetem nie pojedzie daleko.
Pazerność z twarzy bije
Tatuś z mamusią zasiedli przed komputerem i synka chwalą.
Wymyślili że wójtem zostanie.
Niech się wytłumaczy z oświadczeń majątkowych.
Skąd taka kasa.
Dlaczego domu nie wykazał?

Stawka za komentarze to przed wyborami chyba wyższa musi być?
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również